Hahahahahahahahquote:Op zondag 24 juni 2012 13:39 schreef sinepedraap het volgende:
amenth was jij die turk in die poloneze in apres ski zaal
ik ben schizofreen, ik kan én zulke taal begrijpen én taal van niveau.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:33 schreef Mieron het volgende:
[..]
Het was ook een heel hoog niveau Nederlands, misschien dat dat de reden is.
zaterdagnacht kan je goed in tuine kyke dit dat zodner dat je glyk verdgt word denke gwn dat je panji ben. Da jy da nie snap zeg mr dat jy kleintje ben ik doe alleen toris vanaf 200 euro opbrengst rest laat k doenquote:Op zondag 24 juni 2012 13:39 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
genoeg om te snappen dat als je snachts uit een club weggaat om te hosselen dat je er niet genoeg verdient.
Vind je het niet jammer dat het vooroordeel van allochtonen waar maakt?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:40 schreef amenth het volgende:
[..]
zaterdagnacht kan je goed in tuine kyke dit dat zodner dat je glyk verdgt word denke gwn dat je panji ben. Da jy da nie snap zeg mr dat jy kleintje ben ik doe alleen toris vanaf 200 euro opbrengst rest laat k doen
Die alleen die BH aan had man, ja dat is echt ziek. dat zie je in Meppel nietquote:Op zondag 24 juni 2012 13:42 schreef amenth het volgende:
Weetniet man k was er 11 tot 12 dus miss hebje me nie eens gezien heb je ng chimeid gefixt zag je die ene met witte topje en korte witte broek die hadk vorige x gebald
nikks ziek aan jo doet daar highclass als je alleen met dr ben Eeasyquote:Op zondag 24 juni 2012 13:43 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Die alleen die BH aan had man, ja dat is echt ziek. dat zie je in Meppel niet
Ik ben ook in dat ding geweest buiten wat op z'n kop gingquote:Op zondag 24 juni 2012 13:44 schreef amenth het volgende:
[..]
nikks ziek aan jo doet daar highclass als je alleen met dr ben Eeasy
Klopt, amenth heeft ons genaaid, in de aarsquote:Op zondag 24 juni 2012 13:42 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Vind je het niet jammer dat het vooroordeel van allochtonen waar maakt?
Arme Rotterdammers, komt er weer zo'n knul uit Turkije de boel verzieken donderse turk
haan is btw beroofd zie zn topicquote:Op zondag 24 juni 2012 13:45 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Ik ben ook in dat ding geweest buiten wat op z'n kop ging
Het als eer zien!!!!!quote:Op zondag 24 juni 2012 13:43 schreef Barbapapamama het volgende:
met amenth uit willen gaan________________________________________! oneindig
je bent toch 24? Gelukkig ben je nog lang niet te oud voor holly, dus je hebt nog genoeg kansen in je leven om er wat van te maken.quote:
Oh jij hebt het over inbrekenquote:Op zondag 24 juni 2012 13:40 schreef amenth het volgende:
[..]
zaterdagnacht kan je goed in tuine kyke dit dat zodner dat je glyk verdgt word denke gwn dat je panji ben. Da jy da nie snap zeg mr dat jy kleintje ben ik doe alleen toris vanaf 200 euro opbrengst rest laat k doen
haan die is beroofd door amethquote:Op zondag 24 juni 2012 13:46 schreef haan33 het volgende:
[..]
Klopt, amenth heeft ons genaaid, in de aars
Hommoquote:Op zondag 24 juni 2012 13:48 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Oh jij hebt het over inbreken![]()
dan kan je al helemaal lachen als je bij de verkeerde inbreekt.
Inbreken![]()
Echte hosselaars
Ik doe zelfs niets, k ben ecto en alles, ik ben alleen geobserdeerd door drugs en criminelen. K fap er best vaak op, geil hoor.
ik heb t over jou da je in da ding ga kneusquote:Op zondag 24 juni 2012 13:47 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
je bent toch 24? Gelukkig ben je nog lang niet te oud voor holly, dus je hebt nog genoeg kansen in je leven om er wat van te maken.
Ik was boven en opeens ging de lift open met een iets wat gezeten turk erin in een roelstoel, jij zat toch boven zei je net?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:49 schreef amenth het volgende:
[..]
ik heb t over jou da je in da ding ga kneus
En nee da wqasik nie maar door die kil werd ik dus preventief gefoeieerd stonden 12 popos stadhuisplein
je hebt hem gezien maar hij ontkent nu odmat hij niet wil dat jij weet hoe hij eruit ziet. makkelijke casus jwz.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:51 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Ik was boven en opeens ging de lift open met een iets wat gezeten turk erin in een roelstoel, jij zat toch boven zei je net?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |