Met mijn hoofd naar achter is mijn haar ook langerquote:Op maandag 9 juli 2012 21:31 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Schijnbaar groeit in Chicago mijn haar sneller en harder.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:14 schreef SacreCoeur het volgende:
!! mijn haar is nog maar 4cm (aan de andere kant wel wat langer)
ik was m'n haar vanmiddag opeens zoooooooo zat.. dat toen ik boodschappen ging doen ipv naar de AH maar even langs de kapper ben geweest
uhmm vergelijkbaar met een normale bob, iets hoger dan schouder.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:15 schreef alors het volgende:
[..]en hoe lang had je het eerst?
Ik heb die behoefte echt nooit he
Okay dus niet superlang maar alsnog wel een heel stukquote:Op maandag 9 juli 2012 22:18 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
uhmm vergelijkbaar met een normale bob, iets hoger dan schouder.
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:31 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Schijnbaar groeit in Chicago mijn haar sneller en harder.![]()
[ afbeelding ]
Ja 't viel opzich wel meequote:Op maandag 9 juli 2012 22:24 schreef alors het volgende:
[..]
Okay dus niet superlang maar alsnog wel een heel stuk
Verwacht er niet al teveel van. Grote kleurverschillen kun je met een kleurshampoo niet bereiken en helemaal niet op donkerbruin haar, waarschijnlijk krijg je een glansjequote:Op woensdag 11 juli 2012 22:04 schreef -mandy- het volgende:
Dan ga ik het maar niet voor een semi-kleuring, maar eerst voor een kleurshampoo. Als die kleur goed bevalt kan ik nog altijd gaan voor een permanente kleuring.
Ik ga voor een thuiskapster binnenkort, en laat me door haar wel adviseren. Die heeft vast ook wel staaltjes mee.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:56 schreef SacreCoeur het volgende:
ik ga altijd gewoon even langs kapper en pak die nephaar dingetjes en plak ze op m'n voorhoofd om te kijken hoe het zou staan
Als ik me niet vergis kun je de siliconen ook uitwassen met een mengsel van appelazijn en water.quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:03 schreef Salt_Seafood het volgende:
Wat is een goede shampoo met SLS maar zonder siliconen? Want ik wil nu weer mijn SLS vrije shampoo gebruiken, maar dan moet ik natuurlijk wel eerst mijn haar helemaal schoon hebben.
Olive lijn van de action, kost 80 cent en werkt als een tiet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:03 schreef Salt_Seafood het volgende:
Wat is een goede shampoo met SLS maar zonder siliconen? Want ik wil nu weer mijn SLS vrije shampoo gebruiken, maar dan moet ik natuurlijk wel eerst mijn haar helemaal schoon hebben.
Als je die doffe kleur er wat sneller uit wil, pak een anti-roos shampooquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:09 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja ik heb dat.. ik vind het niet zo want de eerste paar weken blijft het wel mooi maar de glans gaat er snel vanaf. Dan komt er een doffe kleur en die moet gewoon toch alsnog helemaal uitgroeien voordat het helemaal weg is en dat is het rotte met semi. Wat mijn kapster nu wel vaak doet is permanente kleuring met een semi erover dat blijft langer zitten en geeft meer glans. Maar je bent wel duur uit dan.
Ik heb er ook een hele tijd rood in gehad. Moeilijk uit te krijgen. Gebruik dan een anti roosshampoo en vooral ga dan eerst voor een tijdelijke kleuringquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:12 schreef Poemgirl het volgende:
Vraagje. Ik heb van mezelf een haarkleur dat ik erg mooi vindt, een soort bruin met wat blonde haren erdoorheen (ja, ik weet 't ook niet) maar ik wil het ook eens rood doen. Zoals Scarlett Johansson hier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar stel, ik vind 't na een tijdje niets meer, hoe ga ik dan terug naar m'n oorspronkelijke haarkleur? Wachten tot 't teruggroeit duurt ook wel erg lang.. Hoe doen jullie dat?
Ik word afgeleid door Chris Hemingsworthquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:12 schreef Poemgirl het volgende:
Vraagje. Ik heb van mezelf een haarkleur dat ik erg mooi vindt, een soort bruin met wat blonde haren erdoorheen (ja, ik weet 't ook niet) maar ik wil het ook eens rood doen. Zoals Scarlett Johansson hier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar stel, ik vind 't na een tijdje niets meer, hoe ga ik dan terug naar m'n oorspronkelijke haarkleur? Wachten tot 't teruggroeit duurt ook wel erg lang.. Hoe doen jullie dat?
Maar als ik 'tijdelijke' verf gebruik, heb ik dan wel precies weer mijn eigen haarkleur terug als 't er uit is?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik word afgeleid door Chris Hemingsworth![]()
Rood is een klotekleur, krijg je er moeilijk uit. Moet er echt uitgroeien vaak. Beste kan je dan je haar verven in een kleur die dicht bij je eigen haarkleur ligt, als je het zat bent.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:08 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Maar als ik 'tijdelijke' verf gebruik, heb ik dan wel precies weer mijn eigen haarkleur terug als 't er uit is?
Dat ligt aan hoe je haar er nu uitziet he.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:19 schreef Xummon het volgende:
vrijdag 3 augustus vertrek ik voor 10 dagen richting het sziget festival in hongarije. nu wil die voor die dagen mijn haar eigenlijk blond laten maken, kan ik dat dan het beste doen met een daarvoor bestemde shampoo, of moet ik toch ff naar de kapper gaan.
links en rechts kort opgeschoren en bovenop haren iets langer en rechtopstaandquote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:23 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Dat ligt aan hoe je haar er nu uitziet he.
Welke kleur is het. Als jij bruin haar hebt wordt dat niet ineens opgelicht door een blondshampoo.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:26 schreef Xummon het volgende:
[..]
links en rechts kort opgeschoren en bovenop haren iets langer en rechtopstaand
maar ik moet ze toch nog laten knippen dus.....
kapper is natuurlijk ook weer fucking duur,kijken of ik het met shampoo wat lichter krijgquote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:40 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Welke kleur is het. Als jij bruin haar hebt wordt dat niet ineens opgelicht door een blondshampoo.
Leuk!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:47 schreef heaven7 het volgende:
Ombre!!
Voor:
[ afbeelding ]
En na
[ afbeelding ]
Voor het schokkende bedrag van ¤47,50!Kinki kappers Arnhem, dikke pluim
Alleen beetje jammer dat ik 40 minuten moest wachten voor ze het gingen drogen na het uitwassen
Maar alez, ik ben er blij mee!
Blond voor haar dat donkerder is dan blond kan alleen als je je haar blondeert en dus ontkleurt. Je haar lichter verven gaat niet. En blondshampoos verhelderen alleen blond haar, doordat er vaak een beetje pigment in zit, wat dus ook alleen op haar dat al licht is pakt.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:43 schreef Xummon het volgende:
[..]
kapper is natuurlijk ook weer fucking duur,kijken of ik het met shampoo wat lichter krijg
Thanks!quote:
Goede vraag, maar volgens mij blijven die er dan inzitten. Ik zal morgen eens bij de etos om de hoek kijken om te zien of ze daar wat hebben. Actie is wat te ver wegquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:16 schreef alors het volgende:
Dat is bijna elke shampoo toch, gewoon even kijken of er geen cones in zitten. Maar dan nog, ik denk altijd als er cones in zitten dan worden die er toch ook weer meteen uitgewassen?
Mooi geworden! En niet duur inderdaad. Is dat met studentenkorting ofzo?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:47 schreef heaven7 het volgende:
Ombre!!
Voor:
[ afbeelding ]
En na
[ afbeelding ]
Voor het schokkende bedrag van ¤47,50!Kinki kappers Arnhem, dikke pluim
Alleen beetje jammer dat ik 40 minuten moest wachten voor ze het gingen drogen na het uitwassen
Maar alez, ik ben er blij mee!
Gewoon bij de drogist in een paarse tube bij de andere shampoos en conditioners van Guhl. Komende week is het trouwens bij de Kruidvat in de aanbieding.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:47 schreef heaven7 het volgende:
Thanks!Nee, gewone prijs!
Ik weet ook niet hoe ombre normaal gezet wordt? Dit is gewoon met folie gedaan, strengen geblondeerd vanaf halverwege mn haar.. mijn eigen uitgroei zorgt ook voor wat overloop maar ik denk niet dat het een normale manier van ombrehaar zetten is?
@Alors, klinkt ook goed! Is dat een flesje of 1keer verpakking? Waar koop je het?
Oh ja, doe mij maar John Friedaquote:Op zondag 22 juli 2012 22:25 schreef Koalaa het volgende:
Heb vorige week de shampoo en conditioner van John Frieda gekocht voor meer volume, ik heb nu eindelijk mijn shampoo gevonden, het werkt perfect, ik merk echt duidelijk verschil, fijn dat er eindelijk een merk is dat doet wat het beloofd, nadeel is de prijs...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |