Van de mailcompany in Zaandam, mocht er 2 jaar niet in daarnaquote:
Je hebt wel een interessant leven gehad zo te horenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Van de mailcompany in Zaandam, mocht er 2 jaar niet in daarna
Dat snap ik welquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Van de mailcompany in Zaandam, mocht er 2 jaar niet in daarna
Heel interessantquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt wel een interessant leven gehad zo te horen
Ik werd er handhandig uitgezet ook nogquote:
Tsja, zulke dingen doe ik nou nooitquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heel interessant
[..]
Ik werd er handhandig uitgezet ook nog
Ook dat begrijp ikquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heel interessant
[..]
Ik werd er handhandig uitgezet ook nog
Nou neequote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ook dat begrijp ik![]()
Had je zoveel gezopen dat je het verschil tussen een toiletpot en de bar niet meer zag?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou nee
Ik had gewoon geen zin om naar de wc te lopen en stond toch bier te bestellen
Dit is wel iets van 10jaar terug ofzo hoorquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit is wel iets van 10jaar terug ofzo hoor
Tegenwoordig ga ik gewoon netjes naar de wc
Ja het was een keuze die ik moest makenquote:
Goede keuze welquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja het was een keuze die ik moest maken
Of bier bestellen en daarna pissen of pissen en daarna weer in de rij staan voor bier
Ik dacht laat ik het maar combineren
Sterker nog, ik had wel al betaald en nooit de 4 bier gekregen want toen lag ik al buitenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goede keuze wel![]()
Dat biertje heb je vast niet meer kunnen opdrinken
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sterker nog, ik had wel al betaald en nooit de 4 bier gekregen want toen lag ik al buiten
Ja eigen schuld dikke bultquote:
Ga je niet op vakantie deze zomer?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Uhu
Oh ik heb echt zin om op reis te gaan
Jawel, ik ga een weekje een poging doe tot surfenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga je niet op vakantie deze zomer?
Waar ga je surfen dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jawel, ik ga een weekje een poging doe tot surfenen ik ben nog een week vrij. Maar ik wil eigenlijk een maand of twee op reis en rondtrekken. Maar eerst even sparen
Kan je het een beetje?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
In zo'n typisch surfdorp in Zuid-Frankrijk. Ik ben benieuwd
Neequote:
Ik wil het al zo lang leren he surfenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Neeen ik ben al niet zo handig
![]()
Ik heb één keer gewaterskied, laat maar
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Neeen ik ben al niet zo handig
![]()
Ik heb één keer gewaterskied, laat maar
Moet je doenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wil het al zo lang leren he surfen
Vrienden van mij doen het vaak bij Wijk aan Zee
Ja mij ookquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Moet je doen![]()
Lijkt me echt tof om het (goed) te kunnen.
Ik heb meer voorover gehangen, liters zweewater binnen gekregen ookquote:
Ik was zondag bij IJmuiden en daar waren heel veel kitesurfers. Dát lijkt me ook gaaf!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja mij ook
Maar eens kijken van de zomer
Ja die zie je ook op Wijk aan Zee veelquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik was zondag bij IJmuiden en daar waren heel veel kitesurfers. Dát lijkt me ook gaaf!
Ik ookquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja die zie je ook op Wijk aan Zee veel
Alleen ik heb hoogtevrees dus dat is niks voor mij denk ik
Mweh, ik krijg het al benauwd wanneer ik uit mijn raam kijk, dus denk echt niet dat ik het ga doen ooitquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar wil het toch een keer proberen
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mweh, ik krijg het al benauwd wanneer ik uit mijn raam kijk, dus denk echt niet dat ik het ga doen ooit
Moest laatst een bal van de schuurdak halen voor mijn neefje, is echt serieus maar 2,5meter hoog ofzoquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moest laatst een bal van de schuurdak halen voor mijn neefje, is echt serieus maar 2,5meter hoog ofzo
Ik klim op het trappetje en het zweet brak mij uit
Nou dat zou ik ook hebben hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moest laatst een bal van de schuurdak halen voor mijn neefje, is echt serieus maar 2,5meter hoog ofzo
Ik klim op het trappetje en het zweet brak mij uit
Ja het is wel geluktquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou dat zou ik ook hebben hooris het wel gelukt?
Ik ken trouwens een piloot met hoogtevrees
Niet iedereen is zo'n held als jij bent manquote:
Waarom dat?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tot 4 uur wachten in Den Haag, heb ik weer...
Kun je niet even iets voor jezelf doen of mag dat niet?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tot 4 uur wachten in Den Haag, heb ik weer...
Zat ik ook te denken. Gewoon een beetje sight-seeing doen nu je er toch bentquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kun je niet even iets voor jezelf doen of mag dat niet?
Jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zat ik ook te denken. Gewoon een beetje sight-seeing doen nu je er toch bent
Kun je niet even gaan slapen?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben echt heel moe!!
Zuipen met C_A en dan een nacht met Dateding. Ik kan het niet aan allemaal!
Dat ga ik ook gewoon doenquote:
Das niet goed voor je hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Nouja ik slaap zo'n 4x per dag, weet niet of ik het nog middagdutjes kan noemen
't zijn echte nachtbrakersquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:17 schreef kree het volgende:
[..]
Das niet goed voor je hoor
Wat is dat met al die slaapkoppies hierzo
Op dit moment is het niet anders dat ik heel veel slaapquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:17 schreef kree het volgende:
[..]
Vond het gister al laat, maar ben eigenlijk een nachtmens ook, het enige wat me weerhoud om tot laat te blijven hangen is dat ik weet dat m'n wekker 6 uur gaat.quote:
Ik moet slaap inhalenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:17 schreef kree het volgende:
[..]
Als kind was ik altijd vroeg wakker, maar sinds de pubertijd ben ik in een echt avondmens veranderd. Ik kan gewoon niet opstaanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:18 schreef kree het volgende:
[..]
Vond het gister al laat, maar ben eigenlijk een nachtmens ook, het enige wat me weerhoud om tot laat te blijven hangen is dat ik weet dat m'n wekker 6 uur gaat.
Ik ben veel te laat naar bed gegaan en was veel te vroeg weer wakker. Gaat nu al twee weken zoquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik ook, maar ik ben helemaal niet moe
Ik kijk nog steeds wel tekenfilms 's ochtendsquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:21 schreef kree het volgende:
ach heb hetzelfde weet nog wel tekenfilmpjes kijken (vrouwtje theelepel, dommel en dat soort) op zaterdag 7 uur.
Als ik nu vrij ben dan heb ik er ook echt geen moeite mee om gewoon tot in de middag door te slapen.
Ik was niet op fok gister, heb de hele avond en deel nacht met een vriend zitten skypenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:23 schreef kree het volgende:
hmmm hoe laat hebben jullie het gister wel niet gemaakt op je weet wel
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:23 schreef kree het volgende:
hmmm hoe laat hebben jullie het gister wel niet gemaakt op je weet wel
2 uur! Ik zei om 12 uur dat ik ging slapenquote:
valt me nog meequote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
2 uur! Ik zei om 12 uur dat ik ging slapen
Quotefaaltje?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
2 uur! Ik zei om 12 uur dat ik ging slapen
Ik ookquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kijk nog steeds wel tekenfilms 's ochtends
Dus tijd voor een dutjequote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:28 schreef kree het volgende:
[..]
owh ok dan heb je nog korter geslapen als ik
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ookgeweldig vind ik dat!!
Vroeger na stappen, maar dat is nu niet meer
Cartoon Network kijken midden in de nacht!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ookgeweldig vind ik dat!!
Vroeger na stappen, maar dat is nu niet meer
Zo, das lang geledenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Cartoon Network kijken midden in de nacht!!
Cow and Chicken, Dexter's lab en Ed, Edd n Eddy !!
Heeerlijk! Zeker dexter en ed, edd n eddyquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Cartoon Network kijken midden in de nacht!!
Cow and Chicken, Dexter's lab en Ed, Edd n Eddy !!
Vertel, dit klinkt handigquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:30 schreef xFriendx het volgende:
Hi weer perfectly nice eatable canned goods
Je hebt boodschappen gehaald?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:30 schreef xFriendx het volgende:
Hi weer perfectly nice eatable canned goods
Nee, zag TT blikvoer en dan vaak open ik met iets waar het over gaat in het topic. Blikvoer, goed geconserveerde dames....quote:
Verdommme ik dacht dat het om makkelijk eten gingquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee, zag TT blikvoer en dan vaak open ik met iets waar het over gaat in het topic. Blikvoer, goed geconserveerde dames....
oh jawel hoor, ben nu aan t rondlopen door de megastoresquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kun je niet even iets voor jezelf doen of mag dat niet?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee, zag TT blikvoer en dan vaak open ik met iets waar het over gaat in het topic. Blikvoer, goed geconserveerde dames....
Shopzequote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
oh jawel hoor, ben nu aan t rondlopen door de megastores
zocht eigenlijk een mediadinges of saturn, maar hier kan de bus blijven staan..
als er geen mm of saturn in de buurt is, ben ik al klaarquote:
Dat was dan je goeie daad voor 2012!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:46 schreef xFriendx het volgende:
Vanmiddag op het station moest ik rennen voor de trein samen met een vriend van me. Voor ons rende een dame. Liet onderweg denk ik haar telefoon vallen met nog wat. Ze raapte wel haar telefoon op maar niet haar OV-kaart. Dus toch ff gestopt om die op te rapen. Ze zag het later zelf al, maar was toch blij dat ik er aan dacht en het ding kon teruggeven.
En toen voelde ik me (nog) beter
Welke?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
als er geen mm of saturn in de buurt is, ben ik al klaar
Game gescoord
Hoe galantquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:46 schreef xFriendx het volgende:
Vanmiddag op het station moest ik rennen voor de trein samen met een vriend van me. Voor ons rende een dame. Liet onderweg denk ik haar telefoon vallen met nog wat. Ze raapte wel haar telefoon op maar niet haar OV-kaart. Dus toch ff gestopt om die op te rapen. Ze zag het later zelf al, maar was toch blij dat ik er aan dacht en het ding kon teruggeven.
En toen voelde ik me (nog) beter
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Soul Calibur 5
nu eten, dan zie ik wel weer..
Yayquote:
Is dat dat blad van ze jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Eet smakelijk
[..]
Yayde nieuwe Wachttoren is uit
Gewoon vragen of ze weten dat de eerste Jehova een zonaanbidder was. Kijken of ze dan nog eens langskomen.quote:
Jaquote:
Hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon vragen of ze weten dat de eerste Jehova een zonaanbidder was. Kijken of ze dan nog eens langskomen.
Wel weer wat te lezen voor op de wc dan, is weer eens wat anders dan de VI of Donald Duckquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaik was een keer aardig tegen ze en toen stopten ze iedere maand dat blad door mijn brievenbus
Het werkt obstiperendquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
[..]
Wel weer wat te lezen voor op de wc dan, is weer eens wat anders dan de VI of Donald Duck
De eerste Jehova was een Vrijmetselaar. Een zonaanbidder dus.quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
De eerste Jehova was een Vrijmetselaar. Een zonaanbidder dus.En laat dat nu net zijn wat ze verafschuwen.
Niet goedquote:
Ahaaaa okequote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
De eerste Jehova was een Vrijmetselaar. Een zonaanbidder dus.En laat dat nu net zijn wat ze verafschuwen.
Dat ook jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Het is gewoon fijn om mensen blij te maken
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:04 schreef xFriendx het volgende:
En nu weer sporten en aansluitend boodschappen doen. Tot later weer.
Ik geloof dat Jofu nog een pakje heeft liggen wat hij niet gaat gebruiken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:26 schreef kree het volgende:
gedver ik moet nog een fotoshoot doen met de coverband over een paar weekjes.
Haha ik heb niks, geen idee wat ik aan moet doen.
En ik haat dat gemaakte foto's maken trouwens maar ik kom er niet meer onderuit.
Maar gevraagd wat de stijl een beetje moet zijn.
Als ik dat weet dan moeten jullie me ff helpen want ik ben een kluns in kleding uitzoeken enzo
niet echt iets voor een bandje en vast z'n maat niet..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ik geloof dat Jofu nog een pakje heeft liggen wat hij niet gaat gebruiken.
Jammerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:29 schreef kree het volgende:
ff terzijde twi maar er lag hier niks in de bus hoor
quote:Lisanne Verbaan -->Albert Heijn
VERSCHRIKKELIJK!! hoe kunnen jullie dat doen.. een gezellige fijne eerlijke supermarkt was het beeld wat jullie proberen te schetsen en wat ook gelukt was. DAT BEELD WAAR JULLIE JAREN AAN GEWERKT HEBBEN IS NU COMPLEET VERDWENEN !! Geen AH meer voor mij ! zelfs niet voor een pakje sigaretten!
Als autoliefhebber kan ik voorstellen dat je dan kippenvel krijgt ja, ik zou er denk ik niet echt warm van worden aangezien ik echt helemaal niks met auto's hebquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:59 schreef Kreator het volgende:
Ik heb zojuist even achter het stuur van een Ferrari 360 cabrio gezeten. Mijn god, wat brullen met die motor. Kreeg kippenvel..
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:59 schreef Kreator het volgende:
Ik heb zojuist even achter het stuur van een Ferrari 360 cabrio gezeten. Mijn god, wat brullen met die motor. Kreeg kippenvel..
Eeuwige roemquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:10 schreef stevenmac26 het volgende:
Krijg net een mailtje van een ajax site of ik columnist wil worden
Helaas krijg ik geen vergoeding of een gratis seizoenskaart
Geluid was echt fenomenaal.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Ondanks dat ik Ferrari's lelijk vind, die motor.
Sowiesoquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ik geloof dat Jofu nog een pakje heeft liggen wat hij niet gaat gebruiken.
quote:
Dat geloof ik wel jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geluid was echt fenomenaal.. Hele auto trilde bij 8000 toeren.
.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:53 schreef stevenmac26 het volgende:
Hmm keuzes
Ik kan morgen gratis naar Defqon maar ik mag daar nog 3jaar niet komen
Maar ik zou ook al gaan chillen in Amersfoort
Over het hek geklommen 2jaar terugquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]wat heb je daar nou weer uitgespookt
![]()
Ik zou gewoon lekker naar Amersfoort gaan dan. Mag je die stad wel in?
Wow, over een hek klimmen en dan 3 jaar een verbod krijgen, wat overdrevenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Over het hek geklommen 2jaar terug
En ja daar mag ik gewoon nog komen
Ik mag alleen niet bij Defqon komen, voor de rest ben ik overal in Nederland gewoon welkom
Nee, ik kreeg een 5jarig verbod en een geld boete wegens huisvredebreukquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wow, over een hek klimmen en dan 3 jaar een verbod krijgen, wat overdreven![]()
Bij Mysteryland hebben ze de gasten die via het water kwamen en over de hekken klommen gewoon terug laten zwemmen geloof ik![]()
Maarre A'foort zou ik doen
Huisvredebreuk watquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg een 5jarig verbod en een geld boete wegens huisvredebreuk
En Mysteryland heb ik ook 2x gedaan per water
Ja was echt te knullig gewoonquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Huisvredebreuk wat![]()
Ik wil dit jaar ook naar ML maar ik regel wel een kaartje via Marktplaats op het laatste moment. Die van mij heb ik vorig jaar in de uitverkoop weggedaan
Haha dat bedoel ikquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:04 schreef stevenmac26 het volgende:
Maarja dat zeg ik nu
Vorig jaar heb ik ook nog de dag zelf een kaartje gekocht
Valtifest isquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha dat bedoel ik![]()
Ik wil ook nog wel naar Valtifest
Wel verkleed komen dan hèquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Valtifest is![]()
Dat is opzich ook wel nog een optie om heen te gaan ja
quote:
Jawel, het thema is 'next to Uranus'quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar dit jaar is het laatste jaar van Valtifest in Amsterdam las ik
Weg uit Amsterdam geloof ik, gezeik met jawel: Gemeente Amsterdam en die fijne kerel van een Eberhard van der Laanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jawel, het thema is 'next to Uranus'![]()
Maarre waar gaat Valtifest dan heen?
Dat meen je niet! Volgens mij is het één van de relaxte feestjes in de stad en het ligt al ontzettend afgelegenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weg uit Amsterdam geloof ik, gezeik met jawel: Gemeente Amsterdam en die fijne kerel van een Eberhard van der Laan
Hiquote:
het ging er volgens mij juist om dat Valtifest wil uitbreiden en dat Eberhard dat niet toestaatquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Volgens mij is het één van de relaxte feestjes in de stad en het ligt al ontzettend afgelegenAmsterdam is écht aan het vertrtutten! En Eberhard is nog erger dan Job
[..]
Hi
In kostuumquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
het ging er volgens mij juist om dat Valtifest wil uitbreiden en dat Eberhard dat niet toestaat
Maarja misschien dit jaar maar dan wel heengaan als het de laatste keer is
Balen man. Defqon moet vet zijn.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:53 schreef stevenmac26 het volgende:
Hmm keuzes
Ik kan morgen gratis naar Defqon maar ik mag daar nog 3jaar niet komen
Maar ik zou ook al gaan chillen in Amersfoort
Geweldig he, en het gejank vlak achter je rug van de motor die maar 1 ding wilt dat jij doet... Gas geven. Bij het kleinste tikje gas voel je weer in je stoel gedrukt worden en dat houd maar niet op. De klap die je voelt als je opschakeld en het plofje tussen gas tijdens het terug schakelenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:59 schreef Kreator het volgende:
In pak?quote:
Tja kan er niet echt verder wakker van liggen man, genoeg leuke festivalsquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Balen man. Defqon moet vet zijn.
Boefje.
Een glas urine werkt!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:21 schreef marbasnarf het volgende:
is hier ene echte huisvrouw/man aanwezig...![]()
heb energiedrank over mn bank laten vallen, met welk goedje krijg ik die zoete geur uit mn kussens? (passen niet in mn wasmachine) en maak ze liever ook niet helemaal druipend nat (duurt 3 dagen voordat dat weer goed droog is ghehe)
Alsjeblieft niet zegquote:
en hoe krigj ik vervolgens die pislucht uit mn bank???quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een glas urine werkt!
Is geen grap maar door de zouten in urine trekt het drinken eruit
ja dat is een zorg voor laterquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en hoe krigj ik vervolgens die pislucht uit mn bank???
ghehehe ok, ik pis gewoon met goede hoop over mn bank heen... en ga dan eens uitleggen waarom mn bank ruikt alsof hij al 3 jaar gebruikt wordt door een stel incontinente bejaardjesquote:
Wil je een zakdoekje?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geweldig he, en het gejank vlak achter je rug van de motor die maar 1 ding wilt dat jij doet... Gas geven. Bij het kleinste tikje gas voel je weer in je stoel gedrukt worden en dat houd maar niet op. De klap die je voelt als je opschakeld en het plofje tussen gas tijdens het terug schakelen
De motor hoor je het uit schreeuwen van genot en jankt hoger en hoger als je meer gas geeft. Het feest is compleet als je boven de 3000 toeren uit komt, extra kleppen open en extra hoog gejank
Zijn er serieus mensen die wel echt zo heen gaanquote:
Jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zijn er serieus mensen die wel echt zo heen gaan
als je zo mag komen is t best een feestje wat ik leuk vind...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zijn er serieus mensen die wel echt zo heen gaan
Ja ik ben er eerder geweest maar dat iedereen verkleed gaat is gelulquote:
Het is juist de bedoeling dat je zo komtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als je zo mag komen is t best een feestje wat ik leuk vind...
Iverkleedfeestjes!
hm... gied dat je t zegt.. zie me al verkleed komen (gewoon omdat t kanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik ben er eerder geweest maar dat iedereen verkleed gaat is gelul
En zeker niet zo
Ik ookquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als je zo mag komen is t best een feestje wat ik leuk vind...
Iverkleedfeestjes!
Shit, ik hoopte dat je erin zou trappenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik ben er eerder geweest maar dat iedereen verkleed gaat is gelul
En zeker niet zo
Dus gewoon dat maanpak aantrekken dusquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is juist de bedoeling dat je zo komt
Op valtifest zijn er meer mensen wel verkleed dan nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm... gied dat je t zegt.. zie me al verkleed komen (gewoon omdat t kan)
Ik ben er toch eerder geweestquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Shit, ik hoopte dat je erin zou trappen
Wou juist in korte broek en slippertjes komen bij mooi weerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dus gewoon dat maanpak aantrekken dus
Te laatquote:
Neeeequote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wou juist in korte broek en slippertjes komen bij mooi weer
Wat nee?quote:
Doe ik een rare korte broek aanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is toch niet in lijn met het thema!
Zag er laatst 1 van het merk Stone Island, dus misschien wel dan jaquote:
Ja dat weet ik nog niet hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zag er laatst 1 van het merk Stone Island, dus misschien wel dan ja
Maar wat doe jij aan dan als je gaat
En wel al tegen mij zeikenquote:
Ja maar dat houdt niet in dat je dan tegen andere mag zeurenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja maar ik weet in ieder geval dat ik verkleed ga
Ik was niet aan het zeurenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar dat houdt niet in dat je dan tegen andere mag zeuren
Wel lief hoor die pogingen van jequote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik was niet aan het zeuren![]()
Ik probeerde je over te halen
Als het straks maar geholpen heeftquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wel lief hoor die pogingen van je
Oh ben ik anders niet goed genoeg voor je wanneer ik een andere korte broek aan hebquote:
Dat dusquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh ben ik anders niet goed genoeg voor je wanneer ik een andere korte broek aan heb
Oke speciaal voor jou doe ik het danquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke speciaal voor jou doe ik het dan
Hopelijk is het geen kut weer die dag want straks verwacht je mij nog in een zilveren broekquote:
je mag vast een wel een lange zilveren broek aan.. evt een zilveren jas en paraplu erbij...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hopelijk is het geen kut weer die dag want straks verwacht je mij nog in een zilveren broek
Van mij mag dat best hahaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je mag vast een wel een lange zilveren broek aan.. evt een zilveren jas en paraplu erbij...
Ja maar dat is juist wat ik niet wilquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je mag vast een wel een lange zilveren broek aan.. evt een zilveren jas en paraplu erbij...
tja.. dan moet je kiezen... bibberen van de kou in een korte zilverenbroek, of comfortabel temepratuurtje in een lange zilverenbroek.. ana jou de keusquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar dat is juist wat ik niet wil
Daarom zei ik ook dat ik niet hoopte dat het kut weer zou wordenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tja.. dan moet je kiezen... bibberen van de kou in een korte zilverenbroek, of comfortabel temepratuurtje in een lange zilverenbroek.. ana jou de keus
quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Relnichten? Neuh, das meer voor gay pride
starwars...!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe maar weer zo
Maar heb jij iets met startrek ofzo?
Serieus nog nooit gezienquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe maar weer zo
Maar heb jij iets met startrek ofzo?
als t thema "space" is kun je ook als hippie gaanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee, ik heb niets met Star Trek maar ik vind het wel bij het 'space' thema passen
Jij gaat in zilveren jurkje dusquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee, ik heb niets met Star Trek maar ik vind het wel bij het 'space' thema passen
Waarom?quote:
Hahaha,gevatquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:03 schreef xFriendx het volgende:
Hi young padawans, darth falers en aan sex ontrekkende Jedi.
Ja ik was het van plan om laatst te gaan kijken, maar is er niet van gekomenquote:
Haha ja dat zou ook nog kunnenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als t thema "space" is kun je ook als hippie gaan
"because the get high"
Nee, ik ga wel iets beter mijn best doenquote:
V ken ik nog jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha ja dat zou ook nog kunnen
[..]
Nee, ik ga wel iets beter mijn best doen![]()
Oh 'V'!Ken je die serie nog? Misschien moet ik als tarantula-snackende alien gaan.
Het trekt me niet echtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:06 schreef xFriendx het volgende:
Heb alle delen op dvd, vind wel de eerste drie die gemaakt zijn toffer dan de meest recente.
deel 3 vind ik toch wel de beste (ben ik nu nerdquote:
Vind het ook weer niet de beste films ooit gemaakt. Was bijv meer onder de indruk van Der Untergang dan Star Wars.quote:
Ik kom niet verder dan een rode overall met zwarte strepenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
V ken ik nog ja
En wat doe je aan dan
Ik ben volgens mij de enige die de nieuwe delen beter vindtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:06 schreef xFriendx het volgende:
Heb alle delen op dvd, vind wel de eerste drie die gemaakt zijn toffer dan de meest recente.
Als ik nu zeg dat je geen nerd bent is dat dan goed of slecht?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
deel 3 vind ik toch wel de beste (ben ik nu nerd)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou je dat aantrekkenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan een rode overall met zwarte strepen![]()
En dit
[ afbeelding ]
luilakquote:
Het zegt mij echt niets, maar ik vind dat ik ze wel een keer moet kijken eigenlijk. Net als alle Godfathers en Scarfacequote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Die staat ook nog op mijn to-do-listquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vind het ook weer niet de beste films ooit gemaakt. Was bijv meer onder de indruk van Der Untergang dan Star Wars.
die heb ik dan weer niet gezien allemaal (godfather)quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het zegt mij echt niets, maar ik vind dat ik ze wel een keer moet kijken eigenlijk. Net als alle Godfathers en Scarface
[..]
Die staat ook nog op mijn to-do-list
Ik vond Der Untergang vrij goed, maar niet echt denderend of zo.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vind het ook weer niet de beste films ooit gemaakt. Was bijv meer onder de indruk van Der Untergang dan Star Wars.
Godfather is toch met die mafiozie?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
die heb ik dan weer niet gezien allemaal (godfather)
rise of evil vond ik de beste film over wo2 met duitsland/hitler in hoofdrolquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vond Der Untergang vrij goed, maar niet echt denderend of zo.
Maar zal wel aan mij liggen
Niet joh!!quote:
Ja dan ga ik gewoon in korte broek en slippertjes hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Omdat ze zo iets droegen in die serie
[..]
Hé
ja met dat paardenhoofd in bed... das t enige wak me kan herinnerenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Godfather is toch met die mafiozie?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dan ga ik gewoon in korte broek en slippertjes hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella
Ken ik niet. Maar zou hem wel een keertje willen kijken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
rise of evil vond ik de beste film over wo2 met duitsland/hitler in hoofdrol
Bedoel je revenge of the sith of return of the jedi?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tot die tijd hou ik het dus bij mijn eigen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Paardenhoofd, volgens mij heb ik die niet gezien!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja met dat paardenhoofd in bed... das t enige wak me kan herinneren
(en die microscoop met die naald erin was daarin toch ook)
Ga je maar eens heel hard schamenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
die heb ik dan weer niet gezien allemaal (godfather)
Komt goedquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tot die tijd hou ik het dus bij mijn eigen idee
Ik heb ze ook niet gezienquote:
revenge of the sith.. al vond ik returm of the jedi ook erg goed...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bedoel je revenge of the sith of return of the jedi?
Ik ook niet. Als ik ze al tegen ben gekomen, ben ik gewoon weer door gaan zappen want heb niks met mafiaquote:
Wel goed dat wel zo tegen elkaar aanzeiken en dat er gewoon een grote kans is dat we elkaar daar niet eens zienquote:
Maar ik heb tettenquote:
Jullie gaan gewoon appen en afspreken joh!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wel goed dat wel zo tegen elkaar aanzeiken en dat er gewoon een grote kans is dat we elkaar daar niet eens zien
Ik weet je wel te vindenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wel goed dat wel zo tegen elkaar aanzeiken en dat er gewoon een grote kans is dat we elkaar daar niet eens zien
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie gaan gewoon appen en afspreken joh!
oh ohquote:
Revenge of the sith vond ik ook super.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
revenge of the sith.. al vond ik returm of the jedi ook erg goed...
maar beide natuurlijk laatste deel van de de 3delen... gave plotwendingen erin in beide
ik heb tetten EN alle 6 de starwarsfilms gezien... krijg ik nu 8 pluspunte?quote:
Ja, maar weer min 3 omdat je de godfather films niet gezien hebt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb tetten EN alle 6 de starwarsfilms gezien... krijg ik nu 8 pluspunte?
yes 10 punten dus...!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar weer min 3 omdat je de godfather films niet gezien hebt.
Maar het naar Obi Wan vernoemen van je hond vind ik wel 5 pluspunten waard.
Ik heb je al tijden geen ranzige MI meer bezorgt dus ik verdien heus wel bonuspunten!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar weer min 3 omdat je de godfather films niet gezien hebt.
Maar het naar Obi Wan vernoemen van je hond vind ik wel 5 pluspunten waard.
Dan vraag ik me toch af wat je dan wel het belangrijkste onderdeel vindtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:24 schreef xFriendx het volgende:
Ik ben niet zo van de tetten. Ze moeten er wel opzitten natuurlijk, maar vind het niet het belangrijkste onderdeel
Persoonlijkheidquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af wat je dan wel het belangrijkste onderdeel vindt
Billen!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af wat je dan wel het belangrijkste onderdeel vindt
Lieve schat, je snapt toch zeker wel dat jij zover in de min staat dat die bonuspunten geen zoden aan de dijk zetten hequote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb je al tijden geen ranzige MO meer bezorgt dus ik verdien heus wel bonuspunten!
Ik ook van jou hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lieve schat, je snapt toch zeker wel dat jij zover in de min staat dat die bonuspunten geen zoden aan de dijk zetten he
Ja wat? Vriendje is een billenman als ik het goed heb onthouden!quote:
Heb je goed onthouden danquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja wat? Vriendje is een billenman als ik het goed heb onthouden!
WIjze oude vrouw, ik ben het!quote:
Slijmbalquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zo oud ben je toch niet?...toch?
Vraag maar aan Royquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zo oud ben je toch niet?...toch?
Ik heb de ondergang van de dino's nog meegemaakt!!quote:
Had je er ook 1 als huisdier?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb de ondergang van de dino's nog meegemaakt!!
Sommige wetenschappers geloven dat jij de uitsterving veroorzaakt hebtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb de ondergang van de dino's nog meegemaakt!!
er gaat idd wel een verhaal over een gaslek oidquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sommige wetenschappers geloven dat jij de uitsterving veroorzaakt hebt
Ik had een hele familie!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Had je er ook 1 als huisdier?
Ik snap dat wel hoor!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sommige wetenschappers geloven dat jij de uitsterving veroorzaakt hebt
Ik vond 1tje al genoegquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had een hele familie!!
[ afbeelding ]
Toffe serie was datquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had een hele familie!!
[ afbeelding ]
Ik houd wijs m'n mondquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
er gaat idd wel een verhaal over een gaslek oid
NOT THE MAMA!!quote:
Ik weet alleen nog een aflevering waarin die oma naar een reunie ging. Bleek ze de enige te zijn die nog leefde, had wel met haar te doenquote:
ik kan me nog herinnerenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog een aflevering waarin die oma naar een reunie ging. Bleek ze de enige te zijn die nog leefde, had wel met haar te doen
Die heb ik uitgesteldquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En wat ben je in december van plan om de apocalypse te veroorzaken?
Die serie deed me altijd aan The Flintstones denkenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik kan me nog herinneren
- honey... im home...!!!
en
- im de baby, you've got to love me...!
Oh het is lang geleden, ik dacht dat het 'not the baby' wasquote:
Wauw, dat je dat nog weetquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog een aflevering waarin die oma naar een reunie ging. Bleek ze de enige te zijn die nog leefde, had wel met haar te doen
Dat verklaart allesquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
In december ga ik met dateding naar War of the Worlds
Ja, en ze won alle prijzen omdat ze als enige nog leefde. En zij had zich van tevoren er op zitten verheugen wat er van haar klasgenoten geworden is. Bleken ze allemaal al dood te zijn. Is me bijgebleven om de 1 of andere redenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh het is lang geleden, ik dacht dat het 'not the baby' was
[..]
Wauw, dat je dat nog weet![]()
Ik kan me alleen nog dat leuke irritante jongste kind herinneren
Not the mama en dan slaan met een koekepanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh het is lang geleden, ik dacht dat het 'not the baby' was
[..]
Wauw, dat je dat nog weet![]()
Ik kan me alleen nog dat leuke irritante jongste kind herinneren
Ja, begrijpelijkquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die serie deed me altijd aan The Flintstones denken
Ja tochquote:
DAT WAS ZO LEUHEUK!!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, begrijpelijk![]()
Ik keek ook altijd Get A Life. Geweldig vond ik dat![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |