Dat is dan ook een wereldnummer en raakt mij ookquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar mij persoonlijk raken zijn nummers mij niet zo, maar dat ligt denk ik vooral aan de stijl van nummers.
Maar een nummer dat me echt raakt en keer op keer kippenvel bezorgt is I'll stand by you van The Pretenders.
Spuugt hij?quote:
Haha, iemand krijgt Marianne Thieme achter zich aanquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:28 schreef iBenny het volgende:
Ik denk trouwens ook dat ik een paar ganzen heb deaud gereden. Krijg je zo'n vraag wat je zou doen (remmen, gas terug of niks) waarbij je 20 rijdt en er ganzen voor de auto lopen. Ik heb "niks" geantwoord omdat ik denk dat die ganzen wel weggaan...
Je moet rustig ertegenaan rijdenquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:28 schreef iBenny het volgende:
Ik denk trouwens ook dat ik een paar ganzen heb deaud gereden. Krijg je zo'n vraag wat je zou doen (remmen, gas terug of niks) waarbij je 20 rijdt en er ganzen voor de auto lopen. Ik heb "niks" geantwoord omdat ik denk dat die ganzen wel weggaan...
Nouquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:28 schreef iBenny het volgende:
Natuurlijk stoppen en uitstappen en KSSST roepen.quote:
Blijft een knappe vrouw.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, iemand krijgt Marianne Thieme achter zich aan
Hertje is ook dood jaquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:31 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb eens met een huurauto over een hert gereden toen was heel die plaat bij de wielkas eruit, ik terugduwen als een baas niets aan de hand
Verder ooit een duif doodgereden verder geen dieren(ja insecten een boel)
Ik gelukkig nog nooitquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:31 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb eens met een huurauto over een hert gereden toen was heel die plaat bij de wielkas eruit, ik terugduwen als een baas niets aan de hand
Verder ooit een duif doodgereden verder geen dieren(ja insecten een boel)
dan nog eerder remmen en het gaspedaal keihard indrukken...quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Natuurlijk stoppen en uitstappen en KSSST roepen.
Truequote:Op donderdag 21 juni 2012 16:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
dan nog eerder remmen en het gaspedaal keihard indrukken...
Mijn minihertje/deukje nietquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:32 schreef Kally het volgende:
Zo maar van zo'n hert kan heel je auto total loss zijn
Beterquote:
Ouders van mijn aller beste vriend gingen op vakantie, in België bam bovenop een hert, dag vakantiequote:
quote:
Dat doet me denken aan een mop:quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:28 schreef iBenny het volgende:
klopt. Maar dan zit-ie vaak wel meteen al op de 'grill'...quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:32 schreef Kally het volgende:
Zo maar van zo'n hert kan heel je auto total loss zijn
quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
klopt. Maar dan zit-ie vaak wel meteen al op de 'grill'...
Bijdehand Jantjequote:Op donderdag 21 juni 2012 16:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan een mop:
De juffrouw stelt een vraag aan de klas: "er zitten drie duiven op een hek, er komt een jager aan en schiet 1 duif neer, Hoeveel duiven zitter er nu nog op het hek?
Jantje steekt zijn vinger op, krijgt de beurt en zeg: "geen juffrouw, want door het schot vliegen die andere weg
De juffrouw zegt: Jouw manier van denken bevalt me wel, Jantje, maar het antwoord is fout, het moet 2 zijn.
Jantje zegt vervolgens: Dan heb ik voor u ook een vraag: Er zitten drie vrouwen op het terras een ijsje te eten. De eerste bijt er in, de tweede zuig en de derde likt. Hoe weet je wie van deze drie getrouwd is. De juffrouw wordt rood en antwoord de tweede.
Jantje zegt Jouw manier van denken bevalt me wel, maar het is fout. Het is degene met de ring omhaar vinger
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:58 schreef Lutte het volgende:
Mama Lutte moet doorkoken, moet over een uur weer online zijn
Gaat ze potjandorie nog gelei maken ook, wel lekker trouwensquote:
Zal je altijd zienquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gaat ze potjandorie nog gelei maken ook, wel lekker trouwens
Ach broer helpt, ik net ook maar met drieën in de keuken gaat niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Moest ik daarom mijn webcam rond die tijd operabel hebben?quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:58 schreef Lutte het volgende:
Mama Lutte moet doorkoken, moet over een uur weer online zijn
quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:05 schreef Bos81 het volgende:
Even etenLekker, eet smakelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Jazeker, dat is gefixt dus zo te horen?quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moest ik daarom mijn webcam rond die tijd operabel hebben?
quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:05 schreef Bos81 het volgende:
Even eteneet smakelijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webcam, maar maar mijn haar is niet okeequote:Op donderdag 21 juni 2012 17:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jazeker, dat is gefixt dus zo te horen?
Smakelijk BosWij eten dus ook een probeerseltje, Italiaanse kip met nog wat
Ja, maar mijn stem kan beter. Plus decortje, ben ermee aan het schuiven.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Episch liedjequote:Op donderdag 21 juni 2012 16:48 schreef Kally het volgende:
Jou bil is een krokodil_________________!!!
Lichte, zomerse kleuren hèquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, maar mijn stem kan beter. Plus decortje, ben ermee aan het schuiven.
Pak de graffiti er nog even bij.quote:
Helemaal primaquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Pak de graffiti er nog even bij.
Dat maffiaspel hebben we een paar keer zo verpest.
Ik kan wat ik gemaakt heb niet echt een probeerseltje noemen. Ja ik varieer ergens op en het is voor het eerst dat ik het klaar maak, maar ik heb eigenlijk wel genoeg ervaring in dit soort dingen dat ik wel weet dat het gaat lukkenquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Smakelijk BosWij eten dus ook een probeerseltje, Italiaanse kip met nog wat
quote:
Meeehhhhhhhquote:
Go for itquote:
Op film1 is dit weekend Revenge Marathonquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog 1 aflevering Revenge te gaan. Ik moest er nog 3 voor gister, schandalig!
Zou ik niet aankunnen, teveel intrige!!quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Op film1 is dit weekend Revenge Marathon
Ik moet nog steeds verder met GoT, maar ik kom er niet aan toequote:Op donderdag 21 juni 2012 17:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zou ik niet aankunnen, teveel intrige!!
nicequote:Op donderdag 21 juni 2012 17:53 schreef Kally het volgende:
Creatief met schoenendozen
[ afbeelding ]
Nee hoor gooi er maar inquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Huum, zal ik eerst nog ff gaan douchen...
quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:09 schreef Kally het volgende:
OMG Hilarisch Lutte
En ik weet niet ieder antwoord
Het antwoord is dat je een levenslange vete hebt met Elmer Fudd?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Om te gieren, wat grappig.![]()
!!
Heb er ook nog moeite mee, zeker met m'n eigen vraag!
Hij heeft de loop van zijn geweer nu permanent in zijn hol.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het antwoord is dat je een levenslange vete hebt met Elmer Fudd?
Beter dan dat hij z'n geweer weer eens in dat van jouw steekt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij heeft de loop van zijn geweer nu permanent in zijn hol.
1 = a bijvoorbeeldquote:
Cijfertje, lettertje, PM.quote:
Ah ok. Zo even doen danquote:
Hehehe.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het staat in de intro en de afsluiting![]()
Is goedquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:27 schreef Kally het volgende:
Oh lut je krijgt er twee, 1 met cijfertje en lettertje en 1 met argumenten
Ik ook nietquote:
Ik ga stuk van het lachenquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:43 schreef Kally het volgende:
Zo 2 pm's verstuurd
Ik vind het geniaal Lut en ik ben best beniwued naar ieders argumentatie
Is helemaal prima zoquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:47 schreef Bos81 het volgende:
Is het zo goed lut, of moet ik er nog meer beargumenteren?
Gata wel weer overquote:
Doe maar apartquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:49 schreef Renesite het volgende:
Mag ke ook als duo met dit spel mee doen?
Ik heb sowieso al 2 vragen duidelijk foutquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:49 schreef Renesite het volgende:
Awwwquote:
Dat ben je zeker, en doe maar niet, blijf maar gewoonquote:
Ik blijf bij jullie overige unieke creaties of mother nature.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat ben je zeker, en doe maar niet, blijf maar gewoon
Ik zit nog de tranen weg te vegen om ons jongste creatie, wat een humorquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik blijf bij jullie overige unieke creaties of mother nature.
Jullie zijn leuk jaquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:58 schreef Kally het volgende:
Maar even serieus, wat hebben wij toch een geweldige SC, en Lutte met haar geniale verzinsels
Ik moest zo lachen om sommige vragen
Kijk je wel uit?quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jullie zijn leuk ja![]()
En thx!
Zo maar es aanfietsen, ff de halve marathon fietsen met noodweer, jeeej!
Ja komt goedquote:
Ja het is wat later in de avond, al begint het hier al donker te worden , uitgerekend op de 1e zomerdag en de langste dag van het jaarquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja komt goedHeen zijn we nog droog volgens buienradar, terug komt papa me halen als het bar is
quote:
Ik zou niet durvenquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:57 schreef Kally het volgende:
En jullie laten mijn decolleté uit de argumentatie
Ik ookquote:
Nee maar ik weet er wel een paar die er geen moeite mee hebbenquote:
ja wtfquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:15 schreef Bellatrix het volgende:
Die van Trique en René was het moeilijkst tbh.
Ik wist die, denk ikquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:15 schreef Bellatrix het volgende:
Echt?quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:15 schreef Bellatrix het volgende:
Jij hebt gezocht, dat mocht nietquote:
Wat moet ik hebben gezocht?quote:
Niks dusquote:
Ik heb gewoon een ijzersterk geheugenquote:
Ik ook, maar ik volgde Fok!idols niet en ik heb zeker niet alles meegekregenquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een ijzersterk geheugen.
Voorlopig ben je dan de winnaarquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:23 schreef Kally het volgende:
Ik gok dat Benny ze zo maar allemaal goed heeft, levert dat extra punten op?
Veel plezierquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Voorlopig ben je dan de winnaar
Nu weg![]()
Heb 8 uur geslapen, en ik voel me nu wat beter!quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb 8 uur geslapen, en ik voel me nu wat beter!
Wist alleen niet waar ik was toen ik wakker werd.
De bier vraag is ook niet talentenjacht gerelateerd...of wacht eruit drinken is best een talentquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:31 schreef Bellatrix het volgende:
Niet alles hoeft TAL related te zijn toch?
Ik bedoel, de helft van de mensen die hier post, posten niet eens meer in de echte topics over talentenjachten, alleen de SC.
Nee, dat klopt en zo bedoel ik het ook niet, maar het had wel een leuke vraag kunnen zijn..quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:31 schreef Bellatrix het volgende:
Niet alles hoeft TAL related te zijn toch?
Ik bedoel, de helft van de mensen die hier post, posten niet eens meer in de echte topics over talentenjachten, alleen de SC.
Precies, want als we bij jou decollete in de buurt komen sla je van je af en dat moet je maar zien te ontwijkenquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:32 schreef Kally het volgende:
[..]
De bier vraag is ook niet talentenjacht gerelateerd...of wacht eruit drinken is best een talent
quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies, want als we bij jou decollete in de buurt komen sla je van je af en dat moet je maar zien te ontwijken
Je gezicht is echt magerderquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kijk die natte zwabber die precies de verkeerde 5 minuten buiten was
[ afbeelding ]
Ik dacht al even, wat dat was. Leek wel een G. van Genisquote:
Jaquote:
Isnietquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:15 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kijk die natte zwabber die precies de verkeerde 5 minuten buiten was
[ afbeelding ]
Ik snap wat je bedoelt, maar die wolken, is bij een collega vanaf balkon, zo mooi die luchtquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:00 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb een schurfthekel aan instagram, maar wel een leuke foto
quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:17 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moest ik laatst inboeken![]()
hahahahaquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:39 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Zie ik dit opeens op Facebook.
Die poes kwam me bekend voor.
Ik het hele weekend vervenquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:03 schreef Zeroku het volgende:
Boh, als ik morgen terugkom van de doktert het hele weekend series kijken in bed.
Gelijk heb jequote:Op donderdag 21 juni 2012 21:05 schreef iBenny het volgende:
Ik heb nog geen flauw idee wat ik ga doen
quote:
Hmm ik heb wel ineens veel meer tijd, maar die kan ik nu goed bestedenquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:06 schreef iBenny het volgende:
Zo heb je geen tijd voor andere dingen, zo heb je zeeën van tijd en weet je niet wat je moet doen
Toch raar, nu je van 4 naar 5 dagen werken bent gegaan je opeens meer tijd hebtquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Hmm ik heb wel ineens veel meer tijd, maar die kan ik nu goed besteden
Eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Toch raar, nu je van 4 naar 5 dagen werken bent gegaan je opeens meer tijd hebt
Das waarquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Hmm ik heb wel ineens veel meer tijd, maar die kan ik nu goed besteden
Gezelligquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:09 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb dit weekend een KSC-Meet in Zandvoort aan zee
Have funnnquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:09 schreef Bos81 het volgende:
maar wel weer andere plannen togggquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das waar! Je gaat wel lekker met klussen enzo toch
?
Ik had dus allerlei plannen, maar die zijn zo het water in gemieterd
Geniet ervanquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:09 schreef Bos81 het volgende:
Nog geen plannen eigenlijkquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
maar wel weer andere plannen toggg
Ja morgen oudste zijn raam af verven zodat de nieuwe gordijnen opgehangen kunnen worden, dan zaterdag mijn woonkamer sausen, gezellig alle meubels opzij enzoquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das waar! Je gaat wel lekker met klussen enzo toch
?
Ik had dus allerlei plannen, maar die zijn zo het water in gemieterd
Ohw ja... gezelligquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja morgen oudste zijn raam af verven zodat de nieuwe gordijnen opgehangen kunnen worden, dan zaterdag mijn woonkamer sausen, gezellig alle meubels opzij enzo
Zondag gordijnen in de woonkamer en tv aansluiten in oudste zijn kamer
Nah, kom gerust eens in Groningen, ben donderdagen en vrijdagen vrij.quote:
Ik doe nooit iets in duovorm. IK ben de STER!quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:49 schreef Renesite het volgende:
Okeejquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, kom gerust eens in Groningen, ben donderdagen en vrijdagen vrij.
Gaan we drinkje doen op een terrasje.
Blablablablaquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik doe nooit iets in duovorm. IK ben de STER!
Top! En als je lief bent ruil ik je in voor die ene egotripper!quote:
Lutte is toch heul geen egotripperquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Top! En als je lief bent ruil ik je in voor die ene egotripper!
Ow ja, ik heb met Luttequote:Op donderdag 21 juni 2012 21:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lutte is toch heul geen egotripper?!
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:20 schreef Bellatrix het volgende:
Ben diploma kwijt, moet ik hem weer aanvragen.
Dat accent.quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:20 schreef Bellatrix het volgende:
Ben diploma kwijt, moet ik hem weer aanvragen.
Huiliequote:
Nee overdreven het veld af in de rust, hij miste zelfquote:
krijg je soa's vanquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Als je dat nog een keer zegt doe ik je wat
Ik moet hiervan braken
Hij heeft z'n hoofd weer mooi ingevet. Na John vd Heuvel en straks Jack is het weer een ultieme kale avond.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:39 schreef Kally het volgende:
Van Halst ook nog even, nee mijn avond is weer compleet
Jaquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij heeft z'n hoofd weer mooi ingevet. Na John vd Heuvel en straks Jack is het weer een ultieme kale avond.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:42 schreef Kally het volgende:
Seedorf, van arrogante kwal in Nederland naar een nederige, gedichten schrijvende, in dienst van het elftal, voetballende jongen
Schattig gewoonquote:
Het is de barbie versie van de klokkenluider van de Notre Damequote:Op donderdag 21 juni 2012 21:51 schreef Kally het volgende:
Ik vind Ronaldo zijn rug zo raar, net of hij allemaal mini bochels heeft
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is de barbie versie van de klokkenluider van de Notre Dame
Niemandquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Lutte, you made the quiz way to moeilijk!
Allemaal dingen die ik niet weet
0-0quote:
Welke vraagquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Lutte, you made the quiz way to moeilijk!
Allemaal dingen die ik niet weet
Want?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:55 schreef iBenny het volgende:
Mijn ouders leven echt op een andere wereld ofzo_!
Ze komen er nú al achter dat het uit isquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Want?
Ik vond je moeder wel grappig op FB met je verjaardag
Voor?quote:
quote:
Uhm je had het gewoon kunnen zeggen ookquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze komen er nú al achter dat het uit is. Ook totaal niet laten merken ofzo...
_!
Mijquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:58 schreef iBenny het volgende:
Van de week ook...
Ik zeg: 'Ik heb een 8.5". 'Voor wat?' "Das mijn gemiddelde voor mijn propedeuse". "*droogheidsfactor over 9000* ohw, goed zo. Wat wil je eten?'
Wat is dit.twitter:sylviawitteman twitterde op donderdag 21-06-2012 om 19:24:17Volgens mij kan een hele kale doos alleen onder de dertig. Correct me if I'm wrong. reageer retweet
Een kale doos kan nooit.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:59 schreef Zeroku het volgende:
Wat is dit.twitter:sylviawitteman twitterde op donderdag 21-06-2012 om 19:24:17Volgens mij kan een hele kale doos alleen onder de dertig. Correct me if I'm wrong. reageer retweet
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:59 schreef Zeroku het volgende:
Afwisseling moet kunnen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Een kale doos kan nooit.
Of je moet een kinderkutje willen.
onder de 12 dus?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Een kale doos kan nooit.
Of je moet een kinderkutje willen.
Pauls kleindochterquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:59 schreef Zeroku het volgende:
Een nichtje volgens wikiquote:
Okeee.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:07 schreef Bos81 het volgende:
Maar theoretisch heeft ze wel gelijk niemand boven de dertig heeft een kale doos![]()
![]()
![]()
oh vragen ze dat altijd bij die enquetes in het winkelcentrumquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:07 schreef Bos81 het volgende:
Maar theoretisch heeft ze wel gelijk niemand boven de dertig heeft een kale doos![]()
![]()
![]()
Hier welquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh vragen ze dat altijd bij die enquetes in het winkelcentrum
I know right, dat die wijk zo'n slechte naam heeft kunnen die mensen ook niets aan doenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:14 schreef Renesite het volgende:
Het is naief te denken dat mensen zichzelf niet verzorgen/bijhouden in de kruisgordelring
eigenlijk alleen bij telefonische enquete, je wilt niet weten hoe vaak ik tehoren krijg nadat ik mijn naam heb genoemd dat ze beginnen met : "Goedenavond Mevrouw"quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"meneer bos, heeft u een kale doos?"
quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
I know right, dat die wijk zo'n slechte naam heeft kunnen die mensen ook niets aan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |