Wie heeft het recht te bepalen dat ik geen mensen neer mag schieten.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:24 schreef Sjeen het volgende:
wie heeft het recht te bepalen wie zich voortplant?
het land waarin het gebeurt, wmb volgens de standaard en richtlijnen die zijn opgesteld door de technocratische onderzoeksinstellingen,quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:24 schreef Sjeen het volgende:
wie heeft het recht te bepalen wie zich voortplant?
precies, dat is zo bepaald door mensen die logisch nadenken, iets wat met geboorteregulatie niet is gebeurt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wie heeft het recht te bepalen dat ik geen mensen neer mag schieten.
lul op drumstel vergelijkingquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wie heeft het recht te bepalen dat ik geen mensen neer mag schieten.
jaja... en wat waren de criteria?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:25 schreef leeell het volgende:
[..]
het land waarin het gebeurt, wmb volgens de standaard en richtlijnen die zijn opgesteld door de technocratische onderzoeksinstellingen,
Ik zal het nogmaals herhalen want het dringt kennelijk niet door, nu kort en bondig:quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:25 schreef leeell het volgende:
[..]
het land waarin het gebeurt, wmb volgens de standaard en richtlijnen die zijn opgesteld door de technocratische onderzoeksinstellingen,
Stabiliteit gezin (strafblad ?)quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:26 schreef Sjeen het volgende:
[..]
lul op drumstel vergelijking
[..]
jaja... en wat waren de criteria?
1: eens is de vergrijzing voorbij, mooi punt om in te stappenquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zal het nogmaals herhalen want het dringt kennelijk niet door, nu kort en bondig:
a) In het Westen hebben we juist behoefte aan een jonge, nieuwe bevolking. We krijgen dalijk een groot probleem door de vergrijzing
b) Het is gevaarlijk als een staat gaat bepalen wie zich voortplant en wie niet. Dan heeft de staat dus beschikking over jouw lichaam, indirect, en dat is in strijd met de Grondwet dit om mensen te beschermen. Juist voor dit soort ideeën.
kut... dan moet ik dus met terugwerkende kracht aborterenquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:28 schreef leeell het volgende:
[..]
Stabiliteit gezin (strafblad ?)
Financiën (genoeg geld voor kind, hoeft niet veel te zijn, gewoon minimum voor opvoeding)
werk (geen uitkeringstrekkers)
tijd (niet allebei 9-5 doordeweeks en kind stallen bij opvang)
opleidingsniveau (als positieve factor voor voorgaande dingen hoger is niet perse beter)
etc etc etc
hier kan je lollig over doen, maar als je aan deze punten niet voldoet had je beter geen kind kunnen nemen (immer zijn deze criteria dingen die je sowieso in acht moet nemen voordat je aan kinderen begint me dunkt)quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:30 schreef Sjeen het volgende:
[..]
kut... dan moet ik dus met terugwerkende kracht aborteren
wat snap je niet aan technocratie ?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:31 schreef SkryZx het volgende:
Geweldig idee. En als Wilders aan de macht komt mogen alle buitenlanders geen kinderen meer in Nederland!
Misschien hadden jouw ouders jou maar beter niet kunnen krijgen, zelfs niet onder hun omstandigheden.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:31 schreef leeell het volgende:
[..]
hier kan je lollig over doen, maar als je aan deze punten niet voldoet had je beter geen kind kunnen nemen (immer zijn deze criteria dingen die je sowieso in acht moet nemen voordat je aan kinderen begint me dunkt)
En dat bepaal jij?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:31 schreef leeell het volgende:
[..]
hier kan je lollig over doen, maar als je aan deze punten niet voldoet had je beter geen kind kunnen nemen (immer zijn deze criteria dingen die je sowieso in acht moet nemen voordat je aan kinderen begint me dunkt)
onderbouwing ?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:32 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Misschien hadden jouw ouders jou maar beter niet kunnen krijgen, zelfs niet onder hun omstandigheden.
Je doet ontzettend elitair, hebt geen idee van hoe de wereld en democratie in elkaar steekt en bent met je gedachten minstens zo gevaarlijk als Hitler en co.quote:
Ik snap niks van technocratie, nu wel. Bedankt TS!quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:32 schreef leeell het volgende:
[..]
wat snap je niet aan technocratie ?
svp ontopic of wegwezen.
waarom, ik geef nadrukkelijk aan dat ik dit niet kan bewerkstelligen, daarom de slimste mensen uit alle hoeken bijeenbrengen en hierover laten discussiëren, wat een vreemde vergelijking, ik acht niemand minderwaardigquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:34 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Je doet ontzettend elitair, hebt geen idee van hoe de wereld en democratie in elkaar steekt en bent met je gedachten minstens zo gevaarlijk als Hitler en co.
het is lastig, absoluut, maar ik geloof heilig dat dit beter is.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het wel vreemd dat sommige mensen door hun kinderwens zo blind zijn voor hun niet zo fantastische situatie die ze te bieden hebben. Meer mensen zouden er rationeel over moeten nadenken voor ze begonnen. Maar ze dwingen dat te doen of de overheid voor ze laten denken gaat inderdaad te ver.
je moet op eigen initiatief, voorafgaande aan de zwangerschap al laten evalueren.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:38 schreef DonJoris het volgende:
Ja inderdaad er zou een wet moeten komen op illegale zwangerschappen, als je jezelf niet meld bij 3 maanden zwangerschap, hoppa een fikse boete. En als je je wel meld kunnen de doctoren evalueren of je wel geschikt bent voor het ouderschap.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:35 schreef leeell het volgende:
[..]
waarom, ik geef nadrukkelijk aan dat ik dit niet kan bewerkstelligen, daarom de slimste mensen uit alle hoeken bijeenbrengen en hierover laten discussiëren, wat een vreemde vergelijking, ik acht niemand minderwaardig
dat klopt, net als dat 16jarige geen auto mogen rijden, niks met minderwaardig te makenquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]maar ze mogen geen kinderen maken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |