Ik moet nu nog 2 weken naar school en dan heb ik mijn MBO diploma gehaald op niveau 4.
Een paar maand terug heb ik mij aangemeld voor een HBO school, maar daar ben ik helaas niet voor aangenomen.
Ik zeg wel helaas, maar zo jammer vond ik het niet, want ik kon het ook niet betalen als ik er wel aangenomen zou worden.
Ik moest dan in Amsterdam naar school, en dus ook op kamers. Ik wil geen schulden hebben dus vandaar.
Maargoed, het maakt allemaal niet uit, want nu heb ik een jaar voor mezelf. Een jaar om werk te zoeken en even een jaartje geld verdienen.
Alleen nu heb ik nog geen werk gevonden en mijn studiefinanciering stopt af deze maand.
En omdat ik mijn ziektekosten etc. wel gewoon moet blijven betalen wil ik een uitkering aanvragen.
Hoeveel is dit ongeveer, want het moet wel genoeg zijn om, totdat ik een baan heb, mijn kosten te kunnen betalen.
Zijn er ook mensen die in een soortgelijke situatie zitten?
Edit: Aan alle kutusers:
Pauper reacties over dat ik lui ben en een typische uitkeringstrekker ben heb ik al genoeg gehad. Generaliseren en hypocriet zijn doe je maar in een ander topic, ergens in ONZ bijv.
Jullie autisten hoeven mij niet te vertellen dat ik lui ben aangezien jullie me niet kennen. Stoer doen en kudde lopen doe je maar op andere fora.
Ik BEN al druk opzoek naar werk, en het is me nu ook duidelijk dat ik er dus geen recht op heb, op bijstand.
[ Bericht 9% gewijzigd door Compoantje op 21-06-2012 23:54:19 ]