Sorry, ik zal het nooit meer doenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Of een geintje met de nieuwe quote-alert functie. Hiep hoi.
Ze probeert te communiceren wanneer jij niet thuis bent?quote:Op donderdag 12 juli 2012 03:37 schreef Coca_Cola het volgende:
Mijn Philips Wake Up light die naast mij op het nachtkastje staat, gaat heel soms van zichzelf aan wanneer ik thuis ben en meestal wanneer ik meerdere dagen/weken niet thuis ben. Ook heel soms wanneer alleen mijn ouders thuis zijn. Één of twee keer is in mijn slaap de radio van de Wake Up light aangegaan. Tevens is het elke keer gebeurd toen ik op vakantie was en hem niet had uitgetrokken.
Eerst dacht ik dat het een technische fout was, maar daar vond ik het te toevallig voor. Want hij ging vanzelf aan op momenten wanneer ik er een lange tijd niet bij in de buurt ben. Dus ik denk dat het mijn overleden oma is die met mij probeert te communiceren. Iets anders kan ik er niet van maken. Ik heb er dan ook geen problemen mee, het is eigenlijk wel leuk dat oma zo met mij contact wilt maken.
Ze wilt dan juist aandacht. Wanneer ik dan thuis ben geef ik haar in principe al aandacht.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:20 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Ze probeert te communiceren wanneer jij niet thuis bent?
Vreemde oma heb je dan.
Gewoon een technische fout. Heb bijna vijf jaar lang die dingen verkocht bij de Blokker en er zijn talloze van die dingen defect teruggekomen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 03:37 schreef Coca_Cola het volgende:
Mijn Philips Wake Up light die naast mij op het nachtkastje staat, gaat heel soms van zichzelf aan wanneer ik thuis ben en meestal wanneer ik meerdere dagen/weken niet thuis ben. Ook heel soms wanneer alleen mijn ouders thuis zijn. Één of twee keer is in mijn slaap de radio van de Wake Up light aangegaan. Tevens is het elke keer gebeurd toen ik op vakantie was en hem niet had uitgetrokken.
Eerst dacht ik dat het een technische fout was, maar daar vond ik het te toevallig voor. Want hij ging vanzelf aan op momenten wanneer ik er een lange tijd niet bij in de buurt ben. Dus ik denk dat het mijn overleden oma is die met mij probeert te communiceren. Iets anders kan ik er niet van maken. Ik heb er dan ook geen problemen mee, het is eigenlijk wel leuk dat oma zo met mij contact wilt maken.
Geesten/demonen kiezen er zelf voor om waargenomen te worden.quote:
Klopt. Wat wil je daar mee zeggen?quote:Op maandag 16 juli 2012 16:17 schreef Manke het volgende:
[..]
Geesten/demonen kiezen er zelf voor om waargenomen te worden.
Je weet dat het om een commercieel televisie programma gaat?quote:
Ja, wat maakt dat uit?quote:Op maandag 16 juli 2012 16:32 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Je weet dat het om een commercieel televisie programma gaat?
Oke.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:34 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Dat ze geld willen en voor een spectaculair programma willen zorgen.
Je wil dus zeggen dat dit soort dingen voor jou per definitie nep zijn?quote:Op maandag 16 juli 2012 16:34 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
En als ze niet ergens een vaag patroon kunnen vinden, dan maken ze wel patronen.
nee, maar moet je wel rekening mee houden.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je wil dus zeggen dat dit soort dingen voor jou per definitie nep zijn?
Snap ik. Maar ik weet er genoeg van om aan te kunnen nemen dat de betreffende medewerkers oprecht onderzoek doen.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:37 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
nee, maar moet je wel rekening mee houden.
Het is een commercieel programma, krijgen ze geld voor
dat is echt 'far out there' Ik vind het nogal apart dat je eerste gedacht gaat naar je overleden oma in plaats van een defect elektrisch apparaat.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gewoon een technische fout. Heb bijna vijf jaar lang die dingen verkocht bij de Blokker en er zijn talloze van die dingen defect teruggekomen.
Tja, Philips en kwaliteit is geen goede combinatie.
En hoe weet jij dat ze oprecht zijn?quote:Op maandag 16 juli 2012 16:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Snap ik. Maar ik weet er genoeg van om aan te kunnen nemen dat de betreffende medewerkers oprecht onderzoek doen.
Oke, ik weet niet of de video die ik linkte echt is, maar ze benaderen het wetenschappelijk. Ik weet wel van andere onderzoeksgroepen (GhostLab) dat ze echt echt zijn, contact met familie van. En Ghost Adventures kan ik ook echt noemen, al benaderen die het net wat minder wetenschappelijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:50 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat ze oprecht zijn?
Ze hebben al een keer iets gefaket.
Waar benaderen ze het wetenschappelijk?quote:Op maandag 16 juli 2012 17:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oke, ik weet niet of de video die ik linkte echt is, maar ze benaderen het wetenschappelijk. Ik weet wel van andere onderzoeksgroepen (GhostLab) dat ze echt echt zijn, contact met familie van. En Ghost Adventures kan ik ook echt noemen, al benaderen die het net wat minder wetenschappelijk.
En daarom kan ik niet met jou praten.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:19 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Maar dat Ghost Hunters programma is één en al nep, die andere programma's ken ik niet.
Mooie conclusie voor iemand die stemmen hoort! Is fantasie joh. Niks aan de hand.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:39 schreef Manke het volgende:
Lijkt idd nep
is gewoon een mens die daar loopt
Deze lijkt gewoon in scene gezet, betekent niet dat ik niet in geesten geloofquote:Op maandag 16 juli 2012 20:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mooie conclusie voor iemand die stemmen hoort! Is fantasie joh. Niks aan de hand.
Heb je naar dat filmpje gezien waar je duidelijk kan zien dat ze je voor de gek houden?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En daarom kan ik niet met jou praten.
edit: niet op de man spelen.
Wist je niet dat geesten ongelofelijk veel aandacht nodig zijn? Een baby is er niks bij vergeleken!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |