quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:19 schreef Barbapapamama het volgende:
Enkel als je een knappe chick bent
En mooie vrouwen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:33 schreef user02 het volgende:
Is dat echt het beeld dat de meeste mensen hierbij hebben, dat het vooral autisten zijn?
Ja, en gamenerds, ICTers en lekkere chickies.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:33 schreef user02 het volgende:
Is dat echt het beeld dat de meeste mensen hierbij hebben, dat het vooral autisten zijn?
mentaal instabielquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zien er wel goed uit ja;quote:
Exact dit. Ik vind het altijd prachtigquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:43 schreef Woestijnvos het volgende:
Niets mis mee als je je ermee kunt amuseren.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cosplay en larp door elkaar halenquote:
Allemaal autisten!quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Cosplay en larp door elkaar halen
overigens is dit wel het slechtste larp voorbeeld wat je kan bedenken, want larpen is veel meer dan dit...quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Cosplay en larp door elkaar halen
hij/zij cosplayede wel touhouquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:33 schreef GekkePoes het volgende:
omg
geen idee wat ik hier van moet denken, ik denk dat haar mammie niet blij is met deze video
Aldus iemand op het forum waar alleen autisten komenquote:
Ga maar naar het animetopic in Film, TV en Radio.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:05 schreef user02 het volgende:
Maar gaat er hier nu iemand naar een con in NL?
Wat moet je je ervan verwachten?
Ook qua cosplay e.d.
dikke puistenkoppies en wow characters?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:05 schreef user02 het volgende:
Ook qua cosplay e.d.
elf fantasy fair is wel leuk, is ook elk jaar een fok reportage vanquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:05 schreef user02 het volgende:
Ook qua cosplay e.d.
eh daar gaat het niet echt om cosplay hoor.. dat is meer gewoon anime discussiesquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:09 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ga maar naar het animetopic in Film, TV en Radio.
Maar er zitten wel mensen die naar cons zijn geweest en een paar cosplayers.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:25 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
eh daar gaat het niet echt om cosplay hoor.. dat is meer gewoon anime discussies
Nou dat vraag ik me af.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:16 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dikke puistenkoppies en wow characters?
Ik vind die cosplays wel wat hebben, hoef het niet te doen zelf maar leuk om te zien, maar als ik dan zie wat voor volk er rondloopt in nederland, nee ga ik wel een keer naar het buitenland, belgie en frankrijk zijn er veel groter(serieuzer) inquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:29 schreef user02 het volgende:
[..]
Nou dat vraag ik me af.
Ik ben zelf al lang 'fan' van anime/manga/videogames en het staat echt op mijn verlanglijstje eens een keer goed te cosplayen.
Maar ik val zelf helemaal niet in dat blijkbaar beetje negatieve stereotype van dikke nerds...
Wat me tegenhoud te gaan is dat ik een beetje vrees dat het vooral 16-jarige weeaboos / te irritante mensen zijn die daar rondlopen.
Dat je daar als 'normale' midden 20'er een beetje alleen bent.
Kijk dit soort dingen vind ik echt gaaf om te zien:
Hier en daar wat naruto en bleach fans, maar zoveel anime personages zijn er niet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:24 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
elf fantasy fair is wel leuk, is ook elk jaar een fok reportage van
Geld zelfde voor als meisjes op het internet. Hoe lekkerder ze zijn, hoe meer mankementen ze hebben.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:17 schreef Compoantje het volgende:
Nee, ik niet.
Maar ik moet zeggen, er zitten soms wel chickies tussen hoor.
Dat is zeker wel vet ja! Maar zoiets kan eigenlijk niet in Nederland, daar zijn we veel te 'doe maar normaal' voor. Dan moet je echt naar Japan gaan oid, maar ik geef je helemaal gelijk. Cosplay kan echt supervet zijnquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:29 schreef user02 het volgende:
[..]
Nou dat vraag ik me af.
Ik ben zelf al lang 'fan' van anime/manga/videogames en het staat echt op mijn verlanglijstje eens een keer goed te cosplayen.
Maar ik val zelf helemaal niet in dat blijkbaar beetje negatieve stereotype van dikke nerds...
Wat me tegenhoud te gaan is dat ik een beetje vrees dat het vooral 16-jarige weeaboos / te irritante mensen zijn die daar rondlopen.
Dat je daar als 'normale' midden 20'er een beetje alleen bent.
Kijk dit soort dingen vind ik echt gaaf om te zien:
Ik hoor niemand klagen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Geld zelfde voor als meisjes op het internet. Hoe lekkerder ze zijn, hoe meer mankementen ze hebben.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ja, als je een ding moet kunnen als GoT karakter is het wel naaienquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:29 schreef ZodiaX het volgende:
Wil wel eens gaan, naa elf fantasy fair of zo, maar dan niet als gewone geklede malloot.
Wel met een kostuum, iets in de trant van een gewone Game of thrones warrior.
Maar ja, ik kan totaal niet naaien of zo dus kom ook niet zo makkelijk aan zo'n kostuum.
Niets mis mee.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:54 schreef SuperwormJim het volgende:
Volwassen mensen die een doorgeslagen verkleedpartij houdenEn dan ook nog met een stalen gezicht durven te beweren dat daar niets mis mee is
Heb jij er last van ofzo? Jezus, laat mensen toch lekker doen wat ze willen, ze doen er niemand kwaad mee.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:54 schreef SuperwormJim het volgende:
Volwassen mensen die een doorgeslagen verkleedpartij houdenEn dan ook nog met een stalen gezicht durven te beweren dat daar niets mis mee is
Iedereen heeft een innerlijk kind. Dat de jouwe andere keuzes maakt, prima.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:54 schreef SuperwormJim het volgende:
Effe zoeken op google en je vind zat spul bv deze.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:29 schreef ZodiaX het volgende:
Wil wel eens gaan, naa elf fantasy fair of zo, maar dan niet als gewone geklede malloot.
Wel met een kostuum, iets in de trant van een gewone Game of thrones warrior.
Maar ja, ik kan totaal niet naaien of zo dus kom ook niet zo makkelijk aan zo'n kostuum.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |