Had mij ooit toegevoegd op facebook en toen fuckte ik hem dood, toen ook al zijn trotse verhalen gelezen. Femme mag hem ook niet. Beated blazers als nieuw verkopen op mp. Gast verkoopt veel schoenen maar zou het niet vertrouwen. Legend zou ik hem dus niet noemen, eerder triest.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:29 schreef Atta-boy het volgende:
Wie is Camille? Zie die naam en foto's voorbij komen op lb maar heb heel dat verhaal nergens kunnen vinden. Is ie nu al een forum legend? Heb die gast nog nooit ergens gezien.
Ja, je kan het al bij zijn foto's zien.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:35 schreef Atta-boy het volgende:
Bedoelde het ook niet als eervolle legend![]()
Zal hem eens een keer toevoegen op fb en de heldenverhalen doorlezen
Ik loop in de middag sowieso ff langs. Ben dan toch in de buurt, mocht ik op tijd klaar zijn met school natuurlijk.
Precies.. Dat gevoel heb ik dus ook.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:54 schreef Bajskorv het volgende:
Schiet niet op inderdaad, het is gewoon een hype om te campen.
Liever zij dan ik. Heb wel wat beters te doen dan nu al in de rij staan.quote:
Ik wil deze ook hebbon. Zijn ze nog ergens te krijgen? Ik zoek maar kan ze nergens vinden.quote:
eBay e.d. geprobeerd?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:58 schreef NatteKrant het volgende:
[..]
Ik wil deze ook hebbon. Zijn ze nog ergens te krijgen? Ik zoek maar kan ze nergens vinden.
Blijf je dan de hele avond?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:35 schreef Atta-boy het volgende:
Net stonden er al 55 man op de lijst. Ben bang dat ik wel vanavond al langs moet gaan. Eerst buienradar maar eens checken haha
Zal wel moeten ben ik bangquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:31 schreef don-diablo het volgende:
[..]
eBay e.d. geprobeerd?
[..]
Blijf je dan de hele avond?
je kan bij andere shops proberen na de release. Alleen de 100 paar krijgt een custom box en tee dacht ik. Snap ook niet dat iedereen zo hyped up doet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:43 schreef Senderious het volgende:
Die Asics x Woei collab is dope, maar om daarvoor nou een dag van tevoren te wachten.. Je maakt zeker geen kans meer als je morgen er om 11 bent?
Dat is nu dus het probleem, normaal gesproken wel maar als er nu al 55 man waren 1,5 uur geleden heb ik weinig hoop.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:43 schreef Senderious het volgende:
Die Asics x Woei collab is dope, maar om daarvoor nou een dag van tevoren te wachten.. Je maakt zeker geen kans meer als je morgen er om 11 bent?
Ik denk dat ik maar ga skippen als ik dit hoor. Gaat mij te ver om vanavond al heen te moeten. Dan liever de KZKlot.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:10 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Dat is nu dus het probleem, normaal gesproken wel maar als er nu al 55 man waren 1,5 uur geleden heb ik weinig hoop.
Nice Hal, leuke schoen maar niet helemaal mijn ding.
Niet mijn schoen, maar verhoudingen zijn best oké zo te zien.quote:
Yup:quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:03 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Niet mijn schoen, maar verhoudingen zijn best oké zo te zien.
Naar End bedoel ja? Yup. Hopelijk gaat dat mijn zomerschoen worden, plus weer een frisse Free wsl.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:37 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Jij had toch een mailtje gestuurd voor de kzKlot?
Dafuq...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:49 schreef SHOOOTO het volgende:
Laatste update, er zijn vier mensen uit Nijmegen bijgekomen at Woei....op hun scooters :p
_____________________________________________!
klopt. De eerste CW is echt rood. Deze is een beetje flets.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:55 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat die kostons donkerder waren of hebben ze al een keer een rood model uitgebracht?
Die eerste is dus veel tofferquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:22 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
klopt. De eerste CW is echt rood. Deze is een beetje flets.
[ afbeelding ]
Ik heb ook gemaild. Lijkt me erg fijn voor de zomer. Ik laat die woei schoen maar lopen als ik dit zo lees. Vind die superstars op dit moment toch leuker.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:48 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Naar End bedoel ja? Yup. Hopelijk gaat dat mijn zomerschoen worden, plus weer een frisse Free wsl.
Die is echt crap qua kleur. De andere rode was van sučde en deze was glad en flets.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:55 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat die kostons donkerder waren of hebben ze al een keer een rood model uitgebracht?
Size 9,5 please.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:23 schreef Atta-boy het volgende:
Nr 83 op de lijst. Woei x asics we in this!
Very nice, release/price info?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:09 schreef HAL9000S het volgende:
Was er nog iemand op zoek naar camo?
[ afbeelding ]
Deel van de VANS OTW LUDLOW pack die in Juli ergens een keer uit zou moeten komen. Geen idee qua prijs.quote:
100+ man inmiddels?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:55 schreef Atta-boy het volgende:
Ja man, heb zelfs shooto een handje gegeven. Mijn dag is weer goed.
Thanks DD maar bij patta hebben ze blijkbaar even online gestaan en meteen uitverkocht. Woei ga ik maandag dan even proberen ofzo. Avenue zit in Antwerpen toch?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:09 schreef don-diablo het volgende:
Nacht doorgekomen atta?
TZn-FR. Je kunt patta, woei, avenue e.d. proberen. Die hebben ze.
Woei gaat nu even 4 dagen verbouwen en avenue zit idd in Antwerpen. Kun je beide even bellen om te vragen of ze de schoenen hebben in je maat.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:50 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Thanks DD maar bij patta hebben ze blijkbaar even online gestaan en meteen uitverkocht. Woei ga ik maandag dan even proberen ofzo. Avenue zit in Antwerpen toch?
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:55 schreef Atta-boy het volgende:
Ja man, heb zelfs shooto een handje gegeven. Mijn dag is weer goed.
Zal ik zo wel ff doen als ik tijd heb.quote:Op zondag 24 juni 2012 10:19 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Maak eens foto's van je nieuwe aankoop.
De speciale doos is verwaarloosbaar dus. Ga je het shirt nog daadwerkelijk dragen?quote:
lol, ik heb je toch de hand geschud :pquote:Op zondag 24 juni 2012 12:00 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Zal ik zo wel ff doen als ik tijd heb.
Shooto jij was toch die asian guy bij team lacebag of niet? Je homie is er blij mee geloof ik. Hij zou eerst ook mee campen
Ik ben er totaal niet rouwig om dat ik niet ben geweest. Campen is niet aan mij besteed.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:20 schreef Atta-boy het volgende:
Ja snap ook niet wat mensen zo cool aan die doos vinden. Is best wel mooi maar ik gooi hem toch maar op m'n stapel.
Weet niet, denk dat ik hem wel ga dragen. Het shirt dat de crew droeg was erg nice, had liever die gehad.
Ja maar wist niet zeker of jij het wasquote:Op zondag 24 juni 2012 15:24 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
lol, ik heb je toch de hand geschud :p
Je bedoelt Orin? Zo ja, hij zou mee helpen filmen/foto's schieten maar moest op laatste moment invallen op werk. Maar ik heb een paartje 7.5 voor hem meegenomen.
Erg mooie schoen moet ik zeggen. On the foot ook nicequote:Op zondag 24 juni 2012 10:27 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(niet mijn paartje btw)
[ link | afbeelding ]
WOEI x ASICS GEL LYTE III
Ebay/Marktplaats en fora.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:59 schreef DJWeisz het volgende:
Ik ben zoekende naar de Air Jordan V Wolf Grey maat 41/42, is model van vorig jaar maar zou toch nog ergens tekrijgen moeten zijn ?? Iemand ervaringen met oudere modellen kopen ?
Met voorbaat dank
De resellers moeten nu gebruik maken van de hype en snel proberen te verkopen, maar niet voor die prijs iig. Denk dat 300-325 nog realistisch kan zijn.quote:
Zag dat er al zoveel werd geboden op mp. Tja.. Hype, hype.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:09 schreef Atta-boy het volgende:
Denk dat je blij kan zijn als je er 300 voor krijgt.
Ga zelf binnenkort wat spul weg doen denk ik. Heb nog wat spul liggen wat me niet past en wat ik niet draag. Kan ook wel wat geld gebruiken
Het is Woei, dus kids (no offence naar de oudere gasten) gaan er hard op. Naast Supreme caps zag ik nog een legio aan Woei tee's, crewnecks etc..quote:Op zondag 24 juni 2012 23:06 schreef vault_tec het volgende:
atta ziet er moe uit op de foto's. snap alleen de hype niet, vind de schoen zelf niet zo heel mooi.
quote:Op maandag 25 juni 2012 19:53 schreef HenkXL het volgende:
Iemand die weet of die zwart/grijze al ergens te koop zijn?! Me want....
[ afbeelding ]
Redelijke shape ook, alleen die neus lijkt een beetje vierkantig.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:58 schreef vault_tec het volgende:
nog nergens gezien, zijn wel summer 2012
not bad.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:55 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb mijn nieuwe zwarte sneakerers weer besteld. Mijn adidas gazelle vintage worden vervangen door adidas rod laver vintage lux.
http://www.eukicks.com/adidas-originals-rod-laver-vintage-lux/
Die zien er wel tof uitquote:Op maandag 25 juni 2012 20:37 schreef Cpt. het volgende:
Gister besteld bij skatestore sale.
[ afbeelding ]
Zijn maar een paar dunks die ik zou willen:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:48 schreef Atta-boy het volgende:
Retro sb releases, wat vinden wij er van?
Ik vind het best nice, heb de eerste modellen gemist omdat ik toen niet echt bezig was met sneakers en nu zou ik die alsnog kunnen krijgen
Denk het niet. Zitten contracten verbonden aan collabo's volgens mij. Ik ben niet zo heel moeilijk met shape dus ik denk dat ik sowieso alle 3 2 keer ga halen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:21 schreef Atta-boy het volgende:
Je ziet aan deze foto toch ook al dat de shape kut is?
Als ze collabo's gaan retro'en ga ik nu alvast campen voor die supreme blazers
wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:27 schreef Miniem het volgende:
Zijn deze legit? http://lacebag.nl/forum/v(...)a3b68860ce804668b6f1
<3 roshes.
zijn legit. Genoeg dingen waar aan je het kan zien zonder naar de schoen te kijken:quote:
Edit: damn Vault was te snel af. Sommige mensen gebruiken ds ook als dode stock, ofwel spul dat niet meer in de winkel ligt. Maar over het algemeen word er gewoon bedoeld dat iets nieuws is.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:29 schreef Miniem het volgende:
[..]
Echt geen idee, geen verstand van.
Weet ook niet wat DS betekend.![]()
Tegen die tijd een vaste baan. Nu ook misschien een bijbaan gevonden in de petrochemie. 30% vol continu toeslag is nice.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:28 schreef Atta-boy het volgende:
Ymcmb. Dat is ¤900 ofzo man![]()
Denk ook niet dat ze zonaar tiffany's, stussy's en supreme blazers uit gaan brengen. Zou wel keihard zijn. Aan de andere kant neemt gelijk de exclusiviteit flink af en is het ook niet meer zo leuk en speciaal om die te hebben.
Crooked tonguesquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:37 schreef Miniem het volgende:
Oke, thnx.
Een bod uitgebracht![]()
En welke winkel is CT? Caliroots?
Waren toen toch ook problemen met de NB 1500 x CT? Veel mensen die een "kapot" product kregen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:39 schreef Cpt. het volgende:
Crooked Tongues is wel echt een rampzalige site. 3x iets besteld, 3x problemen.
Nooit wat mee gehad, maar ik hoor wel eens verhalen ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:39 schreef Cpt. het volgende:
Crooked Tongues is wel echt een rampzalige site. 3x iets besteld, 3x problemen.
Wat vraag je ervoor als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:29 schreef HAL9000S het volgende:
Heb nog ds black/white roshe us10 for sale voor de liefhebber.
Bedankt, nog geen concrete belangstelling ofzoquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:43 schreef HAL9000S het volgende:
Ik wil er retail shipped voor....90 euro dacht ik. Geen idee of ze nog ergens te koop zijn maar als je echt interesse hebt en je kan ze elders cheaper vinden let me know. We'll work something out.
in be4 hal.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:00 schreef Jackson5 het volgende:
Iemand een sneaker tip bij deze jas?
Kom er maar niet uit..
[ afbeelding ]
NIke Dunk Mork&Mindy natuurlijkquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:00 schreef Jackson5 het volgende:
Kom er maar niet uit..
[ afbeelding ]
Vind ik wat hal eerder had gepost beter. MJ had niks te maken met NSBquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:52 schreef Blamm het volgende:
[..]
NIke Dunk Mork&Mindy natuurlijk
[ afbeelding ]
De Sneakers verkoopt ze.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:38 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Wat vraag je ervoor als ik vragen mag?
Zijn er trouwens winkels in nederland die roshe's verkoopt?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:00 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Vind ik wat hal eerder had gepost beter. MJ had niks te maken met NSB
Roden supreme blazersquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:00 schreef Jackson5 het volgende:
Kom er maar niet uit..
[ afbeelding ]
Hahaha nee dat is ook weer niet de bedoelingquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:50 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]![]()
ga je voor de authentieke look, zwarte loafers met witte sokken.
Eerste wat ik dacht en indien de maat uitverkocht is, niet doen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:08 schreef Atta-boy het volgende:
als 45 te klein is en 46 te ruim, dan koop je toch gewoon 45,5?
Lastig.. Ik had het persoonlijk niet gedaan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:10 schreef santiagojwz het volgende:
Vergeten te vermelden, ze komen uit China en website verkocht alleen hele maten.
Niet dat ze echt te klein zijn, maar ze kunnen iets ruimer zitten.
Ik wil ze.. Ik ga ze proberen te bestellen. Ga je er ook voor Hal?quote:
Precies..... heel misschien maar net nieuw huis enzo, nu ff geen ruimte voor dit soort aankopen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:20 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik wil ze gewoon zonder sokken dragen voor de zomer.
Zeker weten? Ik heb afgelopen weekend roshe's aangehad en ik vind deze zeker toffer. Ze hebben ook de juiste kleur voor onder m'n chino.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:24 schreef HAL9000S het volgende:
Zoals bij de clot am1 denk ik niet aangezien die toebox helemaal transparant is....
[ afbeelding ]
Je ziet je voet zitten maar het is zo ook echt een zomerschoen. Ziet er heerlijk uit, de wind die er doorheen kan waaien en shit
Denk niet dat ik ze ga halen though.
Dat begrijp ik. Ik heb ook net wat onvoorziene rekeningen moeten betalen, maar heb ook 1 paar uit de collectie verkocht dus mag wel 1 paartje kopen van mezelf. Misschien bestel ik wel 2 paar (1 per website).quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:26 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Precies..... heel misschien maar net nieuw huis enzo, nu ff geen ruimte voor dit soort aankopen.
Ik vind de tweede foto die postte niet zo. Veters mogen iets hoger geveterd worden, maar de kleur is wat ik zoek. Voor onder m'n chino of onder denim. Voor shorts e.d. zal ik ook snel naar m'n taka's grijpen ivm kleur. Additioneel probleem bij mij: tenen gaan snel door m'n sokken (en schoenen met mesh toebox), door m'n teennagels hoeveel ik ze ook knip.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:31 schreef HAL9000S het volgende:
Roshe is een totaal andere schoen, denk dat die toch een stukje lekkerder lopen en de fabric om je tenen heen is ook zeer comfy. Misschien zijn ze ook wat te blauw voor me... had ik die zwarte clots toendertijd maar gehaald.
[ afbeelding ]
denk dat ik liever een nieuw paartje Free +2 ga halen voor deze zomer als ik wat geld over heb.... niks loopt zo fijn als Free imo. Ik ren nu ook op mijn oude Free +2 (op de band), was ff wennen maar ik wil niets anders meer. Heb die lunarglide 3 dus voor niks gekocht, als iemand interesse heeft in een size 9....
Nee klopt, maar daarom moet je er ook anders op lopen.... ik vang de klappen op met de voorkant van mijn voet en dat loopt superfijn als je er aan gewend bent.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:35 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik vind de tweede foto die postte niet zo. Veters mogen iets hoger geveterd worden, maar de kleur is wat ik zoek. Voor onder m'n chino of onder denim. Voor shorts e.d. zal ik ook snel naar m'n taka's grijpen ivm kleur.
Ik gebruik m'n glide's 1 nog steeds voor het lopen. Die doe ik ook niet snel weg nog. Free heeft geen steun in de hiel.
Dat is de essentie idd, maar goed. Ik heb m'n glides nog en misschien tzt een keer een free 2 5.0.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:39 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nee klopt, maar daarom moet je er ook anders op lopen.... ik vang de klappen op met de voorkant van mijn voet en dat loopt superfijn als je er aan gewend bent.
Vind de kleur juist niks, en voor mij is de klassieke Adidas Superstar dan wel een heilige graal... Dan wil je niet opeens zo'n variant erop.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:27 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zeker weten? Ik heb afgelopen weekend roshe's aangehad en ik vind deze zeker toffer. Ze hebben ook de juiste kleur voor onder m'n chino.
Ik vind het wel tof, vond de porter superstars ook erg tof bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:46 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Vind de kleur juist niks, en voor mij is de klassieke Adidas Superstar dan wel een heilige graal... Dan wil je niet opeens zo'n variant erop.
US9,5 (27,5 cm)?quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:51 schreef HAL9000S het volgende:
Die heb ik ook nog liggen die Porters.... mag je hebben voor een zacht prijsje Don, ieder aannemelijk bod.
Nee, die konden bij ook niet bekoren...quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:50 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof, vond de porter superstars ook erg tof bijvoorbeeld.
You evil man.. Das wel m'n maat. Waarom doe je ze weg? Draag je ze te weinig? Eerst zaterdag de clots maar proberen te bestellen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:00 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Yup.
[ link | afbeelding ]
Adidas superstar porter US9,5 by Cali030, on Flickr
Ik doe een heleboel weg ivm verhuizing.... ik heb geen zin meer in een huis vol dozen en veel spul zoals dit staat alleen nog maar stof te happen bij m'n ex. Hoef er echt maar een klein bedrag voor te hebben aangezien ik ook geen zin heb om veel moeite te doen om het te verkopenquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:03 schreef don-diablo het volgende:
[..]
You evil man.. Das wel m'n maat. Waarom doe je ze weg? Draag je ze te weinig? Eerst zaterdag de clots maar proberen te bestellen.
Op een gegeven moment gingen ze vor 500 ofzo, toen ben ik maar gestopt met volgenquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:46 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
geen idee, de prijzen voor HTM flyknits gaan nergens over.
/care.... ik wil ze toch.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:00 schreef Atta-boy het volgende:
Ik hoorde bij de yeezy release dat 290sqm ze binnenkort ging verkopen. Verder niks meer van gehoord. Zou wel erg tof zijn.
Markttechnisch niet heel slim van nike om zo lang te wachten met een grotere release. Nu koopt iedereen al andere zomerschoenen.
Heb ik ook hoor. Zou nog een paar derby Taka Hayashi willen hebben en een sk8 hi uit de vault lijn van nappa en sučde en meer, maar moet even rustig aan doen qua aankopen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:06 schreef Atta-boy het volgende:
Mij boeit het ook niet, nike verdient vast genoeg![]()
Hoe meer ik naar sneakers kijk op internet en in winkels hoe meer ik er wil hebbenwil ook nog een nieuw paar visvims en nog steeds een paar free's. Tegen die tijd zijn die gekke camo roshes waarschijnlijk ook uit en moet ik die ook.
Ik zou de derby billykirk dus heel graag willen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:20 schreef Atta-boy het volgende:
Restock van safari's @caliroots. Hebben nu nog ongeveer alle maten van de trainer.
Van die taka hayashi zou ik een van de eerste nog willen hebben, is een bruine schoen met op de achterkant zo'n koeienvachtgrailtje. Als iemand die ooit in een 7 tegenkomt mag die het melden. Kan ook zijn dat dat de eerste collabo is.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:25 schreef don-diablo het volgende:
Ik zou de derby billykirk dus heel graag willen.
[ afbeelding ]
Die tas mag er bij.
Hčhč the man bag. Maar zo erg is het niet. Zou voor m'n werk zijn.quote:
Link/URL/maat/A/S/L?quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:08 schreef HAL9000S het volgende:
Ik doe een heleboel weg ivm verhuizing.... ik heb geen zin meer in een huis vol dozen en veel spul zoals dit staat alleen nog maar stof te happen bij m'n ex. Hoef er echt maar een klein bedrag voor te hebben aangezien ik ook geen zin heb om veel moeite te doen om het te verkopen
9/9,5quote:
Deze staan voor $95 op ebay in een 9,5.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:25 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik zou de derby billykirk dus heel graag willen.
[ afbeelding ]
Die tas mag er bij.
Jawel, alleen shipping is vaak prijzig omdat het veelal uit de VS moet komen. Dus extra inklaringskosten en douane. Heeft ook geen haast nu.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:46 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Deze staan voor $95 op ebay in een 9,5.
is goed te doen toch?
FC'squote:Op woensdag 27 juni 2012 22:46 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
9/9,5
http://www.flickr.com/photos/cali030/sets/72157620672021241/
and some more... o.a. DS Roshe black/white US10.
Ik snap wel dat je die weg doet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:46 schreef HAL9000S het volgende:
9/9,5
http://www.flickr.com/photos/cali030/sets/72157620672021241/
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:48 schreef ebutyouyou het volgende:
iemand ervaring met deze site? http://www.cheapadidasshoescn.com/Adidas-Originals/index7.html
wel heel erg goedkoop allemaal die schoenen namelijk
Die twee zwarten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:33 schreef HAL9000S het volgende:
omg....Cole Haan x fragment design LunarGrand Collection
[ afbeelding ]
tripplefap.
De lunar chukka's vond ik er prima uit zien. Hoe de rest van Cole Haan eruitziet zou ik niet weten, maar ik ben het met je eens dat Amerikanen en nette schoenen niet echt een goede combi is. Doen 'we' in Europa toch een stuk beter.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:14 schreef Bajskorv het volgende:
Die Cole Haan colabs stonden een maar terug hoog opgestapeld in de outlets. Ik vond het er vreselijk uit zien in het echt, Amerikanen kunnen geen nette leren schoenen maken. Cole Haan zeker niet...
Slechts een heel klein deel van Amerikanen heeft enig gevoel voor stijl, maar echt een heel klein deel.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:21 schreef don-diablo het volgende:
[..]
De lunar chukka's vond ik er prima uit zien. Hoe de rest van Cole Haan eruitziet zou ik niet weten, maar ik ben het met je eens dat Amerikanen en nette schoenen niet echt een goede combi is. Doen 'we' in Europa toch een stuk beter.
De lunar Cole Haan in de outlets??!?quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:14 schreef Bajskorv het volgende:
Die Cole Haan colabs stonden een maar terug hoog opgestapeld in de outlets. Ik vond het er vreselijk uit zien in het echt, Amerikanen kunnen geen nette leren schoenen maken. Cole Haan zeker niet...
Yup, stapels.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:29 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
De lunar Cole Haan in de outlets??!?
Kan ik beamen. Zijn her en der wel te vinden maar de meesten dragen kleding met een verkeerde of geen pasvorm. Mocht je weer naar nyc gaan, ga dan ff langs flight club.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:22 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Slechts een heel klein deel van Amerikanen heeft enig gevoel voor stijl, maar echt een heel klein deel.
Toch vreemd, Cole Haan is voor Europese standaard echt een pauperig merk. It's all a hype...quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:30 schreef HAL9000S het volgende:
Da's gek, op de baai kom je ze niet voor minder dan 300 tegen en in Europa waren ze overal gelijk weg.
Die vormloze levi's die ze dragen voor $10.... van diezelfde dingen waarvan 90% van de fokkers zegt: Waarom zou je 200 euro voor een broek betalen, daar heb ik er 20 voorquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:32 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Kan ik beamen. Zijn her en der wel te vinden maar de meesten dragen kleding met een verkeerde of geen pasvorm. Mocht je weer naar nyc gaan, ga dan ff langs flight club.
Ach, alles is een grote hype tegenwoordig. En vroeger.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:34 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Toch vreemd, Cole Haan is voor Europese standaard echt een pauperig merk. It's all a hype...
Jaa! Ook meegemaakt in winkels. Hilarisch om ze te zien passen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:35 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Die vormloze levi's die ze dragen voor $10.... van diezelfde dingen waarvan 90% van de fokkers zegt: Waarom zou je 200 euro voor een broek betalen, daar heb ik er 20 voor
Ik met een weekje of zo dus ook.quote:
Yes sir. Ik ben benieuwd. Vond ze eerst niet zo, maar na meer foto's te hebben bekeken ben ik ze meer gaan waarderen. Ik heb niet eerder saucony gehad dus ben gewoon uitgegaan van US9,5 (27,5 cm). Zou moeten passen lijkt me.quote:
Je weekend begint dus goed zo te horen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:03 schreef Bajskorv het volgende:
Eindelijk de rode Roshe's binnen... Goed weekend!
Ik post echt nooit pics, maar zal het eens gaan proberen dit weekend. Via welke site posten jullie pics? Aanraders?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:32 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Je weekend begint dus goed zo te horen?post anders pics van de rode.
Ik heb zelf een photobucket account, maar als je dat niet wilt kun je tinypic of iets dergelijks proberen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:01 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik post echt nooit pics, maar zal het eens gaan proberen dit weekend. Via welke site posten jullie pics? Aanraders?
dit dus,.wil ook saucony.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:08 schreef Atta-boy het volgende:
Er komen ook f/w roshes aan he. Ook een roden met witten swoosh, die is![]()
Nice die saucony's @ don, dacht dat die overal al uitverkocht waren. Als ik op dit moment meer geld had dan had ik ze ook gekocht denk ik.
Meer Roshe's!!!! Wit met rode swoosh klinkt dope. Die Saucony's zijn even niet mijn ding, maar wil wel een keer een paar proberen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:08 schreef Atta-boy het volgende:
Er komen ook f/w roshes aan he. Ook een roden met witten swoosh, die is![]()
Nice die saucony's @ don, dacht dat die overal al uitverkocht waren. Als ik op dit moment meer geld had dan had ik ze ook gekocht denk ik.
Wit met rood klinkt ook goed idd. Witte zool erbij en het doet me denken aan een oude cortez.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:27 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Meer Roshe's!!!! Wit met rode swoosh klinkt dope. Die Saucony's zijn even niet mijn ding, maar wil wel een keer een paar proberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel 25,50 aan invoerrechtenFaka G
ow dat suckt die vind ik wel nice eigenlijkquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:33 schreef SHOOOTO het volgende:
rode Roshe Runs met witte swoosh is een wmns release.
[ afbeelding ]
Ligt er aan welke maat je hebt, als je geen maat boot hebt kun je ze gewoon alsnog aan.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:11 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ow dat suckt die vind ik wel nice eigenlijk
Die is dan weer net niks voor mij, maar ze zijn zeker uniek.quote:
Ik heb maar een (net) mailtje teruggestuurd dat ik heel erg teleurgesteld ben en wat ze kunnen aanbieden als compensatie.quote:Hi don-diablo,
Thank you for your recent order,
Please accept our sincere apologies, due to the high demand and limited availability on the Saucony Grid 9000 your order cannot be complete.
Unfortunately from time to time items can oversell when demand is high and we only have limited quantities.
I understand that this is frustrating but it’s out of our control, we would be happy to assist you in choosing another product or if you wish a full refund can be credited back to you.
Once again please accept our deepest apologies,
Kind Regards
Wells Bryson
Customer Services.
Lelijk. Plus nu nike sb die janoski ook bij de britian gaat leggen hoef ik ze niet meerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:24 schreef HenkXL het volgende:
two tone Janoski, wat vinden we ervan?
[ afbeelding ]
die zijn cool ja. Bedrijf doet dat, tempting want ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:50 schreef Atta-boy het volgende:
Die customs vond ik best cool. Dit doet me niks.
Ach, heb een paar tapered Levi's voor 45 dollar gekocht. Leuk broekje voor dat geld. Maar idd, als je soms mensen ziet lopen... Vormloze kostuums e.d. en een paar lelijke logge schoenen er onder. Wat me wel opviel is dat er in NYC juist ook Amerikanen lopen met een meer Europese look.quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:40 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Jaa! Ook meegemaakt in winkels. Hilarisch om ze te zien passen.
Witte New Balancequote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:38 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Ach, heb een paar tapered Levi's voor 45 dollar gekocht. Leuk broekje voor dat geld. Maar idd, als je soms mensen ziet lopen... Vormloze kostuums e.d. en een paar lelijke logge schoenen er onder. Wat me wel opviel is dat er in NYC juist ook Amerikanen lopen met een meer Europese look.
Vind je deze serieus dope?quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:43 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Vind je deze serieus dope?
Dit vind ik wel een van de meest lelijke new balance schoenen die er zijn.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:43 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Vind je deze serieus dope?
Dit vind ik wel een van de meest lelijke new balance schoenen die er zijn.
Je hebt ze niet, ook al zou je ze hebben, niemand die je tegen houdt.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:33 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze te koop, hoef em niet meer
Daar wachtte je op, maar ik zie in de url staan: wmns.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:58 schreef Atta-boy het volgende:
Heb ze wel4tjes
jammer wel dat ze niet zo mooi zijn als de OG's maar dit is een goede vervanger.
Ik zie nu pas dat die witte nb's op logge schoenen sloeg van die Amerikanendacht al.
Moet......
[ afbeelding ]
.. hebben.....
Np, heb nu toch geld te kort. Mocht ik ooit geld teveel hebben dan bied ik er wel iets voor hehe. Footscapes zitten mad lekker. Zelfde zool als hua lights en die zijn ookquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:57 schreef Atta-boy het volgende:
Sorry vault maar ze zitten heerlijk.
[ afbeelding ]
Als je weer een 6.5 tegen komt holla at je boy :$quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:09 schreef Atta-boy het volgende:
Klopt, zat al gelijk te kijken voor die met zebraprint![]()
Zitten echt heerlijk, ben ook blij dat ik voor een 6,5 ben gegaan want een 7 was gewoon te groot geweest denk ik.
Zal ik doen, helaas zijn de paartjes van skit alweer bijna op. Hij had nog maar alleen nog maar zebra over in een 7,5 toen ik voor het laatst keek.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:14 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Als je weer een 6.5 tegen komt holla at je boy :$
Jammer, maar gefeliciteerd in ieder geval. Voelt goed om iets binnen te krijgen wat je echt wilt hebbenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:18 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Zal ik doen, helaas zijn de paartjes van skit alweer bijna op. Hij had nog maar alleen nog maar zebra over in een 7,5 toen ik voor het laatst keek.
Herkenbaar "probleem"quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:51 schreef Bajskorv het volgende:
Damm, rode Roshe's zijn dope! Heerlijk paar om te hebben. Als ik nu nog die witte vans kon vinden ergens, was mijn zomer helemaal compleet. Mijn chicks heeft net trouwens schoenen geteld, en ik heb eindelijk meer schoenen dan zij...
Thanks!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:39 schreef Sinji het volgende:
Dope leopards, wel moeilijk om goed te rocken![]()
Today:
[ afbeelding ]
Team kleine voeten we in thisquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:46 schreef vault_tec het volgende:
sinji heeft ook kleine voeten us 7.5-8
Dat is echt een klein maatje.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:09 schreef Atta-boy het volgende:
Klopt, zat al gelijk te kijken voor die met zebraprint![]()
Zitten echt heerlijk, ben ook blij dat ik voor een 6,5 ben gegaan want een 7 was gewoon te groot geweest denk ik.
Extra kosten n.a.v. douane? Wat ga je eig doen?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:54 schreef Atta-boy het volgende:
Ja, wel nog 25,50 boete maar ze zijn iig binnen
Volgende week begin ik als het goed is met werken dus de maand daarna ga ik wat meer geld hebben.
Nu al zin in het geld dat ik voortaan te besteden krijg.
Als ik die 2 toetsen haal deze week iig
Meende zoiets een keer voorbij zien komen. Dan hopen dat je niet gelijk iemand krijgt met hypermobiliteitssyndroom.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:57 schreef Atta-boy het volgende:
Ja klopt.
Als ik mijn twee laatste toetsen haal, waarvan één heel makkelijk ishaal dan ben ik fysio.
Volgende week beginnen op mijn oude stage.
Eén van de dopeste Vans..quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:39 schreef Sinji het volgende:
Today:
[ afbeelding ]
Dat is best goed te doen hoor, als er verder geen gekke dingen zijn iig.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:59 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Meende zoiets een keer voorbij zien komen. Dan hopen dat je niet gelijk iemand krijgt met hypermobiliteitssyndroom.
Ik heb dat en m'n fysio vond het desondanks altijd vaag voelen wanneer alles heen en weer gaat.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:17 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Dat is best goed te doen hoor, als er verder geen gekke dingen zijn iig.
Hopen dat alle schoenen die ik wil nog niet uitverkocht zijn als ik loon krijg
No OG laces?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:39 schreef Sinji het volgende:
Today:
[ afbeelding ]
even terugkomend, HoH heeft een restock gekregen. Paartje breds gaat misschien mijn kant op via Weezy (met kortingquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:41 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat waren andere CW's. En dat ze opnieuw uitgebracht zijn snap ik heel goed. Helaas lees ik dat het er een kleine oplage was. Enkel bij HOH hier in Nederland?
Nope. Veter geknapt, vraag me niet hoequote:
Shiiit, ik moet hebbenquote:Op zondag 1 juli 2012 22:24 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
even terugkomend, HoH heeft een restock gekregen. Paartje breds gaat misschien mijn kant op via Weezy (met korting) [ afbeelding ]
als je ze nodig hebt, moet je ze even bellen en vragen of ze het apart willen leggen. Dan haal ik het op voor je als ik mijn eigen paartje ga oppikken. Zitten tts imo.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:32 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nope. Veter geknapt, vraag me niet hoe
[..]
Shiiit, ik moet hebben
Nice Ferdy
Dat is wel naar. Vroeger toen ik vaak janoski's kocht moest ik helemaal naar a'dam omdat ze in rotterdam geen maat 40 inkopen/ binnen krijgenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:58 schreef ConnorKenway het volgende:
Alleen zijn er nooit vans of New Balance in mijn maat.
Ik ben 16 jaar en heb ook us 14quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:58 schreef ConnorKenway het volgende:
Alleen zijn er nooit vans of New Balance in mijn maat.
Ik heb ze aangehad, maar kon niet bedenken hoe ze te rocken.quote:
ik lieg trouwensquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:31 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Ik ben 16 jaar en heb ook us 14Haal alles van Ebay af, nog een beetje keus tenminste..
Google gebruiken wordt ook steeds moeilijker volgens mij.quote:
Weinig echte sneaker pappies hier. Heb je een foto? En welke maat had die gastquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:46 schreef Coca_Cola het volgende:
Vandaag een paar beige Janoski's gekocht.
De verkoper zei dat ie een stuk of zeven Janoski's heeft. Misschien een FOK!ker?
Gekocht in Utrecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |