quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:45 schreef rosepetals het volgende:
Net zonnebril in mijn haar, want mooi.
heu, niet haten op Rosepetals jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:49 schreef trovey het volgende:
Straks in de auto met zonnenbril want zon.
[..]
Mannen die het voor je opnemenquote:
Sorryquote:
Ik draag er een als de lucht wit is van de wolken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:52 schreef wise het volgende:
mensen dragen niet alleen een zonnebril voor de zon
blinde mensen dragen het vaak, en mensen met allergie krijgen ook vaak van de huisarts te horen om een zonnebril op te doen als ze buiten zijn. (zon of geen zon)
En iedereen is blind die zonder zon een zonnebril draagt...goed excuus, ga ik gebruiken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:52 schreef wise het volgende:
mensen dragen niet alleen een zonnebril voor de zon
blinde mensen dragen het vaak, en mensen met allergie krijgen ook vaak van de huisarts te horen om een zonnebril op te doen als ze buiten zijn. (zon of geen zon)
Hier heb ik ook veel last van, irritant is dat.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:54 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik draag er een als de lucht wit is van de wolken.
Kan namelijk niet voor mij uitkijken als het licht te vel is (wolken, geen zon)
Dat idd.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:54 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Al draagt een aap een gouden ringquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:45 schreef rosepetals het volgende:
Net zonnebril in mijn haar, want mooi.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:54 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Omg! Een spelfout! Omg omg omg!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:02 schreef kedge het volgende:
[..]!!!!
Hoeft nog niet eens heel fel te zijn, want lenzen.
Eigenlijk wel. Sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History became legend, legend became myth.
Nee, last van het licht door de lenzen, omdat je ogen gevoeliger zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:04 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Omg! Een spelfout! Omg omg omg!
Lenzen helpen niet toch?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:04 schreef valek het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:04 schreef valek het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Sorry
Roos is mooi zowel van binnen als van buiten, noob!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
Heb jij haar binnenkant kunnen checken?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:09 schreef Knaller het volgende:
[..]
Roos is mooi zowel van binnen als van buiten, noob!
Rayban________________!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:11 schreef xSouL het volgende:
Over de hele jaar door geen Rayban zonnebril op hebben._!
Oke.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:19 schreef valek het volgende:
[..]
Ik ben gemeen. Sorry. Ik doe het niet meer.
Als de zon hoog aan de hemel staat uit een kamer komen met de gordijnen dicht.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:16 schreef sinepedraap het volgende:
Ik heb altijd een zonnebril op in de auto. Behalve in de avond en in de nacht. Zelfs met bewolking. Het is gewoon fijn om je zolderkameroogjes te sparen en een stuk veiliger. Als ik m'n zonnebril vergeet en de zon schijnt niet eens ben ik ze soms alsnog aan het fijnknijpen
Niet alleen met zon, ook bewolking is fel.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als de zon hoog aan de hemel staat uit een kamer komen met de gordijnen dicht.
quote:
Dat wit is wel scherp ja.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:24 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Niet alleen met zon, ook bewolking is fel.
Dit dus. Soms zelfs feller dan met zon en strakblauwe lucht. Heb in de auto ook bijna altijd een zonnebril op overdag.quote:
Ik heb ook vaak zonnebril op zonder zon omdat ik lichtgevoelig ben atm en mn ogen als de tering gaan tranen als ik mn zonnebril niet op heb, en ik niet eruit wil zien alsof ik jank lol.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:38 schreef Eenskijken het volgende:
Wat een vreemde types zijn dat vaak.
En ik vertrouw ze voor geen meter. Zitten altijd mijn kant op te gluren maar je weet nooit precies waar ze heen kijken... Verdachte mensen als je t mij vraagt
Lijkt me ook logisch. Al die kutsmoesjes hier.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:10 schreef Levolution het volgende:
Ik weet niet meer waar, maar ik had laatst ergens gelezen dat zoveel % van de mensen daadwerkelijk een zonnebril draagt om te gluren.
Klopt stond in de krant pas terug, iets van 60% dacht ik. Maar een klein gedeelte van de mensen gebruikt het daadwerkelijk om zichzelf tegen de zon te beschermen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:10 schreef Levolution het volgende:
Ik weet niet meer waar, maar ik had laatst ergens gelezen dat zoveel % van de mensen daadwerkelijk een zonnebril draagt om te gluren.
Neo, ben jij dat?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:27 schreef DrDarwin het volgende:
Ik draag ook een zonnebril want ik bevind me in The Matrix.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:11 schreef xSouL het volgende:
Over de hele jaar door geen Rayban zonnebril op hebben._!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |