Dan alles maar weg want je dieren kunnen ook ziek worden en dan gaat het een drama worden. Ga weer aan de huisdieren zodra je het je ook kan veroorloven.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:36 schreef missbuckley het volgende:
Me vriend dacht dat de moederpoes wel geholpen was. omdat toen hij haar vond ze er goed en mooi verzorgd uitzag. En voor sterilisatie hebben wij zelf geen financien momenteel. we leven met zn tweetjes van 900 per maand.
Waarom ben jij niet assertiever?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:37 schreef missbuckley het volgende:
Alle dieren weg, zo ver krijg ik mn vriend nooit trovey.
hij is zoiezo aan de moederpoes erg gehecht. die zal hij nooit van ze leven wegdoen.
toen zij een nest kreeg is hij ook weer teveel aan hun gaan hechten. met als gevolg dat maar 2 kittens weg zijn gegaan. Via marktplaats aanbieden wilt hij niet.
de moederpoes kan toch ook blijven? laat haar helpenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:37 schreef missbuckley het volgende:
hij is zoiezo aan de moederpoes erg gehecht. die zal hij nooit van ze leven wegdoen.
toen zij een nest kreeg is hij ook weer teveel aan hun gaan hechten. met als gevolg dat maar 2 kittens weg zijn gegaan. Via marktplaats aanbieden wilt hij niet.
Laat dan die ene kat wel helpen anders kom je nooit van dit probleem af. Wellicht is er iets van een betalingsregeling te treffen met een goedwillende dierenarts. Zo niet, dan moet je het welzijn van het dier boven je eigen stellen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:37 schreef missbuckley het volgende:
Zijn er nog meer argumenten nodig om er geen dozijn huisdieren op na te houden ?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:36 schreef missbuckley het volgende:
Me vriend dacht dat de moederpoes wel geholpen was. omdat toen hij haar vond ze er goed en mooi verzorgd uitzag. En voor sterilisatie hebben wij zelf geen financien momenteel. we leven met zn tweetjes van 900 per maand.
Maar dat is Belgiëquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:42 schreef Marie30 het volgende:
In mijn stad is de sterilisatie van zwerfkatten en voor katten met een baasje met laag inkomen gratis. Nagaan of er in jouw stad ook zulk een initiatief is. En een beetje gezond verstand in die vriend van je kloppen kan ook geen kwaad
tja je kunt zo veel van je beest houden als je wil maar als je het niet kunt betalen kun je haar beter afstaanquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:41 schreef missbuckley het volgende:
Ik heb al rondgebeld bij dierenartsen hier in Apeldoorn doen ze dat niet. andere steden wel maarja dan nog...financien he.
we hebben 4 meiden 1 mannetje...ik ben zo bang dat de overige straks ook zwanger thuis komen. overdag werk ik, mn vriend is dan thuis. als ze krols zijn moeten we ze binnen houden, maar hij is vrij laks daarmee. laat rustig de tuindeur wagenwijd open (lekker, frisse lucht) en vergeet maar ff dat de dieren dan naar buiten gaan.
heb je wel gekeken naar de huidige arbeidsmarkt?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:42 schreef missbuckley het volgende:
dat is maar tijdelijk hoor. dat is alleen mijn salaris mn vriend gaat ook werken zodra hij alles voor zichzelf op een rijtje heeft.
Dit schreeuwt troll maar ik ga het toch vragen...quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:42 schreef missbuckley het volgende:
dat is maar tijdelijk hoor. dat is alleen mijn salaris mn vriend gaat ook werken zodra hij alles voor zichzelf op een rijtje heeft.
haal een nieuwe kat als je zeker weet dat je het kunt betalenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:45 schreef missbuckley het volgende:
ik snap dat het moeilijk word hoor. mn vriend heeft een gat op zn cv van 18 jaar en hij heeft een heel zwaar leven gehad. maar er is wel genoeg werk. ik heb ook sinds kort een baan gevonden het kan dus wel...
Je vriend moet eens wat verantwoordelijkheidsgevoel gaan kweken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:41 schreef missbuckley het volgende:
Ik heb al rondgebeld bij dierenartsen hier in Apeldoorn doen ze dat niet. andere steden wel maarja dan nog...financien he.
we hebben 4 meiden 1 mannetje...ik ben zo bang dat de overige straks ook zwanger thuis komen. overdag werk ik, mn vriend is dan thuis. als ze krols zijn moeten we ze binnen houden, maar hij is vrij laks daarmee. laat rustig de tuindeur wagenwijd open (lekker, frisse lucht) en vergeet maar ff dat de dieren dan naar buiten gaan.
Arbeidsongeschikt om welke reden?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:48 schreef missbuckley het volgende:
nou marie30 hij heeft een heel zwaar leven achter de rug. hierdoor in zn oude woonplaats ook arbeids ongeschikt verklaard. geen recht op een uitkering in deze stad (hij woont hier nu 4 jaar), schulden bij de soos.
En ik was de enige die las: Kat op zijn CV.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:45 schreef missbuckley het volgende:
ik snap dat het moeilijk word hoor. mn vriend heeft een gat op zn cv van 18 jaar en hij heeft een heel zwaar leven gehad. maar er is wel genoeg werk. ik heb ook sinds kort een baan gevonden het kan dus wel...
huh? hoe werkt dat?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:48 schreef missbuckley het volgende:
nou marie30 hij heeft een heel zwaar leven achter de rug. hierdoor in zn oude woonplaats ook arbeids ongeschikt verklaard. geen recht op een uitkering in deze stad (hij woont hier nu 4 jaar), schulden bij de soos.
en de afgelopen 18 jaar heeft hij daar niks mee gedaan maar goed dat is in een paar maanden te verhelpen en daarna heeft hij meteen een baan? ook al heeft hij zo goed als geen werk ervaring en ik gok geen opleiding?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:51 schreef missbuckley het volgende:
omdat hij aan allerlei traumas lijd die te pas en te onpas naar boven komen. toen hij kind was heeft zn pa zelfmoord gepleegd, zn moeder is aan een overdosis dood gegaan. hij heeft gezworven, is misbruikt in instellingen en ga zo maar door.
en over een paar maanden is de helft weer zwanger en zit je straks met 23 kattenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:54 schreef missbuckley het volgende:
Ja ik weet het. Maar probeer dat mn vriend maar eens aan ze verstand te krijgen. Hij is ten eerste gehecht aan de moederpoes dat is wat hem erdoorheen trekt als hij het moeilijk heeft. aan haar heeft hij altijd steun etc.
En ja de katten worden wel verzorgd. ze krijgen eten, vers water erbij etc. Aandacht genoeg, speeltjes enzo.
en wanneer heeft ie dat diploma gehaald?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:55 schreef missbuckley het volgende:
Ja hij heeft wel een opleiding, richting zorg. Wil hij graag wat mee doen, dus een diploma is er iig wel.
Maakt niet uit, financieel kan je het niet aan als je geen geld hebt voor een castratie (om over andere dierenartskosten maar niet te pratenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:54 schreef missbuckley het volgende:
Ja ik weet het. Maar probeer dat mn vriend maar eens aan ze verstand te krijgen. Hij is ten eerste gehecht aan de moederpoes dat is wat hem erdoorheen trekt als hij het moeilijk heeft. aan haar heeft hij altijd steun etc.
En ja de katten worden wel verzorgd. ze krijgen eten, vers water erbij etc. Aandacht genoeg, speeltjes enzo.
en hoe ver denk je dat je komt zonder de daadwerkelijke diploma's en zonder aan te kunnen tonen dat je ze gehaald hebt?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:58 schreef missbuckley het volgende:
ik weet niet precies wanneer hij dat gehaald heeft, voor hem is dat echt een blur. Hij heeft de diploma's ook niet meer, vaak verhuist, huis afgebrand etc.
Als er een ziek word nja dan hebben wij een mega probleem. We hebben geen dierenarts (is geen geld voor). hij heeft de moederpoes wel verzekerd bij de ster kliniek oid. maar wat je daarmee kan als een poes ziek word...ik weet het niet.
Is je vriend ook onder behandeling als hij zoveel trauma's heeft? Zou hem wellicht ook kunnen laten inzien dat deze weg een weg naar de afgrond is.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:58 schreef missbuckley het volgende:
ik weet niet precies wanneer hij dat gehaald heeft, voor hem is dat echt een blur. Hij heeft de diploma's ook niet meer, vaak verhuist, huis afgebrand etc.
Als er een ziek word nja dan hebben wij een mega probleem. We hebben geen dierenarts (is geen geld voor). hij heeft de moederpoes wel verzekerd bij de ster kliniek oid. maar wat je daarmee kan als een poes ziek word...ik weet het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |