is gewoon genieten hier!quote:
filmpje loopt tot 1.32 ongeveer.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:29 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Vanaf 2:30 op de achtergrond: http://www.gossipqueen.nl(...)012/06/Badr-Hari.jpg
En ongetwijfeld in het roddelblad van Evert![]()
*kir kir giegelquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:08 schreef MaLo het volgende:
Misschien kan Yolanthe een indringend interview doen met Estelle en Badr.
Ik denk het nietquote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:08 schreef MaLo het volgende:
Misschien kan Yolanthe een indringend interview doen met Estelle en Badr.
Wel een contract breuk met vage (géén) rede.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:15 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat Sylvie gewoon graag wil laten zien dat het nog wel goed zit, ondanks de roddels. Waarom zouden ze dit faken? Het EK is toch voorbij? Noem me maar naief maar zo lang het gebaseerd is op wat vage roddels geloof ik gewoon dat Raf en Syl nog gelukkig samen zijn.
Nou, bewegend beeld gezien en ik kan niet zeggen dat ik 'm een lekker ding vind. Mooi lijf wel, maar dat mag ook wel voor een kickbokser.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:18 schreef ThunderBitch het volgende:
Met een vorige ex. (voor het geval deze nog niet voorbij is gekomen).
http://badrhariboxer.com/tag/chantal-oornink/
Eet waarschijnlijk slecht door haar verliefdheidquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:18 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, bewegend beeld gezien en ik kan niet zeggen dat ik 'm een lekker ding vind. Mooi lijf wel, maar dat mag ook wel voor een kickbokser.
En wat is Estelle mager! Ze was toch een stuk flinker een tijd terug?
Dat lees ik er niet in. Ze wordt van een programma gehaald, maar blijft onder contract bij RTL Duitsland, toch?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel een contract breuk met vage (géén) rede.
http://www.destentor.nl/n(...)-Das-Supertalent.ece
Welnee, gewoon standaard Marokkanen-kop.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:18 schreef Day het volgende:
Nou, bewegend beeld gezien en ik kan niet zeggen dat ik 'm een lekker ding vind. Mooi lijf wel, maar dat mag ook wel voor een kickbokser.
Badr slaat natuurlijk niet zijn vriendin het ziekenhuis in, het waren de buren van zijn vriendin die hij het ziekenhuis in sloegquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:42 schreef Cynix ® het volgende:
Welke had-ie ook al weer het ziekenhuis in geslagen?
Da's niet zo interessant want dat was al jaren min of meer bekend, en of ze nou Truus of Suus heten maakt mij iig niet zo veel uit...wel als het een BN'r is natuurlijk want daar speculeerde Estelle zelf over in haar interviewquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:27 schreef utrecht1970 het volgende:
Ben benieuwd of de andere ex/en van Ruud nog een duit in het zakje doen, of zit dat in de riante afkoopregeling, dat ze hun bek moeten houden over hun huwelijk
Goh Cynix, je zou onderhand bijna gaan denken dat jij wat issues hebt met Marokkanen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Welnee, gewoon standaard Marokkanen-kop.
Alleen lijkt-ie al zijn tanden nog te hebben, misschien dat dat opvalt.
gewoonte ofzo? of misschien is het in de relatie nog net wat minder eenzaam dan zonder relatiequote:Op zondag 24 juni 2012 11:15 schreef Ziba het volgende:
Waarom doen ze niet gewoon normaal en scheiden ze van elkaar vóórdat er vreemd wordt gegaan (of praat er met elkaar over i.p.v. meteen in bed te duiken met een ander). Die eenzaamheid enzovoort komen toch niet zomaar?
volgens mij is het redelijk 'normaal' dat je al een vervang scharrel hebt voordat je de vorige de laan uit stuurt.quote:Op zondag 24 juni 2012 11:15 schreef Ziba het volgende:
Waarom doen ze niet gewoon normaal en scheiden ze van elkaar vóórdat er vreemd wordt gegaan (of praat er met elkaar over i.p.v. meteen in bed te duiken met een ander). Die eenzaamheid enzovoort komen toch niet zomaar?
quote:Op zondag 24 juni 2012 02:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Goh Cynix, je zou onderhand bijna gaan denken dat jij wat issues hebt met Marokkanen.
Die overigens zelfs in hun standaardversie al wel iets knapper zijn dan excellent gelukte kaaskoppen zoals jij.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |