Lijkt mij deductief van aard.quote:In Washington zag men de relatie met een antisociaal gedrag. Juveniele delinquenten dronken wel 10 x zoveel melk als adolescenten met een gelijke achtergrond.
Goed voor de weerstand en tegen de bacteriën.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:30 schreef Tism het volgende:
Ja, zit allemaal pus in van interne uierzweren en antibiotica wat die dieren ingespoten krijgen..![]()
Gr gr..
Ik lees zoveel... Dat maakt het nog niet waar.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:46 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
je kan er parkinson van krijgen las ik
Tegenwoordig wordt er dan ook zodanig genetisch gemanipuleerd dat ze mellk geven die meer op mensen melk lijkt...quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
Koeien zijn nog maar zo'n 8000 jaar gedomesticeerd en derhalve is onze spijsvertering er evolutie-technisch gezien nog helemaal niet geschikt voor.
Ik geloof dat ze in de tijd van "Melk is goed voor elk" en "Melk de witte motor" een overschot hadden van die troep, en om er makkelijk vanaf te komen hadden ze destijds 2 opties, ze konden die shit gewoon door de riolering spoelen, wat slecht was voor het milieu, of ze konden er nog flink wat aan verdienen door mensen wijs te maken dat het oer gezond was om het te drinken, optie 2 was het beste..quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:54 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt er dan ook zodanig genetisch gemanipuleerd dat ze mellk geven die meer op mensen melk lijkt...
http://www.nu.nl/wetensch(...)jke-moedermelk-.html
Mensen horen helemaal geen dierenmelk te drinken en al zeker niet op een volwassen leeftijd. Ik heb nooit begrepen waarom dat zo opgedrongen werd als gezond.
Je kunt van alles ziektes krijgen...stoppen met eten en leven dan maar?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:46 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
je kan er parkinson van krijgen las ik
Heeft dat niet met lactose intolerantie te maken?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:24 schreef GekkePoes het volgende:
Melk is slecht voor je, het veroorzaakt maag en darmklachten, en het is dierlijk vet wat erin zit en dat gaat in je buik zitten. In azie drinkt men helemaal geen melk, of heel klein beetje, anders sojamelk,
dat is één van de geruchten
ook dat. als iemand een jaar geen melk drinkt is hij of zij lactose intolerant. mensen horen geen melk te drinken, het is weer iets wat de maatschappij laat rollen...quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:51 schreef karton2 het volgende:
[..]
Heeft dat niet met lactose intolerantie te maken?
quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:54 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt er dan ook zodanig genetisch gemanipuleerd dat ze mellk geven die meer op mensen melk lijkt...
http://www.nu.nl/wetensch(...)jke-moedermelk-.html
Mensen horen helemaal geen dierenmelk te drinken en al zeker niet op een volwassen leeftijd. Ik heb nooit begrepen waarom dat zo opgedrongen werd als gezond.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |