Dat scheelt toch bij het kerstboom versieren. Ofzo.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:34 schreef Cynix ® het volgende:
Een gezellige Marokkaan, kom er eens om.
Nou ja, wel een met losse handjes uiteraard.
Dat was Ruud.quote:
Oeh jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:10 schreef Poeke het volgende:
Het is tijd voor nieuw nieuws. Kan Daphne niet eens uit de school klappen tegen Evert?
Afgelopen week zat 'ie iig wel met Sylvie te etenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 08:19 schreef jpjedi het volgende:
Hmmm ben niet zo van de BN-er roddels maar de voetbal interesse bracht me bij dit topic en ik moet zeggen dat ik in Januari naast vd Vaart en Nicky Plessen zat te ontbijten op Schiphol, achter de douane. Het leek een stelletje maar ik stelde er vraagtekens bij omdat ik bij Sylvie op school heb gezeten en zij nergens in de buurt was. Normaal zou me de vrouw van een voetballer geen bom interesseren namelijk.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-als-een-speer.dhtmlquote:Opgejaagde Gullit verlaat golfbaan als een speer
23-6-12 - 07:50 bron: AD Sportwereld
Oud-international Ruud Gullit tijdens het Van Lanschot Senior Open golftoernooi. Gullit doet dit jaar voor het eerst mee en is een van de 72 deelnemende amateurs.
Of het kwam omdat hij ruim vijfeneenhalf uur op de golfbaan had gelopen of doordat hij de media een beetje beu is; Ruud Gullit had gistermiddag na zijn eerste ronde tijdens het Lanschot Senior Open op de Koninklijke Haagsche Golf & Country Club geen zin meer om journalisten te woord te staan.
Ook niet over zijn golfspel, want de oud-voetballer stapte na zijn achttiende hole snel in een buggy om zich als een speer van de golfbaan in Wassenaar te laten vervoeren.
Het zit Ruud Gullit, die donderdagavond op televisie nog wel liet weten eventueel beschikbaar te zijn voor de functie van bondscoach, even niet mee.
Hij ligt in scheiding met zijn vrouw Estelle en is daardoor een prooi voor de paparazzi. Die waren dan ook aanwezig toen Gullit om half twee op hole tien moest starten.
Ruim vijfëneenhalf uur later kwam hij binnen, ruim een uur later dan normaal het geval zou zijn geweest.
Het stormde namelijk hard op de Haagsche. Soms werd windkracht acht gemeten tijdens de wedstrijd waaraan niet alleen profs, maar ook amateurs - zoals Gullit - meededen.
De 49-jarige Amsterdammer heeft handicap 6,6, maar dat kon hij gisteren onder deze 'omstandigheden' op de Wassenaarse golfbaan niet spelen.
Ik heb hem nog niet op bewegend beeld gezien, maar er is volgens mij niks mis mee, neequote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Het lijkt me eigenlijk wel een leuke man.![]()
Of mag dat niet.
Ze heeft wel knokkige knieën op die foto hoor... gaddammequote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:47 schreef Mylene het volgende:
Deze foto staat op de voorpagina:
[ afbeelding ]
quote:
Hij is helemaal niet bad. Hij heeft nota bene een kerstboom!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:55 schreef proud_mami het volgende:
Badr Hari is lekkerrrrrrrrrrrrr ...... een echt lekkere bad boy!
En hij heeft een maand in het klooster gezeten! Een maand!!!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet bad. Hij heeft nota bene een kerstboom!
En daarna belde hij zijn moeder om te vragen of de TV wat zachter mochtquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En hij heeft een maand in het klooster gezeten! Een maand!!!![]()
Inderdaad! Nou, toen ik dat las, zat ik even helemaal stuk dat begrijp je natuurlijk wel .quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En daarna belde hij zijn moeder om te vragen of de TV wat zachter mocht
Ik deed een gracieus showbizztraantje plengen. Zo'n mooie enkele. Die zo tergend langzaam naar beneden biggelt.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Inderdaad! Nou, toen ik dat las, zat ik even helemaal stuk dat begrijp je natuurlijk wel .
Zo'n Maxima-exemplaar?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik deed een gracieus showbizztraantje plengen. Zo'n mooie enkele. Die zo tergend langzaam naar beneden biggelt.
Ik neig er zelf eerder naar het een Sylvietje te noemen... Ligt er ook aan hoe lang ik er op heb moeten persen... De spontanere exemplaren krijgen eerder een Maxima-label mee, ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |