Je eerste pic doet het niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:29 schreef Paul het volgende:
Jullie negeren mij post gewoon bitches kutlullen
Denk dat ik dan eerst ff met western union contact opneem voordat ik er daadwerkelijk iets mee ga doen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Transactiekosten zijn 20 euro, dikwijls. Alleen te doen als je iets van 3> shirts besteld.
lelijke shirtjes!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:29 schreef Paul het volgende:
Jullie negeren mij post gewoon bitches kutlullen
Dus dit. Nike template dat ze allemaal van die banden aan de mouwen hebben, maar dit is geen porem.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:34 schreef Reemi het volgende:
Nu lijkt het alsof iedereen een aanvoerdersband draagt bij Twente.
Klopt idd. Maarja na die burrda shirts ben ik hier wel blij meequote:Op zondag 1 juli 2012 12:34 schreef Reemi het volgende:
Nu lijkt het alsof iedereen een aanvoerdersband draagt bij Twente.
is het waarschijnlijk ookquote:Op zondag 1 juli 2012 15:23 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dat logo had best iets kleiner gemogen ..
quote:Op zondag 1 juli 2012 15:37 schreef jayjay297 het volgende:
[..]
is het waarschijnlijk ook
[ afbeelding ]
Nice.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:28 schreef Fifut het volgende:
AC Milan uit: [ afbeelding ]
AC Milan 3e shirt: [ afbeelding ]
Kan je het thuisshirt er bij zetten? Dit zijn namelijk mooie kwaliteit foto's.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:28 schreef Fifut het volgende:
Uitshirt is érg mooi.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:28 schreef Fifut het volgende:
quote:Op zondag 1 juli 2012 23:10 schreef Romanus het volgende:
[..]
Kan je het thuisshirt er bij zetten? Dit zijn namelijk mooie kwaliteit foto's.
En de shirts zijn natuurlijk ook geweldig
Alleen het thuishirt is niet "simpel", maar vergelijken met andere clubs is zelfs die erg simpel... Zowel uit als 3de bevat helemaal geen extra's ofzo.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:20 schreef koeken het volgende:
Ik vind de shirts van Milan niet zo heel mooi. Heb liever strak en simpel.
Gewoon de size die je normaal hebt. Valt redelijk TTS.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:49 schreef Vak113 het volgende:
Door een weddenschap moet ik nu een Spanje-shirt van Torres kopen.
Ga dit waarschijnlijk doen bij Bill. Kan iemand mij vertellen hoe de maten daar vallen? Ben 1.83 m. S nemen of toch een M?
Met simpel bedoel ik een kleur, over het hele shirt (Benfica, Schalke, Real). Deze shirts van Milan doen wat oudbollig aan vind ik, maar dat kan ook gewoon aan de kleurcombinatie liggen.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:33 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Alleen het thuishirt is niet "simpel", maar vergelijken met andere clubs is zelfs die erg simpel... Zowel uit als 3de bevat helemaal geen extra's ofzo.
viel mij ook op, zeker bij het Ajax shirt, met dat rode en wittequote:Op maandag 2 juli 2012 21:19 schreef kurk_droog het volgende:
Adidas heeft echt prima shirts maar kan die ontwerper eens afstappen van die vernauwing waarbij de 2 lappen stof aan de zijkant onderaan naar binnen komen
M/L lijk mij handiger.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:49 schreef Vak113 het volgende:
Ga dit waarschijnlijk doen bij Bill. Kan iemand mij vertellen hoe de maten daar vallen? Ben 1.83 m. S nemen of toch een M?
Ben ongeveer even lang. Ik heb meestal een M.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:49 schreef Vak113 het volgende:
Ik ook, een S is in ieder geval veel te klein.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:38 schreef koeken het volgende:
[..]
Ben ongeveer even lang. Ik heb meestal een M.
Kunnen jullie misschien de maten (oksel tot oksel en onder tot boven) meten van jullie shirts? Kan ik kijken hoe groot een M is en vergelijken met de shirts die ik al heb. Alvast bedankt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:20 schreef Fifut het volgende:
[..]
Ik ook, een S is in ieder geval veel te klein.
voor welke prijs?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:44 schreef Guidetti het volgende:
Ik wil graag voor aankomend seizoen voor de trainingen een compleet tenue bestellen van een buitenlandse club. Iemand een idee waar ik het AS Roma tenue kan bestellen?
Niet echt over nagedacht eigenlijk.quote:
origineel of 'Thaise rotzooi' ?quote:
http://www.subsidesports.com/nlquote:
Ik wil al langer een thuisshirt van Atletico, maar denk dat ik hem dit seizoen haal. Voor mij lieve een rood/wit shirt ipv een grijs/zwarte dusquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:55 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zwart-grijze uitshirts zijn wel populair he.
Jezus wat lelijk, man.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:38 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is 'm dan geworden, het derde shirt van Liverpool. Tribals jongeuh
mooien tribal op de skouders jahquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:38 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi idee op zich, want het zijn geen tribals maar de Shankly Gates natuurlijk. Maar het ziet er echt belachelijk uit.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:58 schreef 16meter het volgende:
[..]
mooien tribal op de skouders jah
gr gr
Umbro maakt echt mooie retro-achtige shirtsquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:51 schreef Quantic het volgende:
Zojuist officieel gemaakt, het nieuwe Manchester City thuis shirt.
[ afbeelding ]
Vind het shirt van vorig seizoen mooier.
Godverdomme wat is die lelijkquote:
Tragischquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:38 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Die is wel schattigquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:59 schreef timoooo14 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Palermo![]()
![]()
Die broekquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:01 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]
Leeds United uit. Die broeken, wtf Macron?
City uit:quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:51 schreef Quantic het volgende:
Zojuist officieel gemaakt, het nieuwe Manchester City thuis shirt.
[ afbeelding ]
Vind het shirt van vorig seizoen mooier.
Prachtig weer en in een klassieke City kleur. Umbro maakt veruit de beste shirts.quote:
Ik vind die van dit seizoen mooier al doet het me denken aan Arsenal 2005.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:56 schreef MCH het volgende:
Ik vind het uitshirt van afgelopen seizoen mooier.
Suk met een paal in zijn broek.quote:
Is toch handig. Kunnen ze ook in kickboxen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:01 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]
Leeds United uit. Die broeken, wtf Macron?
Mooie outfitjes voor fietskoeriers.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:14 schreef lordteddybeer het volgende:
LoL dat trainings shirt van Manu
[ afbeelding ]
Dat shirt van LA Galaxy is inderdaad prachtig! Ik ga hem toch maar bestellen denk ik!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:17 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Zou voor mij als profvoetballer al een reden zijn om niet naar ManU te gaan, dat vreselijke nieuwe thuisshirt..
Eigenlijk hebben ze na 2006-2007 alleen nog maar afgrijselijke shirts gehad.
2006-2007:
[ afbeelding ]
Het nieuwe Inter shirt is trouwens wel heel erg mooi vind ik...
[ afbeelding ]
Dit blijft in mijn ogen trouwens het gruwelijkste shirt ooit ( vooral met die amerikaanse vlag op de mouw)
[ afbeelding ]
voor rond de 15 euro ga je ze zeker niet krijgen (in iedergeval niet met verzending)..quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:53 schreef ujjain het volgende:
Hoe kan ik contact opnemen met Shirley Wu voor voetbal t-shirts? Ik heb nog moeite met het vinden van verkooppunten, omdat de prijzen enorm variëren. Ik ben op zoek naar een t-shirt van Ajax en van het Nederlands elftal voor rond de ¤15 per stuk.
alleen maar lelijk?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:17 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Zou voor mij als profvoetballer al een reden zijn om niet naar ManU te gaan, dat vreselijke nieuwe thuisshirt..
Eigenlijk hebben ze na 2006-2007 alleen nog maar afgrijselijke shirts gehad.
2006-2007:
[ afbeelding ]
Het nieuwe Inter shirt is trouwens wel heel erg mooi vind ik...
[ afbeelding ]
Dit blijft in mijn ogen trouwens het gruwelijkste shirt ooit ( vooral met die amerikaanse vlag op de mouw)
[ afbeelding ]
Zelfs chinese kwaliteit krijg je niet voor 15 euro!quote:Op zondag 8 juli 2012 20:58 schreef Downstar het volgende:
[..]
voor rond de 15 euro ga je ze zeker niet krijgen (in iedergeval niet met verzending)..
Ze zijn er vast rond 15 verkrijgbaar maar dan krijg je chinese kwaliteit ipv de 1:1 thaise kwaliteiten
En al Feyenoord-shirts gezien? Of enkel de normale prijs van Nederland hier in de winkels?quote:Op zondag 8 juli 2012 22:17 schreef Dennis258 het volgende:
[..]
Zelfs chinese kwaliteit krijg je niet voor 15 euro!
Voor 15 euro krijg je een shirt zonder adidas logo
Hoe kan je nou de Amerikaanse vlag mooi vindenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:17 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[ afbeelding ]
Thaise. Al komt het bijna altijd van dezelfde fabriekquote:Op maandag 9 juli 2012 13:30 schreef ujjain het volgende:
Is de Thaise of Chinese kwaliteit nu beter?
Feyenoord shirts koop ik liever in de webshops..quote:Op zondag 8 juli 2012 23:37 schreef GurbbNL het volgende:
[..]
En al Feyenoord-shirts gezien? Of enkel de normale prijs van Nederland hier in de winkels?
Uit of thuis?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:52 schreef Deef89 het volgende:
Iemand wellicht interesse in een Origineel Nederlands elftal shirt (authentieke versie, maat L) met bedrukking Huntelaar #9 (fan style)
Ben je toch een maand te laat...quote:Op maandag 9 juli 2012 17:52 schreef Deef89 het volgende:
Iemand wellicht interesse in een Origineel Nederlands elftal shirt (authentieke versie, maat L) met bedrukking Huntelaar #9 (fan style)
Echt lelijkquote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:14 schreef lordteddybeer het volgende:
LoL dat trainings shirt van Manu
[ afbeelding ]
ik ookquote:Op maandag 9 juli 2012 15:18 schreef Dennis258 het volgende:
[..]
Feyenoord shirts koop ik liever in de webshops..
Beetje heel laatquote:Op maandag 9 juli 2012 17:52 schreef Deef89 het volgende:
Iemand wellicht interesse in een Origineel Nederlands elftal thuisshirt (authentieke versie, maat L) met bedrukking Huntelaar #9 (fan style)
Bah lelijkquote:Op maandag 9 juli 2012 18:24 schreef DaveGrohl het volgende:
FC Parma. Ik mis de tijden uit de 90ies met Crespo. Hadden echt vette shirts toen. Deze zijn toch wat minder naar mijn smaak.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |