abonnement Unibet Coolblue
pi_113233094
Mooie kapsels, kort of lang. Kappersangst. De beste shampoos, conditioners en haarmaskers.
Wat zijn goeie borstels en kammen? Haar verven of niet?
Gewoon alles wat met haar te maken heeft dus!



Vorige topics
Topicreeks: Mooie haren topic

Algemeen
- Niet je haar als een bezetene droog wrijven met de handdoek. Liever wat deppen met een oud t-shirt/handdoek en het verder aan de lucht laten drogen. Mocht je toch echt een föhn nodig hebben, zet deze dan op de laagste stand en houdt het een centimeter of 15? van het haar
- Sommige mensen hebben baat bij katoensatijnen kussenslopen: het haar knoopt minder en glanst meer. Je kan je haar ook in een satijnen doekje wikkelen voor je gaat slapen.
- Probeer haarverf, föhn, straightener en stylingproducten zoveel mogelijk te vermijden.
- Zoek elastiekjes zonder een stukje metaal, dit beschadigt je haar.
- Verwen je haar af en toe eens met een masker. Zoek een masker waar jouw haar het mee eens is, maak je haar handdoekdroog en smeer er wat van het masker in. Zet je haar vast in een handdoek op je hoofd en ga een uurtje fokken. Hierna spoel je je haar uit en je kunt het dan naspoelen met koud water
- Bijpunten!!! Altijd.
- Borstels zonder bolletjes op het uiteinde zijn beter dan met. Het is even zoeken. Beter dan een borstel: een grof getande kam. Zoek er wel een van goede kwaliteit, zonder scherpe plastic randen of houten splinters.
- Haar wat tegen kleding (of bureaustoelen, oid) schuurt slijt sneller. Hoewel kroeshaar het meeste baat heeft bij 'beschermende' haarstijlen, kan het voor de rest ook weinig kwaad om regelmatig ervoor te kiezen om het haar omhoog te dragen. Maak dan direct misbruik van de situatie om een dagje zonder producten te doen en/of extra leave-in te gebruiken.
- Wasbeurt eindigen met koud water na het wassen laat het altijd wat meer glanzen.

Verzorging
Bijpunten, maskers,
Kijk in de 'handleiding voor prachtige krullen' bij valkuilen voor informatie over sulfaten, SLS, parabenen & siliconen

Krullen
Lees deze post. Dit is een handleiding geschreven door Evil-Cherry, en veel mensen met krullen krijgen hierdoor een prachtige, krullerige bos haar
Handleiding voor prachtige krullen

Dun haar
- Knip je haar in laagjes (niet aan te raden bij lang en steil haar)
- Voor wat slagvolume slapen met een natte invlecht
- Geen zware conditioners, dat trekt het volume uit je haar
- Helaas, iets korter haar is beter dan lang haar als je dun haar hebt

Glad haar
geen conditioner

Droog haar
Hoe weet je of je haar droog is? Droog haar heeft een laag vet- en vochtgehalte. Droog haar wordt dus niet snel vet en is niet zo flexibel. Hierdoor breekt het snel af. Verder is droog haar vaak futloos, raakt het snel in de klit, is het vaak statisch en zit het vol met gespleten haarpunten.

- Vochtinbrengende/milde shampoo
- Maskers
- Niet met los haar slapen
- Niet föhen
- Niet verven
- Knippen

Als je haar weer beter is kun je met beleid wel weer iets doen zoals verven, maar liever niet.

Maar probeer eerst uit te zoeken wat de oorzaak is van jouw droge haar. Verf en permanent bijvoorbeeld kunnen resulteren in droog haar.

Vet haar
Vet haar is meestal een gevolg van een slecht voedingspatroon, stress, agressieve haarproducten of een verstoord hormonaal evenwicht. Hierdoor worden talgklieren geactiveerd, wat een vette hoofdhuid tot gevolg heeft. Als je vet haar hebt, heb je meestal ook droge haarpunten

- Milde shampoo/neutrale pH-waarde
- Conditioners even links laten liggen of alleen in de punten
- Masseer tijdens het wassen de hoofdhuid zachtjes
- Blijf met je tengels uit je haar
- Kammen en borstelen stimuleert de talgklieren waardoor ze meer talg aanmaken

Producten zonder sliconen en SLS (aanvullingen zijn welkom)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De_Taartjesfee | Smart_ass | Breathtaking | Fascination | Harajuku. | DeZwabber | Dzjonka | Evil-Cherry, Queen of Curl | ChipsZak.
pi_113233116
Mn haar is nu heel tof O+ ze hebben de punten nog een keer ingezet met blondeer en de bovenste laag donkerder gemaakt met een spoeling en nu zie je het veel beter :)
pi_113233522
Foto!
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_113238681
Ik wil de onderkant van m'n haar licht en dan de bovenkant van m'n haar donkerder maar ik durf niet omdat ik bang ben dat ik m'n haar verpest. ;(
  vrijdag 22 juni 2012 @ 16:11:30 #5
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_113239879
eerst man die hier post :)
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pi_113241378
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 16:11 schreef TBakkert het volgende:
eerst man die hier post :)
Ik ben het eens met de keuze om FusionFreak niet mee te tellen.
pi_113242328
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 15:43 schreef OhGawd het volgende:
Ik wil de onderkant van m'n haar licht en dan de bovenkant van m'n haar donkerder maar ik durf niet omdat ik bang ben dat ik m'n haar verpest. ;(
Dat wil ik ook al heel lang, maar dan moet het eerst iets langer groeien. :s)



Zoiets maar dan bovenop iets donkerder.
pi_113242437
Mijn haar zit mooi vandaag. O+
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_113242834
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 17:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat wil ik ook al heel lang, maar dan moet het eerst iets langer groeien. :s)

[ afbeelding ]

Zoiets maar dan bovenop iets donkerder.
Dus uitgroei is in tegenwoordig? :D
pi_113242895
quote:
12s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 17:26 schreef An24 het volgende:

[..]

Dus uitgroei is in tegenwoordig? :D
Zo kan je het ook noemen. :D



Ik vind het niet altijd mooi.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 17:31:33 #11
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_113243022
Ik vind het niet altijd lelijk.
Als het maar subtiel gebeurt. Platinablond met een zwarte uitgroei is :r

Ik vind die donkerste kleur van het meisje op de bovenste foto mooi, naar zo'n kleur ben ik al tijden op zoek maar op de een of andere manier worden donkere goudtinten altijd oranjeachtig bij mij :{
pi_113243256
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 17:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zo kan je het ook noemen. :D

[ afbeelding ]

Ik vind het niet altijd mooi.
Ik vind het nooit mooi :@ het haar aan de onderkant lijkt veel dunner en dus meer dood dan de rest.
pi_113243578
Ik ben idd met zulke plaatjes naar de kapper gegaan, maar ben blij dat ze het niet tot halverwege mn haar hebben geblondeerd, mn punten zijn echt kurkdroog :X

Maar ik ben er blij mee O+



Deze vond ik trouwens het gaafste van de plaatjes die ik had meegenomen :)



[ Bericht 13% gewijzigd door Inu op 22-06-2012 18:18:32 ]
pi_113257589
Ik vind het mooier als het iets grover is, zoals op de foto die hierboven staat. Maar ik heb nogal stijl haar dus dat gaat niet werken. :{
  vrijdag 22 juni 2012 @ 23:06:12 #15
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_113258427
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 16:50 schreef eenleukenaam het volgende:

[..]

Ik ben het eens met de keuze om FusionFreak niet mee te tellen.
ik bedoel in dit topic ;)
ik ben trouwens net naar de kapper geweest, maar niks interessants.
gewoon gefatsoeneerd :Y
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pi_113258976
Leuk topic, die ga ik in de gaten houden :)
Er staan iig veel goede tips in de beginpost.

Mooi haar Inu!

Ik heb zelf ook lang haar en ben gek op het maken van allerlei updo's en vlechten.
De laatste tijd heb ik zitten spelen met wat kleurtjes van La Riche Directions.
Plukjes rood/oranje/paarsroze gewoon op mijn bruine haar, dus dan wordt het niet echt KNAL, maar net speels genoeg :)
Het leuke van Directions is dat het niet schadelijk is en het wast eruit in 4-5 keer wassen.
(en dierproefvrij + geschikt voor veganisten)
pi_113259116
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:51 schreef OhGawd het volgende:
Ik vind het mooier als het iets grover is, zoals op de foto die hierboven staat. Maar ik heb nogal stijl haar dus dat gaat niet werken. :{
Ik vond mijn haar zo saai en dit is weer eens wat anders :) toen ik blond was verfde ik regelmatig de punten met een felle spoeling blauw of groen. Maar met een baan kan dat niet echt ;) Ik zie nu trouwens dat dat altijd van Directions was :D

Ik ga wel weer eens die krullen maken dat lijkt me ook tof met blonde punten. Dan wordt het idd wat speelser :)
pi_113335325
Ik ben nog op zoek naar een zijden haarlint, iemand die weet waar ik die kan vinden?

gr gr
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_113335687
quote:
2s.gif Op zondag 24 juni 2012 22:00 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een zijden haarlint, iemand die weet waar ik die kan vinden?

gr gr
Cosmo kapper al geprobeerd?

Ik mis FF :'(
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_113335739
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 22:05 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Cosmo kapper al geprobeerd?

Ik mis FF :'(
Nope. ;(

Ik ook :@
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_113336528
Fournituren winkeltje :-)
Of op marktplaats.
  zondag 24 juni 2012 @ 22:52:03 #22
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_113339538
Ik vind Ombre eigenlijk altijd wel mooi.. zoals die van Hilary vind ik mooooi

twijfels hier.. mijn haar laten milimeteren of niet. Afgelopen week weer naar de kapper geweest en het is sowieso a-symetrisch kort. Maar het kan altijd nog korter :D
pi_113355389
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 17:46 schreef Inu het volgende:
Ik ben idd met zulke plaatjes naar de kapper gegaan, maar ben blij dat ze het niet tot halverwege mn haar hebben geblondeerd, mn punten zijn echt kurkdroog :X

Maar ik ben er blij mee O+

[ afbeelding ]

Deze vond ik trouwens het gaafste van de plaatjes die ik had meegenomen :)

[ afbeelding ]
Om eerlijk te zijn vind ik dit niet zo mooi :@ Je had het net wat langer moeten doen eigenlijk, nu lijkt het net gewoon uitgroei. Zonde want de kleur van je haar staat echt heel mooi in combinatie met dat blonde :) O+

Ik heb 3 weken terug ook bij mezelf ombre hair geverfd. Maar omdat ik mijn haar als zo vaak geverfd had is de kleur anders uitgevallen dan ik had gehoopt. Het is nu een soort koper kleurtje geworden.

All good things are wild and free.
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2012 @ 11:39:47 #24
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_113356056
Mooi zeg tliciouz, het 'blend' wel mooi met de andere kleur. Dat mis ik wel in de kleuren die ze bij Inu hebben gedaan.

Ik wil over een tijdje iets anders met mijn haar, maar ik wil niet van mijn rooie lokken af, ze zijn nu eindelijk weer lang, en helemaal verven zie ik ook niet zitten. Misschien wil ik wel zoiets, onderkant wat lichter laten maken. O+
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_113356270
Ja, ik heb er nu ook krullen in gemaakt en nu vind ik het wel mooier overlopen :Y Maar all in all vind ik het toch leuker dan hoe het eerst zat, gewoon omdat het anders is dan eerst ;)

Mn telefoon weigert de camera op te starten, dus geen foto helasement...

Maar wel leuk, hou wel van koperachtig O+
pi_113357712
quote:
14s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:19 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn vind ik dit niet zo mooi :@ Je had het net wat langer moeten doen eigenlijk, nu lijkt het net gewoon uitgroei. Zonde want de kleur van je haar staat echt heel mooi in combinatie met dat blonde :) O+

Ik heb 3 weken terug ook bij mezelf ombre hair geverfd. Maar omdat ik mijn haar als zo vaak geverfd had is de kleur anders uitgevallen dan ik had gehoopt. Het is nu een soort koper kleurtje geworden.

[ afbeelding ]
Supermooi!
pi_113358956
Doet me ook denken aan het haar van Beyonce in deze clip.

pi_113362441
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:55 schreef Tegan het volgende:
Doet me ook denken aan het haar van Beyonce in deze clip.

Ja idd :D

Maar ik denk dat krullen echt ook wel een verschil maken met hoe zoiets eruit ziet. Met steil haar zie je gewoon veel beter de grens...

Dit heb ik trouwens ook ooit gehad met felle kleurtjes en toen zag het er ook precies uit als nu :) ; https://www.google.nl/sea(...)XoT4XSE4ST8gPr_9CkCg
  † In Memoriam † dinsdag 26 juni 2012 @ 10:08:57 #29
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_113401764
Gisteren naar de kapper geweest en de uiteindes lichter laten maken, maar het had van mij wel blonder gemogen :P. Het ziet er wel mooi uit maar ik hoopte op een vavavavoom verschil. En de kapster moest eigenlijk 30 euro voor verven rekenen maar omdat ik maar een beetje gekleurd had rekende ze de helft. O+
Misschien ga ik met een week of 2 wel terug :D

Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_113402734
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 10:08 schreef Skaai het volgende:
Gisteren naar de kapper geweest en de uiteindes lichter laten maken, maar het had van mij wel blonder gemogen :P. Het ziet er wel mooi uit maar ik hoopte op een vavavavoom verschil. En de kapster moest eigenlijk 30 euro voor verven rekenen maar omdat ik maar een beetje gekleurd had rekende ze de helft. O+
Misschien ga ik met een week of 2 wel terug :D

[ afbeelding ]
Maar je mooie haren! Vind rood zo leuk altijd O+

Ah, te laat gezien dat er ook een foto bij zat :) het knalt idd niet heel erg, maar het ziet er nog wel goed uit! Niet uitgedroogd :)

[ Bericht 11% gewijzigd door Inu op 26-06-2012 11:01:29 ]
  † In Memoriam † dinsdag 26 juni 2012 @ 11:25:39 #31
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_113403958
Ik ben nog rood hoor ;) ik wilde graag mijn rode kleur bovenop bewaren. Gelukkig niet uitgedroogd, eerst moest er toch een aardige dooie punt af (8/9 maanden niet geweest :P)
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_113407045
Leuk die ombre-hype, ben al 2 jaar bezig met het uit laten groeien van geverfd haar dat net iets lichter is dan m'n eigen kleur :D
pi_113407832
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 12:37 schreef WHATSHESAID het volgende:
Leuk die ombre-hype, ben al 2 jaar bezig met het uit laten groeien van geverfd haar dat net iets lichter is dan m'n eigen kleur :D
Haha, herkenbaar! Alleen is het bij mij juist andersom, mijn kleurspoeling was donkerder dan mijn eigen kleur.
pi_113525253
quote:
14s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:19 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn vind ik dit niet zo mooi :@ Je had het net wat langer moeten doen eigenlijk, nu lijkt het net gewoon uitgroei. Zonde want de kleur van je haar staat echt heel mooi in combinatie met dat blonde :) O+

Ik heb 3 weken terug ook bij mezelf ombre hair geverfd. Maar omdat ik mijn haar als zo vaak geverfd had is de kleur anders uitgevallen dan ik had gehoopt. Het is nu een soort koper kleurtje geworden.

[ afbeelding ]
Mooi! Wat ben jij een poppetje :D Ik vind dat ombre haar ook heel leuk maaja ik heb al highlights dus ja :')

Ik had dit topic volgens mij per ongeluk uit mn MyAt geklikt ;( Was het kwijt.

Ik ben nu weer aan de cones, wel sls vrij, olie was gewoon te zwaar voor mijn haar en pluis bleef. En ik had een tijdje best veel haaruitval :{ Ik denk ijzertekort, ben wat op mijn voeding gaan letten en nu is het wel weer okay, godzijdank. Ik heb altijd het idee dat ik dan na 4 wasbeurten kaal ben, helemaal omdat ik al niet zo'n volle bos haar heb :') ;(

Tot zover mijn haar update... of had ik mijn uitgevallen haren moeten tellen? :@ het komt vast door mijn plastic wibra kam...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_113547578
Ohhh! :D het heet dus ombre. Nu kom ik weer verder. Het ziet er echt gruwelijk makkelijk uit, dus ik wil het ook proberen. Punt is dus dat ik 2 cm uitgroei heb en mijn haar is nu rood en ik blijf het ook rood verven. Moet ik dan eerst verven en dan weer blonderen of eerst blonderen en dan verven?
#TeamMiley
  vrijdag 29 juni 2012 @ 10:30:09 #36
123170 alors
zlata1234
pi_113547963
Als je eerst blondeert en daarna komt daar verf op dan wordt dat gewoon meegekleurd. Ik zou dus eerst verven en daarna blonderen.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_113550852
Nou, na flink wat dimdamme met moeders wil ze mijn haren wel verven. Maar ze wilt eerst blonderen en dan helemaal verven. ben benieuwd
#TeamMiley
pi_113551940
Je kunt toch ook allebei tegelijk inzetten?...
pi_113552113
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 12:16 schreef Inu het volgende:
Je kunt toch ook allebei tegelijk inzetten?...
Zoiets wil ze wel doen. Ik post wel een foto als het gedaan is.
#TeamMiley
  vrijdag 29 juni 2012 @ 13:26:44 #40
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_113554700
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 17:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat wil ik ook al heel lang, maar dan moet het eerst iets langer groeien. :s)

[ afbeelding ]

Zoiets maar dan bovenop iets donkerder.
Ik vind het zoals op dit plaatje wel heeeel leuk, maar ik heb er zelf geen zin in met later weer bijwerken of uitgroeien of ditdatblabla
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 13:34:08 #41
123170 alors
zlata1234
pi_113555053
Volgens mij is dat juist het chille van een ombre, je kunt het gewoon laten zitten en als je het zat bent knip je het af of gooi je er desnoods een spoeling in, itt tot uitgroei die je steeds moet bijwerken.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_113559059
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 12:37 schreef WHATSHESAID het volgende:
Leuk die ombre-hype, ben al 2 jaar bezig met het uit laten groeien van geverfd haar dat net iets lichter is dan m'n eigen kleur :D
Same hier :D Kan over een tijdje dus mooi de onderkant wat laten blonderen om het helemaal mooi te laten verdwijnen 8-)
  † In Memoriam † vrijdag 29 juni 2012 @ 15:05:54 #43
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_113559169
Sock bun is gelukt ha :D.

Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  vrijdag 29 juni 2012 @ 15:06:31 #44
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_113559196
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 13:34 schreef alors het volgende:
Volgens mij is dat juist het chille van een ombre, je kunt het gewoon laten zitten en als je het zat bent knip je het af of gooi je er desnoods een spoeling in, itt tot uitgroei die je steeds moet bijwerken.
Nou ja, los daarvan wil ik mijn haar niet verven en een stuk blonderen :') En later niet afknippen of spoelen met enig kleurverschil :D

Maar het kan er superleuk uitzien w/
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 15:07:04 #45
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_113559219
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 15:05 schreef Skaai het volgende:
Sock bun is gelukt ha :D.

[ afbeelding ]
Heb jij niet nog een duidelijkere foto van je ombre?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 15:11:57 #46
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_113559434
Even spammen hoor, deze gast heeft het allermooiste haar dat ik OOIT van dichtbij gezien heb O+

Het is een Russische musicalacteur en jaren terug was het drie keer zo lang, hij heeft het afgeknipt en bewaard en uiteindelijk zijn er drie (langharige) pruiken van gemaakt voor de show waar hij nu in speelt :)

Het is ook zijdezacht en glad en prachtig. Geen idee hoe hij het verzorgt maar ik heb nog nooit zoiets gezien, zeker niet bij een man O+

"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 29 juni 2012 @ 15:28:45 #47
123170 alors
zlata1234
pi_113560157
Episch haar wel, ik zag van de week ook een man met echt supermooi lang donkerblond krullend haar. Ik was jaloers :@
know'm sayin?
×
word? word.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 15:31:41 #48
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_113560291
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 15:11 schreef wonderer het volgende:
Even spammen hoor, deze gast heeft het allermooiste haar dat ik OOIT van dichtbij gezien heb O+

Het is een Russische musicalacteur en jaren terug was het drie keer zo lang, hij heeft het afgeknipt en bewaard en uiteindelijk zijn er drie (langharige) pruiken van gemaakt voor de show waar hij nu in speelt :)

Het is ook zijdezacht en glad en prachtig. Geen idee hoe hij het verzorgt maar ik heb nog nooit zoiets gezien, zeker niet bij een man O+

[ afbeelding ]
Een pruik verzorgen is wel wat anders dan haar op je hoofd
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 15:49:12 #49
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_113561100
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 15:31 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Een pruik verzorgen is wel wat anders dan haar op je hoofd
Uh? Het haar op de gif is zijn eigen hoor... Die drie pruiken in de show zijn van ZIJN haar gemaakt. Zo'n kwaliteit had het.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 29 juni 2012 @ 15:54:24 #50
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_113561388
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 15:49 schreef wonderer het volgende:

[..]

Uh? Het haar op de gif is zijn eigen hoor... Die drie pruiken in de show zijn van ZIJN haar gemaakt. Zo'n kwaliteit had het.
Ja, ik las het verkeerd. Hij heeft zijn eigen haar nog op zijn hoofd :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 15:57:53 #51
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_113561563
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 15:54 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, ik las het verkeerd. Hij heeft zijn eigen haar nog op zijn hoofd :')
Yep :)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_113562589
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 17:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zo kan je het ook noemen. :D

[ afbeelding ]

Ik vind het niet altijd mooi.
O+
maar ik durf het niet. :@
Striving to be more than average.
pi_113564670
Ik lees meestal mee hier. Vooral voor de perfecte shampoo zoektocht ;)

Mijn zusje en ik hebben beide Dr. Organic geprobeerd maar vinden beide het niet zo fijn ;(

Heb dus nu nog flessen over en iemand die interesse heeft kan het overnemen. :)

zie foto:



2 linker niet vaak gebruikt, middelste wat meer en rechts zijn nog nieuw

DM of PM als er interesse is.
We fear that which we cannot see
  vrijdag 29 juni 2012 @ 17:15:34 #54
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_113564710
Oh, ik wilde dat altijd nog wel proberen, wat wil je ervoor hebben? Ik hoef ze niet alle zes, though :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_113565056
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 17:15 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, ik wilde dat altijd nog wel proberen, wat wil je ervoor hebben? Ik hoef ze niet alle zes, though :')
Heb je een DM verstuurd :)
We fear that which we cannot see
  zondag 1 juli 2012 @ 15:57:53 #56
333555 gehotseflotst
Prikkelend...
pi_113631208
Die Virgin Olive Oil werkt hier heel fijn, voor de keren dat ik wel shampoo gebruik :Y Is een lichte shampoo, ideaal voor haar dat snel droog wordt!
Maar ik heb er al een flinke voorraad van, dus ik hoef verder niks
pi_113638706
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 15:57 schreef gehotseflotst het volgende:
Die Virgin Olive Oil werkt hier heel fijn, voor de keren dat ik wel shampoo gebruik :Y Is een lichte shampoo, ideaal voor haar dat snel droog wordt!
Maar ik heb er al een flinke voorraad van, dus ik hoef verder niks
Ja het moet je net liggen ook qua haar :)
Btw alles is nog beschikbaar voor de liefhebbers :)
We fear that which we cannot see
  † In Memoriam † zondag 1 juli 2012 @ 21:00:08 #58
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_113643920
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 15:07 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Heb jij niet nog een duidelijkere foto van je ombre?
Nee want mijn ombre is niet gelukt hahaha :P.
De kapster snapte het begrip ombre ook niet. Ik ben bang dat als ik een kapper vind die dat wel snapt, meteen de hoofdprijs vraagt voor een verfbeurtje :')
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  zondag 1 juli 2012 @ 23:56:33 #59
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_113655133
Mijn nichtje heeft t ombre laten verven (ik had getrakteerd want ze werd 12 :D) maar de kapsters noemde het daar 'gevlamd' verven. Zetten ze ook gewoon in met conditioner enzo.
  maandag 2 juli 2012 @ 00:07:22 #60
123170 alors
zlata1234
pi_113655762
Het wordt ook wel 'dip dye' genoemd :)
know'm sayin?
×
word? word.
pi_113656148
quote:
2s.gif Op maandag 2 juli 2012 00:07 schreef alors het volgende:
Het wordt ook wel 'dip dye' genoemd :)
Nee toch? Dip dye is bij wijze van spreken je haar dippen in 1 kleur. Veel hebben de onderste plukken bijvoorbeeld roze. Ombre is echt een overloop van licht naar donker wat je in fases aan moet brengen.
All good things are wild and free.
pi_113656247
Oeh ik zou het best graag willen proberen :D maar zou het ook mooi zijn als je niet heel lang haar hebt?
  maandag 2 juli 2012 @ 00:20:54 #63
123170 alors
zlata1234
pi_113656432
quote:
14s.gif Op maandag 2 juli 2012 00:15 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Nee toch? Dip dye is bij wijze van spreken je haar dippen in 1 kleur. Veel hebben de onderste plukken bijvoorbeeld roze. Ombre is echt een overloop van licht naar donker wat je in fases aan moet brengen.
Ohja in exacte terminologie idd wel ja, maar het wordt wel door elkaar gebruikt, zie google afbeeldingen.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_113656608


Miley Cyrus kan het wel hebben, hmmm.

Is er hier niet iemand die het eerst even zelf kan proberen voordat ik dat ga doen ;)?
pi_113656708
Ik vind het heel mooi maar ik weet toch dat de kapper het gaat verpesten dus ik durf het niet :P.
pi_113657119
Nee logisch, ik vertrouw ook eerder mezelf hiermee dan de kapper :')
  maandag 2 juli 2012 @ 10:37:48 #67
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_113663975
Neem je toch een plaatje mee? ik laat het altijd de kapster doen omdat ik geen rommel wil :')
En het komt er altijd uit zoals ik wil.
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2012 @ 11:39:30 #68
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_113708932
Nou ik had ook een plaatje meegenomen, wel 4 :P maar dat werkte niet helemaal :P
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_113709235
Plaatjes mee nemen naar de kapper heeft weinig zin als de kapper toch niet weet wat ombre is. En dan kun je het wel uit gaan leggen maar bij de ervaringen die ik bij de kapper heb gehad in het verleden weet ik dat ik huilend thuis ga komen :')

Koop een pakje haarverf bij de kruidvat, ik had er een gebruikt van syoss. En laat een vriendin het aanbrengen of doe het zelf. Zo moeilijk is het echt niet :o Kijk op youtube voor tutorials. Het is gewoon 3/4 laagjes aanbrengen van een aantal cm en elk laagje breng je 10 min later in als de andere. Zo krijg je die overloop het mooiste :Y
All good things are wild and free.
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2012 @ 11:54:40 #70
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_113709407
Had jij geen mooie tutorial kunnen maken? Kijkt nog eens leuk ook O+
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_113741846
quote:
12s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 11:54 schreef Skaai het volgende:
Had jij geen mooie tutorial kunnen maken? Kijkt nog eens leuk ook O+
Hehe, als jullie nou eerder er mee waren aangekomen had ik er best een willen maken. :D
All good things are wild and free.
pi_113822827
Ik durf het niet zelf :( Kent iemand in Gelderland een kapper die het écht goed kan dat ombregebeuren? Dus echt gradient mooi in elkaar overlopend naar lichter in de punten en niet zo'n hakkerige lijn als overgang..

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2012 21:08:09 ]
pi_113823019
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:07 schreef heaven7 het volgende:
Ik durf het niet zelf :( Kent iemand in Gelderland een kapper die het écht goed kan dat ombregebeuren? Dus echt gradient mooi in elkaar overlopend naar lichter in de punten en niet zo'n hakkerige lijn als overgang..
Ami Kappers zijn in mijn ervaring erg fijn!
pi_113823444
Oi heb géén goeie ervaringen met Ami in Zevenaar in elk geval. Rats rats knippen en je wordt de deur weer uitgegooid terwijl je nog even 5 euro extra mag afrekenen voor een beetje föhnen en wat moes, ben een keer geknipt door een stagiaire die had 1 pluk veel te kort geknipt, kon wel janken :'( En toen ik jaren terug voor highlights ging was er praktisch geen blond plukje te zien. Dus geen Ami meer voor mij maar bedankt voor je berichtje :)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2012 21:22:01 ]
pi_113823760
Ami Kappers in Zelhem is wel fijn :D
pi_113824604
Ik heb zojuist Moroccanoil gekocht, heeft iemand daar ervaring mee?
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_113824975
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:43 schreef princess-a het volgende:
Ik heb zojuist Moroccanoil gekocht, heeft iemand daar ervaring mee?
Ja, fijn spul. Maar vind het net iets te duur om elke keer weer te kopen.
pi_113826657
quote:
14s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:50 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Ja, fijn spul. Maar vind het net iets te duur om elke keer weer te kopen.
Hm dat snap ik ja, is best een flinke uitgave zo :X Maar vind je het zn geld waard?
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_113828797
quote:
14s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:19 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn vind ik dit niet zo mooi :@ Je had het net wat langer moeten doen eigenlijk, nu lijkt het net gewoon uitgroei. Zonde want de kleur van je haar staat echt heel mooi in combinatie met dat blonde :) O+

Ik heb 3 weken terug ook bij mezelf ombre hair geverfd. Maar omdat ik mijn haar als zo vaak geverfd had is de kleur anders uitgevallen dan ik had gehoopt. Het is nu een soort koper kleurtje geworden.

[ afbeelding ]
Mooi! Had je zo'n blondeerkitje van Syoss gebruikt of 'gewone' blonde haarverf?
pi_113830573
quote:
10s.gif Op maandag 2 juli 2012 00:24 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]

Miley Cyrus kan het wel hebben, hmmm.

Is er hier niet iemand die het eerst even zelf kan proberen voordat ik dat ga doen ;)?
Mooi. O+
pi_113830699
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:07 schreef heaven7 het volgende:
Ik durf het niet zelf :( Kent iemand in Gelderland een kapper die het écht goed kan dat ombregebeuren? Dus echt gradient mooi in elkaar overlopend naar lichter in de punten en niet zo'n hakkerige lijn als overgang..
Ik ben de naam kwijt maar ik weet van een zaak in Arnhem dat er een meisje zit die het goed kan en weet van de laatste haarmode. Bij haar zou ik het aandurven :Y Is een zaak waar kappers hun ''plekje huren''

En ik wil het anders ook wel doen. :D Hehe :')
All good things are wild and free.
pi_113830747
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 23:08 schreef Sts het volgende:

[..]

Mooi! Had je zo'n blondeerkitje van Syoss gebruikt of 'gewone' blonde haarverf?
Thanks! :) Nee echt de blondering, en dan heb je er 2 van, en daar de aller lichtste van. :Y
All good things are wild and free.
pi_113831646
quote:
14s.gif Op donderdag 5 juli 2012 23:41 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Thanks! :) Nee echt de blondering, en dan heb je er 2 van, en daar de aller lichtste van. :Y
Goed om te weten, dat had ik anders nooit gedurfd. Als ik dit weekend nog zo moedig ben ga ik het eens proberen. :')
pi_113832366
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 23:40 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ik ben de naam kwijt maar ik weet van een zaak in Arnhem dat er een meisje zit die het goed kan en weet van de laatste haarmode. Bij haar zou ik het aandurven :Y Is een zaak waar kappers hun ''plekje huren''

En ik wil het anders ook wel doen. :D Hehe :')
goeie tip! Salon b of b salon denk ik? Alleen zou een naam wel handig zijn :-P en mag ik vragen hoe je weet dat zij het goed kan? :-)
pi_113832426
Enne als je het net zo mooi doet als bij jezelf maak ik graag een afspraak :-P
pi_113838382
Die ja! :D Omdat ze foto's had laten zien en er zelf mee kwam. Rosa heet ze, staat op hun site. Maar voor knippen tikte ik al 50 euro af ofzo :')

Daarom zelf maar gedaan, dat vond ik iets te veel van het goede.
All good things are wild and free.
pi_113842074
Wow 50 euro voor knippen :o Was het wel spectaculair-supermooi-echt-nog-nooit-beter-geknipt-knippen? Een oud klasgenootje van mij werkt daar ook, zal haar eens benaderen :P
  vrijdag 6 juli 2012 @ 15:06:57 #88
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_113852181
Hallo,

Man met lang krullend haar zoekt stylingsproduct wat voldoet aan de volgende eisen:

- iets wat niet hard echt hard word
- NIET PLAKT
- helpt tegen frizz

PS: het grootste deel van de normale kruideniersproducten heb ik al een geprobeerd met matig succes bij het grootste deel :P. De producten die het beste helpen zijn meestal iets waterachtig maar dan weer wat vaster als normale brylcreme.
pi_113855481


[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2012 16:15:59 ]
  vrijdag 6 juli 2012 @ 21:36:39 #90
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_113869014
Ervaring mee?
pi_113870404
Ja, prima spul, ik krijg er zelfs krullen mee en die heb ik niet van mezelf :P Het wordt ook niet hard of zwaar en het ruikt heerlijk.
pi_113885084
Mijn ombre is me wat te subtiel. Ik ben van roodbruin naar een soort lichtoranje gegaan. Het is niet lelijk, maar valt nauwelijks op. Mijn haar voelt niet droger dan voor het blonderen, zou ik over een tijdje nog een poging kunnen wagen of moet je zoiets nooit doen/heeft zoiets toch geen effect?
pi_113885306
Tuurlijk wel, dan hebben ze het blondeerspul niet lang genoeg laten zitten. Heb je een foto van je haar toevallig :)

Mag ik vragen hoeveel jij betaald hebt en waar je het hebt laten doen?
pi_113885682
Zelf gedaan, anders had ik het hen wel laten oplossen ;) Ik dacht, als het niet lukt hoef ik er 'maar' 15 cm af te knippen. Ik heb het al langer laten zitten dan de verpakking aangaf en alufolie om de onderste stukjes gedaan. Ik durfde het niet nóg langer te laten zitten vw horrorverhalen over stro-haar (maar dat valt bij mij gelukkig reuze mee,lekker zacht nog).

Ik had overigens de sterkste blondeerset van polycolor (Syoss was op).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 11:48:08 #95
123170 alors
zlata1234
pi_113886387
ik laat blondeer ook wel eens langer zitten dan op het pakje staat hoor.. ik heb heel donkerblond haar, maar duurt bij mij ook lang voordat het een stuk lichter is... Je moet gewoon af en toe een plukje pakken en schoonmaken om te kijken hoever het is.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_113908994
Ik vind het heel aardig gelukt hoor Sts! Zou het toch nog een keer erin smeren en wat langer laten zitten als je het blonder wil hebben :)
pi_113916136
Mooie haarkleur O+

Ik heb het de eerste x ook kort laten zitten, bang dat je en een te groot verschil zou zien en idd stro haar.

Nog geen week later weer gedaan, bijna 50 min gezeten en toen is het goed lichter geworden.
All good things are wild and free.
pi_113957227
Zoals jullie weten heb ik een echte haarobsessie, maar het ken erger. Lees dit bericht maar eens.

pi_113964983
Sinds wanneer woon je in Chicago, FF?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  maandag 9 juli 2012 @ 15:36:49 #100
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_113970106
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 03:17 schreef Fusionfreak het volgende:
Zoals jullie weten heb ik een echte haarobsessie, maar het ken erger. Lees dit bericht maar eens.

[ afbeelding ]
Dat is toch geen haarobsessie, FF. Die mensen willen gewoon geld verdienen.
pi_113987186
quote:
10s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:14 schreef DevilsWhore het volgende:
Sinds wanneer woon je in Chicago, FF?
Schijnbaar groeit in Chicago mijn haar sneller en harder. :)

pi_113988188
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 21:31 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Schijnbaar groeit in Chicago mijn haar sneller en harder. :)

[ afbeelding ]
Met mijn hoofd naar achter is mijn haar ook langer :P
All good things are wild and free.
  maandag 9 juli 2012 @ 22:14:15 #103
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_113989302
:D!! mijn haar is nog maar 4cm (aan de andere kant wel wat langer)

ik was m'n haar vanmiddag opeens zoooooooo zat.. dat toen ik boodschappen ging doen ipv naar de AH maar even langs de kapper ben geweest :')
  maandag 9 juli 2012 @ 22:15:53 #104
123170 alors
zlata1234
pi_113989392
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 22:14 schreef SacreCoeur het volgende:
:D!! mijn haar is nog maar 4cm (aan de andere kant wel wat langer)

ik was m'n haar vanmiddag opeens zoooooooo zat.. dat toen ik boodschappen ging doen ipv naar de AH maar even langs de kapper ben geweest :')
:o en hoe lang had je het eerst?

Ik heb die behoefte echt nooit he :D
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 9 juli 2012 @ 22:16:49 #105
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_113989435
Als ik omhoog kijk is mn haar ook 15 cm langer :')
I`m not weird. I`m limited edition.
  maandag 9 juli 2012 @ 22:18:17 #106
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_113989494
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 22:15 schreef alors het volgende:

[..]

:o en hoe lang had je het eerst?

Ik heb die behoefte echt nooit he :D
uhmm vergelijkbaar met een normale bob, iets hoger dan schouder. :P
  maandag 9 juli 2012 @ 22:24:36 #107
123170 alors
zlata1234
pi_113989805
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 22:18 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

uhmm vergelijkbaar met een normale bob, iets hoger dan schouder. :P
Okay dus niet superlang maar alsnog wel een heel stuk :)
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 9 juli 2012 @ 22:28:15 #108
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_113990024
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 21:31 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Schijnbaar groeit in Chicago mijn haar sneller en harder. :)

[ afbeelding ]
:')_
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  maandag 9 juli 2012 @ 22:30:43 #109
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_113990158
quote:
14s.gif Op maandag 9 juli 2012 22:24 schreef alors het volgende:

[..]

Okay dus niet superlang maar alsnog wel een heel stuk :)
Ja 't viel opzich wel mee :P

en m'n uitgroei ziet er heel stoer uit nu.
het was platinablond en nu komt veel donkerblond (beetje as kleur) door.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 19:56:57 #110
378192 -mandy-
I am who I am
pi_114028178
Heeft iemand ervaringen met semi-permanente kleuringen?

Ik ben heb van nature donkerbruin, krullend haar en wil wel eens wat anders van kleur.
Al laat ik het kleuren dan wel aan een kapper over.

Tips en ervaringen zijn altijd welkom!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 21:09:47 #111
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_114032271
Ja ik heb dat.. ik vind het niet zo want de eerste paar weken blijft het wel mooi maar de glans gaat er snel vanaf. Dan komt er een doffe kleur en die moet gewoon toch alsnog helemaal uitgroeien voordat het helemaal weg is en dat is het rotte met semi. Wat mijn kapster nu wel vaak doet is permanente kleuring met een semi erover dat blijft langer zitten en geeft meer glans. Maar je bent wel duur uit dan.
pi_114078990
Het vervelende aan semi is is dat het niet zoals velen verwachtten gewoon na een paar keer uit je haar kan wassen maar dat het er echt uit moet groeien. Je zult dus niet snel je natuurlijke kleur weer terug krijgen :)
  woensdag 11 juli 2012 @ 22:04:06 #113
378192 -mandy-
I am who I am
pi_114083774
Dan ga ik het maar niet voor een semi-kleuring, maar eerst voor een kleurshampoo. Als die kleur goed bevalt kan ik nog altijd gaan voor een permanente kleuring.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_114086518
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 22:04 schreef -mandy- het volgende:
Dan ga ik het maar niet voor een semi-kleuring, maar eerst voor een kleurshampoo. Als die kleur goed bevalt kan ik nog altijd gaan voor een permanente kleuring.
Verwacht er niet al teveel van. Grote kleurverschillen kun je met een kleurshampoo niet bereiken en helemaal niet op donkerbruin haar, waarschijnlijk krijg je een glansje :Y
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  woensdag 11 juli 2012 @ 22:56:19 #115
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_114086616
ik ga altijd gewoon even langs kapper en pak die nephaar dingetjes en plak ze op m'n voorhoofd om te kijken hoe het zou staan :')
  donderdag 12 juli 2012 @ 15:54:16 #116
378192 -mandy-
I am who I am
pi_114112079
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 22:56 schreef SacreCoeur het volgende:
ik ga altijd gewoon even langs kapper en pak die nephaar dingetjes en plak ze op m'n voorhoofd om te kijken hoe het zou staan :')
Ik ga voor een thuiskapster binnenkort, en laat me door haar wel adviseren. Die heeft vast ook wel staaltjes mee.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  donderdag 19 juli 2012 @ 02:03:39 #117
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_114399200
Wat is een goede shampoo met SLS maar zonder siliconen? Want ik wil nu weer mijn SLS vrije shampoo gebruiken, maar dan moet ik natuurlijk wel eerst mijn haar helemaal schoon hebben.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_114399606
quote:
5s.gif Op donderdag 19 juli 2012 02:03 schreef Salt_Seafood het volgende:
Wat is een goede shampoo met SLS maar zonder siliconen? Want ik wil nu weer mijn SLS vrije shampoo gebruiken, maar dan moet ik natuurlijk wel eerst mijn haar helemaal schoon hebben.
Als ik me niet vergis kun je de siliconen ook uitwassen met een mengsel van appelazijn en water.
  donderdag 19 juli 2012 @ 21:16:00 #119
123170 alors
zlata1234
pi_114433252
Dat is bijna elke shampoo toch, gewoon even kijken of er geen cones in zitten. Maar dan nog, ik denk altijd als er cones in zitten dan worden die er toch ook weer meteen uitgewassen? :o
know'm sayin?
×
word? word.
pi_114439079
quote:
5s.gif Op donderdag 19 juli 2012 02:03 schreef Salt_Seafood het volgende:
Wat is een goede shampoo met SLS maar zonder siliconen? Want ik wil nu weer mijn SLS vrije shampoo gebruiken, maar dan moet ik natuurlijk wel eerst mijn haar helemaal schoon hebben.
Olive lijn van de action, kost 80 cent en werkt als een tiet.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  vrijdag 20 juli 2012 @ 02:21:53 #121
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_114447582
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:09 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja ik heb dat.. ik vind het niet zo want de eerste paar weken blijft het wel mooi maar de glans gaat er snel vanaf. Dan komt er een doffe kleur en die moet gewoon toch alsnog helemaal uitgroeien voordat het helemaal weg is en dat is het rotte met semi. Wat mijn kapster nu wel vaak doet is permanente kleuring met een semi erover dat blijft langer zitten en geeft meer glans. Maar je bent wel duur uit dan.
Als je die doffe kleur er wat sneller uit wil, pak een anti-roos shampoo ;)
Weet niet meer precies waarom maar het haalt de geverfde kleur er sneller uit.

Hoi trouwens (:
Ik ben Kimberliedje en lurk al eventjes mee. In augustus start ik mijn kappersopleiding en heb dr flink zin in.
Experimenteer graag met m'n haar al heb ik wel graag dat het lang(er) blijft.
pi_114481455
Vraagje. Ik heb van mezelf een haarkleur dat ik erg mooi vindt, een soort bruin met wat blonde haren erdoorheen (ja, ik weet 't ook niet :') ) maar ik wil het ook eens rood doen. Zoals Scarlett Johansson hier:





Maar stel, ik vind 't na een tijdje niets meer, hoe ga ik dan terug naar m'n oorspronkelijke haarkleur? Wachten tot 't teruggroeit duurt ook wel erg lang.. Hoe doen jullie dat?
  zaterdag 21 juli 2012 @ 00:37:37 #123
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_114485115
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 23:12 schreef Poemgirl het volgende:
Vraagje. Ik heb van mezelf een haarkleur dat ik erg mooi vindt, een soort bruin met wat blonde haren erdoorheen (ja, ik weet 't ook niet :') ) maar ik wil het ook eens rood doen. Zoals Scarlett Johansson hier:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Maar stel, ik vind 't na een tijdje niets meer, hoe ga ik dan terug naar m'n oorspronkelijke haarkleur? Wachten tot 't teruggroeit duurt ook wel erg lang.. Hoe doen jullie dat?
Ik heb er ook een hele tijd rood in gehad. Moeilijk uit te krijgen. Gebruik dan een anti roosshampoo en vooral ga dan eerst voor een tijdelijke kleuring ;)
pi_114492723
Ik heb uitgroei tot bij mn oren (donkerbruin met rode gloed is nu vaal bruinig met een lichtrodige tint) en ga zo naar de kapper voor ombre. Hoop dat ze er wat van kunnen maken :P En dan is het laten groeien tot je er vanaf bent, ideaal (als het goed gedaan wordt).
pi_114496987
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 23:12 schreef Poemgirl het volgende:
Vraagje. Ik heb van mezelf een haarkleur dat ik erg mooi vindt, een soort bruin met wat blonde haren erdoorheen (ja, ik weet 't ook niet :') ) maar ik wil het ook eens rood doen. Zoals Scarlett Johansson hier:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Maar stel, ik vind 't na een tijdje niets meer, hoe ga ik dan terug naar m'n oorspronkelijke haarkleur? Wachten tot 't teruggroeit duurt ook wel erg lang.. Hoe doen jullie dat?
Ik word afgeleid door Chris Hemingsworth :9 :@

Rood is een klotekleur, krijg je er moeilijk uit. Moet er echt uitgroeien vaak. Beste kan je dan je haar verven in een kleur die dicht bij je eigen haarkleur ligt, als je het zat bent.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_114501741
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 14:52 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Ik word afgeleid door Chris Hemingsworth :9 :@

Rood is een klotekleur, krijg je er moeilijk uit. Moet er echt uitgroeien vaak. Beste kan je dan je haar verven in een kleur die dicht bij je eigen haarkleur ligt, als je het zat bent.
Maar als ik 'tijdelijke' verf gebruik, heb ik dan wel precies weer mijn eigen haarkleur terug als 't er uit is? :)
pi_114502242
Nee, je houdt er meestal wel een gloed op.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_114502482
quote:
5s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 17:08 schreef Poemgirl het volgende:

[..]

Maar als ik 'tijdelijke' verf gebruik, heb ik dan wel precies weer mijn eigen haarkleur terug als 't er uit is? :)
:N
Ik heb ooit een rode kleurspoeling gedaan. 2 jaar later zijn mijn punten nog steeds oranje.
Nou waren bij mij de kappers oprecht verbaasd dat het zo lang en goed bleef zitten, maar bij mij is het er dus nooit helemaal uitgegaan.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 17:38:53 #129
123170 alors
zlata1234
pi_114503107
Roodpigmenten zijn heel hardnekkig, daarom blijft het lang zitten, waarom dat dan zo is weet ik ook niet.
know'm sayin?
×
word? word.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 18:19:47 #130
231633 Xummon
of toch niet?
pi_114504417
vrijdag 3 augustus vertrek ik voor 10 dagen richting het sziget festival in hongarije. nu wil die voor die dagen mijn haar eigenlijk blond laten maken, kan ik dat dan het beste doen met een daarvoor bestemde shampoo, of moet ik toch ff naar de kapper gaan.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  zaterdag 21 juli 2012 @ 18:23:18 #131
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_114504521
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 18:19 schreef Xummon het volgende:
vrijdag 3 augustus vertrek ik voor 10 dagen richting het sziget festival in hongarije. nu wil die voor die dagen mijn haar eigenlijk blond laten maken, kan ik dat dan het beste doen met een daarvoor bestemde shampoo, of moet ik toch ff naar de kapper gaan.
Dat ligt aan hoe je haar er nu uitziet he.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 18:26:58 #132
231633 Xummon
of toch niet?
pi_114504613
quote:
12s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 18:23 schreef AppleMartini het volgende:

[..]

Dat ligt aan hoe je haar er nu uitziet he.
links en rechts kort opgeschoren en bovenop haren iets langer en rechtopstaand
maar ik moet ze toch nog laten knippen dus.....
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  zaterdag 21 juli 2012 @ 18:40:43 #133
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_114504961
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 18:26 schreef Xummon het volgende:

[..]

links en rechts kort opgeschoren en bovenop haren iets langer en rechtopstaand
maar ik moet ze toch nog laten knippen dus.....
Welke kleur is het. Als jij bruin haar hebt wordt dat niet ineens opgelicht door een blondshampoo.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 18:43:41 #134
231633 Xummon
of toch niet?
pi_114505024
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 18:40 schreef AppleMartini het volgende:

[..]

Welke kleur is het. Als jij bruin haar hebt wordt dat niet ineens opgelicht door een blondshampoo.
kapper is natuurlijk ook weer fucking duur,kijken of ik het met shampoo wat lichter krijg
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_114505111
Ombre!!

Voor:


En na O+



Voor het schokkende bedrag van ¤47,50! *O* Kinki kappers Arnhem, dikke pluim ^O^ Alleen beetje jammer dat ik 40 minuten moest wachten voor ze het gingen drogen na het uitwassen :') Maar alez, ik ben er blij mee!
  zaterdag 21 juli 2012 @ 18:58:57 #136
123170 alors
zlata1234
pi_114505369
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 18:47 schreef heaven7 het volgende:
Ombre!!

Voor:
[ afbeelding ]

En na O+

[ afbeelding ]

Voor het schokkende bedrag van ¤47,50! *O* Kinki kappers Arnhem, dikke pluim ^O^ Alleen beetje jammer dat ik 40 minuten moest wachten voor ze het gingen drogen na het uitwassen :') Maar alez, ik ben er blij mee!
Leuk!
know'm sayin?
×
word? word.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 19:05:07 #137
123170 alors
zlata1234
pi_114505538
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 18:43 schreef Xummon het volgende:

[..]

kapper is natuurlijk ook weer fucking duur,kijken of ik het met shampoo wat lichter krijg
Blond voor haar dat donkerder is dan blond kan alleen als je je haar blondeert en dus ontkleurt. Je haar lichter verven gaat niet. En blondshampoos verhelderen alleen blond haar, doordat er vaak een beetje pigment in zit, wat dus ook alleen op haar dat al licht is pakt.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_114523714
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 18:58 schreef alors het volgende:

[..]

Leuk!
Thanks! *O* Gisteravond met zilvershampoo gewassen om het gelige wat weg proberen te halen voor zover dat er is, zie niet direct verschil, moet dat of moet je het dan een paar keer gebruiken of langer laten intrekken?
  zondag 22 juli 2012 @ 11:16:57 #139
123170 alors
zlata1234
pi_114524308
Ik vind het niet geel lijken op de foto hoor :) Zilvershampoo kan goed helpen ja, meestal moet je het wel een paar keer gebruiken ja en dan tussendoor af en toe nog wel eens. Want volgens wordt het geel er niet uitgewassen maar zitten er paars/blauw pigmenten in die het geel neutraliseren, maar die was je er na verloop van tijd natuurlijk gewoon weer uit. Wat ik zelf liever gebruik is het anti geel masker van Guhl, laat ik dan een uurtje zitten ofzo :) Dat verzorgt je haar meteen mooi. Je kunt het ook combineren natuurlijk.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_114528293
Is goed gelukt heaven7! :Y
  zondag 22 juli 2012 @ 19:25:33 #141
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_114539245
quote:
7s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:16 schreef alors het volgende:
Dat is bijna elke shampoo toch, gewoon even kijken of er geen cones in zitten. Maar dan nog, ik denk altijd als er cones in zitten dan worden die er toch ook weer meteen uitgewassen? :o
Goede vraag, maar volgens mij blijven die er dan inzitten. Ik zal morgen eens bij de etos om de hoek kijken om te zien of ze daar wat hebben. Actie is wat te ver weg :P niemand die uit zn hoofd een goede shampoo met SLS en zonder conen weet. die ik gewoon bij de Etos kan halen? Prijs maakt niet uit.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  zondag 22 juli 2012 @ 19:39:22 #142
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_114539797
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 18:47 schreef heaven7 het volgende:
Ombre!!

Voor:
[ afbeelding ]

En na O+

[ afbeelding ]

Voor het schokkende bedrag van ¤47,50! *O* Kinki kappers Arnhem, dikke pluim ^O^ Alleen beetje jammer dat ik 40 minuten moest wachten voor ze het gingen drogen na het uitwassen :') Maar alez, ik ben er blij mee!
Mooi geworden! En niet duur inderdaad. Is dat met studentenkorting ofzo?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_114546851
Heb vorige week de shampoo en conditioner van John Frieda gekocht voor meer volume, ik heb nu eindelijk mijn shampoo gevonden, het werkt perfect, ik merk echt duidelijk verschil, fijn dat er eindelijk een merk is dat doet wat het beloofd, nadeel is de prijs...
Everyone wants happiness, no one wants pain, but you can't make a rainbow without a little rain.
pi_114547938
Thanks! *O* Nee, gewone prijs! :) Ik weet ook niet hoe ombre normaal gezet wordt? Dit is gewoon met folie gedaan, strengen geblondeerd vanaf halverwege mn haar.. mijn eigen uitgroei zorgt ook voor wat overloop maar ik denk niet dat het een normale manier van ombrehaar zetten is?

@Alors, klinkt ook goed! Is dat een flesje of 1keer verpakking? Waar koop je het? :)
  zondag 22 juli 2012 @ 23:06:14 #145
123170 alors
zlata1234
pi_114548842
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 22:47 schreef heaven7 het volgende:
Thanks! *O* Nee, gewone prijs! :) Ik weet ook niet hoe ombre normaal gezet wordt? Dit is gewoon met folie gedaan, strengen geblondeerd vanaf halverwege mn haar.. mijn eigen uitgroei zorgt ook voor wat overloop maar ik denk niet dat het een normale manier van ombrehaar zetten is?

@Alors, klinkt ook goed! Is dat een flesje of 1keer verpakking? Waar koop je het? :)
Gewoon bij de drogist in een paarse tube bij de andere shampoos en conditioners van Guhl. Komende week is het trouwens bij de Kruidvat in de aanbieding.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_114549666
Oeh nice, thanks voor de tip! *O*
pi_114550746
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 22:25 schreef Koalaa het volgende:
Heb vorige week de shampoo en conditioner van John Frieda gekocht voor meer volume, ik heb nu eindelijk mijn shampoo gevonden, het werkt perfect, ik merk echt duidelijk verschil, fijn dat er eindelijk een merk is dat doet wat het beloofd, nadeel is de prijs...
Oh ja, doe mij maar John Frieda :Y Ik heb shampoo "voor stijl haar tegen pluizen" oid en eentje speciaal voor blond haar. Die eerste vind ik echt heerlijk en mijn haar is altijd lekker zacht en vol daarna. Ik heb van mezelf nogal fijn haar, ook niet heel dichtbegroeid ofzo en praktisch stijl met een lichte slag erin. Het hangt er gewoon snel een beetje slap bij en dat vind ik niet mooi. Wat haarlak of vochtig haar in een knotje wil ook wel werken, maar op de lange termijn versterkt zulke shampoo je haar toch een beetje (heb ik het idee).
Die voor blond haar is ook wel lekker, je haar gaat wat meer glanzen zonder er vettig uit te zien en het wordt gewoon een beetje lichter. Ik heb nu alleen mijn haar al een hele tijd rood dus ik weet niet of het nuttig is om die shampoo nu nog te gebruiken :P
  maandag 23 juli 2012 @ 15:53:47 #148
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_114567694
John Frieda :r Wat een kutspul, mijn haar ging er alleen erger door pluizen en wou mij alleen maar meer volume geven (ik had geen volumespul) wat ik dus echt niet moet hebben met mijn haar.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_114568002
Vraagje:

Ik ga zaterdag op op vakantie en ik zit dan een week op een zeilboot waar ik geen föhn of stijltang kan gebruiken. Ik heb blond haar tot net over mijn schouders en als ik mijn 'gereedschap' niet heb, krijg een soort refo-achtig schaaphoofd met rare kruinen. (Tenzij het me lukt om 2 uur, uit de wind, heel stil te zitten bij het opdrogen, maar daar heb ik ook weinig hoop op.)

Hebben jullie misschien ideeën wat te doen, behalve de hele week een pet op houden? Zou die shampoo van John Frieda wat zijn?
  maandag 23 juli 2012 @ 16:12:15 #150
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_114568314
Gewoon opsteken.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_114569903
Hm ja, dat is wel een idee. Blijf dan een rare kruin houden bij mijn pony, maar ja. Zo erg is dat ook niet als je aan het zeilen bent.
  maandag 23 juli 2012 @ 17:05:22 #152
123170 alors
zlata1234
pi_114569936
Invlechten?
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 23 juli 2012 @ 17:14:41 #153
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_114570210
Moet ook weer eens naar de kapper, mijn haar aan de achterkant is echt veel te dik, zeker in vergelijking met het haar bovenop. Iemand een idee hoe ik het dan het beste kan laten knippen? Mijn haar krult heel erg en als ik het nat voor mijn gezicht hang komt het tot de onderkant van mijn kin.
  maandag 23 juli 2012 @ 17:58:03 #154
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_114571554
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 16:02 schreef Skjor het volgende:
Vraagje:

Ik ga zaterdag op op vakantie en ik zit dan een week op een zeilboot waar ik geen föhn of stijltang kan gebruiken. Ik heb blond haar tot net over mijn schouders en als ik mijn 'gereedschap' niet heb, krijg een soort refo-achtig schaaphoofd met rare kruinen. (Tenzij het me lukt om 2 uur, uit de wind, heel stil te zitten bij het opdrogen, maar daar heb ik ook weinig hoop op.)

Hebben jullie misschien ideeën wat te doen, behalve de hele week een pet op houden? Zou die shampoo van John Frieda wat zijn?
Aussie frizz miracle gebruiken voor je weggaat, glad föhnen en een knot draaien. Ik kan je bijna garanderen dat het een week pluisloos blijft :D
pi_114598208
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 17:58 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Aussie frizz miracle gebruiken voor je weggaat, glad föhnen en een knot draaien. Ik kan je bijna garanderen dat het een week pluisloos blijft :D
Haha, ja, maar dan mag het niet nat worden natuurlijk. We zeilen in Griekenland, denk dat ik elke dag in het water lig ;). Ik ga voor het opsteken. Even oefenen, wat ik doe dat eigenlijk nooit.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 17:40:15 #156
16715 Mylene
*schatje*
pi_114609667
Dat Aussie spul is wel fijn, maar ook niet vrij van silicone.
  † In Memoriam † woensdag 25 juli 2012 @ 16:39:52 #157
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_114647792
Ik wil mijn haar eraf. Ik neig naar een Heidi Klum bob:



En toch vind ik deze ombre haarstijl ook heel erg leuk O+ maar dan toch nog immer van rood naar blond:

Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  woensdag 25 juli 2012 @ 16:59:45 #158
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_114648432
Ik vind je haar juist zo mooi Skaai! Hoewel je die 2 kapsels ook wel zou kunnen hebben :Y
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  † In Memoriam † woensdag 25 juli 2012 @ 19:23:14 #159
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_114653087
Ik ben ook blij dat mijn haar alweer zo lang is, maar ik ben het stiekem alweer zat :P. Het is verschrikkelijk om te borstelen (zelfs met anti klit spul en een zooi cremespoeling) en nouja ik heb er alweer 2 jaar geen echt model meer in :P. Gelukkig hoef ik niet vandaag te beslissen, maar ik wil er zeker iets anders mee doen :)

Ik heb het zo kort gehad dat het opgeschoren was in mijn nek, dus dan valt zo'n lange bob nog mee :P.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_114677967


Krullenupdate!
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  donderdag 26 juli 2012 @ 12:56:26 #161
123170 alors
zlata1234
pi_114678171
ziet er goed uit!
know'm sayin?
×
word? word.
pi_114843826
Wat zijn jullie bereid uit te geven aan een shampoo die voor jou écht goed werkt en je haar laat doen wat je wilt dat het doet?

Ik heb eindelijk een fijne shampoo gevonden, ik had een tester en die is nu op. Alleen de shampoo is bijna 40 euro, en ik denk niet dat ik 40 euro over heb voor shampoo... Aan de andere kant, het zit wel altijd goed...
pi_114844561
Ik vind 40 euro voor een fles shampoo echt behoorlijk duur. Maar het hangt er natuurlijk nogal vanaf wat je te besteden hebt en hoe lang je met de fles kunt doen.

Als je de shampoo kunt betalen en het echt veel verschil maakt, waarom dan niet? :)
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_114844762
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 13:30 schreef RenRen- het volgende:
Wat zijn jullie bereid uit te geven aan een shampoo die voor jou écht goed werkt en je haar laat doen wat je wilt dat het doet?

Ik heb eindelijk een fijne shampoo gevonden, ik had een tester en die is nu op. Alleen de shampoo is bijna 40 euro, en ik denk niet dat ik 40 euro over heb voor shampoo... Aan de andere kant, het zit wel altijd goed...
Heb je ook al op Amazon gekeken, misschien is hij daar goedkoper? Ik heb laatst een fles van 20 euro gekocht, maar ik merk geen verschil, dus dat doe ik dus nooit meer :P
pi_114845323
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 13:53 schreef Inu het volgende:

[..]

Heb je ook al op Amazon gekeken, misschien is hij daar goedkoper? Ik heb laatst een fles van 20 euro gekocht, maar ik merk geen verschil, dus dat doe ik dus nooit meer :P
Lol, ze hebben shampoo bij amazon :D Bedankt voor de tip, het scheelt wel iets, maar met de slechte dollarkoersen niet zo heel veel...

quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 13:48 schreef Mry het volgende:
Ik vind 40 euro voor een fles shampoo echt behoorlijk duur. Maar het hangt er natuurlijk nogal vanaf wat je te besteden hebt en hoe lang je met de fles kunt doen.

Als je de shampoo kunt betalen en het echt veel verschil maakt, waarom dan niet? :)
Ik vind het ook heel duur, vandaar ook mijn dilemma. Maar ik merk echt verschil, vorige week zat mijn haar echt super, en nu heb ik weer met een andere shampoo gewassen en mijn haar doet weer domme dingen. Maar 40 euro. Daar kan ik heel veel mee kopen :')! Misschien wachten op een aanbieding of zo...
pi_114916918
Misschien de ingrediënten opschrijven en gaan vergelijken in de winkel.
Even de tijd voor nemen en de blikken van het personeel negeren ;-)

Als een shampoo 40 euro kost heb ik het idee dat je deels voor de merknaam betaald.

Of je verdeeld het over 2 flessen en doet er dan de helf water bij.
Verdunnen dus en 2x zo lang ermee doen.
pi_114918633
quote:
11s.gif Op woensdag 25 juli 2012 16:39 schreef Skaai het volgende:
Ik wil mijn haar eraf. Ik neig naar een Heidi Klum bob:

[ afbeelding ]

En toch vind ik deze ombre haarstijl ook heel erg leuk O+ maar dan toch nog immer van rood naar blond:

[ afbeelding ]
Dit zag ik laatst. Ook mooi.



Behalve dat het nog lang is :P.
pi_114922462
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 21:39 schreef Czarina het volgende:
Misschien de ingrediënten opschrijven en gaan vergelijken in de winkel.
Even de tijd voor nemen en de blikken van het personeel negeren ;-)

Als een shampoo 40 euro kost heb ik het idee dat je deels voor de merknaam betaald.

Of je verdeeld het over 2 flessen en doet er dan de helf water bij.
Verdunnen dus en 2x zo lang ermee doen.

Hm, dat is wel een plan, de ingrediënten. Ik hoop dat het op de site staat, want hun emailadres bestaat niet :')!!
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:34:16 #169
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_114927306
Ik vind de dye van Khloé Kardash/Odomweetikveel onwijs mooi!
Dat is van donker naar licht

pi_114935834
Waar bestellen jullie zo goedkoop mogelijk producten vanaf het internet? Belachelijk hoeveel sommige webshops extra durven te vragen.
pi_114956599
De ingrediënten moeten altijd op de fles vermeld worden :)
Soms staat het in zo'n sticker die je open kan trekken
pi_114956980
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 09:36 schreef Ziewoarut het volgende:
Waar bestellen jullie zo goedkoop mogelijk producten vanaf het internet? Belachelijk hoeveel sommige webshops extra durven te vragen.
Ebay :Y
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_114960850
Bij mij werkt Inecto Coconut Shampoo & Conditioner goed :-)
Geen siliconen maar wel SLES (heb snel vet haar bovenop dus dat is dan wel nodig)

En het goede nieuws...eerst hadden ze het alleen bij De Tuinen, toen ook bij 't Kruidvat...
En nu zelfs bij de Action en een stuk goedkoper hihi.
pi_114987614
Wat is SLES?
pi_115002398
Sodium Laureth Sulfaat, het schoonmakende element.
Er zijn sterkere (SLS) en mildere, maar deze werkt prima bij mij.
In de meeste commerciële shampoos zit SLS of SLES.
Shampoo met de mildere varianten werken niet echt goed tegen vet haar bij mij.

Ammonium Lauryl Sulfate [ALS]: erg hard
Ammonium Laureth Sulfate [ALES]: hard
Sodium Lauryl Sulfate [SLS]: hard
Sodium Laureth Sulfate [SLES]: iets milder, maar nog hard
Sodium Myreth Sulfate: milder
TEA Lauryl Sulfate: milder
TEA Laureth Sulfate: milder
Sodium Coco-Sulfate: (veel) milder
Kokosnoot zeep, zeep met olijfolie: mild
Cocamidopropyl Betaïne (CB): mild
pi_115006420
Haarliefhebbers.. Even een snelle vraag want kan t zo 1,2,3 niet terug vinden en ben nu in t winkelcentrum..

Voordat ik overstap naar sls en siliconen vrij moet je toch eerst afbouwen door 1/2 te schrappen ofzo? Was 'say no to carrots' daar nou goed voor?
pi_115006668
Ik heb geen idee, maar er wordt wel aangeraden om eerst je haar met een SLS shampoo te wassen zodat alle siliconen weg zijn. En daarna dan gewoon met SLS vrije shampoo wassen etc. Dat gaan prima hoor hoef je geen speciale shampoo voor te kopen om je haar één mee te wassen, zonde toch ook van je geld.

Say no to carrots :D Het is Yes to carrots _O-
know'm sayin?
×
word? word.
pi_115006709
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 17:27 schreef alors het volgende:
Ik heb geen idee, maar er wordt wel aangeraden om eerst je haar met een SLS shampoo te wassen zodat alle siliconen weg zijn. En daarna dan gewoon met SLS vrije shampoo wassen etc. Dat gaan prima hoor hoef je geen speciale shampoo voor te kopen om je haar één mee te wassen, zonde toch ook van je geld.

Say no to carrots :D Het is Yes to carrots _O-
Hahhahahaha ik moest hardop lachen :') ik bedoelde idd say yes :D hihi oeps
pi_115042094
Hoi!
Ik heb een rond gezicht, bolle wangen, en lang dik bruin haar.
Nu wil ik het een stuk korter (geen pittig kort kapsel ;) ) maar ik weet totaal niet wat ik moet en kan met mijn haar :'(
Helup?
Kapperafspraak is om 13:30 uur, en ik zit nu zo'n beetje met mijn handen in mijn haar (haha)
Twiddel
pi_115043718
Als je een rond gezicht hebt en bolle wangen vooral niet voor een kort koppie of bob ofzo gaan!! Wordt je alleen maar ronder van. Ik zou het laten uitdunnen en in laagjes laten knippen maar zeker wel langer laten!
pi_115043758
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:03 schreef heaven7 het volgende:
Als je een rond gezicht hebt en bolle wangen vooral niet voor een kort koppie of bob ofzo gaan!! Wordt je alleen maar ronder van. Ik zou het laten uitdunnen en in laagjes laten knippen maar zeker wel langer laten!
Zou een schuine pony wel mooi staan? :P
Twiddel
pi_115043784
Ja dat breekt je gezicht ook wat zeg maar :) Maar vooral wel in combi met langer haar en laagjes en wat uitgedund als je echt dik haar hebt ^O^

Trouwens niet vragen om een pony, dan krijg je een gordijn gok ik, maar een schuine lok.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2012 12:05:39 ]
pi_115377261
Mijn haar wordt lang ( *O* ), maar nu kan ik geen normale, simpele vlechten meer maken die niet om de lengte as heen draaien ( -O- ). Ik heb al 10 verschillende manieren geprobeerd (youtube, ftw!), maar ze blijven draaien. Gelijke plukken maakt niets uit, overpakken over je schouder, niet overpakken over je schouder, over je hoofd heen vlechten, strak vlechten, los vlechten.... Ik kan het niet meer :|W

Dus wie heeft tips voor een normale, platte vlecht???
pi_115379001
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 13:16 schreef Evil-Cherry het volgende:
Mijn haar wordt lang ( *O* ), maar nu kan ik geen normale, simpele vlechten meer maken die niet om de lengte as heen draaien ( -O- ). Ik heb al 10 verschillende manieren geprobeerd (youtube, ftw!), maar ze blijven draaien. Gelijke plukken maakt niets uit, overpakken over je schouder, niet overpakken over je schouder, over je hoofd heen vlechten, strak vlechten, los vlechten.... Ik kan het niet meer :|W

Dus wie heeft tips voor een normale, platte vlecht???
Visgraat misschien? Simpel, plat en heel mooi :Y
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_115379143
Die draaien ook.... -O- Dus ik doe iets fout, maar ik weet niet wat.
pi_115388217
Voor je gaat vlechten je haar vochtig maken met een plantenspuit.
Blijft het ook langer mooi zitten.

Maar helemaal te voorkomen is dat draaien niet.
Heeft iedereen wel ietsje.
pi_115390892
Ik vind het ook heel lastig om mijn eigen haar te vlechten, al helemaal als het lang is, maar ik ben erachter dat je die draai alleen kan voorkomen door de vlecht gewoon recht te houden (no shit :')). Maar dat is best lastig. Je moet dan puur op gevoel kunnen vlechten en het als het ware achterstevoren doen. Als je haar heel lang is krijg je op een gegeven moment wel lamme armen...
Zo langs de zijkant naar voren is natuurlijk het makkelijkst.
pi_115391334
Gewoon eerste stuk in je nek doen, daarna omhoog vlechten, werkt bij mij het beste.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_115391580
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 19:26 schreef DevilsWhore het volgende:
Gewoon eerste stuk in je nek doen, daarna omhoog vlechten, werkt bij mij het beste.
Ik vlecht automatisch te strak daarvoor. Dan heb ik dus een vlecht met een bochtje omhoog :')
pi_115392370
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 19:32 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

Ik vlecht automatisch te strak daarvoor. Dan heb ik dus een vlecht met een bochtje omhoog :')
Als je de bocht in je nek hebt, maakt het niet zoveel uit. Iets met de vorm van je ruggengraat.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_115410906
Heel veel doen, dan gaat het steeds makkelijker sneller en rechter :-)
Je armen worden ook wel sterker hihi.
Ik heb knielang haar en moet dus een heel eind vlechten, ik haal hem na een tijdje naar voren en als mn armen dan te kort zijn klem ik m weer via de rug onder mn oksel door naar voren voor het laatste stukje.

Ben gek op opsteken met vlechten enzo
ben zelf ook een beetje gek geloof ik :D
pi_115411220
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 01:10 schreef Czarina het volgende:
Heel veel doen, dan gaat het steeds makkelijker sneller en rechter :-)
Je armen worden ook wel sterker hihi.
Ik heb knielang haar en moet dus een heel eind vlechten, ik haal hem na een tijdje naar voren en als mn armen dan te kort zijn klem ik m weer via de rug onder mn oksel door naar voren voor het laatste stukje.

Ben gek op opsteken met vlechten enzo
ben zelf ook een beetje gek geloof ik :D
Knielang????? Is dat geen drama met wassen etc?
pi_115411349
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 01:10 schreef Czarina het volgende:
Heel veel doen, dan gaat het steeds makkelijker sneller en rechter :-)
Je armen worden ook wel sterker hihi.
Ik heb knielang haar en moet dus een heel eind vlechten, ik haal hem na een tijdje naar voren en als mn armen dan te kort zijn klem ik m weer via de rug onder mn oksel door naar voren voor het laatste stukje.

Ben gek op opsteken met vlechten enzo
ben zelf ook een beetje gek geloof ik :D
Dit vraagt om foto's!
know'm sayin?
×
word? word.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 01:26:39 #194
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_115411472
Na bijna een jaar een haarlengte tot vlak boven mijn kraag te hebben gehad (m), wil ik het nu korter laten knippen, tot niveautje semi-slicked back.

Dus van dit (bruin haar)



Naar dit



Doen/niet doen?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 02:01:17 #195
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_115412645
Dat ligt natuurlijk helemaal aan je hoofd, maar over het algemeen is modelletje Leonardo DiCaprio wel beter bij een vent dan modelletje slick motherfucker/voetballer.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_115412844
Ik vind het persoonlijk altijd wel wat hebben als er nog een beetje haar speels om de hoek kijkt bij de nek. Maar dan vind ik het weer niks als het tegelijkertijd aan de voorkant zo lang is dat het helemaal meegaat naar achteren. Ziet het er al snel zo gelikt uit :P
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 02:15:08 #197
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_115413001
Hmm. Thanks. Middels foto's dit soort voorstellen doen is natuurlijk altijd lastig, want ze lijken geen van tweeën op me, maar vind het haar dat om het oor krult in de nek het kapsel wat zwaar maken; het is iets minder in balans doordat er minder haar bovenop het hoofd ligt en meer in de nek, om het zo even te zeggen :+.

Wellicht dat Leo diCaprio een nog iets te weinig gedefinieerd kapsel heeft en komt Robert Pattinson beter in de buurt



Bedankt nogmaals voor het advies ^O^.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_115427096
Ik denk dat dat best mooi kan zijn, GS :) Sowieso vind ik dat model mooier dan het eerste model. Ik vind dat er altijd een beetje uitzien als een uitgegroeid kapsel.
pi_115427138
Over uitgegroeide kapsels gesproken, ik heb dé periode. Omdat ik mijn haar wil laten groeien ga ik dus weer minder naar meneer knipgraag, maar mijn haar is echt een ramp nu. Het zit op dag 1 prima, maar dag 2 zit het alweer knudde, stijl aan de bovenkant, pluizig aan de andere, dus ik móét gewoon geknipt worden. Iemand advies?
Nevermind, geen foto's. Mijn haar zit op mijn schouders als het nat is, en het is denk ik ook gewoon beschadigd en droog door de zon. Kapseltips?
pi_115427431
@RenRen-

Als je je haar wil laten groeien zeg dan gewoon tegen de kapper alleen de dode punten omdat je 't wil laten groeien.
Het kan idd erg goed dat je haar droog en dood is door 't weer, probeer de haardroger als je die gebruikt weg te leggen en gebruik een foundation of herstellende shampoo :>
Qua advies over kapsels hou ik me maar stil voor de goede orde
viciousveracity.tumblr.com
pi_115428440
Ik vrees dat er meer af moet om er een beetje fatsoenlijk uit te zien, maar kan het proberen, misschien wordt het wel mooi :D En de fohn heb ik nodig om mezelf toonbaar te maken, als mijn haar droogt aan de lucht heb ik wel krullen, maar dat ziet er niet uit, helaas. Kan daar weleens een foto van maken :Y

Foundation voor haar? Wat moet ik me daarbij voorstellen? (En tips daarbij? O+ Zelfde geldt voor een goede hersteller, want die van Andrelon was knudde, deed niets voor mijn haar)(Please? O+)
pi_115429194
m'n zus kwam daar een keer mee aanzetten toen ze zat te stressen over dood haar en in de douche dacht ik, Hé dat wil ik proberen!
kan 't merk niet meer herinneren, witte fles met zwarte dop en zwarte letters (iets van foundation of oil ofzo stond dr op). heeft echt zo'n typische meisjes geur :D.

het product maakte m'n haar kneiters zacht, kon d'r niet vanaf blijven! en ik had geen last meer van droog haar wat ik zelf nog best vaak had echt top spul was dat!
viciousveracity.tumblr.com
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 18:35:51 #203
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_115429691
Hallo! :) Ik heb een vraagje waarmee jullie me hopelijk kunnen helpen. Ik ben op zoek naar een goede stijltang. Ik gebruik nu al heul lang een goedkoop ding van 25 euro, maar ik merk dat hij z'n werk toch niet zo goed doet. Dus daarom een nieuwe. Ik stijlde altijd niet supervaak, gewoon af en toe, maar nu heb ik mijn haar kort laten knippen en ik heb een medium krulslag waardoor het er niet uitziet als ik het niet stijl. Verder heb ik niet veel haar en ook dun, dus stijltangen speciaal voor dik/veel haar zijn niet nodig. Ik hoor altijd wonderverhalen over de chitang, maar die zijn toch wel wat prijzig. Mijn budget is ongeveer 50 a 60 euro.

Ik hoor graag jullie tips! :)
pi_115456729
ik gebruik deze:

Maar probleem is nu dat al na 3/4 dagen het lijkt dat hij zowat al weg/uitgewassen is! Douche wel 2/3x per dag (opstaan,na werk, na sport) en op het moment al zonder shampoo. Hoe kan ik langer dit iets donker kleurende effect erin houden, heb ook verf een keertje geprobeert voor bruin maar slaat bijna zwart uit.
pi_115459602
Ik wil mijn haar bij laten punten, de laatste kapbeurt was 5 maanden geleden. Alleen knipt de kapper mijn haar altijd weer veel te kort :( ik heb dun haar en wil het nu weer laten groeien maar kennelijk is bijpunten wel cruciaal (lees ik hier..), laten groeien of kapper? help!
pi_115459832
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 13:24 schreef Geminiara het volgende:
Ik wil mijn haar bij laten punten, de laatste kapbeurt was 5 maanden geleden. Alleen knipt de kapper mijn haar altijd weer veel te kort :( ik heb dun haar en wil het nu weer laten groeien maar kennelijk is bijpunten wel cruciaal (lees ik hier..), laten groeien of kapper? help!
Je kunt ook zeggen, ik wil zo veel eraf, en als het meer is betaal ik niet. Aangezien bijpunten voor een kapper een ander begrip is, volgens mij, bij mij halen ze er ook altijd centimeters af omdat dat dus al dood is, maar ik wil gewoon iets eraf zodat het er weer verzorgder uit ziet.
pi_115462146
Elke 3 maanden puntjes knippen is wel beter voor je haar.
Dan blijft het mooier en voller aan de onderkant en je pakt toch steeds wat groei mee.
Hopelijk heb je een kapper waar je goede afspraken mee kunt maken en daarop vertrouwen.
Neem gewoon je cm-lint mee desnoods!

En inderdaad, niet betalen als de kapper niet geluisterd heeft naar wat jij wil!
Of iemand vragen om je haar te knippen die je vertrouwd.
Ik laat het nooit bij de kapper doen, mijn vriend doet het altijd.
Puntjes knippen is niet zo moeilijk :-)
pi_115462213
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 01:19 schreef mootie het volgende:

[..]

Knielang????? Is dat geen drama met wassen etc?
Nee hoor, hetzelfde als ander lang haar ;-)
Alleen drogen duurt langer.
Langer dan een hele nacht (maar ik fohn nooit)

Moet zo weg maar zal straks n foto posten.
pi_115462282
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 18:35 schreef Eva4Evah het volgende:
Hallo! :) Ik heb een vraagje waarmee jullie me hopelijk kunnen helpen. Ik ben op zoek naar een goede stijltang. Ik gebruik nu al heul lang een goedkoop ding van 25 euro, maar ik merk dat hij z'n werk toch niet zo goed doet. Dus daarom een nieuwe. Ik stijlde altijd niet supervaak, gewoon af en toe, maar nu heb ik mijn haar kort laten knippen en ik heb een medium krulslag waardoor het er niet uitziet als ik het niet stijl. Verder heb ik niet veel haar en ook dun, dus stijltangen speciaal voor dik/veel haar zijn niet nodig. Ik hoor altijd wonderverhalen over de chitang, maar die zijn toch wel wat prijzig. Mijn budget is ongeveer 50 a 60 euro.

Ik hoor graag jullie tips! :)
Ik denk dat je dan aan een merk als Remington moet denken.

http://www.bol.com/nl/p/r(...)00/9000000011035906/
pi_115462319
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 14:40 schreef Czarina het volgende:

[..]

Nee hoor, hetzelfde als ander lang haar ;-)
Alleen drogen duurt langer.
Langer dan een hele nacht (maar ik fohn nooit)

Moet zo weg maar zal straks n foto posten.
Ik ben benieuwd! ^O^
pi_115462743
Ik heb gisteren nog een vrouw gezien metknielang haar. Het zag er alleen wel heel ongezond uit en een deel was gewoon afgebroken, ze had veel kortere plukken ertussen. Wat wel gaaf was, was dat het onderin nog lichtbruin was en boven grijs. Tof effect.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_115462863
Ik zag eergister ook een meisje met knielang-haar, langer zelfs. Maar dat was gewoon perfect verzorgt. Ik keek express of ze dode punten had, helemaal niks.

Maar ik vind het niet mooi. Dat is echt te lang. Je lijkt er ook veel korter door.
  zondag 12 augustus 2012 @ 15:01:46 #213
123170 alors
zlata1234
pi_115462892
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 17:54 schreef RenRen- het volgende:
Ik vrees dat er meer af moet om er een beetje fatsoenlijk uit te zien, maar kan het proberen, misschien wordt het wel mooi :D En de fohn heb ik nodig om mezelf toonbaar te maken, als mijn haar droogt aan de lucht heb ik wel krullen, maar dat ziet er niet uit, helaas. Kan daar weleens een foto van maken :Y

Foundation voor haar? Wat moet ik me daarbij voorstellen? (En tips daarbij? O+ Zelfde geldt voor een goede hersteller, want die van Andrelon was knudde, deed niets voor mijn haar)(Please? O+)
Wat gebruik je nu allemaal dan voor je haar dan? Helpt wat olie (op handdoeknat haar) op je uiteinden doen niet? Anders misschien eens serums proberen?
know'm sayin?
×
word? word.
pi_115469910
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 15:01 schreef alors het volgende:

[..]

Wat gebruik je nu allemaal dan voor je haar dan? Helpt wat olie (op handdoeknat haar) op je uiteinden doen niet? Anders misschien eens serums proberen?
Curly Wurly van Lush (Maar daar ga ik weer wat anders voor zoeken, het is het enige wat ik momenteel heb... Curly Wurly is veel te agressief voor mijn haar)
Inecto conditioner
L'oreal Studio Silk&Gloss Mousse voor krullen
En een beetje John Frida Full Repair Perfect ends Deep infusion

Is Maroccanoil Treatment een serum? Of meer een olie?
  zondag 12 augustus 2012 @ 18:55:57 #215
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_115471631
Da's olie met siliconen, kun je gebruiken als serum.

Wordt jouw haar niet enorm slap van die Inecto conditioner?
Ik gebruik die tegenwoordig om mijn oksels en benen te scheren, want daar issie ideaal voor :D
Het glibbert prima voor het scheermes, maar voor mijn haar vind ik het niks.

ik gebruik sinds een tijd Rainforest Moisture Shampoo van The Bodyshop. Zuinig in gebruik en heel mild. Bovendien ruikt het geweldig.
Daarna soms het masker daarvan, die is wel redelijk, maar als die op is koop ik geen nieuwe meer. Het ruikt heerlijk, maar ik vind de shampoo briljant en het masker een beetje weinig doen daarna. Ook omdat de shampoo op zich gewoon heel zacht haar geeft.




Of ik gebruik Elvive re-nutrition, de wit-gele variant, met honing ofzo geloof ik.



Is wel fijn spul. Ik moet zeggen dat na de shampoo een lichte conditioner genoeg is voor mijn haar tegenwoordig. Het was wat langer maar extreem droog door het dood blonderen. Dat was niet meer te redden. Nu dat vrijwel helemaal uitgegroeid is en afgeknipt is is mijn haar zo extreem veel beter erop geworden, dat ik voorlopig helemaal niet meer aan de verf ga :)

Na het wassen en soms conditioner, gebruik ik een leave-in. Van de kapperswinkel, van hun eigen merk. Soort gelei-achtig spul in een pompflesje. Krult het prima door, blijft zacht, lokjes worden geaccentueerd zonder pluis, alleen vind ik het net ietsjes te droog opdrogen voor mijn haar. Niet zo droog als bij gel ofzo, alleen ik hou toch ook van een drupje olie erin, dat voelt lekker soepel :)
Dus knal ik er daarna nog een drupje olie in de punten in.
Of als ik meer "bouncing" krullen wil, (op dagen dat het wat platter ligt op mijn hoofd), gooi ik er een klein beetje Goldwell krullencreme in. Da's een soort wax-achtig spul wat mijn krullen lekker stevig vast houdt. Aangezien ik dun haar heb ik dit soms wel nodig, afhankelijk van tijd van de maand en het weer enzo.



Zijn allemaal geen superdure spullen en ik ben er erg tevreden over :)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_115472179
Ik heb niet het idee dat Inecto dat bij mij doet, maar ik heb niet heel veel om het mee te vergelijken, hiervoor had ik alleen conditioner bomvol silliconen... Maar kan best een keer wat anders gebruiken :) MOet eens wat weggooien, ook al vind ik het zonde, ik gebruik andere conditioners nooit meer eigenlijk.

Bedankt voor de tips, ik zal snel eens op zoek gaan :Y Zeker shampoo móét ik echt iets nieuws voor hebben, want Curly Wurly doodt mijn haar gewoon :') Ik weet niet of ik het moet wegspoelen of niet, het potje is toch al halfleeg.
  zondag 12 augustus 2012 @ 19:55:00 #217
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_115473933
Is dat die met die zoutkorrels erin? Die heb ik 1x bij een vriendin gebruikt en ik vond het vreselijk spul.
Droog stug haar kreeg ik ervan, alsof ik een muur gesloopt had en dat stof in mijn haar had hangen :')

Anders een testertje halen bij de bodyshop? Maken ze gewoon een klein bakje met shampoo of conditioner voor je, is wel handig voor je een hele fles koopt.

Ik heb al zo veel shampoos en conditioners weggegooid omdat ze na 1 of 2 x gebruik niet fijn bleken te zijn, zonde van je geld.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 12 augustus 2012 @ 19:57:58 #218
123170 alors
zlata1234
pi_115474072
Zou idd dan echt op zoek gaan naar een hele milde shampoo met ingredienten of oliën die zorgen dat het niet alleen schoonmaakt maar ook voedt.

Ik gebruik die Inecto conditioner nu als leave in :D Bevalt wel prima eigenlijk. Het is eigenlijk een beetje geboren uit nood, omdat ik geen leave in kom vinden. Maar toen kwam ik erachter dat de ingrediënten van veel leave-ins grotendeels overeen komen met die van conditioners.

Zout in je haar? like wtf :o
know'm sayin?
×
word? word.
pi_115474102
Nee, met stukjes kokos die je vervolgens overal in je badkamer terugvindt als je geen douchegordijn hebt :') Ik dacht dat het wel fijne shampoo was.... Of ik was eerst niets gewend, dat ik er niet veel vraagtekens bij zette, maar mijn haar is vreselijk nu, merk ik na een tweede keer wassen.

Oh echt? Doen ze dat? Dat moet ik dan even vragen! Thanks O+ Ik moet vooral wat Lushdingen weggooien vrees ik.. Ach, maskertje doet veel goed _O-
pi_115474178
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 19:57 schreef alors het volgende:
Zou idd dan echt op zoek gaan naar een hele milde shampoo met ingredienten of oliën die zorgen dat het niet alleen schoonmaakt maar ook voedt.

Ik gebruik die Inecto conditioner nu als leave in :D Bevalt wel prima eigenlijk. Het is eigenlijk een beetje geboren uit nood, omdat ik geen leave in kom vinden. Maar toen kwam ik erachter dat de ingrediënten van veel leave-ins grotendeels overeen komen met die van conditioners.

Zout in je haar? like wtf :o
Het is echt zo lastig om dat te vinden... Eigenlijk moet je dan eerst een foto van de ingredienten maken en dan alles thuis gaan opzoeken en dan pas kopen, áls het al wat is. Why so complicated :'(

Hoeveel doe je dan als leave-in? Ik heb het één keer geprobeerd te gebruiken om met conditioner-only te wassen, maar dat is niet voor mijn haar weggelegd, mijn haar werd er heel vet en zwaar van.
  zondag 12 augustus 2012 @ 20:06:49 #221
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_115474481
Ik heb die inecto ook weleens als leave-in gebruikt, maar dat maakte mijn haar ook slappig en vettig helaas. En ik vind de geur niet lekker voor in mijn haar.

Oh is dat kokos. Nou ja, ik moet in ieder geval geen stukjes in mijn haar :D
Gore meuk en het doet toch niks voor je haar.

Ik vind Lush leuk voor de gezichtsreinigers, verder vind ik spullen te duur en te agressief vaak ook.

Ren, gewoon vragen, doen ze dan gewoon voor je :)
En mochten ze stom doen, wil ik je ook wel een boterhamzakje opsturen met shampoo :P
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 12 augustus 2012 @ 20:07:17 #222
123170 alors
zlata1234
pi_115474496
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:00 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Het is echt zo lastig om dat te vinden... Eigenlijk moet je dan eerst een foto van de ingredienten maken en dan alles thuis gaan opzoeken en dan pas kopen, áls het al wat is. Why so complicated :'(

Hoeveel doe je dan als leave-in? Ik heb het één keer geprobeerd te gebruiken om met conditioner-only te wassen, maar dat is niet voor mijn haar weggelegd, mijn haar werd er heel vet en zwaar van.
Ja dat is het ook, en dan moet het in de praktijk ook nog fijn bij jouw haar passen. Ik heb nu Sebamed, dat is iig ph neutraal en zeepvrij. Geen jeuk meer op mijn hoofdhuid, dus ik blijf hier voorlopig maar even bij.

Ik gebruik een heel klein beetje na het wassen, een streepje zo groot als twee erwtjes ongeveer, en dat smeer ik op de lengte van mijn handdoekdroge haar. En ook nog wat kokosolie in de punten.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_115475005
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:07 schreef alors het volgende:

[..]

Ja dat is het ook, en dan moet het in de praktijk ook nog fijn bij jouw haar passen. Ik heb nu Sebamed, dat is iig ph neutraal en zeepvrij. Geen jeuk meer op mijn hoofdhuid, dus ik blijf hier voorlopig maar even bij.

Ik gebruik een heel klein beetje na het wassen, een streepje zo groot als twee erwtjes ongeveer, en dat smeer ik op de lengte van mijn handdoekdroge haar. En ook nog wat kokosolie in de punten.
Die ga ik opschrijven om te kopen :Y Want ik heb periodes van jeuk op mijn hoofdhuid. En ingrediënten googlen.
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb die inecto ook weleens als leave-in gebruikt, maar dat maakte mijn haar ook slappig en vettig helaas. En ik vind de geur niet lekker voor in mijn haar.

Oh is dat kokos. Nou ja, ik moet in ieder geval geen stukjes in mijn haar :D
Gore meuk en het doet toch niks voor je haar.

Ik vind Lush leuk voor de gezichtsreinigers, verder vind ik spullen te duur en te agressief vaak ook.

Ren, gewoon vragen, doen ze dan gewoon voor je :)
En mochten ze stom doen, wil ik je ook wel een boterhamzakje opsturen met shampoo :P
Het is misschien gewoon niet geschikt voor leave-in of conditioner-only voor ons :D Maar als ik het goed uitspoel na de shampoo werkt het prima!

Die stukjes zijn echt raar. En ik snap nu ook pas waarom het zo raar doet met mijn haar :') Ik heb genoeg Lushpotjes, dus ik ga maar een masker scoren.

Oké, ga ik de volgende keer doen O+ Ik laat je weten of ze stom doen
  zondag 12 augustus 2012 @ 20:29:01 #224
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_115475350
Hehehe, good luck with that ;)

-Edit-
Sebamed kun je gratis proberen :)
http://www.sebamed.nl/nl/probeer-sebamed
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_115495040
quote:
11s.gif Op zondag 12 augustus 2012 15:00 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik zag eergister ook een meisje met knielang-haar, langer zelfs. Maar dat was gewoon perfect verzorgt. Ik keek express of ze dode punten had, helemaal niks.

Maar ik vind het niet mooi. Dat is echt te lang. Je lijkt er ook veel korter door.
kan je nagaan, zij was maar 1.50 ofzo :')

Weet iemand trouwens een goede haarmousse zonder siliconen (en het liefst ook zonder parabenen) voor een beetje een schappelijke prijs, gewoon bij de drogist? En het liefst ook gel, zonder paraffine?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_115495255
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:32 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

kan je nagaan, zij was maar 1.50 ofzo :')

Weet iemand trouwens een goede haarmousse zonder siliconen (en het liefst ook zonder parabenen) voor een beetje een schappelijke prijs, gewoon bij de drogist? En het liefst ook gel, zonder paraffine?
Die L'oreal Studio Silk&Gloss Mousse vind ik dus heel fijn :) Geen siliconen, parabenen weet ik niet...
pi_115495466
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:35 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Die L'oreal Studio Silk&Gloss Mousse vind ik dus heel fijn :) Geen siliconen, parabenen weet ik niet...
Zal even kijken.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_115499744
Klopt, de meeste mensen vnden het raar of niet mooi.
Ik ben een beetje in de tijd blijven hangen geloof ik ;-)
Ach als iedereen er hetzelfde bij liep was het ook maar een saaie boel he.



Ik doe graag klassieke dingen zoals dit:



Nu zit er tijdelijk wat kleur in


wiiind...

Iedereen met lang haar heeft wel wat haren erbij die korter zijn, nieuwe groei is nooit meteen dezelfde lengte als oude haren ;-)
Of er breekt wel eens wat af als je blijft hangen aan een klipje oid.

Nou kom maar op met de kritiek hihi
  maandag 13 augustus 2012 @ 09:44:45 #229
159909 -Peach
Prunus persica
pi_115503055
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 02:07 schreef Czarina het volgende:
Klopt, de meeste mensen vnden het raar of niet mooi.
Ik ben een beetje in de tijd blijven hangen geloof ik ;-)
Ach als iedereen er hetzelfde bij liep was het ook maar een saaie boel he.

[ afbeelding ]

Ik doe graag klassieke dingen zoals dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Nu zit er tijdelijk wat kleur in
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wiiind...

Iedereen met lang haar heeft wel wat haren erbij die korter zijn, nieuwe groei is nooit meteen dezelfde lengte als oude haren ;-)
Of er breekt wel eens wat af als je blijft hangen aan een klipje oid.

Nou kom maar op met de kritiek hihi
Ik vind het los niet zo, maar de tweede foto is erg gaaf! En de foto waar je op de grond zit, glanst het erg mooi. Hoe lang heb je hier nou over gedaan? Vanaf kleins af aan nooit meer korter geknipt?
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_115503594
Eens, los is het niet mijn ding, maar als je het opsteekt, wauw!
pi_115505220
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 18:19 schreef Jelmer7 het volgende:
m'n zus kwam daar een keer mee aanzetten toen ze zat te stressen over dood haar en in de douche dacht ik, Hé dat wil ik proberen!
kan 't merk niet meer herinneren, witte fles met zwarte dop en zwarte letters (iets van foundation of oil ofzo stond dr op). heeft echt zo'n typische meisjes geur :D.

het product maakte m'n haar kneiters zacht, kon d'r niet vanaf blijven! en ik had geen last meer van droog haar wat ik zelf nog best vaak had echt top spul was dat!
Dit?



Is het enige foundation voor haar wat ik kan vinden wat een beetje aan je beschrijving voldoet.. Ben nu ook wel heel benieuwd namelijk!
pi_115506172
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 02:07 schreef Czarina het volgende:
Klopt, de meeste mensen vnden het raar of niet mooi.
Ik ben een beetje in de tijd blijven hangen geloof ik ;-)
Ach als iedereen er hetzelfde bij liep was het ook maar een saaie boel he.

[ afbeelding ]

Ik doe graag klassieke dingen zoals dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Nu zit er tijdelijk wat kleur in
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wiiind...

Iedereen met lang haar heeft wel wat haren erbij die korter zijn, nieuwe groei is nooit meteen dezelfde lengte als oude haren ;-)
Of er breekt wel eens wat af als je blijft hangen aan een klipje oid.

Nou kom maar op met de kritiek hihi
Hoezo nou weer kritiek? :D Dikke respect hoor! Ik erger me al heel snel aan mijn haar en dan knip ik het weer tot op mijn schouders.
Mijn moeder heeft nog foto's liggen van haar moeder (die had net zo lang haar vroeger) waar ze ook zo'n superlange vlecht op die manier had opgerold. Echt prachtig.
pi_115507809
Het opgestoken haar ziet er te gek uit. :Y
pi_115509118
Opgestoken vind ik het ook echt prachtig.
Ik vind vlecht krullen nooit zo heel mooi
pi_115513588
Ik juist weer wel, vlechtgolfjes, mooi ouderwets.
Ben een beetje een victoriaanse tijd liefhebber.
Meestal heb ik het ook opgestoken, is gewoon handiger en leuk om te doen.
Af en toe een staart als ik geen zin heb, of los/half-up en los als ik naar een concert of event ga.

Toen ik 14 was heb ik het tot een bob geknipt (middelbare school peerpressure....)
Toen was het tot over mn kont. ("classic lengte") Altijd enorm veel spijt gehad.
Daarna niet meer bij de kapper geweest maar zelf het onderhoud gedaan of met hulp van moeders en vriendlief later.
Zo'n 20 jaar over gedaan dus.
Maar wel elke 3 maanden de puntjes knippen zodat het wel mooi blijft.

:)

Ik heb ooit toen ik 8 was een vrouw gezien in de Efteling die had heel mooi blond haar tot aan haar enkels, misschien dat het daardoor komt haha.
pi_115515950
Ik vind het helemaal niet mooi zó lang maar het ziet er wel erg goed verzorgd uit dus daarvoor wel kudos :)
pi_115516879
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 02:07 schreef Czarina het volgende:
Klopt, de meeste mensen vnden het raar of niet mooi.
Ik ben een beetje in de tijd blijven hangen geloof ik ;-)
Ach als iedereen er hetzelfde bij liep was het ook maar een saaie boel he.

[ afbeelding ]

Ik doe graag klassieke dingen zoals dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Nu zit er tijdelijk wat kleur in
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wiiind...

Iedereen met lang haar heeft wel wat haren erbij die korter zijn, nieuwe groei is nooit meteen dezelfde lengte als oude haren ;-)
Of er breekt wel eens wat af als je blijft hangen aan een klipje oid.

Nou kom maar op met de kritiek hihi
Wow, ik vind zulk haar altijd erg bijzonder, fijn ook dat jouw haar zo lang kan groeien. Het ziet er wel heel mooi en gezond uit. Die vlechtwerken zijn echt mooi!

Zelf wil ik het maximaal op heuplengte hebben denk ik, maar dan moet dat ook maar kunnen.Ik vind het zo langzaam groeien nu :') Meh, duurt weer lang zo, nog wel een dikke 5 cm voordat het weer zo lang was als voor het uitknippen van de lagen...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_115517058
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 11:11 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Dit?

[ afbeelding ]

Is het enige foundation voor haar wat ik kan vinden wat een beetje aan je beschrijving voldoet.. Ben nu ook wel heel benieuwd namelijk!
nee het was meer een shampoo achtig iets, echt een witte fles met alleen maar zwarte letters en een zwarte dop.
Volgens mij heette het ook geen foundation :@ mr wat wil je ik als jongen moet daar verstand van hebben? :D
viciousveracity.tumblr.com
pi_115573607
Aaaah ja dat is vervelend laagjes eruit laten groeien.
Veel geduld voor nodig.

En bedankt voor de reacties op de fotos :)
  woensdag 15 augustus 2012 @ 19:59:07 #240
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_115610036
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 21:50 schreef Czarina het volgende:
Aaaah ja dat is vervelend laagjes eruit laten groeien.
Veel geduld voor nodig.

En bedankt voor de reacties op de fotos :)
Wauww is dat niet verschrikkelijk zwaar? Ik heb dik haar tot over mijn beha bandje ongeveer. Maar ik heb soms gewoon hoofdpijn door het gewicht.
pi_115612892
Ja bij sommige knotten en bepaalde haarclips krijg ik hoofdpijn, dus die doe ik niet meer.
Of alleen voor een paar uurtjes ergens naartoe.
Mijn haar is medium dikte dus dat scheelt!
Als het erg dik zou zijn zou het wel lastig zijn kwa gewicht denk ik.

Vraag me weleens af of die mooie dames in India daar nou nooit last van hebben.
Velen daar hebben ook heel lang haar en veel dikker.
En dan ook nog eens paranda/sieraden er door heen.
pi_115624618
Ik heb... Urtekram shampoo gekocht :Y Maar ik denk dat ik er OF allergisch voor ben, OF dat mijn hoofdhuid moet wennen aan een nieuwe shampoo. Het jeukte in ieder geval flink toen ik onder de douche vandaan kwam.

Mijn haar zat wel beter :Y
pi_115624699
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 20:49 schreef Czarina het volgende:
Ja bij sommige knotten en bepaalde haarclips krijg ik hoofdpijn, dus die doe ik niet meer.
Of alleen voor een paar uurtjes ergens naartoe.
Mijn haar is medium dikte dus dat scheelt!
Als het erg dik zou zijn zou het wel lastig zijn kwa gewicht denk ik.

Vraag me weleens af of die mooie dames in India daar nou nooit last van hebben.
Velen daar hebben ook heel lang haar en veel dikker.
En dan ook nog eens paranda/sieraden er door heen.
Zou je er een stukje van af (laten) halen als je er wel dagelijks hoofdpijn van had? Vraag ik me af als je het zo leest. Volgens mij krijg je wel een sterke nek. Ik weet nog dat ik haar tot halverwege mijn rug had en het toen vrij kort liet afknippen, mijn nek snapte er niets meer van. Moet bij jou nog meer zijn :o
  woensdag 15 augustus 2012 @ 23:51:52 #244
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_115625594
mijn nieuwe kleur;



De kapster heeft r zo dr best op gedaan. Ik was zoals gewoonlijk weer moeilijk :P
pi_115650498
Ja als ik er echt last van zou hebben dan zou er een stukje afgaan.
pi_115680020
Net bij de kapper vandaan. Ik houd van haar. O+
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_115897279
Even een knurftige vraag, maar ik merk dat ik echt veel vaster slaap als mijn haar vast zit 's nachts, maar ik vind die vlecht-golfjes niet zo mooi. Hebben jullie tips hoe ik wel mijn haar vast kan doen maar toch gewoon steil haar hou?
pi_115897376
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:13 schreef Inu het volgende:
Even een knurftige vraag, maar ik merk dat ik echt veel vaster slaap als mijn haar vast zit 's nachts, maar ik vind die vlecht-golfjes niet zo mooi. Hebben jullie tips hoe ik wel mijn haar vast kan doen maar toch gewoon steil haar hou?
Ik slaap met dit warme weer vaak met een simpel, losjes knotje. Heb je wel een soort van fucked up slag in de ochtend, maar als je van dat steile haar hebt dat makkelijk beinvloedbaar is dan is het met een uurtje alweer ingezakt. Bij mij iig wel :P en anders hoeft die slag ook niet lelijk te zijn. Gewoon een beetje haarlak erin en een volumieuze warrige coupe maken :D
pi_115897551
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:18 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

Ik slaap met dit warme weer vaak met een simpel, losjes knotje. Heb je wel een soort van fucked up slag in de ochtend, maar als je van dat steile haar hebt dat makkelijk beinvloedbaar is dan is het met een uurtje alweer ingezakt. Bij mij iig wel :P en anders hoeft die slag ook niet lelijk te zijn. Gewoon een beetje haarlak erin en een volumieuze warrige coupe maken :D
Ik denk niet dat ik een knotje fijn vind slapen, daar heb ik echt te veel haar voor :) Of hij moet knal bovenop mn hoofd zitten en dat zakt niet echt uit na een nacht gok ik... Maar ik zal het eens proberen :)

Ik vind ook altijd die krullenmaakmethode met die stoffen haarband heeeerlijk slapen, gewoon helemaal geen haar in de weg O+
pi_115897629
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:27 schreef Inu het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ik een knotje fijn vind slapen, daar heb ik echt te veel haar voor :) Of hij moet knal bovenop mn hoofd zitten en dat zakt niet echt uit na een nacht gok ik... Maar ik zal het eens proberen :)

Ik vind ook altijd die krullenmaakmethode met die stoffen haarband heeeerlijk slapen, gewoon helemaal geen haar in de weg O+
Mijn haar is op dit moment tot op mijn schouders, en het is niet heel dik ofzo, dus zou idd minder prettig kunnen zijn met veel haar. Maar ik slaap toch altijd op m'n zij dus heb ik er verder ook geen last van.
Nu ik erover nadenk.. Als ik op mijn rug lig wordt de knot gewoon platgedruk in mijn kussenverzameling :')
pi_115897807
Ik doe ook altijd een knot bovenop (dus echt bovenop) mijn hoofd ja. Het is de minst slechte oplossing, vlechtjesgolven staan bij mij heel lelijk dus dat is geen optie.
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 10:10:05 #252
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_115898421
Ik wil eigenlijk ook met een hoge knot slapen, maar als ik mijn haar zo hoog haal komen er gelijk knopen in :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_115951989
de juiste haarkleur gevonden! Als liefhebber van rood haar heb ik nu ook een mooi rood kleurtje. jammer dat het snel vervaagd. elke keer opnieuw spoelenis ook schadelijk. mijn vraag is dan kan ik met henna ook deze kleur verkrijgen?





[ Bericht 6% gewijzigd door TheHolyTiamat op 24-08-2012 14:45:24 ]
pi_115956420
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:35 schreef TheHolyTiamat het volgende:
de juiste haarkleur gevonden! Als liefhebber van rood haar heb ik nu ook een mooi rood kleurtje. jammer dat het snel vervaagd. elke keer opnieuw spoelenis ook schadelijk. mijn vraag is dan kan ik met henna ook deze kleur verkrijgen?


[ afbeelding ]
Dit vind ik wel een hennarood. Maar het zal wel even vogelen worden om de juiste kleur te vinden.
pi_115958062
dit is een foto van mijn haar nu en wil deze kleur graag houden maar is henna niet wat bruiner of koperachtiger? iemand ervaring met haren rood krijgen dmv henna?
pi_115959826
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 17:06 schreef TheHolyTiamat het volgende:


dit is een foto van mijn haar nu en wil deze kleur graag houden maar is henna niet wat bruiner of koperachtiger? iemand ervaring met haren rood krijgen dmv henna?
Er zijn verschillende kleuren rood. Je zult het waarschijnlijk wel een paar keer moeten kleuren om het echt diep rood te krijgen.

Kastanje, koper, mahonie etc.
pi_116161142
bol.com heeft nu ook een drogist afdeling (met dus ook haarproducten), met allemaal merken die niet in de standaard drogist liggen!
know'm sayin?
×
word? word.
pi_116161662
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:35 schreef TheHolyTiamat het volgende:
de juiste haarkleur gevonden! Als liefhebber van rood haar heb ik nu ook een mooi rood kleurtje. jammer dat het snel vervaagd. elke keer opnieuw spoelenis ook schadelijk. mijn vraag is dan kan ik met henna ook deze kleur verkrijgen?


[ afbeelding ]
Mooie kleur O+

Is het niet zo dat je geen henna moet gebruiken als je het net gekleurd hebt met normale verf? Iets met dat het dan groen wordt ofzo?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_116162109
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:32 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Mooie kleur O+

Is het niet zo dat je geen henna moet gebruiken als je het net gekleurd hebt met normale verf? Iets met dat het dan groen wordt ofzo?
Dat is alleen met ontkleuren dacht ik.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_116164236
Als je pure henna gebruikt en geen zooi met allerlei toevoegingen kan geen van beide kwaad :)
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_116164439
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 17:06 schreef TheHolyTiamat het volgende:


dit is een foto van mijn haar nu en wil deze kleur graag houden maar is henna niet wat bruiner of koperachtiger? iemand ervaring met haren rood krijgen dmv henna?
Mijn haar was met henna wel redelijk donker geworden, maar alsnog wel met zo'n typische kopertint ja.. een goudglans erover. Nu gebruik ik verf van Special Effects (blood red) erover heen om het echt een rode glans te geven.

Dat werd zo:


*;
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_116274144
quote:
14s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:17 schreef alors het volgende:
bol.com heeft nu ook een drogist afdeling (met dus ook haarproducten), met allemaal merken die niet in de standaard drogist liggen!
Oh, goeie! Binnenkort maar even kijken :)

De beroemde (mag ik dat over mezelf zeggen, jawel he?) krullen zijn weer terug, want ik heb vanmiddag zo'n 40 cm van mijn haar af laten knippen. Maandag begin ik met een nieuwe studie, dinsdag met nieuw werk en ik dacht dus ook even te beginnen met nieuw haar! Ik was dat lange echt enorm beu en ben zo blij met mijn korte haar weer O+ *O*
  zaterdag 1 september 2012 @ 17:42:13 #263
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_116275592
Had jij ook dat het niet meer krulde? Ik heb er 30 cm af laten knippen en ben dolgelukkig met mijn teruggewonnen krullen <3
I`m not weird. I`m limited edition.
  zaterdag 1 september 2012 @ 17:50:47 #264
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_116275814
Maar met 30cm heb jij toch nog keiveel haar over?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 1 september 2012 @ 18:27:15 #265
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_116276754
Ja het komt nog steeds tot m`n bhbandje :')
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_116277573
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 17:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Had jij ook dat het niet meer krulde? Ik heb er 30 cm af laten knippen en ben dolgelukkig met mijn teruggewonnen krullen <3
Mwoeah, alleen bovenop niet zo, verder krulde het wel. Maar zelfs met föhnen duurde het 12 uur voor het droog was. Géén geduld meer voor zeg! Droeg het dus altijd vast en dan duurde het drogen nog langer.... Bah!
pi_116278417
quote:
17s.gif Op zaterdag 1 september 2012 17:03 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Oh, goeie! Binnenkort maar even kijken :)

De beroemde (mag ik dat over mezelf zeggen, jawel he?) krullen zijn weer terug, want ik heb vanmiddag zo'n 40 cm van mijn haar af laten knippen. Maandag begin ik met een nieuwe studie, dinsdag met nieuw werk en ik dacht dus ook even te beginnen met nieuw haar! Ik was dat lange echt enorm beu en ben zo blij met mijn korte haar weer O+ *O*
Holy moly, 40 cm :o Maar mooi dat je er blij mee bent ^O^

Mij haar is zo steil dat het niet uitmaakt hoe lang het is :') Alleen als het kort is lijkt het nog dunner.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_116278569
quote:
17s.gif Op zaterdag 1 september 2012 17:03 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Oh, goeie! Binnenkort maar even kijken :)

De beroemde (mag ik dat over mezelf zeggen, jawel he?) krullen zijn weer terug, want ik heb vanmiddag zo'n 40 cm van mijn haar af laten knippen. Maandag begin ik met een nieuwe studie, dinsdag met nieuw werk en ik dacht dus ook even te beginnen met nieuw haar! Ik was dat lange echt enorm beu en ben zo blij met mijn korte haar weer O+ *O*
Heb je voor- en na foto's? Ben echt ontzettend nieuwsgierig O+
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_116282081
Nog leuke haarstijl voor mannen met krullend haar? :P
Nuthin
pi_116296719
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 19:21 schreef alors het volgende:

[..]

Holy moly, 40 cm :o Maar mooi dat je er blij mee bent ^O^

Mij haar is zo steil dat het niet uitmaakt hoe lang het is :') Alleen als het kort is lijkt het nog dunner.
Heel blij, wat heerlijk dit :D

Ik heb niet echt voor-foto's denk ik. Ik droeg het altijd vast, dus daar had je toch niets aan gezien. Na-foto volgt als het gewassen is (het zit nu nog zoals de kapper het heeft gedaan, met ongeveer 500ml aan biosilk) :)
pi_116340399
Nou, een slechte voor en een aardige na:

Voor, van achter...


Na :D

En omdat ik nog amper haar over heb om überhaupt een staartje in te doen, én omdat ik als arme, nieuwbakken student geld nodig heb, verkoop ik mijn flexi8's. Roept u maar!

De bovenste 4 zijn maat L en de onderste is een M. Ik heb ook nog ergens een paars/houten/rood gouden, maar ik weer niet waar ergens is....
7 euro de stuk, als dat redelijk klinkt?
pi_116340477
Je haar krult wel echt supermooi bij dat kortere haar, snap waarom je er zo blij mee bent!
know'm sayin?
×
word? word.
pi_116340516
Die flexi's O+ Ik zou alleen niet weten hoe ik ze in moet doen. :')
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_116340567
quote:
2s.gif Op maandag 3 september 2012 11:54 schreef DevilsWhore het volgende:
Die flexi's O+ Ik zou alleen niet weten hoe ik ze in moet doen. :')
www.flexi8.com :*
pi_116343650
quote:
I want them all! ;(
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_116343705
Iemand suggesties voor een kort kapsel wat ik mij vanavond kan laten aanmeten?
pi_116346156
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 11:50 schreef Evil-Cherry het volgende:
Nou, een slechte voor en een aardige na:
[ afbeelding ]
Voor, van achter...

[ afbeelding ]
Na :D

En omdat ik nog amper haar over heb om überhaupt een staartje in te doen, én omdat ik als arme, nieuwbakken student geld nodig heb, verkoop ik mijn flexi8's. Roept u maar!
[ afbeelding ]
De bovenste 4 zijn maat L en de onderste is een M. Ik heb ook nog ergens een paars/houten/rood gouden, maar ik weer niet waar ergens is....
7 euro de stuk, als dat redelijk klinkt?
Wow staat je écht heel goed! Mooie krullen O+

Enne, ik vind het onderste Mmetje wel wat, is dat incl verzenden? Enne, werkt het echt zo goed als op de website staat? :P
  † In Memoriam † maandag 3 september 2012 @ 16:35:28 #278
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_116348713
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 11:50 schreef Evil-Cherry het volgende:
Nou, een slechte voor en een aardige na:
[ afbeelding ]
Voor, van achter...

[ afbeelding ]
Na :D

En omdat ik nog amper haar over heb om überhaupt een staartje in te doen, én omdat ik als arme, nieuwbakken student geld nodig heb, verkoop ik mijn flexi8's. Roept u maar!
[ afbeelding ]
De bovenste 4 zijn maat L en de onderste is een M. Ik heb ook nog ergens een paars/houten/rood gouden, maar ik weer niet waar ergens is....
7 euro de stuk, als dat redelijk klinkt?
Ik heb wel interesse in die groene, de middelste!
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_116355101
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:23 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Wow staat je écht heel goed! Mooie krullen O+

Enne, ik vind het onderste Mmetje wel wat, is dat incl verzenden? Enne, werkt het echt zo goed als op de website staat? :P
Dank u, dank u :s)

Is twee postzegels, dus mag best incl. verzenden zijn. Ja, werkt als een tiet, maar alleen als je echt de goede maat hebt!
Ik PM je wel even...

quote:
17s.gif Op maandag 3 september 2012 16:35 schreef Skaai het volgende:

[..]

Ik heb wel interesse in die groene, de middelste!
Ik PM je!

quote:
2s.gif Op maandag 3 september 2012 13:57 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

I want them all! ;(
Voor 21 euro heb je er 3 ;) *O*
pi_116355122


[ Bericht 100% gewijzigd door Evil-Cherry op 03-09-2012 19:10:31 ]
  † In Memoriam † maandag 3 september 2012 @ 19:12:06 #281
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_116355208
Heb zelf dus een S en een M en die M zou voor mijn haar goed moeten zijn (om op te steken), maar als ik het in een mooie knot wil opsteken blijft het niet goed zitten! De S werkt wel voor een mooi staartje :)
Ik heb goede hoop dat de L dus beter zit bij mij :)
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  † In Memoriam † maandag 3 september 2012 @ 19:12:55 #282
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_116355246
DevilsWhore deze deal is goed hoor 8-), goedkoper dan wanneer je er 3 in Amerika besteld :P
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_116355352
Dát sowieso. Daar zijn ze 16 dollar p/st (voor de L) met 6 of 8 dollar verzendkosten, dus reken maar uit :P
pi_116356354
Oei de goeie maat ja das wel wat :P Hoeveel haar kan een M hebben dan? Ik heb wel heel veel en dik haar.. Normaal gesproken blijven klemmen nooit zitten als ik alles op een knot/staart/frot doe ;(
pi_116356426
Kijk even op de website, daar staan wat tips. Hoe lang is je haar? Want als je heel veel dik haar hebt, heb je misschien een L nodig?!
pi_116358629
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 19:09 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Dank u, dank u :s)

Is twee postzegels, dus mag best incl. verzenden zijn. Ja, werkt als een tiet, maar alleen als je echt de goede maat hebt!
Ik PM je wel even...

[..]

Ik PM je!

[..]

Voor 21 euro heb je er 3 ;) *O*
Dat maakt nog steeds geen vijf. ;)
14,- voor de onderste 2. :D
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  † In Memoriam † maandag 3 september 2012 @ 20:19:27 #287
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_116358726
quote:
14s.gif Op maandag 3 september 2012 14:00 schreef Potloodvis het volgende:
Iemand suggesties voor een kort kapsel wat ik mij vanavond kan laten aanmeten?
Beetje laat :P maar is er ondertussen een keuze gemaakt? En wat voor kapsel had je vanmiddag om 14:00?
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_116363834
Even een vraag van een n00b: hoe kan ik snel aan de ingrediënten op een product zien of het siliconen/parabenenvrij is? Ik ben afgelopen weekend naar de kapper geweest en heb nu een redelijk kort koppie met krullen die ik graag in bedwang zou willen houden met een mousse, maar ik heb geen idee hoe ik de ingredientenlijst kan ontcijferen.. Via google vind ik vooral "deze producten zijn vrij van.." artikelen. Help?
pi_116364677
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:46 schreef Daph_ het volgende:
Even een vraag van een n00b: hoe kan ik snel aan de ingrediënten op een product zien of het siliconen/parabenenvrij is? Ik ben afgelopen weekend naar de kapper geweest en heb nu een redelijk kort koppie met krullen die ik graag in bedwang zou willen houden met een mousse, maar ik heb geen idee hoe ik de ingredientenlijst kan ontcijferen.. Via google vind ik vooral "deze producten zijn vrij van.." artikelen. Help?
Cones eindigen op -cone -conol of -xane.

Wat parabenen betreft, geen idee, maar ik geloof die hype ook niet zo. Parabenen zijn gewoon conserveermiddelen. Kans bestaat dat de 'vrij van parabenen' spreuk ten koste gaat van de kwaliteit van het product, of ze gebruiken in plaats daarvan andere conserveermiddelen die slechter zijn.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_116364957
Ik heb trouwens vorige week de nieuwe conditioner van Garnier meegenomen, Fruity Passion. Eens kijken of dit wat is, want in de Triple Nutrition hebben ze een cone gestopt..

pi_116365804


ook maar eens geprobeerd vandaag O+
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_116370642
Die Flexi8-dingen, bestaan daar geen goedkope nep-varianten van?
Ik steek mijn haar elke dag op en dit lijkt me wel leuk voor wat afwisseling. Maar ik vind ze een beetje duur.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_116374184
Ze zijn het waard hoor, die Flexi8's. Ik heb vooral die lichtgroene vaak gedragen, ook in nat haar, en hij ziet er exact zo uit als toen ik hem kocht! En dat is niet omdat ik ze wil verkopen, want ik vind ze echt geweldig.
quote:
2s.gif Op maandag 3 september 2012 20:17 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Dat maakt nog steeds geen vijf. ;)
14,- voor de onderste 2. :D
Nee, maar je moet ergens beginnen ;)
Ik heb alleen de bovenste twee en die met parels over. Heaven7 is nog aan het dubben over de onderste.
pi_116374656
quote:
6s.gif Op maandag 3 september 2012 20:19 schreef Skaai het volgende:

[..]

Beetje laat :P maar is er ondertussen een keuze gemaakt? En wat voor kapsel had je vanmiddag om 14:00?
Ja heb al iets gekozen :9.

Van dit.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naar dit.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116375386
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 08:13 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ze zijn het waard hoor, die Flexi8's. Ik heb vooral die lichtgroene vaak gedragen, ook in nat haar, en hij ziet er exact zo uit als toen ik hem kocht! En dat is niet omdat ik ze wil verkopen, want ik vind ze echt geweldig.

[..]

Nee, maar je moet ergens beginnen ;)
Ik heb alleen de bovenste twee en die met parels over. Heaven7 is nog aan het dubben over de onderste.
Geloof ik zeker, ik zou die van jou wel willen overnemen ware het niet dat ik heel dun haar heb en ze dus waarschijnlijk te groot voor mij zijn :P
Maar ik vind pakweg 15-20 euro toch wel erg veel voor een haarclip. Als er een goedkopere variant bestaat zou dat leuk zijn :P
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_116377802
Ik ga m gewoon proberen hoor! Het is de enige die ik echt mooi vind. Ga het geld overmaken, hij mag dan idd gewoon naar nl gestuurd worden. Hoewel je volgens mij ook gewoon zoveel nl zegels mag plakken. PM je zo terug, zit nu op mobiel, is niet handig.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2012 11:15:53 ]
pi_116395698


Oh, O+ Toch jammer dat ik dat echt niet meer vind kunnen als je een fatsoenlijke baan hebt... Soms mis ik studeren wel :P
pi_116410805
Ligt een beetje aan het werk denk ik. Als je bijvoorbeeld een creatieve baan hebt, kun je ook niet aankomen in een muisgrijs mantelpakje....
pi_116412267
Nee, dat is waar... Ik heb ook wel collega's met een apartere stijl, maar ik zou me niet serieus genomen voelen ofzo. Ik ben al vaak het jonkie van de groep, dan vind ik iets representatiever vaak beter :)

Desalniettemin vind ik dit erg gaaf haar!
pi_116412729
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 20:44 schreef Inu het volgende:
[ afbeelding ]

Oh, O+ Toch jammer dat ik dat echt niet meer vind kunnen als je een fatsoenlijke baan hebt... Soms mis ik studeren wel :P
Gaaf zeg. Ik wil wel een echt heel gekke kleur, maar dat doe ik natuurlijk niet :') Vooral omdat ik mijn haar niet wil ontkleuren.
pi_116422334
Ik heb zelf heel vaak rare kleurtjes gehad, tot mijn 17e oid, maar daar vind ik mezelf nu ook te oud voor.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')