Het was eerder een positief onverwachtse ervaring!quote:Op zondag 24 juni 2012 08:55 schreef Etsu het volgende:
Positief zijn over Rotterdam
Gewoon Groningen
Nee, ik werd uitgescholden, ik wou hem wel ontmoeten..quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 08:58 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Nee, ik werd uitgescholden, ik wou hem wel ontmoeten..
Alleen geen telefoonnummer geven, alleen ping.
En toen zei hij dat ik hem belazerde en toen kreeg ik ziektes naar mijn hoofd geslingerd. Dus dat werd hem niet..
Ja.. Dat woord.. Ik stond in de Hollywood in de rij, stonden 4 hagenezen achter mij met een matje en elk woord zeiden ze dat woord achter ''Ooh *%^&&** ik moet zo nog naar duin dorrup etcquote:Op zondag 24 juni 2012 08:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wat is dat voor gekanker over Den Haag?
Zonde hoor. Wel leuke dames gezien in de Holly?quote:Op zondag 24 juni 2012 08:58 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
En toen zei hij dat ik hem belazerde en toen kreeg ik ziektes naar mijn hoofd geslingerd. Dus dat werd hem niet..
Gelul Duindorp is al jaren geleden platgegooid en tegenwoordig chique.quote:Op zondag 24 juni 2012 08:59 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Ja.. Dat woord.. Ik stond in de Hollywood in de rij, stonden 4 hagenezen achter mij met een matje en elk woord zeiden ze dat woord achter ''Ooh *%^&&** ik moet zo nog naar duin dorrup etc
Ik hoorde van die jongen achter mij, dat sinds de vernieuwing 70% turken er nu wonen, en vroeger alleen de echte duindorpers.quote:Op zondag 24 juni 2012 09:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Gelul Duindorp is al jaren geleden platgegooid en tegenwoordig chique.
Ik moet je eerlijk zeggen dat er op de dansvloer voornamelijk jongens stonden, en de meisjes allemaal bezet waren.. haha.quote:Op zondag 24 juni 2012 09:00 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zonde hoor. Wel leuke dames gezien in de Holly?
Ik moet zeggen dat ik Amsterdam ook wel erg leuk vind, ik heb dan alleen het centrum gezien, en de metro die van de arena, naar het centrum gaat, en in Amsterdam kom je ook wel snel aan de praat!quote:Op zondag 24 juni 2012 09:04 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Zelf A'dammer en bepaald geen rotjeknor lover... Maar mijn vriendin heeft er een tijdje gewoond en ik vond dat de sfeer op straat echt anders is.
Toch relaxter op de een of andere manier. Maar ik kan me voorstellen dat mensen het anders ervaren omdat, puur op het oog, het er wat schimmiger uitziet en er wel erg veel doelloos wordt rondgehangen.
Maar is ook maar een beperkte observatie natuurlijk.
Hoe je het ook bekijkt: beide steden zijn gewoon heel anders. Rotterdam heeft dingen die Amsterdam mist en andersom.
Ik moet je eerlijk zeggen....quote:Op zondag 24 juni 2012 09:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Rotterdam heeft gewoon een kutsfeer.
Amsterdam is meer een allegaartje.quote:Op zondag 24 juni 2012 09:07 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik Amsterdam ook wel erg leuk vind, ik heb dan alleen het centrum gezien, en de metro die van de arena, naar het centrum gaat, en in Amsterdam kom je ook wel snel aan de praat!
En de architectuur is natuurlijk prachtig, de arena, en het prachtige historische centrum
En dat zeg ik niet omdat er mensen met een kleurtje wonen, ik baseer dit omdat er ontzettend veel afval op straat lag, mensen gewoon de radio zo hard zetten dat de hele straat het hoort,. mensen die bedelen als je bij de parkeerautomaat staat om wat geld, mensen die door rood rijden, en eenrichtingsstraten negeren,etcquote:Op zondag 24 juni 2012 09:09 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk zeggen....
We zijn op de haagse markt geweest, ik had de auto in een zijstraat gezet achter het politie bureau, en ik vond de sfeer daar bepaald minder als in Rotterdam als ik eerlijk mag zijn, het leek wel een ghetto in bepaalde straten..
Ik vond Rotterdam dus veel veiliger ogen.
Dan ken je Rotterdam niet...quote:Op zondag 24 juni 2012 09:09 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
We zijn op de haagse markt geweest, ik had de auto in een zijstraat gezet achter het politie bureau, en ik vond de sfeer daar bepaald minder als in Rotterdam als ik eerlijk mag zijn, het leek wel een ghetto in bepaalde straten..
Ja Jezus de Haagse markt is de hel op aarde. Dat lijkt geen ghetto, dat IS een ghetto! Maar ga eens gezellig Rotterdam Zuid bezoeken.quote:Op zondag 24 juni 2012 09:09 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Ik hossel dames bij de Oranjeboomstraatquote:Op zondag 24 juni 2012 09:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja Jezus de Haagse markt is de hel op aarde. Dat lijkt geen ghetto, dat IS een ghetto! Maar ga eens gezellig Rotterdam Zuid bezoeken.
Wie wil er nou geen dikke Somaliërs met een blauw dekbed om hosselen?quote:Op zondag 24 juni 2012 09:14 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Ik hossel dames bij de Oranjeboomstraat![]()
precies. Telt voor vijfquote:Op zondag 24 juni 2012 09:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wie wil er nou geen dikke Somaliërs met een blauw dekbed om hosselen?
En je hoeft niet te zoeken naar dr klit.quote:
Maar zelf ook geen opgeladen chipknip hebbenquote:Op zondag 24 juni 2012 09:12 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
En dat zeg ik niet omdat er mensen met een kleurtje wonen, ik baseer dit omdat er ontzettend veel afval op straat lag, mensen gewoon de radio zo hard zetten dat de hele straat het hoort,. mensen die bedelen als je bij de parkeerautomaat staat om wat geld, mensen die door rood rijden, en eenrichtingsstraten negeren,etc
quote:Op zondag 24 juni 2012 08:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wat is dat voor gekanker over Den Haag?
er gaan geruchten dat er is gepepen.quote:
Waarom zou je?quote:Op zondag 24 juni 2012 09:56 schreef Paralectic het volgende:
[..]
Maar zelf ook geen opgeladen chipknip hebben![]()
quote:
ik zal ze vanavond plaatsenquote:Op zondag 24 juni 2012 10:42 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Dit ja. Pics van fredje en haan samen.
Van je maagdelijkheid? Die Fred toch...quote:
door 7 kraagjesquote:Op zondag 24 juni 2012 11:28 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Van je maagdelijkheid? Die Fred toch...
ik zag fred in de hardstyle zaal en gelijk gepraat enzo toen los gegaan. De dansvloer die opeens omhoog gingquote:
Ja, als je naar de haagse markt gaat midden in de schilderswijk. Vreemd joh! Dat is net alsof je gaat klagen dat Amsterdam kut is omdat je in de Bijlmer bent geweest, of Rotterdam omdat je in een of andere achterwijk terecht kwam.quote:Op zondag 24 juni 2012 09:09 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Hoe herkende je hem danquote:Op zondag 24 juni 2012 11:30 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik zag fred in de hardstyle zaal en gelijk gepraat enzo toen los gegaan. De dansvloer die opeens omhoog ging
Amen.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:18 schreef junkiexp het volgende:
Rotterdam is gewoon tof, ik heb 21 jaar in dorpen gewoond en woon nu 7 jaar zo'n beetje op de hoek van de Coolsingel.
Het lijkt misschien alsof er alleen maar boze Marokkanen en blowende Antillianen rondlopen maar dat is zeker niet het geval, er is een hele grote diversiteit aan kunst en cultuur met bijhorende festivals.
Maar de echt leuke dingen worden je hier niet zoals Amsterdam op een presenteerblaadje aangereikt.
Mensen komen hierheen en gaan dan stappen op Stadhuisplein
Daar ben ik in die 7 jaar 5 keer geweest.
En daar is het kut want daar loopt dus voor 70% opgefokte provincialen.
In Rotterdam moet je gewoon de weg een beetje kennen en dat maakt het zo leuk.
Daarnaast hou ik verschrikkelijk van de combinatie van het industriële oude panden en de havens maar daarnaast hebben we ook de meest moderne en mooiste gebouwen van NL en daar komt steeds meer bij.
Juist Rotterdam is een stad waar je van moet leren houden. En dan blijkt het de mooiste stad van Nederland te zijn. Het nieuwe station wordt ook geweldig.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:18 schreef junkiexp het volgende:
Rotterdam is gewoon tof, ik heb 21 jaar in dorpen gewoond en woon nu 7 jaar zo'n beetje op de hoek van de Coolsingel.
Het lijkt misschien alsof er alleen maar boze Marokkanen en blowende Antillianen rondlopen maar dat is zeker niet het geval, er is een hele grote diversiteit aan kunst en cultuur met bijhorende festivals.
Maar de echt leuke dingen worden je hier niet zoals Amsterdam op een presenteerblaadje aangereikt.
Mensen komen hierheen en gaan dan stappen op Stadhuisplein
Daar ben ik in die 7 jaar 5 keer geweest.
En daar is het kut want daar loopt dus voor 70% opgefokte provincialen.
In Rotterdam moet je gewoon de weg een beetje kennen en dat maakt het zo leuk.
Daarnaast hou ik verschrikkelijk van de combinatie van het industriële oude panden en de havens maar daarnaast hebben we ook de meest moderne en mooiste gebouwen van NL en daar komt steeds meer bij.
we liepen elkaar wel steeds misquote:Op zondag 24 juni 2012 12:20 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
We pingde tot we elkaar hadden gevonden, haha
hosselen op zaterdagnacht (terwijl je ook nog eens uit bent)quote:Op zondag 24 juni 2012 13:22 schreef amenth het volgende:
Fred kwas er uurtje jy was of die gozer met legerbroek of die kk ecto n witte hemd kmoes nr hossel dus was er ni lang
jy snap er niet veel van hequote:Op zondag 24 juni 2012 13:25 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
hosselen op zaterdagnacht (terwijl je ook nog eens uit bent)
kleintje dus.
quote:Op zondag 24 juni 2012 13:22 schreef amenth het volgende:
Fred kwas er uurtje jy was of die gozer met legerbroek of die kk ecto n witte hemd kmoes nr hossel dus was er ni lang
Was jij die turk met lang haar en stropdas die in de hoofdzaal dansde?quote:
Exact hoe ik hem voor me ziequote:Op zondag 24 juni 2012 13:35 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Was jij die turk met lang haar en stropdas
SHUT UP FOOL!!quote:Op zondag 24 juni 2012 13:35 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Was jij die turk met lang haar en stropdas die in de hoofdzaal dansde?
En die met die legerbroek was de portier als je weer weg ging naar buiten die neger
haha noh man das emre die loopt voor mij beetje sjappiequote:Op zondag 24 juni 2012 13:35 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Was jij die turk met lang haar en stropdas die in de hoofdzaal dansde?
En die met die legerbroek was de portier als je weer weg ging naar buiten die neger
wallah welke plek was jij danquote:Op zondag 24 juni 2012 13:37 schreef amenth het volgende:
[..]
haha noh man das emre die loopt voor mij beetje sjappie
genoeg om te snappen dat als je snachts uit een club weggaat om te hosselen dat je er niet genoeg verdient.quote:
Hahahahahahahahquote:Op zondag 24 juni 2012 13:39 schreef sinepedraap het volgende:
amenth was jij die turk in die poloneze in apres ski zaal
ik ben schizofreen, ik kan én zulke taal begrijpen én taal van niveau.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:33 schreef Mieron het volgende:
[..]
Het was ook een heel hoog niveau Nederlands, misschien dat dat de reden is.
zaterdagnacht kan je goed in tuine kyke dit dat zodner dat je glyk verdgt word denke gwn dat je panji ben. Da jy da nie snap zeg mr dat jy kleintje ben ik doe alleen toris vanaf 200 euro opbrengst rest laat k doenquote:Op zondag 24 juni 2012 13:39 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
genoeg om te snappen dat als je snachts uit een club weggaat om te hosselen dat je er niet genoeg verdient.
Vind je het niet jammer dat het vooroordeel van allochtonen waar maakt?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:40 schreef amenth het volgende:
[..]
zaterdagnacht kan je goed in tuine kyke dit dat zodner dat je glyk verdgt word denke gwn dat je panji ben. Da jy da nie snap zeg mr dat jy kleintje ben ik doe alleen toris vanaf 200 euro opbrengst rest laat k doen
Die alleen die BH aan had man, ja dat is echt ziek. dat zie je in Meppel nietquote:Op zondag 24 juni 2012 13:42 schreef amenth het volgende:
Weetniet man k was er 11 tot 12 dus miss hebje me nie eens gezien heb je ng chimeid gefixt zag je die ene met witte topje en korte witte broek die hadk vorige x gebald
nikks ziek aan jo doet daar highclass als je alleen met dr ben Eeasyquote:Op zondag 24 juni 2012 13:43 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Die alleen die BH aan had man, ja dat is echt ziek. dat zie je in Meppel niet
Ik ben ook in dat ding geweest buiten wat op z'n kop gingquote:Op zondag 24 juni 2012 13:44 schreef amenth het volgende:
[..]
nikks ziek aan jo doet daar highclass als je alleen met dr ben Eeasy
Klopt, amenth heeft ons genaaid, in de aarsquote:Op zondag 24 juni 2012 13:42 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Vind je het niet jammer dat het vooroordeel van allochtonen waar maakt?
Arme Rotterdammers, komt er weer zo'n knul uit Turkije de boel verzieken donderse turk
haan is btw beroofd zie zn topicquote:Op zondag 24 juni 2012 13:45 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Ik ben ook in dat ding geweest buiten wat op z'n kop ging
Het als eer zien!!!!!quote:Op zondag 24 juni 2012 13:43 schreef Barbapapamama het volgende:
met amenth uit willen gaan________________________________________! oneindig
je bent toch 24? Gelukkig ben je nog lang niet te oud voor holly, dus je hebt nog genoeg kansen in je leven om er wat van te maken.quote:
Oh jij hebt het over inbrekenquote:Op zondag 24 juni 2012 13:40 schreef amenth het volgende:
[..]
zaterdagnacht kan je goed in tuine kyke dit dat zodner dat je glyk verdgt word denke gwn dat je panji ben. Da jy da nie snap zeg mr dat jy kleintje ben ik doe alleen toris vanaf 200 euro opbrengst rest laat k doen
haan die is beroofd door amethquote:Op zondag 24 juni 2012 13:46 schreef haan33 het volgende:
[..]
Klopt, amenth heeft ons genaaid, in de aars
Hommoquote:Op zondag 24 juni 2012 13:48 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Oh jij hebt het over inbreken![]()
dan kan je al helemaal lachen als je bij de verkeerde inbreekt.
Inbreken![]()
Echte hosselaars
Ik doe zelfs niets, k ben ecto en alles, ik ben alleen geobserdeerd door drugs en criminelen. K fap er best vaak op, geil hoor.
ik heb t over jou da je in da ding ga kneusquote:Op zondag 24 juni 2012 13:47 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
je bent toch 24? Gelukkig ben je nog lang niet te oud voor holly, dus je hebt nog genoeg kansen in je leven om er wat van te maken.
Ik was boven en opeens ging de lift open met een iets wat gezeten turk erin in een roelstoel, jij zat toch boven zei je net?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:49 schreef amenth het volgende:
[..]
ik heb t over jou da je in da ding ga kneus
En nee da wqasik nie maar door die kil werd ik dus preventief gefoeieerd stonden 12 popos stadhuisplein
je hebt hem gezien maar hij ontkent nu odmat hij niet wil dat jij weet hoe hij eruit ziet. makkelijke casus jwz.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:51 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Ik was boven en opeens ging de lift open met een iets wat gezeten turk erin in een roelstoel, jij zat toch boven zei je net?
Snap ik, met de informatie die amenth op dit forum verspreid heeft, kan ie wel een aantal jaartjes gaan zitten.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:51 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
je hebt hem gezien maar hij ontkent nu odmat hij niet wil dat jij weet hoe hij eruit ziet. makkelijke casus jwz.
Zware criminelen zouden toch niet op fok alles open en bloot vertellen wat Amed wel in zijn topics doet, de politie kan zo weten waar hij woont namelijk..quote:Op zondag 24 juni 2012 13:54 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Snap ik, met de informatie die amenth op dit forum verspreid heeft, kan ie wel een aantal jaartjes gaan zitten.
Ja, het kan haast niet anders dat ie een instant troll is. Toch draait hij z'n riedeltjes al weer jaren af en valt ie nooit door de mand.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:56 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Zware criminelen zouden toch niet op fok alles open en bloot vertellen wat Amed wel in zijn topics doet, de politie kan zo weten waar hij woont namelijk..
Makkelijk te herleiden via o.a. zijn IP adres. Daar hoef je z'n harses niet eens voor te zien.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:54 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Snap ik, met de informatie die amenth op dit forum verspreid heeft, kan ie wel een aantal jaartjes gaan zitten.
Net als Schenkstroop, een echt goede troll.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:00 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ja, het kan haast niet anders dat ie een instant troll is. Toch draait hij z'n riedeltjes al weer jaren af en valt ie nooit door de mand.
Of jahr00n dan.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:01 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Net als Schenkstroop, een echt goede troll.
Dat noemen ze oeverloos gelul in de ruimte.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:56 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Zware criminelen zouden toch niet op fok alles open en bloot vertellen wat Amed wel in zijn topics doet, de politie kan zo weten waar hij woont namelijk..
Maar die gast is keihard baas en brengt mij altijd aan het lachen met zijn posts.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:04 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Of jahr00n dan.!! Die heeft intussen al zo veel dingen over zichzelf gezegd dat er een onmogelijke combinatie is ontstaan.
Wat een onzin dat arbeiders niet beschaafd zouden zijn, je hebt er varkens bij maar nu ben je aan het generaliseren.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
Rotterdam blijft een pauperstad en wel om het volgende: het merendeel van de inwoners zijn arbeiders - Rotterdam is een arbeidersstad - en arbeiders zijn niet het meest beschaafde volk op Aarde. Natuurlijk heb je in iedere grote stad rotvolk rondlopen maar in Rotterdam zijn ze oververtegenwoordigd. Waarschijnlijk heb je te veel bier gedronken ts en viel het niet op.
Ik ben zelf woonachtig in Rockanje. En ik ben mij ervan bewust dat ik generaliseer maar ik bedoel er mee te zeggen - wellicht met een wat aangedikt voorbeeld om mijn punt duidelijker te maken - dat er in Rotterdam over het algemeen wat minder beschaafde figuren rondlopen. Arbeidersvolk is gemiddeld gezien nu eenmaal wat minder beschaafd dan wat meer geletterd volk, zo simpel is het. En ondanks dat ik met mijn aangedikte voorbeeld generaliseerde weet ik natuurlijk ook wel dat niet iedereen zo is.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:08 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Wat een onzin dat arbeiders niet beschaafd zouden zijn, je hebt er varkens bij maar nu ben je aan het generaliseren.
Wat versta jij precies onder arbeiders btw?
En in welke mooie plaats woon jezelf?
Dan moet jij vast een eind rijden iedere dag als je naar je werk moet. Neem aan dat er in dat onderbevolkte -wellicht saaiste- gedeelte van NL geen universiteiten aanwezig zijn.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben zelf woonachtig in Rockanje. En ik ben mij ervan bewust dat ik generaliseer maar ik bedoel er mee te zeggen - wellicht met een wat aangedikt voorbeeld om mijn punt duidelijker te maken - dat er in Rotterdam over het algemeen wat minder beschaafde figuren rondlopen. Arbeidersvolk is gemiddeld gezien nu eenmaal wat minder beschaafd dan wat meer geletterd volk, zo simpel is het. En ondanks dat ik met mijn aangedikte voorbeeld generaliseerde weet ik natuurlijk ook wel dat niet iedereen zo is.
wat is zwaar kgeef nooit details laat de popo me maar halen zit je dag bureau en weer op naar osso ze kennen Niks bewijzen .. Zelfs met getuige stelt popo niks voor hierquote:Op zondag 24 juni 2012 13:56 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Valt wel mee, uurtje of misschien anderhalf uurtje rijden. Maar dat heb ik er voor over om niet in een stad te wonen maar lekker rustig aan de zee.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:14 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Dan moet jij vast een eind rijden iedere dag als je naar je werk moet. Neem aan dat er in dat onderbevolkte -wellicht saaiste- gedeelte van NL geen universiteiten aanwezig zijn.
Je hebt nog niet al zijn vragen beantwoord Frank, beetje scherp blijven!
Klopt, ik kon me deze nog herinneren:quote:Op zondag 24 juni 2012 14:08 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Maar die gast is keihard baas en brengt mij altijd aan het lachen met zijn posts.
Bijv zo'n topic waarin een TS aangaf dat hij het irritant vond dat van die kutkinderen in de AH zomaar snoep pakken en het in de winkel openmaken en het gaan opeten zonder eerst te betalen.
Zei jahr00n: "ja ik pak ooka ltijd meteen pot kwark en ga meteen beeste in de AH".
Die gast heeft gewoon humor, hoe een kneus die IRL wellicht ook is.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:45 schreef Jahr00n het volgende:
Op mijn feestjes vliegen soms de potten kwark en kipfilet in de rondte. Vind mijn moeder niet zo leuk met schoonmaken de volgende dag.
Ik zou er maar mee oppassen, je ziet zoiets pas als het te laat is nameiljk (te laat in de zin van; busted).quote:Op zondag 24 juni 2012 14:16 schreef amenth het volgende:
[..]
wat is zwaar kgeef nooit details laat de popo me maar halen zit je dag bureau en weer op naar osso ze kennen Niks bewijzen .. Zelfs met getuige stelt popo niks voor hier
Ja die post h erinner ik me ook nogquote:Op zondag 24 juni 2012 14:18 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Klopt, ik kon me deze nog herinneren:
[..]
Was een topic over zelf feestjes geven.
feyenoordfan weer wat dichter bij zijn zoektocht; 1 a 1.5u'tje.. wellicht in Den Bosch docent, vlakbij jou dus.Ik begrijp je indeed, woon zelf enkele luttele minuten van het strand vandaan.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Valt wel mee, uurtje of misschien anderhalf uurtje rijden. Maar dat heb ik er voor over om niet in een stad te wonen maar lekker rustig aan de zee.
En ja, dat zie ik, ben zo heel scherp vandaag daar ik gister eigenlijk een beetje te veel gedronken heb.
Amenthtopic waarin keurig gespeld werd icm PI-gebruik. Daar gaat mijn ideeën over hem en blijkt dus een troll te zijnquote:Op zondag 24 juni 2012 14:04 schreef Ghettofredje het volgende:
In Februari 2010 was het al een boefje:
Boete van 60 euro binnen gehad
krijge we die weer ik heb niv 4 mbo denk je dat ik een mongool ben ik typ gwn niet moeilijk dat duurt te langquote:Op zondag 24 juni 2012 14:19 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Amenthtopic waarin keurig gespeld werd icm PI-gebruik. Daar gaat mijn ideeën over hem en blijkt dus een troll te zijn![]()
Helemaal super.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:21 schreef amenth het volgende:
[..]
krijge we die weer ik heb niv 4 mbo denk je dat ik een mongool ben ik typ gwn niet moeilijk dat duurt te lang
Je bedoelt dat ik wil weten waar hij werkt? Ik weet zijn huidige werksituatie en in Den Bosch staat geen universiteit.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:19 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ja die post h erinner ik me ook nogecht een baas.
[..]
feyenoordfan weer wat dichter bij zijn zoektocht; 1 a 1.5u'tje.. wellicht in Den Bosch docent, vlakbij jou dus.Ik begrijp je indeed, woon zelf enkele luttele minuten van het strand vandaan.
JIj was toch bezig met het 'onderzoeken'quote:Op zondag 24 juni 2012 14:24 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik wil weten waar hij werkt? Ik weet zijn huidige werksituatie en in Den Bosch staat geen universiteit.Ik heb wel een vermoeden nu.
Toch als het erop aan komt, dan kom je niet opdagen dat vind ik wel jammer van je amedquote:Op zondag 24 juni 2012 14:21 schreef amenth het volgende:
[..]
krijge we die weer ik heb niv 4 mbo denk je dat ik een mongool ben ik typ gwn niet moeilijk dat duurt te lang
kom Ik niet? Jy ben balhaar man denk je kga afspreke als jy je nie eens ff durf te belle je begin wel biggie te doen he nu je x roffa ben geweest sjappiequote:Op zondag 24 juni 2012 14:30 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Toch als het erop aan komt, dan kom je niet opdagen dat vind ik wel jammer van je amed
Wat beschuldig jij mij van stalken?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:30 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
JIj was toch bezig met het 'onderzoeken'naar Frank's priveleven (specifiek waar hij werkt)?
Oke ik ben niet zo bekend met het zuiden. Wellicht Breda oid dan.
Ik heb met haan toch ook afgesproken in Holly, als je mij vertrouwde hadden we gewoon ff kunnen meeten en een peukje roken.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:31 schreef amenth het volgende:
[..]
kom Ik niet? Jy ben balhaar man denk je kga afspreke als jy je nie eens ff durf te belle
Hij, volwassen vent van 30 (?) doet dezelfde studie als jij?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:31 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Wat beschuldig jij mij van stalken?Ik ben er wel geïnteresseerd in ja, omdat hij dezelfde studie doet, maar ik ben niet zo'n schaamteloze graver.
Breda ook geen uni.![]()
Nee, ik werk als promovendus. Hij studeert geschiedenis, vandaar zijn interesse.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:36 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Hij, volwassen vent van 30 (?) doet dezelfde studie als jij?
Hebben ze uberhaupt wel uni's beneden de rivieren?
Ja, hij is inmiddels geen student meer maar zit wel in hetzelfde vakgebied, ik ben net klaar met het eerste jaar van mijn bachelor, althans dat hoop ik. Verder ga ik geen informatie over hem verspreiden, zodat ik anderen op ideeën zou kunnen brengen. De vraag naar het ontrafelen van prive-informatie van een zeer bekende KLB-er als Frank, is immers groot me dunkt.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:36 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Hij, volwassen vent van 30 (?) doet dezelfde studie als jij?
Hebben ze uberhaupt wel uni's beneden de rivieren?
k woon nie eens meer roffa als je al me topics kyk wis je da wel odnertusse fnie dord colijn ben elke dag wel roffa da welquote:
Op het laatst waren er meer mannen dan chimeids en jij dan jongen?quote:Op zondag 24 juni 2012 15:13 schreef haan33 het volgende:
Maar fredje, heb jij nog gehosselt dan? Ik heb je gezien met chimeid
Dat is overal zo, daarom is het belagnrijk om meteen aan het begin van de avond een chimeid te scoren. Immers; hoe verder de avond vordert, hoe minder chimeids beschikbaar (wegens al gezette hossel door anderen of verlaten van dancing).quote:Op zondag 24 juni 2012 15:21 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Op het laatst waren er meer mannen dan chimeids en jij dan jongen?
Ja, ga jij maar eens lekker de Amsterdam Bijlmer bezoeken.quote:Op zondag 24 juni 2012 09:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja Jezus de Haagse markt is de hel op aarde. Dat lijkt geen ghetto, dat IS een ghetto! Maar ga eens gezellig Rotterdam Zuid bezoeken.
Vreemde ervaringen heb jij.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:25 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Dat is overal zo, daarom is het belagnrijk om meteen aan het begin van de avond een chimeid te scoren. Immers; hoe verder de avond vordert, hoe minder chimeids beschikbaar (wegens al gezette hossel door anderen of verlaten van dancing).
wees er dus snel bij ghettofredje, shit is aan.
quote:Op zondag 24 juni 2012 08:58 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Bijlmer is tegenwoordig beter als Schilderswijk.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:25 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ja, ga jij maar eens lekker de Amsterdam Bijlmer bezoeken.Schatje toch.
Dan.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Bijlmer is tegenwoordig beter als Schilderswijk.
ja man een beetje gezoend net toen jij weg was. Ze wilde me hoofd geven maar toen was ik haar kwijtquote:Op zondag 24 juni 2012 15:21 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Op het laatst waren er meer mannen dan chimeids en jij dan jongen?
Groningen wordt ook veeeeelsteveel gehypt heurquote:Op zondag 24 juni 2012 08:55 schreef Etsu het volgende:
Positief zijn over Rotterdam
Gewoon Groningen
Typisch Amenth is dat jaquote:Op zondag 24 juni 2012 08:58 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |