Dat is mijn werk.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:02 schreef probeer het volgende:
waar solliciteer ik voor een baan waar ik deze klachten mag behandelen? dit is prachtig, zit bijna te huilen van het lachen.
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:33 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Je hebt je al aangepast aan het niveau van de klagers?
quote:Klacht COOP: geld stelen
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden COOP
Lezers van deze klacht: 44
thuis gekomen van een paar boodschapjes doen op zondagavond heeft de cassiere 2x vissticks afgerekend in plaats van 1x.
Dit is bewust stelen, want ze heeft de toets 2 moeten intoetsen anders krijg je dat niet te zien op de bon.
Gewenste oplossing
een gratis pakje vissticks en die meid snel ontslaan, want dit was geen ongelukje.
quote:vakkenvullers zijn echt goor volk bij albert heijn in den haag op de valkenboskade hoek mient.Echt niet een vakkenvuller daar heeft een zakdoek en houdt zelfs niet eens zijn hand voor zijn mond als hij of zei moet niezen.hatjsoe zo de koelvitrine in en over de karren producten heen en dat alles geheel ongegeneerd.Laatst moest de cassiere niezen en deed allebei haar handen voor haar mond en veegde die aan haar broek af en toen was ik aan de beurt.ik heb alles op de band laten liggen en ben zo weggelopen echt goor volk wat daar werkt.prijzen kloppen ook vaak niet en vooral de producten in de bonus worden heel vaak voor de normale prijs gerekend.ze hebben altijd dezelfde smoes dat het een foutje is al maanden lang maar haal ongeveer 20 euro per maand aan hun zogenaamde foutjes terug die altijd in hun voordeel uitvallen.lekker verdienen voor de appie zo.graag minstens 100 euro terug aan teveel betaalde producten die mij niet opviel.
Gewenste oplossing
de bedrijfsleider vind het allemaal best.ik wil minstens 100 euro terug wegens foutjes van albert heijn die grenst aan oplichting die maand in maand uit albert heijns zakken doen uitpuilen van het extra geld waardoor dit echt niet opgelost gaat worden.niks makkelijker dan die paar producten die in de bonus zijn goed af te rekenen maar ja dat levert minder op.gewoon zeggen foutje sorry en gewoon zo blijven doorgaan is het beleid lijkt het wel
2002 beldequote:
quote:Klacht SBS 6: Victor er uit Jimmy er in.
Ik erger mij al tijden aan het mateloos irritant gedrag van Viktor Brand. De manier waarp hij de Heer Paulusma aanspreekt met PIETJE en JONGEN. Paulusma staat qua uitstraling en intelligentie mijlen boven Viktortje en dienst meer respectvol te worden behandelt.
Ook als Victor samen met de Heer Santegoed presenteert, laat hij deze nooit zijn verhaal afmaken maar zit er als een jonge meid doorheen te kirren.
Als U hem er dan toch uit knikkert, neem dan svp Jimmy Hendrixks weer terug. De enige precentatrice, die ik als gehoorgestoorde kan verstaan zonder de TV harder te moeten zetten.
Gewenste oplossing
Viktor weg Jimmy terug
stuur dan geen sms leipoquote:Ik wilde voor de grap een sms sturen naar die sms dienst om te kijken wat voor onzin er terug zou komen. Echter heb ik nu 2 keer iets verzonden en krijg niks terug. De kosten worden waarschijnlijk wel gewoon in rekening gebracht! Dat is diefstal/oplichting…
Gewenste oplossing
Alsnog de dienst leveren of een vergoeding van de sms kosten.
ja ongelofelijk he?quote:
wie gaat er uberhaupt warm eten bij een warenhuis?quote:De nasischotel van ¤ 5,- was in een soepbord geserveerd, de hoeveelheden kwamen niet overeen met de foto in het restaurant, de satesaus was van zeer matige kwaliteit,de hoeveelheid saus was teveel voor het beetje nassi(een handje vol). De nassi was droog door opwarmen in de magnetron. De maaltijd scoorde qua hoeveelheid en smaak zeer laag.
Gewenste oplossing
Ik heb geen behoefte aan een oplossing. Ik weet nu dat ik voor een warme maaltijd niet meer bij de HEMA ga eten.
Blokkeer hem danquote:ik wil een melding maken van een jongen wat me lastig valt op facebook zijn naam: michel schut. Hy ging ineens tegen mij praten en beschuldigde mij ervan dat ik hem ken en dat ik hem had toegevoegd. ik heb alleen maar mensen in mijn vriendenlijst die ik ken. En heb die jongen niet toegevoegd niets. Hy beweerd dingen wat niet klopt.
Gewenste oplossing
dat hy van facebook af wordt gehouden, want een jongen die alleen maar vrouwen in zijn facebook heeft staan en ze lastig valt sorry daarvoor is facebook niet gemaakt lijkt me.
Daar is Facebook toch juist voor gemaakt?quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:59 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
Blokkeer hem danZo moeilijk he, Facebook
quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:10 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Daar is Facebook toch juist voor gemaakt?
quote:Klacht Ryanair: misleiding
Klacht: Nieuwe klacht
Zo als ik al zag, ben ik niet de enigste die haar roepnaam op haar boardingkaart had staan. Ben ongenezelyk ziek, dacht goedkoop een weekje naar myn vriendin in spanje te gaan, om weer een beetje te rusten en niets aan myn hoofd te hebben.
Ik vond het gewoon schandalig dat ik 160 euro moest betalen anders kon ik niet mee! nu had myn broer my zyn creditcard meegegeven voor kalimiteiten!!Nou begon leuk!!Zeggen ze dat je een nieuw ticket koopt!! nou echt niet, myn doopnaam werd op de oude boardingcard geschreven en een stempel er op!! Ben er echt van slag van geweest, daarom schryf ik nu pas. Terwyl ik op 25juni al terug was, maar als ik er aan dacht draaide myn maag!!! ik vind het echt mislydend en een schande om op deze wyze godkopen tickets te verkopen.
Gewenste oplossing
ik zou graag die 160 euro terug willen, want met myn uiykerinkkie moet ik toch myn broer terug betalen,
Neuh, daar is Facebook niet voor gemaakt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:59 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
Blokkeer hem danZo moeilijk he, Facebook
godverdomme, ik zie ook echt een rokende vetklep in een rolstoel dit typen. En dan met zo'n zuurstofding dr neus in.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:58 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]![]()
Weer eentje die de fout in gaat met het gebruik van de eigen naam
Nou en? Als je al gelijk hebt, trouwens.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:10 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
godverdomme, ik zie ook echt een rokende vetklep in een rolstoel dit typen. En dan met zo'n zuurstofding dr neus in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |