Serie 600 A'dam-Rotterdam keert op het Oostelijk eiland normaal, als ik mij niet vergis. De 9200 keert op de Meer. Wel beter dat de Benelux weer doorrijdt, maar dan doet omlopen op CS?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:12 schreef b2py het volgende:
Was het overigens al gemeld dat vanaf donderdag Fyra weer 2 keer per uur gaat rijden? Ze hebben de tegenhanger van de Benelux Amsterdam - Schiphol - Den Haag HS - Rotterdam Centraal eruit gemikt.
Meldt ProRail. Zou het dan vandaag al verholpen zijn? Of wordt het weer wat anders...quote:Defecte spoorbrug Amsterdam 1 (Asd-Shl)
Tussen Amsterdam Centraal en Schiphol moeten reizigers rekening houden met een vertraging van 15 tot 30 minuten.
Door een defecte spoorbrug rijden er tussen Amsterdam Centraal en Schiphol minder treinen.
Prognose:
*Naar verwachting tot 16:00 uur.
Op station Breda komen treinen die met die storing te maken hebben. Lijkt me wel logisch dus dat het daar omgeroepen wordt. Op Deventer gelukkig nietquote:Op zondag 24 juni 2012 14:46 schreef Ireyon het volgende:
Alleen zo kansloos dat die storingsmelding blijkbaar relevant is voor elk station in Nederland en het omroepen ervan op station Breda ongeveer 6 minuten in beslag neemt.
"Dat is geen blokafstand, beste vriend."quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan gewoon man, boejje regeltjesgeneuzel
quote:Op zondag 24 juni 2012 15:18 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
"Dat is geen blokafstand, beste vriend."
Zeker zo'n SOMDA-autist
Nee, die klinken anders. Die klinken alsquote:Op zondag 24 juni 2012 15:18 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Zeker zo'n SOMDA-autist
Zoals die reactie onder het filmpje dus.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, die klinken anders. Die klinken als
"EN DIT MAG WEL PRORAIL??????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ALLEMAAL KWAAIE MENSEN MET TERRORISTISCHE BEDOELINGEN KUNNEN ZO DOOR DAT HEKJE LOPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EN ONS GOEDWILLENDE SPOTTERS MOETEN JULLIE KEER OP KEER AFZEIKEN???????????!!!!!!!!!!??????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Dat is Flashquote:Op zondag 24 juni 2012 15:18 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Zeker zo'n SOMDA-autist
Waar vandaan?quote:Op zondag 24 juni 2012 16:21 schreef Pino112 het volgende:
We moeten maandag (2 juli) om 9u op Schiphol zijn.
Mij lijkt dat we sneller met de auto kunnen, maar anderen zeggen dat we beter met de trein kunnen.
Iemand ervaring met auto vs trein?
De omroep is alleen op relevante stations inderdaad, maar als ik in Reisplanner Xtra een route Eindhoven - Amsterdam utistippel kreeg ik de melding dat er een verstoring op het traject is.. nl. geen Fyra's tussen Amsterdam en Schipholquote:Op zondag 24 juni 2012 14:59 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Op station Breda komen treinen die met die storing te maken hebben. Lijkt me wel logisch dus dat het daar omgeroepen wordt. Op Deventer gelukkig niet
Parkeren bij Schiphol vind 'k maar een dure hel vergeleken met relaxt een trein uitstappen en gelijk in Plaza aankomen.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:21 schreef Pino112 het volgende:
We moeten maandag (2 juli) om 9u op Schiphol zijn.
Mij lijkt dat we sneller met de auto kunnen, maar anderen zeggen dat we beter met de trein kunnen.
Iemand ervaring met auto vs trein?
De mooiste elec loc(serie 23) die er bestaat als het mijn keuze zou zijn. De vormgeving is echt mooi. Mooie fotoquote:Op zondag 24 juni 2012 10:58 schreef greavy het volgende:
[ link | afbeelding ]
NMBS 2364+PFT-TSP K1A's+NMBS 2365
Op zaterdag 23 juni 2012 werd er een afscheidsrit gereden met de HLE23'en, die (bijna) allemaal aan de kant staan. De 2364 en 2365 zijn rijvaardig gehouden voor de TSP, en kunnen als allerlaatste rit deze afscheidsrit gaan rijden. Hier staat het gezelschap van circa 200 man te Familleureux BK 41,680 voor de eerste fotostop van de dag. Het weer zat vandaag enorm goed mee, er was veel zon. De wolken die er soms waren, hinderden het fotograferen niet,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |