Ja weet ik veel ik ken hem niet, tot nu toe komt hij ook nog wel lief over. We zullen zien wat de toekomst brengt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Rosepetals gaf hem aandacht. Eigen schuld wel.
Ik denk trouwen en kinderenquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:16 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja weet ik veel ik ken hem niet, tot nu toe komt hij ook nog wel lief over. We zullen zien wat de toekomst brengt.
Had dan ook naar ons geluisterd. Je zit nu voorlopig aan hem vast en je komt niet makkelijk van hem af.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:16 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja weet ik veel ik ken hem niet, tot nu toe komt hij ook nog wel lief over. We zullen zien wat de toekomst brengt.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:17 schreef .Masturbatron. het volgende:
DIE TONGZOEN PIC IS VAN TWEE MANNEN HE
Hebben ze Paul ooit operatief uit je endeldarm moeten verwijderen of overdrijf je gewoon schromelijk?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Had dan ook naar ons geluisterd. Je zit nu voorlopig aan hem vast en je komt niet makkelijk van hem af.
Volgens mij wel ja.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:17 schreef .Masturbatron. het volgende:
DIE TONGZOEN PIC IS VAN TWEE MANNEN HE
Ik overdrijf niet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:18 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Hebben ze Paul ooit operatief uit je endeldarm moeten verwijderen of overdrijf je gewoon schromelijk?
Goed verhaal.quote:
rose EN bierquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |