Geen affiniteit met procestechnologie, kwalificaties en validaties dus?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:10 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Jurist. Werkloos/zzp'er want 'te oud' voor de reguliere werkgever.
Helaas.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:11 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Geen affiniteit met procestechnologie, kwalificaties en validaties dus?
We hebben een oprit, dus dat is geen probleem.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:24 schreef Fukushima het volgende:
Als jij je auto schorst mag de auto niet meer op de openbare weg staan. Maar alleen op priveterrein.
dat maakt ook niet uit, het is niet verplicht om te werken op je niveau.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:28 schreef Life2.0 het volgende:
Die "ga eens werken"-roepers komen zeker niet buiten![]()
Ik ben zelf niet op zoek maar hoor wel hoe en wat van kennisen waarbij vooral hbo/wo niet iets kan vinden dat enigzins op niveau zit..
mag niet zichtbaar vanaf de openbare weg, dus tenzij jullie een oprijlaan hebben, gaat dat niet werken.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:56 schreef Compoantje het volgende:
[..]
We hebben een oprit, dus dat is geen probleem.
Trek je er toch een zeiltje overheen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:07 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
mag niet zichtbaar vanaf de openbare weg, dus tenzij jullie een oprijlaan hebben, gaat dat niet werken.
Dat dacht ik ook. Alleen een oprit is niet voldoende, dan zou toch iedereen daar zijn auto neerkwakken en dan vervolgens geen belasting betalen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:07 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
mag niet zichtbaar vanaf de openbare weg, dus tenzij jullie een oprijlaan hebben, gaat dat niet werken.
We hebben een eigen weg + oprijlaan met garage dus daar kunnen we ook voor zorgen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:07 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
Maar hij zoekt toch ook werk!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:05 schreef PizzaMizza het volgende:
Lekker voor je dat je geen geld krijgt, zo hoort dat ook! Mbo tuig dat altijd denkt recht te hebben op uitkeringen terwijl ze ook werk kunnen zoekenGriekse mentaliteit
En dan kunnen je producenten jou niet onderhouden?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:21 schreef Compoantje het volgende:
[..]
We hebben een eigen weg + oprijlaan met garage dus daar kunnen we ook voor zorgen.
Maar hoezo ma het niet zichtbaar zijn dan?
Ik dacht bijna dat je reactie serieus wasquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar hij zoekt toch ook werk!.
Hij staat nog niet ingeschreven bij uitzendbureau's, maar dat terzijde. Hij heeft niet echt fanatiek gesolliciteerd, maar dat terzijde.
Hij zoekt werk, en da's het belangrijkste.
Zolang het maar in de buurt is, niet al te vermoeiend, zijn eigen niet-rendabel bedrijfje niet in de weg zit en hij nog tijd overhoudt voor z'n hobby. Het moet natuurlijk ook redelijk verdienen.
Ja, dat viel mij ook al op.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:26 schreef Gia het volgende:
[..]
En dan kunnen je producenten jou niet onderhouden?
Misschien wonen jullie dan iets boven je kunnen.
Lijkt me dat ze eerst rijk waren en nu arm.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:26 schreef Gia het volgende:
[..]
En dan kunnen je producenten jou niet onderhouden?
Misschien wonen jullie dan iets boven je kunnen.
Je zegt eerst dat je geen zin hebt om te werken, en vervolgens ontken je dat je een werkschuwe pauper bent?quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:24 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Dus iedereen die uitkering aanvraagt is werkschuw? Pauperhoofd. Generaliseren doe je maar in een ander topic.
Ik ben hier gewoon om te vragen of ik recht heb op uitkering, anders niets.
En dat loonbelasting betaal je ook als ik geen uitkering zou krijgen.
Als het je niet bevalt dat je die belasting moet betalen moet je gaan verhuizen naar een ander land, sukkeltje.
Dit is echt de grootste onzin ooit.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:23 schreef schaal_9 het volgende:
Lastig... Maar TS woont nog thuis en de huishoudinkomenstoets is (in principe) afgeschaft. Een 20-jarige kan niet in aanmerking komen voor een (volledige) bijstandsuitkering, een 21-jarige wel (50% of 55% van het wettelijk minimumloon).
Zo gemakkelijk is het niet om in deze tijd een volledige baan te vinden. Maar... een thuiswonende kan al toe met 400 euro per maand. Dan volstaat een bijbaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |