Oh ja die lelijke site met die hoofdlettersquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:42 schreef LeTourdeFrance het volgende:
http://wtfdraagtmart.wordpress.com/
lekker gek toch? lekker ludiek? laat maar gaan johquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:22 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Oh ja die lelijke site met die hoofdletters
Dat laatste shirt werd gesigneerd aangeboden op Ebay.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ook bij DeMart heeft de financiële crisis hard toegeslagen, vorig jaar stelde een oplettende Fokker al vast dat Mart het laatste shirt in zowel 2010 als 2011 meerdere keren aangehad heeft op televisie.!
Zou Dione nog even lekker tegen hem aan kruipen? Luik is niet zo ver...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:29 schreef borisz het volgende:
We beginnen tijdens het sportjournaal degelijk
[ afbeelding ]
Een licht montuurtje staat hem beter..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:29 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Dione blijft bij ons.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:19 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Zou Dione nog even lekker tegen hem aan kruipen? Luik is niet zo ver...
Ah, de succesvolle schoonvader-look van DeMart.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:29 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt wel alsof hij naar de opera gaatquote:Op zondag 8 juli 2012 23:02 schreef TUFKAL het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwen aan tafel dus een keurige DeMart.
Zijn zondagse pak. Had hij vorige week zondag ook aanquote:Op zondag 8 juli 2012 23:02 schreef TUFKAL het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwen aan tafel dus een keurige DeMart.
Ja maar nu met een mooi geblokte blousequote:Op zondag 8 juli 2012 23:21 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Zijn zondagse pak. Had hij vorige week zondag ook aan
Volgens mij hebben we dat jasje al eens eerder gezien.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:28 schreef TUFKAL het volgende:
Iemand caps? Pak en bril zijn best bijzonder!
Overtuigd nog lang niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:28 schreef TUFKAL het volgende:
Iemand caps? Pak en bril zijn best bijzonder!
Ja dit was DeMart 2011 collectie:quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
nee toch? Volgens mij is die 'oude' zonder borstzakje
Heb ook even gezocht zonder resultaatquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:24 schreef borisz het volgende:
Ik kwam dit hemd nog niet tegen in het archief.
WTFquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:24 schreef borisz het volgende:
Ik kwam dit hemd nog niet tegen in het archief.
Da's een legendarische.quote:
Ja maar, ja maar, blijkbaar is dit toch een ander shirtquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Da's een legendarische.
En dan te bedenken dat ze daar allemaal een kledingsadviseur hebben. Hij zal wel de goedkoopste hebben gekozen.
Zo uit Roger the Rabbit gelopenquote:Op zondag 15 juli 2012 23:04 schreef TUFKAL het volgende:
[ afbeelding ]
Keurig vanwege Bram natuurlijk. Met een DeMart zakdoek uiteraard.
Wat ?quote:
Wat een geweldig pochetje. Hulde Mart.quote:
Deze is toch de mooiste, het was overdag 38 graden en Mart haalt zijn schaatstrui uit de kast.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:00 schreef borisz het volgende:
Ook nog maar ééntje in het groot dan.
[ afbeelding ]
Harop lachtquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Deze is toch de mooiste, het was overdag 38 graden en Mart haalt zijn schaatstrui uit de kast.
Ja maar ze zaten die avond op 1200 meter hoogte. Dan is het 's avonds laat op die hoogte waarschijnlijk koud genoeg voor een Thialf-trui,quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Deze is toch de mooiste, het was overdag 38 graden en Mart haalt zijn schaatstrui uit de kast.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:45 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Trouwens dit topic.En Mart blijft natuurlijk baas.
Had ik het toch goed gezien. Is wel een van de leukste.quote:
Recycling. Leuke woordspeling hè ?quote:
De vaste traditie van dit topic is me inderdaad bekend.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:57 schreef tong80 het volgende:
[..]Is traditie. Op elk groot toernooi open ik er één. We gaan hem nog missen.
Mooie afsluitingquote:
Boogerd nog niet gezien. Gaat ie over dit jasje heen ?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:05 schreef TUFKAL het volgende:
Het jasje van Boogerd is opzienbarend vanavond, opvallender dan DeMart
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |