Dan alles maar weg want je dieren kunnen ook ziek worden en dan gaat het een drama worden. Ga weer aan de huisdieren zodra je het je ook kan veroorloven.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:36 schreef missbuckley het volgende:
Me vriend dacht dat de moederpoes wel geholpen was. omdat toen hij haar vond ze er goed en mooi verzorgd uitzag. En voor sterilisatie hebben wij zelf geen financien momenteel. we leven met zn tweetjes van 900 per maand.
Waarom ben jij niet assertiever?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:37 schreef missbuckley het volgende:
Alle dieren weg, zo ver krijg ik mn vriend nooit trovey.
hij is zoiezo aan de moederpoes erg gehecht. die zal hij nooit van ze leven wegdoen.
toen zij een nest kreeg is hij ook weer teveel aan hun gaan hechten. met als gevolg dat maar 2 kittens weg zijn gegaan. Via marktplaats aanbieden wilt hij niet.
de moederpoes kan toch ook blijven? laat haar helpenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:37 schreef missbuckley het volgende:
hij is zoiezo aan de moederpoes erg gehecht. die zal hij nooit van ze leven wegdoen.
toen zij een nest kreeg is hij ook weer teveel aan hun gaan hechten. met als gevolg dat maar 2 kittens weg zijn gegaan. Via marktplaats aanbieden wilt hij niet.
Laat dan die ene kat wel helpen anders kom je nooit van dit probleem af. Wellicht is er iets van een betalingsregeling te treffen met een goedwillende dierenarts. Zo niet, dan moet je het welzijn van het dier boven je eigen stellen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:37 schreef missbuckley het volgende:
Zijn er nog meer argumenten nodig om er geen dozijn huisdieren op na te houden ?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:36 schreef missbuckley het volgende:
Me vriend dacht dat de moederpoes wel geholpen was. omdat toen hij haar vond ze er goed en mooi verzorgd uitzag. En voor sterilisatie hebben wij zelf geen financien momenteel. we leven met zn tweetjes van 900 per maand.
Maar dat is Belgiëquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:42 schreef Marie30 het volgende:
In mijn stad is de sterilisatie van zwerfkatten en voor katten met een baasje met laag inkomen gratis. Nagaan of er in jouw stad ook zulk een initiatief is. En een beetje gezond verstand in die vriend van je kloppen kan ook geen kwaad
tja je kunt zo veel van je beest houden als je wil maar als je het niet kunt betalen kun je haar beter afstaanquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:41 schreef missbuckley het volgende:
Ik heb al rondgebeld bij dierenartsen hier in Apeldoorn doen ze dat niet. andere steden wel maarja dan nog...financien he.
we hebben 4 meiden 1 mannetje...ik ben zo bang dat de overige straks ook zwanger thuis komen. overdag werk ik, mn vriend is dan thuis. als ze krols zijn moeten we ze binnen houden, maar hij is vrij laks daarmee. laat rustig de tuindeur wagenwijd open (lekker, frisse lucht) en vergeet maar ff dat de dieren dan naar buiten gaan.
heb je wel gekeken naar de huidige arbeidsmarkt?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:42 schreef missbuckley het volgende:
dat is maar tijdelijk hoor. dat is alleen mijn salaris mn vriend gaat ook werken zodra hij alles voor zichzelf op een rijtje heeft.
Dit schreeuwt troll maar ik ga het toch vragen...quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:42 schreef missbuckley het volgende:
dat is maar tijdelijk hoor. dat is alleen mijn salaris mn vriend gaat ook werken zodra hij alles voor zichzelf op een rijtje heeft.
haal een nieuwe kat als je zeker weet dat je het kunt betalenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:45 schreef missbuckley het volgende:
ik snap dat het moeilijk word hoor. mn vriend heeft een gat op zn cv van 18 jaar en hij heeft een heel zwaar leven gehad. maar er is wel genoeg werk. ik heb ook sinds kort een baan gevonden het kan dus wel...
Je vriend moet eens wat verantwoordelijkheidsgevoel gaan kweken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:41 schreef missbuckley het volgende:
Ik heb al rondgebeld bij dierenartsen hier in Apeldoorn doen ze dat niet. andere steden wel maarja dan nog...financien he.
we hebben 4 meiden 1 mannetje...ik ben zo bang dat de overige straks ook zwanger thuis komen. overdag werk ik, mn vriend is dan thuis. als ze krols zijn moeten we ze binnen houden, maar hij is vrij laks daarmee. laat rustig de tuindeur wagenwijd open (lekker, frisse lucht) en vergeet maar ff dat de dieren dan naar buiten gaan.
Arbeidsongeschikt om welke reden?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:48 schreef missbuckley het volgende:
nou marie30 hij heeft een heel zwaar leven achter de rug. hierdoor in zn oude woonplaats ook arbeids ongeschikt verklaard. geen recht op een uitkering in deze stad (hij woont hier nu 4 jaar), schulden bij de soos.
En ik was de enige die las: Kat op zijn CV.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:45 schreef missbuckley het volgende:
ik snap dat het moeilijk word hoor. mn vriend heeft een gat op zn cv van 18 jaar en hij heeft een heel zwaar leven gehad. maar er is wel genoeg werk. ik heb ook sinds kort een baan gevonden het kan dus wel...
huh? hoe werkt dat?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:48 schreef missbuckley het volgende:
nou marie30 hij heeft een heel zwaar leven achter de rug. hierdoor in zn oude woonplaats ook arbeids ongeschikt verklaard. geen recht op een uitkering in deze stad (hij woont hier nu 4 jaar), schulden bij de soos.
en de afgelopen 18 jaar heeft hij daar niks mee gedaan maar goed dat is in een paar maanden te verhelpen en daarna heeft hij meteen een baan? ook al heeft hij zo goed als geen werk ervaring en ik gok geen opleiding?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:51 schreef missbuckley het volgende:
omdat hij aan allerlei traumas lijd die te pas en te onpas naar boven komen. toen hij kind was heeft zn pa zelfmoord gepleegd, zn moeder is aan een overdosis dood gegaan. hij heeft gezworven, is misbruikt in instellingen en ga zo maar door.
en over een paar maanden is de helft weer zwanger en zit je straks met 23 kattenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:54 schreef missbuckley het volgende:
Ja ik weet het. Maar probeer dat mn vriend maar eens aan ze verstand te krijgen. Hij is ten eerste gehecht aan de moederpoes dat is wat hem erdoorheen trekt als hij het moeilijk heeft. aan haar heeft hij altijd steun etc.
En ja de katten worden wel verzorgd. ze krijgen eten, vers water erbij etc. Aandacht genoeg, speeltjes enzo.
en wanneer heeft ie dat diploma gehaald?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:55 schreef missbuckley het volgende:
Ja hij heeft wel een opleiding, richting zorg. Wil hij graag wat mee doen, dus een diploma is er iig wel.
Maakt niet uit, financieel kan je het niet aan als je geen geld hebt voor een castratie (om over andere dierenartskosten maar niet te pratenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:54 schreef missbuckley het volgende:
Ja ik weet het. Maar probeer dat mn vriend maar eens aan ze verstand te krijgen. Hij is ten eerste gehecht aan de moederpoes dat is wat hem erdoorheen trekt als hij het moeilijk heeft. aan haar heeft hij altijd steun etc.
En ja de katten worden wel verzorgd. ze krijgen eten, vers water erbij etc. Aandacht genoeg, speeltjes enzo.
en hoe ver denk je dat je komt zonder de daadwerkelijke diploma's en zonder aan te kunnen tonen dat je ze gehaald hebt?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:58 schreef missbuckley het volgende:
ik weet niet precies wanneer hij dat gehaald heeft, voor hem is dat echt een blur. Hij heeft de diploma's ook niet meer, vaak verhuist, huis afgebrand etc.
Als er een ziek word nja dan hebben wij een mega probleem. We hebben geen dierenarts (is geen geld voor). hij heeft de moederpoes wel verzekerd bij de ster kliniek oid. maar wat je daarmee kan als een poes ziek word...ik weet het niet.
Is je vriend ook onder behandeling als hij zoveel trauma's heeft? Zou hem wellicht ook kunnen laten inzien dat deze weg een weg naar de afgrond is.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:58 schreef missbuckley het volgende:
ik weet niet precies wanneer hij dat gehaald heeft, voor hem is dat echt een blur. Hij heeft de diploma's ook niet meer, vaak verhuist, huis afgebrand etc.
Als er een ziek word nja dan hebben wij een mega probleem. We hebben geen dierenarts (is geen geld voor). hij heeft de moederpoes wel verzekerd bij de ster kliniek oid. maar wat je daarmee kan als een poes ziek word...ik weet het niet.
Dan maar vrijwilligerswerk, korte tijden ofzo, dan toont hij iig inzet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:01 schreef missbuckley het volgende:
Ik zeg al, hij is er momenteel echt niet aan toe om te werken. Heeft regelmatig last van flashbacks, stemmingswisselingen etc. Heeft wel paar baantjes gehad, maar nooit langer dan 2, 3 weken.
Maar wel iets wat het probleem nog veel groter kan maken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:02 schreef Hanako het volgende:
Volgens mij zijn die katten maar een heel klein probleem met de rest...
Ja maar geloof mij maar dat die katten echt niet weg gaan... Dat zal die niet toelatenquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar wel iets wat het probleem nog veel groter kan maken.
okee wacht;quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:03 schreef missbuckley het volgende:
Nou hij heeft hier in Apeldoorn ook een uitkering aangevraagd. Maar die is afgewezen omdat hij toen hij hier net woonde veel schulden bij de soos gemaakt heeft. de uitkering waar hij dan nu recht op heeft word verrekend.
Daar mag je dan voor betalen het asiel neemt echt geen katten aan zonder dat jij daar niet voor hoeft te betalen. En terechtquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:04 schreef missbehavin het volgende:
Ik zou echt met die katten (behalve die 2 dan) naar het asiel gaan hoor. Lekker onverantwoordelijk allemaal en egoïstisch van je vriend dat hij zich zo star opstelt...
Oh ja idd, dat is waar ook..quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:06 schreef Hanako het volgende:
[..]
Daar mag je dan voor betalen het asiel neemt echt geen katten aan zonder dat jij daar niet voor hoeft te betalen. En terecht
dan kun je er al helemaal niet vanuit gaan dat hij binnen kort financieel wat in gaat brengenquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:01 schreef missbuckley het volgende:
Ik zeg al, hij is er momenteel echt niet aan toe om te werken. Heeft regelmatig last van flashbacks, stemmingswisselingen etc. Heeft wel paar baantjes gehad, maar nooit langer dan 2, 3 weken.
echt hequote:Op donderdag 21 juni 2012 23:02 schreef Hanako het volgende:
Volgens mij zijn die katten maar een heel klein probleem met de rest...
dat kan gewoon nietquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:03 schreef missbuckley het volgende:
Nou hij heeft hier in Apeldoorn ook een uitkering aangevraagd. Maar die is afgewezen omdat hij toen hij hier net woonde veel schulden bij de soos gemaakt heeft. de uitkering waar hij dan nu recht op heeft word verrekend.
Ehm, hij is bij jou in komen wonen, lijkt me dat jij toch echt wat te zeggen hebt over het aantal katten in jouw huis. Vooral omdat jullie het je niet kunnen veroorloven. Je huisdieren niet laten steriliseren is gewoon onverantwoord.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:06 schreef missbuckley het volgende:
tombolafan ik snap dat het zo overkomt, maar zo is het echt niet. Ik heb dit zelf aangeboden. Kom bij me inwonen, dan heb je tenminste een vast adres. Dan kunnen schuldeisers je vinden en dan kunnen we je schulden beginnen af te betalen. Dat is wat ik zij.
hij doet ook echt wel moeite voor de situatie. maar hij is wel erg dominant, hij is gewoon echt een alfamannetje (zegt hij zelf dan hoor). dus in discusies geeft hij niet zosnel toe, zo ook met de katten.
tuurlijk, maar hij gaat er wel erg makkelijk in meequote:Op donderdag 21 juni 2012 23:06 schreef missbuckley het volgende:
tombolafan ik snap dat het zo overkomt, maar zo is het echt niet. Ik heb dit zelf aangeboden. Kom bij me inwonen, dan heb je tenminste een vast adres. Dan kunnen schuldeisers je vinden en dan kunnen we je schulden beginnen af te betalen. Dat is wat ik zij.
hij doet ook echt wel moeite voor de situatie. maar hij is wel erg dominant, hij is gewoon echt een alfamannetje (zegt hij zelf dan hoor). dus in discusies geeft hij niet zosnel toe, zo ook met de katten.
Liep een flinke tijd terug ook tegen mezelf op met van alles daar ga je aan werken zodat je weer goed in je vel zit. Kost moeite maar nou gaat het weer veel beter.quote:
serieus, lees de restquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:09 schreef Scorpie het volgende:
Haha, dat je dat nog moet vragen. Katten eruit, en anders hij met zijn katten op straat.
Lees even het topic door er speelt wel wat meer dan alleen die kattenquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:09 schreef Scorpie het volgende:
Haha, dat je dat nog moet vragen. Katten eruit, en anders hij met zijn katten op straat.
Oke schat ga ik ff doen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus, lees de rest
you'll enjoy it
Ik vind dat woord overkomen alsof je een Bokito in je woonkamer hebt zittenquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:09 schreef missbehavin het volgende:
Een 'alfamannetje' zou toch voor zijn 'vrouwtje' zorgen..
Ja echt hequote:Op donderdag 21 juni 2012 23:10 schreef Hanako het volgende:
[..]
Ik vind dat woord overkomen alsof je een Bokito in je woonkamer hebt zitten
Dan een melding maken bij de dierenbescherming en als het maar erg genoeg is dan kunnen dieren in beslag worden genomen of kan er vrijwillig afstand van worden gedaan...TS had het over stank en vervuiling. Het beste blijft er zelf tehuizen voor te vinden maar ja met het aanbod van kittens op dit moment.....quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:06 schreef Hanako het volgende:
[..]
Daar mag je dan voor betalen het asiel neemt echt geen katten aan zonder dat jij daar niet voor hoeft te betalen. En terecht
Tegenwoordig krijg je dan nog steeds de kosten die gewoon op deze persoon worden verhaald waar de dieren vrijwillig door zijn afgestaan.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan een melding maken bij de dierenbescherming en als het maar erg genoeg is dan kunnen dieren in beslag worden genomen of kan er vrijwillig afstand van worden gedaan...TS had het over stank en vervuiling. Het beste blijft er zelf tehuizen voor te vinden maar ja met het aanbod van kittens op dit moment.....
Ja, als TS e.e.a. uitlegt, is er ms best wat mogelijk, maar dan moet ze wel zelf de beslissing nemen.. En daar knelt het geloof ik.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan een melding maken bij de dierenbescherming en als het maar erg genoeg is dan kunnen dieren in beslag worden genomen of kan er vrijwillig afstand van worden gedaan...TS had het over stank en vervuiling. Het beste blijft er zelf tehuizen voor te vinden maar ja met het aanbod van kittens op dit moment.....
Maar meisje, zo is het toch wachten tot er één ziek wordt.. die de rest weer aansteekt.. en dan? Je moet echt een beetje voor jezelf op komen hoor!quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:13 schreef missbuckley het volgende:
haha nee hij is geen bokito. Juist een heel tengere en inteligente man. met een flinke rugzak bagage.
misschien dat ik daarom niet goed genoeg opgetreden heb, ik laat hem meestal maar met rust qwa discussies omdat ik hem ook niet te veel wil belasten. maar dit met de katten loopt de spuitgaten uit. Bij het eerste nest hadden we er een paar op Marktplaza gezet. Niemand wou ze hebben, want ze waren niet ontwormd of ingent (en weet ik het wat meer nogmaals : geen verstand van katten). Mn vriend wil ze ook absoluut niet gratis wegdoen, hij wil er wel wat aan overhouden. het zijn ook hele zeldzame katten.
wat kost meer geld? je kat gratis weg doenquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:13 schreef missbuckley het volgende:
haha nee hij is geen bokito. Juist een heel tengere en inteligente man. met een flinke rugzak bagage.
misschien dat ik daarom niet goed genoeg opgetreden heb, ik laat hem meestal maar met rust qwa discussies omdat ik hem ook niet te veel wil belasten. maar dit met de katten loopt de spuitgaten uit. Bij het eerste nest hadden we er een paar op Marktplaza gezet. Niemand wou ze hebben, want ze waren niet ontwormd of ingent (en weet ik het wat meer nogmaals : geen verstand van katten). Mn vriend wil ze ook absoluut niet gratis wegdoen, hij wil er wel wat aan overhouden. het zijn ook hele zeldzame katten.
Zeldzame katten? Van een slipnestje?quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:13 schreef missbuckley het volgende:
Niemand heeft wat aan een partner die nooit tegengas geeft indien nodig. Daar ben je partners voor; om elkaar te helpen en soms om elkaar af te remmen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:13 schreef missbuckley het volgende:
Dan maar de boel helemaal uit de hand laten lopen en gedwongen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:12 schreef Hanako het volgende:
[..]
Tegenwoordig krijg je dan nog steeds de kosten die gewoon op deze persoon worden verhaald waar de dieren vrijwillig door zijn afgestaan.
Ondanks de overweldigende hoeveelheid trollen van de laatste tijd (quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat kost meer geld? je kat gratis weg doen
of houden en hem elke dag voeren etc?
serieus je bent een troll toch?
Leuk voor hem niet inenten ontwormen dierenarts er even naar laten kijken ik walg best wel van dit soort mensen want ze zijn zeldzaam dus laat ik ze liever kapot gaanquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:13 schreef missbuckley het volgende:
3 katten okay.. maar 5 of 7quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:34 schreef NanKing het volgende:
Waarom heb je in godesnaam die beesten niet laten helpen
Ja, maar hoe zeldzaam is een kat die voor de helft of driekwart van een onbekende kater isquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:15 schreef missbehavin het volgende:
Zeldzame katten zouden makkelijker kwijt te raken zijn lijkt me..
60E x 7 plus boete voor de dierenmishandeling even 120E minimaal...quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan maar de boel helemaal uit de hand laten lopen en gedwongen.TS haar vriend ontloopt zijn verantwoordelijkheid en TS zelf is helaas te zacht.
Ik niet de dt-fouten zijn perfect gewisseld en af en toe vergeet hij ze te maken. Hetzelfde met de ij/ei...quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ondanks de overweldigende hoeveelheid trollen van de laatste tijd (), heb ik hier toch het nare gevoel dat het echt is.
Tja. Lijkt mij ook dat het meer een excuus voor hem is om ze te houden..quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar hoe zeldzaam is een kat die voor de helft of driekwart van een onbekende kater is
Zijn playstation is kapotquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Heb je hem gevraagd waarom hij 7 katten wil? Hij moet toch ook wel doorhebben dat het financieel niet te doen is.
Ja leuk, maar jij en hij hebben de situatie nu tot onhoudbare proporties gebracht, dus het is tijd voor extremere maatregelen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:13 schreef missbuckley het volgende:
Niemand wil ze hebben maar het zijn zeldzame kattenquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:13 schreef missbuckley het volgende:
Geloof het jezelf? Godverdomme!quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:16 schreef missbuckley het volgende:
nou de moederpoes is een combi pers/heilige birmaan/ragdoll. Een vriend van hem heeft dat helemaal uitgeplozen (zwerfkat dus geen stamboom...) schijnt heel zeldzaam te zijn. En ze is gedekt door een europese korthaar.
Ow dit verandert de zaak. Als hij die katten zo graag wil, mag hij het zelf financieren. Kan hij dat niet, dan weg ermee.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
okee wacht;
-hij heeft schulden
-hij teert op jouw zak
-HIJ beslist wat er aan huisdieren in het DOOR JOU BETAALDE huis woont
-hij is zielig dus kan niet werken
Je hebt toch hopelijk wel door dat je verschrikkelijk genaaid wordt he
Pff daar let ik heul niet op, jij Sherlock!quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:16 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik niet de dt-fouten zijn perfect gewisseld en af en toe vergeet hij ze te maken. Hetzelfde met de ij/ei...
again: niet aan te tonen zonder stamboomquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:16 schreef missbuckley het volgende:
nou de moederpoes is een combi pers/heilige birmaan/ragdoll. Een vriend van hem heeft dat helemaal uitgeplozen (zwerfkat dus geen stamboom...) schijnt heel zeldzaam te zijn. En ze is gedekt door een europese korthaar.
THINK OF THE KITTENSquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:13 schreef Scorpie het volgende:
Een alfamannetjemeid, get real. Grijp je tieten (bij gebrek aan kloten) bij elkaar, en wees eens eerlijk tegen hem. Het is JOUW huis, JOUW regels. Hij voegt helemaal NIKS toe aan je huishouden, dus hij heeft NIKS te eisen. Jij gaat eisen dat alleen moederpoes + jouw poes blijven, de rest gaat eruit, desnoods asiel. Kom eens op voor jezelf, hoe zielig hij ook is.
Ahh intelligentie is zo aantrekkelijk in een vrouw. Naast piano-spelen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:16 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik niet de dt-fouten zijn perfect gewisseld en af en toe vergeet hij ze te maken. Hetzelfde met de ij/ei...
zwerfkat dus geen stamboom betekent geen drol dus.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:16 schreef missbuckley het volgende:
Dan moet verkopen niet zo'n probleem zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:16 schreef missbuckley het volgende:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:18 schreef Marie30 het volgende:
Eerst zegt TS dat die moederpoes steeds op straat bezwangerd wordt omdat luie vriend de achterdeur openlaat...en nu zijn het ineens raskatten?
Dit is een troll mensen...
quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:18 schreef Marie30 het volgende:
Eerst zegt TS dat die moederpoes steeds op straat bezwangerd wordt omdat luie vriend de achterdeur openlaat...en nu zijn het ineens raskatten?
Of ik te achterdochtigquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pff daar let ik heul niet op, jij Sherlock!Ms ben ik te naïef
Amen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:13 schreef Scorpie het volgende:
Een alfamannetjemeid, get real. Grijp je tieten (bij gebrek aan kloten) bij elkaar, en wees eens eerlijk tegen hem. Het is JOUW huis, JOUW regels. Hij voegt helemaal NIKS toe aan je huishouden, dus hij heeft NIKS te eisen. Jij gaat eisen dat alleen moederpoes + jouw poes blijven, de rest gaat eruit, desnoods asiel. Kom eens op voor jezelf, hoe zielig hij ook is.
Maar de katten zitten dan in ieder geval goed.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:16 schreef Hanako het volgende:
[..]
60E x 7 plus boete voor de dierenmishandeling even 120E minimaal...
Sowieso gaat de waarde volgens mij verdomd snel omlaag als je drie dure rassen met elkaar combineert.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:18 schreef Marie30 het volgende:
Samen zijn we gewoon de perfecte vrouw!quote:
Je bent inderdaad zeer intelligente man als je die dieren niet laat helpen of laat ontwormen. Dat is gewoon wachten totdat je ziektes, stank en overlast je huis in brengt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:13 schreef missbuckley het volgende:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh intelligentie is zo aantrekkelijk in een vrouw. Naast piano-spelen.
ik ookquote:
Hij wil ze niet afstaan, dus dat komt op hetzelfde neer.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:18 schreef missbuckley het volgende:
strawberry hij wou geen 7 katten. hij had er 1 en die is zwanger geraakt. nu is ze weer zwanger, plus haar kitten is zwanger en llopt op alledag.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:13 schreef Scorpie het volgende:
GMTAquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:59 schreef tombolafan het volgende:
Hallo, jouw geld, jouw huis, jouw regels denk ik?
Dus hup ff je vriend een schop onder zn kont geven; 2 katten houden (en steriliseren) en de rest weg; en hij een baan zoeken! En als dat niet lukt gaat hij maar vrijwilligerswerk in het asiel doen tijdelijk zodat hij weer meer katten om zich heen heeft.
Ik vind je verschrikkelijk zwak overkomen
Hier op FOK! hebben we ook gewoon allemaal te veel baggage om nog mensen te vertrouwen... we hebben te veel trolls meegemaaktquote:
Gelul.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:19 schreef missbuckley het volgende:
marie30 ik zeg al: een vriend heeft het uitgezocht. die heeft er verstand van, kan ook zien door wat voor kat zij gedekt is.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:19 schreef paintmeester het volgende:
Ga naar de LIDL koop een vuilniszak, deponeer het nest in de zak en gooi deze van een brug af.
Ja, nog even en ál mijn onschuld is weg!quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
een in de zoveel tijd is nog grappig
maar in een serieus subforum juist maar om de week een serieus topic tegen komen gaat mij wel wat ver
onzin is verder op
Whahahahahahahaha tuurlijkquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:19 schreef missbuckley het volgende:
marie30 ik zeg al: een vriend heeft het uitgezocht. die heeft er verstand van, kan ook zien door wat voor kat zij gedekt is.
maar goed, ik ben alleen thuis vanavond dus ik zal deze troll eens voerenquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:19 schreef missbuckley het volgende:
Dat weer welquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar de katten zitten dan in ieder geval goed.
Je spot ze telkens wel. ( ook de vrouw met 2 dochters naar wie de vriend keek in het zwembad.quote:
Ja niet leuk hé als je er zoveel moeite insteekt omdat je oprecht met iemand te doen hebt...quote:
opgegeten door de kat, duhquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar goed, ik ben alleen thuis vanavond dus ik zal deze troll eens voeren
je kent die vriend?
en de diploma's van die vriend in kattenkunde zijn ook verbrand? of waterschade zeker?
Het is dus gewoon een huis- tuin - en keukenkat want gemengd bloed.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:16 schreef missbuckley het volgende:
briljant.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:21 schreef missbuckley het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand vroeg plaatjes van onze kittens, dit is de moederpoes
raskattenquote:
quote:
Ja die was ook erg. Het is even leuk, maar de lol is er nu wel af hoor. Damn my gullable selfquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:21 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Je spot ze telkens wel. ( ook de vrouw met 2 dochters naar wie de vriend keek in het zwembad.)
Sowieso gaat de waarde volgens mij verdomd snel omlaag als de kopers de baasjes aanschouwenquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Sowieso gaat de waarde volgens mij verdomd snel omlaag als je drie dure rassen met elkaar combineert.
Oww yeahquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Samen zijn we gewoon de perfecte vrouw!
Oh, die man heeft het mis, dit zijn idd hele zeldzame katten!quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, die man heeft het mis, dit zijn idd hele zeldzame katten!
Maar niet een combinatie, dit is het aparte ras Schnunkelfutzers!
Die kan je voor goud geld verkopen joh
geen geld voor een borstelquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
je had ze wel even mogen borstelen zeg...
Raskatten geboren door een kat die op straat gedekt is? Serieus?quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:19 schreef missbuckley het volgende:
ja inderdaadquote:
He, da's het zwarte schaap van de familie! Dat klopt niet!quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:23 schreef missbuckley het volgende:
[ afbeelding ] Flame mijn kat bij mij op schoot
is dat nou de slet van de wijk?quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:22 schreef missbuckley het volgende:
[ afbeelding ] deze vind ik zelf heel lief
Leuke kat maar het gaat niet goed met poes eindigen als ze in deze situatie blijft....teveel jongen krijgen, ziektes en als het zover komt dat je geen fatsoenlijk eten meer kan voeren aan het steeds maar toenemende aantal katten ernstige verwaarlozing. Dat wil je toch niet voor het beestje?quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:21 schreef missbuckley het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand vroeg plaatjes van onze kittens, dit is de moederpoes
Lol, ik moest keihard lachenquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar goed, ik ben alleen thuis vanavond dus ik zal deze troll eens voeren
je kent die vriend?
en de diploma's van die vriend in kattenkunde zijn ook verbrand? of waterschade zeker?
nu nog een foto van je kale poesquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:23 schreef missbuckley het volgende:
je verwart schoot met voorgevenquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:23 schreef missbuckley het volgende:
Ik weet niet, misschien zijn het rasbaasjes? Ik heb daar verder geen verstand van.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:22 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Sowieso gaat de waarde volgens mij verdomd snel omlaag als de kopers de baasjes aanschouwen
Tetten.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:23 schreef missbuckley het volgende:
Je mag ook samen met mij trolletjes gaan voerenquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:24 schreef missbehavin het volgende:
Hmm, Hostel kijken of Troll kijken.. what to do, what to do..
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:25 schreef Hanako het volgende:
[..]
Je mag ook samen met mij trolletjes gaan voeren![]()
Oh wacht jij bent al bezet
pure bred tokkiesquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet niet, misschien zijn het rasbaasjes? Ik heb daar verder geen verstand van.
Ik zou zo een speciaal tagje moeten vragen: trollenvangerquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:21 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Je spot ze telkens wel. ( ook de vrouw met 2 dochters naar wie de vriend keek in het zwembad.)
hebbeeequote:Op donderdag 21 juni 2012 23:22 schreef missbuckley het volgende:
[ afbeelding ] deze vind ik zelf heel lief
quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:26 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik zou zo een speciaal tagje moeten vragen: trollenvanger![]()
Dit zijn echt geen raskatten. Kruisingen en geen zak waard.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet niet, misschien zijn het rasbaasjes? Ik heb daar verder geen verstand van.
Ik heb een hele technische uitleg, maar ik kan aantonen dat TS foto`s post van verschillende profielen van Facebook.quote:
Oh dear..quote:
zelfs zonder dat schreeuwt dit ondertussen fakequote:Op donderdag 21 juni 2012 23:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb een hele technische uitleg, maar ik kan aantonen dat TS foto`s post van verschillende profielen van Facebook.
Toon eens aan dan weten wij het zekerquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb een hele technische uitleg, maar ik kan aantonen dat TS foto`s post van verschillende profielen van Facebook.
Komt ervan als je je diploma in het zwembad laat vallenquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
je kan wel zien dat het allemaal uit één vuilnisbak komt ja
quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:29 schreef Hanako het volgende:
[..]
Ja biefstuk en Wodka dat vergeet een mens als mij niet
Tineye?quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oke, een foto die op facebook heeft een bepaald formaat, en in het formaat van de foto staat ook de Profile ID van desbetreffende user. Dus stel je hebt een foto die je upload, dan heet je foto:quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:28 schreef Hanako het volgende:
[..]
Toon eens aan dan weten wij het zeker![]()
Al geloof ik je hoor
Dat viel mij ook op ja... djeezus wat een slechte trollquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:30 schreef Strani het volgende:
Zo'n bende in de woonkamer (of wat het ook is) en zo'n schone slaapkamer?
Dat ben ik vergeten is wel jouw schulden ben nooit verder gekomen dan de basisschool als het om Nederlands leren ging. Als ik je in het echt zou zien denk dat ik zou gaan stotterenquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]Dan hoor je ook te weten dat ik nu móet zeggen 'een mens als ik'
kampersquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:30 schreef missbuckley het volgende:
[ afbeelding ] me moeder met de hond (niet van ons)
quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:31 schreef Hanako het volgende:
[..]
Dat ben ik vergeten is wel jouw schulden ben nooit verder gekomen dan de basisschool als het om Nederlands leren ging. Als ik je in het echt zou zien denk dat ik zou gaan stotteren
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/386318_241563522575750_1408001648_n.jpgquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:31 schreef missbuckley het volgende:
kijk zelf maar
http://www.facebook.com/Mysticmars2
is godverdomme me vriends facebook. foto's zijn openbaar
Lekker handig ditquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:31 schreef missbuckley het volgende:
kijk zelf maar
is godverdomme me vriends facebook. foto's zijn openbaar
Zeg ik niet je hebt al een relatiequote:Op donderdag 21 juni 2012 23:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]Hoezo nou weer mijn schuld? Stotteren is wel cute though. Voor even.
Jij bent diezelfde troll die per se zijn buurmans facebook hier op FOK! wilde!!! Dezelfde van die moeder met twee dochters en de geile stiefpa aan het zwembad dus ...quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:32 schreef missbuckley het volgende:
me vriends facebook kijk zelf maar...is wel degelijk waar.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:33 schreef Hanako het volgende:
[..]
Lekker handig dit
[..]
Zeg ik niet je hebt al een relatie
hahahaha te mooiquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:33 schreef missbuckley het volgende:
nee hij heeft tijdje (3 weken) in zutphen gewoond. problemen gehad en wil niet dat ze weten waar hij zit. maar geloof wat je zelf wilt!
quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:33 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Jij bent diezelfde troll die per se zijn buurmans facebook hier op FOK! wilde!!! Dezelfde van die moeder met twee dochters en de geile stiefpa aan het zwembad dus ...
Ja eh, straks komen ze de katten stelen!quote:
Dat weet ikquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]Dat maakt mij niet minder nieuwsgierig hoor!
quote:
The plot thickens.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:33 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Jij bent diezelfde troll die per se zijn buurmans facebook hier op FOK! wilde!!! Dezelfde van die moeder met twee dochters en de geile stiefpa aan het zwembad dus ...
Pestkop!quote:
Kon je ze niet op dieet zetten?quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat heb ik onder het kopje relaties, maar dan anders: Meerdere gehad en te zwaar bevonden
Nee zij vonden mij te zwaar hè.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kon je ze niet op dieet zetten?
quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:37 schreef missbuckley het volgende:
me vriend is wel westside, wacht maar, ik vertel hem dit allemaal. hij is een gangster
[ afbeelding ]
Ohquote:
Westside? Katwijk dus?quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:37 schreef missbuckley het volgende:
me vriend is wel westside, wacht maar, ik vertel hem dit allemaal. hij is een gangster
[ afbeelding ]
Oeh hier lijkt ie op die pornoster/moordenaarquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:37 schreef missbuckley het volgende:
[ afbeelding ]
niet haten omdat me mannetje mooier is dan jullie zelf
quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh hier lijkt ie op die pornoster/moordenaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |