Klacht van mikel1996, over Albert Heijn, in de rubriek: Supermarkten geplaatst op 11 juli 2012quote:Goedemorgen,
Mijn moeder van 78 heeft een prepaid kaartje van de AH, deze gebruikt ze als ze op de camping zit.
Toen zij deze prepaid aanschafte is er niet bij gezegd dat deze verloopt als je het kaartje niet snel genoeg opwaardeert.
Toen mijn moeder een opwaardeerkaart haalde bij AH en mijn zus het bedrag ad ¤ 20,= erop wilde zetten, kreeg zij te
Horen dat wegens administratieve redenen de telefoon niet meer te gebruiken was.
Toen ik hier Uw medewerkster, mevrouw Mirjam van Beek over aan de telefoon kreeg vond ik persoonlijk dat zijn zeer
Onbeschoft overkwam. Niet voor rede vatbaar, dat het niet haar probleem was maar dat dat eigenlijk het probleem van
Mijn moeder was en van ons als kinderen. Op normale vragen verwacht ik een normaal antwoord te krijgen, maar hier
Heeft mevrouw van Beek schijnbaar nog nooit van gehoord.
Mijn zus heeft inmiddels een nieuwe prepaid kaart gekocht bij AH met een ander telefoonnummer, als mevrouw van
Beek dit gelijk had aangegeven dat dit kon, had er geen probleem geweest, maar schijnbaar had zij het te druk met
Andere zaken.
Ik verwacht dat Mevrouw Mirjam van Beek hier wel over aangesproken wordt, aangezien ik niet wens als grof vuil
Behandeld te worden.
Met groet,
Leonie Ponsen
Gewenste oplossing
Dat ze er op aangesproken wordt
Misschien is Mikel de zoon van Leonie?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:14 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Klacht van mikel1996, over Albert Heijn, in de rubriek: Supermarkten geplaatst op 11 juli 2012
O ja. Ach, het is vroeg.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:19 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Misschien is Mikel de zoon van Leonie?
Hmz, misschien zelf de m&m's zonder nootjes gekocht?quote:Klacht Albert Heijn: Aanbieding “99 route”
Zakjes MeM’s gekocht voor de ” klein” kinderen. Geen pinda te ontdekken.
Gewoon zachte snoepjes, te veel geld voor dit product.
Gewenste oplossing
Gewoon goede MnM's voor dat geld en zeker voor deze aanbieding " route X"
quote:Klacht Jumbo: Snitsels gepaneerd
Afgelopen maandag 3 gepaneerde snitsels gekocht, euro 5,54.
In filiaal Terheijden.
bij consumptie bleken ze verschrikkelijk taai te zijn.
Is dit normaal bij jullie snitsels????
mvg,
M.S
Gewenste oplossing
TegoedbonHieronder moet ik iets invullen wat ik nog niet van toepassing vind. Hoe weet ik met wat voor oplossing jullie komen.
Oplossing van het bedrijf
Consument is gebeld door het filiaal. Mag natuurlijk nieuwe schnitzels komen halen: Malsgarantie.
quote:Klacht ANWB: Geweigerd te helpen bij pech
Klacht: Nieuwe klacht
Doordat mijn auto niet meer startte heb ik de hulp van de ANWB ingeschakeld. De monteur was snel ter plaatse (30 minuten) en ik vond hem bij voorbaat al redelijk geirriteerd overkomen. Na het openen van de motorkap, en enige startpogingen later was zijn conclusie als volgt: “De auto krijgt geen brandstof meer, dit heeft hoogstwaarschijnlijk iets met de brandstofpomp te maken, maar doordat ik van mening ben dat de auto niet goed onderhouden is kan ik je niet verder helpen en dien je zelf een oplossing te vinden”. Stom verbaast door deze uitspraak en vertelde hem dat ik zelf geen enkel verstand van auto’s heb en dat ik de reparaties door een kennis van me laat doen en wanneer deze er niet uitkomt door de plaatseijke garage. Verder vroeg ik nog een toelichting over zijn uitspraak. Die luidde als volgt; “Ik zie hier een stroomdraad lopen die niet in een auto hoort (overbrugging van de koelvin), de startmotor is niet in goed staat en de brandstofmeter doet het niet. Verder is de aanjager niet goed (diesel).” Het laatste probleem is door hemzelf verholpen door een nieuwe zekering erin te steken en de defecte brandstofmeter komt al 2 jaar door de keuring? Ik snap verder niet dat dit leidt tot “slecht onderhouden auto”. Ik ben van mening dat ik niet kan weten wanneer mijn brandstofpomp stuk kan gaan, wat het enige probleem was waardoor de auto niet startte.
Hierna mijn beklaag gedaan bij de telefonische service, maar deze “kon helaas niks” voor me betekenen, dus stond ik nog steeds in Tilburg; een uur van mijn woonplaats vandaan. Enige optie was het bellen van een autoambulance wat de nodige kosten met zich meebracht (E 140,-).
Achteraf bleek het een simpele ingreep bij de dieselpomp te zijn waardoor de auto weer makkelijk startte.
Gewenste oplossing
Het vergoeden van de transportkosten en een excuus voor het gedrag van hun medewerker (genaamd Harry / Harrie).
Nou, ik vind dat voor de verandering een behoorlijk terechte klachtquote:
Mee eens. Heb er ook ervaring mee dat als de man van de ANWB het niet snapt, hij geīrriteerd wordt en je eigenlijk liever niet meer helpt.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat voor de verandering een behoorlijk terechte klacht
1. Spellingquote:Wij zaten gister avodn op de anwb site te kijken voor die actie 8,- eurokorting op de efteling wij savonds er nog even overnadenken of wij dit gingen doen en of we genoeg geld hadden gespaart als minima met een gezin van 3 kids is het best moeilijk rond komen en wil je de kinderen toch een fijne vakantie geven! Ik vanmorgen vroeg de pc aan om de kaartjes te kopen geen de link van de anwb site waar ik die kaartjes kon bestellen erro aan dus ik bellen sta je daar 1 minstens 20 min aan de telefoon te wachten en krijg vervolgens te horen dat de efteling van morgen gemelt heeft dat die korting niet meer mocht ! jahoor dacht die belt even vvoor 7 uur om dat te melden. Bedoel zet dan even een datum neer tot wanneer je ze mag bestellen of even een let op lingk dat dit dagelijks kan verschillen
Gewenste oplossing
Er is geen opllossing bedacht het was helaas jammer dag voor mij Ik wil gewoon graag die 5 kaarten hebben met die 8 euro korting zodat mijn kindtjes een leuke dag hebben in de vakantie
Het riep bij mij beelden op van een minimaal 15 jaar oude verroeste auto die met ducktape bij elkaar gehouden wordt, maar waarvoor de eigenaar nog steeds een sterren behandeling verwacht.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat voor de verandering een behoorlijk terechte klacht
Bij mij ook eerlijk gezegd.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:14 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Het riep bij mij beelden op van een minimaal 15 jaar oude verroeste auto die met ducktape bij elkaar gehouden wordt, maar waarvoor de eigenaar nog steeds een sterren behandeling verwacht.
Ik denk dat dit heel vaak "de andere kant van het verhaal" is: de klager had een grote bek. Wat zeggen ze ook weer: "met honing vang je meer vliegen" oid? Vriendelijk zijn helpt 'n boel.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Bij mij ook eerlijk gezegd.
Ik heb nog nooit een wegenwachter getroffen die niet vriendelijk was, zelfs al had ik door mijn eigen stomme schuld iets. (accu leeg)
Ik vermoed dat de klager in kwestie een redelijk grote bek had tegen de wegenwacht.
350 euro uitgeven aan 1 of ander internet spelletje. Hoe dom kun je zijn.quote:Suggestie Plinga: LANDLEVEN
Na 31 dagen bij plinga geweest te zijn, kots ik ervan. 350 euro kwijt.
En geen spel.
Nu spel zonder land en alles kwijt.
Zijn jullie gek?
Heb politie ingeschakeld!!!
Hoop dat meerderen het met mij doen op mijnpolitie.nl
Ziek zijn en dus geld kloppen bij mij en ieder ander.
Antwoorden op formulier invullen krijg ik niet.
Ja 1 sorry voor het ongemak.
Geef a.u.b graag mijn geld terug.
Ik weet niet goed of ik nou moet lachen of huilenquote:Klacht Albert Heijn: T e duur
Waarom het fruit i so duur? Overal, reklames zeggen dat fruit is gezond en mensen moeten meer fruit eten, maar waarom zo duur, 150gr bessen 3EU!!!! Hoe kan dat?????
Ik zou willen elke dag fruit, bessen eten, voor de kinderen geven, maar het is neit te betalen!!!!
Als afgeprijst het is nog duur!!!! De bessen moeten per liter verkocht worden en niet per gram!!! Het is tocht 30cent voor klein beesje!!!!!!
Gewenste oplossing
Betaalbare prijzen!!!!! bijv. rode bessen 1 loter 2EU, enz.En niet 150gr 3EU!!!!!!!!
quote:Klacht Albert Heijn: Kortingen
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 42
Waarom het is afgeprijste artikelen 35% korting? Waarom niet 50%??
Gewenste oplossing
Om die producten 50% en 75% kortingen maken inplaats van alles 35%! Het is tovh weinig! De producten zijn geldig tot alleen die dag
Dat is mijn werk.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:02 schreef probeer het volgende:
waar solliciteer ik voor een baan waar ik deze klachten mag behandelen? dit is prachtig, zit bijna te huilen van het lachen.
Je hebt je al aangepast aan het niveau van de klagers?quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:33 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Je hebt je al aangepast aan het niveau van de klagers?
quote:Klacht COOP: geld stelen
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden COOP
Lezers van deze klacht: 44
thuis gekomen van een paar boodschapjes doen op zondagavond heeft de cassiere 2x vissticks afgerekend in plaats van 1x.
Dit is bewust stelen, want ze heeft de toets 2 moeten intoetsen anders krijg je dat niet te zien op de bon.
Gewenste oplossing
een gratis pakje vissticks en die meid snel ontslaan, want dit was geen ongelukje.
quote:vakkenvullers zijn echt goor volk bij albert heijn in den haag op de valkenboskade hoek mient.Echt niet een vakkenvuller daar heeft een zakdoek en houdt zelfs niet eens zijn hand voor zijn mond als hij of zei moet niezen.hatjsoe zo de koelvitrine in en over de karren producten heen en dat alles geheel ongegeneerd.Laatst moest de cassiere niezen en deed allebei haar handen voor haar mond en veegde die aan haar broek af en toen was ik aan de beurt.ik heb alles op de band laten liggen en ben zo weggelopen echt goor volk wat daar werkt.prijzen kloppen ook vaak niet en vooral de producten in de bonus worden heel vaak voor de normale prijs gerekend.ze hebben altijd dezelfde smoes dat het een foutje is al maanden lang maar haal ongeveer 20 euro per maand aan hun zogenaamde foutjes terug die altijd in hun voordeel uitvallen.lekker verdienen voor de appie zo.graag minstens 100 euro terug aan teveel betaalde producten die mij niet opviel.
Gewenste oplossing
de bedrijfsleider vind het allemaal best.ik wil minstens 100 euro terug wegens foutjes van albert heijn die grenst aan oplichting die maand in maand uit albert heijns zakken doen uitpuilen van het extra geld waardoor dit echt niet opgelost gaat worden.niks makkelijker dan die paar producten die in de bonus zijn goed af te rekenen maar ja dat levert minder op.gewoon zeggen foutje sorry en gewoon zo blijven doorgaan is het beleid lijkt het wel
2002 beldequote:
quote:Klacht SBS 6: Victor er uit Jimmy er in.
Ik erger mij al tijden aan het mateloos irritant gedrag van Viktor Brand. De manier waarp hij de Heer Paulusma aanspreekt met PIETJE en JONGEN. Paulusma staat qua uitstraling en intelligentie mijlen boven Viktortje en dienst meer respectvol te worden behandelt.
Ook als Victor samen met de Heer Santegoed presenteert, laat hij deze nooit zijn verhaal afmaken maar zit er als een jonge meid doorheen te kirren.
Als U hem er dan toch uit knikkert, neem dan svp Jimmy Hendrixks weer terug. De enige precentatrice, die ik als gehoorgestoorde kan verstaan zonder de TV harder te moeten zetten.
Gewenste oplossing
Viktor weg Jimmy terug
stuur dan geen sms leipoquote:Ik wilde voor de grap een sms sturen naar die sms dienst om te kijken wat voor onzin er terug zou komen. Echter heb ik nu 2 keer iets verzonden en krijg niks terug. De kosten worden waarschijnlijk wel gewoon in rekening gebracht! Dat is diefstal/oplichting…
Gewenste oplossing
Alsnog de dienst leveren of een vergoeding van de sms kosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |