Hmm, zo kun je het ook bekijken. Maar ze hebben nou eenmaal een functie verworven. Als ze die functie hebben bemachtigd, dan voeren ze campagne namens die functie.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:47 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nee, ze proberen stemmen te werven zodat ze een baan kunnen krijgen.
Ze voeren campagne om die functie weer te mogen uitoefenen. Feitelijk zijn ze vanaf 12 september werkloos, tenzij ze herkozen/gekozen worden.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, zo kun je het ook bekijken. Maar ze hebben nou eenmaal een functie verworven. Als ze die functie hebben bemachtigd, dan voeren ze campagne namens die functie.
Ik zou niet eens verbaasd zijn, hij is bijvoorbeeld ook groot fan van de Zangers Zonder Naam.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:50 schreef Morthill het volgende:
wie gelooft dat Pechtold het leuke muziek vond
Vind het maar een zure gast.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:51 schreef marcodej het volgende:
Die witte stropdas speelt een goede politicus.
Dat zeg ik. Hij 'speelt' een goede politicus.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:52 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Vind het maar een zure gast.
Kijk hem zitten/kijken. Hij denkt een mannetje te zijn.
Inderdaad, wat een stakkerquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:52 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Vind het maar een zure gast.
Kijk hem zitten/kijken. Hij denkt het mannetje te zijn.
Ik zie mensen die gewoon hun mening delen met Pechtold. Niemand probeert "stoer" te doen ofzo.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:53 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Die hbo-student die denkt dat ie wat voorstelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |