Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAM
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.
Ik zit net te kijken op het intranet van m'n werk (don't ask) en zie ineens een naam van een Fok!ster voorbij komen. Even zoeken in haar posthistorie: ze is deze week aangenomen en gaat vanaf maandag de training in voor hetzelfde project als waar ik semi-leidinggevende ben, maar dan op een andere locatie.
Ik ben er niet zo blij mee
Ik had een vriendin die op Fok! zat. En ook nog eens in de zelfde SC'en postte
welke browser? hij werkt niet met opera, wel met ie, FF of chrome.
Data komt aan in ANT en van ANT naar de Garmin gaat het fout, of dat gaat goed, maar binnen de Garmin gaat het fout. Data gaat over, maar is niet zichtbaar.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
He heb je dit en dit al gelezen op Fok! etc etc. Einz einz. Fok grappen waar ''outsiders'' bij zijn
Neuh, zal "live" weinig met r te maken hebben. Maar het is al de tweede Fok!ster die bij mijn werk komt werken. Die ik dus eerst van Fok ken en daarna pas op werk zie verschijnen.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Data komt aan in ANT en van ANT naar de Garmin gaat het fout, of dat gaat goed, maar binnen de Garmin gaat het fout. Data gaat over, maar is niet zichtbaar.
had ik gister ook.... even opnieuw: device pairen..., werkte voor mij
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Neuh, zal "live" weinig met r te maken hebben. Maar het is al de tweede Fok!ster die bij mijn werk komt werken. Die ik dus eerst van Fok ken en daarna pas op werk zie verschijnen.
Het is toch awkward
the joys of being an emigrant... heb ooit maar een Fok!ker in levende lijve ontmoet en wist toen niet eens dat hij op Fok! zat
Geweldig. Ik kom al bijna 12 jaar (!!!!) op FOK! en heb al talloze meets bijgewoond, talloze mensen ontmoet en het is eigenlijk alleen maar altijd súpergezellig geweest je ontmoet mensen die je normaal nooit tegen zou komen of aan zou spreken in de kroeg en je hebt echt de leukste gesprekken zo Heb nu al weer zin in de volgende meet
Op zaterdag 23 juni 2012 00:22 schreef motorbloempje het volgende: Geweldig. Ik kom al bijna 12 jaar (!!!!) op FOK! en heb al talloze meets bijgewoond, talloze mensen ontmoet en het is eigenlijk alleen maar altijd súpergezellig geweest je ontmoet mensen die je normaal nooit tegen zou komen of aan zou spreken in de kroeg en je hebt echt de leukste gesprekken zo Heb nu al weer zin in de volgende meet
Ik ken jouw oude username nog uit mijn begintijd. Toen zat je nog regelmatig in R&P toch? Helaas nooit gemeet Wel wat anderen gemeet van het vaste groepje, die ook in de IRC zaten
Ik ben toen Whistler nog een keer tegengekomen in de bus naar Six Flags
Mooie tijden waren dat
Whistler! Oh, wat een drama's! ! die is nog 's op m'n verjaardag geweest en toen half huilend naar huis gegaan ofzo geen idee meer hoe dat precies zat en toen ineens was ik stom.