Dat wit is wel scherp ja.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:24 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Niet alleen met zon, ook bewolking is fel.
Dit dus. Soms zelfs feller dan met zon en strakblauwe lucht. Heb in de auto ook bijna altijd een zonnebril op overdag.quote:
Ik heb ook vaak zonnebril op zonder zon omdat ik lichtgevoelig ben atm en mn ogen als de tering gaan tranen als ik mn zonnebril niet op heb, en ik niet eruit wil zien alsof ik jank lol.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:38 schreef Eenskijken het volgende:
Wat een vreemde types zijn dat vaak.
En ik vertrouw ze voor geen meter. Zitten altijd mijn kant op te gluren maar je weet nooit precies waar ze heen kijken... Verdachte mensen als je t mij vraagt
Lijkt me ook logisch. Al die kutsmoesjes hier.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:10 schreef Levolution het volgende:
Ik weet niet meer waar, maar ik had laatst ergens gelezen dat zoveel % van de mensen daadwerkelijk een zonnebril draagt om te gluren.
Klopt stond in de krant pas terug, iets van 60% dacht ik. Maar een klein gedeelte van de mensen gebruikt het daadwerkelijk om zichzelf tegen de zon te beschermen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:10 schreef Levolution het volgende:
Ik weet niet meer waar, maar ik had laatst ergens gelezen dat zoveel % van de mensen daadwerkelijk een zonnebril draagt om te gluren.
Neo, ben jij dat?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:27 schreef DrDarwin het volgende:
Ik draag ook een zonnebril want ik bevind me in The Matrix.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:11 schreef xSouL het volgende:
Over de hele jaar door geen Rayban zonnebril op hebben._!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |