Regels:quote:Op zondag 1 april 2012 02:09 schreef FRseezu het volgende:
Beste fok forumnisten.
Zoveelste topic over Facebook, ik weet het. Maar ik wil toch met jullie mijn 10 ergernissen laten lezen.en ben benieuwd of jullie je erin kunnen vinden
Mijn 10 ergernissen van facebook:
1. Facebook is geen dagboek. Een samenvatting van heel je dag schrijf je maar in een dagboek. Elke uur van de dag iedereen laten weten wat je doet, doe je maar op Twitter.
2. Denk niet dat je een soort Dr. Phil bent als je filosofische oneliners kopieert van het Internet.
3. Waarom foto's maken van flessen drank dat je consumeert, we weten toch dat je een zuipschuit bent. Dat hoef je niet te accentueren.
4. Iedereen laten weten dat jij je rot voelt, who dafaq cares! Slik liever een zak Xanax, helpt veel beter.
5. Leuk dat je je kookkunsten laat zien, open een restaurant zou ik zeggen.
6. Facebook is geen Twitter, # << dit werkt niet hoor.
7. Als je niet kan slapen, who cares!? Als je niet kan slapen dan moet je vooral naar het licht van je telefoon kijken, en Facebook is geen valium.
8. Niet iedereen hoeft te weten dat je over je ex bent. Juist als je iets erover plaatst ben je er duidelijk niet overheen.
9. Denk je dat ik spelletjes als Farmville wilt spelen? NEE. Als ik een spelletje wil spelen dan doe ik wel mijn Xbox aan.
10. Met 1 like help je echt niet de honger de wereld uit. Niet denken dat 1 like knop al je schuldgevoelens wegneemt.
Verders is Facebook wel lachen om te kijken naar andermans belachelijke statussen, foto's of whatever
Precies, ze hebben het altijd over dochterweek en speciaal onderwijsweek, maar die klotedingen vliegen je het godganse jaar om de oren.quote:
Neequote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:12 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Ja dubbel enzo, je kent het wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken dus iemand die d'r zoon in een tehuis heeft geduwt en z'n PGB heeft opgespaard voor een borstvergroting.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:13 schreef bioloogje het volgende:
Idd dat die rugzakjes behouden moeten blijven is een feit. (zeker als je het speciaal onderwijs eruit knalt) Maar die kinderen zijn niet speciaal of bijzonder!!! Ze zijn gehandicapt of beperkt en hebben daardoor extra aandacht nodig. Niets speciaals of bijzonders aan... Integendeel het is gewoon klote als je kind onder die doelgroep valt. Probeer dat niet te verbloemen maar accepteer het gewoon! Kutouders!
Waarom niet? De meeste mensen hebben mensen op facebook die ze kennen hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:10 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Precies, ze hebben het altijd over dochterweek en speciaal onderwijsweek, maar die klotedingen vliegen je het godganse jaar om de oren.
Wat ik ook vaker zie op FB is dat mensen via hun status een oproep doen voor een oppas. Je gaat toch niet zomaar iemand via FB in je huis halen om op je kinderen te passen?!
Dan nog vraag je iemand die je goed kent en vertrouwd? Toch niet zo in de wilde weg een oproep in het openbaar?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom niet? De meeste mensen hebben mensen op facebook die ze kennen hoor
Die persoon heb je ook aangegeven? Want ik zou haar persoonlijk de nek omdraaien...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:14 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Ik ken dus iemand die d'r zoon in een tehuis heeft geduwt en z'n PGB heeft opgespaard voor een borstvergroting.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:16 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Dan nog vraag je iemand die je goed kent en vertrouwt? Toch niet zo in de wilde weg een oproep in het openbaar?
Dat wil toch niet zeggen dat ze de eerste de beste maar laten oppassen?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:16 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Dan nog vraag je iemand die je goed kent en vertrouwd? Toch niet zo in de wilde weg een oproep in het openbaar?
Haha heb wat grieken in mijn vriendenlijst staan. Ik had het ze gegund, maar dit is ook wel leuk.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:28 schreef wolferl het volgende:
Ik laat mijn vreugde los als Duitsland scoort, ik ben me toch helemaal stijf gescholden door bijna iedereen.
Ik doe toch niemand kwaad?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:28 schreef wolferl het volgende:
Ik laat mijn vreugde los als Duitsland scoort, ik ben me toch helemaal stijf gescholden door bijna iedereen.
Ik doe toch niemand kwaad?
Het is sowieso zielig als mensen elkaar niet moeten vanwege de verschillende voorkeur voor een voetbalploeg.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:33 schreef wolferl het volgende:
Je moet die commentaren eens lezen.
Ik heb als Ajacied ook Feyenoorders en Utrechters, en trouwens ook AZ'ers tussen mijn vrienden. Moet ik die nu verbannen? Wij gaan normaal met elkaar om.
Zet maar neer hoor!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:33 schreef wolferl het volgende:
Ik heb als Ajacied ook Feyenoorders en Utrechters, en trouwens ook AZ'ers tussen mijn vrienden. Moet ik die nu verbannen? Wij gaan normaal met elkaar om.
Het ergste is nog, ook hij is Ajacied. Schaam me kapot voor zijn gedrag.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:35 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Het is sowieso zielig als mensen elkaar niet moeten vanwege de verschillende voorkeur voor een voetbalploeg.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:33 schreef wolferl het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |