Zo te zien inschuifbaar in de pot.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:03 schreef Barbapapamama het volgende:
ik snap dat niet, want als je gaat schijten dan schijt je toch heel dat ding onder ?
quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:03 schreef Dimens het volgende:
Handig voor mannen met haar bij hun sterretje.
Ja wtf, dan schuift dat ding iedere keer in en als je klaar bent met schijten moet je weer wachten totdat dat ding der weeruit schuift? En wat als je nu is dat gat waar dat sproeiertje ingaat onderschijt?quote:
Wtf een massagedouche op het toilet, heb je net lekker gescheten gaat dat ding ineens je anus masseren ?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:09 schreef spamcat het volgende:
"Geberit AquaClean is een toilet die terugkeert naar het gebruik van water voor reiniging, de oorspronkelijke bron van frisheid en hygiëne. Een instelbare waterstraal reinigt uw onderlichaam zacht en weldadig."
"Afhankelijk van het model is de douchefunctie voorzien van extra eigenschappen, zoals een oscillerende douchearm, de ladydouche voor de intieme hygiëne van de vrouw, een pulserende massagedouche, warme luchtföhn, afstandsbediening of geheugenfunctie."
Geweldig toch?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:12 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Wtf een massagedouche op het toilet, heb je net lekker gescheten gaat dat ding ineens je anus masseren ?
natte ballen zijn ergerquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:12 schreef weerstandje het volgende:
Als het vriest heb je opeens een ijspegel in je kont
Om tampons mee te maken, en die dan in je kont te steken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:14 schreef RoW_0 het volgende:
Wij hebben dat ook thuis. Ik gebruik 't niet echt veel maar wel handig bij plakschijt. En voor de mensen die denken dat je dan een natte anus blijft houden... waarom denk je dat er WC-papier bestaat?
Vraag het de fabrikant.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:08 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Ja wtf, dan schuift dat ding iedere keer in en als je klaar bent met schijten moet je weer wachten totdat dat ding der weeruit schuift? En wat als je nu is dat gat waar dat sproeiertje ingaat onderschijt?
wat een kutsysteem zeg
6 bar?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:47 schreef Weka het volgende:
Soms moet ik vegen alsof de boel aangekoekt is, hoe kan zo'n pisstraaltje het dan schoon krijgen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |