quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:27 schreef Cucumissativus het volgende:
Maar chocolademelk is toch niet slecht hoop ik
Mensen horen helemaal geen vlees te eten en al zeker niet op een volwassen leeftijd.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:54 schreef Cavalinho het volgende:
Mensen horen helemaal geen dierenmelk te drinken en al zeker niet op een volwassen leeftijd.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:53 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
ook dat. als iemand een jaar geen melk drinkt is hij of zij lactose intolerant.
Bepaal jij?quote:mensen horen geen melk te drinken
Zei een collega ook een keer. 'Ja het is toch raar dat ze we melk drinken uit een koe? Geen enkel ander dier doet het.'quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 13:47 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Zei een collega ook een keer. 'Ja het is toch raar dat ze we melk drinken uit een koe? Geen enkel ander dier doet het.'
Vond ik wel grappig
neger watquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:53 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
ook dat. als iemand een jaar geen melk drinkt is hij of zij lactose intolerant. mensen horen geen melk te drinken, het is weer iets wat de maatschappij laat rollen...
vrijwel alle insecten drinken (bloed)plasma, moeten wij dat ook maar gaan doen?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:50 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, dieren die als ware parasieten aan die uiers gaan hangen.
hebben ze daar ook een lange geschiedenis met melkkoeien? zo een zo lang dat er genetisch materiaal zich aanpast aan de omgeving?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:24 schreef GekkePoes het volgende:
Melk is slecht voor je, het veroorzaakt maag en darmklachten, en het is dierlijk vet wat erin zit en dat gaat in je buik zitten. In azie drinkt men helemaal geen melk, of heel klein beetje, anders sojamelk,
dat is één van de geruchten
Mensen horen gewoon te doen wat zij lekker vinden, op alle leeftijden.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:27 schreef Zelva het volgende:
[..]
Mensen horen helemaal geen vlees te eten en al zeker niet op een volwassen leeftijd.
Mensen horen helemaal geen planten te eten en al zeker niet op een volwassen leeftijd.
Net zulke nietszeggende uitspraken als die van jou.
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mensen horen gewoon te doen wat zij lekker vinden, op alle leeftijden.
Dit "horen" gaat over waar een lichaam op ingesteld is.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mensen horen gewoon te doen wat zij lekker vinden, op alle leeftijden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |