Niet verkeerd, maar sta me toe je een paar tips te geven:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:31 schreef Samenschrijven het volgende:
Hoi, ik ben nieuw op het forum. Ik ben begonnen met een verhaal, ben benieuwd wat jullie er van vinden en of jullie meer willen lezen!
Proud to be stout
Mandy voelde haar benen trillen, haar gedachten waren heel ergens anders, maar ze moest zich nog even concentreren. Ze zat in haar auto en reed met 100 km/h over een weg ergens in Drenthe. Naast haar zat Chris. ze zeiden allebei niks. Mandy neemt een afslag, en na 10 minuten door een bosrijk gebied gereden te hebben, parkeert ze de auto voor een groot huis. Het huis ligt afgelegen in een groot bos, op de parkeerplaats staan een paar auto's geparkeerd. Het ziet er verder verlaten uit. Ze stappen uit en halen allebei een sporttas van de achterbank. Samen lopen ze naar de voordeur van het huis en Chris belt aan. Een man in een wit t-shirt en spijkerbroek doet open. "ahh hallo, kom binnen!". De man steekt zijn hand uit en schud onze handen. Hij kijkt Mandy indringend aan en bekijkt haar dan van top tot teen "je ziet er goed uit, zelfs nog mooier dan op de foto!" Mandy kon niet ontkennen dat ze er goed uit zag vandaag. Ze had haar donkerblonde haar mooi laten krullen, haar nagels blauw gelakt en extra haar best gedaan op haar make-up. In haar strakke jurkje kon je haar borsten en billen goed zien, bovendien had ze mooie zwarte lakpumps aan getrokken. "Dankjewel" zegt ze tegen de man "Ik ben Mandy en dit is Chris. Is dit de locatie van het proud-to-be-stout feestje?". De man zei: "jazeker, welkom. Ik ben Jason, ik organiseer alles vanavond. Dus jullie gaan met z'n allen lekker feesten?". Mandy en Chris knikken "we hebben er zin in!".
De man ging de twee nu voor naar een kleedkamer "hier kan iedereen zich omkleden." Daarna liet hij de rest van het huis zien. Er was een grote ruimte met een bar, toiletten, een grote ontvangsthal en boven waren grote slaapzalen met stapelbedden. Ze waren als eerste op de locatie aangekomen omdat ze iedereen hadden uitgenodigd voor het feestje. De twee hadden elkaar op internet leren kennen en na lang chatten, cammen en e-mailen hadden ze besloten om een kinky feestje te geven, waar iedereen zichzelf eens lekker kon laten gaan. "Chris, laten we ons vast omkleden" zei Mandy. Chris knikt en ze lopen samen naar de kleedkamers en zetten hun tas neer. Chris trekt zijn schoenen, jeans en shirt uit. Mandy kijkt toe, en bekijkt zijn lichaam eens goed. Als hij in zijn boxershort voor haar staat kan ze zijn licht gespierde buik en borst zien. Ook Chris zag er leuk uit, hij had donkerblond haar, blauwe ogen en een mooi gezicht. Zijn lichaam was strak, maar hij had wat vrouwelijke trekjes. Hij had ronde billen, lange benen en een vrouwelijke kaaklijn. "Wat ga je aantrekken Chris?" vraagt Mandy. Chris kijkt haar aan "wat had jij in gedachten?". Mandy opent haar tas, en daarna ook de tas van Chris. Ze pakt uit haar tas een mooi setje lingerie, een blauw slipje met zwart kant en een bijpassende blauwe bh van glanzende stof met mooie zwarte accenten. "trek die maar uit" zegt ze glimlachend terwijl ze naar zijn boxer wijst. Enigszins twijfelend trekt hij zijn boxer naar beneden. Mandy kijkt met genoegen toe terwijl hij daar naakt voor haar staat, zijn slappe lul is niet groot, maar ze schat dat als hij stijf is hij best een mooie lul zal hebben. Hij heeft zich mooi geschoren, zijn borst, lul, buik en ballen zijn glad. Als hij het slipje aan heeft getrokken merkt Mandy dat hij er opgewonden van wordt, er groeit wat in de string. "Dat is niet zo handig hè Christy? Doe deze er maar gauw over heen" Mandy pakt een kuisheidskooi uit haar tas, de CB-6000. Met een ruk trekt ze zijn slipje naar beneden, ze maakt de plastic kooi open en schuift hem snel en behendig over zijn lul heen. Ze doet de kooi op slot en hangt het sleuteltje om haar nek, het bungelt nu tussen haar borsten. "Als je goed luistert vanavond, mag die er weer af, Christy" zegt ze met een gemeen lachje. Chris trekt zijn slipje omhoog en trekt dan de bh aan. Ondertussen vult Mandy twee condooms met water. Ze geeft de condooms aan Chris en hij legt de gevulde condooms in zijn bh. "Mooie borsten zo, Crissy!" roept Mandy. Chris schud met zijn bovenlichaam, en de bh beweegt zowaar als echte borsten. Terwijl hij daar zo staat te schudden, gaat prompt de deur open en komt er een blonde jongen binnen. Mandy roept: "Sebastiaan!!!" en ze vliegt hem in de armen. Met zijn gespierde armen tilt hij haar op en draait haar in de rondte. Terwijl hij haar knuffelt valt zijn oog op Chris en hij begint te gniffelen. "Wat hebben we hier, Mandy?". "Sebastiaan, dit is Chris, of beter gezegd Christy" zegt Mandy trots. Sebastiaan pakt Mandy's borsten stevig vast, terwijl hij naar Christy kijkt en zegt: "Ik vind jou borsten mooier, schat."
Erg goed geschreven. Vooral de opbouw vond ik super.quote:
Uit mijn duim vooral.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:51 schreef Poem het volgende:
Zeg Zageman, waar haal jij eigenlijk zeven delen Maya vandaan?? Knap dat je dat voor elkaar krijgt.
“Is dat je telefoon,” vraag ik een beetje onnozel. Nee, natuurlijk is dat zijn telefoon niet, muts, roep ik tegen mezelf. Je kunt jezelf wel verkleden als maneater, maar eigenlijk ben je ook maar een naïef schaap. Sjongejonge!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:16 schreef Poem het volgende:
Feestje
Met mijn haar in een handdoektulband zit ik in ondergoed op bed. Ik staar in mijn kledingkast. Vanavond heb ik een feestje, maar ik heb geen idee wat ik aan moet. Uiteindelijk kies ik maar voor een zwart strak minijurkje. Kousen, pumps, accessoires, klaar. Simpel en toch netjes.
Voordat ik aan mijn kousen begin, vijl ik eerst mijn nagels. Op één of andere manier heb ik altijd wel ergens een klein haakje zitten en rag ik er zo een ladder in. Tijdens het vijlen bedenk ik me dat ik ze ook wel zou willen lakken. Maar eerst de rest.
Ik bevestig mijn jarretels aan mijn kousen en wurm mezelf in het superstrakke jurkje. Het duwt mijn borsten een beetje omhoog. Ik ben tevreden over het décolleté dat hierdoor gevormd wordt.
Ik stijl mijn haar en maak mezelf op. Ik kies voor een bloedrode lippenstift. Mijn nagels lak ik in dezelfde kleur en tadaa, ook mijn pumps hebben dezelfde kleur en glans.
Voordat ik de deur uitga, bekijk ik mezelf in de hoge spiegel in de gang. Ik ben tevreden en voel me sexy, vrouwelijk en een tikkeltje stoer. Door de hoge hakken lijken mijn benen nog langer. Mijn zwartleren jackje maakt het af.
Ik pak mijn tas en sleutels en ga de deur uit. Mijn handtas berg ik op onder het zadel van mijn scooter. Zo heb ik wel alles bij me, maar hoef ik er niet continu mee te sjouwen. Ik zet mijn helm op en rijd weg.
Het feestje is georganiseerd door een vriendin, Elvira. Ze woont in de polder, in een klein dijkhuisje met een flinke tuin. Het is een groot feest, want ze heeft veel te vieren. Ze had namelijk een tumor op haar eierstok. Deze is succesvol behandeld en nu is ze schoon. Haar vriend heeft haar ten huwelijk gevraagd en ze heeft ondanks alle onrust door haar ziekte tóch haar diploma gehaald. We zijn supertrots op haar. Met ‘we’ bedoel ik de 150 mensen die zijn uitgenodigd.
Maar het feestje was aanvankelijk bedoeld om haar 25e verjaardag te vieren.
Hoe dan ook, ik heb er zin in. Als cadeau heb ik een arrangement in een wellnesscentrum geregeld. Gaan we samen lekker naar de sauna en massagesalons. Heerlijk.
Als ik arriveer bij het dijkhuisje, kan ik bijna geen plek meer vinden voor mijn scooter. Overal staan al auto’s en fietsen. Ik weet hem nog net tussen twee auto’s in te schuiven. Ik leg hem aan de ketting en loop de tuin in.
Elvira heeft groots uitgepakt; eigenlijk is de hele tuin één grote tent met een vloer van houten vlonders. Het is lekker druk. De tent is versierd met lichtslangen en kleine lampionnetjes. Er zijn statafels met borrelhapjes en de bar is zelfbediening. Niet alleen bier, maar ook alle ingrediënten voor de beste cocktails zijn aanwezig. Jammer dat ik moet rijden.
Ik ga op zoek naar Elvira en wring me tussen de mensen door. Hier en daar groet ik een bekende. Af en toe word ik nagefloten, maar dat negeer ik wijselijk.
Dan zie ik Elvira staan. Ze straalt en ziet er prachtig uit. Wadend door de mensenmassa begeef ik me in haar richting.
Totaal uit het niets krijg ik per ongeluk een zetje van iemand die zelf ook wordt aangestoten. Ik probeer mijn onbalans te corrigeren, maar struikel over de voet van een statafel.
Net op tijd word ik opgevangen door twee sterke armen. Ik voel een stevige doch voorzichtige greep en ruik een heerlijk aftershave. Mijn wangen gloeien; ik geneer me om mijn onhandigheid. Ik mompel een excuus en kijk mijn redder aan.
Grijs zijn ze. Met een vleugje groen en pretlichtjes. Donker haar dat me doet denken aan Jim Morrison. Ongeschoren en jongensachtig. Voor mijn gevoel staan mijn wangen nu in brand. Ik vind het jammer dat mijn gezicht is te lezen als een open boek en sla mijn ogen neer.
Hij lacht en vraagt of ik me bezeerd heb. Dat heb ik niet. Hij biedt aan om wat te drinken voor me te halen. Mijn verlegenheid is enigszins weggezakt en ik durf hem weer aan te kijken. Op mijn charmantst zeg ik dat ik wel een colaatje lust.
“Ik ben zo terug,” zegt hij en hij loopt tussen de mensen door naar de bar.
Ik maak van de gelegenheid gebruik om Elvira te feliciteren. Ze is door het dolle heen en omhelst me. Terwijl we even smalltalken over het feestje en wat een succes het nu al is, komt de jongen met de grijze ogen naar me toe met twee glazen in zijn handen. Eén van hen geeft hij aan mij. We proosten. Voordat ik een slok kan nemen, ruik ik dat het geen cola is, maar een Cuba Libre. Ik leg de jongen uit dat ik nog moet rijden. “Het is één vinger ba en de rest is co,” biecht hij op. Als ik de rest van de avond wel gewoon alcoholvrij drink, moet het ook wel lukken om veilig thuis te komen, besluit ik en drink gezellig met hem mee.
We kletsen wat over koetjes en kalfjes. Waar we Elvira van kennen en wat we van het feestje vinden. Hij heet nog Jim ook.
De muziek lijkt wel steeds iets harder te gaan en er komen steeds meer mensen bij. We gaan hoe dan ook steeds dichter bij elkaar staan. Uiteindelijk staan we tegen elkaar aan gedrukt. Dankzij mijn hakken zijn we bijna even lang. Aan zijn blos te zien, is ook hij in verlegenheid gebracht door de situatie. Even heb ik spijt van mijn diepe décolleté; ze zijn ook wel erg overweldigend, zo.
Maar dan voel ik de ware reden van zijn gêne.
“Is dat je telefoon,” vraag ik een beetje onnozel. Nee, natuurlijk is dat zijn telefoon niet, muts, roep ik tegen mezelf. Je kunt jezelf wel verkleden als maneater, maar eigenlijk ben je ook maar een naïef schaap. Sjongejonge!
Jim kijkt me niet aan, hij vindt het duidelijk vervelend dat zijn lichaam hem verraadt.
Ineens gaat er in mijn hoofd een knop om. Ik wil hem. Het liefst zo snel mogelijk. Maar ik besluit om Jim nog een poosje te laten zweten.
Als ik zijn blik vang, kijk ik hem een tikje speels aan. Jim lijkt me even niet te volgen, maar als ik mijn bekken iets steviger tegen hem aan druk, maakt zijn schaamte plaats voor opluchting.
Mijn plagerijtje bleek het startsein voor een vuurwerk aan knetterende feromonen. We dagen elkaar uit met blikken, subtiele aanrakingen en alle overige non-verbale communicatie die wordt toegepast bij het flirten. Maar dit is geen flirten meer. Wij staan elkaar schaamteloos de fysieke liefde te verklaren.
Iedereen om ons heen praat en danst en niemand lijkt ons op te merken. Jims handen glijden over mijn heupen naar mijn billen. Daar laat hij ze rusten. Hij drukt me nog iets steviger tegen zich aan. Ik voel zijn hartslag.
“Ga je mee,” vraag ik kort en bondig.
“Ik dacht dat je het nooit zou vragen.”
Ik pak zijn hand en neem hem mee, zigzaggend tussen de mensen door. Wanneer we eindelijk de tent hebben verlaten, wil ik naar mijn scooter toe. Maar Jim trekt me zachtjes mee naar het bankje in de voortuin. Uit de schaduw, haalt hij een leren motorjack tevoorschijn en een helm. Hij vist sleutels uit zijn zak en loopt naar de oprit.
Daar, glimmend in het maanlicht, staat een motor. Behalve de banden, de handvaten en het zadel is alles verchroomd. Hij is prachtig.
Jim gaat op de motor zitten, zet zijn helm op en start de motor. Een hard geronk overstemt het feestgedruis.
Ik rits mijn jackje nog wat hoger dicht en stap achterop. Ondanks mijn superstrakke jurkje gaat dat nog verbluffend goed. Ik zet mijn helm op en sla mijn armen om Jim heen. Met een bak lawaai rijden we weg.
Als we bij zijn huis afstappen, ben ik doof door het lawaai van de 1800cc. Ik bedenk me nu pas dat mijn scooter mét mijn handtas nog bij Elvira staat. Shit. Maar dat lossen we morgen wel op…
Jim drukt me tegen de voordeur aan. Weer voel ik zijn ‘telefoon’. Zit waarschijnlijk geen trilstand op. Jammer.
Zwaar ademend houdt hij me vast. Deze jongen staat op springen!
Dan zoenen we. Nu is het hek van de dam. De vonken spatten er vanaf. Ik voel hoe hij me iets van de deur wegtrekt en in de brievenbus graait. Met een klik gaat de voordeur open en we vallen bijna samen de gang in.
We laten elkaar niet meer los. Jim trapt de voordeur achter zich weer dicht. Terwijl we ons al zoenende langzaam richting de trap bewegen, beginnen we ons al uit te kleden. Ik laat eerst mijn jackje op de grond vallen en schop dan mijn pumps uit. Ineens ben ik een stukje kleiner en nu moet ik op mijn tenen staan om Jim te kunnen zoenen. Ondertussen voel ik zijn handen overal.
Plotseling tilt hij me op en gooit hij me over zijn schouder. Ik schrik en slaak een gilletje. Lekker truttig weer. Jim lacht plagerig en draagt me de trap op.
In de slaapkamer gooit hij me op zijn bed. Ik kijk toe hoe hij zich voor me uitkleedt. Gehaast, enthousiast.
Nu hij steeds bloter wordt, word ik ook steeds enthousiaster. Damn, wat een lijf!
Als hij zijn broek open heeft geknoopt en zijn ‘telefoon’ tevoorschijn haalt, dwingt hij me op handen en knieën op de rand van het bed. Jim stroopt mijn jurkje op. Mijn stringetje trekt hij opzij.
Voor ik het weet, word ik doggy style genomen op dit vreemde bed in dit vreemde huis door een jongen die ik net een paar uur ken.
Deze jongen is groot en ruig en al gauw weet ik niet meer waar ik het zoeken moet.
Ik kreun, nee, gíl bij iedere stoot. Ik kantel mijn bekken, maak mijn rug nog iets holler en klauw in het dekbed.
Sidderend kom ik klaar, met allerlei kreuntjes en snikjes die ik nog niet van mezelf kende.
Jim heeft zijn handen op mijn heupen en wacht tot ik ben bijgekomen. Wanneer mijn ademhaling weer enigszins is gekalmeerd, draai ik me naar hem om. Terwijl ik hem blijf aankijken, trek ik mijn jurkje uit. Zijn blik laat me niet los.
Nu zit ik voor hem op bed in mijn lingerie.
Ik kijk hem uitdagend aan.
“Was dat alles wat je in huis hebt,” vraag ik speels.
“Dat had je gehoopt,” antwoordt Jim en hij zoent me weer. Uitslover. Hij buigt zich over me heen, maar ik rol ons onverwachts om en nu lig ik bovenop. Aan Jim te merken, vindt hij dit ook wel best.
Kriebel een beetje door zijn borsthaar, knijp even zachtjes in zijn tepel. Hij is echt lekker.
Ik denk terug aan het moment dat we zo tegen elkaar aan geplet stonden op het feestje. Zijn geur, zijn lijf, zijn erectie. Zo makkelijk dat het was om tot hier, in zijn bed, te kunnen komen. Dit lees je alleen in verhalen.
Ik kom iets omhoog en begeleid zijn erectie. Als ik hem helemaal omsluit, leg ik Jims handen om mijn borsten. En terwijl ik zijn handen daar houd, berijd ik hem ritmisch en daadkrachtig.
Het is duidelijk dat hij zich nu helemaal kan laten gaan, dat hij zich kan concentreren op mijn ritme. Ik sluit mijn ogen en richt me nu ook op wat ik voel. Het duurt niet lang voordat ik weer tegen het randje aan zit.
Maar ik moet nog even wachten. Op Jim.
“Rustig, rustig,” probeert hij me te temmen. Dit is voor mij juist een bevestiging dat hij net zo ver is als ik. Ik wil het, Jim, ik wil dat je me voelt. Ik wil dat je voelt hoe mijn spieren zich aanspannen, hoe ik je uitwring tot de laatste druppel!
En dan, tegelijkertijd, zwellen onze orgasmen aan. Hij is stil, maar ademt ongecontroleerd, ik word weer overmand door kreetjes en snikjes. Ik voel zijn orgasme binnenin mij en dit zorgt voor een nasleep van dat van mij.
Ik zit stil bovenop hem. Ik val bijna om van vermoeidheid. Jim slaapt ook al bijna.
Ik hoop dat Elvira ook een leuk feestje heeft.
Herkenbaar stukje, dus?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:11 schreef DianaHorizon het volgende:
[..]
“Is dat je telefoon,” vraag ik een beetje onnozel. Nee, natuurlijk is dat zijn telefoon niet, muts, roep ik tegen mezelf. Je kunt jezelf wel verkleden als maneater, maar eigenlijk ben je ook maar een naïef schaap. Sjongejonge!
Ik heb gehuild van het lachen xD Ik heb dit ook ooit tegen een jongen gezegd XD
Jaa, was wel echt lang geleden, was jaar of 14 'Wow, je telefoon.., wat voor een is..oohh..'quote:
"Oeps!"quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:40 schreef DianaHorizon het volgende:
[..]
Jaa, was wel echt lang geleden, was jaar of 14 'Wow, je telefoon.., wat voor een is..oohh..'
(dacht dat het een grote mooie telefoon was, ja 5 jaar geleden waren telefoons nog klein..ok ik voel me echt dom (: )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whut??
De menigte om me heen krioelt als een mierennest. Iedereen lijkt haast te hebben. Ik sta in het midden van de zaal en kijk om hoog naar de enorme kroonluchter. Omdat ik er precies onder sta, zorgt dit voor een apart perspectief. Normaal zou ik de kroonluchter bestempelen als kitscherig, maar omdat hij perfect past bij de stijl van deze ruimte, sierlijk 18e eeuws, vind ik hem mooi. De plafondschilderingen eromheen zijn stuk voor stuk ware kunstwerken. Ik heb het gevoel dat ik hier niet pas met mijn gympen, spijkerbroek en zwarte bloesje. Mijn handen nonchalant in mijn zakken.
In deze koepel van idylle hangt echter een zweem paniek. Ik merk het aan de mensen. Zelf voel ik me uiterst kalm.
Ineens herken ik één van de gezichten. Hij dringt zich tussen de mensen door naar me toe. Hij lijkt opgelucht.
“Daar ben je,” zegt hij als hij voor me staat.
“Hier ben ik,” antwoord ik. Ik begrijp zijn bezorgdheid niet. Hij is een collega van een andere afdeling. We hebben een paar keer vriendelijk met elkaar gepraat, maar dat was het. Koetjes en kalfjes, beleefdheidsgeklets. Wel heb ik hem altijd in zekere zin aantrekkelijk gevonden.
Hij trekt me naar zich toe en drukt zijn lippen op de mijne. Ik voel zijn grote hand op mijn rug en zijn slank gespierde lichaam tegen me aan en ik realiseer me hoe erg ik hem gemist heb. Onze zoen is innig en gepassioneerd.
Hij pakt mijn hand vast en neemt me mee naar de lift. Deze zijn weer totaal anders dan de zaal die we zojuist hebben verlaten; jaren ’60, bekleed met donkerbruin gelakte latjes, oranje vloerbedekking en een strakke spiegel. In de hoek ligt een man te slapen. Hij hangt half tegen de muur en zijn hoofd rust op zijn borst.
De lift glijdt langzaam omhoog. Zwijgend staan we hand in hand te wachten op onze verdieping. Na een vriendelijke “ping” gaan de deuren open.
Op deze verdieping zijn geen muren. Het lijkt op een restaurant; overal staan ronde gedekte tafels. Dikke witte gordijnen zorgen tussen de tafels voor privacy. Ze zijn veel te lang, zodat de gepropte stof op de grond op grote wollige wolken lijken. Op het eerste gezicht is het hier rustig.
Hij drukt me weer tegen zich aan en kijkt me indringend in de ogen.
“Ik wil met je vrijen.”
Zijn woorden zijn nogal een understatement, want ik had zijn hardheid al gevoeld. Door zijn directe manier van doen en de haast die zijn lichaam lijkt te hebben raak ik van mijn à propos. Ik word er verlegen van.
Sowieso de situatie en mijn gevoelens voor hem, ik ben helemaal in de war. Ik hou van hem, maar ik ken hem niet. Ik ben er zeker van dat ik de rest van mijn leven met hem wil delen, maar hij heeft toch een gezin? Hij is achttien jaar ouder dan ik. Was hij laatst niet getrouwd? Maar wij horen bij elkaar, ik weet het zeker! Hij weet alles van mij, ook al heb ik nooit een persoonlijk gesprek met hem gevoerd. Ik hou van hem, maar weet niet eens waar hij woont.
We lopen door het restaurant met de gordijnen. Her en der zitten mensen aan een tafel. Studiegroepjes, vergaderingen, klein diner. Op de gehele verdieping is geen enkele tafel te vinden waar we voldoende privacy hebben om ons volledig aan elkaar over te geven.
Hij begint steeds haastiger te lopen. Ik merk aan hem dat zijn spanning oploopt. Om eerlijk te zijn, begint het bij mij ook te kriebelen.
Want iedere keer als ik hem tegenkwam op het werk, heb ik me heimelijk afgevraagd hoe hij er zonder kleding uit zou zien, hoe hij mijn lichaam zou aftasten, met me zou spelen, hoe hij me helemaal gek zou maken, hoe het zou voelen als hij bij me naar binnen treedt.
De gedachte eraan alleen al laat mijn wangen gloeien. Ik wil niet meer wachten.
We vinden een deur. Er blijkt zich een badkamer te bevinden. Warme beige tegels, een jacuzzi, een douche, alles blinkend schoon. Dikke witte badlakens op de plank, zo dik en zacht als een donzen dekbed.
Achter ons draait hij de deur op slot. In de hoek staat een smalle hoge spiegel met een goudkleurige lijst. Ik sta ervoor en kijk naar mezelf. Hij komt achter me staan en samen zien we in de spiegel hoe hij mijn bloesje losknoopt. Ik hoor zijn ademhaling in mijn linkeroor.
Mijn bloesje glijdt van mijn schouders. Nu sta ik daar in beha en spijkerbroek.
“Sexy,” vindt hij.
Ik lach verlegen. Hij is bijna dubbel zo oud als ik. Zo veel ervarener, wereldwijzer, zo veel vrouwen heeft hij al gezien. Maar hij staat hier met mij, een meisje van 24 dat in vergelijking met hem nog maar net komt kijken.
Mijn riem wordt losgemaakt. De knoop van mijn spijkerbroek gaat los en de rits glijdt langzaam naar beneden.
“Nog sexier, zo.”
Ik bijt op mijn lip. Als er iemand sexy is, dan is hij het. Ik trap mijn gympen uit en langzaam laat ik mijn spijkerbroek zakken. Wanneer hij over het breedste van mijn heupen is gegleden, valt hij verder naar beneden.
Zonder iets te zeggen, laat hij zijn handen over mijn lichaam glijden. Hij lijkt me overal te willen aanraken. Mijn borsten passen precies in zijn handen.
“Je bent zo zacht en warm.”
Ja, jij loopt marathons. Ik sport lang niet zo veel als jij. Maar wij zijn zoals we moeten zijn; jij sterk en fit, ik verwelkomend en warm.
Ik ben het beu om naar mezelf te kijken en ik draai me om. Zonder mijn ogen van de zijne af te halen, trek ik hem zijn overhemd en broek uit. In ondergoed hervatten we onze omhelzing. We zoenen zo langzaam en intens, alsof we het moment willen rekken, elkaars smaak goed in ons op willen nemen om voor altijd te herinneren.
Zijn hand glijdt omhoog over mijn rug en voor ik het weet, heeft hij de sluiting van mijn beha los. Hij begeleidt de bandjes van mijn schouders af en laat de beha op de grond vallen.
Door met mijn vinger onder het elastiek van zijn boxer te glijden, plaag ik hem een beetje. Ik merk aan zijn reactie dat het werkt.
Als reactie verdwijnt zijn hand in mijn broekje. Voorzichtig streelt hij mijn warmte en vrijwel direct reageert mijn lichaam. Hij glimlacht, omdat ik vochtig word.
Ik laat het toe, maar ik durf niet zo goed de volgende stap te nemen. Ik weet niet wat me tegenhoudt. Ga ik een grens over? Of voel ik me zo onervaren in zijn armen? Zo veel bedpartners heb ik nog niet gehad, vijf om precies te zijn. Zou ik hem wel kunnen bekoren? Zou ik hem naar tevredenheid kunnen begeren?
Hij lijkt mijn gedachten te kunnen horen.
“Ssst, maak je geen zorgen. Ik heb nog nooit zo naar een vrouw verlangd zoals nu naar jou.”
Dat slaat alle barrières weg. Ik geef me volledig aan hem over. Laat me gaan.
Ook mijn slipje verdwijnt op de grond. Ik ben naakt, maar zo voel ik me niet.
Het volgende moment staan we onder de douche. Het warme water regent zachtjes op ons neer. Het lijkt eigenlijk meer op nevel. Hij heeft waterdruppeltjes op zijn wimpers.
Nu pas valt me op hoe groot hij is. Ik schrik er een beetje van. Blijkbaar windt hem dat op. Hij pakt mijn billen vast en tilt me iets op. Als ik op mijn tenen sta, slaat hij mijn been om zijn heup en hij glijdt bij me naar binnen. Zo blijven we even staan.
Hij is zo groot, dat zelfs nu de stimulatie maximaal is. Mijn bekkenbodemspieren trekken zich ongecontroleerd samen. Ik hou mijn adem in. Er is nu al niet veel voor nodig om mij te laten komen.
“Niet bewegen, even wachten,” weet ik uit te brengen.
En hij wacht. Ik krijg een kus op mijn voorhoofd en hij houdt me vast. Ik probeer me te ontspannen. Maar het wordt zwaar om zo lang op mijn tenen te staan.
Langzaam begint hij in en uit me te bewegen. Hij weet me precies goed te raken. Al gauw ben ik volledig in extase. Bij iedere stoot ontsnapt er een snikje over mijn lippen.
Hij kijkt me aan en ziet me genieten. Het doet hem duidelijk plezier om me zo te zien. Ik begraaf me in zijn hazelnootbruine ogen. Ik voel mijn opwinding stijgen. Laat maar komen, denk ik.
“Ik wil je harder,” zeg ik hees.
Hij laat mijn been los en verdwijnt uit me. Zachtjes draait hij me om. Ik begrijp de hint. Ik ga weer op mijn tenen staan en leun voorover tegen de tegels.
Ik slaak een kreetje als hij weer bij me binnenkomt. Hij bouwt het rustig op, maar al gauw heb ik hem zo hard als ik wilde. Ik gil van genot.
Zijn greep om mijn heupen wordt steviger. Ik voel dat het bij hem ook niet lang meer zal duren.
Deze badkamer, hij, deze stimulatie, de wetenschap dat hij net zo op het randje balanceert als ik, het is te veel, te overweldigend en ik bereik mijn hoogtepunt. Sidderend, met een hoge kreet kom ik klaar. Hij slaat zijn armen om me heen en staat ook te trillen op zijn benen. De wetenschap dat wij ons orgasmen delen, zorgt ervoor dat ze langer duren.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:23 schreef KantNochWal het volgende:
In de tuin (1)
Het belooft een mooie warme dag te worden en zoals beloofd, sta ik om half negen in de morgen bij je op de stoep. Als buren moet je elkaar even helpen en toen je me gisteren vroeg te helpen met wat grof snoeiwerk, heb ik dan ook niet geaarzeld. Het zonnetje schijnt al lekker maar gelukkig kunnen we ook onder de bomen werken.
Je doet de deur open en wenst me een goede morgen. Na de begroeting stel ik voor dat ik met de meegenomen ladder en gereedschap achterom loop. "Is goed, zie ik je zo achter het huis," is het antwoord. Terwijl ik de ladder uit klap, hoor ik de schuifpui open schuiven en in geschikte kledij voeg je je bij me. Snel overleggen we wat er gebeuren moet en voor we het weten, vliegen de takken en bladeren door de tuin. Vreemd genoeg zijn we snel op elkaar ingespeeld en na een uurtje of drie hebben we dat gedaan wat we afgesproken hebben. We vegen het zweet van ons voorhoofd en kijken tevreden naar het resultaat. Nu het rond de middag is, is de temperatuur aardig opgelopen.
"Eerst maar iets verkoeld te drinken halen, dacht ik zo," is je voorstel. Dat sla ik niet af en terwijl jij iets te drinken haalt, klap ik de ladder in en leg het gereedschap bij elkaar zodat ik het in een greep weer mee naar huis kan nemen. Na een paar minuten hoor ik je voetstappen achter me. Ik draai me om om het glas in ontvangst te nemen en ik ben even verbaasd. In de korte tijd heb je niet alleen iets te drinken gehaald maar heb je je ook omgekleed. Je hebt een kort broekje aan getrokken met een bikinitopje. Ik zie een zweetdruppeltje van je hals tussen beide borsten glijden.
Met een knipoog geef je mij een glas en ik ga zitten op een tuinstoel terwijl jij plaats neemt op een ligstoel. Je slaat je rechter been over de linker, leunt achterover en geniet van de zon en het verkoelende nat uit het glas. Of ik het warm heb gekregen van het werken, de zon of de aanblik van jou, laat ik in het midden maar genieten doe ik van alle drie. Langzaam drinken we ons glas leeg. Als je ziet dat ook mijn glas geleegd is, sta je op om de glazen naar binnen te brengen. Je loopt zo dicht langs me, dat ik je warme, zachte huid kan voelen. Ik zal het me vast verbeelden maar ik dacht dat je expres even met je billen draait, zodat ik je mooie lange benen die onder het korte broekje vandaan komen, goed kan bekijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie altijd achter de kudde aanloopt, staat altijd in de stront.
Iedereen heeft recht op mijn mening.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:14 schreef D.Licious het volgende:
Een waargebeurd verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Interesse in een deel 5?quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:27 schreef zeefje het volgende:
Ik verwachtte mooie verhalen maar ik kreeg vreemde fetisjen
Ja zeker! Jou verhalen zijnquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:04 schreef KantNochWal het volgende:
[..]
Interesse in een deel 5?
Dan weet ik wat me te doen staat,...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ook maar weer eens een klein bijdrage posten.
Hoop dat iemand het leuk vindt om te lezen, zo niet.. tja jammer danmooi verhaal knetterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ook maar weer eens een klein bijdrage posten.
Hoop dat iemand het leuk vindt om te lezen, zo niet.. tja jammer danLekker hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Knetterkrankjorum op 08-01-2014 00:23:50 (nog stukkie aangeplakt) ]-insert koosnaampje-
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kort vervolgje.Echt een heel fijn verhaal knetterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik probeer soms ook wat maar ben al snel bang dat het ordinair overkomt.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kort vervolgje.Ben benieuwd of dr nog meer komt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon eens proberenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:35 schreef zeefje het volgende:
[..]
Echt een heel fijn verhaal knetter. Ik probeer soms ook wat maar ben al snel bang dat het ordinair overkomt.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:08 schreef iammrwright het volgende:
Ik heb het ook maar weer eens geprobeerd verhaaltje schrijven was lang geleden maar wel weer leuk om te doen ;-)
Graag commentaar!
Leder
“Zo dat ziet er spannend uit !” Ik keek naar haar. Ze zag er heel anders uit als dat ik haar de weken daarvoor gezien had. Toen in haar jeans en sweater, nu in een klein zwart jurkje, met wat knoopjes los, hoge pumps. Haar haar niet weer in een staart, maar los en meer opvallende make up. Rode lippen, nagels rood gelakt. Van stoer wijf ineens naar lekkere babe. “Kan je er zo niet vaker uitzien?” Zei ik tegen haar.
Voordat ze antwoord kon geven pakte ik haar beet en gaf haar drie zoenen. Achter mij stonden nog meer mannen en vrouwen te dringen om haar goed Nieuwjaar te wensen en ik moest ook weer verder. Ik draaide me nog wel een keertje om. Ja ik had het goed gezien, ze zag er echt lekker uit. Wat later op de avond, bijna aan het eind, met wat borrels op, stonden we weer even samen. Ze gaf me haar borrelglaasje, “ Proost !” zei ze lachend. Ik nam een slokje en gaf het glaasje terug. “Lekker druk hoor. en leuk inderdaad! Ben blij dat ik ben gekomen, vond het wel een beetje eng om alleen te komen. Maar jammer dat jij het zo druk hebt, want ik had wel wat langer met je willen kletsen.”
Ik antwoord haar : “Nou dat kan hoor. Als je nog meer van zulke jurkjes hebt en draag, ben je altijd welkom. Een genot om naar te kijken. Mijn vrienden vroegen al nieuwsgierig, wie is dat lekkere ding?” Ze lacht blozend.
“Nou als je dit al leuk vind ik heb nog wel spannender hoor’ zegt ze, ondeugend kijkend. We spreken af om verder te mailen want we voelen dat er teveel mensen naar ons kijken. De weken erna hebben we intensief mail en whats app contact. Over van alles en nog wat maar toch heel vaak met seksuele getinte lading ertussen door.
Als ik haar op een donderdagmiddag vertel/mail dat ik vrijdagavond naar de stad moet om mijn nieuwe op maat gemaakt kostuum te gaan halen mailt ze terug :
“ik heb een zwak voor mannen in pak, stuur eens een foto !” Ik typte terug “ik heb een zwak voor vrouwen met ronde billen op hoge hakken. Stuur jij eerst maar een foto, of beter kom zaterdagavond maar naar mijn pak kijken. Maar je mag alleen binnen in weer een strak jurkje en heels hoor” . Ik sluit af met een smilie. Geen knipoog want ik meende het. Sent.
Zaterdagavond gaat de deurbel. Als ik de deur open doe schieten we beide in de lach. Ik laat haar binnen, sluit de deur en geeft haar een drie zoenen. “loop maar verder, dan doe ik 't licht even aan en kan ik je bewonderen”
Ze loopt verder, haar naaldhakken tikken op mijn plavuizen. Ik doe het licht even aan. De kaarsen branden wel maar wil haar even goed zien. “WOW’ mijn mond valt nog net niet open. Ze heeft een zwart leren jurkje aan. Ze ziet me kijken en doet het korte jasje wat ze erover hebt uit. “Anders durfde ik niet over straat” zegt ze. “ like it?”……
Sprakeloos kijk ik naar haar. Ik pak haar hand en tilt die boven haar hoofd. Automatisch draait ze op de punten van haar zwarte hakken een rondje. De zwarte leren jurk heeft half lange mouwen. Zit mooi strak om haar borsten en geeft haar een spannend decolleté, precies op maat in haar taille en daaronder lekker strak om haar mooie ronde billen. Nu zie ik ook het randje van haar kousen zitten met daaronder, de heels die ik al opgemerkt had. Mijn pantalon, die al strak zit. Gaat nu in mijn kruis knellen. Nog steeds heb ik niets gezegd maar gaat zij verder. “Zoow een heel mooi pak zeg, staat je heel sexy. Zal je vast veel succes mee hebben” Pas dan heb ik me een beetje herpakt. “wow” zeg ik nogmaals. “dit had ik niet verwacht, dit is niet sexy, dit is gewoon eh... GEIL!”
“Oh ja? Echt. Shit. Is het te ?“ vraagt ze. “Nee joh, ben je gek heerlijk om naar te kijken, meer wel vermoeiend om van je af te blijven.” We hebben een heel gezellige avondje met veel geflirt, beetje gevoeld. Veel spannende praat. Lekkere drank etc. We komen erachter dat we veel raakvlakken hebben en vaak hetzelfde denken of diverse onderwerpen. Ons leeftijd verschil komt niet ter sprake. Aan het eind van de avond gaat het bijna alleen nog maar exxen, sexdates en andere spannende dingen. Als we het over lievelingsfilms hebben zit er bij mij de film Secretary tussen waar ze nog nooit van gehoord heeft. Ik vertel haar dat het gaat over een soort Bdsm relatie. In dit geval Baas /Secretaresse, maar wat ook kan is Dom/Slaafje of Daddy/slut. Etc etc. We kletsen daar wat over. Ze heeft de boeken vijftig tinten gelezen en was daar wel van onder de indruk. Ik leen haar de film “secretary”. Kijk die maar eens, dan weet je een beetje wat ik wel eens met een “sexvriendin” voor strenge sex spelletjes doe. Playtime noemen we dat. In plaats van een date avondje een “playtime” avondje. Ze lacht schaapachtig en kijkt met grote ogen. "Heb je ook van die outfitjes en speeltjes dan ?" vraagt ze. “Eh ja, ik heb wel wat attributen”
Ze moet er om lachen en gelooft me niet. "Ja, Ja een rode kamer zeker.... Laat eens zien dan!"
"eh nee dat gaat niet en de speeltjes die liggen niet hier, die spelletjes doe ik niet hier. Ik heb een aparte kamer maar niet rood en ergens anders, in mijn bedrijfspand. Ze draait zich en kijkt naar me. Ze geeft me een tongzoen met veel passie. Met een hand om haar middel en de andere vlak onder haar linkerborst. Zeg ik tegen haar "Zo dat was een aangename verassing, waar heb ik dat aan te danken?" Om dat je zo spannend bent en altijd wat leuks te vertellen hebt. En ehh omdat ik wilde weten of je zoenen me een kriebel in mijn buik geven." "En?" vraag ik. "gebeurd er wat in je buik?" "Ehmm Ja zeker. Bergen vlinders worden losgelaten". Ze lacht met een overslaande stem. ’s Nachts om 2 uur gaat ze naar huis. We hebben op de bank op en naast elkaar half een film afgekeken, we hadden meer oog voor elkaar. Alles betast en bevoeld. Een heerlijk lijf had ze dat wist ik. Maar nu ook haar zachte huid en harde tepels gevoeld. Haar glad geschoren kutje beetje betast. Meer mocht niet meer want ze was ongesteld. Ook zij zat door mijn strakke italiaanse pantalon te bevoelen wat daar zo groeide en zei grinnikend. "er is niet veel ruimte in je broek meer over" Helaas ging ze niet op mijn hint "haal 'm er maar uit. Bevrijd 'm" in. We hebben gelijk weer afgesproken, twee weken later. "Dan ben ik fitter" zegt ze terwijl ze me wel teruste zoent in de hal bij het weggaan.
Een half uur later gaat ons gesprek verder via de WhatsApp. De berichtjes gaan verder waar we gebleven waren. Nu wat directer , we hebben wat meer lef, mede door de alcohol. Ze wilde meer horen van de wat kinky sexdates. Maar daar vertel ik niets over. Dat is privé. Ik schrijf dat als ze het mee wil maken, ik graag een keer met haar afspreek. Ik kan wel wat oefening gebruiken in het knopen en spelen met touwen. Ze gaat er over nadenken schrijft ze. Ik schrijf haar dat als ze op een van de volgende dates haar leren jurkje aanheeft, ik weet dat het de bedoeling is dat ik de dominante minnaar moet spelen. Bij elke andere sexy kleding zal ik me gedragen zoals vanavond. Echter bij saaie kleding met een coltrui, stuur ik je naar huis. Ze antwoord met een smilie en in hoofdletters erachter DEAL.
Twee weken later mailt ze s'morgens dat de vrijdagavond date een week later niet door kan gaan ivm werk, of ik vanavond wat te doen heb. Ze wil langs komen na haar werk. Ze weet dat ik vanavond laat nog moet werken, ik had haar de dag daarvoor verteld dat ik een sollicitante had om 6 uur s’avonds. We spreken op mijn werk af om samen een pizza te eten en met een lekker wijntje bij te kletsen.
Om 7 uur gaat de deurbel. Ik druk op de knop van de intercom en als ik zie dat ze voor deur staat zeg ik tegen haar “ik zit nog even boven . Kom maar naar boven iedereen is weg” Even later hoor ik haar beneden door de hal lopen. Ze roept naar boven “even naar t toilet, even opfrissen enzo.” Wat later hoor ik getik op de vloer beneden. Duidelijk andere schoenen bedenk ik me. Ik ga staan om haar te verwelkomen. Haar hoofd steekt al boven de trap uit. Ik zie alleen nog maar haar hoofd. Ze heeft weer moeite gedaan met haar make up. Extra lange wimpers zie ik en knalrode lippenstift. Wow, U verwent me op deze doordeweekse dag zeg ik. Ik loop richting de trap. “ben je er klaar voor” vraagt ze een beetje verlegen en loopt ook de laatste treden omhoog. Slik. Eh. Ze lacht maar kijkt gelijk daarna verlegen naar de grond. “Ok” zeg ik. En mijn hersenen maken overuren. “Dit is een aangename verassing” Ze heeft haar leren jurkje weer aan. Haar zwarte kousen nu gestoken in pumps met een nog hogere hak, soort van metalen hak. Ik doe de drie stappen weer terug naar mijn buro en ga zitten. Ze staat 15 meter van me vandaan naast de trap een beetje verlegen naar me te kijken.
“Dus het is PLAYTIME? …. Hey.... Babe.... "Zeg ik terwijl ne nog steeds naar de grond kijkt " kijk eens naar me. Weet je het zeker? “
Ja knikkend zegt ze zacht “Ja….. Ik loop er al even mee rond en heb gisteren de beslissing genomen. Het blijft onder ons he” zegt ze met grote ogen en een gezonde blos op haar wangen. Ik knik. “Zojuist toen ik me beneden omkleedde durfde ik ineens weer niet meer. Maar kon niet meer terug hè." Ik knik weer en zeg : “Ok leuk!. Ik heb er zin in babe. Je weet het het is all the way hoor. Er is geen weg terug. Mijn regels! Als je wilt dat het stopt zeg je het stopwoord. Het stopwoord is Happy.” Ik ga staan. “maar als je het stopwoord zegt stoppen we ook echt. Ik zal rekening met je houden, lief tegen je zijn en ben blij dat ik met je mag spelen” Ze knikt en kijkt al wat vrolijker. “een paar regels” vervolg ik, “Je praat alleen als ik iets vraag. Je doet alles wat ik zeg zonder weerwoord. Snap je me?“
“ok” zegt ze zacht. “Wat?" vraag ik. Nu zegt ze het harder en met een glimlach.”OK!”
“Nou kom dan maar eens dichter bij me, en draai is een rondje, want Fuck wat zie je er goed uit zeg !”
Ze komt op haar Fuck me heels naar me toe lopen.Haar borsten bewegen met het tikken van haar heels. Nu onder het felle kantoorlicht zie ik helemaal hoe strak alles zit om haar verrukkelijke lichaam. Een meter voor me stopt ze, Ik laat mijn vinger een rondje door de lucht draaien.
Ze snapt de hint. Ze draait langzaam een rondje. “Het bevalt me wat ik zie” zeg ik tegen haar. Ze wil wat terug zeggen maar ik kijk boos en ze houd snel haar roodgestifte lippen weer op elkaar. “je hebt geen BH aan ?” Ze schud verlegen nee. “maar wel een onderbroek?” en ik pak mijn schaar uit mijn burola “Ja” zegt ze. “ok laat me die eens zien’ zeg ik.
Ze kijkt me aan. Ik zeg niets kijk alleen maar. Ik zie haar zuchten en haar ogen laat ze naar boven draaien. Ze trekt het strak zittende jurkje stukje omhoog.Laat haar zwarte string zien en trekt het jurkje weer naar beneden. “Mooi lief. Zwarte kousen en zwarte string. Als het een onderbroek was geweest had ik 'm stuk geknipt. Iemand met zo’n mooi vrouwelijk figuur moet een string dragen. Doe 'm maar gelijk uit” zeg ik met een grinnik.
Ze kijkt naar me. “Ik hoef het toch geen tweede keer te zeggen he?” Ze trekt haar string uit en doet haar best om het zo te doen dat ik verder niets ziet. Ik laat haar.
Als haar string uit is pak ik mijn portemonnee geef haar 50 euro. “Ok nu haal je twee pizza’s en ga ik hier een en ander klaarzetten voor vanavond”
“Moet ik zo naar de italiaan?” vraagt ze. “ik heb me hier verkleed omdat ik zo niet over straat wil!” Ik onderbreek haar. “De volgende keer als je praat zonder dat ik iets vraag krijg je een pets op je blote kont! Gewoon gaan en nu!”
Ze draait zich om. Ik loop met haar mee naar beneden en laat haar uit. Bij de deur zeg ik “geef die string maar aan mij, tot zo.”
Als ze weg is kan ik me snel ook even voorbereiden Ik pak mijn toilettas uit de auto en fris me een beetje op. Ik heb een zwart overhemd aan en zwart pak. Ik vervang mijn zwarte pantalon voor een lichte strakke jeans, stropdas af en wat knoopjes los. Ik zet in de bedrijfsbar de kachel aan. Steek de kaarsen aan en start de muziek installatie op. Een fles champagne staat altijd koud, maar gooi nu nog wat flessen in de koeling. Met een glas in mijn hand ga ik even zitten en maak een plan voor vanavond. Ik heb er zin in ! Ik haal uit de brandkast het attachee koffertje met speeltjes, touwen en andere dingen die ik denk nodig te hebben. Ja. Ik ben klaar voor haar.
Terwijl ik een slokje neem heb ik een binnenpretje als ik me voorstel hoe ongemakkelijk ze naar de italiaan moet lopen in haar korte zwarte jurkje op haar Fuck me heels, God wat zag ze er geil uit. Mijn lul in mijn broek groeit als ik er aan denk. Wat zal ze zich opgelaten voelen zonder bh en haar slip.
Als ik mijn glas net leeg heb gaat de deurbel weer. Ik loop naar de deur en kijk door het spionnetje. Ik doe de deur open en draai m achter haar op slot. Ik zoen haar op haar mond. “Goed gedaan lief, loop maar mee” Ik schuif de stoel bij de eettafel naar achter. "Ga maar zitten" zeg ik. Ze zet de pizzadoos op tafel. "Hoe ging het?" "Vreemd maar het ging wel “ zegt ze ondeugend. “Ik ga je vastbinden nu, ga hier zitten” . Ze kijkt naar me. “moeten we niet eerst eten ?” Ik zucht. “Niet zo slim lief. Je hebt je eerste pets nu te pakken, ik stelde geen vraag ik gaf je een mededeling”
Ik pak haar linker pols en bind die vast op de tafel op de hoek. Haar rechterpols doe ik met een handboei vast een de rechter tafelpoot. Ik pak een zwart satijnen oogmasker/blinddoek en doe het om haar hoofd. Ik ga op mijn knieën en bind haar linker voet aan de linker tafelpoot, om haar rechtervoet vast te binden moet ze even gaan staan om haar jurkje omhoog te trekken tot op haar middel anders kan ze haar benen niet wijd genoeg doen en komt haar rechter voet niet bij de rechter tafelpoot. Zonder morren laat ze het toe dat ik het jurkje wat omhoog trek. Wow denk ik wat een geweldige kont. Ze gaat weer zitten. Ik kruip weer onder de tafel om nu ook haar rechter voet vast te binden. Zonder er aan te zitten kijk ik even naar haar kutje. Ze ziet me toch niet gluren. Mooi glad geschoren en een paar lekkere volle schaamlippen. Ik kruip onder de tafel vandaan . Ze zit met haar benen wijd gespreid. Beide handen vast op de tafel hoeken en geblindoekt. Ik ben goed bezig bedenk ik me.
Ik laat haar nog even geblinddoekt zitten. Ik doe de muziek wat harder en steek nog een aantal kaarsen aan. Loop naar de bar en pak de fles champagne uit de koelkast en loop met de glazen naar de tafel. Bij de tafel schenk ik twee glazen in. Ik doe haar blinddoek af. En de handboei los. Ik geef haar haar champagne glas en zeg proost. We tikken de glazen en nemen een slok. Ik leun een beetje over de tafel heen en geef naar een tongzoen. De champagne prikkelt nog op onze tongen.
“Eet smakelijk” zeg ik en neem een slice pizza. "moet ik zo eten? 1 hand los en de rest vast?. In mijn blote kont en jij helemaal aangekleed?" Ik kijk naar haar en adem diep. "Volgens mij zou je alleen praten als ik wat vraag lief. Dus pets 2 heb je nu ook tegoed. Ga maar eten" Ze zet haar glas neer en pakt ook een stuk pizza en neemt een hap. Eigenlijk hebben we beide geen zin om te eten. Ik zie naast me een mooie vrouw met een heel spannend decolleté. Haar tepels proberen zich te laten zien door haar leren jurk. En ook zij is te opgefokt om te genieten van de pizza. Beetje zenuwachtig voor wat gaat komen. Of zenuwachtig, misschien is nieuwsgierig een beter woord. Als de pizza voor iets meer als de helft op is, hebben we wel genoeg op. Terwijl we zaten te eten had ik me bedacht dat ik haar handen anders ga vastbinden. "Heb je genoeg gegeten dan ruim ik dit op?""Ja, dank je wel, het was wel lekker maar ik heb niet zo honger." Ik kijk haar goed aan. "je wil wel doorgaan met dit ?"
"JA " zegt ze direct en zelfverzekerd. Knikt met haar hoofd." Nu ik er aan begonnen ben zeker. Ik vind 't nu al leuk." Ze lacht om zichzelf. Lekker ding! bedenk ik me. Ik buig me weer naar haar gezicht en zoen haar. Ik leg me hand in haar nek, ze laat haar hoofd achterover vallen tegen mijn hand. Heerlijke passievolle zoenen plant ik op haar rode lippen. Ik ruik haar dure zwoele parfum. Ik ga weer recht op staan. "Ok, dan gaan we door waar we gebleven waren. Nu weer in je rol en ik ook. Ik wil je even ietsje anders vast binden. Maar eerst moet je naakt. Vervelend, hè" zeg ik terwijl ik glimlach.Ik maak haar beide handen los. zodat ze kan gaan staan. dan maak ik de rits van haar jurk los. Hij knelt aan alle kanten door de manier waarop ze nu staat. Als haar jurk uit is kijk ik naar haar. WOW. "Ga maar weer zitten. Beetje voorover leunen."
" Je elleboog op de hoek van de tafel alsjeblieft" Ik zet haar elleboog en haar polsen vast op tafel met touw zodat ze voor over moet leunen. Haar rechter arm vast aan de rechter kant van de tafel haar linker aan de linkerkant. Vervolgens blinddoek ik haar weer. "zit er iets te strak ?"vraag ik haar. Ze schud nee. Ze zit nu aan korte kant van de tafel haar armen voor haar uit en vast. Haar voeten vast aan de tafelpoten. Ik zoen haar voorhoofd als ik klaar ben. Ik zet de muziek wat harder, dim het licht en ga de eet spullen naar de keuken brengen. Ik laat haar even alleen. Ik pak de attaché koffer met speeltjes en loop na een minuut of vijf de bar weer binnen. Ik neem een borrel en schenk het glas gelijk weer vol. Loop naar haar toe en geef haar ook een paar slokken. "Ok, ga maar staan."
"Staan?" zegt ze, "dat gaat niet". "dat zijn er dus drie" reageer ik fel. Ze grinnikt en gaat staan. Haar hoofd gaat naar voren boven de tafel. Haar heerlijke ronde bips achteruit de lucht in. Ze leunt op haar ellebogen op de tafel en staat met haar benen wijd en haar grote geile kont naar achteren. Mijn jeans klemt. Mijn lul groeit in mijn strakke broek maar kan geen kant op. Ik leg 'm even recht. Ik loop weer naar de tafel. Laat mijn linker hand glijden van haar bips over d'r rug naar haar nek. Ik geef haar een kus in haar nek. Met mijn rechterhand maak ik een kommetje en bevoel haar zware borsten die naar beneden hangen. Net 10 cm boven de tafel. Haar harde tepels nu goed zichtbaar nu er geen lederen jurk voor zit. Ik knijp in een tepel. Haar lichaam reageert met een schrik reactie maar ze zegt niets. Ik doe het nog eens. Nu geen reactie of zie ik een glimlach onder haar blinddoek? Ik ga nu aan de andere kant naast haar staan.Knijp in die tepel. Ik hoor een klein kreuntje. Ik streel haar bips. Ik ga iets achter haar staan en kijk naar haar, ik zie door de houding hoe ze staat dat haar kutje een beetje open staat. Beetje glimmend van haar eigen vocht. Ik hou me in. De verleiding is groot om even een vinger er door heen te halen om haar smaak te proeven. Maar ik hou me in. “Ben je klaar voor je 3 petsen schat” vraag ik met een big smile. “ Is daar een juist antwoord voor?” “ Dat is geen antwoord op mijn vraag, hier komen er dus vier.” Ik sla haar op haar linker bil. Bij het ontvangen van de klap leunt ze naar voren. Een kreun ontsnapt haar. De tweede op haar rechter bil. Ze geeft geen kick. De derde iets harder op links en de laatste net zo hard op rechts. Ze laat een diepe zucht ontsnappen. Op haar billen zie je wat roods waar ik haar geraakt hebt. “ Gaat het?” “ja hoor” antwoord ze vlot. Ik loop naar de keuken en haal mijn flesje massageolie welke ik in een mok heet water had laten warm worden. Als ik terug loop schrik ik een beetje dat je nog zo goed zie, waar ik haar geslagen had. Ik laat wat warme olie op mijn handen lopen en smeer het over haar billen en rug. “ Hmm, lekker" kreunt ze. "Oeps” Ze zwijgt snel wetende dat praten niet de bedoeling was. Ik masseer haar rug, billen en nek. Ze geniet ervan. Ik ga door mijn hurken en masseer haar boven benen en speel wat rond haar kutje. Maar raak die niet aan. Ze wiebelt wat met haar benen als hint voor mij om toch met haar gewillige openstaande gleufje te spelen. Ik pets op haar kont. “Stil staan!” Zeg ik streng. Ik ga staan. Maak mijn broek open en geef mijn erectie de ruimte die die nodig heeft. Ik ga achter haar staan met mijn harde erectie tussen haar benen. Lichtjes haar schaamlippen aanrakend. Ik vervolg de massage nu haar lekkere zware hangende borsten. Ze wiebelt weer met haar kont. “Stil staan!” Ik neem het flesje warme olie en laat een beetje tussen haar billen lopen. Met mijn rechterduim wrijf ik de olie rond haar kontgaatje. Ze zucht diep en als ik mijn duim een stukje erin drukt draait ze haar bil van me weg. Een ferme tik op haar kont brengt haar weer tot stilstand. Ik laat nog wat olie door haar billengleufje lopen en ga verder met mijn duim in haar strakke kontje, langzaam ontspant ze en kan ik ook mijn andere duim een beetje mee laten doen. Steeds soepeler gaat het en ik merk aan haar dat ze het steeds minder vervelend vind. Wat zeg misschien wel lekker zelfs. Ik voel haar warme vochtige schaamlippen rond mijn lul. Ik laat mijn duimen elkaar afwisselen net zo lang tot haar kontgaatje zo ontspannen is dat zelfs beide duimen erin glijden, tegelijk. Ik doe een stapje achteruit. Mijn harde lul glijd langs haar natte kutje en druppels van haar vocht glimmen op mijn eikel. Ik loopt naar de koelkast en schenk een borrel in. Laat haar even alleen en met rust. Ik zet een ander muziekje op trek mijn overhemd uit en knoop mijn broek weer dicht. Mijn eikel steek boven de broek rand uit. Ik loop vervolgens weer naar haar toe. Ik doe haar blinddoek af, ze knippert en lacht naar me.
Ze wil wat zeggen maar houd op tijd haar mond. Glimlacht nu nog meer, trots op haarzelf dat ze er aan dacht. "Ok? zeg ik. "Heel ok" krijg ik als antwoord. Ik doe een stap dichterbij. Ze ziet nu mijn broek met stukje lul en paarse eikel erboven. "Zooo, " zegt ze. "Oh je vind de tikken op je billen lekker dus...." Ik neem een flinke slok van mijn borrel en terwijl ik haar een tongzoen geef laat ik het heerlijke alcoholrijke drankje in haar mond lopen. Ze slikt het gulzig in. Terwijl ik het masker weer over haar ogen trek zoen ik haar voorhoofd. Ik breng het glas terug en pak uit de koffer een opblaas dildo. Ik ga weer achter haar staan tussen haar benen. Ik streel haar vanaf haar nek naar haar rug. en eindig op haar billen. Ze glimmen nog van de olie. Mooie grote kont zeg! Ik ga door mijn hurken. Ik zoen beide billen met een smakzoen. Ik ga verder met kleine kusjes die ik overal op haar lekkere rondingen achter laat. Langzaam naar haar gaatje toewerkend. Als ik bij het centrum van haar kont kom, trek ik haar billen een beetje uit elkaar en zoen d'r gaatje. Ik voel dat het iets met haar doet. Terwijl ik met mijn handen haar billen streel en uit elkaar hou steek ik mijn tong in haar strakke kontgaatje. Ik voel een rilling door haar lichaam gaan. Na wat zoenen en spelen met haar strakke kontje met mijn tong en later mijn vingers denk ik dat ze er klaar voor is. Ik pak de dildo en maak 'm nat door 'm in mijn mond te stoppen. Ik laat 'm langs haar gleufje van haar billen glijden zodat er ook nog wat olie op kom. Ik zet het topje tegen haar gaatje. en als ik mijn duim uit haar kont trek vervang ik die door de zwarte dildo die ietsje dikker is als mijn duim. Het gaat niet erg makkelijk. Ik doe nog een keer het trukje met 1 duim en dan twee duimen tot ze weer helemaal ontspannen is. Ik pak de dildo en die glijd zo naar binnen. Zonder weerstand. Ik glimlach maar dat ziet ze niet. Dit bied perspectieven bedenk ik me. Ik beweeg 'm wat heen er weer, terwijl ik met mijn hand de randen van haar kutje bevoel. Ik trek wat aan haar schaamlippen. Raak licht haar clitoris wat haar onderlichaam direct doet bewegen. Ik trek de dildo er uit en duw 'm gelijk er weer in. Zonder problemen. Ik kus haar kutje, lik langs haar schaamlippen, zuig er zelf een beetje op. Duw vervolgens twee vingers van mijn linkerhand in haar. Ze is nog natter als dat ik dacht. Met twee vingers erin beweeg ik de dildo weer. Ik voel 'm met mijn vingers in haar bewegen. Ik draai mijn hand om zodat mijn vingers nu haar g spot kan raken. Ik beweeg mijn vingers weer, ik hoor haar kreunen. Terwijl ik mijn middelvinger en wijsvinger in haar laat bewegen, drukkend op haar Gspot laat ik mijn duim rondjes rond haar clitje draaien. Steeds als ik haar clitje raakt knijp ik in het pompje waardoor de dildo in haar kont groter word. Door het groeien van die dildo in haar kont wordt haar kutje steeds strakker en kan ik steeds beter de gevoelige delen in haar kutje bereiken.... Als ik haar wat feller beroer met mijn vingers en haar clitje goed raak gaat ze met haar kontje draaien. Ik geef de dildo nog twee drukjes met het pompje.....
Ze kreunt.. Ik voel dat haar bloed sneller begint te stromen eh.. dat ze zit te genieten. Ik beweeg mijn vingers nog sneller en druk mijn duim tegen haar clitje. Ze kreunt. In 1 keer laat ik de dildo leeg lopen en trek in mijn vinger uit haar hete kutje..... Ze zucht.... Ze baalt ervan dat ik stop. Dat was de bedoeling bedenk ik me... Ze naar het randje brengen en weer stoppen. Ik laat de dildo leeg gelopen in haar kontje zitten. Ik ga staan. Streel haar billen.
Ik pak twee metalen sex knijpertjes. Zet op beide schaamlippen een knijper. Bij elke knijper schrikt ze van het gevoel. Als ze zitten vraag ik. "gaat het" "ja" zegt ze bijna hijgend. Ik kijk en hang aan beide knijper nog een gewichtje en zie haar lipjes naar beneden hangen. Ik doe mijn broek weer open en pak mijn harde lul in mijn handen, ik glij met mijn gezwollen eikel tussen haar gladde naar beneden hangende schaamlippen. Ze drukt haar super geile kont naar achter en mijn pik zit gelijk in haar. Ik voel haar kutje knijpen. "oeps... zo fijn dat ik in je zit babe?` `ja, eindelijk zegt ze zuchtend` Ik pak haar bij haar middel zet de anaal dildo op trillen en langzaam neuk ik haar. het tempo langzaam opvoerend.... steeds sneller. Ik voel de gewichtjes tegen mijn benen slaan . Ik merk aan haar, hoe harder en feller ik haar neuk hoe meer reactie ik van haar krijg. Hoe meer ze, ondanks dat ze vast staat probeert mee of tegen te bewegen. Dat zou niet zo moeten zijn bedenk ik me. Ik draai aan het knopje waar door de anaal dildo nog sneller begint te trillen, Ik voel de trilling in haar kontje door mijn pik in haar kut. Ehm... wat een geil gevoel. Ikgeef de dildo twee pompjes lucht erbij. Haar kutje voel ik weer samentrekken, Ik trek me snel uit haar, en doe een stap naar achter... Ze draait nog wat na met haar kutje zoekend naar mijn lul, `Pff. heerlijk` zeg ik luid. Ik tik met mijn hand tegen de gewichtjes, ik trek er aan en zie haar schaamlippen naar beneden gaan. Ik sta op en pak uit mijn koffertje de Tandenborstel vibrator en als ik er aan denk wat het met haar gaat doen als ik 'm op haar clit zet word ik al blij. Ik loop door en schenk nogmaals ons glas vol met een borrel. Ik trek mijn broek uit en mijn schoenen. Met andere woorden ik ben ook naakt. Ik loop terug en kus haar in haar nek met mijn hand rond haar borst. Ze hangen geil naar beneden. Ik trek aan haar tepel en ze kreunt. ik doe haar blinddoek naar beneden om haar nek. Ze kijkt me aan en daarna gelijk naar mijn pik. Die ziet ze voor het eerst helemaal bedenk ik me. Ik kruip op de tafel. Druk mijn pik naar beneden om hem in het borrelglaasje te dopen. Bruin en kleverig van het goddelijke alcohol vocht hou ik 'm voor haar gezicht. Als een automaat doet ze haar mond open. Ik leun ongemakkelijk naar voren en zie mijn keiharde pik in haar mooi rood gestifte mond glippen. Me bedenkend dat ze nu een combinatie van het drankje en haar eigen kutvocht zit op te likken krijgt mijn pik nog twee extra shots bloed vanuit mijn hersenen. Alsof hij nog niet hard genoeg was. Afgelikt trek ik me terug. Nu hij nog harder is heb ik ook meer moeite om 'm naar beneden te drukken, nogmaals in het borrelglas. Toch ook de tweede keer likt ze 'm helemaal af. Het is een genot om te zien hoe ze bezig is met mijn pik met alleen haar mond en tong als middelen. Helemaal schoon gelikt trek ik 'm terug. Nat van haar mond. Ze kijkt me aan met haar grote ogen. Ik pak haar hoofd stop m er weer in. Ik neuk haar mond. Ze kan niet wegdraaien omdat ik haar hoofd beet hebt. Ik ga iedere keer iets dieper maar doe voorzichtig. Met mijn handen aan beide kanten van haar hoofd geef ik het tempo aan maar ook hoe diep ik ga. Ik merk aan haar dat ze daar aan moet wennen. Soms probeert ze zich weg te draaien. Hmmm. niet de bedoeling. Ik doe mijn keiharde pik nogmaals in haar mond. Bewust iets te ver maar haal 'm snel weer terug. Ze geeft geen kik. Draden van haar spuug hangen tussen mijn pik en haar geile mondje. Ik doe het nog eens, net zo diep maar hou mijn harde nu wat langer in haar mond. Als ik langzaam uit haar mond ga kijk ze naar me. Haar ogen vochtig. Ze kijkt trots. Ik klim van de tafel af. Mijn keiharde lul zwiepend van links naar rechts bij het er afstappen. Ik zoen haar kletsnatte mond. Pak vervolgens de tepelknijpertjes aan een ketting en twee grote punaises. Als ik weer aan kom lopen kijkt ze met grote ogen naar de punaises. Ze zegt niets. Ik pak haar linker borst, haar tepel is al heel groot en hard. Ik zet daar een van de knijpertjes op. "Uhm" kreunt ze. "Gaat het?" vraag ik. "Ja zeker. Daar wel. Op mijn borsten kan ik veel hebben. Maar op mijn lipjes minder.... " Ik loop naar haar kont en kniel. Ik haal een voor een de knijpers los draai wat aan het wieltje zodat ze minder "knijpen" Als ik ze er weer op zet zegt ze twee keer "au" Ik loop weer om de tafel. Pak haar hoofd en geef haar een goede tongzoen. "Heel geil en stoer lief. Ben trots op je..." zeg ik. Ik neem een slokje en geef haar het alcohol uit mijn mond. Ik pak het tweede tepelknijpertje en zet hem op haar rechter tepel. Wat een geile knoppen heeft ze zeg, bedenk ik me.... Duidelijk net zo opgewonden als ik!
Het kettinkje hangt naar beneden op de houten tafel. Ik pak de twee punaises. Ze kijkt zorgelijk naar me wat ik ga doen. Ik druk ze door het kettinkje vast in de tafel. Als ze zich nu beweegt trekt het kettinkje aan haar tepels. Ze moet nu voorover stil blijven staan. Tevreden kom ik overeind en sla ik op haar kont. "oef' komt er uit haar mond. Terwijl ik naar haar bips loopt streelt mijn hand van haar nek, over haar rug via het mooie stukje vlak boven haar billen naar haar ronde kont. Met beide handen op beide billen ga ik tussen haar wijd gespreide benen staan. Mijn pik glijd naar binnen zonder hulp. Ze is nat en staat open voor me.
Tegelijk laten we een zucht van genot en lachen daarom omdat we het van elkaar horen. Met mijn pik stil in haar, pomp ik de anaaldildo voor de helft op. Ik voel hoe haar warme kutje door het pompen mijn pik vast zet. Als ik haar strak om mijn pik voel laat ik het pompje los. Ik neuk haar weer langzaam en opbouwend tot een goed tempo. Ze kreunt van genot. Ik voel een druppel zweet van mijn voorhoofd vallen. Op haar glimmende billen. Ik voer het tempo en de heftigheid nog meer op. Ik heb haar vast aan haar middel. Haar grote kont schud iedere keer als ik diep in haar verdwijn. Ze houd zich stevig vast aan de tafel, zie ik, om niet teveel te bewegen. Haar tepels zitten met de kettinkjes nog vast aan de tafel voel ik met mijn hand. Ik voer het tempo op, harder en steviger gaat het op een gegeven moment niet. beide gewichtjes zijn al van haar schaamlippen op de grond gevallen. Maar dieper trouwens ook niet, ze kreunt stevig. "Ah, Ah" hoor ik iedere keer als ik diep in haar zit. Ik voel kutspieren knijpen. Ik trek met snel terug. Niet alleen om haar te pesten maar ook omdat ik zelf bijna klaar komen door het zuigende knijpende strakke kutje om mijn keiharde gezwollen pik. Ik pak snel de tandenborstel vibrator en zak door mijn knieën. Oeps ik voel dat er toch wat voorvocht uit mijn eikel op de grond valt, desondanks stop ik twee vingers in haar kutje en wrijf met mijn vingers stevig binnen in haar kutje tegen de wand. ik zet de Tandenborstel vibrator op snel en duw die tegen haar klitje. Als hij haar klitje raakt schiet ze naar voren. 1 knijpertje trekt ze daardoor van haar tepel. De tweede blijft zitten. Ik draai wat om haar klitje en laat mijn vingers spelen rond haar gevoelige gedeelte in haar kutje. Ik voel haar klaar gaan komen. Ik voel hoe het zich opbouwt in haar. Haar spieren spannen zich om mijn vingers. Ik zie haar kont knijpen om de dildo heen. Nog twee heftige bewegingen van mijn twee vingers op haar Gspot zijn genoeg om haar klaar te laten komen. Ik voel haar kut enorm knijpen en dan laat ze zich gaan. Haar vocht spuit eruit. Ik beweeg mijn vingers in haar alsof ik haar met mijn vingers neukt. Het spuit eruit. Tegen mijn borst, kin en als ik mij dieper laat zakken ook in mijn mond. Goddelijk. Heerlijk als je je zo kan laten gaan. Ik zet de vibrator in haar kont uit nadat ik de tandenborstel weggelegd heb. Ze staat na te hijgen. Van de wereld af volgens mij. Ik laat de kont dildo leeg lopen en hij floept als automatisch eruit. Haar geile sterretje blijft open staan. Ik blaas ertegen en geef er een kus op. Ze komt weer op aarde, "zoooo" zegt ze "wat gebeurde hier? ". "Eh, ik geloof dat je 't lekker vond, lief" terwijl ik dit zeg neem ik mijn lul in mijn hand en laat ik mijn harde eikel langs haar dikke schaamlippen glijden. Ik voel haar warmte. Ik maak de knijper van haar tepel los en ook haar armen. Ze gaat langzaam staan. Als ik haar benen aan het los maken ben zie ik haar kutje nog steeds bewegen. Het was goed bedenk ik me. Eenmaal losgemaakt pakt ze me beet en krijg ik een enorme tongzoen. "Wow, hier had ik niet op gerekend" ik hou haar vast tot op de bank samen zitten. Zo zitten we 10 minuten stil uit te hijgen. Wat een Leder jurkje niet kan veroorzaken.... Oh ja. Daarna nog heerlijke geile sex gehad waar ik ook aan mijn trekken ben gekomen hoor !
jupquote:Op woensdag 8 januari 2014 08:58 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dr nog meer komt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
quote:Op zondag 19 januari 2014 14:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jupZeer goed verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
quote:Op zondag 19 januari 2014 14:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jupGoed geschreven, maar dan eindigen met een cliffhanger wat doe jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben wel benieuwd naar deel 5quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:04 schreef KantNochWal het volgende:
[..]
Interesse in een deel 5?
Dan weet ik wat me te doen staat,...
mooi verhaalquote:Op donderdag 10 juli 2014 09:18 schreef -puzzled- het volgende:
Mazzelaar
Maandagochtend, tien uur. Ik staar verveeld uit het raam tijdens de wekelijkse meeting van het advocatenkantoor waar ik werk. Met een lange werkweek voor de boeg is het lastig om me te concentreren op wat er gezegd wordt. Ik kijk de tafel met collega's rond; een typische verzameling advocaten. Voornamelijk mannen, allemaal strak in pak, goed verzorgd en zakelijk ingesteld. Voor de paar vrouwen die er werken geldt eigenlijk hetzelfde, al dragen zij vooral saaie mantelpakjes. Mijn ogen glijden verder over de aanwezigen en blijven rusten op mijn baas: een autorititaire man die geen tegenspraak duldt. In de 3 jaar dat ik hier werk is het me verrassend goed gelukt om zo weinig mogelijk aandacht op mezelf te vestigen. Ik doe wat me gevraagd wordt en ik werk hard, zonder op te vallen. Ik heb al verschillende collega's de fout zien maken om tegen mijn baas in te gaan; in geen van de gevallen liep dat gunstig af voor de betreffende collega.
Ik schrik op als de deur van de vergaderkamer open gaat. Dan stapt zij binnen. 'Wauw,' denk ik bij mezelf. Mijn mond zakt een klein stukje open. Ze sluit de deur achter zich en loop in één streep naar mijn baas toe. Ze kust hem op zijn wang en gaat naast hem zitten. "Sorry dat ik te laat ben, pap."
Ik zie hoe verschillende mannelijke collega's rechtop gaan zitten. Onwillekeurig trek ik mijn stropdas en colbert recht en ga met één hand vluchtig door mijn haar. Dat is het effect dat ze heeft op mannen. Ik zie hoe het gezicht van de aanwezige vrouwen verhardt.
Julia is werkelijk een lust voor het oog. Eind twintig, lang blond haar, felle groene ogen en een prachtig lijf. In tegenstelling tot de meeste vrouwen hier, doet ze weinig moeite om haar vrouwelijke rondingen te verbergen in saaie formele mantelpakjes. In plaats daarvan loopt ze rond in rokjes die eigenlijk net iets te kort zijn en bloesjes die haar volle borsten eerder accentueren dan verbergen. Nee, 'zakelijk' of 'formeel' kun je haar outfits niet noemen, maar ze zijn ook zeker niet sletterig. Wel sexy en een tikkeltje uitdagend.
Ik kan m'n ogen niet van haar afhouden en zie hoe ze langzaam de tafel rond kijkt. Als onze blikken elkaar kruisen glimlacht ze even. Ik voel dat ik het er warm van krijg. Mijn baas praat ondertussen onverminderd door over alles wat er deze week moet gebeuren. "Oké mensen, aan de slag!" Hij staat op en begint zijn papieren bij elkaar te rapen. Julia staat eveneens op en kijkt haar vader aan. "Pap, ik zoek nog iemand die me kan helpen met mijn laptop."
"Ohja, dat is waar ook." Hij kijkt de tafel rond, maar voordat hij iets kan zeggen hoor ik Julia mijn naam noemen.
"Volgens mij heeft Tim wel verstand van computers." Ik kijk verschrikt op en zie hoe Julia en mijn baas me allebei vragend aan kijken.
"Uh, ja, ik wil er wel even naar kijken," hoor ik mezelf uitbrengen. Mijn baas knikt en loopt de kamer uit. Ik wil opstaan en met Julia meelopen, maar ze loopt op me af en legt haar hand op mijn schouder. "Blijf maar zitten, ik pak mijn laptop er wel even bij." Ze loopt zachtjes heupwiegend weg en ik staar haar na. Ik krijg het nog warmer. De rest van de aanwezigen maakt ook aanstalten om te vertrekken. Marco, één van mijn directe collega's kijkt me grijnzend aan. "Mazzelaar," zegt hij met een dikke knipoog. Ik glimlach terug. 'Ja hoor Marco,' denk ik sarcastisch bij mezelf, 'Ik neem zometeen de dochter van de baas hier even midden op tafel, nou goed?'.
Als iedereen weg is, komt Julia weer binnen, met haar laptop. Ze zet 'm voor me neer op tafel en klapt hem open. Terwijl ze naast me staat, buigt ze zich voorover om haar wachtwoord in te voeren. Ik draai mijn hoofd beleefd weg van het scherm, maar kijk daarbij recht in haar decolleté. Ik voel dat ik rood word. "Kun je het zien, toch?" Julia kijkt me geamuseerd aan. Ik weet niet hoe ik moet reageren en richt mijn blik op haar laptop, terwijl ik voel hoe mijn wangen beginnen te gloeien.
"Haha, geeft niks hoor, kijken mag." Ze gaat achter me staan en brengt haar mond bij mijn oor. "En aanraken misschien ook wel," fluistert ze zachtjes. Ik voel haar adem in mijn nek en voel hoe alle haartjes op mijn lijf overeind gaan staan. 'Wat doet ze?' denk ik bij mezelf. Ik wiebel ongemakkelijk op mijn stoel. "Wat..uh..wat is er precies met je laptop?" vraag ik ongemakkelijk. Ik hoor hoe ze zachtjes grinnikt terwijl ze vlak achter me blijft staan.
"Geen idee, hij is opeens zo traag," zegt ze, en legt beide handen op mijn schouders. Langzaam laat ze één van haar handen over mijn borstkas naar beneden glijden en speelt met mijn stropdas. Ik voel haar borsten in mijn nek drukken. "Heb jij het ook zo warm? Wil je wat water?" Zonder op mijn antwoord te wachten stapt ze opzij en buigt zich over de tafel om de karaf water en een glas te pakken. Omdat het glas net iets te ver weg staat, moet ze zich ver over de tafel buigen. Haar rokje kruipt iets omhoog en ik vang een glimp op van haar prachtige billen. Ik leun achterover, bijt op mijn onderlip en juist dan draait ze zich naar me om. Ze schenkt lachend een glas water in en neemt een slok. Vervolgens geeft ze het glas aan mij. "Volgens mij kun je dit wel gebruiken, je ziet eruit alsof je het warm hebt. Doe anders dat jasje uit," zegt ze op een uitdagend toontje.
Ik neem een slok water en bedenk me dat ik het inderdaad wel erg warm heb. Ik sta op, trek mijn colbertje uit en hang het over de stoel naast me. Julia, die inmiddels op de tafel is gaan zitten, laat haar ogen over mijn lijf glijden. "Hmm, al dat sporten is het zo te zien meer dan waard," zegt ze terwijl ze langs haar lippen likt. Ze heeft me blijkbaar wel eens na het werk met mijn sporttas zien lopen. Ik snap nog steeds niet waar ze precies mee bezig is. Zit ze me nu alleen te teasen, of gewoon keihard op te geilen?
Terwijl ik weer ga zitten, komt ze opnieuw achter me staan. Ze buigt zich weer voorover en brengt haar mond bij mijn oor. Haar zachte adem maakt iets in me wakker. Opeens bijt ze in mijn oor en laat een klein kreuntje ontsnappen. Ik sluit mijn ogen en zucht diep. "Jij bent ook niet van de subtiele hints hè?" Dan zoent ze me plotseling vol in mijn nek en laat haar handen over mijn bovenlichaam glijden. Met haar mond vlakbij mijn oor fluistert ze "Ik wil je, nu."
Totaal verbouwereerd kijk ik haar aan en stamel "N-nu?"
Ze knikt terwijl ze op haar onderlip bijt. Omdat ik niet weet hoe ik moet reageren, staar ik uitdrukkingsloos naar de laptop op tafel.
"Och, schatje toch, dacht je dat er echt iets met m'n laptop was?"
Ik kijk haar nog steeds niet-begrijpend aan. Ze lacht en trekt mijn stoel een stukje achteruit. Ik denk nog steeds dat ze een grapje maakt en weet mezelf geen houding te geven. Maar als het alleen bedoeld is om te teasen, gaat ze daar wel erg ver in. Ze komt voor me staan en begint mijn stropdas los te maken. Ze laat haar hand over mijn overhemd naar beneden glijden en voelt al snel mijn inmiddels behoorlijk hard geworden lul. Ze kreunt zachtjes.
"Hmm, dus je hebt wel zin? Gelukkig maar, ik was al bang dat ik de enige was." Ze pakt mijn hand en leidt die onder haar rokje. Ik voel dat haar zijdezachte string vochtig is. Ondertussen is ze al begonnen om mijn broek los te maken. Ze wrijft over mijn boxer en kreunt opnieuw.
Plotseling hoor ik op de gang de bulderende stem van mijn baas, die het blijkbaar ergens niet mee eens is. Hij lijkt steeds dichterbij te komen. "Shit!" Ik wil Julia van me af duwen, maar in plaats daarvan laat ze zich razendsnel onder de tafel zakken. Op dat moment vliegt de deur van de vergaderzaal open en stapt mijn baas binnen. Ik kan nog net op tijd mijn stoel aanschuiven, zodat hij niet ziet hoe ik daar met mijn broek open zit. Julia zit tussen mijn knieën met haar handen op mijn bovenbenen.
"De Groot, waar ben jij mee bezig?" vraagt mijn baas ongeduldig.
"Ik..uh..help Julia met haar laptop," weet ik stamelend uit te brengen. Als ze haar naam hoort, begint Julia opnieuw over mijn boxer te wrijven. Ik wiebel op mijn stoel en probeer haar weg te duwen met mijn benen, maar ze is vastberaden.
"Ohja, prima," knikt mijn baas. "Waar is ze dan?"
"Ze..uh..is een dossier gaan halen. Ze vroeg of ik daar ook even naar wilde kijken." Ik ben verbaasd hoe vlot die leugen van mijn lippen rolt. Julia sjort inmiddels aan de rand van mijn boxer. Ik voel hoe haar vingertoppen langs mijn eikel glijden en ik adem zwaar. Mijn baas lijkt het niet op te merken.
"Ah, dat is waarschijnlijk het dossier dat ze van mij heeft overgenomen. Dat is inderdaad een flinke klus, goed dat jullie daar samen naar kijken. Jouw andere dossiers kunnen wachten, zorg eerst dat Julia krijgt wat ze wil."
Hij moest eens weten dat zijn dochter al druk bezig is! Ze heeft mijn keiharde lul inmiddels al bevrijd uit zijn benarde positie en likt er zachtjes aan. Ik bijt op de binnenkant van mijn wang om te voorkomen dat ik kreun. Ze begint zachtjes te zuigen. Oh, wat doet ze dat lekker!
"Ik zal jullie niet verder afleiden." Mijn baas beent de vergaderzaal uit en sluit de deur achter zich, terwijl Julia steeds harder begint te zuigen. Ik kreun zo hard dat ik bang ben dat mijn baas het alsnog hoort. Ik schuif mijn stoel naar achter en kijk in Julia's twinkelende ogen. Jezus wat kijkt ze geil!
"Hee, ik was nog niet klaar hoor," zegt ze met een grijns. Ik geef haar een hand en help haar overeind. Ze zoent me vol overgave terwijl ze me met haar vrije hand begint af te trekken. Oke, dit is duidelijk niet alleen om te teasen.
"Wil je dit echt?" vraag ik half hijgend. Ik maak mijn stropdas verder los en gooi hem opzij.
"Ja, ik wil dat je me keihard neemt, hier en nu!" Ze is bloedserieus, en aan haar ogen te zien ontzettend geil ook. Dat laat ik me geen twee keer zeggen! Ik til haar op de tafel en duw haar achterover op haar rug. Ze probeert direct weer overeind te komen, maar ik dwing haar te blijven liggen. Ik trek haar rokje omhoog en zie een klein zwart kanten stringetje tevoorschijn komen. Als ik mijn vingertoppen erover heen laat glijden, zucht Julia diep. Ik voel dat ze al flink nat is.
"Zo, jij hebt er zin in," zeg ik terwijl ik langs mijn lippen lik. Ze bijt op haar onderlip en knikt. Ze kijkt me nu bijna smekend aan. Snel trek ik haar string uit en kijk naar haar gladgeschoren kutje. Ik laat een vinger tussen haar schaamlipjes door glijden. Ze kreunt en een rilling gaat door haar lijf. Ik kniel voor de tafel en trek haar iets verder naar de rand toe. Met het puntje van mijn tong lik ik zachtjes over haar clit, langzaam en beheerst. Julia kronkelt op de tafel en begint te hijgen. Ik voer het tempo van mijn tong steeds verder op en lik het vocht tussen haar schaamlippen gretig op. Julia kreunt en snikt steeds harder, ik merk dat het niet lang meer duurt voordat ze klaarkomt. Ik vertraag mijn likkende bewegingen iets en breng mijn hand naar haar kutje. Voordat ze doorheeft wat er gebeurt, duw ik een vinger naar binnen. Ze slaakt een gilletje en ik voel hoe alle spieren in haar lijf zich aanspannen. Terwijl ik blijf likken, begin ik stotende bewegingen te maken met mijn hand. Al snel duw ik ook een tweede en derde vinger in haar inmiddels drijfnatte kutje. Ik voel het vocht langs mijn hand lopen. Ik blijf stoten terwijl mijn tong haar clit verwent. Julia bijt op haar hand en ik hoor haar gesmoord kreunen. Ik voel haar hele lichaam verstijven terwijl ze snikkend klaarkomt. Dan ontspant ze en laat haar armen op tafel vallen. Ik geef nog een paar zachte kusjes op haar clit en kom overeind.
Ze ligt nog na te hijgen en kijkt me met grote ogen aan. "Jezus, wat doe je dat lekker," brengt ze zachtjes uit. Ik grijns en steek mijn armen uit om haar overeind te helpen. Als ze op de rand van de tafel zit breng ik mijn mond naar haar oor en bijt er zachtjes in. Dan fluister ik: "Je dacht toch niet dat ik al klaar was hè?"
Voordat ze antwoord kan geven of zelfs nog maar beseft wat ik bedoel, pak ik haar bij haar middel en draai ik haar razendsnel om. Als ik haar voorover duw kan ze zich nog net op tijd opvangen op de tafel. Ze staat nu voorover gebogen, met haar heerlijke kontje naar me toe. Ik kan het niet laten en geef een harde tik op haar bil. Ze slaakt een klein gilletje en kijkt verwachtingsvol achterom. Ik pak haar ruw bij haar heupen en stoot mijn keiharde lul in één keer bij haar naar binnen. Ze gilt nog harder en slaat een hand voor haar mond. Ik begin met harde, langzame bewegingen te stoten en hoor Julia bij elke stoot naar adem happen en kreunen. Ik hou even in streel over haar borsten.
"Gaat het wel?" vraag ik, terwijl ik met mijn vingertoppen zachtjes in haar tepels knijp.
"Ja...niet stoppen!" brengt ze hijgend en half-kreunend uit.
Ik begin weer langzaam en diep te stoten, maar voer het tempo steeds verder op. Julia kreunt zo hard dat ik bang ben dat de hele afdeling haar hoort. Maar dat interesseert me op dit moment niets. Ik voel Julia's kutje zich steeds strakker rond mijn lul spannen en voel dat het niet lang meer duurt voordat ik klaarkom. Haar lichaam verkrampt opnieuw en ze komt kreunend klaar, waarbij ze nog strakker wordt. Dan hou ik het ook niet meer; ik stoot nog één keer zo diep als ik kan en kreun terwijl ik haar volspuit.
Nog hijgend van de inspanning beginnen we ons allebei terug aan te kleden. Julia trekt haar kanten stringetje aan en fatsoeneert haar rokje, terwijl ik mijn overhemd en broek dichtknoop. Ik kijk om me heen en zoek mijn stropdas. Dan zie ik hem op de grond liggen, met een niet te missen vochtige vlek erop. Juist als ik mijn stropdas opraap, gaat de deur van de vergaderkamer open en zie ik mijn baas en Marco binnenkomen. Ik schrik en frommel mijn stropdas op in mijn hand. Mijn baas en Marco kijken me vragend aan.
"Uhh...koffievlek," verzin ik snel. Nu maar hopen dat het niemand opvalt dat er helemaal geen koffiekopjes staan.
"Is het gelukt met die laptop?" vraagt mijn baas aan Julia.
"Ja hoor pap, ik zei toch dat Tim verstand had van wat er moest gebeuren?" Ze geeft me een vette knipoog waarvan ik doe alsof ik het niet zie. "Tim en ik zijn trouwens een goed team, kwamen we net achter."
"Mooi zo, want ik heb besloten dat jullie de komende maanden vaker gaan samenwerken. De Groot, ik stel voor dat jij jouw lopende zaken overdraagt op Marco zodat Julia en jij meteen samen aan de slag kunnen."
Ik moet me inhouden om niet te lachen en knik terwijl ik mijn gezicht zo goed mogelijk in de plooi probeer te houden. Mijn baas beent de kamer uit. Julia loopt achter me langs richting de deur en knijpt zachtjes in mijn bil als ze me passeert. Marco ziet het en kijkt me met grote ogen aan. "Mazzelaar," sist hij zachtjes. Ik grijns. "Je moest eens weten!"
Lekker geschreven, wel grappig om te zien dat je als vrouw juist vanuit de man schrijftquote:
Dank jequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 08:32 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Lekker geschreven, wel grappig om te zien dat je als vrouw juist vanuit de man schrijftHoe dat dan?
mooi verhaal en goed geschrevenquote:Op donderdag 10 juli 2014 09:18 schreef -puzzled- het volgende:
Mazzelaar
Maandagochtend, tien uur. Ik staar verveeld uit het raam tijdens de wekelijkse meeting van het advocatenkantoor waar ik werk. Met een lange werkweek voor de boeg is het lastig om me te concentreren op wat er gezegd wordt. Ik kijk de tafel met collega's rond; een typische verzameling advocaten. Voornamelijk mannen, allemaal strak in pak, goed verzorgd en zakelijk ingesteld. Voor de paar vrouwen die er werken geldt eigenlijk hetzelfde, al dragen zij vooral saaie mantelpakjes. Mijn ogen glijden verder over de aanwezigen en blijven rusten op mijn baas: een autorititaire man die geen tegenspraak duldt. In de 3 jaar dat ik hier werk is het me verrassend goed gelukt om zo weinig mogelijk aandacht op mezelf te vestigen. Ik doe wat me gevraagd wordt en ik werk hard, zonder op te vallen. Ik heb al verschillende collega's de fout zien maken om tegen mijn baas in te gaan; in geen van de gevallen liep dat gunstig af voor de betreffende collega.
Ik schrik op als de deur van de vergaderkamer open gaat. Dan stapt zij binnen. 'Wauw,' denk ik bij mezelf. Mijn mond zakt een klein stukje open. Ze sluit de deur achter zich en loop in één streep naar mijn baas toe. Ze kust hem op zijn wang en gaat naast hem zitten. "Sorry dat ik te laat ben, pap."
Ik zie hoe verschillende mannelijke collega's rechtop gaan zitten. Onwillekeurig trek ik mijn stropdas en colbert recht en ga met één hand vluchtig door mijn haar. Dat is het effect dat ze heeft op mannen. Ik zie hoe het gezicht van de aanwezige vrouwen verhardt.
Julia is werkelijk een lust voor het oog. Eind twintig, lang blond haar, felle groene ogen en een prachtig lijf. In tegenstelling tot de meeste vrouwen hier, doet ze weinig moeite om haar vrouwelijke rondingen te verbergen in saaie formele mantelpakjes. In plaats daarvan loopt ze rond in rokjes die eigenlijk net iets te kort zijn en bloesjes die haar volle borsten eerder accentueren dan verbergen. Nee, 'zakelijk' of 'formeel' kun je haar outfits niet noemen, maar ze zijn ook zeker niet sletterig. Wel sexy en een tikkeltje uitdagend.
Ik kan m'n ogen niet van haar afhouden en zie hoe ze langzaam de tafel rond kijkt. Als onze blikken elkaar kruisen glimlacht ze even. Ik voel dat ik het er warm van krijg. Mijn baas praat ondertussen onverminderd door over alles wat er deze week moet gebeuren. "Oké mensen, aan de slag!" Hij staat op en begint zijn papieren bij elkaar te rapen. Julia staat eveneens op en kijkt haar vader aan. "Pap, ik zoek nog iemand die me kan helpen met mijn laptop."
"Ohja, dat is waar ook." Hij kijkt de tafel rond, maar voordat hij iets kan zeggen hoor ik Julia mijn naam noemen.
"Volgens mij heeft Tim wel verstand van computers." Ik kijk verschrikt op en zie hoe Julia en mijn baas me allebei vragend aan kijken.
"Uh, ja, ik wil er wel even naar kijken," hoor ik mezelf uitbrengen. Mijn baas knikt en loopt de kamer uit. Ik wil opstaan en met Julia meelopen, maar ze loopt op me af en legt haar hand op mijn schouder. "Blijf maar zitten, ik pak mijn laptop er wel even bij." Ze loopt zachtjes heupwiegend weg en ik staar haar na. Ik krijg het nog warmer. De rest van de aanwezigen maakt ook aanstalten om te vertrekken. Marco, één van mijn directe collega's kijkt me grijnzend aan. "Mazzelaar," zegt hij met een dikke knipoog. Ik glimlach terug. 'Ja hoor Marco,' denk ik sarcastisch bij mezelf, 'Ik neem zometeen de dochter van de baas hier even midden op tafel, nou goed?'.
Als iedereen weg is, komt Julia weer binnen, met haar laptop. Ze zet 'm voor me neer op tafel en klapt hem open. Terwijl ze naast me staat, buigt ze zich voorover om haar wachtwoord in te voeren. Ik draai mijn hoofd beleefd weg van het scherm, maar kijk daarbij recht in haar decolleté. Ik voel dat ik rood word. "Kun je het zien, toch?" Julia kijkt me geamuseerd aan. Ik weet niet hoe ik moet reageren en richt mijn blik op haar laptop, terwijl ik voel hoe mijn wangen beginnen te gloeien.
"Haha, geeft niks hoor, kijken mag." Ze gaat achter me staan en brengt haar mond bij mijn oor. "En aanraken misschien ook wel," fluistert ze zachtjes. Ik voel haar adem in mijn nek en voel hoe alle haartjes op mijn lijf overeind gaan staan. 'Wat doet ze?' denk ik bij mezelf. Ik wiebel ongemakkelijk op mijn stoel. "Wat..uh..wat is er precies met je laptop?" vraag ik ongemakkelijk. Ik hoor hoe ze zachtjes grinnikt terwijl ze vlak achter me blijft staan.
"Geen idee, hij is opeens zo traag," zegt ze, en legt beide handen op mijn schouders. Langzaam laat ze één van haar handen over mijn borstkas naar beneden glijden en speelt met mijn stropdas. Ik voel haar borsten in mijn nek drukken. "Heb jij het ook zo warm? Wil je wat water?" Zonder op mijn antwoord te wachten stapt ze opzij en buigt zich over de tafel om de karaf water en een glas te pakken. Omdat het glas net iets te ver weg staat, moet ze zich ver over de tafel buigen. Haar rokje kruipt iets omhoog en ik vang een glimp op van haar prachtige billen. Ik leun achterover, bijt op mijn onderlip en juist dan draait ze zich naar me om. Ze schenkt lachend een glas water in en neemt een slok. Vervolgens geeft ze het glas aan mij. "Volgens mij kun je dit wel gebruiken, je ziet eruit alsof je het warm hebt. Doe anders dat jasje uit," zegt ze op een uitdagend toontje.
Ik neem een slok water en bedenk me dat ik het inderdaad wel erg warm heb. Ik sta op, trek mijn colbertje uit en hang het over de stoel naast me. Julia, die inmiddels op de tafel is gaan zitten, laat haar ogen over mijn lijf glijden. "Hmm, al dat sporten is het zo te zien meer dan waard," zegt ze terwijl ze langs haar lippen likt. Ze heeft me blijkbaar wel eens na het werk met mijn sporttas zien lopen. Ik snap nog steeds niet waar ze precies mee bezig is. Zit ze me nu alleen te teasen, of gewoon keihard op te geilen?
Terwijl ik weer ga zitten, komt ze opnieuw achter me staan. Ze buigt zich weer voorover en brengt haar mond bij mijn oor. Haar zachte adem maakt iets in me wakker. Opeens bijt ze in mijn oor en laat een klein kreuntje ontsnappen. Ik sluit mijn ogen en zucht diep. "Jij bent ook niet van de subtiele hints hè?" Dan zoent ze me plotseling vol in mijn nek en laat haar handen over mijn bovenlichaam glijden. Met haar mond vlakbij mijn oor fluistert ze "Ik wil je, nu."
Totaal verbouwereerd kijk ik haar aan en stamel "N-nu?"
Ze knikt terwijl ze op haar onderlip bijt. Omdat ik niet weet hoe ik moet reageren, staar ik uitdrukkingsloos naar de laptop op tafel.
"Och, schatje toch, dacht je dat er echt iets met m'n laptop was?"
Ik kijk haar nog steeds niet-begrijpend aan. Ze lacht en trekt mijn stoel een stukje achteruit. Ik denk nog steeds dat ze een grapje maakt en weet mezelf geen houding te geven. Maar als het alleen bedoeld is om te teasen, gaat ze daar wel erg ver in. Ze komt voor me staan en begint mijn stropdas los te maken. Ze laat haar hand over mijn overhemd naar beneden glijden en voelt al snel mijn inmiddels behoorlijk hard geworden lul. Ze kreunt zachtjes.
"Hmm, dus je hebt wel zin? Gelukkig maar, ik was al bang dat ik de enige was." Ze pakt mijn hand en leidt die onder haar rokje. Ik voel dat haar zijdezachte string vochtig is. Ondertussen is ze al begonnen om mijn broek los te maken. Ze wrijft over mijn boxer en kreunt opnieuw.
Plotseling hoor ik op de gang de bulderende stem van mijn baas, die het blijkbaar ergens niet mee eens is. Hij lijkt steeds dichterbij te komen. "Shit!" Ik wil Julia van me af duwen, maar in plaats daarvan laat ze zich razendsnel onder de tafel zakken. Op dat moment vliegt de deur van de vergaderzaal open en stapt mijn baas binnen. Ik kan nog net op tijd mijn stoel aanschuiven, zodat hij niet ziet hoe ik daar met mijn broek open zit. Julia zit tussen mijn knieën met haar handen op mijn bovenbenen.
"De Groot, waar ben jij mee bezig?" vraagt mijn baas ongeduldig.
"Ik..uh..help Julia met haar laptop," weet ik stamelend uit te brengen. Als ze haar naam hoort, begint Julia opnieuw over mijn boxer te wrijven. Ik wiebel op mijn stoel en probeer haar weg te duwen met mijn benen, maar ze is vastberaden.
"Ohja, prima," knikt mijn baas. "Waar is ze dan?"
"Ze..uh..is een dossier gaan halen. Ze vroeg of ik daar ook even naar wilde kijken." Ik ben verbaasd hoe vlot die leugen van mijn lippen rolt. Julia sjort inmiddels aan de rand van mijn boxer. Ik voel hoe haar vingertoppen langs mijn eikel glijden en ik adem zwaar. Mijn baas lijkt het niet op te merken.
"Ah, dat is waarschijnlijk het dossier dat ze van mij heeft overgenomen. Dat is inderdaad een flinke klus, goed dat jullie daar samen naar kijken. Jouw andere dossiers kunnen wachten, zorg eerst dat Julia krijgt wat ze wil."
Hij moest eens weten dat zijn dochter al druk bezig is! Ze heeft mijn keiharde lul inmiddels al bevrijd uit zijn benarde positie en likt er zachtjes aan. Ik bijt op de binnenkant van mijn wang om te voorkomen dat ik kreun. Ze begint zachtjes te zuigen. Oh, wat doet ze dat lekker!
"Ik zal jullie niet verder afleiden." Mijn baas beent de vergaderzaal uit en sluit de deur achter zich, terwijl Julia steeds harder begint te zuigen. Ik kreun zo hard dat ik bang ben dat mijn baas het alsnog hoort. Ik schuif mijn stoel naar achter en kijk in Julia's twinkelende ogen. Jezus wat kijkt ze geil!
"Hee, ik was nog niet klaar hoor," zegt ze met een grijns. Ik geef haar een hand en help haar overeind. Ze zoent me vol overgave terwijl ze me met haar vrije hand begint af te trekken. Oke, dit is duidelijk niet alleen om te teasen.
"Wil je dit echt?" vraag ik half hijgend. Ik maak mijn stropdas verder los en gooi hem opzij.
"Ja, ik wil dat je me keihard neemt, hier en nu!" Ze is bloedserieus, en aan haar ogen te zien ontzettend geil ook. Dat laat ik me geen twee keer zeggen! Ik til haar op de tafel en duw haar achterover op haar rug. Ze probeert direct weer overeind te komen, maar ik dwing haar te blijven liggen. Ik trek haar rokje omhoog en zie een klein zwart kanten stringetje tevoorschijn komen. Als ik mijn vingertoppen erover heen laat glijden, zucht Julia diep. Ik voel dat ze al flink nat is.
"Zo, jij hebt er zin in," zeg ik terwijl ik langs mijn lippen lik. Ze bijt op haar onderlip en knikt. Ze kijkt me nu bijna smekend aan. Snel trek ik haar string uit en kijk naar haar gladgeschoren kutje. Ik laat een vinger tussen haar schaamlipjes door glijden. Ze kreunt en een rilling gaat door haar lijf. Ik kniel voor de tafel en trek haar iets verder naar de rand toe. Met het puntje van mijn tong lik ik zachtjes over haar clit, langzaam en beheerst. Julia kronkelt op de tafel en begint te hijgen. Ik voer het tempo van mijn tong steeds verder op en lik het vocht tussen haar schaamlippen gretig op. Julia kreunt en snikt steeds harder, ik merk dat het niet lang meer duurt voordat ze klaarkomt. Ik vertraag mijn likkende bewegingen iets en breng mijn hand naar haar kutje. Voordat ze doorheeft wat er gebeurt, duw ik een vinger naar binnen. Ze slaakt een gilletje en ik voel hoe alle spieren in haar lijf zich aanspannen. Terwijl ik blijf likken, begin ik stotende bewegingen te maken met mijn hand. Al snel duw ik ook een tweede en derde vinger in haar inmiddels drijfnatte kutje. Ik voel het vocht langs mijn hand lopen. Ik blijf stoten terwijl mijn tong haar clit verwent. Julia bijt op haar hand en ik hoor haar gesmoord kreunen. Ik voel haar hele lichaam verstijven terwijl ze snikkend klaarkomt. Dan ontspant ze en laat haar armen op tafel vallen. Ik geef nog een paar zachte kusjes op haar clit en kom overeind.
Ze ligt nog na te hijgen en kijkt me met grote ogen aan. "Jezus, wat doe je dat lekker," brengt ze zachtjes uit. Ik grijns en steek mijn armen uit om haar overeind te helpen. Als ze op de rand van de tafel zit breng ik mijn mond naar haar oor en bijt er zachtjes in. Dan fluister ik: "Je dacht toch niet dat ik al klaar was hè?"
Voordat ze antwoord kan geven of zelfs nog maar beseft wat ik bedoel, pak ik haar bij haar middel en draai ik haar razendsnel om. Als ik haar voorover duw kan ze zich nog net op tijd opvangen op de tafel. Ze staat nu voorover gebogen, met haar heerlijke kontje naar me toe. Ik kan het niet laten en geef een harde tik op haar bil. Ze slaakt een klein gilletje en kijkt verwachtingsvol achterom. Ik pak haar ruw bij haar heupen en stoot mijn keiharde lul in één keer bij haar naar binnen. Ze gilt nog harder en slaat een hand voor haar mond. Ik begin met harde, langzame bewegingen te stoten en hoor Julia bij elke stoot naar adem happen en kreunen. Ik hou even in streel over haar borsten.
"Gaat het wel?" vraag ik, terwijl ik met mijn vingertoppen zachtjes in haar tepels knijp.
"Ja...niet stoppen!" brengt ze hijgend en half-kreunend uit.
Ik begin weer langzaam en diep te stoten, maar voer het tempo steeds verder op. Julia kreunt zo hard dat ik bang ben dat de hele afdeling haar hoort. Maar dat interesseert me op dit moment niets. Ik voel Julia's kutje zich steeds strakker rond mijn lul spannen en voel dat het niet lang meer duurt voordat ik klaarkom. Haar lichaam verkrampt opnieuw en ze komt kreunend klaar, waarbij ze nog strakker wordt. Dan hou ik het ook niet meer; ik stoot nog één keer zo diep als ik kan en kreun terwijl ik haar volspuit.
Nog hijgend van de inspanning beginnen we ons allebei terug aan te kleden. Julia trekt haar kanten stringetje aan en fatsoeneert haar rokje, terwijl ik mijn overhemd en broek dichtknoop. Ik kijk om me heen en zoek mijn stropdas. Dan zie ik hem op de grond liggen, met een niet te missen vochtige vlek erop. Juist als ik mijn stropdas opraap, gaat de deur van de vergaderkamer open en zie ik mijn baas en Marco binnenkomen. Ik schrik en frommel mijn stropdas op in mijn hand. Mijn baas en Marco kijken me vragend aan.
"Uhh...koffievlek," verzin ik snel. Nu maar hopen dat het niemand opvalt dat er helemaal geen koffiekopjes staan.
"Is het gelukt met die laptop?" vraagt mijn baas aan Julia.
"Ja hoor pap, ik zei toch dat Tim verstand had van wat er moest gebeuren?" Ze geeft me een vette knipoog waarvan ik doe alsof ik het niet zie. "Tim en ik zijn trouwens een goed team, kwamen we net achter."
"Mooi zo, want ik heb besloten dat jullie de komende maanden vaker gaan samenwerken. De Groot, ik stel voor dat jij jouw lopende zaken overdraagt op Marco zodat Julia en jij meteen samen aan de slag kunnen."
Ik moet me inhouden om niet te lachen en knik terwijl ik mijn gezicht zo goed mogelijk in de plooi probeer te houden. Mijn baas beent de kamer uit. Julia loopt achter me langs richting de deur en knijpt zachtjes in mijn bil als ze me passeert. Marco ziet het en kijkt me met grote ogen aan. "Mazzelaar," sist hij zachtjes. Ik grijns. "Je moest eens weten!"
Eens! Krijgen Tim en Julia nog een vervolgquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:55 schreef PCovet het volgende:
Oh, dat is een spanennd verhaal. Heb je meer?
Je werkt zelf bij KLM?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:59 schreef HenkvonAnnie het volgende:-knip-
Één ding wist ik zeker vanaf die dag, de volgende keer vlieg ik weer met KLM.
Verhaaltjes zijn verzonnen, ervaringen zijn echt gebeurd...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgensmij mag hier alles hoor. Als het maar een erotisch verhaal is.quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:04 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Ik heb een uitgetypte versie in het engels van mijn 2e ervaring met een jongen toen ik 20 was (ben zelf man 35 nu), is dat ook iets wat hier kan/mag?
Andere 2 verhalen die doe ik maar hier niet
In 1 van m'n ervaringen ben ik nog maar 15, en de ander heeft te maken met m'n fetisch die verboden is in dit landquote:Op dinsdag 5 april 2016 12:17 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Volgensmij mag hier alles hoor. Als het maar een erotisch verhaal is.
En waarom die andere 2 niet?
[ Bericht 0% gewijzigd door -puzzled- op 24-04-2016 13:46:02 ]
quote:Op zondag 24 april 2016 12:22 schreef -puzzled- het volgende:
Sjorsiekloonie en ik hebben ons gewaagd aan een samengeschreven verhaalWow. Ik ben er stil vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi en leuk geschreven. Leuk ook te zien hoe jullie elkaar proberen te sturen en er neit altijd gehapt wordt.
"Vroegah" had ik ook van dit soort mailvriendinnetjes..... i am getting old
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
-Bijna- net echtquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:49 schreef -puzzled- het volgende:
Dank
Was ook een erg leuke ervaring om zo samen te schrijven ja!
Steeds om en om gedaan ? Is erg leuk! vroeger ook wel eens gedaanquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:49 schreef -puzzled- het volgende:
Dank
Was ook een erg leuke ervaring om zo samen te schrijven ja!
quote:Op zaterdag 30 april 2016 11:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Niet het beste verhaal ooit geschreven maar redelijk gelukt rekening houdend met dat het een verzoek was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Tgaat allemaal wel een beetje snel.quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:54 schreef Tyler-Girl het volgende:
Oke, ik wil ook eens een poging wagen.Ik weet niet of het "goed genoeg" is.... opmerkingen of tips zijn altijd welkom
![]()
We hebben afgesproken op onze gebruikelijke plek. Ik ben express wat eerder gekomen, zo kan ik nog even van het uitzicht genieten. Ik ga een beetje uit het zicht tegen een boom aanzitten. Het is mooi weer en heb voor de gelegenheid een jurk aangetrokken.
Na een tijdje hoor ik je aankomen en even later sta je naast me. "Kom je naast me zitten?" vraag ik. "Nee ik kom liever wat dichterbij zitten." Ik kijk je niet begrijpend aan. Wat is dit nu weer denk ik bij mezelf. "Ik kom liever achter je zitten. Dat zit voor jou ook lekkerder." Dit is nogal een aparte wending, maar ik vind het prima. Je gaat zitten en ik ga tegen je aan zitten.
We praten over vanalles en nog wat. Ik probeer me niet teveel aan te trekken van jouw lichaam, maar ik merk dat het me toch wat afleidt. Meestal hou je gepast afstand. Ik begin me net af te vragen waarom je van gedachten bent verandert als ik je hand op mijn been voel. Ik wacht gespannen af. Je streelt mijn been zachtjes, je gaat steeds meer richting de binnenkant van mijn been en je schuift mijn jurk een stukje omhoog.
Ik voel je warme adem in mijn nek, waarna je me helemaal gek maakt met kusjes in mijn nek. Er ontsnapt een zachte kreun uit mijn mond.
Ik merk dat ik al aardig nat geworden ben. Ik wilde zo graag nog een herkansing met jou, af maken waar we al eerder aan begonnen waren. Ik maak me los uit je armen en sta op. "Ik ben zo terug, blijf even zitten". Terug bij mijn auto trek ik vlug mijn schoenen en slipje uit. Op blote voeten wandel ik terug. Ik ga mijn knieen voor je zitten, met mijn gezicht naar je toe. We beginnen heftig te zoenen. Ik voel je hand weer tussen mijn benen en ga wat verzitten. Je hand glijdt over mijn been richting mijn lies en mijn lippen. Je gromt van genot als je merkt dat ik nix meer aan heb. Je vingers strelen mijn natte lipjes en al snel voel ik je vingers in me glijden.
Ik open je broek en laat mijn hand in je boxer glijden. Ik sluit mijn hand om je harde pik en geniet van dat gevoel. Ondertussen wordt ik helemaal gek van je vingers. Die bewegen steeds sneller in en uit me en raken het juiste plekje. Ik begin te hijgen en kreunen van genot.
Dan ineens stop je. Je stroopt mijn jurk wat op en trek me boven op je. Ik laat me langzaam op je pik zakken en voel hoe je me opvult. Weer ontsnapt me een zachte kreun. Je pakt me bij mijn heupen beet en bepaald zo ons tempo. Ik voel je steeds bijna uit me glijden om me dan weer helemaal en diep te vullen.
Na een tijdje moeten we toch echt van positie wisselen. Verderop staan een picknicktafel waar we naar toe lopen. Ik ga op tafel zitten en trek je met mijn benen om je heen, naar me toe. Je stoot je pik ineens in me en ik slaak een gilletje.
Je stoot steeds harder en dieper in me. Ik merk dat je niet lang meer nodig hebt. Ik laat je uit me glijden en laat mijn hand tussen mijn benen glijden. Ik pak je pik vast en trek je war dichter naar me toe. Je pik raakt mijn clit en ik wrijf er met je pik overeen. "Ow,, dit is zo lekker..." Je bent zo lekker, groot en hard. Precies goed. In mijn buik bouwt zich dat bekende gevoel op en niet lang daarna lig ik kronkelend van genot op de picknicktafel. Ik laat je weer in me glijden. Ik heb nogsteeds je pik vast en trek je af op jouw ritme terwijl je in me stoot.
Aan je ademhaling en gekreun te horen, heb je niet lang meer nodig. Ik sla mijn benen stevig om je heen en druk je nog dichter tegen me aan. Na een paar diepe stoten kom je schokkend klaar en voel ik je warme zaad in me stromen.
Ik kom overeind, we fatsoeneren ons en nemen afscheid. Tot de volgende keer....
thanks. Zit nog te twijfelen of ik er een vervolg op ga makenquote:
Nou, als je nog inspiratie hebt zou ik het zeker doen!quote:Op maandag 4 juli 2016 20:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
thanks. Zit nog te twijfelen of ik er een vervolg op ga maken
quote:
Ja doenquote:Op maandag 4 juli 2016 20:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
thanks. Zit nog te twijfelen of ik er een vervolg op ga maken
ben benieuwd of je het een waardig vervolg vindtquote:Op maandag 4 juli 2016 20:44 schreef -puzzled- het volgende:
[..]
Nou, als je nog inspiratie hebt zou ik het zeker doen!Ik zou het vervolg graag lezen
Heel gaaf hoe je die puur fysieke aantrekkingskracht weet te verwoorden tussen 2 mensen die allebei de controle willen
Inderdaad, wat een leuk verhaal.quote:
Dank je!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:39 schreef avotar het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een leuk verhaal.
Ook het hele samenschrijven gaat echt super.
Die sjors boft maar.
SPOILER: soft bdsmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goede opbouwende kritiek/feedback is welkom
-insert koosnaampje-
thxquote:Op maandag 11 juli 2016 13:04 schreef sjorsiekloonie het volgende:
Sjorsiekloonie geeft Knetters' verhaal harde kritiek... (dat is dus positief).
SPOILER: soft bdsm verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Knetterkrankjorum op 06-08-2016 10:56:39 ]-insert koosnaampje-
quote:Op maandag 11 juli 2016 15:24 schreef Lovechild het volgende:
Ik zou "wou" overal in "wilde" vervangen. Staat naar mijn idee beter in je mooie schrijfstijl
quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Keer iets anders, maar niet minder mooi. Je weet het weer goed te vertellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
thanksquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Keer iets anders, maar niet minder mooi. Je weet het weer goed te vertellen
Thanksquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:13 schreef Lovechild het volgende:
Deze vond ik het leukst!
En +1 voor de muziek
Voordat ik ging lezen had ik me voorgenomen daar niet weer iets over te zeggen mocht het aan de orde zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Thanks
geen wou of wilde voor de verandering
Het lijkt een beetje geschreven als een pornofilm, erg vlug en overhaast. Maar ik zou vooral zeggen ga zo doorquote:Op donderdag 16 juni 2016 16:54 schreef Tyler-Girl het volgende:
Oke, ik wil ook eens een poging wagen.Ik weet niet of het "goed genoeg" is.... opmerkingen of tips zijn altijd welkom
![]()
quote:Op maandag 5 september 2016 09:37 schreef Frag_adder het volgende:
Damn er is veel bij gekomen, goed geschreven Knetterhet is wel heel duidelijk waar jouw voorkeur naaruit gaat
![]()
Ja ik weet het. Merk het nu ook in alles wat ik probeer te schrijven. Weet gewoon niet hoe ik de "daad" zo goed en uitgebreid mogelijk kan beschrijvenquote:Op maandag 5 september 2016 09:37 schreef Frag_adder het volgende:
Damn er is veel bij gekomen, goed geschreven Knetterhet is wel heel duidelijk waar jouw voorkeur naaruit gaat
![]()
[..]
Het lijkt een beetje geschreven als een pornofilm, erg vlug en overhaast. Maar ik zou vooral zeggen ga zo dooroefening baart kunst in dit geval!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei!
Waarom in dit topic?quote:Op zondag 24 september 2017 22:52 schreef Marius95 het volgende:
Dat was weer een weekend bij mijn vriendin.(28 jaar), ikzelf bijna 23.
Sinds het begin van de relatie stuurt ze me zaterdagavond om half 9 naar bed, daar kwam vanmiddag voor straf 2 uur lang op de kamer bij. Ik had mijn kleding op de kamer niet naar behoren opgeruimd en zij zei daar wat van, waar ik volgens haar een te brutale reactie op gaf.
Ze was helemaal over de rooie in ieder geval.
"Hup, naar je kamer, pyjama aan en blijf daar tot ik zeg dat je weer binnen mag komen".
Dat leverde me wel een stijve op. Zonder telefoon of andere afleiding naar de buitengeluiden luisteren nu het zulk lekker weer was.
Niets aan te doen. Ik heb zelf gekozen voor een strenge vriendin die orde en netheid erg belangrijk vindt.
Mijn huidige topic gaat bijna automatisch sluiten. Nu is mij dit topic aanbevolen. Mis verder nog de nodige ervaring om te zeggen waar het beter thuis zou horen. Dat schijnt er niet te zijn.quote:
Als hij automatisch sluit open je toch een nieuwe???quote:Op zondag 24 september 2017 22:56 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Mijn huidige topic gaat bijna automatisch sluiten. Nu is mij dit topic aanbevolen. Mis verder nog de nodige ervaring om te zeggen waar het beter thuis zou horen. Dat schijnt er niet te zijn.
Ze vonden het beter het als een soort dagboek te doen.quote:Op zondag 24 september 2017 22:58 schreef zeefje het volgende:
[..]
Als hij automatisch sluit open je toch een nieuwe???
Maar je hebt geen seks met haar. Dus hoezo in een topic voor erotische verhalen?quote:Op zondag 24 september 2017 22:58 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Ze vonden het beter het als een soort dagboek te doen.
Het schijnt ook onder erotiek te vallen. Het is tenslotte een opwindend gebeuren voor mij.quote:Op zondag 24 september 2017 23:01 schreef zeefje het volgende:
[..]
Maar je hebt geen seks met haar. Dus hoezo in een topic voor erotische verhalen?
Dat hebben de mods hem gedirigeerd.quote:
quote:Op woensdag 5 december 2018 22:40 schreef vinger_food het volgende:
Ik ben nieuw hier en schrijf graag. Na een tijdje gelezen te hebben wilde ik zelf ook maar eens iets bijdragen. Ik ben maar begonnen met een iets korter verhaaltje...
Snel anders kom je te laat...Wow.... heel mooi verhaal...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
Dankjewel! Ik zal er nog eens over denken nog meer te plaatsen. Ik heb nog wat verhalen liggenquote:
Wat let je om zelf een verhaal te schrijven?quote:Op donderdag 31 januari 2019 08:15 schreef dante92 het volgende:
Jammer dat het topic is stilgevallen.
Had gehoopt meer verhalen te lezen hier.
Heb ik gedaanquote:Op woensdag 20 februari 2019 08:24 schreef ariebloot het volgende:
[..]
Wat let je om zelf een verhaal te schrijven?
SPOILER: licht kinkyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:34 schreef dante92 het volgende:
[..]
Ik werk graag met feedback. Als er dus geen feedback is neem ik aan dat er geen interesse is en ga ik er ook geen tijd in steken
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik schrijf zelden in de ik vorm dus dit was een mooie oefeningIk ben ni zo voor dit genre, maar is wel goed geschrevenSPOILER: licht kinkyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
er wordt echt wel genoeg gelezen hoor maar feedback kan niet iedereen goed geven en opbouwende kritiek zit niet iedereen op te wachten.quote:
ik schrijf behoorlijk veel maar het merendeel is niet geschikt voor deze reeks.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:38 schreef dante92 het volgende:
[..]
Ik ben ni zo voor dit genre, maar is wel goed geschreven
Dit vooral.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
er wordt echt wel genoeg gelezen hoor maar feedback kan niet iedereen goed geven en opbouwende kritiek zit niet iedereen op te wachten.
Persoonlijk geef ik ook niet snel feedback want als iemand lange tenen heeft dan post hij/zij misschien niet meer en dat is zonde.
Weet je.. ik ben wel nieuwsgierig om dit lezen vanuit een vrouwlijke blik.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik schrijf behoorlijk veel maar het merendeel is niet geschikt voor deze reeks.
mannen die anaal genomen worden, zwepen en blauwe plekken zit het merendeel van de lezers hier niet op te wachten
Dat kan ik wel snappen. Ik ben gewoon iemand die graag weet of er interesse is vooraleer ik meer postquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:29 schreef avotar het volgende:
[..]
Dit vooral.
Uiteindelijk is hetgeen dat iemand schrijft, hetgeen wat die persoon ook geil vind. Wie zijn wij om het af te kraken. Het is juist mooi als ze het delen.
Ik stuur dan liever via een PM een berichtje van waardering.... hoewel dat soms ook weer verkeerd uitgelegd kan worden
Dit wil ik best eens lezen hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mannen die anaal genomen worden, zwepen en blauwe plekken
quote:img]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op vrijdag 25 januari 2019 08:34 schreef dante92 het volgende:
Onderstaande is een fictief verhaal. Alle personages zijn fictief ook het hoofdpersonage Max. Ik heb het echter in de ik-vorm geschreven omdat dat makkelijker schrijft![]()
Geef gerust jullie mening en tips en indien het aanslaagt wil ik gerust vervolgen schrijven. Ik heb nog een aantal ideetjes in welke richting ik kan gaan met deze setting en personages, dus ik hoor heel graag wat jullie er van denken en wat ik al dan niet kan verbeterenVind persoonlijk een begin schrijven altijd het moeilijke dus sorry als het in het begin wat traag zou zijn.
Het studentenleven deel 1Een vervolg op mijn vorig verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het studentenleven deel 2: De pijpwedstrijd
De maanden gingen voorbij. De lessen waren saai en de feestjes wild. Alice had sinds het festival geen woord gezegd over wat er was gebeurd in de tent. Alsof er helemaal niks was gebeurd. Het leek er ook op dat Maya, Jessie en Paul van niks wisten. Ons studentenleven ging verder zoals voorheen. Tot op de dag van Alice haar verjaardag. Telkens als er iemand jarig was bleven met zijn vieren samen in het studentenkot in plaats van naar feestjes te gaan. Dit keer was niet anders. Er was drank gekocht en we zaten gezellig rond te tafel te praten. ‘Willen jullie eens weten wat ik onlangs heb gevonden?’ vroeg Maya. ‘In de vrouwen WC waar de laatste studentenfuif door ging zat een gloryhole in de muur’.
Jessie en Alice keken elkaar aan. ‘Nou, die zijn wij toch niet tegen gekomen hoor. Hoeveel had je misschien al op?’ vroeg Jessie.
‘Het was aan het begin van de avond. Dus ik ben heel zeker van wat ik toen zag.’ antwoordde Maya vinnig. “Toen ik door keek kon ik recht in de mannen WC kijken. Jammer genoeg zat er geen lekker gast. Ik had hem wel eens een pijpbeurt willen geven dan.” Maya likte sensueel aan haar lippen duidelijk genietend van de gedachte.
‘Moet die kerel natuurlijk wel lang genoeg blijven zitten. Ik zou hem ten minste snel genoeg klaar kunnen laten komen.’ zei Jessie plagerig.
‘Wil je soms beweren dat ik niet kan pijpen?’ vroeg Maya kwaad. ‘Precies of jij weet wat van mijn pijp skills’.
‘Rustig Maya, ik plaag je maar.’ antwoordde Jessie
Alice zat te glimlachen en keek ondeugend naar mij en Paul. ‘Weten jullie wat. We kunnen deze discussie vrij gemakkelijk oplossen.’ zei met een glimlachje. Maya en Jessie stopten met discussiëren en keken vragend naar Alice. ‘Toevallig hebben we hier 2 mannen. De vrouw die als eerste iemand kan laten klaar komen wint.’
‘Ha, dat win ik zo’ antwoordde Maya zelfzeker.
‘You wish.” Antwoordde Jessie.
‘Wel jongens. Wat denken jullie?’ vroeg Alice onschuldig. Ik wilde tegen hen in gaan, maar voor ik ook maar iets kon zeggen antwoordde Paul ‘Mij goed. Ik ben wel eens benieuwd.’
‘Deal, Jessie, jij mag Paul pijpen en Maya jij krijgt Max.’ zei Alice. ‘En om het wat spannend te maken zo dat de mannen zich niet volledig laten gaan. Terwijl de eerste vrouw die iemand laat klaarkomen wint, betekent dit ook dat die man zijn prijs misloopt. Dus best dat jullie je orgasme zo lang mogelijk proberen uit te stellen’ en ze knipoogde in onze richting. Maya en Jessie stonden met twee recht en gingen op hun knieën voor ons zitten. Ik kon recht in de decollete van Maya kijken. Ze opende men rits en trok men broek en onderbroek samen naar beneden. Gewoon door de gedachte dat ze me ging pijpen was men penis al hard geworden en stond die recht omhoog. Ik keek opzij en zag dat dit bij Paul ook geen enkel probleem was. ‘Zijn jullie klaar?’ vroeg Alice. ‘Denk er aan, jullie mogen alleen pijpen. Niet aftrekken. Drie, twee, een, begin.’
Maya begon meteen met haar volle lippen aan men eikel te sabbelen. Ze masseerde men ballen voorzichtig en begon traag op en neer te gaan over mijn stijve paal. Bij elke beweging ging mijn paal dieper in haar mondje. Ik voelde hoe haar tong langs mijn penis gleed en ze telkens het topje van men eikel likte. Ik hoorde zacht gehijg. Ik keek naar opzij en zag hoe Paul duidelijk aan het genieten was van Jessie haar pijpbeurt. In tegenstelling tot Maya ging ze wild te keer. Ze probeerde Paul zo snel mogelijk te pijpen en was hem bijna aan het deepthroaten. Maya begon ook sneller en dieper te gaan. Ik probeerde mij op iets anders te concentreren aangezien ik de geheime prijs van Alice graag wou hebben. Maar met elke beweging die Maya maakte werd het steeds moeilijker om niet te komen. ‘We hebben een winnaar.’ Riep Alice plots. Ik voelde Maya stoppen en keek opzij. Jessie zat met een gigantische glimlach vol sperma voor Paul. Zijn penis was alweer stilletjes in elkaar aan het zakken terwijl Jessie de laatste restjes sperma op likte. ‘Verdomme’ vloekte Maya. ‘Ik wreef door haar haar en gaf een kus op haar voorhoofd. ‘Geen zorgen Maya. Je hebt het me echt moeilijk gemaakt.’
‘Maar dat betekent wel dat jij hebt gewonnen’ zei Alice plagerig. Ze kwam op me afgewandeld en legde haar hand op Maya haar hoofd gebarend dat ze opzij moest gaan. Mijn paal stak nog altijd stijf omhoog nat van het speeksel van Maya. ‘Deze zal er nu vrij snel ingaan.’ zei Alice geil. ‘Een dubbele portie glijmiddel.’
Ze hof haar kleedje op waardoor het opviel dat ze geen panty aan had. Ze bewoog haar benen naar weerszijden van de stoel zo dat ze met haar blote kutje boven men penis hing. Nog voor ik iets kon zeggen liet ze zich over mijn penis zakken. Hij gleed met gemak in haar warme natte kutje. Ze sloeg haar armen rond men nek en begon zachtjes heen en weer te rijden. ‘Hmmm, wat gaat die lekker diep Max’ fluisterde ze geil in mijn oor. Ik voelde hoe ze op en neer begon te gaan over mijn harde paal. Ik deed haar kleedje omhoog en greep haar billen stevig vast. ‘Oh wil je harder?’ kreunde ze. Ze begon harder op mijn penis te rijden. Ze deed het bovenstuk van haar kleedje naar beneden zo dat haar borsten bloot kwamen. Ze kwamen perfect ter hoogte van mijn gezicht en instinctief begon ik aan haar tepels te likken en te zuigen. ‘aaaaaaaah’ kreunde Alice. Ze begon steeds harder op mijn paal te rijden en greep men hoofd stevig vast terwijl ik aan haar borst aan het zuigen was. Dankzij de geweldige pijpbeurt van Maya had ik echter niet veel nodig. ‘Alice, ik ga komen’ zei ik smachtend tussen het zuigen door. ‘Spuit me maar vol Max. Lekker diep.’ Ze begon me als een gek te bereiden en op het punt dat ik begon te spuiten stopte ze wanneer men penis volledig in haar kutje zat. ‘aaaaaaaah lekker, ik voel het’ antwoordde ze geil. Na dat ik was gekomen begon ze me te tongzoenen en reed ze nog wat na. Ze ging nog een paar keer op en neer vooraleer volledig van mij af te komen. Pas toen merkten we dat de rest zich ook niet had verveeld. Jessie lag op haar rug met haar panty naast haar terwijl Maya op haar knieën zat en haar aan het beffen was. Ondertussen lag Paul Onder maya en had hij haar panty ook uit getrokken om haar te kunnen beffen. ‘Ze hebben niet eens door dat wij klaar zijn.’ Antwoordde ik verbaasd. Ik kon nog altijd niet volgen wat er was gebeurd. ‘We zullen hen maar niet storen. Je kunt horen hoe hard ze aan het genieten zijn.’ antwoordde Alice. Je hoordde zowel Jessie als Maya steeds harder hijgen richting een orgasme. Het was best een geil aanzicht. Alice pakte mijn hand en we liepen richting de gang. ‘Bedankt voor de fijne verjaardag Max.’ Alice gaf me een kus op men wang en ging naar haar kamer. ‘Slaapwel Max.’ ze gaf me nog een laatste geile blik en sloot haar deur. Ik stond verbijsterd zonder broek op de gang. Wat was er net gebeurd? Ik kon nog steeds niet geloven dat we een soort mini orgie hadden gehad. Of beter gezegd, eentje dat nog bezig was. Vanuit de keuken kon ik Jesse steeds luider horen kreunen. Ik ging mijn slaapkamer in en maakte me klaar om te gaan slapen. Ik ben benieuwd of zulke avonden er nog vaker zullen komen. Of dat hier misschien ook weer niet over zal worden gesproken, gelijk wat op het festival is gebeurd.
The end?
Alle tips en feedback is welkom dan kan ik deze toepassen in eventuele volgende delenOf als jullie zelf suggesties van situaties waar ik een of meerdere van deze personages in kan plaatsen mogen jullie deze ook geven
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie altijd achter de kudde aanloopt, staat altijd in de stront.
Iedereen heeft recht op mijn mening.
Wat een heerlijk geschreven verhaal Knetterkrankjorum. Mooie stijl en woordkeus, echt lekker om te lezen! Bedankt.quote:
Dankjewel Arie!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:11 schreef ariebloot het volgende:
Leuke fantasie en pakkend geschreven, ga vooral zo door.
Dankjewel Knetter! Ik hoop binnenkort weer iets nieuws hier te plaatsen, wie weet kun je dat ook weer waarderen...quote:
Mijn oma zei altijd... als je niets aardigs kunt zeggen, moet je misschien maar niets zeggen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:42 schreef clixplicity het volgende:
Geen enkele reactie op bovenstaand kunstwerkje? Niet te geloven!
U vraagt, wij draaien:quote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:42 schreef clixplicity het volgende:
volgens mij is dit topic niet voor dit soort vragen bedoelt.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 10:16 schreef Marc29 het volgende:
Hallo ik heb een vraagje ik ben 28 jaar en ik fantaseer al jaren over plassex met een vrouw en het dragen van pampers, sinds vannacht heb ik eindelijk luiers, en ben ik zo enorm. Opgewonden, hoe pak ik dit nu het beste aan, hoe kom ik in contact met vrouwen die dit net als mij ook lekker vinden.
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 10:16 schreef Marc29 het volgende:
Hallo ik heb een vraagje ik ben 28 jaar en ik fantaseer al jaren over plassex met een vrouw en het dragen van pampers, sinds vannacht heb ik eindelijk luiers, en ben ik zo enorm. Opgewonden, hoe pak ik dit nu het beste aan, hoe kom ik in contact met vrouwen die dit net als mij ook lekker vinden.
Het is een dom verhaal geschreven door een vies mannetje.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:42 schreef clixplicity het volgende:
quote:Op zondag 7 april 2019 12:45 schreef marijewalter1991 het volgende:
Yvonne's venusheuvel bloot voor de familie
Bijna niet te geloven maar echt vertoonde act door mijn nicht Yvonne, die op de dag dat ze achttien jaar werd een heuse striptease opgevoerd heeft voor de hele familie en haar vriendinnen.
Yvonne is de jongste uit een gezin met 7 kinderen, allemaal meisjes en woont nog alleen bij haar moeder die sinds enkele jaren gescheiden is. Als kind van een jaar of 12 werd ze door haar zussen soms geplaagd om haar kapsel en lelijke bril en Yvonne zocht en vond een middel om ‘wraak’ te nemen. Zij zou bewijzen dan ze een mooie meid was geworden en voor haar achttiende verjaardag had ze haar hele familie, bestaande uit 59 leden en enkele van haar vriendinnen uitgenodigd. ”Degene die niet komt zal er beslist spijt van krijgen”, had ze erbij gezegd. Yvonne wilde namelijk een striptease presenteren.
Als destijds zestienjarige nicht en beste vriendin van Yvonne, heb er in dichtvorm een ‘verslag’ van gemaakt.
Groet Marije.
Yvonne's venusheuvel bloot voor de familie
Op het podium nu nog donker en de achtergrond helemaal zwart,……
wacht de mooie Yvonne met een sneller dan normaal, kloppend hart.
Want zo dadelijk geeft ze familie en bekenden de unieke kans,……
haar volledig naakt te zien na een alles onthullende striptease dans.
Zussen, ooms, tantes en vriendinnen, maar ook nichten en neven,…….
een publiek van bijna alle leeftijden, want het jongste nichtje is pas negen.
Maar al is dit bloot normaal eigenlijk niet voor kleine Kinderen,……
vrouwelijk bloot bewonderen, waarom zou dat iemand verhinderen?
Want kijken naar een ontblootte Yvonne, die staat, zit of ligt,…
is onschuldig en mooier dan enig landschap of eender welk uitzicht.
Gekleed als een gewone mooie jonge dame, wel wat nerveus,…..
opent ze haar blouse, waarna deze wordt weggegooid, heel gracieus.
Opgevangen door een toesnellend kind als een soort trofee,
vliegt daar al snel achteraan kledingstuk nummer twee.
Het ene na het andere kledingstuk vliegt tussen de mensen,……
een jonge meid zien strippen, kun je je iets mooiers wensen?
Zo wordt Yvonne’s lichaam steeds bloter en bloter,
en de ogen van de toeschouwers alsmaar groter en groter.
De striptease act gaat verder en wordt vervolmaakt
want Yvonne wil alles laten zien en wel poedelnaakt,
Nu is alleen nog verborgen waarop stiekem iedereen heeft gewacht,……..
de meest begeerde meisjes ronding; de venusheuvel, rond en heerlijk zacht.
De handen worden speels en langzaam naar haar schoot geleid,….
en haar mooie venusheuvel eindelijk van overbodig textiel bevrijd.
Er is nu geen enkele bedekking meer, zelfs niet voor haar schoot,….
ongelooflijk, de stripteasedanseres is nu voor de familie helemaal bloot.
Beslist niemand van de aanwezigen hier heeft ooit durven hopen,……
dat de mooie Yvonne al haar kleren voor hun ogen af zou stropen,…..
en ons met een vrije blik op haar prachtige naaktheid zou belonen,
door ons zelfs haar glanzend gladde venusheuvel ontbloot te tonen.
Vanaf haar jonge meisjes gezicht willen we snel omlaag kijken,….
naar fiere borsten als zachte heuvels, waarop fijne tepels prijken.
Alle ogen glijden verder naar de buik die glooiend en zacht,….
is ‘ingedeukt’ door een diepe navel, mooi en donker als de nacht.
Verder omlaag kijken we naar top van de allermooiste ronding:….
Yvonne’s babyzachte venusheuvel, een glimmend gladde welving,
die als een ‘bolle pijl’, heel geheimzinnig naar het schijnt,………
tussen twee prachtig gevormde benen afdaalt en verdwijnt.
Toch verraad deze ondanks het ontbreken van schaamharen,…
niets meer dan een ronding, mooi en glad waarnaar je blijft staren.
Helemaal gaaf en kaal, op haar venusheuvel geen kapseltje,……
geen spleetje of pukkeltje, geen plekje of ongewenst stoppeltje.
Yvonne danst spiernaakt met haar welgevormde meisjeslichaam,..
op grijpafstand voor onze ogen en zonder enige schaam.
Door het strijklicht van de spots op haar naakte lijf gericht,…..
zijn de vrouwelijke rondingen soms donker dan weer fel verlicht.
Hierdoor is van Yvonne’s fragiele lijf elke ronding en elke spier,…
heel precies te zien en toont ze dit trots, verleidelijk en fier.
Als door een onzichtbare hand die met haar lichaam speelt,…..
wordt borst en buik, zo ook de venusheuvel verleidelijk gestreeld.
Zachtjes deinen haar borsten en de ronde cellulitis vrije billen,..
deze in de handen pakken, wie zou dat niet eens graag willen?
Ook voor welgevormde heupen, dijen, knieën en kuiten,…
slanke enkels en mooie voeten, kunnen we de ogen niet sluiten.
Want al Yvonne’s naakte vormen zijn zo gaaf en onweerstaanbaar,….
dat ze telkens weer opnieuw bekeken worden door ieders ogenpaar.
Elk familielid bekijkt het mooie naakt intens en van heel dichtbij,…..
want vanavond is hun mooie nicht nog uren zonder enige kledij.
Er is hier ook helemaal niemand die er zich druk over maakt
dat ook hun kinderen meekijken naar Yvonne’s mooie naakt,
want al is geen enkel lichaamsdeel van Yvonne verborgen,
Haar posen blijven zedig dus maken ouders zich geen zorgen.
Genieten, zeker van haar venusheuvel, die typische vrouwelijke welving,
die rond, glad en gaaf is en zorgt voor een mooie lichaam verfraaiing.
Een echte hartenwens is het hier beslist dan ook van velen,…..
om Yvonne’s prachtige naakte venusheuvel te mogen strelen.
Want nog mooier dan naar deze naakte welving te kijken,…
is hier overheen zachtjes met de eigen handen te mogen strijken.
Ik mocht mij eerder al van haar zachtheid persoonlijk vergewissen,….
mijn hand op haar venusheuvel,.. o.., dat had ik nooit willen missen.
Een aantal tienernichtjes hier moest zichzelf al bedwingen,……
om niet ook helemaal uit de eigen kleren te ‘springen’,
zichzelf zodoende voor de familie volledig te ontbloten,…
en ook hun eigen jonge meisjeslichaam naakt te promoten.
Door vrouwen wordt zelf gezegd, wat je misschien al wist;….
“In bijna elk meisje of jonge vrouw verbergt zich een exhibitionist”.
Of je een man bent, een dame of nog een tienermeid,……
wie ziet niet graag zo’n poedelnaakte jonge schoonheid.
Lovende woorden van de aangenaam verraste familie,
Voor Yvonne’s welgevormde en poedelnaakte anatomie.
Zelfs haar moeder kijkt opgetogen naar haar naakte meid,
zij is trots voelt zich door het commentaar alleen maar gevleid
Yvonne geeft toch niemand hier enige reden tot aanstoot,
al is zelfs haar prachtige venusheuvel ook helemaal bloot.
Yvonne bleef ook de rest van de feestavond helemaal naakt,……
poseren met familieleden, waarvan ook mooie foto’s zijn gemaakt.
Ze heeft met de stripteaseact vandaag veel harten gewonnen,……
deze jonge schoonheid, onze eigen poedelnaakte Yvonne.
Want striptease is als een feestmaal, verrukkelijk, zonder twijfel,……
met als toetje haar heerlijk zachte en glimmend gladde venusheuvel..!
Vraagt om meer!quote:Op vrijdag 20 september 2019 01:42 schreef Soepeltjes het volgende:
Nog eentje:
Ik loop naar je toe. Ik omhels je en druk m'n lippen op die van jou. M'n handen wrijven ongeduldig over de borstkas. Steeds iets lager.
Mijn tong speelt met jouw tong.
Mijn handen glijden naar je kruis. Je broek staat al goed strak. Je lul is al aardig hard geworden. Over je broek heen wrijf ik met mijn handen over jouw groter wordende pik.
Het windt je op. Je tongzoen wordt wilder, dierlijker. Je handen betasten en kneden mijn bovenlichaam.
Mijn borsten krijgen de meeste aandacht. Hoewel je geen kleine handen hebt, heb je meer dan een handvol aan mijn zachte kneedbare tieten.
Ik heb een topje aan met een flink diepe vhals. Je voelt door m'n topje en bh heen dat m'n tepels stijf worden van opwinding.
Terwijl ik je grote en inmiddels keihard geworden lul stevig masseer door je strakgespannen jeans heen, duw jij m'n topje nog verder naar beneden waardoor mijn grote ronde borsten, verpakt in mijn bh, boven m'n topje uitsteken.
Je kneedt mijn dikke borsten. Met je linkerduim en - wijsvinger duw je de rand van mn bh cup van mijn rechterborst naar beneden en je knijpt stevig in mijn stijf uitstekend tepel.
Ik schrik ervan maar het wind me ook ontzettend op. Ik sidder en kreun. Ik voel dat m'n kutje snel nog natter wordt dan het al was.
Mijn rechterhand masseert je lul en de binnenkant van bovenbeen terwijl mijn linkerhand naar je gulp glijdt en in één snelle beweging je knoop losmaakt en je rits naar beneden trekt. Jij wil meehelpen om je strak staande jeans naar beneden te trekken, maar ik houd je tegen. In plaats daarvan zak ik naar beneden op m'n knieën terwijl ik met 2 handen je broek ook naar beneden trek. Ik trek vlug m'n topje uit. Mn bh heb ik nog aan.
Met m'n neus en lippen duw ik tegen je grote stijve lul. Je boxershort staat strak. İk krul mn beide wijsvingers aan weerszijden van je boxershort en trek deze langzaam naar beneden. Nu kan ik zien hoe opgewonden je bent. Ik kus je stijve pik van boven naar onderen. De shorts ligt ondertussen ook op je enkels.
Ik begin je grote stijve lul te likken. Met lange halen vanaf je ballen naar boven. Ondertussen masseer ik je lekkere kontje en de binnenkant van je bovenbenen.
Jij kijkt verlekkerd naar beneden en grijpt mijn hoofd en haar beet met je linkerhand. Met je rechterhand pak je je harde lul stevig beet en je richt m op mn mond. Je wil m in mijn warme, vochtige mond duwen. Ik weer dit speels af, mijn mond blijft dicht maar ik wrijft mijn lippen stevig over je eikel. Mijn lippen glinsteren van jouw voorvocht.
Je duwt m'n hoofd opnieuw stevig richting je geile harde lul. Nu open ik m'n mond en laat je grote stijve pik naar binnen glijden. Je rechterhand grijpt nu ook mijn hoofd en haar.
Jij bent zo ontzettend geil dat je niet wil wachten. Je duwt m'n hoofd en mond ritmisch over je lul. Je wordt steeds ruwer en duwt je grote lul zo diep mogelijk mijn mond in. De klokkende geluiden die uit mijn mond komen winden je nog meer op.
Abrupt trek ik mijn hoofd en mond weg. Je lul staat fier omhoog.
Ik pak je stevig beet bij je kont en begin je stijve weer met lange halen te likken van onder tot boven.
Dan speel ik met linkerhand wat met je eikel en doe ik je ballen in mijn mond en begint ritmisch te zuigen.
Jij wordt helemaal wild en grijpt met je linkerhand weer stevig m'n hoofd en haar om mij iets omhoog te trekken. Met je rechterhand trekt je ruw mijn borsten één voor één uit de bh cups en je knijpt stevig in m'n linkertepel.
Ik kreun hard wat voor jou en teken is om helemaal los te gaan. Met beiden handen grijp je weer m'n hoofd en haar en dwing je me je grote lul in m'n mondje te nemen.
Je stoot ritmisch in mijn mond zo diep als je kunt. Je hoort mijn kokhalsgeluiden wat je nog meer opwindt waardoor je nog sneller gaat stoten.
Je voelt dat je gaat klaarkomen. Op het moment dat je warme zaad diep in mijn mond wordt gespoten houd je nog steeds mn hoofd stevig vast. Je wil niet dat ik je zaad uitspuug.
Gelukkig heb ik daar geen enkele moeite mee, ik slik graag jouw warme zaad. Het windt me juist extra op.
Gulzig slik ik je zaad door en lik ik je lul helemaal schoon.
Hmmm nu is het mijn beurt....
thanks. Leuk ook dat er gereageerd wordt hier. Alhoewel ik hier ook altijd graag meelees en ook nooit reageerde.quote:Op dinsdag 24 september 2019 08:09 schreef ariebloot het volgende:
hmm lekkere verhaaltjes en het pakt je aandacht goed
Toch blij dat de hoofdpersoon steeds blij is met haar cup Equote:Op dinsdag 24 september 2019 11:54 schreef Soepeltjes het volgende:
[..]
thanks. Leuk ook dat er gereageerd wordt hier. Alhoewel ik hier ook altijd graag meelees en ook nooit reageerde.Dat zal ik toch wat vaker gaan doen.
Is best leuk zo toch..quote:Op dinsdag 24 september 2019 11:54 schreef Soepeltjes het volgende:
[..]
thanks. Leuk ook dat er gereageerd wordt hier. Alhoewel ik hier ook altijd graag meelees en ook nooit reageerde.Dat zal ik toch wat vaker gaan doen.
Ik las, kreeg zin, en plaatste.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2019 09:08 schreef vinger_food het volgende:
Ik wilde jullie vandaag maar weer eens verwennen met nieuw "vingerfood". Geniet ervan, ik hoop dat het in de smaak valt...
GlazenwassenLekker hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sweet but not that sweet !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het vervolg:
Ik hoor wat geschuifel en daarna een doffe, gedempte klap. Het is de deur die in het slot valt.
Ik kom overeind en kijk nog wat gespannen over m’n schouder. Je bent echt weg zie ik. Nu pas voel ik me zeker genoeg om me om te draaien.
Het kussen leg ik weer op het bed en het raam sluit is, zoals door jou gevraagd haal ik een jurkje uit mijn koffer en kleed ik me om zonder m’n slipje uit te doen.
Daarna ga ik op bed liggen. Dit geeft me de gelegenheid om alles wat zojuist gebeurd is in gedachten nog eens naar voren te halen. Ik kan bijna niet geloven dat ik hiermee ingestemd heb en dat dit nu gebeurd is. Wat staat me nog te wachten?
Ik merk dat ik er al denkend weer opgewonden van word en ik wrijf met m’n handen over borsten. Ik trek m’n jurkje iets op met de bedoeling m’n handen en over m’n blote huid te laten gaan. Op dat moment bedenk ik me jouw woorden… Ik mag niet met mezelf spelen. ….
Oef dat is toch nog lastiger dan gedacht. Ik blijf op het bed liggen en dwarrel wat weg in een sluimerend dutje.
‘Ping’… ik schrik wakker en grijp als in een reflex naar mijn telefoon. Is dat een berichtje van jou? Hoe laat is het eigenlijk? Het blijkt dat ik maar een kwartiertje in dromenland het gelegen en het is inderdaad een berichtje van jou. Ik voel direct de vlinders weer in m’n onderbuik opkomen en ik voel dat ik ga blozen. Alsof ik een uiterst stout berichtje van je ga lezen. Het is een locatieprikker met alleen de mededeling ‘ik wacht op je, lekkertje’.
Ik ben meteen klaarwakker, zwaai m’n benen van het bed en pak een klein schoudertasje voor de gebruikelijke noodzakelijkheden. Het is mooi lenteweer, een jas dragen buiten is niet nodig.
Met m’n zonnebril op m’n neus stap ik de hotelkamer uit. Al driemaal heb ik gecheckt of je me verwacht op een bepaalde tijd, maar dat heb je er niet bijgezet. Het schiet door m’n hoofd dat je wel een hele grote greep op me hebt, dat ik je zo graag ter wille wil zijn, maar ik sta er verder maar niet teveel bij stil.
Er heerst een gezellige drukte in deze binnenstad. Niet overdreven maar wel gezellig. Het zonnetje schijnt en iedereen lijkt vrolijk. Buiten dat een zonnebril handig is tegen de felle zonnestralen is de grootste reden dat ik graag een zonnebril draag, dat ik dan ongegeneerd mensen kan bekijken. Heerlijk stoïcijns voor me uit kijken terwijl ik alles en iedereen uitgebreid aan het bekijken ben.
Al snel ben ik op de plek van bestemming, het blijkt een Hema-filiaal te zijn.
Wat moet ik hier nu weer doen? Waar ben jij? Waar moet ik heen? Ik voel weer de spanning in m’n onderbuik en ik knijp m’n bovenbenen nog een extra tegen elkaar. Zo kan ik voelen dat m’n slipje nog steeds aardig vochtig is van eerder vandaag.
Ik probeer zo onopvallend mogelijk alle personen in de winkel te bekijken of ik jou zie, maar ik weet niet eens wat je aanhebt.
‘zzzt zzzt’. Ik voel m’n telefoon trillen in m’n hand, het geluid heb ik voor de zekerheid maar uitgezet.
Het is een bericht van jou:
‘Ga de trap op naar de eerste verdieping, sla dan linksaf en loop naar de toiletten achterin.’
Ik lees het berichtje nog een aantal keer langzaam door en loop dan naar de trap.
Even later ben ik bijna bij de toiletten aangekomen. Ik vertraag mijn pas omdat ik niet goed weet wat ik moet doen. Nog steeds met m’n zonnebril op probeer ik zo neutraal mogelijk over te komen terwijl mijn ogen schichtig alle kanten op kijken. Ik ben bijna bij de toiletten als de deur van de gehandicapte wc iets opengeschoven wordt. Als automatisch stap ik iets opzij om alvast ruimte te maken, maar dan zie ik jouw hoofd en je gebaart me binnen te komen.
Ik kijk snel over m’n rechterschouder en stap dan vlucht de wc binnen.
Je schuift de deur direct dicht en draait het slot op bezet. Dan draai je je om naar mij. We bekijken elkaar eens goed terwijl ik m’n zonnebril afzet.
“hmmmm geil dier, ik krijg meteen weer zin in je” zeg je terwijl je me keurend bekijkt. Ik wil iets gevats terugzeggen en open m’n mond, maar je bent me voor “uh uh uh, je spreekt alleen wanneer ik daarom vraag, weet je nog?”
Ik knik van ja en doe m’n mond weer dicht. Je stap op me af en begint me te zoenen. Eerst voorzichtig, maar al snel heb je mij in je greep en voel ik mijn knieën week worden van jouw intense zoenen. Ik ruik je luchtje gemixt met een vleugje zweet. Je tong bevoelt de mijne, je tast en likt m’n lippen en hapt speels in m’n hals, een absolute erogene zone voor mij. Ik laat het me overkomen, ik laat jou mij overkomen en ik hoor mezelf steeds heftiger hijgen.
Je armen op mijn rug en heupen begeleiden me door de ruimte. Het lijkt haast of we aan het dansen zijn, en ik volg je gewillig terwijl ik van jou geniet. Je zet me tegen de muur met allerlei buizen handgrepen aan en geleidt mijn armen en handen tot boven mijn hoofd.
“Houd jezelf vast en laat niet los” zeg je tegen me. Gewillig grijp ik de handgreep boven m’n hoofd vast.
Je stopt met zoenen en doet een stapje naar achteren en bekijkt me uitgebreid. “Hmmm, wat een lekkere vormen heb je toch” Ik kijk je verlangend aan.
Dan stap je weer dichterbij en zakt meteen op je knieën en slaat de rok van m’n jurk omhoog. “Hmmm ik ruik onze seks, heerlijk”
Je gooit de rok over je hoofd en kneedt met je handen je weg omhoog vanaf m’n knieën naar boven. Je betast elke centimeter van mijn bovenbenen, mijn dijen mijn heupen. Ik voel je neus tegen mijn venusheuvel en je neemt een diepe teug zodat je jouw zaad en mijn vocht goed kunt ruiken. Ik word er nog opgewondener van en ik voel hoe er nieuw vocht in m’n slipje loopt.
Je pakt m’n slipje aan beiden kanten beet en trekt het uit. Ik stap eruit en zo sta je voor me met mijn doorweekte slipje voor m’n neus. Nog altijd houd ik mijn handen boven mijn hoofd en omklem ik de buizen. Je laat het slipje voor m’n gezicht bungelen en ruikt eraan. “Lik het af helemaal af en geef me daarna een tongzoen”. Ik gehoorzaam je direct en hap naar het natte kruis van m’n slipje. Ik proef mijn vocht en jouw zoutige zaad. Ik voel dat m’n tepels zich straktrekken van de opwinding.
Je gezicht komt nu heel dichtbij mijn gezicht en ik geef je een vurige tongzoen. Ik voel onze tongen elkaar aftasten, draaien, kronkelend, speeksel, zaad en vocht uitwisselend. Ik voel de opwinding weer naar m’n onderbuik en hoofd stijgen. Ik voel mezelf gaan blozen en ik voel dat mijn kutje weer nieuw vocht aan het produceren is. Je likt m’n lippen af en duikt dan weer naar beneden onder de rok van m’n jurk. Je hebt de smaak te pakken. Je grijp met je beide handen de binnenkant van mijn bovenbenen beet en duwt ze uit elkaar terwijl jouw tong gulzig mijn schaamlippen begint te likken.
Ik weet niet wat ik meemaak, je tong lijkt ineens overal te zijn, mijn schaamlippen, clit, m’n kutje wordt uitgebreid gelikt en van kusjes voorzien. Ik hoor je smakken en dat windt me nog meer op. Ik krijg weke knieën. Ik wil je overal voelen, in me, op me, je tong, je pik, je vingers je handen, alles. Je gaat onverschrokken door met lange halen kleine beetjes, je zuigt je draait rond op m’n clit waardoor ik hard ga kreunen.
Dan voel ik dat je een vinger in m’n kutje stopt. ‘Eindelijk’ denk ik bij mezelf. Ik wil je in me voelen.
Je duwt je vinger (of vingers?) in en uit m’n kutje terwijl je mijn clitje blijft likken. Ik geniet van jou en van dit moment.
Ik wil meer, ik duw m’n heupen meer naar voren, maar het lijkt voor jou een teken om te stoppen. Je staat op, pakt me stevig beet en duwt me van de muur af richting de wastafel. Je grijpt me bij mijn rechterarm en duwt met je linkerhand mijn bovenlichaam naar voren.
Ik sta voorover gebogen bij de wastafel (die blijkbaar veel lager hangt in zo’n toilet) en kijk in de spiegel.
Je kneedt mijn billen en ik zie je via de spiegel weer naar beneden zakken. Je zwaait de rok op en je begint mij nu doggy-style te vingeren. Ik kreun van genot en duw mijn kont nog iets meer naar achteren.
Jij pakt mijn billen beet en duwt ze uit elkaar. En dan duw je je gezicht tegen mijn anus aan en begint me gulzig te likken. Ik schrik een beetje van je actie, maar ik voel de schrik vlug wegebben en een nieuw soort geiligheid komt naar boven. Wat is dit lekker.
Je begint met een vinger mijn anus te masseren terwijl ik je tong over m’n schaamlippen voel glijden.
Voordat ik het goed en wel doorheb, heb je een vinger in mijn anus laten glijden en beweeg je deze pompend en zachtjes steeds iets dieper. Ik voel dat ik het warm krijgt van alle opwinding en ik merk dat ik mee begin te bewegen met jouw bewegingen. Ik wil je diep in mij. Je haalt je vinger uit m’n anus en duwt ‘m erna meteen weer tegen m’n kontgaatje. Of is het een andere vinger? Ondertussen glijdt je tong telkens plagend langs m’n clit en ga ik op in alle geiligheid.
Ik voel je masserende bewegingen bij mijn anus. Je probeert voorzichtig weer naar binnen te komen. Het voelt allemaal wat strakker dan daarnet. Je probeert vast een extra vinger erbij te krijgen. Het maakt me allemaal niets uit, ik wil je in mij voelen en ik duw mijn kont iet naar achter als teken dat je door mag gaan.
Die hint pak je meteen op en ik voel dat de druk op mijn gaatje toenemen en dan. Dan kom je naar binnen. Wow wat voelt dat ineens gevuld, dit is wel meer dan een vinger. Maakt het maakt me niets uit ik kreun en beweeg mijn kant steeds meer naar jou als teken dat je me mag vullen. Ik voel m’n stijve tegels tegen de wastafel schuren waardoor ze nog stijver worden.
Ineens stop je en sta je op. Ik kom langzaam overeind en draai me verbaasd om.
“Zo”, zeg je “lees dit goed en ik zie je straks.”
Je duwt een envelop in m’n hand samen met mijn tas en terwijl ik verbouwereerd naar jou en een envelop kijk heb jij de deur al opengeschoven en duw je me zachtjes het toilet uit. Ik wil je wat vragen, ik wil weten hoe… wat…, maar je hebt de deur al weer dichtgeschoven en op slot gedaan.
Ik sta verhit en verbaasd voor het toilet en kijk zo de winkel in. Dan besef ik me dat ik helemaal geen slipje meer aanheb en dat er nog steeds iets in mijn kont zit! Je hebt een butplug in mijn kont gestopt realiseer ik me. Ik schrik een beetje omdat ik ineens het idee heb dat iedereen dit aan mij kan zien. Maar snel daarna merk ik dat me dit weer enorm opwindt. Die envelop, die moet ik maar eens gaan lezen dan. Ik zet vlug m’n zonnebril weer op, dat voelt toch een beetje beschermd en zo loop ik zonder slipje maar met butplug naar de restauratie om daar op m’n gemakje te bekijken wat er in de envelop zit.
.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het vervolg:
Ik heb een plekje gevonden in een hoekje van de restauratie. Met een mok cappuccino voor me zit ik alleen aan het tafeltje. In eerste instantie was ik nog bang dat ik niet fatsoenlijk zou kunnen zitten met de buttplug in me. Maar dat blijkt reuze mee te vallen.
Ik heb grote ronde billen die nu goed van pas komen.
Nu de envelop maar openmaken.
Er zit een kaartje met een plattegrond in. Er is met een dikke zwarte stift een lijn getrokken vanaf mijn huidige locatie naar een locatie die net buiten het centrum lijkt te liggen. Niet al te gek ver weg.
Ik draai de kaart om een lees:
"Zorg dat je om 15:00 uur op de aangegeven locatie bent en loop via de aangegeven route. Je mag het adres niet opzoeken in je telefoon."
Vooral de laatste zin maakt me nieuwsgierig. Waarom mag ik het niet opzoeken? Zou ik dan iets zien wat niet de bedoeling is? En wat kan er zo erg zijn?
Ik heb nu nog tijd zat dus ik besluit naar buiten te gaan en gewoon een stukje te wandelen zodat de wind kan spelen met de rok van mijn jurk en de koele bries langs mijn kaalgeschoren lippen kan glijden.
....
Over 10 minuten moet ik op de mysterieuze plek zijn. Ik ken niets in deze stad dus ik kijk goed rond en lees de straatnaambordjes. Ik loop inmiddels in een brede maar rustige straat. Er zitten hier wel een paar winkels maar niet veel.
Ik moet ergens linksaf weet ik. Op de plattegrond ziet de zijstraat eruit als een smal onopvallend straatje.
Dan zie ik ineens een zijstraatje met de juiste straatnaam.
Ik loop erheen en draai linksaf de straat in. Het is inderdaad een smal straatje met vrijwel blinde muren. Er loopt hier niemand. Verderop lijkt deze straat uit te komen op een binnenplaats. Is dit privéterrein?
Ik sta stil en kijk achterom naar het straatnaambordje. Het is echt de juiste straat. Ik kijk weer vooruit en loop langzaam verder.
Nog een paar stappen en ik sta ineens op een binnenplaats met wat plantenbakken en bankjes. Terwijl ik nog rondkijk grijp jij ineens mijn rechterhand. Ik schrik ervan want ik had je niet gezien. Je hebt m'n hand stevig omklemt en kijkt me met een grote grijns aan. Ik glimlach terug en loop gewillig aan jouw hand met je mee.
Je loopt stevig door en steekt de binnenplaats schuin over. Ik kijk ook me heen maar ik krijg nauwelijks de kans alles goed te bekijken.
Ineens lopen we een pand binnen waar de brede deur al van openstaat. Het is donker binnen door de grote zwarte, semiglanzende stenen vloer.
We lopen samen door naar achteren en gaan dan een trap op.
Het is schemerig en eigenlijk heel leeg hier. Bijna zoals een hotel, behalve dat er overal zwarte vloerbedekking ligt.
We staan nu in een brede gang. Jij loopt naar de tweede deur aan de rechterkant en opent deze.
Je hebt nog altijd m'n hand vast en leidt mij zo mee naar binnen.
Het is hier nog veel donkerder, op 1 groot scherm aan de rechterwand na.
Was het in het gang nog nagenoeg stil. In deze ruimte hoor ik gekreun en gehijg.
Ik kijk naar het scherm terwijl jij me verder de ruimte invoert. Er wordt een pornofilm vertoond op het scherm, en ik besef dat ik in een seksbioscoop sta.
Ondertussen heb jij me naar een bank begeleid waarop je wil dat ik ga zitten. Het is de voorste bank, er is niemand die voor ons zit. Ik weet überhaupt niet of er andere mensen zijn bedenk ik me dan.
De bank lijkt van leer te zijn en bestaat uit een diep zitvlak en hoge rugleuning. Er zijn geen armleuningen.
De hele situatie heeft me al opgewonden gemaakt en nu ik op deze bank in een hele donkere ruimte zit, zonder slipje, met buttplug en jij aan mijn rechterkant naast mij, kijkend naar een pornofilm, word ik alleen maar geiler.
Ik ga wat onderuitgezakt zitten en spreid mijn benen.
Je hebt je linkerarm om m'n nek geslagen en met de rechterhand wrijf je over m'n bovenbeen, steeds dichter naar m'n natte kutje.
Mijn rechterhand laat ik over jouw groter wordende bobbel in je broek glijden terwijl we uitgebreid aan het zoenen zijn.
Dan voel ik dat er iemand dicht naast mij aan de linkerkant gaat zitten. Instinctief wil ik kijken wie dat is maar jij verstevigt je greep om mijn nek en op dat moment voel ik een grove stevige hand mijn linkerbeen meer opzij duwen en al knedend via mij binnenbeen naar m'n kutje glijden.
Ik heb geen idee wiens hand via mijn linkerbinnenbeen betast, maar de hele setting windt me zo enorm op dat het me eigenlijk niets uitmaakt.
De man links duwt m'n linkerbeen ruw nog verder opzij en graait dan met z'n vingers in m'n natte kutje en begint me te vingeren. Jij kneedt ondertussen nog steeds alleen m'n rechterbinnenbeen.
Ik ga nog iets meer onderuit gezakt zitten. Met m'n rechterhand probeer ik jouw gulp te vinden. Dat is blijkbaar niet wat jij wil want je trekt je linkerarm weg van mijn nek en grijpt mij stevig bij mijn rechterpols en dwingt m'n hand juist weg van jouw kruis. Je rechterhand kneed mijn binnenbeen nog steeds.
De man aan de linkerkant begint steeds zwaarder te hijgen terwijl hij steeds driftiger zijn vingers in m'n kutje stoot. Ik zoek met m'n linkerhand naar zijn kruis. Hij heeft dat door en duwt mijn hand meteen tegen zijn al ontblootte stijve lul. Ondertussen zoen je mijn hals terwijl ik kreunend m'n hoofd achterover tegen de lederen rugleuning duw.
Hier zit ik dan in een donkere seksbioscoop, wijdbeens onderuitgezakt, zonder slipje en met buttplug. Jij houdt m'n rechterarm in bedwang en kneedt mijn rechterbinnenbeen en zoent mijn hals. Terwijl die forse, harige onbekende man, zwaar hijgend zijn vingers (zijn het er twee of drie?) Steeds harder en dieper in mijn kutje stoot. Ik hoor mezelf kreunen en hijgen.
Ik grijp de keiharde lul van de onbekende man stevig beet en schuif de voorhuid over z'n eikel terwijl ik mijn grip stevig probeer te houden. Hij duwt nu z'n hijgende gezicht tegen de mijne aan en zegt met een diepe hijgende fluisterstem "grijp me stevig in m'n ballen, lekker sletje" en vervolgens duwt hij zijn tong in m'n mond.
Ik doe wat hij zegt en geef mij volledig over.
Ik hoor gehijg en gekreun van de linkerman. Ik hoor m'n soppende kutje waarin zijn grove vingers krachtig in en uit bewegen. Ik voel zijn zweterige behaarde gezicht tegen de mijne en zijn vlezige tong in mijn mond. Met mijn linkerhand kneed ik stevig zijn behaarde ballen. Hoe meer kracht ik zet hoe opgewonder hij wordt en hij mij trakteert op diepere stoten in m'n kutje.
Jij houdt ondertussen mijn rechterarm nog steeds klem terwijl je mij hals likt en kust. "Kom" zeg je ineens in mijn oor en je staat direct op. Je hebt m'n arm nog steeds stevig beet. De man haalt z'n hand uit m'n natte kut en likt z'n vingers af.
Jij beent met grote stappen naar een hoek in deze ruimte terwijl je mij hardhandig meevoert naar een hoek in deze ruimte.
"Ga liggen" zeg je en je wijst naar een gynaecologenstoel.
.....
kan je wel helpen voor nog iets warmer en natter en dan afkoelenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |