Wat een debiele reactie zeg.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mooie conclusie voor iemand die stemmen hoort! Is fantasie joh. Niks aan de hand.
Ik kan me nog voorstellen dat een kritische reactie van een onderzoek naar geesten van iemand die erin gelooft en ze zegt waar te nemen verbazingwekkend vind. Maar het is de toon die de muziek maakt, ja.quote:
Hoezo? Ik hoop wel dat je het vleugje sarcasme/cynisme proeft en de rest van het verhaal ook kent.quote:
Dat is opzich wel een aardig verhaal met zo'n usericonquote:Op dinsdag 17 juli 2012 08:01 schreef Djeez het volgende:
Mijn kinderen beginnen ineens geesten te zien in mijn huis. Mijn dochter van 6 heeft hier eerder al eens geesten gezien. Werd ze soms midden in de nacht wakker, en was er geen contact met haar te krijgen. Ze staarde destijds strak in de verte en gilde en huilde.
Nu, na een scheiding, waren de kinderen afgelopen weekend bij mij. Mijn dochter vertelde mij op een avond dat ze het wel fijn vindt bij papa, maar dat er bij mama 'geen spoken' op haar kamer zijn en bij papa wel.
Gisteren hoorde ik ook van mijn ex dat mijn zoon van drie vreemde dingen ziet. Hij zou 'iets engs' op zijn kamer dat papa moest wegjagen. Tegen mij heeft hij dit niet gezegd.
Er zijn in het verleden vreemde dingen gebeurd. De vriendin van de vorige bewoner was 'onder verdachte omstandigheden' gestorven. Later had de beste man zichzelf van kant gemaakt. Verder al vreemde dingen meegemaakt. Zo gingen 's nachts wel eens de lampen aan, hoorden we vreemde dingen en zijn spullen om de haverklap weg. Hoe hier nu mee om te gaan?
Volgens mij heeft muziek zeker invloed, net als reclames, films, "religieuze" bijeenkomsten,ect..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Geloven jullie overigens in Satanistische boodschappen in nummers (Voornamelijk metal) en het effect wat dit zou hebben op een mens zijn geestelijk toestand?
Ik merk wel dat ik met de jaren stemmen in mijn hoofd begin te horen maar durf niet te stellen of dit een aandoening is of dat muziek echt demonen weet op te roepen?
Geesten worden niet gemaakt, het is gewoon 'de' volgende stap in een proces. Zoals ik het zie in elk geval. Een geest is energie (daarom worden er ook vaak magnetische velden gemeten bij onderzoek naar geesten.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:16 schreef Manke het volgende:
Wat een achterlijk boek is de bijbel eigenlijk, en daar is de koran van gejat. Geloof niet echt meer, wel in god, want wie kan anders geesten hebben gemaakt, evolutie?
Wat voor proces? De onzinnige new-age interpretatie?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geesten worden niet gemaakt, het is gewoon 'de' volgende stap in een proces. Zoals ik het zie in elk geval. Een geest is energie (daarom worden er ook vaak magnetische velden gemeten bij onderzoek naar geesten.
Als een geest energie zou zijn en EM uitzend zouden we ze moeten kunnen waarnemen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geesten worden niet gemaakt, het is gewoon 'de' volgende stap in een proces. Zoals ik het zie in elk geval. Een geest is energie (daarom worden er ook vaak magnetische velden gemeten bij onderzoek naar geesten.
Bizarquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:21 schreef Narasan het volgende:
Laatste ervaring 2 minuten geleden.
Ik zit rustig achter mijn laptop, en er viel iets op in m'n rechterooghoek. Ik keek naar buiten, en zie in mijn tuin een vrouw staan, met lang krullend blond haar. Wetend dat daar niemand kan zijn. Uit verbazing ben ik blijven kijken en ze bewoog zich voort. Een paar seconden later zag ik plots een schaduw door de tuin rennen Natuurlijk schrok ik! Vervolgens keek ik direct de kamer in en zag ik daarna een witte waas voor de kast voorbij vliegen.
Van beide entiteiten heb ik helaas niet nog een signaal gekregen. Vraag het me echt af. Laatst had ik ook al last van zo'n dingen. Toen was het 's nachts en lag ik in bed. Nu is het overdag en zie ik de details duidelijker. De vrouw is inmiddels ook verdwenen....
Manke of iemand anders enig idee wat het mogelijk zou kunnen zijn?
Ze zoeken geen contact, ze mindfucken gewoon, ze zijn tegenwoordig overal en heel actief lijkt wel, ze willen juist dat je daar op in gaat door ze op te roepen en dat het uit de hand loopt, zoals het bij mij uit de hand liep.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:30 schreef Narasan het volgende:
Hmm... Normaal zie ik vaker dingen in m'n ooghoeken en telkens als ik kijk is het weer weg. Nu keek ik en kon je duidelijk zien wat er zich afspeelde. Blijf het bizar vinden! Manke, ik zoek geen contact met hun, maar volgens mij zoeken zij contact met mij. Dat gevoel heb ik gekregen de laatste paar weken.
Dit is wel waargenomen. Stemmen in combinatie met metingen van EM. Hence de EMF meters die onderzoekers van het paranormale gebruiken.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:51 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Als een geest energie zou zijn en EM uitzend zouden we ze moeten kunnen waarnemen.
En dan zou je ze ook wetenschappelijk kunnen bewijzen.
Dit is echter nog nooit waargenomen.
Dus hoe weet jij dat ze in EM uitzenden?
Kan jij mij een gepeer-reviewd artikel geven over EM straling dat is waargenomen bij geesten en stemmen?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit is wel waargenomen. Stemmen in combinatie met metingen van EM. Hence de EMF meters die onderzoekers van het paranormale gebruiken.
Wat is gepeer-reviewd?quote:Op zondag 22 juli 2012 00:36 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Kan jij mij een gepeer-reviewd artikel geven over EM straling dat is waargenomen bij geesten en stemmen?
Geen idee of dat er is. Vast wel. Of niet.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:47 schreef Gray het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Collegiale_toetsing
Je schrijft het als zijnde "de waarheid".quote:Op zondag 22 juli 2012 13:35 schreef Manke het volgende:
[..]
want? ik heb er geen last van als ik dat schrijf, jij blijkbaar wel![]()
Zo kwaad zijn ze dan dus niet.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:59 schreef Manke het volgende:
waar je je druk om kan maken, doe ik toch iets goed.
prachtige ervaringen, vind je? als ze lastig worden gevallen?
idd mijn ervaring, dus de waarheid.. voor mij, zo denkt iedereen .
maar je hebt wel een punt
als mensen met ervaringen met geesten het eens gaan onderzoeken, dan komen ze er zelf wel achter dat het kwade geesten zijn, "mijn ervaring" en van vele anderen, maar niemand onderzoekt het, ze worden er alleen maar euforisch van.
Ik denk het nietquote:Op zondag 22 juli 2012 14:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen idee of dat er is. Vast wel. Of niet.
Je zou een patientenvereniging op kunnen richten en die zouden onderzoek kunnen doen,quote:Op zondag 22 juli 2012 14:59 schreef Manke het volgende:
waar je je druk om kan maken, doe ik toch iets goed.
prachtige ervaringen, vind je? als ze lastig worden gevallen?
idd mijn ervaring, dus de waarheid.. voor mij, zo denkt iedereen .
maar je hebt wel een punt
als mensen met ervaringen met geesten het eens gaan onderzoeken, dan komen ze er zelf wel achter dat het kwade geesten zijn, "mijn ervaring" en van vele anderen, maar niemand onderzoekt het, ze worden er alleen maar euforisch van.
Ik ben geen patientquote:Op zondag 22 juli 2012 19:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je zou een patientenvereniging op kunnen richten en die zouden onderzoek kunnen doen,
Je bent trouwens wel erg stellig in je mening en dat alleen maar op basis van je eigen beleving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |