Nooit problemen met iTunes. Of komt dat omdat ik een Apple heb? Die gluipers maken het gewoon zo dat het alleen goed werkt op een Apple he?quote:
Dat denk ikquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:54 schreef TJV het volgende:
[..]
Nooit problemen met iTunes. Of komt dat omdat ik een Apple heb? Die gluipers maken het gewoon zo dat het alleen goed werkt op een Apple he?
Nou daar heb jij wel ervaring mee he, viezerik.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:56 schreef Mordecai het volgende:
Oh en ik ga vanavond tentamen doen over de ''anale revolutie''
Nee.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:11 schreef TJV het volgende:
Ga ik nou weer een ban krijgen voor een geintje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:24 schreef Ame_thyst het volgende:
natalie portman
Zijn de chicks op ?Beter dan die Emma stone waar jij op geilt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:24 schreef Ame_thyst het volgende:
natalie portman
Zijn de chicks op ?Nog lang niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
I beg to differquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:25 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Beter dan die Emma stone waar jij op geilt.
Nice!quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ link | afbeelding ]
Paint skills!quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:25 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Nog lang niet.Krijgen we die humor weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:50 schreef Lorrelies het volgende:
Beter dan de jouwe!Welke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suikoden heerst
Lijkt me niet echt comfortabel lezen zo.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:51 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Ipad hoes waardoor het net lijkt dat je en grijs varken aan het vingeren bent..
Nee want ik ben heel lief en zo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:55 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Nee want ik ben heel lief en zo.Bitch, please.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een algemeen bekend feit dat jullie 2 ras mongolen zijn.
Nuff' said.If not now, then when.
WAAAAROM SOOOOOquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:56 schreef TJV het volgende:
God wat heb ik onze amateurpsycholoog gemist.
Beter doe jij ff normaal.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bitch, please.
Het is een algemeen bekend feit dat jullie 2 ras mongolen zijn.
Nuff' said.
quote:
Herkenbaar.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Was vroeger op school ook altijd zo, zielige kindertjes werden door de leraren beschermd.
quote:
Er is een verschil tussen beschermen en zeggen dat iemand zich normaal moet gedragen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Komt er ook even iemand om de hoek kijken, je zou het mij eens zijn, alleen weet jij niet.
't zal allemaal wel, onvolg topic.![]()
![]()
Was vroeger op school ook altijd zo, zielige kindertjes werden door de leraren beschermd.
Jij trekt je conclusies te snel maat, in dit geval bescherm je WANT JE WEET NIET.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen beschermen en zeggen dat iemand zich normaal moet gedragen.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:05 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
VERDOMME IN #42 STELLETJE HONDEN.
Crap.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:05 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:13 schreef Lorrelies het volgende:
Eigenlijk best grappig dat jullie allemaal ineens van jullie a propos zijn als ik hier eens wat post
Wat een klotemuziek.quote:
Trolololol, wij ja.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:15 schreef Lorrelies het volgende:
Leuk dat jullie het topic weer verpest hebben iig
Leer jij eerst Nederlandsquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Trolololol, wij ja.
moest even reageren op deze domme reactie
quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:20 schreef TJV het volgende:
O wat is het toch fijn
om een Ted-afbetaler te zijn.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kinderen, kap eens alsjeblieft
quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:05 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
hjbjkmnntbiwjnmkquote:
wrm nie sgatje, wrm doe js oquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Drump, je voorstel tot sex neem ik overigens niet aan.
whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy, whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja nee je bent mijn type gewoon niet.
Flikker toch op man.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:46 schreef Mender het volgende:
Ik kom thuis en wat lees ik, pagina's vol bagger.
Yuri_Boyka en TJV hebben de sfeer weer goed verpest hier
Je zegt dat ik en TJV de sfeer verpest hebben, hoezo? Er moet toch een oorzaak zijn? Die is er duidelijk.quote:
Ja, lekker een man zijn en je bek dicht houden.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
KINDEREN KAP NOU EENS MET NAAR ELKAAR WIJZEN, WEES EEN MAN EN NEEM JE VERANTWOORDELIJKHEID. KLAAR.
MENSEN MET ABO DIE ANDERE MENSEN NIET MOGEN: BLOKKEER ZE
GRAAG GEDAAN,
KAPITEIN CAPSLOCK
Leuk pakje heb je danquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
KINDEREN KAP NOU EENS MET NAAR ELKAAR WIJZEN, WEES EEN MAN EN NEEM JE VERANTWOORDELIJKHEID. KLAAR.
GRAAG GEDAAN,
KAPITEIN CAPSLOCK
Dat is ook niet echt nodig, tis maar een slechte superpower natuurlijk.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Het zit beter dan het eruit ziet. Al leg je de lat dan niet erg hoog.
Hier ben ik t mee eens!quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
GRAAG GEDAAN,
KAPITEIN CAPSLOCK
Oeh, die had ik nog nooit gezien..quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:14 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Hier ben ik t mee eens!
tevens:
[ afbeelding ]
ja echt WTF iedereen mijn UI en nu opeens bobbernout?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:37 schreef Lorrelies het volgende:
Bobs gezichtje als ie straks thuis komt en op Fok gaat kijken
Je neuk omaquote:
Of niet?quote:
kkr sukkel, TR gemacht!quote:
Jammer dat er niet heel veel nieuws op komt maar wat er staat is lache!!!~!!!~~!!!!quote:
Tyfus kneus, ik zeg fingerboarden, FAALquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:31 schreef Bobbernout het volgende:
Ik ga nu even vingerskateboarden
gr gr
zou bijna zelf gifjes gaan makenquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:32 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Jammer dat er niet heel veel nieuws op komt maar wat er staat is lache!!!~!!!~~!!!!
hahahaquote:
T is mor.quote:
faalquote:
Ja Opaquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:49 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Kan er hier vanaf nu weer normaal gedaan worden?
quote:
ik weet niet of ik moet lachen of huilenquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:18 schreef MineraalWater het volgende:
Dit is trouwens iets voor vic:
http://www.jackinworld.co(...)ion/basic-variations
Iets met een emmer en een druppel.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:57 schreef Mender het volgende:
[..]
Die ene post?
Maargoed. Dat ik niet meer op die server kan vind ik niet erg.
Is er een oorlog tussen hun 2?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dit is de eerste Mender-Tomse oorlog. Gebruikte namen komen uit MC.
Joquote:
Nee joh, tot nu toe 4 mensen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:14 schreef MineraalWater het volgende:
Drump heeft dadelijk heel het forum geblocked
Je hebt me niet geblocked!!quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jo
[..]
Nee joh, tot nu toe 4 mensen.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:52 schreef Lorrelies het volgende:
Bob gebruikt zijn wiskundeschrift alleen maar voor tekeningen?VAKANTIE JUNGE FUCK DIE FUCKING SCHOOL JWZ AGGA ZEMMEEEEHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Teamviewer?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:59 schreef MineraalWater het volgende:
Shit wie weet hoe dat proramma heet dat je met je muis van PC naar PC kan gaan?
quote:Or super embarrassing shit!
15 minutes after laying down, just about to slip into the 30 seconds of sleep it seems like I get before getting up for work:
HEY BRO, REMEMBER THAT TIME WHEN YOU WERE 10 AND FOR SOME REASON YOU SAID YOU WANTED TO HAVE YOUR YOUNGER SISTER'S BABIES IN FRONT OF YOUR ENTIRE FAMILY? HOW LOL WAS THAT AMIRITE?
Every. Time.
echt hequote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:29 schreef MineraalWater het volgende:
laat maar. Die heb ik al genoeg op fok gezien
DAFUQ!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:20 schreef Topiek het volgende:
Ik heb net godverdomme een dop van een colafles ingeslikt_!
Meteen naar de spoedeisendehulp, allejezus.
Kun je zien hoe slecht frisdrank is.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:20 schreef Topiek het volgende:
Ik heb net godverdomme een dop van een colafles ingeslikt_!
Meteen naar de spoedeisendehulp, allejezus.
Jeneverbuikje. Mannelijker kan niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 07:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Shit is zo slecht voor je, kun je wel zien aan jezelf toch?Imo is water 't beste.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 07:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jeneverbuikje. Mannelijker kan niet.
Ik heb nergens last van..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 07:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Shit is zo slecht voor je, kun je wel zien aan jezelf toch?Imo is water 't beste.
Doe eens aardig man.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:38 schreef bobbernaut het volgende:
WTF ZO JONGEN BIJ MIJ OP SCHOOL HEET FLOOR!!
nekschot
heet jij floor?quote:
Wie, ik?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wacht, lees jij mee zonder te posten ofzo?
Kijk er eens anders naar. Je maakt je druk om een fucking dude die floor heet. Ga wat nuttigs doen man.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:44 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
heet jij floor?
en dat kind is sws een grafkind
Ik lees soms mee, post bijna nooit. Dan stoot ik jou van de meeste post in deze reeks troon afquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nee Frederik-Theo de poedersuikerverkoper.
Natuurlijk jij.
Heb je je telefoon eigenlijk al binnen?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:46 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Kijk er eens anders naar. Je maakt je druk om een fucking dude die floor heet. Ga wat nuttigs doen man.
ja! Zit er nu nee.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:48 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Heb je je telefoon eigenlijk al binnen?
ik zit op FOK!, dus ik doe al niks nuttigs.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:46 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Kijk er eens anders naar. Je maakt je druk om een fucking dude die floor heet. Ga wat nuttigs doen man.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:56 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ik zit op FOK!, dus ik doe al niks nuttigs.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Datdus, moet je een nieuwe UI hebben? Je huidige is lelijk.
Cinema 4D??quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Bliksem straalt stoerheid uit, het hartje staat voor de waardering die mensen voor je hebben en de panda staat voor de dikte van je moeder mystiekheid. Geen idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |