abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113303043
Fred ging overdag naar Scheveningen en 's avonds naar Rotterdam, ik heb daar Haan ontmoet, en de tip van amenth gekregen om naar de Hollywood te gaan, helaas was amenth er zelf niet.

Nou was ik door Fok redelijk bevooroordeeld over deze stad, aangezien hier vaak de woorden
''Rotterdam :') ''
''Pauper stad nummer een''.

Etc etc etc genoemd word.

Ook kennissen zeiden, dat ik misschien beter naar Amsterdam moest gaan aangezien Rotterdam 'schimmig'' zou zijn....

Nou, ik kwam daar aan, ik wou dus parkeren.. Alleen kwam ik erachter dat je alleen met een chipknip kan betalen in die parkeerautomaten langs de straat, die had ik dus niet! Ik had alleen muntgeld.
Geloof het of niet, er was een 22 jarige meid, en die heeft voor mij mijn parkeerkaart betaald, en toen ik vroeg of ze er wat voor terug wou (geld) zij ze: ''Geniet jij nou maar van je avond schat'',

In welke stad maak je zoiets nog mee?
Zelfs in Meppel doen ze dit echt niet, ook een tijdje met een echte Rotterdammer staan praten, die met zijn hond buitenliep bij de gemeentearchieven (Stroveer).

Ook het centrum waren de mensen erg relaxed en voelt de stad ontzettend aan als een studentenstad net zoals Zwolle eigenlijk.

En in Amsterdam Centrum spreekt misschien 7 / 15% Nederlands, en in Rotterdam denk ik toch wel 75%..

Voor de rest lekker bij het water gezeten nabij de kubbeswoningen.
En daarna hollywood in geweest, en ik moet zeggen... De sfeer in Rotterdam is beter als in het Noorden!

Als ze je perongelijk aanstoten, maken ze een gebaar van sorry..
Die boeren in het noorden, stoten je aan, en als je er wat van zegt... Gaan ze een beetje verontwaardigt kijken..

Voor de rest was het gewoon top!
En het publiek wat er snachts loopt is vergelijkbaar als Zwolle of Meppel, dus dat het een asociale of criminele stad is, is gewoon onzin.

Klacht: Mensen die denken dat Rotterdam een asociale stad is, terwijl ik denk dat ze hier aardiger zijn als in Den Haag, waar ze veel met ziektes schelden etc.
pi_113303053
Positief zijn over Rotterdam :')
Gewoon Groningen ^O^
pi_113303056
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 08:55 schreef Etsu het volgende:
Positief zijn over Rotterdam :')
Gewoon Groningen ^O^
Het was eerder een positief onverwachtse ervaring! :)
Groningen voelt op het ook crimineler in mijn beleving trouwens.. Als je bij dat plein, richting de halfords gaat.
  Forum Admin zondag 24 juni 2012 @ 08:57:39 #4
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_113303065
Heeft Amenth je nog hosseltips gegeven? Oh wacht die was er niet.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_113303071
Wat is dat voor gekanker over Den Haag?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_113303073
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2012 08:57 schreef Pharkus het volgende:
Heeft Amenth je nog hosseltips gegeven?
Nee, ik werd uitgescholden, ik wou hem wel ontmoeten..
Alleen geen telefoonnummer geven, alleen ping.
En toen zei hij dat ik hem belazerde en toen kreeg ik ziektes naar mijn hoofd geslingerd. Dus dat werd hem niet..
pi_113303083
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 08:58 schreef Ghettofredje het volgende:

[..]

En toen zei hij dat ik hem belazerde en toen kreeg ik ziektes naar mijn hoofd geslingerd. Dus dat werd hem niet..
:')
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_113303085
quote:
8s.gif Op zondag 24 juni 2012 08:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wat is dat voor gekanker over Den Haag?
Ja.. Dat woord.. Ik stond in de Hollywood in de rij, stonden 4 hagenezen achter mij met een matje en elk woord zeiden ze dat woord achter ''Ooh *%^&&** ik moet zo nog naar duin dorrup etc
In Rotterdam hebben ze in mijn beleving meer normen en waarde..
  Forum Admin zondag 24 juni 2012 @ 09:00:28 #9
54263 crew  Pharkus
pi_113303094
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 08:58 schreef Ghettofredje het volgende:

[..]

Zonde hoor. Wel leuke dames gezien in de Holly?
pi_113303095
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 08:59 schreef Ghettofredje het volgende:

[..]

Ja.. Dat woord.. Ik stond in de Hollywood in de rij, stonden 4 hagenezen achter mij met een matje en elk woord zeiden ze dat woord achter ''Ooh *%^&&** ik moet zo nog naar duin dorrup etc
Gelul Duindorp is al jaren geleden platgegooid en tegenwoordig chique.
pi_113303102
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2012 09:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Gelul Duindorp is al jaren geleden platgegooid en tegenwoordig chique.
Ik hoorde van die jongen achter mij, dat sinds de vernieuwing 70% turken er nu wonen, en vroeger alleen de echte duindorpers.
pi_113303107
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2012 09:00 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Zonde hoor. Wel leuke dames gezien in de Holly?
Ik moet je eerlijk zeggen dat er op de dansvloer voornamelijk jongens stonden, en de meisjes allemaal bezet waren.. haha.
pi_113303113
O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Forum Admin zondag 24 juni 2012 @ 09:03:50 #14
54263 crew  Pharkus
pi_113303121
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 09:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
O+
Was jij ook in de Holly?
  zondag 24 juni 2012 @ 09:04:04 #15
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_113303122
Zelf A'dammer en bepaald geen rotjeknor lover... Maar mijn vriendin heeft er een tijdje gewoond en ik vond dat de sfeer op straat echt anders is.

Toch relaxter op de een of andere manier. Maar ik kan me voorstellen dat mensen het anders ervaren omdat, puur op het oog, het er wat schimmiger uitziet en er wel erg veel doelloos wordt rondgehangen.

Maar is ook maar een beperkte observatie natuurlijk.

Hoe je het ook bekijkt: beide steden zijn gewoon heel anders. Rotterdam heeft dingen die Amsterdam mist en andersom.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_113303143
Rotterdam heeft gewoon een kutsfeer.
pi_113303146
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 09:04 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Zelf A'dammer en bepaald geen rotjeknor lover... Maar mijn vriendin heeft er een tijdje gewoond en ik vond dat de sfeer op straat echt anders is.

Toch relaxter op de een of andere manier. Maar ik kan me voorstellen dat mensen het anders ervaren omdat, puur op het oog, het er wat schimmiger uitziet en er wel erg veel doelloos wordt rondgehangen.

Maar is ook maar een beperkte observatie natuurlijk.

Hoe je het ook bekijkt: beide steden zijn gewoon heel anders. Rotterdam heeft dingen die Amsterdam mist en andersom.
Ik moet zeggen dat ik Amsterdam ook wel erg leuk vind, ik heb dan alleen het centrum gezien, en de metro die van de arena, naar het centrum gaat, en in Amsterdam kom je ook wel snel aan de praat!
En de architectuur is natuurlijk prachtig, de arena, en het prachtige historische centrum :)
  zondag 24 juni 2012 @ 09:07:49 #18
375447 OnweersComplex
DonderDT altijd
pi_113303155
Hollywood :') :r Pauperbende daar :')
Op maandag 25 juni 2012 10:06 schreef xaban06 het volgende:
Ik ben noch geen Belg, noch geen Nederlander.
Royal Sadness: Cake mislukt
pi_113303168
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 09:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Rotterdam heeft gewoon een kutsfeer.
Ik moet je eerlijk zeggen....
We zijn op de haagse markt geweest, ik had de auto in een zijstraat gezet achter het politie bureau, en ik vond de sfeer daar bepaald minder als in Rotterdam als ik eerlijk mag zijn, het leek wel een ghetto in bepaalde straten..
Ik vond Rotterdam dus veel veiliger ogen.
  zondag 24 juni 2012 @ 09:09:59 #20
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_113303170
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 09:07 schreef Ghettofredje het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik Amsterdam ook wel erg leuk vind, ik heb dan alleen het centrum gezien, en de metro die van de arena, naar het centrum gaat, en in Amsterdam kom je ook wel snel aan de praat!
En de architectuur is natuurlijk prachtig, de arena, en het prachtige historische centrum :)
Amsterdam is meer een allegaartje.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  zondag 24 juni 2012 @ 09:10:06 #21
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_113303171
Rotterdam, lelijke kut stad en dito mensen, totaal geen levensgenieters :r
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_113303185
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 09:09 schreef Ghettofredje het volgende:

[..]

We zijn op de haagse markt geweest, ik had de auto in een zijstraat gezet achter het politie bureau, en ik vond de sfeer daar bepaald minder als in Rotterdam als ik eerlijk mag zijn, het leek wel een ghetto in bepaalde straten..
En dat zeg ik niet omdat er mensen met een kleurtje wonen, ik baseer dit omdat er ontzettend veel afval op straat lag, mensen gewoon de radio zo hard zetten dat de hele straat het hoort,. mensen die bedelen als je bij de parkeerautomaat staat om wat geld, mensen die door rood rijden, en eenrichtingsstraten negeren,etc
  zondag 24 juni 2012 @ 09:12:12 #23
375447 OnweersComplex
DonderDT altijd
pi_113303188
quote:

[..]

Dan ken je Rotterdam niet...
pi_113303205
quote:

[..]

Ja Jezus de Haagse markt is de hel op aarde. Dat lijkt geen ghetto, dat IS een ghetto! Maar ga eens gezellig Rotterdam Zuid bezoeken.
  zondag 24 juni 2012 @ 09:14:20 #25
375447 OnweersComplex
DonderDT altijd
pi_113303214
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2012 09:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja Jezus de Haagse markt is de hel op aarde. Dat lijkt geen ghetto, dat IS een ghetto! Maar ga eens gezellig Rotterdam Zuid bezoeken.
Ik hossel dames bij de Oranjeboomstraat ^O^ *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')