abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 juli 2012 @ 16:22:00 #181
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_113855756
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 16:17 schreef lezzer het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd vind ik er geen lol aan dat jij alles een demon noemt.
Angst, precies wat die engerds willen, dat je je laat leiden door angst.
De waarheid (volgens mij dan) is ook niet altijd leuk.
Ik heb geen angst, ik neem alleen demonen waar via m'n gehoor, als je zou horen wat ik hoor zou je het met me eens zijn, dat kan niet, dus probeer ik het op te schrijven om dat te benaderen.
pi_113856415
Heb je wel eens overwogen dat het geen demonen zijn?
  vrijdag 6 juli 2012 @ 16:40:40 #183
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_113856703
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 16:34 schreef lezzer het volgende:
Heb je wel eens overwogen dat het geen demonen zijn?
Zo vaak.
pi_113856929
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 15:16 schreef Manke het volgende:

[..]

Hoe weet je zoiets?
Gevoel?
Ik hoorde m'n oma en dat voelde goed, maar het was gewoon een demoon.
Bij mij gevoel idd, hoewel dat ook niet altijd even duidelijk is. Bij negativiteit voel ik angst, en soms wordt het boosheid, bij licht/liefde voel ik vertrouwen/veiligheid.

Er is veel negativiteit en veel misleiding, maar er zijn ook lichte/bewuste zielen/ wezens op aarde aanwezig

De negatieve wezens kunnen alles kopiëren behalve de liefde zelf.

Weet je ik denk dat je ook geholpen wordt, omdat je zo rustig ook blijft en jezelf kan blijven. Ik heb zelf nog veel angsten, en kan echt klagen dat ik te weinig hulp ontvang, maar aan de andere kant, als ik al die hulp niet had gehad, was het nu nog veel slechter met me. Het is wel een zware strijd die 24 per dag doorgaat.

Ik vind het knap dat je zo rustig blijft.
Als je niet graag doet wat je doet en niet doet wat je wél graag doet, dan heb je wanklank boven muziek verkozen.
Schildpadden kunnen meer over de weg vertellen dan hazen
  vrijdag 6 juli 2012 @ 17:31:04 #185
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_113859152
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 16:45 schreef sientelo het volgende:

[..]

Bij mij gevoel idd, hoewel dat ook niet altijd even duidelijk is. Bij negativiteit voel ik angst, en soms wordt het boosheid, bij licht/liefde voel ik vertrouwen/veiligheid.

Er is veel negativiteit en veel misleiding, maar er zijn ook lichte/bewuste zielen/ wezens op aarde aanwezig

De negatieve wezens kunnen alles kopiëren behalve de liefde zelf.
Dat is niet helemaal waar, ze kunnen ook liefde kopiëren.
Lees het verhaal van deze mevrouw maar: http://www.staciespielman.com/ haar gratis boek "Betrayed by her guardian angel" off dit stukje http://www.staciespielman.com/SpiritGuides.htm
Ze helpt en heeft veel mensen geholpen, misschien kan ze jou ook helpen via skype.
quote:
Weet je ik denk dat je ook geholpen wordt, omdat je zo rustig ook blijft en jezelf kan blijven. Ik heb zelf nog veel angsten, en kan echt klagen dat ik te weinig hulp ontvang, maar aan de andere kant, als ik al die hulp niet had gehad, was het nu nog veel slechter met me. Het is wel een zware strijd die 24 per dag doorgaat.

Ik vind het knap dat je zo rustig blijft.
Dat komt ook een beetje door de medicijnen die ik slik, doe ik dat niet, dan hoor ik ze constant en dan word ik gek omdat ik het niet uit kan zetten, maar bang niet meer, ze kunnen mij gelukkig geen emoties laten voelen.
Ik wou dat ik je kon helpen, en dat kan ik denk ik ook, ga zondag a.s. naar de levensstroom in Leiderdorp, daar zijn meer mensen geholpen met onze klachten (behalve ik, bij mij werkt niks op 1 of andere manier) www.levensstroom.nl
Het is misschien even reizen, maar je hebt kans dat al je klachten verdwijnen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Manke op 06-07-2012 17:37:06 ]
  vrijdag 6 juli 2012 @ 19:17:03 #186
8372 Bastard
Persona non grata
pi_113862657
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 16:17 schreef lezzer het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd vind ik er geen lol aan dat jij alles een demon noemt.
Angst, precies wat die engerds willen, dat je je laat leiden door angst.
The truth was in here.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 19:48:40 #187
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_113863882
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 19:17 schreef Bastard het volgende:

[..]

De hele occulte wereld is nou eenmaal verrot en demonisch.
Vraag eens aan jouw liefdevolle behulpzame geesten of het demonen zijn, ws. zullen ze uiteindelijk wel de waarheid vertellen.
Angst heb ik niet zoals ik al eerder zei.
pi_113863980
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 19:48 schreef Manke het volgende:

[..]

De hele occulte wereld is nou eenmaal verrot en demonisch.
Vraag eens aan jouw liefdevolle behulpzame geesten of het demonen zijn, ws. zullen ze uiteindelijk wel de waarheid vertellen.
Angst heb ik niet zoals ik al eerder zei.
Ik geloof dat jou beeld niet de juiste is. Gelukkig mag dat :)
  vrijdag 6 juli 2012 @ 19:52:43 #189
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_113864082
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 19:50 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik geloof dat jou beeld niet de juiste is. Gelukkig mag dat :)
Dat mag zeker ;) , ik probeer alleen maar te waarschuwen.

Dit kreeg die vrouw (wat ik eerder postte) door van een van haar "beschermengelen":
Sweetheart, we werent supposed to love anyone. But the fact is I do love you. Thats why Im going to say this, and Im only going to say it once. Dont ever go to a psychic again. Stay away from the psychic realm and everything in it. And dont ever talk to a spirit again not even me unless you want to end up in Hell with the rest of us.
pi_113864279
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 19:52 schreef Manke het volgende:

[..]

Dat mag zeker ;) , ik probeer alleen maar te waarschuwen.
Dat mag ook, dat siert je zelfs :). Maar! Ik denk te weten dat Bastard weet waar hij over praat, zijn manier van denken over geesten, demonen, komt op mij over als vertrouwd en als iemand die er 'verstand' van heeft.
pi_113879269
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 17:31 schreef Manke het volgende:

Dat is niet helemaal waar, ze kunnen ook liefde kopiëren.
Lees het verhaal van deze mevrouw maar: http://www.staciespielman.com/ haar gratis boek "Betrayed by her guardian angel" off dit stukje http://www.staciespielman.com/SpiritGuides.htm
Ze helpt en heeft veel mensen geholpen, misschien kan ze jou ook helpen via skype.
Hoe bedoel je dan liefde kopieren? Ik bedoel dat ze donker zijn, geen licht hebben (zoals de meeste zielen op aarde dat wel hebben) en dat ze dus alleen namaak licht kunnen brengen en geen echt licht.

Dank je voor de links. Ik heb klein stukje gelezen en ga het zeker verder lezen.

quote:
Dat komt ook een beetje door de medicijnen die ik slik, doe ik dat niet, dan hoor ik ze constant en dan word ik gek omdat ik het niet uit kan zetten, maar bang niet meer, ze kunnen mij gelukkig geen emoties laten voelen.
Ik wou dat ik je kon helpen, en dat kan ik denk ik ook, ga zondag a.s. naar de levensstroom in Leiderdorp, daar zijn meer mensen geholpen met onze klachten (behalve ik, bij mij werkt niks op 1 of andere manier) www.levensstroom.nl
Het is misschien even reizen, maar je hebt kans dat al je klachten verdwijnen.
Oke. Bij mij is het juist de emoties. Ik slik ook geen medicijnen. Dank je voor deze link ook. Ik heb hier voor mezelf ook twijfels bij. Ik zal altijd een keer kunnen kijken natuurlijk. Ik las dat het om 19.00 uur is; ik kan dan waarschijnlijk niet meer met de trein naar huis terug. Dan zou ik een andere keer moeten regelen dat ik met iemand meerijd met de auto ofzo.

Anyway dank je voor de links.
Als je niet graag doet wat je doet en niet doet wat je wél graag doet, dan heb je wanklank boven muziek verkozen.
Schildpadden kunnen meer over de weg vertellen dan hazen
pi_113880090
Ik vraag me toch af..
Hoeveel mensen hebben dit soort ervaringen? Ik zou wel eens gewoon op de koffie willen bij iemand die er ervaring mee heeft eigenlijk. :o
Rustig aan.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 04:18:45 #193
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_113882946
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 01:56 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vraag me toch af..
Hoeveel mensen hebben dit soort ervaringen? Ik zou wel eens gewoon op de koffie willen bij iemand die er ervaring mee heeft eigenlijk. :o
vraag eens binnen je familiekring , daar zit ongetwijfeld iemand tussen die ervaring heeft met geesten . Het komt echt meer voor dan je in eerste instantie zou denken .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_113883418
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 04:18 schreef Summers het volgende:

[..]

vraag eens binnen je familiekring , daar zit ongetwijfeld iemand tussen die ervaring heeft met geesten . Het komt echt meer voor dan je in eerste instantie zou denken .
Mijn zus bleek al d'r hele leven die ervaringen te hebben voor ik daar achter kwam op m'n 30e ofzo...
Dus, het kan inderdaad vrij dichtbij zijn die ervaringen :)
pi_113884944
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 04:18 schreef Summers het volgende:

[..]

Nee.
Overigens liever iemand die met regelmaat iets ervaart.
pi_113885902
Misschien zou het dan handig zijn om niet alles op één grote hoop te gooien net als hier vaak gebeurt.
Dat zie je al aan het film-topic, waar 90% uit horror bestaat.
pi_113885906
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 08:58 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja dat denk ik ook wel. Ik heb de negatieve entiteiten ook wel mee mogen maken, juist in momenten van onzekerheden en angsten.
Ik ben daar later wat mee gaan werken, en denk ook dat het goed was om die zaken eerst op te pikken en te merken. Je weet niet wat licht is als je het donker niet kent, het zijn 2 uiterste die totaal anders overkomen qua gevoel.
Dat zei de leidster van de spirituele vereniging ook tegen mij toen ik een tijd enge 'plaatjes' binnen kreeg. Dat je zowel door het positieve als het negatieve benaderd wordt. Daar kun je inderdaad van leren, het is mooi als je het zo kan zien.

Overigens ga ik al heel lang niet meer naar die spirituele vereniging toe. Het kwam me op een gegeven moment te snel te dichtbij allemaal.

[ Bericht 6% gewijzigd door Dutchguy op 07-07-2012 12:23:17 ]
pi_113893176
@Manke,

In hoeverre zijn die negatieve stemmen, die je in je hoofd hoort, niet je eigen karakter-eigenschappen die je in het verleden hebt ontwikkelt en nu door het steeds meer doorkomen van licht/liefde opeens uitvergroot worden en daardoor in licht/liefde iets afschuwelijks/demonisch worden? Denk maar eens aan de "ik" die spot, de "ik" die vloekt, de "ik" die kleineert, de "ik" die vulgair is, de "ik" die agressief is, etc. Deze negatieve karakter-eigenschappen kunnen, als je niet weet hoe je ze op een positieve manier kan verwerken, vergeven en integreren als delen van jezelf, wel door demonen versterkt worden, waardoor ze een eigen leven gaan leiden en personages worden die op demonen lijken.

Ik zeg niet dat je niet te maken hebt met demonen, jij kan dat beter weten dan ik, maar je moet proberen te achterhalen of je een karakter van jezelf kan ontdekken in die stemmen die je zelf ontwikkelt hebt en waarvan je nu de gevolgen ondervindt.

Ik heb van God geleerd om deze karakters van mezelf te herkennen, en ermee te gaan zitten, om vervolgens te bidden:
"O Heer, leer mij er niet tegen te vechten, of het te veroordelen, of ervoor weg te vluchten, maar leer mij mezelf geheel aan U over te geven, en leer mij het te zegenen en het te vergeven"

Dit herhaal ik een aantal keren, vervolgens vraag ik God om vergeving. De duisternis voel ik dan verdwijnen en de karakter wordt dan een onderdeel van mezelf waarover ik controle heb, en niet andersom. De in de eerste instantie "negatieve"-stem (karakter) transformeert dan in een positieve iets, omdat het ervoor gezorgd heeft dat ik de positieve kant in mezelf heb mogen demonstreren.

We hebben om een of andere reden zelf om deze karakters/energieen gevraagd, en dienen ze om die reden te accepteren als delen van onszelf, en die te zegenen en te vergeven. Alleen dan kun je ze loslaten en hebben ze geen macht over je. Negativiteit "bevecht" je door positiviteit, dat is: niet veroordelen, jezelf overgeven aan de Almachtige God, het zegenen (Jezus zei: zegen je vijanden) en het vergeven.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 20:36:59 #199
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_113902826
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 10:40 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Nee.
Overigens liever iemand die met regelmaat iets ervaart.
En dat zou best nog steeds iemand in je familie kunnen zijn ,
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 07:59 schreef lezzer het volgende:

[..]

Mijn zus bleek al d'r hele leven die ervaringen te hebben voor ik daar achter kwam op m'n 30e ofzo...
Dus, het kan inderdaad vrij dichtbij zijn die ervaringen :)
Zo he ... ik heb dan nog geluk dat iedereen in mijn gezin die ervaringen had en dat ook gewoon kon vertellen en bij het gezinsleven hoorde en het scheelt dat ik er heel open over ben in het dagelijks leven zodat ik ook vaak ervaringen hoor van andere mensen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_113904545
Nou moet ik zeggen dat mijn zus tot dr 20e ofzo dacht dat iedereen dat kon. Een jaar of tien geleden was er gewoon aanleiding voor mij om er met haar over te beginnen en zo kwam het. Er was altijd wel een open sfeer daarover in het gezin.
  zondag 8 juli 2012 @ 08:54:47 #201
8372 Bastard
Persona non grata
pi_113916371
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 11:28 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Overigens ga ik al heel lang niet meer naar die spirituele vereniging toe. Het kwam me op een gegeven moment te snel te dichtbij allemaal.
Hoe bedoel je dat als ik vragen mag?

En geen last meer van die plaatjes? :)
The truth was in here.
pi_113920550
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2012 08:54 schreef Bastard het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat als ik vragen mag?

En geen last meer van die plaatjes? :)
Plaatjes als in beelden die plotseling opduiken en me overvielen. Ik denk niet zozeer altijd paranormaal maar meer uit het onderbewuste. Ik merkte dat toen ik me echt bewust met het paranormale bezighield er door overspoeld kon worden, alsof er een deur open was gegaan. Nu ik er niet meer actief bezig mee ben dus niet meer naar die bijeenkomsten ga komen ze ws. nog wel op maar niet meer zo sterk dat ik er last van heb. Ik let er eigenlijk niet echt meer op, het is of ze minder duidelijk zijn.

Overigens ben ik altijd geinteresseerd gebleven in het spirituele maar het heeft nu een plek in mijn leven die me goed bevalt. Het heeft me een bepaalde kijk op het leven gegeven die rust geeft. Dingen zijn tegelijkertijd relatief en belangrijk, weet niet hoe ik het anders moet zeggen.
  zondag 8 juli 2012 @ 19:37:50 #203
8372 Bastard
Persona non grata
pi_113938321
Zojuist iets geks...
Mn meiden spelen voor het huis met een vriendin ik ben alleen binnen.
Ik douche, kleed me om, loop nog even naar buiten om bij de meiden te kijken.
Kom binnen, ga zitten op de bank en zit een half uurtje discovery channel te kijken.
Loop naar buiten om de meiden te halen, zij moeten ook even douchen, kom terug binnen.
Staat de buggy van de kleinste die al op bed ligt (en normaal voor in de gang staat) ineens in de deuropening van de woonkamer naar de keuken.
Niemand heeft dit gedaan.. :o
The truth was in here.
pi_113939168
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 19:37 schreef Bastard het volgende:
Zojuist iets geks...
Mn meiden spelen voor het huis met een vriendin ik ben alleen binnen.
Ik douche, kleed me om, loop nog even naar buiten om bij de meiden te kijken.
Kom binnen, ga zitten op de bank en zit een half uurtje discovery channel te kijken.
Loop naar buiten om de meiden te halen, zij moeten ook even douchen, kom terug binnen.
Staat de buggy van de kleinste die al op bed ligt (en normaal voor in de gang staat) ineens in de deuropening van de woonkamer naar de keuken.
Niemand heeft dit gedaan.. :o
En verder, kan het ding 'rollen' naar die plaats?
  zondag 8 juli 2012 @ 20:26:45 #205
8372 Bastard
Persona non grata
pi_113940782
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 19:55 schreef Scrummie het volgende:

[..]

En verder, kan het ding 'rollen' naar die plaats?
nope. Zit al de hele tijd bij die deuropening.
The truth was in here.
pi_113941023
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2012 20:26 schreef Bastard het volgende:

[..]

nope. Zit al de hele tijd bij die deuropening.
Bizar :). Maar daardoor ook weer gaaf/tof en een beetje eng. Hehe..
  maandag 9 juli 2012 @ 14:35:27 #207
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_113967665
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 15:43 schreef Tevik het volgende:
@Manke,

In hoeverre zijn die negatieve stemmen, die je in je hoofd hoort, niet je eigen karakter-eigenschappen die je in het verleden hebt ontwikkelt en nu door het steeds meer doorkomen van licht/liefde opeens uitvergroot worden en daardoor in licht/liefde iets afschuwelijks/demonisch worden? Denk maar eens aan de "ik" die spot, de "ik" die vloekt, de "ik" die kleineert, de "ik" die vulgair is, de "ik" die agressief is, etc. Deze negatieve karakter-eigenschappen kunnen, als je niet weet hoe je ze op een positieve manier kan verwerken, vergeven en integreren als delen van jezelf, wel door demonen versterkt worden, waardoor ze een eigen leven gaan leiden en personages worden die op demonen lijken.

Ik zeg niet dat je niet te maken hebt met demonen, jij kan dat beter weten dan ik, maar je moet proberen te achterhalen of je een karakter van jezelf kan ontdekken in die stemmen die je zelf ontwikkelt hebt en waarvan je nu de gevolgen ondervindt.

Ik heb van God geleerd om deze karakters van mezelf te herkennen, en ermee te gaan zitten, om vervolgens te bidden:
"O Heer, leer mij er niet tegen te vechten, of het te veroordelen, of ervoor weg te vluchten, maar leer mij mezelf geheel aan U over te geven, en leer mij het te zegenen en het te vergeven"

Dit herhaal ik een aantal keren, vervolgens vraag ik God om vergeving. De duisternis voel ik dan verdwijnen en de karakter wordt dan een onderdeel van mezelf waarover ik controle heb, en niet andersom. De in de eerste instantie "negatieve"-stem (karakter) transformeert dan in een positieve iets, omdat het ervoor gezorgd heeft dat ik de positieve kant in mezelf heb mogen demonstreren.

We hebben om een of andere reden zelf om deze karakters/energieen gevraagd, en dienen ze om die reden te accepteren als delen van onszelf, en die te zegenen en te vergeven. Alleen dan kun je ze loslaten en hebben ze geen macht over je. Negativiteit "bevecht" je door positiviteit, dat is: niet veroordelen, jezelf overgeven aan de Almachtige God, het zegenen (Jezus zei: zegen je vijanden) en het vergeven.
Goeie post.
Geen van hun karaktertrekken kan ik bij mezelf terugvinden.
  maandag 9 juli 2012 @ 14:36:17 #208
8372 Bastard
Persona non grata
pi_113967713
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 20:30 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Bizar :). Maar daardoor ook weer gaaf/tof en een beetje eng. Hehe..
Nou mysterie opgelost :')
Mn broertje was net in die 2 minuten dat ik de meiden voor aan het halen was binnen geweest :D
The truth was in here.
pi_113978892
Een aantal maanden nadat m'n oma overleden was zaten we een weekend in ons familiehuisje.
Mijn moeder ging op een gegeven moment naar bed en na misschien 1 of 2 uur volgden wij ook en niet veel later ging m'n vader ook 't bed in.
Ik was nog wakker en ineens hoorde ik geneurie uit m'n ouders kamer komen.
In eerste instantie ging ik ervan uit dat het m'n moeder was. ondanks dat ze veel eerder al naar bed was gegaan en heel snel in (een diepe) slaap valt.

Volgende dag vroeg ik aan m'n vader of m'n moeder het inderdaad was, maar hij zei van niet. daarna toch nog even aan m'n moeder gevraagd, maar ze zweerde dat zij het niet was.

Ik geloof echt dat het toen mijn oma was die ik toen hoorde. Eigenlijk klonk het ook heel erg als haar en niet als mijn moeder.
Vond het wel heel bijzonder :)
You're dead to me!
I'm eating all your sandwiches,
Dead people don't need them...
pi_113981560
quote:
10s.gif Op maandag 9 juli 2012 14:36 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nou mysterie opgelost :')
Mn broertje was net in die 2 minuten dat ik de meiden voor aan het halen was binnen geweest :D
:D Haha. Ach, voor heel veel 'paranormale' dingen zijn er zulks verklaringen te vinden. Het gaat om die, laten we voor de grap eens 20% zeggen, welke echt niet te verklaren zijn, en dus paranormaal zouden kunnen zijn.
pi_113993013
Vandaag veel gelezen in o.a. dit topic en ben erg sceptisch. Maar juist vandaag gebeurde er net iets vreemds. Ik heb in de huiskamer spotjes hangen (drie stuks), waarvan er ééntje al een hele tijd stuk is. Ik heb hem nooit vervangen omdat ik het eigenlijk wel goed vond qua verlichting.

Maar net vloog het spotje ineens aan en bleef hij branden, maar wel een klein beetje flikkerend. Af en toe heftig en soms amper. Niets aan het handje, waarschijnlijk iets technisch (draadje?). Dus voor de gein zeg ik: "laat zien dat je er bent, doe het licht uit". En datzelfde spotje schiet weer uit en doet het nu (weer) niet meer.

Ik het spotje vast draaien (zat al helemaal vast) en een beetje los en weer vast, maar er komt geen licht meer uit. Vond het wel grappig, en al geloof ik niet in spoken, het was wel vreemd. Zal binnenkort eens kijken waar het aan ligt dat het lampje niet werkt.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 14:34:39 #212
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_114012804
dit is wel interessant leesvoer:
http://www.sendspace.com/file/engwky
pi_114016844
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 28% gewijzigd door DonRaja op 10-07-2012 16:07:59 ]
BFF met GGMM
  dinsdag 10 juli 2012 @ 16:07:10 #214
175291 Littlerabbit
#cut4knut
pi_114017126
Geloven jullie overigens in Satanistische boodschappen in nummers (Voornamelijk metal) en het effect wat dit zou hebben op een mens zijn geestelijk toestand?

Ik merk wel dat ik met de jaren stemmen in mijn hoofd begin te horen maar durf niet te stellen of dit een aandoening is of dat muziek echt demonen weet op te roepen?
  dinsdag 10 juli 2012 @ 16:24:23 #215
42193 Enneacanthus_Obesus
pi_114018020
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 15:59 schreef DonRaja het volgende:
SPOILER
SPOILER
Waar slaat dit op?
  dinsdag 10 juli 2012 @ 16:40:08 #216
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_114018909
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 15:59 schreef DonRaja het volgende:
SPOILER
SPOILER
Demonisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')