die vuige slet heeft haar twitter verwijdert en haar nummer werkt niet meer!quote:
Wahahaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:34 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
die vuige slet heeft haar twitter verwijdert en haar nummer werkt niet meer!
Mijn oud oom heeft het zo goed mogelijk geprobeerd om het geheim te houden.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:35 schreef R0N1N het volgende:
Heb je ook nog een link of zo ?
Via Google kan ik alleen dit topic terug vinden over dit onderwerp !?!?
Was het niet gewoon het stamtoilet? Dat hij daarom uit elkaar is gelazerd.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:37 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Mijn oud oom heeft het zo goed mogelijk geprobeerd om het geheim te houden.
Hij had een belofte gedaan aan het stamhoofd dat daar in de bossen woonde
Zou kunnen want het volk daar wist er ook niks van afquote:
Kan je niet ergens anders gaan trollen? In ONZ ofzo??quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:43 schreef tuut-chips het volgende:
Ik denk dat ik het was...
Ik was in Guatemala op vakantie toen ik denk ik de vorige dag iets verkeerds gegeten heb.
Guatemalaanse Drumpiesoep met lettervermicelli..
De volgende dag hadik een beetje last van mijn buik in de jungle, en van het een kwam het ander...
Aan de binnenkant zat trouwens geen amethyst, dat waren gewoon Zure Mordecais (die snoepjes) van de Spar.
Ik denk het. Het licht is ook anders nml.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik denk dat die foto is van toen ze die brokstukken weghaalden?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:44 schreef Scrummie het volgende:
Pleurt allemaal maar op naar ONZ. Droeftoeters. Inclusief TS overigens, wat een lul verhaal.
Dat is het ook. Daarom > ONZ.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:45 schreef R0N1N het volgende:
ohwkeee, dit begint naar een photosoep hoax te ruiken ...
nee, dat denk ik niet,, het licht en de hoeken zijn wel helemaal anders......quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:45 schreef R0N1N het volgende:
ohwkeee, dit begint naar een photosoep hoax te ruiken ...
Elk blaadje en takje en schaduwtje is hetzelfde. Dat de kleuren & scherpte anders is, kan makkelijk met photosoepquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:44 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik denk het. Het licht is ook anders nml.
Waarop baseer je dat? Zeg je nu dat mijn oud oom alles uit zijn duim heeft gezogen???quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:44 schreef Scrummie het volgende:
Pleurt allemaal maar op naar ONZ. Droeftoeters. Inclusief TS overigens, wat een lul verhaal.
Het was Drumpiesoep, geen photosoep. Hou er nou maar over op, het is zo al genant genoeg.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:47 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Elk blaadje en takje en schaduwtje is hetzelfde. Dat de kleuren & scherpte anders is, kan makkelijk met photosoep
op Fok! is het chanant, ja!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:52 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Het was Drumpiesoep, geen photosoep. Hou er nou maar over op, het is zo al genant genoeg.
Ze willen niet dat die steen bekend raakt... en de massa moet onwetend gehouden worden... wereldwijde censuur over deze belangrijke zaken... wie zou hier belang bij hebben!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:51 schreef vosss het volgende:
Altijkd leuk om zo'n verhalen te lezen.
Iemand meer info hierover?
Stuk van de binnekant.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ze willen niet dat die steen bekend raakt... en de massa moet onwetend gehouden worden... wereldwijde censuur over deze belangrijke zaken... wie zou hier belang bij hebben!
Harry potter is echt. De massamedia maakt het alleen belachelijk om je dom te houden.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
wrom heet die steen dan Collectible-Harry-Potter-Sorcerers-Stone1.jpg??!! hou je mij nu voor het lapje??! Serieuze reacties graag!!
Joh, rot gewoon op man. En dat is dan redactie van Games.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
graag serieus houden... denk je nou echt dat ik die onzin geloof?!! hier spelen belangrijke zaken...!!
Nee, de NWO met Lambiekje als baas.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:56 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Harry potter is echt. De massamedia maakt het alleen belachelijk om je dom te houden.
Daar leg je de lat niet hoog meequote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Joh, rot gewoon op man. En dat is dan redactie van Games.
Ik zag ergens een ander artikel erover, laat me even de foto zoeken...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:53 schreef MineraalWater het volgende:
Is er ook een huidige foto van de steen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |