Had ik ook een keer , ik rook heel sterk een bloemengeur een half uur lang en ik ging zoeken waar het vandaan kwam en niks gevonden en een half uur later word er aangebeld , was mijn vriendin en toen ze langs me liep had ze die parfum op die ik eerder rook .quote:Op zondag 1 juli 2012 16:20 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Ik heb wel vreemde dingen meegemaakt. Ik rook een keer ergens opeens een vreemde geur, nogal vreemd want er was helemaal geen appeltaart in dat gebouw. Ik fietste naar huis en toen ik thuis kwam had mijn moeder een appeltaart gebakken. Ik geloof dus wel in dat die dingen kunnen.
Verder heb ik ooit een foto op een begraafplaats genomen en zag ik daar een hele vage schim op, waarschijnlijk ligt die nog wel ergens.
Te laat voor wat? Toegang tot de hemel?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:51 schreef Manke het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ik weet het zeker. Bij de paaz waren er meer met stemmen, 1 daarvan wist ook dat het demonen waren. Een vriend had stemmen, maar die was er van overtuigd dat het hallucinaties waren.
Ik heb gewoon te veel gehoord, gezien, gevoeld en meegemaakt waardoor ik er zo zeker van ben, helemaal omdat ze na het oproepen bij me kwamen, daarvoor had ik helemaal geen klachten.
Heb ze ook in dromen horen praten, 1x riep ik God aan in een droom, ineens werd alles zwart en werd ik me bewust dat ik droomde, toen hoorde ik heel duidelijk "Je bent te laat" zeggen.
Wat een hufter.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:51 schreef Manke het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ik weet het zeker. Bij de paaz waren er meer met stemmen, 1 daarvan wist ook dat het demonen waren. Een vriend had stemmen, maar die was er van overtuigd dat het hallucinaties waren.
Ik heb gewoon te veel gehoord, gezien, gevoeld en meegemaakt waardoor ik er zo zeker van ben, helemaal omdat ze na het oproepen bij me kwamen, daarvoor had ik helemaal geen klachten.
Heb ze ook in dromen horen praten, 1x riep ik God aan in een droom, ineens werd alles zwart en werd ik me bewust dat ik droomde, toen hoorde ik heel duidelijk "Je bent te laat" zeggen.
Ik kan mij voorstellen dat je nu heel erg in angst leeft, klopt dat?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:51 schreef Manke het volgende:
[..]
Ja, maar nu niet meer, heb schijt gekregen aan alles wat ze zeggen en intimideren, ik prik er nu doorheen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:45 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik kan mij voorstellen dat je nu heel erg in angst leeft, klopt dat?
Krijg het er benauwd van namelijk. Opgesloten idee.
Tuurlijk wel, er is zat te vinden in Nederland. Hier vind je er een aantal : http://geestenrijk.wordpress.com/quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:31 schreef TPOD het volgende:
[..]
Dat ga je in Nederland niet snel vinden. Hiervoor moet je naar Schotland/ierland of Engeland. Daar komen de meeste folklores voor.
Maar waarom zou een oude ziel dan volgens jou niet echt zijn? Waarom zou reïncarnatie niet echt zijn volgens jou? Omdat de stemmen het zeggen misschien tegen jou, maar die zeggen ook dat je 36 wordt, en die zeggen wel meer dingen om jou op te naaien kennelijk? Ik geloof wel in reïncarnatie en een oude ziel bijvoorbeeld bij sommige mensen, ik ken verhalen, zeer zeer overtuigend!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:51 schreef Manke het volgende:
[..]
Indien het echt demonen zijn is dat allemaal bangmaken, ik zou vooral proberen om ze weg te krijgen op een of andere manier.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:51 schreef Manke het volgende:
[..]
Dus als je er bekend mee raakt hoef je niet meer bang te wezen, dus houdt het vanzelf op?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:13 schreef Manke het volgende:
[..]
Doen ze niet, ze vinden het gewoon leuk om angst te zaaien.
Als je sterft, ben je niet meer op aarde, daar geloof ik niet in. Ik probeerde die geesten naar het licht te sturen om te reïncarneren, maar ze verklaarden me alleen maar voor gek. Ik deed dat omdat ik dacht dat het mensen waren, maar nu weet ik wel beter.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:34 schreef DeParo het volgende:
[..]
Maar waarom zou een oude ziel dan volgens jou niet echt zijn? Waarom zou reïncarnatie niet echt zijn volgens jou? Omdat de stemmen het zeggen misschien tegen jou, maar die zeggen ook dat je 36 wordt, en die zeggen wel meer dingen om jou op te naaien kennelijk? Ik geloof wel in reïncarnatie en een oude ziel bijvoorbeeld bij sommige mensen, ik ken verhalen, zeer zeer overtuigend!
Zijn echt demonen, ze zeggen vaak "_we_ hebben hem" omdat ze denken dat ik sex met een andere man heb gehadquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:44 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Indien het echt demonen zijn is dat allemaal bangmaken, ik zou vooral proberen om ze weg te krijgen op een of andere manier.
Was het maar zo, ik ben er bekend mee en niet meer bang, maar toch komen er steeds nieuwelingen bij.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus als je er bekend mee raakt hoef je niet meer bang te wezen, dus houdt het vanzelf op?
Ze hebben je dan. Het vervelende voor je is dat moslims die door 'demonen' getergd worden Allah vervloeken, als het christendom de waarheid was, zouden moslims ook Jezus moeten vervloeken door demonen, maar dat doen ze niet. Maar als het voor jou werkt moet je eraan vasthouden, daar gaat het om, ik ga je niet ontmoedigen hiervan als het jou helpt, hou er alleen rekening mee dat exorcismes heel gevaarlijk kunnen zijn, er zijn gevallen bekend van mensen die omkwamen bij exorcisten en ik las van een exorcist die ziel dat het leek alsof iemands ziel weg was na een exorcisme.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:16 schreef Manke het volgende:
[..]
Als je sterft, ben je niet meer op aarde, daar geloof ik niet in. Ik probeerde die geesten naar het licht te sturen om te reïncarneren, maar ze verklaarden me alleen maar voor gek. Ik deed dat omdat ik dacht dat het mensen waren, maar nu weet ik wel beter.
Reïncarnatie is een leugen van de duivel, ervaringen worden laten zien door demonen.
Maar dat zijn mijn visies als christenhond (dat ik ben geworden in de loop van afgelopen 3 jaar, nadat ik de stemmen kreeg)
http://www.godonthe.net/evidence/manylife.htm
Heb je een bron over dat demonen Allah vervloeken? Deze zeggen gewoon dat jezus niet bestaat.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:25 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Ze hebben je dan. Het vervelende voor je is dat moslims die door 'demonen' getergd worden Allah vervloeken, als het christendom de waarheid was, zouden moslims ook Jezus moeten vervloeken door demonen, maar dat doen ze niet. Maar als het voor jou werkt moet je eraan vasthouden, daar gaat het om, ik ga je niet ontmoedigen hiervan als het jou helpt, hou er alleen rekening mee dat exorcismes heel gevaarlijk kunnen zijn, er zijn gevallen bekend van mensen die omkwamen bij exorcisten en ik las van een exorcist die ziel dat het leek alsof iemands ziel weg was na een exorcisme.
Ik denk ook dat dat beeld vanuit jouw Christelijke visie komt, als ze echt demonen zijn moet je simpelweg niet luisteren, als ze vastzitten om wat voor reden dan ook op aarde evenmin hoe moeilijk het ook is en niemand hier zal je iets verwijten. Ik geloof in de ziel, ook dat er oude zielen zijn, in reïncarnatie en ook nog de hemel dus.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:16 schreef Manke het volgende:
[..]
Als je sterft, ben je niet meer op aarde, daar geloof ik niet in. Ik probeerde die geesten naar het licht te sturen om te reïncarneren, maar ze verklaarden me alleen maar voor gek. Ik deed dat omdat ik dacht dat het mensen waren, maar nu weet ik wel beter.
Reïncarnatie is een leugen van de duivel, ervaringen worden laten zien door demonen.
Maar dat zijn mijn visies als christenhond (dat ik ben geworden in de loop van afgelopen 3 jaar, nadat ik de stemmen kreeg)
http://www.godonthe.net/evidence/manylife.htm
Ik werd Christen nadat de demonen werden weggestuurd in Jezus' naam, ze schreeuwden het letterlijk uit, daarvoor was ik atheïst. Tijdens die uitdrijving vroeg die pastoor of ik dit en dat geloof, ik zei ja, maar dat deed ik niet, dus kwamen ze terug. Nu geloof ik het wel, maar ze gaan maar niet weg.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:33 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dat beeld vanuit jouw Christelijke visie komt, als ze echt demonen zijn moet je simpelweg niet luisteren, als ze vastzitten om wat voor reden dan ook op aarde evenmin hoe moeilijk het ook is en niemand hier zal je iets verwijten. Ik geloof in de ziel, ook dat er oude zielen zijn, in reïncarnatie en ook nog de hemel dus.
http://ziekofbezeten.maro(...)ea761a48&tid=3657178quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:28 schreef Manke het volgende:
[..]
Heb je een bron over dat demonen Allah vervloeken? Deze zeggen gewoon dat jezus niet bestaat.
quote:Als iemand tegen mij zei hoe gaat het, dan hoorde ik in mijn hoofd als antwoord ''houd je bek, je hoeft niet te weten hoe het met mij gaat jij .....''. Het bidden ging mij heel zwaar af. Op het moment dat ik wilde gaan bidden dreigde ik werkelijk door te slaan. Als ik kuran wilde reciteren voor het gebed dan leek het alsof iemand mijn spraak wilde overnemen en wilde gaan schelden. Ik hoorde daarnaast allerlei dingen in mijn hoofd over Allah.
Op een gegeven moment kon ik gewoon echt niet bidden. Iets in mijn hoofd hield mij gewoon tegen en kon mij letterlijk niet meer bewegen op het moment dat ik dacht aan bidden. Ik kreeg er een grote angst voor.
Ik was constant gespannen en angstig, zo erg dat mijn lichaam op knappen stond, mijn maag zich omkeerde en ik nauwelijks kon ademen. Ik kon niet stil zitten en liep heel de dag buiten als een kip zonder kop met alleen maar psychische klachten in mijn hoofd. Toen kwam er een tijd dat ik mij in mijn kamer opsloot. Ik deed een stoel voor mijn deur en zelfs mijn moeder mocht niet meer binnenkomen. De eten legde mijn familie voor de deur. Dit ging anderhalf jaar door. Ik werd een kluizenaar. Mijn moeder zag hoe ik aftakelde en kon alleen maar huilen....................................
Kan je niet terug naar die pastoor dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:42 schreef Manke het volgende:
[..]
Ik werd Christen nadat de demonen werden weggestuurd in Jezus' naam, ze schreeuwden het letterlijk uit, daarvoor was ik atheïst. Tijdens die uitdrijving vroeg die pastoor of ik dit en dat geloof, ik zei ja, maar dat deed ik niet, dus kwamen ze terug. Nu geloof ik het wel, maar ze gaan maar niet weg.
Luisteren doe ik allang niet meer, als ik me verveel doe ik m'n oren wel eens dicht om een praatje te maken, maar er valt gewoon niet mee te praten, ze intimideren, schelden en lachen alleen maar.
Hemel geloof ik ook in nu, hel ook (daar ga ik in branden volgens hun)
Zit dit nu te lezen:
http://www.deliveranceblog.org/
vond deze wel interessant http://www.deliveranceblo(...)eated-by-king-jesus/
Jawel, er is zo vaak voor me gebeden, maar ter vergeefs.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:44 schreef DeParo het volgende:
[..]
Kan je niet terug naar die pastoor dan?
Thanksquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:43 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
http://ziekofbezeten.maro(...)ea761a48&tid=3657178
[..]
Dit is pure christelijke propaganda, hier zit je moslims zwaar mee te beledigen door te beweren dat Allah demonische krachten heeft.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:42 schreef Manke het volgende:
[..]
Ik werd Christen nadat de demonen werden weggestuurd in Jezus' naam, ze schreeuwden het letterlijk uit, daarvoor was ik atheïst. Tijdens die uitdrijving vroeg die pastoor of ik dit en dat geloof, ik zei ja, maar dat deed ik niet, dus kwamen ze terug. Nu geloof ik het wel, maar ze gaan maar niet weg.
Luisteren doe ik allang niet meer, als ik me verveel doe ik m'n oren wel eens dicht om een praatje te maken, maar er valt gewoon niet mee te praten, ze intimideren, schelden en lachen alleen maar.
Hemel geloof ik ook in nu, hel ook (daar ga ik in branden volgens hun)
Zit dit nu te lezen:
http://www.deliveranceblog.org/
vond deze wel interessant http://www.deliveranceblo(...)eated-by-king-jesus/
En medicijnen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:44 schreef Manke het volgende:
[..]
Jawel, er is zo vaak voor me gebeden, maar ter vergeefs.
Als ik jou was, zou ik een paragnost proberen, die weten vaak wel hoe dit soort dingen werken en hoe je zulke demonen wegkrijgt, omdat die in direct contact staan met die wereld, beweert men.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:44 schreef Manke het volgende:
[..]
Jawel, er is zo vaak voor me gebeden, maar ter vergeefs.
Al geprobeerd, meerdere, 1 had een gids die mijn demonen naar het licht stuurde, hoorde die gids van haar zelfs, Thomas heette die (Ik ga hem echt niet helpen, zei hij tegen die andere), en hij zei de naam van 1 bij mij: Ibrahim "zo heet ik niet meer" was zijn antwoord.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:46 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik een paragnost proberen, die weten vaak wel hoe dit soort dingen werken en hoe je zulke demonen wegkrijgt, omdat die in direct contact staan met die wereld, beweert men.
Niet naar oplichters die veel geld vragen!! Sommigen doen het gratis.
Ja, zo te horen nogal een moeilijk geval. Waarom heb je überhaupt ge-glaasje-draait eigenlijk? Zoiets zou ik nooit doen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:55 schreef Manke het volgende:
[..]
Al geprobeerd, meerdere, 1 had een gids die mijn demonen naar het licht stuurde, hoorde die gids van haar zelfs, Thomas heette die (Ik ga hem echt niet helpen, zei hij tegen die andere), en hij zei de naam van 1 bij mij: Ibrahim "zo heet ik niet meer" was zijn antwoord.
Een andere medium zei dat ik een ballon om mij heen moest visualiseren en hulp moest vragen aan Truus, mijn gids
Ik deed het met bandstemmen, ik wou gewoon weten of er meer is, en het was meteen raak, maar ze waren al daarvoor bij me, omdat ik al verschillende dingen had ervaren voordat die ellende was begonnen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:56 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Ja, zo te horen nogal een moeilijk geval. Waarom heb je überhaupt ge-glaasje-draait eigenlijk? Zoiets zou ik nooit doen.
Hmmm, ik snap het. Ik heb iets vergelijkbaars, ik testte telepathie bij verschillende mensen en ik geloof dat het bestaat, ze wisten wat ik in mijn hoofd had. Dit soort dingen zou ik echter mee uitkijken. Kun je precies uitleggen wat voor ervaringen je daarvoor had? Hoe het begon?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:59 schreef Manke het volgende:
[..]
Ik deed het met bandstemmen, ik wou gewoon weten of er meer is, en het was meteen raak, maar ze waren al daarvoor bij me, omdat ik al verschillende dingen had ervaren voordat die ellende was begonnen.
Ik voelde in bed m'n benen naar elkaar gedrukt worden, ik werd aan m'n schouders naar achteren getrokken, door beiden schrok ik wakker en ik voelde een orb boven m'n gezicht zweven, ik dacht dat het m'n oma was, niet dusquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:00 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Hmmm, ik snap het. Ik heb iets vergelijkbaars, ik testte telepathie bij verschillende mensen en ik geloof dat het bestaat, ze wisten wat ik in mijn hoofd had. Dit soort dingen zou ik echter mee uitkijken. Kun je precies uitleggen wat voor ervaringen je daarvoor had? Hoe het begon?
Alleen stemmen, en ze kruipen in m'n linker been. Met 1 kon ik communiceren, dan moest ie naar m'n kleine teen gaan voor nee, en naar m'n grote teen voor ja, dat deed ie dus als ik vragen stelde. Toen ik er te ver mee doorging, vloog ook deze naar m'n hoofd, waarna ik hem dus hoorde.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:58 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Heb je hier last van?
- negatieve dwingende stemmen in hun hoofd, gefluister
- hebben last van zware vermoeidheid door energie-aftapping
- voelen zich bekeken worden of hebben het gevoel dat er iemand achter hun staat
- negatieve gevoelens komen onbeheerst naar boven
- deels geheugenverlies, men doet dingen maar weet niet waarom
- plots veranderen van persoonlijkheid in negatieve zin
- vorm van gespannenheid / onrust / gejaagdheid
- gezichtsuitdrukking is gespannen/fronsend/strak
- vreemde lichamelijke klachten zonder een duidelijke oorzaak
- het gevoel hebben dat er veel mis gaat in het leven
- angsten, depressiviteit, nachtmerries, onrustig slapen
- griezelige entiteiten waarnemen die degene het leven zuur maakt
- vormen van verslavingen zoals alcoholisme, drugs en sex worden gestimuleerd
Dit vond ik net, misschien heb je hier iets aan:quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:03 schreef Manke het volgende:
[..]
Ik voelde in bed m'n benen naar elkaar gedrukt worden, ik werd aan m'n schouders naar achteren getrokken, door beiden schrok ik wakker en ik voelde een orb boven m'n gezicht zweven, ik dacht dat het m'n oma was, niet dus
Een dag voordat ze irritant werden en ik me al begon open te stellen hoorde ik ze al, maar heel zacht, ik geloofde m'n oren niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |