abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113212943
Ik woon sinds 2 jaar samen met mn vriend. We lopen nu iets langer dan 2jr met elkaar, na 3 maand gingen we samenwonen. Met hem mee kwam een kat. hij had haar op straat gevonden en haar in huis genomen.

ben geen grote kattenliefhebber maar omdat me vriend zo gehecht was aan haar, zij ik dat ze ook in mijn huis welkom was. nog geen maand later bleek ze zwanger. Ze kreeg een nest van 6 kittens en die zouden alle 6 de deur uit gaan. Hij heeft er twee kwijt kunnen raken bij vrienden van hem. Nu hebben we dus in totaal 5 katten.

Maaar...de moederpoes is WEER zwanger, evenals een van de katten uit haar nest. wij zitten dus zo met een stuk of 12 katten opgescheept en daar hebben we echt de financien niet voor (leven van 900 per maand met ze tweetjes)

die katten gaan ook weer weg, maar hij wil er twee ofzo houden waardoor wij dus straks met 7 katten in huis zitten. Stank, troep en alles dat het met zich meebrengt. twee van hun zijn nog geeneens zindelijk.

Ik word echt gek van de troep en de stank en noem het allemaal maar op. Met hem praten helpt eigenlijk niet. pffff, iemand advies?
pi_113213072
Waarom heb je in godesnaam die beesten niet laten helpen :')
ijs_beer fan!
pi_113213175
Wat denk je van laten castreren van de hele zooitje en voor het teveel aan katten een goed tehuis zoeken, desnoods asiel? :{ Tevens als je de boel niet kan laten helpen, alle dieren maar weg want ik heb het idee dat ze het dan veel beter kunnen krijgen.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_113213186
Me vriend dacht dat de moederpoes wel geholpen was. omdat toen hij haar vond ze er goed en mooi verzorgd uitzag. En voor sterilisatie hebben wij zelf geen financien momenteel. we leven met zn tweetjes van 900 per maand.
  PR/Manusje van alles donderdag 21 juni 2012 @ 22:36:55 #5
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_113213236
Doe ze allemaal weg.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_113213275
Alle dieren weg, zo ver krijg ik mn vriend nooit trovey.
hij is zoiezo aan de moederpoes erg gehecht. die zal hij nooit van ze leven wegdoen.
toen zij een nest kreeg is hij ook weer teveel aan hun gaan hechten. met als gevolg dat maar 2 kittens weg zijn gegaan. Via marktplaats aanbieden wilt hij niet.
pi_113213277
Katten weg dus.
pi_113213384
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 22:36 schreef missbuckley het volgende:
Me vriend dacht dat de moederpoes wel geholpen was. omdat toen hij haar vond ze er goed en mooi verzorgd uitzag. En voor sterilisatie hebben wij zelf geen financien momenteel. we leven met zn tweetjes van 900 per maand.
Dan alles maar weg want je dieren kunnen ook ziek worden en dan gaat het een drama worden. Ga weer aan de huisdieren zodra je het je ook kan veroorloven. ;)
Optimist tot in de kist
pi_113213408
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 22:37 schreef missbuckley het volgende:
hij is zoiezo aan de moederpoes erg gehecht. die zal hij nooit van ze leven wegdoen.
toen zij een nest kreeg is hij ook weer teveel aan hun gaan hechten. met als gevolg dat maar 2 kittens weg zijn gegaan. Via marktplaats aanbieden wilt hij niet.
Waarom ben jij niet assertiever?
pi_113213434
ja habork ik wil in principe me eigen kat houden (eentje uit het nest kreeg ik van mn vriend cadeau, mocht een uitzoeken) en dan de moederpoes voor mn vriend...en de rest weg, ja we zijn wel aan ze gehecht maar zo kan het ook niet langer.
pi_113213448
quote:
de moederpoes kan toch ook blijven? laat haar helpen
de meesten steden hebben een programma voor mensen die weinig verdienen dat je haar bij het asiel met korting kunt laten steriliseren

en breng de rest naar het asiel
en wil niet jammer dan
dan mag hij op zich zelf gaan wonen (weer latten) en zelf alle kosten en schoonmaak dingen doen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_113213496
quote:
Laat dan die ene kat wel helpen anders kom je nooit van dit probleem af. Wellicht is er iets van een betalingsregeling te treffen met een goedwillende dierenarts. Zo niet, dan moet je het welzijn van het dier boven je eigen stellen. :{
Optimist tot in de kist
  donderdag 21 juni 2012 @ 22:40:12 #13
376361 bojan
Het is friet
pi_113213503
Zoek een compromis
"BeNeLiga moet er komen, wie dat niet ziet is idioot"
pi_113213616
Ik heb al rondgebeld bij dierenartsen hier in Apeldoorn doen ze dat niet. andere steden wel maarja dan nog...financien he.
we hebben 4 meiden 1 mannetje...ik ben zo bang dat de overige straks ook zwanger thuis komen. overdag werk ik, mn vriend is dan thuis. als ze krols zijn moeten we ze binnen houden, maar hij is vrij laks daarmee. laat rustig de tuindeur wagenwijd open (lekker, frisse lucht) en vergeet maar ff dat de dieren dan naar buiten gaan.
pi_113213638
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 22:36 schreef missbuckley het volgende:
Zijn er nog meer argumenten nodig om er geen dozijn huisdieren op na te houden ?
Als je vriend dat nog niet kan uitrekenen heb je nog een reden om er een punt achter te zetten voordat je een levenlang armoe tegemoet gaat.
-
  † In Memoriam † donderdag 21 juni 2012 @ 22:42:34 #16
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_113213669
In mijn stad is de sterilisatie van zwerfkatten en voor katten met een baasje met laag inkomen gratis. Nagaan of er in jouw stad ook zulk een initiatief is. En een beetje gezond verstand in die vriend van je kloppen kan ook geen kwaad :')
Are you fokking to me?
pi_113213689
dat is maar tijdelijk hoor. dat is alleen mijn salaris mn vriend gaat ook werken zodra hij alles voor zichzelf op een rijtje heeft.
pi_113213728
Ben zoals je vriend alleen in minderen maten maar helaas je vriend zal ze kat niet weg doen... en wat boven staat (Waarom heb je in godesnaam die beesten niet laten helpen )
  donderdag 21 juni 2012 @ 22:43:22 #19
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_113213745
quote:
10s.gif Op donderdag 21 juni 2012 22:42 schreef Marie30 het volgende:
In mijn stad is de sterilisatie van zwerfkatten en voor katten met een baasje met laag inkomen gratis. Nagaan of er in jouw stad ook zulk een initiatief is. En een beetje gezond verstand in die vriend van je kloppen kan ook geen kwaad :')
Maar dat is België _O_
pi_113213783
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 22:41 schreef missbuckley het volgende:
Ik heb al rondgebeld bij dierenartsen hier in Apeldoorn doen ze dat niet. andere steden wel maarja dan nog...financien he.
we hebben 4 meiden 1 mannetje...ik ben zo bang dat de overige straks ook zwanger thuis komen. overdag werk ik, mn vriend is dan thuis. als ze krols zijn moeten we ze binnen houden, maar hij is vrij laks daarmee. laat rustig de tuindeur wagenwijd open (lekker, frisse lucht) en vergeet maar ff dat de dieren dan naar buiten gaan.
tja je kunt zo veel van je beest houden als je wil maar als je het niet kunt betalen kun je haar beter afstaan
ik zou het dan ook erg onverantwoordelijk vinden als je haar houdt
je kunt niet de gok nemen dat ze weer zwanger word
de enige manier is altijd binnen houden en als je kat dat niet gewent is kun je haar dat niet aan doen vind ik
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113213839
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 22:42 schreef missbuckley het volgende:
dat is maar tijdelijk hoor. dat is alleen mijn salaris mn vriend gaat ook werken zodra hij alles voor zichzelf op een rijtje heeft.
heb je wel gekeken naar de huidige arbeidsmarkt?
je kunt er echt niet van uitgaan dat je alles over een paar maanden op orde hebt

word eens verantwoordelijk zeg :{w
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  † In Memoriam † donderdag 21 juni 2012 @ 22:45:12 #22
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_113213867
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 22:43 schreef Hanako het volgende:

[..]

Maar dat is België _O_
:Y *O*
Are you fokking to me?
pi_113213889
ik snap dat het moeilijk word hoor. mn vriend heeft een gat op zn cv van 18 jaar en hij heeft een heel zwaar leven gehad. maar er is wel genoeg werk. ik heb ook sinds kort een baan gevonden het kan dus wel...
pi_113213908
Idd 2 katten houden en laten helpen en de rest weg ermee, of nog even wachten en dan weer een nestje erbij. Gewoon deadline stellen dat ze eruit moeten.... Damn, zoveel katten....
  † In Memoriam † donderdag 21 juni 2012 @ 22:46:08 #25
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_113213929
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 22:42 schreef missbuckley het volgende:
Dit schreeuwt troll maar ik ga het toch vragen... :') Wat moet hij op een rijtje krijgen alvorens hij wil kan werken?
Are you fokking to me?
pi_113214031
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 22:45 schreef missbuckley het volgende:
ik snap dat het moeilijk word hoor. mn vriend heeft een gat op zn cv van 18 jaar en hij heeft een heel zwaar leven gehad. maar er is wel genoeg werk. ik heb ook sinds kort een baan gevonden het kan dus wel...
haal een nieuwe kat als je zeker weet dat je het kunt betalen

je kunt niet gokken met een levend wezen
dat is egoistisch
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113214056
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 22:41 schreef missbuckley het volgende:
Je vriend moet eens wat verantwoordelijkheidsgevoel gaan kweken. :{ Laat in ieder geval die kater zo snel mogelijk castreren zodat hij niet de poezen kan bevruchten en je bent ook dan van de stank van de katerurine :r af. Hoe hard het ook klinkt, jullie kunnen huisdieren financieel op dit moment niet aan hoe gehecht je ook aan ze bent dus laat je verstand nu spreken en laat die dieren een beter leven krijgen dan jullie ze nu kunnen geven.
Optimist tot in de kist
pi_113214058
nou marie30 hij heeft een heel zwaar leven achter de rug. hierdoor in zn oude woonplaats ook arbeids ongeschikt verklaard. geen recht op een uitkering in deze stad (hij woont hier nu 4 jaar), schulden bij de soos.
pi_113214137
Ik zou hem en de katten er uit doen.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  † In Memoriam † donderdag 21 juni 2012 @ 22:50:19 #30
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_113214195
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 22:48 schreef missbuckley het volgende:
nou marie30 hij heeft een heel zwaar leven achter de rug. hierdoor in zn oude woonplaats ook arbeids ongeschikt verklaard. geen recht op een uitkering in deze stad (hij woont hier nu 4 jaar), schulden bij de soos.
Arbeidsongeschikt om welke reden?
Are you fokking to me?
pi_113214201
en wat hij dan op een rijtje moet krijgen tja hij moet gewoon zijn trauma's verwerken.
pi_113214261
omdat hij aan allerlei traumas lijd die te pas en te onpas naar boven komen. toen hij kind was heeft zn pa zelfmoord gepleegd, zn moeder is aan een overdosis dood gegaan. hij heeft gezworven, is misbruikt in instellingen en ga zo maar door.
  donderdag 21 juni 2012 @ 22:51:42 #33
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_113214282
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 22:45 schreef missbuckley het volgende:
En ik was de enige die las: Kat op zijn CV. :')

Kun je niet af en toe een kat "weg laten lopen" missbuckley?
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_113214300
Volgens mij moet jij jezelf eens een tijdje als een 'katje' opstellen missbuckley, want dit kan natuurlijk niet zo.
pi_113214310
Katten weg. Jullie moeten normaal kunnen leven, katten ook. Het is niet alsof je ze tekort doet als ze een nieuw huisje krijgen. Het is puur egoisme om ze allemaal te houden.
pi_113214400
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 22:48 schreef missbuckley het volgende:
huh? hoe werkt dat?
een stad verklaard je niet arbeidsongeschikt en je hebt altijd recht op een uitkering
en ook dat laatste is totaal niet afhankelijk van een stad
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 21 juni 2012 @ 22:53:57 #37
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_113214423
En hoe goed worden de katten verzorgd tenslotte heb je beperkt budget. Je zult er toch echt een paar in hun en zijn belang weg doen.

Begint te lijken op een dierenverzamelaar en dat kun je beter stoppen.
pi_113214466
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 22:51 schreef missbuckley het volgende:
omdat hij aan allerlei traumas lijd die te pas en te onpas naar boven komen. toen hij kind was heeft zn pa zelfmoord gepleegd, zn moeder is aan een overdosis dood gegaan. hij heeft gezworven, is misbruikt in instellingen en ga zo maar door.
en de afgelopen 18 jaar heeft hij daar niks mee gedaan maar goed dat is in een paar maanden te verhelpen en daarna heeft hij meteen een baan? ook al heeft hij zo goed als geen werk ervaring en ik gok geen opleiding?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113214482
Ja ik weet het. Maar probeer dat mn vriend maar eens aan ze verstand te krijgen. Hij is ten eerste gehecht aan de moederpoes dat is wat hem erdoorheen trekt als hij het moeilijk heeft. aan haar heeft hij altijd steun etc.

En ja de katten worden wel verzorgd. ze krijgen eten, vers water erbij etc. Aandacht genoeg, speeltjes enzo.
pi_113214515
Ja hij heeft wel een opleiding, richting zorg. Wil hij graag wat mee doen, dus een diploma is er iig wel.
pi_113214537
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 22:54 schreef missbuckley het volgende:
Ja ik weet het. Maar probeer dat mn vriend maar eens aan ze verstand te krijgen. Hij is ten eerste gehecht aan de moederpoes dat is wat hem erdoorheen trekt als hij het moeilijk heeft. aan haar heeft hij altijd steun etc.

En ja de katten worden wel verzorgd. ze krijgen eten, vers water erbij etc. Aandacht genoeg, speeltjes enzo.
en over een paar maanden is de helft weer zwanger en zit je straks met 23 katten
en daarna met 69 katten
etc

en als er een ziek word?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113214582
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 22:55 schreef missbuckley het volgende:
Ja hij heeft wel een opleiding, richting zorg. Wil hij graag wat mee doen, dus een diploma is er iig wel.
en wanneer heeft ie dat diploma gehaald?

als jij 19 jaar geleden een diploma hebt gehaald en sindsdien niet of nauwelijks gewerkt hebt kom je er niet zomaar tussen hoor
als je niet al allerlei opfriscursussen moet doen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113214686
ik weet niet precies wanneer hij dat gehaald heeft, voor hem is dat echt een blur. Hij heeft de diploma's ook niet meer, vaak verhuist, huis afgebrand etc.

Als er een ziek word nja dan hebben wij een mega probleem. We hebben geen dierenarts (is geen geld voor). hij heeft de moederpoes wel verzekerd bij de ster kliniek oid. maar wat je daarmee kan als een poes ziek word...ik weet het niet.
  † In Memoriam † donderdag 21 juni 2012 @ 22:59:12 #44
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_113214767
Ik snap er eerlijk waar steeds minder van :?
Are you fokking to me?
pi_113214782
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 22:54 schreef missbuckley het volgende:

Maakt niet uit, financieel kan je het niet aan als je geen geld hebt voor een castratie (om over andere dierenartskosten maar niet te praten :{ ). Je moet je vriend duidelijk maken dat het simpelweg niet zo verder kan gaan met de dieren, jullie gaan er persoonlijk aan ten gronde, je relatie gaat er van stuk en de dieren zijn ook slachtoffer van de situatie. Probeer hem duidelijk te maken dat het geen liefde maar egoïsme is om de dieren te houden. Soms getuigt het meer van liefde om een dier te laten gaan dan het te houden. :*
Optimist tot in de kist
pi_113214793
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 22:58 schreef missbuckley het volgende:
ik weet niet precies wanneer hij dat gehaald heeft, voor hem is dat echt een blur. Hij heeft de diploma's ook niet meer, vaak verhuist, huis afgebrand etc.

Als er een ziek word nja dan hebben wij een mega probleem. We hebben geen dierenarts (is geen geld voor). hij heeft de moederpoes wel verzekerd bij de ster kliniek oid. maar wat je daarmee kan als een poes ziek word...ik weet het niet.
en hoe ver denk je dat je komt zonder de daadwerkelijke diploma's en zonder aan te kunnen tonen dat je ze gehaald hebt?
en jij geloofd überhaupt dat er diploma's zijn

ik zie echt zo veel redenen om jullie te steriliseren :') sorry hoor
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113214808
Hallo, jouw geld, jouw huis, jouw regels denk ik?

Dus hup ff je vriend een schop onder zn kont geven; 2 katten houden (en steriliseren) en de rest weg; en hij een baan zoeken! En als dat niet lukt gaat hij maar vrijwilligerswerk in het asiel doen tijdelijk zodat hij weer meer katten om zich heen heeft.

Ik vind je verschrikkelijk zwak overkomen :(
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_113214875
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 22:58 schreef missbuckley het volgende:

Is je vriend ook onder behandeling als hij zoveel trauma's heeft? Zou hem wellicht ook kunnen laten inzien dat deze weg een weg naar de afgrond is. :{
Optimist tot in de kist
pi_113214891
Ik zeg al, hij is er momenteel echt niet aan toe om te werken. Heeft regelmatig last van flashbacks, stemmingswisselingen etc. Heeft wel paar baantjes gehad, maar nooit langer dan 2, 3 weken.
pi_113214896
Als je dier verzekerd is krijg je misschien een deel van de sterilisatie vergoed, dus ga daar eens achteraan.

En die diploma's kun je opvragen bij DUO (of een dergelijke instantie), laat hem maar eens bewijzen dat hij echt iets kan, want ik krijg het idee dat je een parasiet bij je hebt wonen, sorry :@
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:02:11 #51
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_113214942
Volgens mij zijn die katten maar een heel klein probleem met de rest...
pi_113214945
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:01 schreef missbuckley het volgende:
Ik zeg al, hij is er momenteel echt niet aan toe om te werken. Heeft regelmatig last van flashbacks, stemmingswisselingen etc. Heeft wel paar baantjes gehad, maar nooit langer dan 2, 3 weken.
Dan maar vrijwilligerswerk, korte tijden ofzo, dan toont hij iig inzet.

Wat zegt het UWV dan?
pi_113214984
Nou hij heeft hier in Apeldoorn ook een uitkering aangevraagd. Maar die is afgewezen omdat hij toen hij hier net woonde veel schulden bij de soos gemaakt heeft. de uitkering waar hij dan nu recht op heeft word verrekend.
pi_113215005
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:02 schreef Hanako het volgende:
Maar wel iets wat het probleem nog veel groter kan maken. :{
Optimist tot in de kist
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:04:20 #55
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_113215066
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:03 schreef trovey het volgende:

[..]

Maar wel iets wat het probleem nog veel groter kan maken. :{
Ja maar geloof mij maar dat die katten echt niet weg gaan... Dat zal die niet toelaten :')
pi_113215084
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:03 schreef missbuckley het volgende:
Nou hij heeft hier in Apeldoorn ook een uitkering aangevraagd. Maar die is afgewezen omdat hij toen hij hier net woonde veel schulden bij de soos gemaakt heeft. de uitkering waar hij dan nu recht op heeft word verrekend.
okee wacht;

-hij heeft schulden
-hij teert op jouw zak
-HIJ beslist wat er aan huisdieren in het DOOR JOU BETAALDE huis woont
-hij is zielig dus kan niet werken

:')

Je hebt toch hopelijk wel door dat je verschrikkelijk genaaid wordt he :D
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:04:38 #57
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_113215086
Ik zou echt met die katten (behalve die 2 dan) naar het asiel gaan hoor. Lekker onverantwoordelijk allemaal en egoïstisch van je vriend dat hij zich zo star opstelt...
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:06:04 #58
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_113215185
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:04 schreef missbehavin het volgende:
Ik zou echt met die katten (behalve die 2 dan) naar het asiel gaan hoor. Lekker onverantwoordelijk allemaal en egoïstisch van je vriend dat hij zich zo star opstelt...
Daar mag je dan voor betalen het asiel neemt echt geen katten aan zonder dat jij daar niet voor hoeft te betalen. En terecht :Y
pi_113215197
tombolafan ik snap dat het zo overkomt, maar zo is het echt niet. Ik heb dit zelf aangeboden. Kom bij me inwonen, dan heb je tenminste een vast adres. Dan kunnen schuldeisers je vinden en dan kunnen we je schulden beginnen af te betalen. Dat is wat ik zij.
hij doet ook echt wel moeite voor de situatie. maar hij is wel erg dominant, hij is gewoon echt een alfamannetje (zegt hij zelf dan hoor). dus in discusies geeft hij niet zosnel toe, zo ook met de katten.
pi_113215224
klopt Hanako het asiel konden wij ook niet betalen (al geinformeert)
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:06:41 #61
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_113215225
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:06 schreef Hanako het volgende:

[..]

Daar mag je dan voor betalen het asiel neemt echt geen katten aan zonder dat jij daar niet voor hoeft te betalen. En terecht :Y
Oh ja idd, dat is waar ook..
pi_113215238
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:01 schreef missbuckley het volgende:
dan kun je er al helemaal niet vanuit gaan dat hij binnen kort financieel wat in gaat brengen

en hij moet dan wel echt in therapie hoor
anders zit ie over 18 jaar nog in deze situatie
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113215252
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:02 schreef Hanako het volgende:
echt he :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113215291
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:03 schreef missbuckley het volgende:
dat kan gewoon niet

echt TS je word opgelicht
je krijgt altijd leefgeld
hoe moet iemand anders dan overleven als ie niet zo'n naieve muts als jij treft om hem te onderhouden?
sorry hoor
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:07:55 #65
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_113215305
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:06 schreef missbuckley het volgende:
tombolafan ik snap dat het zo overkomt, maar zo is het echt niet. Ik heb dit zelf aangeboden. Kom bij me inwonen, dan heb je tenminste een vast adres. Dan kunnen schuldeisers je vinden en dan kunnen we je schulden beginnen af te betalen. Dat is wat ik zij.
hij doet ook echt wel moeite voor de situatie. maar hij is wel erg dominant, hij is gewoon echt een alfamannetje (zegt hij zelf dan hoor). dus in discusies geeft hij niet zosnel toe, zo ook met de katten.
Ehm, hij is bij jou in komen wonen, lijkt me dat jij toch echt wat te zeggen hebt over het aantal katten in jouw huis. Vooral omdat jullie het je niet kunnen veroorloven. Je huisdieren niet laten steriliseren is gewoon onverantwoord. :N
pi_113215307
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:06 schreef missbuckley het volgende:
tuurlijk, maar hij gaat er wel erg makkelijk in mee

Maar jij hebt hem in huis gehaald, dan kun je best eisen stellen hoor. Dus idd gewoon tegen hem zeggen; die katten gaan er sowieso uit, dus jij gaat mee of je legt je er bij neer (niet of hij of de katten)
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:08:43 #67
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_113215360
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:07 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

echt he :')
Liep een flinke tijd terug ook tegen mezelf op met van alles daar ga je aan werken zodat je weer goed in je vel zit. Kost moeite maar nou gaat het weer veel beter.
pi_113215381
Haha, dat je dat nog moet vragen. Katten eruit, en anders hij met zijn katten op straat.
pi_113215396
deze chaos komt z'n geestelijke gezondheid anders ook niet ten goede.

Misschien moet jij eens wat keuzes voor hem gaan maken.
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:09:25 #70
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_113215407
Een 'alfamannetje' zou toch voor zijn 'vrouwtje' zorgen.. :')
pi_113215416
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:09 schreef Scorpie het volgende:
Haha, dat je dat nog moet vragen. Katten eruit, en anders hij met zijn katten op straat.
serieus, lees de rest
you'll enjoy it
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:09:35 #72
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_113215418
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:09 schreef Scorpie het volgende:
Lees even het topic door er speelt wel wat meer dan alleen die katten :')
pi_113215447
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:09 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

serieus, lees de rest
you'll enjoy it
Oke schat ga ik ff doen.
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:10:11 #74
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_113215462
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:09 schreef missbehavin het volgende:
Een 'alfamannetje' zou toch voor zijn 'vrouwtje' zorgen.. :')
Ik vind dat woord overkomen alsof je een Bokito in je woonkamer hebt zitten :P
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:10:35 #75
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_113215483
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:10 schreef Hanako het volgende:

[..]

Ik vind dat woord overkomen alsof je een Bokito in je woonkamer hebt zitten :P
Ja echt he :') Vreselijk
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:11:17 #76
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_113215539
Gewoon uitleggen dat het zo echt niet verder kan en dat je serieus overweegt een punt achter de relatie te zetten. Als hij dan van schrik wel meewerkt kunnen jullie alle jonge katten (op één na) proberen gratis weg te doen zodat je uiteindelijk twee katten overhoudt.

Dan moederpoes steriliseren en die kleine ook, of castreren.

Als hij niet meewerkt, gewoon hetzelfde doen maar hem dan tegelijkertijd met de katten mee uit huis doen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:11:18 #77
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_113215541
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:10 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ja echt he :') Vreselijk
Zo eentje die gelijk begint te brullen als zijn prakje niet op tijd word geserveerd ;(
pi_113215576
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:06 schreef Hanako het volgende:

[..]

Dan een melding maken bij de dierenbescherming en als het maar erg genoeg is dan kunnen dieren in beslag worden genomen of kan er vrijwillig afstand van worden gedaan...TS had het over stank en vervuiling. Het beste blijft er zelf tehuizen voor te vinden maar ja met het aanbod van kittens op dit moment.....
Optimist tot in de kist
pi_113215629
Doe eerst alle katten behalve die twee die je (JIJ) wilt houden weg, en van het geld dat je bespaart op voer/vlooiendruppels etc. kun je die twee laten helpen.
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:12:48 #80
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_113215635
Dat de vriend van TS allemaal mentale problemen heeft maakt niets uit. Dan moet TS (als ze met hem verder wilt) hem júist tegen zichzelf in bescherming nemen.
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:12:56 #81
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_113215642
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:11 schreef trovey het volgende:

[..]

Dan een melding maken bij de dierenbescherming en als het maar erg genoeg is dan kunnen dieren in beslag worden genomen of kan er vrijwillig afstand van worden gedaan...TS had het over stank en vervuiling. Het beste blijft er zelf tehuizen voor te vinden maar ja met het aanbod van kittens op dit moment.....
Tegenwoordig krijg je dan nog steeds de kosten die gewoon op deze persoon worden verhaald waar de dieren vrijwillig door zijn afgestaan.
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:12:56 #82
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_113215643
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:11 schreef trovey het volgende:

[..]

Ja, als TS e.e.a. uitlegt, is er ms best wat mogelijk, maar dan moet ze wel zelf de beslissing nemen.. En daar knelt het geloof ik.
pi_113215666
Een alfamannetje :') meid, get real. Grijp je tieten (bij gebrek aan kloten) bij elkaar, en wees eens eerlijk tegen hem. Het is JOUW huis, JOUW regels. Hij voegt helemaal NIKS toe aan je huishouden, dus hij heeft NIKS te eisen. Jij gaat eisen dat alleen moederpoes + jouw poes blijven, de rest gaat eruit, desnoods asiel. Kom eens op voor jezelf, hoe zielig hij ook is.
pi_113215671
haha nee hij is geen bokito. Juist een heel tengere en inteligente man. met een flinke rugzak bagage.

misschien dat ik daarom niet goed genoeg opgetreden heb, ik laat hem meestal maar met rust qwa discussies omdat ik hem ook niet te veel wil belasten. maar dit met de katten loopt de spuitgaten uit. Bij het eerste nest hadden we er een paar op Marktplaza gezet. Niemand wou ze hebben, want ze waren niet ontwormd of ingent (en weet ik het wat meer nogmaals : geen verstand van katten). Mn vriend wil ze ook absoluut niet gratis wegdoen, hij wil er wel wat aan overhouden. het zijn ook hele zeldzame katten.
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:14:15 #85
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_113215719
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:13 schreef missbuckley het volgende:
haha nee hij is geen bokito. Juist een heel tengere en inteligente man. met een flinke rugzak bagage.

misschien dat ik daarom niet goed genoeg opgetreden heb, ik laat hem meestal maar met rust qwa discussies omdat ik hem ook niet te veel wil belasten. maar dit met de katten loopt de spuitgaten uit. Bij het eerste nest hadden we er een paar op Marktplaza gezet. Niemand wou ze hebben, want ze waren niet ontwormd of ingent (en weet ik het wat meer nogmaals : geen verstand van katten). Mn vriend wil ze ook absoluut niet gratis wegdoen, hij wil er wel wat aan overhouden. het zijn ook hele zeldzame katten.
Maar meisje, zo is het toch wachten tot er één ziek wordt.. die de rest weer aansteekt.. en dan? Je moet echt een beetje voor jezelf op komen hoor!
pi_113215724
quote:

wat kost meer geld? je kat gratis weg doen
of houden en hem elke dag voeren etc?

serieus je bent een troll toch?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113215735
quote:

Zeldzame katten? Van een slipnestje? _O-

Sorry maar jij trapt echt OVERAL in :')

Ik vrees dat jij degene bent die hulp nodig heeft :*
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:14:45 #88
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_113215753
quote:

Niemand heeft wat aan een partner die nooit tegengas geeft indien nodig. Daar ben je partners voor; om elkaar te helpen en soms om elkaar af te remmen.
pi_113215754
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:12 schreef Hanako het volgende:

[..]

Tegenwoordig krijg je dan nog steeds de kosten die gewoon op deze persoon worden verhaald waar de dieren vrijwillig door zijn afgestaan.
Dan maar de boel helemaal uit de hand laten lopen en gedwongen. ;( TS haar vriend ontloopt zijn verantwoordelijkheid en TS zelf is helaas te zacht. :{
Optimist tot in de kist
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:15:10 #90
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_113215773
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:14 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

wat kost meer geld? je kat gratis weg doen
of houden en hem elke dag voeren etc?

serieus je bent een troll toch?
Ondanks de overweldigende hoeveelheid trollen van de laatste tijd ( :r ), heb ik hier toch het nare gevoel dat het echt is. :{
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:15:17 #91
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_113215778
quote:

Leuk voor hem niet inenten ontwormen dierenarts er even naar laten kijken ik walg best wel van dit soort mensen want ze zijn zeldzaam dus laat ik ze liever kapot gaan :X
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:15:52 #92
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_113215808
Zeldzame katten zouden makkelijker kwijt te raken zijn lijkt me..
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:16:22 #93
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_113215842
quote:
11s.gif Op donderdag 21 juni 2012 22:34 schreef NanKing het volgende:
Waarom heb je in godesnaam die beesten niet laten helpen :')
3 katten okay.. maar 5 of 7 :')
pi_113215847
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:15 schreef missbehavin het volgende:
Zeldzame katten zouden makkelijker kwijt te raken zijn lijkt me..
Ja, maar hoe zeldzaam is een kat die voor de helft of driekwart van een onbekende kater is :')
pi_113215859
nou de moederpoes is een combi pers/heilige birmaan/ragdoll. Een vriend van hem heeft dat helemaal uitgeplozen (zwerfkat dus geen stamboom...) schijnt heel zeldzaam te zijn. En ze is gedekt door een europese korthaar.
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:16:41 #96
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_113215863
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:14 schreef trovey het volgende:

[..]

Dan maar de boel helemaal uit de hand laten lopen en gedwongen. ;( TS haar vriend ontloopt zijn verantwoordelijkheid en TS zelf is helaas te zacht. :{
60E x 7 plus boete voor de dierenmishandeling even 120E minimaal...
  † In Memoriam † donderdag 21 juni 2012 @ 23:16:42 #97
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_113215865
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:15 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ondanks de overweldigende hoeveelheid trollen van de laatste tijd ( :r ), heb ik hier toch het nare gevoel dat het echt is. :{
Ik niet de dt-fouten zijn perfect gewisseld en af en toe vergeet hij ze te maken. Hetzelfde met de ij/ei...
Are you fokking to me?
pi_113215869
Heb je hem gevraagd waarom hij 7 katten wil? Hij moet toch ook wel doorhebben dat het financieel niet te doen is.
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:16:55 #99
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_113215883
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:16 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ja, maar hoe zeldzaam is een kat die voor de helft of driekwart van een onbekende kater is :')
Tja. Lijkt mij ook dat het meer een excuus voor hem is om ze te houden..
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:17:06 #100
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113215891
Hoe krijg je zeldzame katten uit een nestje van een poes die is aan komen lopen en een kater die ergens buiten rondloopt?
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  † In Memoriam † donderdag 21 juni 2012 @ 23:17:15 #101
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_113215897
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Heb je hem gevraagd waarom hij 7 katten wil? Hij moet toch ook wel doorhebben dat het financieel niet te doen is.
Zijn playstation is kapot
Are you fokking to me?
pi_113215903
quote:

Ja leuk, maar jij en hij hebben de situatie nu tot onhoudbare proporties gebracht, dus het is tijd voor extremere maatregelen.

En dat zeldzame katten gedoe is gelul van de bovenste plank meid.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2012 23:18:02 ]
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:17:21 #103
244933 trovey
Nachtoele
pi_113215904
quote:

Niemand wil ze hebben maar het zijn zeldzame katten :? Ik denk dat je vriend echt meer hulp nodig heeft dan dat jij hem kan bieden. :{
Optimist tot in de kist
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:17:35 #104
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_113215915
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:16 schreef missbuckley het volgende:
nou de moederpoes is een combi pers/heilige birmaan/ragdoll. Een vriend van hem heeft dat helemaal uitgeplozen (zwerfkat dus geen stamboom...) schijnt heel zeldzaam te zijn. En ze is gedekt door een europese korthaar.
Geloof het jezelf? Godverdomme! :')

Dit moet een troll zijn _O-
pi_113215916
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:04 schreef tombolafan het volgende:

[..]

okee wacht;

-hij heeft schulden
-hij teert op jouw zak
-HIJ beslist wat er aan huisdieren in het DOOR JOU BETAALDE huis woont
-hij is zielig dus kan niet werken

Je hebt toch hopelijk wel door dat je verschrikkelijk genaaid wordt he :D
Ow dit verandert de zaak. Als hij die katten zo graag wil, mag hij het zelf financieren. Kan hij dat niet, dan weg ermee.
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:17:38 #106
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_113215921
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:16 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Ik niet de dt-fouten zijn perfect gewisseld en af en toe vergeet hij ze te maken. Hetzelfde met de ij/ei...
Pff daar let ik heul niet op, jij Sherlock! :D Ms ben ik te naïef ;(
pi_113215924
quote:
again: niet aan te tonen zonder stamboom
en zonder stamboom is ie niets meer waard

zie het als die diploma's van je vriend! :Y

echt, ik heb zo met je te doen
volgens mij word je door elke 2e zin die hij uitspreekt opgelicht
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:17:43 #108
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_113215928
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:13 schreef Scorpie het volgende:
Een alfamannetje :') meid, get real. Grijp je tieten (bij gebrek aan kloten) bij elkaar, en wees eens eerlijk tegen hem. Het is JOUW huis, JOUW regels. Hij voegt helemaal NIKS toe aan je huishouden, dus hij heeft NIKS te eisen. Jij gaat eisen dat alleen moederpoes + jouw poes blijven, de rest gaat eruit, desnoods asiel. Kom eens op voor jezelf, hoe zielig hij ook is.
THINK OF THE KITTENS ;(
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:17:49 #109
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_113215933
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:16 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Ahh intelligentie is zo aantrekkelijk in een vrouw. Naast piano-spelen.
pi_113215942
quote:
zwerfkat dus geen stamboom betekent geen drol dus.

En hoe weet je wat haar gedekt heeft als het per ongeluk was? :')
pi_113215949
quote:
Dan moet verkopen niet zo'n probleem zijn.
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:18:17 #112
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_113215959
foto's van de kittens trouwens?
  † In Memoriam † donderdag 21 juni 2012 @ 23:18:20 #113
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_113215966
Eerst zegt TS dat die moederpoes steeds op straat bezwangerd wordt omdat luie vriend de achterdeur openlaat...en nu zijn het ineens raskatten?

Dit is een troll mensen...
Are you fokking to me?
pi_113215974
I CALL TROLL BTW, TROLL ALERT GAAT AF HIER. MAYDAY MAYDAY.
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:18:37 #115
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_113215980
quote:
10s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:18 schreef Marie30 het volgende:
Eerst zegt TS dat die moederpoes steeds op straat bezwangerd wordt omdat luie vriend de achterdeur openlaat...en nu zijn het ineens raskatten?

:( Ik ben het zo zat he.
pi_113215986
strawberry hij wou geen 7 katten. hij had er 1 en die is zwanger geraakt. nu is ze weer zwanger, plus haar kitten is zwanger en llopt op alledag.
  PR/Manusje van alles donderdag 21 juni 2012 @ 23:18:45 #117
Toezicht is gezond!
pi_113215994
quote:

_O-
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
  † In Memoriam † donderdag 21 juni 2012 @ 23:18:49 #118
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_113215997
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:17 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Pff daar let ik heul niet op, jij Sherlock! :D Ms ben ik te naïef ;(
Of ik te achterdochtig :')
Are you fokking to me?
pi_113216003
quote:
Amen.
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:18:58 #120
244933 trovey
Nachtoele
pi_113216010
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:16 schreef Hanako het volgende:

[..]

60E x 7 plus boete voor de dierenmishandeling even 120E minimaal...
Maar de katten zitten dan in ieder geval goed.
Optimist tot in de kist
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:19:06 #121
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_113216019
quote:

Sowieso gaat de waarde volgens mij verdomd snel omlaag als je drie dure rassen met elkaar combineert.
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:19:10 #122
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_113216028
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:18 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Samen zijn we gewoon de perfecte vrouw! :7
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:19:21 #123
278931 paintmeester
RAMMING SPEED!
pi_113216038
quote:

Je bent inderdaad zeer intelligente man als je die dieren niet laat helpen of laat ontwormen. Dat is gewoon wachten totdat je ziektes, stank en overlast je huis in brengt.

Zeldzame katten met een stamboom worden snel verkocht hoor. Je vriend houdt je voor de gek.

Ga naar de LIDL koop een vuilniszak, deponeer het nest in de zak en gooi deze van een brug af.
How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
pi_113216044
marie30 ik zeg al: een vriend heeft het uitgezocht. die heeft er verstand van, kan ook zien door wat voor kat zij gedekt is.
  † In Memoriam † donderdag 21 juni 2012 @ 23:19:39 #125
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_113216055
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:17 schreef Strani het volgende:

[..]

Ahh intelligentie is zo aantrekkelijk in een vrouw. Naast piano-spelen.
:D :@
Are you fokking to me?
pi_113216059
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:18 schreef missbehavin het volgende:

[..]

ik ook
een in de zoveel tijd is nog grappig
maar in een serieus subforum juist maar om de week een serieus topic tegen komen gaat mij wel wat ver

onzin is verder op
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113216063
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:18 schreef missbuckley het volgende:
strawberry hij wou geen 7 katten. hij had er 1 en die is zwanger geraakt. nu is ze weer zwanger, plus haar kitten is zwanger en llopt op alledag.
Hij wil ze niet afstaan, dus dat komt op hetzelfde neer.
pi_113216080
quote:
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 22:59 schreef tombolafan het volgende:
Hallo, jouw geld, jouw huis, jouw regels denk ik?

Dus hup ff je vriend een schop onder zn kont geven; 2 katten houden (en steriliseren) en de rest weg; en hij een baan zoeken! En als dat niet lukt gaat hij maar vrijwilligerswerk in het asiel doen tijdelijk zodat hij weer meer katten om zich heen heeft.

Ik vind je verschrikkelijk zwak overkomen :(
GMTA O+
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:20:10 #129
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_113216087
quote:

[..]

Hier op FOK! hebben we ook gewoon allemaal te veel baggage om nog mensen te vertrouwen... we hebben te veel trolls meegemaakt ;(
pi_113216090
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:19 schreef missbuckley het volgende:
marie30 ik zeg al: een vriend heeft het uitgezocht. die heeft er verstand van, kan ook zien door wat voor kat zij gedekt is.
Gelul.
pi_113216095
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:19 schreef paintmeester het volgende:
Ga naar de LIDL koop een vuilniszak, deponeer het nest in de zak en gooi deze van een brug af.
:r
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:20:19 #132
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_113216097
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:19 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik ook
een in de zoveel tijd is nog grappig
maar in een serieus subforum juist maar om de week een serieus topic tegen komen gaat mij wel wat ver

onzin is verder op
Ja, nog even en ál mijn onschuld is weg! }:|
pi_113216120
quote:
Whahahahahahahaha tuurlijk _O-
pi_113216121
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:20 schreef tombolafan het volgende:

[..]

[..]

GMTA O+
_O_
pi_113216124
quote:
maar goed, ik ben alleen thuis vanavond dus ik zal deze troll eens voeren

je kent die vriend?
en de diploma's van die vriend in kattenkunde zijn ook verbrand? of waterschade zeker?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:20:44 #136
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_113216126
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:18 schreef trovey het volgende:

[..]

Maar de katten zitten dan in ieder geval goed.
Dat weer wel ;)
  PR/Manusje van alles donderdag 21 juni 2012 @ 23:21:09 #137
Toezicht is gezond!
pi_113216157
slotje *O* *O* *O*
pi_113216163

Iemand vroeg plaatjes van onze kittens, dit is de moederpoes
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:21:16 #139
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_113216166
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:18 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Je spot ze telkens wel. ( ook de vrouw met 2 dochters naar wie de vriend keek in het zwembad. :P )
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  † In Memoriam † donderdag 21 juni 2012 @ 23:21:24 #140
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_113216172
quote:

[..]

Ja niet leuk hé als je er zoveel moeite insteekt omdat je oprecht met iemand te doen hebt...
Are you fokking to me?
pi_113216178
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:20 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

je kent die vriend?
en de diploma's van die vriend in kattenkunde zijn ook verbrand? of waterschade zeker?
opgegeten door de kat, duh :{w
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:21:34 #142
244933 trovey
Nachtoele
pi_113216183
quote:
Het is dus gewoon een huis- tuin - en keukenkat want gemengd bloed. :') Je vriend kan wel zoveel geld willen hebben maar dat is alleen maar een excuus in deze om de katten te houden. ;)
Optimist tot in de kist
pi_113216195
met ze viertjes
  PR/Manusje van alles donderdag 21 juni 2012 @ 23:21:56 #144
Toezicht is gezond!
pi_113216207
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:21 schreef missbuckley het volgende:
[ afbeelding ]

briljant.

iemand vraagt om foto's van de kittens en jij geeft een foto van de moeder.

briljant. _O_
  PR/Manusje van alles donderdag 21 juni 2012 @ 23:22:11 #145
Toezicht is gezond!
pi_113216222
quote:
[ afbeelding ] met ze viertjes
raskatten :Y
pi_113216226
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:21 schreef tombolafan het volgende:

[..]

opgegeten door de kat, duh :{w
_O-
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:22:15 #147
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_113216229
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:21 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Je spot ze telkens wel. ( ook de vrouw met 2 dochters naar wie de vriend keek in het zwembad. :P )
Ja die was ook erg. Het is even leuk, maar de lol is er nu wel af hoor. Damn my gullable self ;(
pi_113216233
  † In Memoriam † donderdag 21 juni 2012 @ 23:22:23 #149
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_113216240
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:19 schreef Strani het volgende:

[..]

Sowieso gaat de waarde volgens mij verdomd snel omlaag als je drie dure rassen met elkaar combineert.
Sowieso gaat de waarde volgens mij verdomd snel omlaag als de kopers de baasjes aanschouwen :')
Are you fokking to me?
  † In Memoriam † donderdag 21 juni 2012 @ 23:22:36 #150
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_113216258
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:19 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Samen zijn we gewoon de perfecte vrouw! :7
Oww yeah :D
Are you fokking to me?
pi_113216260
quote:
[ afbeelding ] met ze viertjes
Oh, die man heeft het mis, dit zijn idd hele zeldzame katten! :o

Maar niet een combinatie, dit is het aparte ras Schnunkelfutzers! _O_

Die kan je voor goud geld verkopen joh *O*
  PR/Manusje van alles donderdag 21 juni 2012 @ 23:22:52 #152
Toezicht is gezond!
pi_113216272
je had ze wel even mogen borstelen zeg...
pi_113216274
deze vind ik zelf heel lief
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:23:02 #154
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_113216283
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Kruisingen en zeker geen ras zuiveren :')
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:23:02 #155
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_113216284
quote:
6s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:22 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Oh, die man heeft het mis, dit zijn idd hele zeldzame katten! :o

Maar niet een combinatie, dit is het aparte ras Schnunkelfutzers! _O_

Die kan je voor goud geld verkopen joh *O*
_O- nee niet doen!
pi_113216299
quote:
15s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
je had ze wel even mogen borstelen zeg...
geen geld voor een borstel (8>
  † In Memoriam † donderdag 21 juni 2012 @ 23:23:29 #157
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_113216312
quote:
Raskatten geboren door een kat die op straat gedekt is? Serieus? :') Kom op TSje leuk geprobeerd maar neen...
Are you fokking to me?
pi_113216318
Flame mijn kat bij mij op schoot
pi_113216330
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

ja inderdaad
ik heb er verstand van (diploma is wel ongeldig want er is koffie op gevallen)

dit is een pluisploes
staan bekend om hun zachte en pluizige vacht en snelle voortplantingsvermogen
ze stammen namelijk af van konijnen
verder zij ze erg intelligent en trouw
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113216336
TR Gemacht om tieten :(
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:24:05 #161
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_113216353
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:23 schreef missbuckley het volgende:
[ afbeelding ] Flame mijn kat bij mij op schoot
He, da's het zwarte schaap van de familie! Dat klopt niet!
  PR/Manusje van alles donderdag 21 juni 2012 @ 23:24:17 #162
Toezicht is gezond!
pi_113216365
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:22 schreef missbuckley het volgende:
[ afbeelding ] deze vind ik zelf heel lief
is dat nou de slet van de wijk?
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:24:21 #163
244933 trovey
Nachtoele
pi_113216370
quote:
[ afbeelding ]

Leuke kat maar het gaat niet goed met poes eindigen als ze in deze situatie blijft....teveel jongen krijgen, ziektes en als het zover komt dat je geen fatsoenlijk eten meer kan voeren aan het steeds maar toenemende aantal katten ernstige verwaarlozing. Dat wil je toch niet voor het beestje? ;( Ze is dan niets beter af dan dat ze op straat zou leven....wellicht zelfs slechter. :{
Optimist tot in de kist
  † In Memoriam † donderdag 21 juni 2012 @ 23:24:32 #164
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_113216376
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:20 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

je kent die vriend?
Lol, ik moest keihard lachen _O-
Are you fokking to me?
pi_113216409
TS, je bent ontmaskerd.
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:24:57 #166
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_113216415
Hmm, Hostel kijken of Troll kijken.. what to do, what to do..
  PR/Manusje van alles donderdag 21 juni 2012 @ 23:25:03 #167
Toezicht is gezond!
pi_113216423
quote:
nu nog een foto van je kale poes
pi_113216424
quote:
je verwart schoot met voorgeven
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:25:10 #169
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_113216428
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:24 schreef Scorpie het volgende:
TS, je bent ontmaskerd.
Huh wat wie waar?
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:25:25 #170
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_113216438
quote:
7s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:22 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Sowieso gaat de waarde volgens mij verdomd snel omlaag als de kopers de baasjes aanschouwen :')
Ik weet niet, misschien zijn het rasbaasjes? Ik heb daar verder geen verstand van.
pi_113216465
quote:
Tetten.
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:25:55 #172
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_113216478
quote:
10s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:24 schreef missbehavin het volgende:
Hmm, Hostel kijken of Troll kijken.. what to do, what to do..
Je mag ook samen met mij trolletjes gaan voeren :*

Oh wacht jij bent al bezet :'(
pi_113216483

donderdag 21 juni 2012 @ 23:26:13 #174
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_113216496
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:25 schreef Hanako het volgende:

[..]

Je mag ook samen met mij trolletjes gaan voeren :*

Oh wacht jij bent al bezet :'(
Hoe weet jij dat nou weer? :D
  PR/Manusje van alles donderdag 21 juni 2012 @ 23:26:17 #175
Toezicht is gezond!
pi_113216498
je kan wel zien dat het allemaal uit één vuilnisbak komt ja
pi_113216508
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:25 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik weet niet, misschien zijn het rasbaasjes? Ik heb daar verder geen verstand van.
pure bred tokkies :Y
  † In Memoriam † donderdag 21 juni 2012 @ 23:26:25 #177
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_113216513
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:21 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Ik zou zo een speciaal tagje moeten vragen: trollenvanger :D :')
Are you fokking to me?
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:26:27 #178
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_113216515
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:22 schreef missbuckley het volgende:
[ afbeelding ] deze vind ik zelf heel lief
hebbeee
pi_113216535
Maar mocht je toch onverhoopt geen troll zijn, zijn er genoeg posts die hebben aangegeven wat je het beste kan doen.
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:26:52 #180
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_113216539
quote:
17s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:26 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Ik zou zo een speciaal tagje moeten vragen: trollenvanger :D :')
:D O+
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:26:56 #181
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_113216542
quote:

[..]

Dit zijn echt geen raskatten. Kruisingen en geen zak waard.
pi_113216552
de geboorte
pi_113216559
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:25 schreef Hanako het volgende:

[..]

Huh wat wie waar?
Ik heb een hele technische uitleg, maar ik kan aantonen dat TS foto`s post van verschillende profielen van Facebook.
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:27:20 #184
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_113216570
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:26 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat nou weer? :D
Ik weet alles :*
pi_113216578
* bak chips wegzet * :r
pi_113216585
ons huisje
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:27:42 #187
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_113216588
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:27 schreef Hanako het volgende:

[..]

Ik weet alles :*
Oh dear.. :X
pi_113216597
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:27 schreef tombolafan het volgende:
* bak chips wegzet * :r
_O-
  † In Memoriam † donderdag 21 juni 2012 @ 23:28:07 #189
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_113216610
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:23 schreef tombolafan het volgende:

[..]

geen geld voor een borstel (8>
:') _O-
Are you fokking to me?
pi_113216613
nog ns de moederpoes
pi_113216615
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik heb een hele technische uitleg, maar ik kan aantonen dat TS foto`s post van verschillende profielen van Facebook.
zelfs zonder dat schreeuwt dit ondertussen fake
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113216621
Vanwaar nu de foto spam dan eigenlijk?
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:28:22 #193
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_113216625
quote:

[..]

Toon eens aan dan weten wij het zeker :)

Al geloof ik je hoor O+
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:28:42 #194
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_113216635
Ik voel me zo... bezoedeld :'(
pi_113216641
nee hoor deze komen allemaal van me vriends facebook af.
pi_113216653
  † In Memoriam † donderdag 21 juni 2012 @ 23:28:59 #197
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_113216657
quote:

[..]

Komt ervan als je je diploma in het zwembad laat vallen ;(
Are you fokking to me?
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:29:03 #198
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_113216660
Met 900 Euro rondkomen en dan nog zo veel roken? Van dat geld hadden jullie dus makkelijk die moederkat kunnen steriliseren.
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:29:13 #199
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_113216665
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:27 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Oh dear.. :X
Ja biefstuk en Wodka dat vergeet een mens als mij niet :@
  † In Memoriam † donderdag 21 juni 2012 @ 23:29:18 #200
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_113216671
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
je kan wel zien dat het allemaal uit één vuilnisbak komt ja
Are you fokking to me?
pi_113216676
Nou ik ga wel te bed dan :W
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:29:50 #202
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_113216700
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:29 schreef Hanako het volgende:

[..]

Ja biefstuk en Wodka dat vergeet een mens als mij niet :@
:@ Dan hoor je ook te weten dat ik nu móet zeggen 'een mens als ik'
  † In Memoriam † donderdag 21 juni 2012 @ 23:29:52 #203
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_113216702
quote:

[..]

Tineye?
Are you fokking to me?
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:30:10 #204
244933 trovey
Nachtoele
pi_113216716
Ik heb mijn zegje in ieder geval gezegd...wie TS ook is. Indien geen troll....doe wat met de gegeven info van de users hier TS.
Optimist tot in de kist
pi_113216725
me moeder met de hond (niet van ons)
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:30:20 #206
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_113216731
Zo'n bende in de woonkamer (of wat het ook is) en zo'n schone slaapkamer?
pi_113216744
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:28 schreef Hanako het volgende:

[..]

Toon eens aan dan weten wij het zeker :)

Al geloof ik je hoor O+
Oke, een foto die op facebook heeft een bepaald formaat, en in het formaat van de foto staat ook de Profile ID van desbetreffende user. Dus stel je hebt een foto die je upload, dan heet je foto:

http://server/111111_profielid_2222222222_n.jpg

Dus in het midden staat de profile id, hier een paar foto`s van de TS:

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/535394_336934963038605_1657648034_n.jpg
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/535468_332238180174950_2110310923_n.jpg
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/547806_349870668411701_1195112105_n.jpg

Bold zijn de profile id`s die dus verschillen. TS is dus aan het posten uit verschillende profielen.
  † In Memoriam † donderdag 21 juni 2012 @ 23:31:04 #208
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_113216776
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:30 schreef Strani het volgende:
Zo'n bende in de woonkamer (of wat het ook is) en zo'n schone slaapkamer?
Dat viel mij ook op ja... djeezus wat een slechte troll :') Wel een grappige :Y
Are you fokking to me?
pi_113216788
ik met Flame
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:31:17 #210
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_113216791
Ik snap de lol van al dat trollen ook echt niet hoor :{
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:31:18 #211
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_113216792
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:29 schreef missbehavin het volgende:

[..]

:@ Dan hoor je ook te weten dat ik nu móet zeggen 'een mens als ik'
Dat ben ik vergeten is wel jouw schulden ben nooit verder gekomen dan de basisschool als het om Nederlands leren ging. Als ik je in het echt zou zien denk dat ik zou gaan stotteren :@
pi_113216797
de slaapkamer hebben wij nog niet in gebruik
  PR/Manusje van alles donderdag 21 juni 2012 @ 23:31:33 #213
Toezicht is gezond!
pi_113216803
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:30 schreef missbuckley het volgende:
[ afbeelding ] me moeder met de hond (niet van ons)
kampers
pi_113216823
kijk zelf maar

http://www.facebook.com/Mysticmars2

is godverdomme me vriends facebook. foto's zijn openbaar
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:31:58 #215
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_113216830
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:31 schreef Hanako het volgende:

[..]

Dat ben ik vergeten is wel jouw schulden ben nooit verder gekomen dan de basisschool als het om Nederlands leren ging. Als ik je in het echt zou zien denk dat ik zou gaan stotteren :@
:D Hoezo nou weer mijn schuld? Stotteren is wel cute though. Voor even.
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:32:01 #216
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_113216831
[quote]0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:30 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Oke, een foto die op facebook heeft een bepaald formaat, en in het formaat van de foto staat ook de Profile ID van desbetreffende user. Dus stel je hebt een foto die je upload, dan heet je foto:

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/535394_336934963038605_1657648034_n.jpg
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/535468_332238180174950_2110310923_n.jpg
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/547806_349870668411701_1195112105_n.jpg

Bold zijn de profile id`s die dus verschillen. TS is dus aan het posten uit verschillende profielen.
[/quote]

Prachtig! Held _O_
  PR/Manusje van alles donderdag 21 juni 2012 @ 23:32:18 #217
Toezicht is gezond!
pi_113216848
die monitor he, op die foto... dat is een akai, waar heb je die gekocht?
pi_113216876

me vriends facebook kijk zelf maar...is wel degelijk waar.
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:33:05 #219
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113216891

[..]

[/quote]
Is wel 1 facebookprofiel... Maar klopt niet met wat TS zegt. De persoon van wie die foto's op facebook zijn woont niet (zoals TS zegt) in Apeldoorn.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:33:16 #220
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_113216905
Als het wel waar is, vind ik het maar triest. ;(
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:33:16 #221
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_113216906
Hele topic zit nu te zoeken naar het profiel van TS zelf.
pi_113216912
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:31 schreef missbuckley het volgende:
kijk zelf maar

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/386318_241563522575750_1408001648_n.jpg

Andere user id!
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:33:32 #223
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_113216922
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:31 schreef missbuckley het volgende:
kijk zelf maar

Lekker handig dit :')

quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:31 schreef missbehavin het volgende:

[..]

:D Hoezo nou weer mijn schuld? Stotteren is wel cute though. Voor even.
Zeg ik niet je hebt al een relatie :7
pi_113216928

[..]

[/quote]

Toch lijken ze allemaal wel op die ene FB te staan voor zover ik kan zien.
  † In Memoriam † donderdag 21 juni 2012 @ 23:33:41 #225
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_113216930
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:32 schreef missbuckley het volgende:

me vriends facebook kijk zelf maar...is wel degelijk waar.
Jij bent diezelfde troll die per se zijn buurmans facebook hier op FOK! wilde!!! Dezelfde van die moeder met twee dochters en de geile stiefpa aan het zwembad dus ... :')
Are you fokking to me?
pi_113216946
nee hij heeft tijdje (3 weken) in zutphen gewoond. problemen gehad en wil niet dat ze weten waar hij zit. maar geloof wat je zelf wilt!
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:34:25 #227
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_113216970
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:33 schreef Hanako het volgende:

[..]

Lekker handig dit :')

[..]

Zeg ik niet je hebt al een relatie :7
o|O Dat maakt mij niet minder nieuwsgierig hoor!
  PR/Manusje van alles donderdag 21 juni 2012 @ 23:34:48 #228
Toezicht is gezond!
pi_113216990
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:33 schreef missbuckley het volgende:
nee hij heeft tijdje (3 weken) in zutphen gewoond. problemen gehad en wil niet dat ze weten waar hij zit. maar geloof wat je zelf wilt!
hahahaha te mooi :D
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:35:02 #229
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_113217001
quote:
7s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:33 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Jij bent diezelfde troll die per se zijn buurmans facebook hier op FOK! wilde!!! Dezelfde van die moeder met twee dochters en de geile stiefpa aan het zwembad dus ... :')
  † In Memoriam † donderdag 21 juni 2012 @ 23:35:05 #230
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_113217004
quote:
Werkgevers: Meerderen gehad en te licht bevonden
_O- _O- _O-
Are you fokking to me?
pi_113217017
http://www.facebook.com/SweetAngelfromMars dit is mijn facebook. geloof wat je wil
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:35:19 #232
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_113217018
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

hahahaha te mooi :D
Ja eh, straks komen ze de katten stelen! :o
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:35:24 #233
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_113217022
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:34 schreef missbehavin het volgende:

[..]

o|O Dat maakt mij niet minder nieuwsgierig hoor!
Dat weet ik _O-
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:35:38 #234
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_113217037
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:35 schreef Hanako het volgende:

[..]

Dat weet ik _O-
}:|
  † In Memoriam † donderdag 21 juni 2012 @ 23:35:44 #235
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_113217041
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:35 schreef Hanako het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lol, toepasselijk ook :D :')
Are you fokking to me?
pi_113217063
quote:
7s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:33 schreef Marie30 het volgende:

[..]

The plot thickens.
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:36:14 #237
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_113217066
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:35 schreef missbehavin het volgende:

[..]

}:|
:*
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:36:17 #238
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_113217070
quote:
7s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:35 schreef Marie30 het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
Dat heb ik onder het kopje relaties, maar dan anders: Meerdere gehad en te zwaar bevonden :(
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:36:48 #239
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_113217091
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:36 schreef Hanako het volgende:

[..]

:*
Pestkop!
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:37:07 #240
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_113217103
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:36 schreef Strani het volgende:

[..]

Dat heb ik onder het kopje relaties, maar dan anders: Meerdere gehad en te zwaar bevonden :(
Kon je ze niet op dieet zetten?
pi_113217113
me vriend is wel westside, wacht maar, ik vertel hem dit allemaal. hij is een gangster

donderdag 21 juni 2012 @ 23:37:33 #242
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_113217132
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:37 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Kon je ze niet op dieet zetten?
Nee zij vonden mij te zwaar hè.
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:37:34 #243
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_113217134
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:37 schreef missbuckley het volgende:
me vriend is wel westside, wacht maar, ik vertel hem dit allemaal. hij is een gangster

[ afbeelding ]
_O-
  † In Memoriam † donderdag 21 juni 2012 @ 23:37:41 #244
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_113217143

Lijkt een beetje op Breivik, maar dan de versie die eerst onder de tram gelegen heeft :X
Are you fokking to me?
pi_113217147

niet haten omdat me mannetje mooier is dan jullie zelf
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:37:47 #246
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_113217148
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:37 schreef Strani het volgende:

[..]

Nee zij vonden mij te zwaar hè.
Oh ;(
pi_113217150
Dat zeg ik, busted.
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:37:52 #248
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_113217152
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:36 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Pestkop!
Beetje plagen mag toch wel? *;
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:38:00 #249
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_113217161
quote:

[ afbeelding ]
Westside? Katwijk dus?

Edit: Ik zie nu m'n eigen woordgrap pas.
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:38:24 #250
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_113217183
quote:
[ afbeelding ]

niet haten omdat me mannetje mooier is dan jullie zelf
Oeh hier lijkt ie op die pornoster/moordenaar :o
  † In Memoriam † donderdag 21 juni 2012 @ 23:38:35 #251
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_113217196
Ik kom niet meer bij jongens... die foto's :')
Are you fokking to me?
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:38:43 #252
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_113217200
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:37 schreef Hanako het volgende:

[..]

Beetje plagen mag toch wel? *;
:Y Ja hoor, ik kan wel wat hebben.