abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114305124
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 20:29 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Mooie conclusie voor iemand die stemmen hoort! Is fantasie joh. Niks aan de hand.
Wat een debiele reactie zeg. :{
Twiddel
pi_114306692
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 08:57 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ik kan me nog voorstellen dat een kritische reactie van een onderzoek naar geesten van iemand die erin gelooft en ze zegt waar te nemen verbazingwekkend vind. Maar het is de toon die de muziek maakt, ja.
pi_114307961
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 08:57 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Hoezo? Ik hoop wel dat je het vleugje sarcasme/cynisme proeft en de rest van het verhaal ook kent.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 11:20:24 #256
8372 Bastard
Persona non grata
pi_114308906
quote:
4s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 08:01 schreef Djeez het volgende:
Mijn kinderen beginnen ineens geesten te zien in mijn huis. Mijn dochter van 6 heeft hier eerder al eens geesten gezien. Werd ze soms midden in de nacht wakker, en was er geen contact met haar te krijgen. Ze staarde destijds strak in de verte en gilde en huilde.

Nu, na een scheiding, waren de kinderen afgelopen weekend bij mij. Mijn dochter vertelde mij op een avond dat ze het wel fijn vindt bij papa, maar dat er bij mama 'geen spoken' op haar kamer zijn en bij papa wel.

Gisteren hoorde ik ook van mijn ex dat mijn zoon van drie vreemde dingen ziet. Hij zou 'iets engs' op zijn kamer dat papa moest wegjagen. Tegen mij heeft hij dit niet gezegd.

Er zijn in het verleden vreemde dingen gebeurd. De vriendin van de vorige bewoner was 'onder verdachte omstandigheden' gestorven. Later had de beste man zichzelf van kant gemaakt. Verder al vreemde dingen meegemaakt. Zo gingen 's nachts wel eens de lampen aan, hoorden we vreemde dingen en zijn spullen om de haverklap weg. Hoe hier nu mee om te gaan?
Dat is opzich wel een aardig verhaal met zo'n usericon ;)

Hoe je ga er met ze mee om? Ga je een gesprekje aan met je zoon/dochter over wat ze zien? Wat doen die figuren dan die ze zien, vertellen ze wel eens iets?

Wat je kan proberen, en zelf ook met goed resultaat gedaan, is gedroogde witte salie roken en daarmee de kamers reinigen.
Brand het spul op een kommetje, zet alle ramen open, en ga daarmee in ieder vertrek rond. Juist ook in de hoeken en achter de deuren! Geef daarbij aan dat je hun dan misschien niet kan zien maar dat je niet wilt dat ze hier de mensen laten schrikken. Vraag ze om rust en om te gaan.

Mijn jongste dochter zag ook dingen en begon snachts hard te gillen, daarna geen 'last' meer van gehad.
The truth was in here.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 11:25:46 #257
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_114309071
Vaak hebben kinderen last doordat de ouders de deuren hebben geopend door bijvoorbeeld met het occulte bezig te zijn geweest.
pi_114407013
Ik heb gisteravond deze film/docu gezien..hierin wordt uitgelegd waar het allemaal vandaan zou komen, wie de deuren naar de spirituele,occulte, en demonische wereld heeft geopend en aangeroepen..
Vond het een echte eye-opener die redelijk goed te volgen is, en ondanks dat hij meer dan twee uur duurde, heb ik hem zonder pauze geboeid bekeken..
De eerste drie minuten is een inleiding, maar daarna wordt er veel duidelijk..

[ Bericht 0% gewijzigd door Maron op 19-07-2012 11:42:11 ]
  zaterdag 21 juli 2012 @ 15:16:12 #260
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_114497851
Wat een achterlijk boek is de bijbel eigenlijk, en daar is de koran van gejat. Geloof niet echt meer, wel in god, want wie kan anders geesten hebben gemaakt, evolutie?
pi_114498854
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Geloven jullie overigens in Satanistische boodschappen in nummers (Voornamelijk metal) en het effect wat dit zou hebben op een mens zijn geestelijk toestand?

Ik merk wel dat ik met de jaren stemmen in mijn hoofd begin te horen maar durf niet te stellen of dit een aandoening is of dat muziek echt demonen weet op te roepen?
Volgens mij heeft muziek zeker invloed, net als reclames, films, "religieuze" bijeenkomsten,ect..

Het conditioneert je in een bepaalde manier van denken, met bepaalde emoties..

die invloed heeft het volgens mij...

Hoe meer mensen iets denken en hoe meer overtuigend... hoe sterker de invloed van iets uitgaat...
Als je niet graag doet wat je doet en niet doet wat je wél graag doet, dan heb je wanklank boven muziek verkozen.
Schildpadden kunnen meer over de weg vertellen dan hazen
pi_114500282
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 15:16 schreef Manke het volgende:
Wat een achterlijk boek is de bijbel eigenlijk, en daar is de koran van gejat. Geloof niet echt meer, wel in god, want wie kan anders geesten hebben gemaakt, evolutie?
Geesten worden niet gemaakt, het is gewoon 'de' volgende stap in een proces. Zoals ik het zie in elk geval. Een geest is energie (daarom worden er ook vaak magnetische velden gemeten bij onderzoek naar geesten.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 16:43:36 #263
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_114500777
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 16:30 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Geesten worden niet gemaakt, het is gewoon 'de' volgende stap in een proces. Zoals ik het zie in elk geval. Een geest is energie (daarom worden er ook vaak magnetische velden gemeten bij onderzoek naar geesten.
Wat voor proces? De onzinnige new-age interpretatie?
Alles is energie ;)
Geesten waren geen mensen, ten minste niet 1 van de velen (honderden?) die ik ben tegengekomen en hebben intelligentie hoger dan van mensen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Manke op 21-07-2012 17:07:11 ]
pi_114501058
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 16:30 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Als een geest energie zou zijn en EM uitzend zouden we ze moeten kunnen waarnemen.
En dan zou je ze ook wetenschappelijk kunnen bewijzen.

Dit is echter nog nooit waargenomen.
Dus hoe weet jij dat ze in EM uitzenden?
  zaterdag 21 juli 2012 @ 16:57:58 #265
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_114501325
En geesten bepalen zelf hoe ze waargenomen worden.
pi_114502328
Laatste ervaring 2 minuten geleden.

Ik zit rustig achter mijn laptop, en er viel iets op in m'n rechterooghoek. Ik keek naar buiten, en zie in mijn tuin een vrouw staan, met lang krullend blond haar. Wetend dat daar niemand kan zijn. Uit verbazing ben ik blijven kijken en ze bewoog zich voort. Een paar seconden later zag ik plots een schaduw door de tuin rennen Natuurlijk schrok ik! Vervolgens keek ik direct de kamer in en zag ik daarna een witte waas voor de kast voorbij vliegen.

Van beide entiteiten heb ik helaas niet nog een signaal gekregen. Vraag het me echt af. Laatst had ik ook al last van zo'n dingen. Toen was het 's nachts en lag ik in bed. Nu is het overdag en zie ik de details duidelijker. De vrouw is inmiddels ook verdwenen....

Manke of iemand anders enig idee wat het mogelijk zou kunnen zijn?
  zaterdag 21 juli 2012 @ 17:25:01 #267
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_114502487
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 17:21 schreef Narasan het volgende:
Laatste ervaring 2 minuten geleden.

Ik zit rustig achter mijn laptop, en er viel iets op in m'n rechterooghoek. Ik keek naar buiten, en zie in mijn tuin een vrouw staan, met lang krullend blond haar. Wetend dat daar niemand kan zijn. Uit verbazing ben ik blijven kijken en ze bewoog zich voort. Een paar seconden later zag ik plots een schaduw door de tuin rennen Natuurlijk schrok ik! Vervolgens keek ik direct de kamer in en zag ik daarna een witte waas voor de kast voorbij vliegen.

Van beide entiteiten heb ik helaas niet nog een signaal gekregen. Vraag het me echt af. Laatst had ik ook al last van zo'n dingen. Toen was het 's nachts en lag ik in bed. Nu is het overdag en zie ik de details duidelijker. De vrouw is inmiddels ook verdwenen....

Manke of iemand anders enig idee wat het mogelijk zou kunnen zijn?
Bizar
geesten (=altijd demon) natuurlijk ;) zoiets verbeeld je je niet.
zoek er geen contact mee, kan alleen maar narigheid van komen.
pi_114502686
Hmm... Normaal zie ik vaker dingen in m'n ooghoeken en telkens als ik kijk is het weer weg. Nu keek ik en kon je duidelijk zien wat er zich afspeelde. Blijf het bizar vinden! Manke, ik zoek geen contact met hun, maar volgens mij zoeken zij contact met mij. Dat gevoel heb ik gekregen de laatste paar weken.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 17:39:07 #269
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_114503119
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 17:30 schreef Narasan het volgende:
Hmm... Normaal zie ik vaker dingen in m'n ooghoeken en telkens als ik kijk is het weer weg. Nu keek ik en kon je duidelijk zien wat er zich afspeelde. Blijf het bizar vinden! Manke, ik zoek geen contact met hun, maar volgens mij zoeken zij contact met mij. Dat gevoel heb ik gekregen de laatste paar weken.
Ze zoeken geen contact, ze mindfucken gewoon, ze zijn tegenwoordig overal en heel actief lijkt wel, ze willen juist dat je daar op in gaat door ze op te roepen en dat het uit de hand loopt, zoals het bij mij uit de hand liep.
Negeren lijkt me het beste.
pi_114503331
Waarom film je zoiets niet?
pi_114503457
Omdat je daar niet de tijd voor hebt. Zodra je de camera in handen hebt zijn de entiteiten alweer verdwenenen en ik denk sowieso dat een camera het niet vast kan leggen.
pi_114505536
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 16:51 schreef t4rt4rus het volgende:

[..]

Als een geest energie zou zijn en EM uitzend zouden we ze moeten kunnen waarnemen.
En dan zou je ze ook wetenschappelijk kunnen bewijzen.

Dit is echter nog nooit waargenomen.
Dus hoe weet jij dat ze in EM uitzenden?
Dit is wel waargenomen. Stemmen in combinatie met metingen van EM. Hence de EMF meters die onderzoekers van het paranormale gebruiken.
pi_114509590
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 17:25 schreef Manke het volgende:
geesten (=altijd demon)
kap daar nou eens mee }:|
  zaterdag 21 juli 2012 @ 21:29:48 #274
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_114509643
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 21:27 schreef lezzer het volgende:

[..]

kap daar nou eens mee }:|
hahaha is goed, voor jou
pi_114511561
Na de ervaring van deze middag heeft zich net weer wat afgespeeld. Dit keer geen entiteiten, maar wetende om alleen te zijn, hoorde ik boven (ik zat toen beneden) voetstappen. Het leek wel of de persoon niet wist waar hij heen wou, telkens liep hij op en neer. Op zo'n moment ga je natuurlijk kijken naar wat er aan de hand is en als je arriveert is er niets. Wel zijn een aantal dingen opgemerkt door mij:

Naarmate ik dichterbij de badkamer kwam begon het kouder en vochtiger te worden en er begon een stinkende geur zich daar te ontwikkelen.

Ben vervolgens als een gek naar onder gerend en ben nog altijd niet naar boven geweest. Ik heb werkelijk geen idee wat er in mijn huis afspeelt. Misschien dat het iets met mijn droom van de afgelopen week hiermee iets te maken heeft. Deze droom staat vertelt in het centrale dromentopic, waar ik een dag daarna een bal van lichte energie om me heen voorstelde. Toen 2 dagen nergens last van gehad en nu dit.... Wat is dit?!!!!
pi_114517057
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 19:05 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dit is wel waargenomen. Stemmen in combinatie met metingen van EM. Hence de EMF meters die onderzoekers van het paranormale gebruiken.
Kan jij mij een gepeer-reviewd artikel geven over EM straling dat is waargenomen bij geesten en stemmen?
pi_114522268
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 21:29 schreef Manke het volgende:

[..]

hahaha is goed, voor jou
Nee, voor jezelf.
  zondag 22 juli 2012 @ 13:35:08 #278
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_114527914
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 07:54 schreef lezzer het volgende:

[..]

Nee, voor jezelf.
want? ik heb er geen last van als ik dat schrijf, jij blijkbaar wel :*
pi_114528104
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 00:36 schreef t4rt4rus het volgende:

[..]

Kan jij mij een gepeer-reviewd artikel geven over EM straling dat is waargenomen bij geesten en stemmen?
Wat is gepeer-reviewd?
pi_114528270
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 13:41 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat is gepeer-reviewd?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Collegiale_toetsing
pi_114528845
quote:
Geen idee of dat er is. Vast wel. Of niet.
pi_114529463
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 13:35 schreef Manke het volgende:

[..]

want? ik heb er geen last van als ik dat schrijf, jij blijkbaar wel :*
Je schrijft het als zijnde "de waarheid".
Misschien moet je eens zinsconstructies gebruiken die jouw mening weergeven.
"Ik vind" dus, of "mijn ervaring is".

Je komt nogal gehersenspoeld over, en ik sluit niet uit dat je dat ook gewoon bent.
Toen je hier tijden terug begon met je topics dacht ik al dat er ergens kortsluiting was geweest, maar nu dring je dat anderen ook op. Dat is vreselijk zonde, want elke mening die hier door iemand gedeeld wordt, wordt door jou afgedaan als een demon.
Als het al een demon is bij jou, dan wordt die gevoed door je eigen angst.
Vooralsnog hoor ik van jou constant van die levendesteengemeentepraat, en loop je als een Jehova zieltjes te winnen.

Iemand deelt prachtige ervaringen over hoe z'n ogen open gaan voor een andere dimensie en jij begint over demonen. :r

[ Bericht 34% gewijzigd door lezzer op 22-07-2012 14:33:11 ]
  zondag 22 juli 2012 @ 14:59:04 #283
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_114530366
waar je je druk om kan maken, doe ik toch iets goed.
prachtige ervaringen, vind je? als ze lastig worden gevallen?
idd mijn ervaring, dus de waarheid.. voor mij, zo denkt iedereen .
maar je hebt wel een punt :P
als mensen met ervaringen met geesten het eens gaan onderzoeken, dan komen ze er zelf wel achter dat het kwade geesten zijn, "mijn ervaring" en van vele anderen, maar niemand onderzoekt het, ze worden er alleen maar euforisch van.
pi_114530847
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 14:59 schreef Manke het volgende:
als mensen met ervaringen met geesten het eens gaan onderzoeken, dan komen ze er zelf wel achter dat het kwade geesten zijn, "mijn ervaring" en van vele anderen, maar niemand onderzoekt het, ze worden er alleen maar euforisch van.
Zo kwaad zijn ze dan dus niet. ;)
pi_114532403
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 14:05 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Geen idee of dat er is. Vast wel. Of niet.
Ik denk het niet ;)
pi_114540227
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 14:59 schreef Manke het volgende:
Je zou een patientenvereniging op kunnen richten en die zouden onderzoek kunnen doen,

Je bent trouwens wel erg stellig in je mening en dat alleen maar op basis van je eigen beleving.
pi_114540543
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 16:04 schreef t4rt4rus het volgende:

[..]

Ik denk het niet ;)
Dat is fijn voor je :).
  zondag 22 juli 2012 @ 20:10:39 #288
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_114540905
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 19:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Je zou een patientenvereniging op kunnen richten en die zouden onderzoek kunnen doen,

Je bent trouwens wel erg stellig in je mening en dat alleen maar op basis van je eigen beleving.
Ik ben geen patient :P valt geen onderzoek naar te doen, die geesten manipuleren alles en misleiden alleen maar, naar mijn ervaring.
ben wel genezen van dat alles demonisch is inmiddels, weet niet wat de waarheid is, maar wat ik beleef is wel alleen maar kwaadaardig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')