deed ikquote:
Dit dusquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan linkt het topic toch niet? Als zwarte user kun je toch geen topics linken?
yaayquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hier. Ik zou het misschien wel willen. Een beter KLB begint bij mezelf.
[..]
Ik twijfel nogal.
Ik ga niet smaken hoor.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar wees eerlijk. Wat heb ik om een goede KLB mod te worden? Ik ben er echt niet serieus genoeg voor.
Geef mij maar DIG. Daar hoor ik thuis.
Beetje onnodig om jou te noemenquote:
Ja, denk ik ookquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:42 schreef sinepedraap het volgende:
Garisson, Frank of Id_do_her zijn idd wel de beste denk ik
Ik ben zelf denk ik te onaardig en te dom voor mod
Je moet ook tieten enzo verwijderen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:45 schreef Argo het volgende:
Maar een mod staat min of meer gelijk aan iemand die bagger op ruimt. Dat horde mensen dit willen. Met alle respect natuurlijk maar maar! Als ik hier een vacature voor strontschepper had zou niemand erop reageren.
Tegenstrijdige wereld dit.
Een man die tieten kan verwijderen zonder schuldgevoel is gewoon een hommo.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:46 schreef Lithia het volgende:
[..]
Je moet ook tieten enzo verwijderen.
Dat zie ik niet als stront.
Opa.Bakkebaard vraagt dagelijks per dm mijn hulp voor dingenquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Moeten wij, de zwarte, het een blauwe nog leren?
Voorbeelden?quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Opa.Bakkebaard vraagt dagelijks per dm mijn hulp voor dingen
Nee, van dat je dom bentquote:
Hmm... heb daar niet over gedacht eigenlijk.quote:
Even het binnenste uit mij halen en die keiharde woorden tikken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:45 schreef Lithia het volgende:
[..]
yaaydoen
[..]
Ik ga niet smaken hoor.
Je bent idd meer DIG materiaal, maar een KLBer ben je ook diep van binnen.
Je mag dm's niet posten nerdquote:
Wat doe je negatief jong.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Een man die tieten kan verwijderen zonder schuldgevoel is gewoon een hommo.
Nee. Normaliter moet het gewoon werken. Kijk naar de KLB-SC bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Moeten wij, de zwarte, het een blauwe nog leren?
ts werkt helemaal nietquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
TS werkt op de sociale werkplaats?
Gewoon opslaan, verwijderen en via DM doorsturen naar aardige users.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Een man die tieten kan verwijderen zonder schuldgevoel is gewoon een hommo.
Ok? Jij bent mod dus jij zal het wel weten?quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:47 schreef Lithia het volgende:
[..]
Hmm... heb daar niet over gedacht eigenlijk.
Heb niet op de linkjes geklikt, maar ik dacht ook dat het allereerste topic altijd gelinkt moet worden door een mod.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:48 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nee. Normaliter moet het gewoon werken. Kijk naar de KLB-SC bijvoorbeeld. Dit deel is onderdeel van de KLB-SC reeks en door wise geopend. Er is nog geen moderator mee bezig geweest.
hoezo?quote:
Nouja, ik vind het wel meevallen. Het neemt wat tijd, maar dat kan je ook zelf bepalen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ok? Jij bent mod dus jij zal het wel weten?
Dat zou kunnen ja.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:49 schreef Lithia het volgende:
[..]
Heb niet op de linkjes geklikt, maar ik dacht ook dat het allereerste topic altijd gelinkt moet worden door een mod.
Maar dat was al een reeks en dan is het gewoon drukken op het "Open een nieuw deel" knopje. Bij het tweede topic van een reeks moet deze toch altijd gelinkt worden? Ik heb het in elk geval nog nooit zien werken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:48 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nee. Normaliter moet het gewoon werken. Kijk naar de KLB-SC bijvoorbeeld.
Dit deel is onderdeel van de KLB-SC reeks en door wise geopend. Er is nog geen moderator mee bezig geweest.
Oh, dan. Daar hou ik wel van.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:50 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nouja, ik vind het wel meevallen. Het neemt wat tijd, maar dat kan je ook zelf bepalen.
Weet je wel hoe je dat moet gebruiken?quote:
De leven van een gladiatorquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hoezo?
gratis geld met mijn wajong uitkering, lekker uitslapen elke dag tot 13uur, beetje mijn plantjes op zolder verzorgen en dan bier drinken en op FOK leipe shit posten
awwquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:50 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm negatief kan je niet doen, dat ben je nu eenmaal.
Jij FOK! vaak via werk toch?quote:
Op je werk FOK!ken?quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:53 schreef Lithia het volgende:
[..]
aww
[..]
Jij FOK! vaak via werk toch?
Ja.quote:
Ik kan het aanraden.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:53 schreef haan33 het volgende:
[..]
Op je werk FOK!ken?
Daar worden wij niet voor betaald !
Wanneer het nog geen reeks is, is dat niet mogelijk.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:54 schreef Bendoe het volgende:
Maar als een topic vol is komt er 'open nieuw deel' te staan, dan link je hem
Toch gewoon?
Dit dus. FOK! geeft net even dat beetje jeu aan het werk.quote:
En dan om kwart voor 5 erachter komen dat je nog de loonstroken moet invoerenquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit dus. FOK! geeft net even dat beetje jeu aan het werk.
Niets mis mee.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:53 schreef haan33 het volgende:
[..]
Op je werk FOK!ken?
Daar worden wij niet voor betaald !
Ik zal jullie bazen even inlichten.quote:
Meer dan genoeg tijdquote:
Ja, en ook nog eens overdag. Wanneer KLB vaak verzandt in een soort wild westen.quote:
Dankjewel, de telefoon gaat nu over...quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, en ook nog eens overdag. Wanneer KLB vaak verzandt in een soort wild westen.
FOK!ken tijdens het studeren, SOG'en dus, is een verademing. De retoricus in je komt dan naar boven.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit dus. FOK! geeft net even dat beetje jeu aan het werk.
Bedankt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik zou het dus doen Id~
Jij bent meestal wel geduldig en rustig, lijkt me eerlijk gezegd wel wat voor je.
Och och die innerlijke strijd ook hequote:Op donderdag 21 juni 2012 16:03 schreef Dimens het volgende:
Nope ik ga het niet doen. Ik wacht wel tot er iemand bij DIG nodig is. Genoeg andere users die veel beter dan ik een KLB mod zouden zijn.
Die is 13 november weggegaan als mod. Die CV is van eind oktober. Zou kunnen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:01 schreef GateWayX het volgende:
Zat swarmahoer niet in de ICT dan? Die was ook mod.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:03 schreef Dimens het volgende:
Nope ik ga het niet doen. Ik wacht wel tot er iemand bij DIG nodig is. Genoeg andere users die veel beter dan ik een KLB mod zouden zijn.
quote:
Ik zou het wel willen doen, maar andere users hier kunnen het gewoon veel beter. Ik kom je misschien eens als moderator vergezellen in DIG.quote:
Het is al over, we hebben al een geschikte kandidaatquote:
Ik ookquote:
Top. Sollicitatieronde kan wat mij betreft op slot.quote:
Ik geef het niet op.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:08 schreef sinepedraap het volgende:
Ik vind ook wel dat Dimens DIG mod moet worden, hij heeft de kennis, forumervaring en het is heel belangrijk voor hem daarom zal zijn modship ook van hoge kwaliteit en daadkracht zijn.
fuck yeahquote:
Jullie kennen mij niet zoals ik ook kan zijnquote:
Hoezo? kan het nog erger dan ?quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:13 schreef haan33 het volgende:
[..]
Jullie kennen mij niet zoals ik ook kan zijn
En door wie komt dat?quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:13 schreef haan33 het volgende:
[..]
Jullie kennen mij niet zoals ik ook kan zijn
* Dimens doet traantje wegpinken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:08 schreef sinepedraap het volgende:
Ik vind ook wel dat Dimens DIG mod moet worden, hij heeft de kennis, forumervaring en het is heel belangrijk voor hem daarom zal zijn modship ook van hoge kwaliteit en daadkracht zijn.
Ik denk dat je een grote kans zult hebben.quote:
Juist niet, ik heb jaren ervaring met mod zijnquote:
Zoals studie?quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:14 schreef haan33 het volgende:
[..]
Juist niet, ik heb jaren ervaring met mod zijn
Ik kan heel serieus zijn en neem mijn taken altijd heel serieus
Oh? Wie?quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is al over, we hebben al een geschikte kandidaat
Nee.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Top. Sollicitatieronde kan wat mij betreft op slot.
Ik natuurlijkquote:
KLB niet leuk vindenquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:15 schreef HostiMeister het volgende:
Als je nou als ONZ (of KLB, een pot nat) mod mag beginnen, is er dan een kans dat je uiteindelijk dan een leuk subforum mag modden? Of hoe werkt dat hier?
quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:15 schreef HostiMeister het volgende:
Als je nou als ONZ (of KLB, een pot nat) mod mag beginnen, is er dan een kans dat je uiteindelijk dan een leuk subforum mag modden? Of hoe werkt dat hier?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]Neem elkaar niet zo serieus,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jullie passen wel bij elkaar
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
Maar ik nam het niet serieusquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:16 schreef haan33 het volgende:
[..]
Neem elkaar niet zo serieus,
jullie passen wel bij elkaar
Ah, net begonnen zie ik? Wat was jouw insteek, uiteindelijk OUD modden? Of F&L?quote:
Net als iedere persoon die solliciteer.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
* Dimens doet traantje wegpinken.
[..]
Ik denk dat je een grote kans zult hebben.
Niet stoer tegen lithia doenquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah, net begonnen zie ik? Wat was jouw insteek, uiteindelijk OUD modden? Of F&L?
KLB.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah, net begonnen zie ik? Wat was jouw insteek, uiteindelijk OUD modden? Of F&L?
Kom vechten dan, prutserquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:18 schreef haan33 het volgende:
[..]
Niet stoer tegen lithia doen![]()
Kom je aan haar, dan kom je aan mij
Kneusjequote:Op donderdag 21 juni 2012 16:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kom vechten dan, prutser![]()
Alsof jij uberhaupt nog rechtop kan staan na al die kanonnetjes
Echt waar, ik sta veel liever op DIG. Users zoals Id pause do pause her zouden een veel betere moderator dan ik zijn. Ik zie veel liever dat hij moderator wordt dan ik.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:18 schreef Lithia het volgende:
[..]
Net als iedere persoon die solliciteer.
Wie niet waagt..
quote:
Houdt dat in dat als je seks met Lithia hebt je ook een beetje homo bent?quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:18 schreef haan33 het volgende:
[..]
Niet stoer tegen lithia doen![]()
Kom je aan haar, dan kom je aan mij
Neequote:Op donderdag 21 juni 2012 16:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Houdt dat in dat als je seks met Lithia hebt je ook een beetje homo bent?
Nee, dat is als ik seks met Lithia hebquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Houdt dat in dat als je seks met Lithia hebt je ook een beetje homo bent?
Waarom niet beide.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Echt waar, ik sta veel liever op DIG. Users zoals Id pause do pause her zouden een veel betere moderator dan ik zijn. Ik zie veel liever dat hij moderator wordt dan ik.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, dat is als ik seks met Lithia heb
Ik zag een gegronde reden om het onderwerp te veranderen in seks met jou.quote:
HostiMeister zit met jou te fokkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
I see what you did there..quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zag een gegronde reden om het onderwerp te veranderen in seks met jou.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:25 schreef haan33 het volgende:
[..]
HostiMeister zit met jou te fokkenNah, ik zou niet durven. Ik ga bier drinken, nou doehoei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Moet je die eigenschappen eigenlijk vermelden bij je sollicitatie?quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:22 schreef Dimens het volgende:
En nu een relevant plaatje.
[ afbeelding ]
Je moet een foto meesturen, het liefst naaktquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:26 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Moet je die eigenschappen eigenlijk vermelden bij je sollicitatie?
Zoals bij iedere grap zit er ook bij deze soms weleens een kern van waarheid in.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:22 schreef Dimens het volgende:
En nu een relevant plaatje.
[ afbeelding ]
Ik zie al waarom je het zo graag wilt. Kun jij mij mooi ontgroenen en in mijn achterste nemen heh?quote:
Liever niet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:40 schreef Paul het volgende:
Ohja hier moet ik nog een brief voor maken
Dat de beste IDH moge winnen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:40 schreef Paul het volgende:
Ohja hier moet ik nog een brief voor maken
De weblog oke, maar forum mod... Yvonne is niet zoooooo gekquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
De weblog oke, maar forum mod... Yvonne is niet zoooooo gek
Wat is er met die jongen dan?quote:
Strijd?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Deze strijd om het moderatorschap brengt wel het slechtste in de mens naar boven merk ik al.
Ja, ik breng het graag wat melodramatisch.quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zijn vraag tot heel veel aandacht. Mijn ex vriendin is er niets bij.
Nee kat in het bakkie voor jou.quote:
Ah gos. Misschien heeft hij te weinig liefde om zich heen, dat is zielig.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zijn vraag tot heel veel aandacht. Mijn ex vriendin is er niets bij.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:05 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ah gos. Misschien heeft hij te weinig liefde om zich heen, dat is zielig.
Ga hem even troetelen. Houd hem even als een baby vast. Misschien helpt dat wel.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:05 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Kom maar bij mama Rose.quote:
Doe niet zo raar.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:05 schreef rosepetals het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:07 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Kom maar bij mama Rose. [ afbeelding ]
Ja daahaag.quote:
And I did. Nee das geen mod-materiaal. Ik zet nog steeds mijn geld op Id do her.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je moest het even voelen om te begrijpen.
Hoi Rosequote:Op donderdag 21 juni 2012 18:10 schreef rosepetals het volgende:
[..]
And I did. Nee das geen mod-materiaal. Ik zet nog steeds mijn geld op Id do her.
Wees voorbereid op een hoop aandacht. Je zit nu aan hem vast.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:10 schreef rosepetals het volgende:
[..]
And I did. Nee das geen mod-materiaal. Ik zet nog steeds mijn geld op Id do her.
Snap je nu waarom hij geen favo user is van sommigen?quote:
Oh jij probeert het ook?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wees voorbereid op een hoop aandacht. Je zit nu aan hem vast.
Wil je niet een klein beetje geld ook op mij inzetten?
Ik ken hem echt helemaal niet, gaat hij me stalken nu?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:12 schreef Lithia het volgende:
[..]
Snap je nu waarom hij geen favo user is van sommigen?
Die kans heb je wel.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:12 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik ken hem echt helemaal niet, gaat hij me stalken nu?
Denk het niet. Dan heeft hij nog minder kans.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:12 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Oh jij probeert het ook?Oh ik denk ook wel dat jij kans maakt ja.
[..]
rosepetals fantopicquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:12 schreef rosepetals het volgende:
[..]
[..]
Ik had geen keus. Lithia dwong mij mee te doen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:12 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ah toch wel een beetje lief.quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik had geen keus. Lithia dwong mij mee te doen.
Jou ook al?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik had geen keus. Lithia dwong mij mee te doen.
Als het kittens waren had ik me mooi niet aangemeld.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het leven van jonge puppies stond op het spel. Ik mod of die puppies dood.
Dan zou ik mij aanmelden op voorwaarde dat zij die kittens doodt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als het kittens waren had ik me mooi niet aangemeld.
Ja ok, dat verandert de zaak.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan zou ik mij aanmelden op voorwaarde dat zij die kittens doodt.
Ik verzin wel een passende straf.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:25 schreef rosepetals het volgende:
Gaan jullie me in de kraag grijpen als ik ergens aan het slowchatten ben, als je mod zou worden?
Meteen een ban.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:25 schreef rosepetals het volgende:
Gaan jullie me in de kraag grijpen als ik ergens aan het slowchatten ben, als je mod zou worden?
Hoop ik niet dat jij het wordquote:
Dan zou er niemand overblijven.quote:
Modden onder invloed.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan zou er niemand overblijven.
Mag je trouwens modden onder invloed?
Het posten gaat me vrij redelijk af.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Modden onder invloed.
Daar zal ik problemen mee krijgen.
De meeste notes die ik heb, zijn verdiend door onder invloed te posten.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het posten gaat me vrij redelijk af.
Ik kreeg een mailtje dat ik aan het eind van de maand te horen zou krijgen of ik het geworden ben.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:27 schreef Dimens het volgende:
Ik faal keihard. Krijg ik net een mailtje van Opa dat mijn username niet bij de sollicitatie staat.
Bij mij het omgekeerde.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
De meeste notes die ik heb, zijn verdiend door onder invloed te posten.
Nog een maandje wachten dus.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik kreeg een mailtje dat ik aan het eind van de maand te horen zou krijgen of ik het geworden ben.
[..]
Bij mij het omgekeerde.
Ik kan niet wachten.quote:
Hij heeft al eens een kans gehad maar kon het geen dag uithouden.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:08 schreef Rectum het volgende:
alsof er ook maar iemand anders kans maakt wanneer de ts van dit topic ook gaat reageren
dat was een 'grapje' vanquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hij heeft al eens een kans gehad maar kon het geen dag uithouden.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:34 schreef Adelante het volgende:
Stevenmac of FrankDrebin zijn wel users die KLB kennen
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:31 schreef Rectum het volgende:
[..]
dat was een 'grapje' vann
e
t
s
p
l
i
t
t
e
r
. steven heeft volgens mij nooit modrechten gehad en verdient dus een eerlijke kans
quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:08 schreef Rectum het volgende:
alsof er ook maar iemand anders kans maakt wanneer de ts van dit topic ook gaat reageren
Neuh, ik ben er nog.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:25 schreef rosepetals het volgende:
Goede redenquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:51 schreef Meloewa het volgende:
Steven mag van mij ook wel mod worden, ik kan toch niks meer misdoen bij steven. Hij vindt mij aardig.
Ik vind het nog steeds niet kunnen dat ik niet gewoon gevraagd benquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:02 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
't loopt best goed met die sollicitaties.
Hoeveel aanmeldingen heb je gekregen dan?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:02 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Jij was een goedequote:
kan gebeurenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij was een goede![]()
Niet Swarma die mij zo'n 250 notes aan mij heeft gegeven van de 353 die ik er heb
het zijn er maar 131quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij was een goede![]()
Niet Swarma die mij zo'n 250 notes aan mij heeft gegeven van de 353 die ik er heb
2007!quote:
Alsnog veelquote:
Van mij heb je er maar eentje.quote:
Wij hadden dan ook een band, een soort van fietsbandquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Van mij heb je er maar eentje.
Die dude van dat CVquote:
ik zal mijn eerste note bij jou nooit vergeten.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij hadden dan ook een band, een soort van fietsband
Stil. Mooi.quote:kanker de tysfus pleuris, waarom nou weer een anti klacht?
Nee.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heb jij een baan in de IT en los je computers op toevallig?
Hoeveel sollen moet ik neertellen om die van Paul te mogen inkijken?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:02 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ah, is dat even een potje jammer.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee.![]()
Al ben ik als zolderautist natuurlijk wel hendig sjiek met computers.
Goede oude tijd toen ik nog met kankers strooidequote:Op donderdag 21 juni 2012 22:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik zal mijn eerste note bij jou nooit vergeten.
[..]
Stil. Mooi.
Ha opa, de meeste admins eindigen ook weer op hun oude forum (remlof, bio). Wanneer keer jij terug op KLB?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:02 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ons KLB wat doe je.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:11 schreef Adelante het volgende:
Kan Insomaniac niet terugkeren? Samen met Kreator en Uuiieirs
Het was altijd nog minder dan mr.cooper....quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Goede oude tijd toen ik nog met kankers strooide
Verveel jij je niet, zo mod af?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:11 schreef Adelante het volgende:
Kan Insomaniac niet terugkeren? Samen met Kreator en Uuiieirs
Nu zijn we beide rustigquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het was altijd nog minder dan mr.cooper....
FOK! forum mod op CV plaatsen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, is dat even een potje jammer.
Die zocht ik ja.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
FOK! forum mod op CV plaatsen.
het is watquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij was een goede![]()
de swarmahoer bingo kaartquote:
Nee vind het heerlijk zo af en toe meeposten...quote:
terug naar je zandbak kleuterquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
de swarmahoer bingo kaart
Ik had ze zeker allemaal dubbel
op de wiki staan er lijstjes, maar die zijn niet compleet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:19 schreef Adelante het volgende:
Ellen nieuwe moderator Klaagbaak
Ellen, who the fuck was dat...
Is er een lijstje met iedereen die ooit KLB heeft gemod?(arcee?)
DIE WAS EPISCHquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
de swarmahoer bingo kaart
Ik had ze zeker allemaal dubbel
quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:22 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
een groter vocabulaire hoef je niet te hebben als klb-mod
Lolquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:22 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
het staat er ook nog echt vaakquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:22 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn volgende 9 sluitposts zijn bekendquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:22 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
zal ik even een kuttopic aanmaken?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:26 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mijn volgende 9 sluitposts zijn bekend
heb je een link, want ik vind heel KLB niet op de FOK! wikiquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:21 schreef Bendoe het volgende:
[..]
op de wiki staan er lijstjes, maar die zijn niet compleet.
Marie gaat door voor het tosti-ijzerquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:27 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Het juiste antwoord was: KLB is geen speeltuin
quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:29 schreef Rectum het volgende:
[..]
Marie gaat door voor het tosti-ijzer
Hij doet het nog ookquote:
http://wiki.fok.nl/index.php/Historisch_crewoverzicht#KLBquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
heb je een link, want ik vind heel KLB niet op de FOK! wiki
Komt denk ik omdat niemand je kentquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:43 schreef Zenato het volgende:
Dat gevoel dat je eerst dacht dat je mail superieur was en er later pas achter komt dat het misschien totaal geen interesse bij diegene opwekt.
Mjah, dat zou het wel zijn idd.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Komt denk ik omdat niemand je kent
Ah, ook een Duitser in de sollicitatieronde.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:47 schreef kedge het volgende:
Net een mail gestuurd wat Duits bloed met een blauw jasje kan nooit geen kwaad.
Waar blijft je sollicitatie?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:07 schreef Piye het volgende:
Ik zou ook best een goeie mod zijn denk ik. Ik heb maar 7 notes.
Ik mis hem somsquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:22 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
Succesquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:43 schreef Zenato het volgende:
Dat gevoel dat je eerst dacht dat je mail superieur was en er later pas achter komt dat het misschien totaal geen interesse bij diegene opwekt.
Ik heb al 86 lessen gehad. Ik weet al veel meer dan jij.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:07 schreef Piye het volgende:
Ik zou ook best een goeie mod zijn denk ik. Ik heb maar 7 notes.
Bedankt.quote:
Ik zei het laatst in het FeedBack topic, dat werd als niet professioneel ervaren door de ontvangende partij.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:44 schreef 9611Niels het volgende:
Zegt Opa Baccebaart eigenlijk nog wel eens opbokken?
Er zijn nog geen plannen Ade. Kom je weer modden?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ha opa, de meeste admins eindigen ook weer op hun oude forum (remlof, bio). Wanneer keer jij terug op KLB?
We hebben al een wijf op klb, niet nog 1 hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:34 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Er zijn nog geen plannen Ade. Kom je weer modden?
Niemand, je mailtje is blijven hangen op onze spellingnazi-filter.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:16 schreef 2NutZ het volgende:
Wie leest die mail eigenlijk? ik heb pic van mijn tieten gestuurt
dan ben ik der neue klb-modquote:
quote:
Nog even zo doorgaan...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Niemand, je mailtje is blijven hangen op onze spellingnazi-filter.
Welkom dan maar.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dan ben ik der neue klb-mod
Shoo, iedereen een kans geven.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:18 schreef sinepedraap het volgende:
Al die mensen die het nog proberen en niet weten dat Idh gewoon de volgende KLB mod wordt
Ik wil ze gewoon niet teleurstellen, net zo als dat ik mezelf niet teleur wil stellen en het niet eens probeer.quote:
Lafaard. KLB heeft meer ballen nodig. Kweek ze.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:24 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik wil ze gewoon niet teleurstellen, net zo als dat ik mezelf niet teleur wil stellen en het niet eens probeer.
Als je iemand met ballen nodig hebt dan zit je goed, ben alleen bang dat het dan zo naar wordt hier als ik gemeen en hard moet zijn. Ben ook gewoon roze van binnen hoor.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:26 schreef Lithia het volgende:
[..]
Lafaard. KLB heeft meer ballen nodig. Kweek ze.
Oh, dat is een heel ander verhaal. Denk er rustig over na.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:28 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Als je iemand met ballen nodig hebt dan zit je goed, ben alleen bang dat het dan zo naar wordt hier als ik gemeen en hard moet zijn. Ben ook gewoon roze van binnen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |