abonnement Unibet Coolblue
pi_113302955
*O*

Dat is OOK Rotterdam he Fred O+ Ik ben gek op die stad O+

Ik ben heel benieuwd naar je verhaal!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_113303799
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_113304289
Ik kwam speciaal ff kijken hoe Fred het had gehad in Rotterdam O+
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_113304622
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 10:41 schreef ChatGirl het volgende:
Ik kwam speciaal ff kijken hoe Fred het had gehad in Rotterdam O+
Geweldig leuk om te horen!!!

En ik heb het geweldig naar m'n zin gehad!!
Ik vind de mensen bij jullie heel erg open, als je in mijn dorpje vlakbij Meppel als buitenstaander komt, ben je de eerste 15 jaar een 'vreemde' en in Rotterdam had ik met een man die z'n hond uitliet een gesprek alsof ik hem veel langer kende, en ook gewoon met humor, en dan merk ik toch dat het in het noorden allemaal wat stugger is..

Ik werd wel steeds verlegen, er kwamen meisjes naar ons toe voor een aan steker, en toen zei ze dag schatje, en toen sloeg ik helemaal dicht, (ook nog nooit meegemaakt in Meppel).

De mensen lachen bij jullie meer, zijn opener, en had het nooit maar dan ook nooit gedacht dat ik dit ging zeggen, maar wat zou ik toch graag een tijdje in jullie stad willen wonen zeg!!

En op maaiveld niveau merk je niet eens dat je onder hoge wolkenkrabbers staat, het voelt gewoon gezellig aan, en je hebt ook ergens een natuurstenen vloer, waar led lichtjes uit komen..
Prachtig echt!!! En dan loop je door een overdekt stukje centrum, en dan zie je opeens weer de metro, echt machtig mooi!!!

Ik ben echt verliefd geworden op deze stad, en dat had ik nooit kunnen bedenken..
Ook vind ik het wel leuk dat er indische mensen lopen, van alles wat..
Heel divers!

En de mensen die negatief over Rotterdam praten zijn er misschien nooit echt geweest om de stad echt te ''ontdekken''. jammer dat ik er pas rond 8 uur was, want het is veel leuker dan Scheveningen wat ik zelf een beetje saai vond, met die harde wind..

Ik kom zeker nog is terug!!!
pi_113304716
O+

Ik smelt een beetje O+

Leuk dat het zo'n leuke ervaring voor je was Fred! Zo blijkt maar weer, er is genoeg O+ Rotterdam O+ voor iedereen!! *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 24 juni 2012 @ 12:02:00 #56
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_113306338
Heb ik je nou naar de verkeerde parkeerplek gestuurd? :o Na 18:00 is het toch gratis bij het Gemeentearchief, of is dat weer veranderd? :?
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  zondag 24 juni 2012 @ 12:05:28 #57
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_113306447
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 12:02 schreef Isegrim het volgende:
Heb ik je nou naar de verkeerde parkeerplek gestuurd? :o Na 18:00 is het toch gratis bij het Gemeentearchief, of is dat weer veranderd? :?
hier is sinds 1 januari tot 23:00. Kan bij jullie ook zijn.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_113306463
Maar voor Fred was het toch gratis *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_113320926
Tof Fred!
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_113322868
Ise,

Dat stukje wat jij had gepost over het feit dat VVE's geen subsidie voor zonnepanelen zouden krijgen hier staat ook in dat appartementseigenaren geen subsidie zouden krijgen?
Als ik dat individueel aanvraag krijg ik daar volgens mij gewoon subsidie voor hoor.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  zondag 24 juni 2012 @ 18:58:46 #61
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_113324442
Dat was op Twitter. :P Maar ging dat niet alleen om zonnepanelen tbv de algemene elektra? Moet ik ff terugzoeken.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_113327128
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 18:58 schreef Isegrim het volgende:
Dat was op Twitter. :P Maar ging dat niet alleen om zonnepanelen tbv de algemene elektra? Moet ik ff terugzoeken.
Oke, waarschijnlijk via Linkedin dan.
Ik kon het er niet uithalen.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  zondag 24 juni 2012 @ 20:02:32 #63
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_113327399
Het gaat om zonnepanelen die bevestigd worden op / aan gemeenschappelijke delen zoals het dak. En dan gaat het dus ook om panelen die ten behoeve van de algemene elektra zijn. Als jij de mogelijkheid hebt om in / aan je privégedeelte (dakterras?) een paneel te plaatsen, kom je als particulier gewoon in aanmerking. Maar meestal kan dit niet in een VvE (gevel = gemeenschappelijk, dak = gemeenschappelijk etc) dus dat is het uitgangspunt van het betreffende artikel. Ik ben het met VvE-Belang eens dat ook VvE's in aanmerkingen zouden moeten kunnen komen voor subsidie op zonnepanelen.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_113329580
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 20:02 schreef Isegrim het volgende:
Het gaat om zonnepanelen die bevestigd worden op / aan gemeenschappelijke delen zoals het dak. En dan gaat het dus ook om panelen die ten behoeve van de algemene elektra zijn. Als jij de mogelijkheid hebt om in / aan je privégedeelte (dakterras?) een paneel te plaatsen, kom je als particulier gewoon in aanmerking. Maar meestal kan dit niet in een VvE (gevel = gemeenschappelijk, dak = gemeenschappelijk etc) dus dat is het uitgangspunt van het betreffende artikel. Ik ben het met VvE-Belang eens dat ook VvE's in aanmerkingen zouden moeten kunnen komen voor subsidie op zonnepanelen.
Aha op die manier, dat is idd vervelend dat het niet kan.

Ik ben me aan het oriënteren om zonnepanelen voor eigen gebruik te installeren.
Maar dit moet dan wel op het gemeenschappelijk dak wat ook gelijkt het dak van onze slaapkamers is aangezien we de bovenverdieping hebben.

Ik ben bang dat hiervoor gestemd moet worden, ik zal het eens navragen.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  zondag 24 juni 2012 @ 23:41:59 #65
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_113344084
quote:
2s.gif Op zondag 24 juni 2012 20:42 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Aha op die manier, dat is idd vervelend dat het niet kan.

Ik ben me aan het oriënteren om zonnepanelen voor eigen gebruik te installeren.
Maar dit moet dan wel op het gemeenschappelijk dak wat ook gelijkt het dak van onze slaapkamers is aangezien we de bovenverdieping hebben.

Ik ben bang dat hiervoor gestemd moet worden, ik zal het eens navragen.
Daar moet voor gestemd worden. :Y En dan moet er een soort gebruikersovereenkomst komen o.i.d.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  maandag 25 juni 2012 @ 15:01:13 #66
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_113365397
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ij-Erasmusbrug.dhtml

quote:
Aan de zuidkant van de Erasmusbrug in Rotterdam zijn bij een verkeersongeval drie voertuigen betrokken geraakt. Een bestelbus is op zijn kant terecht gekomen. De bestuurders zijn ongedeerd.
De bestuurder van het busje raakte bekneld en werd door de brandweer bevrijd. De overige voertuigen liepen lichte schade op.

De politie regelt het verkeer, het tramverkeer langs de brug wordt niet gestremd.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  maandag 25 juni 2012 @ 15:33:58 #67
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_113367103
Oeps. :P
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  maandag 25 juni 2012 @ 15:47:24 #68
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_113367721
quote:
Gezien ja, een rommeltje was 't. Ze hadden het dak van die Albert bezorgbus helemaal opengeknipt. Heel die Westzeedijk weer vast natuurlijk. Gelukkig zit ik op de fiets.
pi_113370051
Volgens mij is alles wat een zwaailicht heeft opweg naar een brand aan het bergwegplantsoen...
pi_113370237
http://www.rijnmond.nl/ni(...)rgingshuis-rotterdam

Pagina's vol met meldingen op P2000 :o
pi_113374009
Ik had nog even beloofd om verslag te doen van de Parade, waar ik afgelopen zaterdag was.

Toen ik binnen kwam rond een uur of 4 dacht ik echt, wat is dit voor hippie gedoe. Rustig bij de wijnbar gaan zitten en alles over me heen laten komen. Na met z'n tweeën, twee flessen wijn gedronken te hebben maar is een rondje gemaakt. Veel toffe dingen tegengekomen, nog even in de tent van Ellen ten Damme gekeken. Best leuk, niet 10 euro p.p. waard though. Rond een uur of 8 weer vetrokken, prima vermaakt dus ^O^

Degene die hier zei dat het commercieel was, kan ik opzich wel inkomen. na 4 uur moet je 7 euro entree betalen en dan nog ongeveer 10p.p. voor de shows. Toch een dure grap zo bij elkaar. Prijzen aan de bar zijn ook gewoon zoals elk festival. Meer als 2 euro voor een biertje. Maar dat is tegenwoordig overal.

Wel prima vermaakt en ga nog een keer terug om Spinvis te kijken.

Al met al een 6+ voor dit festival!
pi_113376473
SpinviS...zeau 2002...
Mu!
pi_113377217
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 18:41 schreef SingleCoil het volgende:
SpinviS...zeau 2002...
Jeugdsentiment ;)
pi_113395303
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 18:41 schreef SingleCoil het volgende:
SpinviS...zeau 2002...
Die treed tegenwoordig op op feestjes en partijen, en bruiloften van 50+'ers.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')