Het was eerder een positief onverwachtse ervaring!quote:Op zondag 24 juni 2012 08:55 schreef Etsu het volgende:
Positief zijn over Rotterdam
Gewoon Groningen
Nee, ik werd uitgescholden, ik wou hem wel ontmoeten..quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 08:58 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Nee, ik werd uitgescholden, ik wou hem wel ontmoeten..
Alleen geen telefoonnummer geven, alleen ping.
En toen zei hij dat ik hem belazerde en toen kreeg ik ziektes naar mijn hoofd geslingerd. Dus dat werd hem niet..
Ja.. Dat woord.. Ik stond in de Hollywood in de rij, stonden 4 hagenezen achter mij met een matje en elk woord zeiden ze dat woord achter ''Ooh *%^&&** ik moet zo nog naar duin dorrup etcquote:Op zondag 24 juni 2012 08:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wat is dat voor gekanker over Den Haag?
Zonde hoor. Wel leuke dames gezien in de Holly?quote:Op zondag 24 juni 2012 08:58 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Nee, ik werd uitgescholden, ik wou hem wel ontmoeten..
Alleen geen telefoonnummer geven, alleen ping.
En toen zei hij dat ik hem belazerde en toen kreeg ik ziektes naar mijn hoofd geslingerd. Dus dat werd hem niet..
Gelul Duindorp is al jaren geleden platgegooid en tegenwoordig chique.quote:Op zondag 24 juni 2012 08:59 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Ja.. Dat woord.. Ik stond in de Hollywood in de rij, stonden 4 hagenezen achter mij met een matje en elk woord zeiden ze dat woord achter ''Ooh *%^&&** ik moet zo nog naar duin dorrup etc
Ik hoorde van die jongen achter mij, dat sinds de vernieuwing 70% turken er nu wonen, en vroeger alleen de echte duindorpers.quote:Op zondag 24 juni 2012 09:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Gelul Duindorp is al jaren geleden platgegooid en tegenwoordig chique.
Ik moet je eerlijk zeggen dat er op de dansvloer voornamelijk jongens stonden, en de meisjes allemaal bezet waren.. haha.quote:Op zondag 24 juni 2012 09:00 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zonde hoor. Wel leuke dames gezien in de Holly?
Ik moet zeggen dat ik Amsterdam ook wel erg leuk vind, ik heb dan alleen het centrum gezien, en de metro die van de arena, naar het centrum gaat, en in Amsterdam kom je ook wel snel aan de praat!quote:Op zondag 24 juni 2012 09:04 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Zelf A'dammer en bepaald geen rotjeknor lover... Maar mijn vriendin heeft er een tijdje gewoond en ik vond dat de sfeer op straat echt anders is.
Toch relaxter op de een of andere manier. Maar ik kan me voorstellen dat mensen het anders ervaren omdat, puur op het oog, het er wat schimmiger uitziet en er wel erg veel doelloos wordt rondgehangen.
Maar is ook maar een beperkte observatie natuurlijk.
Hoe je het ook bekijkt: beide steden zijn gewoon heel anders. Rotterdam heeft dingen die Amsterdam mist en andersom.
Ik moet je eerlijk zeggen....quote:Op zondag 24 juni 2012 09:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Rotterdam heeft gewoon een kutsfeer.
Amsterdam is meer een allegaartje.quote:Op zondag 24 juni 2012 09:07 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik Amsterdam ook wel erg leuk vind, ik heb dan alleen het centrum gezien, en de metro die van de arena, naar het centrum gaat, en in Amsterdam kom je ook wel snel aan de praat!
En de architectuur is natuurlijk prachtig, de arena, en het prachtige historische centrum
En dat zeg ik niet omdat er mensen met een kleurtje wonen, ik baseer dit omdat er ontzettend veel afval op straat lag, mensen gewoon de radio zo hard zetten dat de hele straat het hoort,. mensen die bedelen als je bij de parkeerautomaat staat om wat geld, mensen die door rood rijden, en eenrichtingsstraten negeren,etcquote:Op zondag 24 juni 2012 09:09 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk zeggen....
We zijn op de haagse markt geweest, ik had de auto in een zijstraat gezet achter het politie bureau, en ik vond de sfeer daar bepaald minder als in Rotterdam als ik eerlijk mag zijn, het leek wel een ghetto in bepaalde straten..
Ik vond Rotterdam dus veel veiliger ogen.
Dan ken je Rotterdam niet...quote:Op zondag 24 juni 2012 09:09 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
We zijn op de haagse markt geweest, ik had de auto in een zijstraat gezet achter het politie bureau, en ik vond de sfeer daar bepaald minder als in Rotterdam als ik eerlijk mag zijn, het leek wel een ghetto in bepaalde straten..
Ja Jezus de Haagse markt is de hel op aarde. Dat lijkt geen ghetto, dat IS een ghetto! Maar ga eens gezellig Rotterdam Zuid bezoeken.quote:Op zondag 24 juni 2012 09:09 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Ik hossel dames bij de Oranjeboomstraatquote:Op zondag 24 juni 2012 09:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja Jezus de Haagse markt is de hel op aarde. Dat lijkt geen ghetto, dat IS een ghetto! Maar ga eens gezellig Rotterdam Zuid bezoeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |