nee, ik word niet ziek...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:41 schreef Ehhe het volgende:
Ohnee, word je ziek?Ff lekker stomen wil wel helpen om het snot wat te laten stromen
* Rucky dolfina-chica in bed legt. Zo rust maar even lekker uit dat heb je wel verdient.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:45 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, ik word niet ziek...
ben het volgens mij al ...
het liep mijn soep al in!!![]()
![]()
doe je de hond straks ff uitlaten dan??quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky dolfina-chica in bed legt. Zo rust maar even lekker uit dat heb je wel verdient.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
zou niet weten wat... lolquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:54 schreef Ehhe het volgende:
Maar serieus: als ik iets voor je kan doen moet je 't maar ff laten weten!
quote:
quote:doe je de hond straks ff uitlaten dan??
heb je een kop thee voor me?
ik wil ook graag wat te lezen?
heb je ook keelpastilles?
mag ik ook een glas ijskoud water?
quote:
quote:
Wat Rucky zegtquote:
Nee, dat weet ik ook wel.quote:
Dat kan je ook op twee manieren lezenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:35 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Inderdaad, ik blijft thuis vanavond, maar nu echt geen ruk te doen...
Als je het maar uit je hoofd laat om te zeggen dat je ruk door Rucky kan vervangen.quote:
zo ziek ben ik niet!!! lolquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:35 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Wat Rucky zegtBoodschappen doen ofzo of de hond uitlaten.
ah wel lief van jequote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:37 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik ook wel.
Maar het is zo'n plaatje met een kotertje en een dikke buik.
En dan ineens twee van die kotertjes.
Je hebt het nog wel eens over je kinders
de reden dat ik blij ben dat ik een windjack bij me had vanavondt tijdens het hardlopen :x toen ik klaar was moest ik nog uitlopen naar huis.. maar ik was drijfnat van het zweet .. zó blij dat ik een jack aan kon trekkenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:48 schreef Ehhe het volgende:
OkéWas niet onaardig bedoeld
. Verkoudheid is wel vermoeiend idd
. Wil ook nogal met dit weer, ene moment WARM en andere moment koud en winderig :/
mot er gebeuren chef ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |