Van de mailcompany in Zaandam, mocht er 2 jaar niet in daarnaquote:
Je hebt wel een interessant leven gehad zo te horenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Van de mailcompany in Zaandam, mocht er 2 jaar niet in daarna
Dat snap ik welquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Van de mailcompany in Zaandam, mocht er 2 jaar niet in daarna
Heel interessantquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt wel een interessant leven gehad zo te horen
Ik werd er handhandig uitgezet ook nogquote:
Tsja, zulke dingen doe ik nou nooitquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heel interessant
[..]
Ik werd er handhandig uitgezet ook nog
Ook dat begrijp ikquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heel interessant
[..]
Ik werd er handhandig uitgezet ook nog
Nou neequote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ook dat begrijp ik![]()
Had je zoveel gezopen dat je het verschil tussen een toiletpot en de bar niet meer zag?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou nee
Ik had gewoon geen zin om naar de wc te lopen en stond toch bier te bestellen
Dit is wel iets van 10jaar terug ofzo hoorquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit is wel iets van 10jaar terug ofzo hoor
Tegenwoordig ga ik gewoon netjes naar de wc
Ja het was een keuze die ik moest makenquote:
Goede keuze welquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja het was een keuze die ik moest maken
Of bier bestellen en daarna pissen of pissen en daarna weer in de rij staan voor bier
Ik dacht laat ik het maar combineren
Sterker nog, ik had wel al betaald en nooit de 4 bier gekregen want toen lag ik al buitenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goede keuze wel![]()
Dat biertje heb je vast niet meer kunnen opdrinken
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sterker nog, ik had wel al betaald en nooit de 4 bier gekregen want toen lag ik al buiten
Ja eigen schuld dikke bultquote:
Ga je niet op vakantie deze zomer?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Uhu
Oh ik heb echt zin om op reis te gaan
Jawel, ik ga een weekje een poging doe tot surfenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga je niet op vakantie deze zomer?
Waar ga je surfen dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jawel, ik ga een weekje een poging doe tot surfenen ik ben nog een week vrij. Maar ik wil eigenlijk een maand of twee op reis en rondtrekken. Maar eerst even sparen
Kan je het een beetje?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
In zo'n typisch surfdorp in Zuid-Frankrijk. Ik ben benieuwd
Neequote:
Ik wil het al zo lang leren he surfenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Neeen ik ben al niet zo handig
![]()
Ik heb één keer gewaterskied, laat maar
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Neeen ik ben al niet zo handig
![]()
Ik heb één keer gewaterskied, laat maar
Moet je doenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wil het al zo lang leren he surfen
Vrienden van mij doen het vaak bij Wijk aan Zee
Ja mij ookquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Moet je doen![]()
Lijkt me echt tof om het (goed) te kunnen.
Ik heb meer voorover gehangen, liters zweewater binnen gekregen ookquote:
Ik was zondag bij IJmuiden en daar waren heel veel kitesurfers. Dát lijkt me ook gaaf!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja mij ook
Maar eens kijken van de zomer
Ja die zie je ook op Wijk aan Zee veelquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik was zondag bij IJmuiden en daar waren heel veel kitesurfers. Dát lijkt me ook gaaf!
Ik ookquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja die zie je ook op Wijk aan Zee veel
Alleen ik heb hoogtevrees dus dat is niks voor mij denk ik
Mweh, ik krijg het al benauwd wanneer ik uit mijn raam kijk, dus denk echt niet dat ik het ga doen ooitquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar wil het toch een keer proberen
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mweh, ik krijg het al benauwd wanneer ik uit mijn raam kijk, dus denk echt niet dat ik het ga doen ooit
Moest laatst een bal van de schuurdak halen voor mijn neefje, is echt serieus maar 2,5meter hoog ofzoquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moest laatst een bal van de schuurdak halen voor mijn neefje, is echt serieus maar 2,5meter hoog ofzo
Ik klim op het trappetje en het zweet brak mij uit
Nou dat zou ik ook hebben hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moest laatst een bal van de schuurdak halen voor mijn neefje, is echt serieus maar 2,5meter hoog ofzo
Ik klim op het trappetje en het zweet brak mij uit
Ja het is wel geluktquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou dat zou ik ook hebben hooris het wel gelukt?
Ik ken trouwens een piloot met hoogtevrees
Niet iedereen is zo'n held als jij bent manquote:
Waarom dat?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tot 4 uur wachten in Den Haag, heb ik weer...
Kun je niet even iets voor jezelf doen of mag dat niet?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tot 4 uur wachten in Den Haag, heb ik weer...
Zat ik ook te denken. Gewoon een beetje sight-seeing doen nu je er toch bentquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kun je niet even iets voor jezelf doen of mag dat niet?
Jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zat ik ook te denken. Gewoon een beetje sight-seeing doen nu je er toch bent
Kun je niet even gaan slapen?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben echt heel moe!!
Zuipen met C_A en dan een nacht met Dateding. Ik kan het niet aan allemaal!
Dat ga ik ook gewoon doenquote:
Das niet goed voor je hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Nouja ik slaap zo'n 4x per dag, weet niet of ik het nog middagdutjes kan noemen
't zijn echte nachtbrakersquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:17 schreef kree het volgende:
[..]
Das niet goed voor je hoor
Wat is dat met al die slaapkoppies hierzo
Op dit moment is het niet anders dat ik heel veel slaapquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:17 schreef kree het volgende:
[..]
Vond het gister al laat, maar ben eigenlijk een nachtmens ook, het enige wat me weerhoud om tot laat te blijven hangen is dat ik weet dat m'n wekker 6 uur gaat.quote:
Ik moet slaap inhalenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:17 schreef kree het volgende:
[..]
Als kind was ik altijd vroeg wakker, maar sinds de pubertijd ben ik in een echt avondmens veranderd. Ik kan gewoon niet opstaanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:18 schreef kree het volgende:
[..]
Vond het gister al laat, maar ben eigenlijk een nachtmens ook, het enige wat me weerhoud om tot laat te blijven hangen is dat ik weet dat m'n wekker 6 uur gaat.
Ik ben veel te laat naar bed gegaan en was veel te vroeg weer wakker. Gaat nu al twee weken zoquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik ook, maar ik ben helemaal niet moe
Ik kijk nog steeds wel tekenfilms 's ochtendsquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:21 schreef kree het volgende:
ach heb hetzelfde weet nog wel tekenfilmpjes kijken (vrouwtje theelepel, dommel en dat soort) op zaterdag 7 uur.
Als ik nu vrij ben dan heb ik er ook echt geen moeite mee om gewoon tot in de middag door te slapen.
Ik was niet op fok gister, heb de hele avond en deel nacht met een vriend zitten skypenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:23 schreef kree het volgende:
hmmm hoe laat hebben jullie het gister wel niet gemaakt op je weet wel
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:23 schreef kree het volgende:
hmmm hoe laat hebben jullie het gister wel niet gemaakt op je weet wel
2 uur! Ik zei om 12 uur dat ik ging slapenquote:
valt me nog meequote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
2 uur! Ik zei om 12 uur dat ik ging slapen
Quotefaaltje?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
2 uur! Ik zei om 12 uur dat ik ging slapen
Ik ookquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kijk nog steeds wel tekenfilms 's ochtends
Dus tijd voor een dutjequote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:28 schreef kree het volgende:
[..]
owh ok dan heb je nog korter geslapen als ik
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ookgeweldig vind ik dat!!
Vroeger na stappen, maar dat is nu niet meer
Cartoon Network kijken midden in de nacht!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ookgeweldig vind ik dat!!
Vroeger na stappen, maar dat is nu niet meer
Zo, das lang geledenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Cartoon Network kijken midden in de nacht!!
Cow and Chicken, Dexter's lab en Ed, Edd n Eddy !!
Heeerlijk! Zeker dexter en ed, edd n eddyquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Cartoon Network kijken midden in de nacht!!
Cow and Chicken, Dexter's lab en Ed, Edd n Eddy !!
Vertel, dit klinkt handigquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:30 schreef xFriendx het volgende:
Hi weer perfectly nice eatable canned goods
Je hebt boodschappen gehaald?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:30 schreef xFriendx het volgende:
Hi weer perfectly nice eatable canned goods
Nee, zag TT blikvoer en dan vaak open ik met iets waar het over gaat in het topic. Blikvoer, goed geconserveerde dames....quote:
Verdommme ik dacht dat het om makkelijk eten gingquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee, zag TT blikvoer en dan vaak open ik met iets waar het over gaat in het topic. Blikvoer, goed geconserveerde dames....
oh jawel hoor, ben nu aan t rondlopen door de megastoresquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kun je niet even iets voor jezelf doen of mag dat niet?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee, zag TT blikvoer en dan vaak open ik met iets waar het over gaat in het topic. Blikvoer, goed geconserveerde dames....
Shopzequote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
oh jawel hoor, ben nu aan t rondlopen door de megastores
zocht eigenlijk een mediadinges of saturn, maar hier kan de bus blijven staan..
als er geen mm of saturn in de buurt is, ben ik al klaarquote:
Dat was dan je goeie daad voor 2012!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:46 schreef xFriendx het volgende:
Vanmiddag op het station moest ik rennen voor de trein samen met een vriend van me. Voor ons rende een dame. Liet onderweg denk ik haar telefoon vallen met nog wat. Ze raapte wel haar telefoon op maar niet haar OV-kaart. Dus toch ff gestopt om die op te rapen. Ze zag het later zelf al, maar was toch blij dat ik er aan dacht en het ding kon teruggeven.
En toen voelde ik me (nog) beter
Welke?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
als er geen mm of saturn in de buurt is, ben ik al klaar
Game gescoord
Hoe galantquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:46 schreef xFriendx het volgende:
Vanmiddag op het station moest ik rennen voor de trein samen met een vriend van me. Voor ons rende een dame. Liet onderweg denk ik haar telefoon vallen met nog wat. Ze raapte wel haar telefoon op maar niet haar OV-kaart. Dus toch ff gestopt om die op te rapen. Ze zag het later zelf al, maar was toch blij dat ik er aan dacht en het ding kon teruggeven.
En toen voelde ik me (nog) beter
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Soul Calibur 5
nu eten, dan zie ik wel weer..
Yayquote:
Is dat dat blad van ze jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Eet smakelijk
[..]
Yayde nieuwe Wachttoren is uit
Gewoon vragen of ze weten dat de eerste Jehova een zonaanbidder was. Kijken of ze dan nog eens langskomen.quote:
Jaquote:
Hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon vragen of ze weten dat de eerste Jehova een zonaanbidder was. Kijken of ze dan nog eens langskomen.
Wel weer wat te lezen voor op de wc dan, is weer eens wat anders dan de VI of Donald Duckquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaik was een keer aardig tegen ze en toen stopten ze iedere maand dat blad door mijn brievenbus
Het werkt obstiperendquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
[..]
Wel weer wat te lezen voor op de wc dan, is weer eens wat anders dan de VI of Donald Duck
De eerste Jehova was een Vrijmetselaar. Een zonaanbidder dus.quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
De eerste Jehova was een Vrijmetselaar. Een zonaanbidder dus.En laat dat nu net zijn wat ze verafschuwen.
Niet goedquote:
Ahaaaa okequote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
De eerste Jehova was een Vrijmetselaar. Een zonaanbidder dus.En laat dat nu net zijn wat ze verafschuwen.
Dat ook jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Het is gewoon fijn om mensen blij te maken
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:04 schreef xFriendx het volgende:
En nu weer sporten en aansluitend boodschappen doen. Tot later weer.
Ik geloof dat Jofu nog een pakje heeft liggen wat hij niet gaat gebruiken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:26 schreef kree het volgende:
gedver ik moet nog een fotoshoot doen met de coverband over een paar weekjes.
Haha ik heb niks, geen idee wat ik aan moet doen.
En ik haat dat gemaakte foto's maken trouwens maar ik kom er niet meer onderuit.
Maar gevraagd wat de stijl een beetje moet zijn.
Als ik dat weet dan moeten jullie me ff helpen want ik ben een kluns in kleding uitzoeken enzo
niet echt iets voor een bandje en vast z'n maat niet..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ik geloof dat Jofu nog een pakje heeft liggen wat hij niet gaat gebruiken.
Jammerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:29 schreef kree het volgende:
ff terzijde twi maar er lag hier niks in de bus hoor
quote:Lisanne Verbaan -->Albert Heijn
VERSCHRIKKELIJK!! hoe kunnen jullie dat doen.. een gezellige fijne eerlijke supermarkt was het beeld wat jullie proberen te schetsen en wat ook gelukt was. DAT BEELD WAAR JULLIE JAREN AAN GEWERKT HEBBEN IS NU COMPLEET VERDWENEN !! Geen AH meer voor mij ! zelfs niet voor een pakje sigaretten!
Als autoliefhebber kan ik voorstellen dat je dan kippenvel krijgt ja, ik zou er denk ik niet echt warm van worden aangezien ik echt helemaal niks met auto's hebquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:59 schreef Kreator het volgende:
Ik heb zojuist even achter het stuur van een Ferrari 360 cabrio gezeten. Mijn god, wat brullen met die motor. Kreeg kippenvel..
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:59 schreef Kreator het volgende:
Ik heb zojuist even achter het stuur van een Ferrari 360 cabrio gezeten. Mijn god, wat brullen met die motor. Kreeg kippenvel..
Eeuwige roemquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:10 schreef stevenmac26 het volgende:
Krijg net een mailtje van een ajax site of ik columnist wil worden
Helaas krijg ik geen vergoeding of een gratis seizoenskaart
Geluid was echt fenomenaal.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Ondanks dat ik Ferrari's lelijk vind, die motor.
Sowiesoquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ik geloof dat Jofu nog een pakje heeft liggen wat hij niet gaat gebruiken.
quote:
Dat geloof ik wel jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geluid was echt fenomenaal.. Hele auto trilde bij 8000 toeren.
.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:53 schreef stevenmac26 het volgende:
Hmm keuzes
Ik kan morgen gratis naar Defqon maar ik mag daar nog 3jaar niet komen
Maar ik zou ook al gaan chillen in Amersfoort
Over het hek geklommen 2jaar terugquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]wat heb je daar nou weer uitgespookt
![]()
Ik zou gewoon lekker naar Amersfoort gaan dan. Mag je die stad wel in?
Wow, over een hek klimmen en dan 3 jaar een verbod krijgen, wat overdrevenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Over het hek geklommen 2jaar terug
En ja daar mag ik gewoon nog komen
Ik mag alleen niet bij Defqon komen, voor de rest ben ik overal in Nederland gewoon welkom
Nee, ik kreeg een 5jarig verbod en een geld boete wegens huisvredebreukquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wow, over een hek klimmen en dan 3 jaar een verbod krijgen, wat overdreven![]()
Bij Mysteryland hebben ze de gasten die via het water kwamen en over de hekken klommen gewoon terug laten zwemmen geloof ik![]()
Maarre A'foort zou ik doen
Huisvredebreuk watquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg een 5jarig verbod en een geld boete wegens huisvredebreuk
En Mysteryland heb ik ook 2x gedaan per water
Ja was echt te knullig gewoonquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Huisvredebreuk wat![]()
Ik wil dit jaar ook naar ML maar ik regel wel een kaartje via Marktplaats op het laatste moment. Die van mij heb ik vorig jaar in de uitverkoop weggedaan
Haha dat bedoel ikquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:04 schreef stevenmac26 het volgende:
Maarja dat zeg ik nu
Vorig jaar heb ik ook nog de dag zelf een kaartje gekocht
Valtifest isquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha dat bedoel ik![]()
Ik wil ook nog wel naar Valtifest
Wel verkleed komen dan hèquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Valtifest is![]()
Dat is opzich ook wel nog een optie om heen te gaan ja
quote:
Jawel, het thema is 'next to Uranus'quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar dit jaar is het laatste jaar van Valtifest in Amsterdam las ik
Weg uit Amsterdam geloof ik, gezeik met jawel: Gemeente Amsterdam en die fijne kerel van een Eberhard van der Laanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jawel, het thema is 'next to Uranus'![]()
Maarre waar gaat Valtifest dan heen?
Dat meen je niet! Volgens mij is het één van de relaxte feestjes in de stad en het ligt al ontzettend afgelegenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weg uit Amsterdam geloof ik, gezeik met jawel: Gemeente Amsterdam en die fijne kerel van een Eberhard van der Laan
Hiquote:
het ging er volgens mij juist om dat Valtifest wil uitbreiden en dat Eberhard dat niet toestaatquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Volgens mij is het één van de relaxte feestjes in de stad en het ligt al ontzettend afgelegenAmsterdam is écht aan het vertrtutten! En Eberhard is nog erger dan Job
[..]
Hi
In kostuumquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
het ging er volgens mij juist om dat Valtifest wil uitbreiden en dat Eberhard dat niet toestaat
Maarja misschien dit jaar maar dan wel heengaan als het de laatste keer is
Balen man. Defqon moet vet zijn.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:53 schreef stevenmac26 het volgende:
Hmm keuzes
Ik kan morgen gratis naar Defqon maar ik mag daar nog 3jaar niet komen
Maar ik zou ook al gaan chillen in Amersfoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |