Wie heeft het recht te bepalen dat ik geen mensen neer mag schieten.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:24 schreef Sjeen het volgende:
wie heeft het recht te bepalen wie zich voortplant?
het land waarin het gebeurt, wmb volgens de standaard en richtlijnen die zijn opgesteld door de technocratische onderzoeksinstellingen,quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:24 schreef Sjeen het volgende:
wie heeft het recht te bepalen wie zich voortplant?
precies, dat is zo bepaald door mensen die logisch nadenken, iets wat met geboorteregulatie niet is gebeurt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wie heeft het recht te bepalen dat ik geen mensen neer mag schieten.
lul op drumstel vergelijkingquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wie heeft het recht te bepalen dat ik geen mensen neer mag schieten.
jaja... en wat waren de criteria?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:25 schreef leeell het volgende:
[..]
het land waarin het gebeurt, wmb volgens de standaard en richtlijnen die zijn opgesteld door de technocratische onderzoeksinstellingen,
Ik zal het nogmaals herhalen want het dringt kennelijk niet door, nu kort en bondig:quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:25 schreef leeell het volgende:
[..]
het land waarin het gebeurt, wmb volgens de standaard en richtlijnen die zijn opgesteld door de technocratische onderzoeksinstellingen,
Stabiliteit gezin (strafblad ?)quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:26 schreef Sjeen het volgende:
[..]
lul op drumstel vergelijking
[..]
jaja... en wat waren de criteria?
1: eens is de vergrijzing voorbij, mooi punt om in te stappenquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zal het nogmaals herhalen want het dringt kennelijk niet door, nu kort en bondig:
a) In het Westen hebben we juist behoefte aan een jonge, nieuwe bevolking. We krijgen dalijk een groot probleem door de vergrijzing
b) Het is gevaarlijk als een staat gaat bepalen wie zich voortplant en wie niet. Dan heeft de staat dus beschikking over jouw lichaam, indirect, en dat is in strijd met de Grondwet dit om mensen te beschermen. Juist voor dit soort ideeën.
kut... dan moet ik dus met terugwerkende kracht aborterenquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:28 schreef leeell het volgende:
[..]
Stabiliteit gezin (strafblad ?)
Financiën (genoeg geld voor kind, hoeft niet veel te zijn, gewoon minimum voor opvoeding)
werk (geen uitkeringstrekkers)
tijd (niet allebei 9-5 doordeweeks en kind stallen bij opvang)
opleidingsniveau (als positieve factor voor voorgaande dingen hoger is niet perse beter)
etc etc etc
hier kan je lollig over doen, maar als je aan deze punten niet voldoet had je beter geen kind kunnen nemen (immer zijn deze criteria dingen die je sowieso in acht moet nemen voordat je aan kinderen begint me dunkt)quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:30 schreef Sjeen het volgende:
[..]
kut... dan moet ik dus met terugwerkende kracht aborteren
wat snap je niet aan technocratie ?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:31 schreef SkryZx het volgende:
Geweldig idee. En als Wilders aan de macht komt mogen alle buitenlanders geen kinderen meer in Nederland!
Misschien hadden jouw ouders jou maar beter niet kunnen krijgen, zelfs niet onder hun omstandigheden.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:31 schreef leeell het volgende:
[..]
hier kan je lollig over doen, maar als je aan deze punten niet voldoet had je beter geen kind kunnen nemen (immer zijn deze criteria dingen die je sowieso in acht moet nemen voordat je aan kinderen begint me dunkt)
En dat bepaal jij?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:31 schreef leeell het volgende:
[..]
hier kan je lollig over doen, maar als je aan deze punten niet voldoet had je beter geen kind kunnen nemen (immer zijn deze criteria dingen die je sowieso in acht moet nemen voordat je aan kinderen begint me dunkt)
onderbouwing ?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:32 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Misschien hadden jouw ouders jou maar beter niet kunnen krijgen, zelfs niet onder hun omstandigheden.
Je doet ontzettend elitair, hebt geen idee van hoe de wereld en democratie in elkaar steekt en bent met je gedachten minstens zo gevaarlijk als Hitler en co.quote:
Ik snap niks van technocratie, nu wel. Bedankt TS!quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:32 schreef leeell het volgende:
[..]
wat snap je niet aan technocratie ?
svp ontopic of wegwezen.
waarom, ik geef nadrukkelijk aan dat ik dit niet kan bewerkstelligen, daarom de slimste mensen uit alle hoeken bijeenbrengen en hierover laten discussiëren, wat een vreemde vergelijking, ik acht niemand minderwaardigquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:34 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Je doet ontzettend elitair, hebt geen idee van hoe de wereld en democratie in elkaar steekt en bent met je gedachten minstens zo gevaarlijk als Hitler en co.
het is lastig, absoluut, maar ik geloof heilig dat dit beter is.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het wel vreemd dat sommige mensen door hun kinderwens zo blind zijn voor hun niet zo fantastische situatie die ze te bieden hebben. Meer mensen zouden er rationeel over moeten nadenken voor ze begonnen. Maar ze dwingen dat te doen of de overheid voor ze laten denken gaat inderdaad te ver.
je moet op eigen initiatief, voorafgaande aan de zwangerschap al laten evalueren.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:38 schreef DonJoris het volgende:
Ja inderdaad er zou een wet moeten komen op illegale zwangerschappen, als je jezelf niet meld bij 3 maanden zwangerschap, hoppa een fikse boete. En als je je wel meld kunnen de doctoren evalueren of je wel geschikt bent voor het ouderschap.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:35 schreef leeell het volgende:
[..]
waarom, ik geef nadrukkelijk aan dat ik dit niet kan bewerkstelligen, daarom de slimste mensen uit alle hoeken bijeenbrengen en hierover laten discussiëren, wat een vreemde vergelijking, ik acht niemand minderwaardig
dat klopt, net als dat 16jarige geen auto mogen rijden, niks met minderwaardig te makenquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]maar ze mogen geen kinderen maken...
wat snap je niet aan technocratie ?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:39 schreef Kola het volgende:
Dan mag je ook geen kinderen krijgen als je lelijk bent, want stel dat ze jouw genen hebben en daarom later gepest zullen worden. Verknipte kinderen in wording.
Dus helaas TS, geen kinderen voor jou.
lelijk is geen maatstaf.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:39 schreef Kola het volgende:
Dan mag je ook geen kinderen krijgen als je lelijk bent, want stel dat ze jouw genen hebben en daarom later gepest zullen worden. Verknipte kinderen in wording.
Dus helaas TS, geen kinderen voor jou.
tuurlijk wel sufferd... ze zijn het niet waard om voor nageslacht te zorgen, dus ze zijn minderwaardig.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:40 schreef leeell het volgende:
[..]
dat klopt, net als dat 16jarige geen auto mogen rijden, niks met minderwaardig te maken
minderwaardig is zo'n overtrokken term die absoluut niet van toepassing is, als je iets niet aankan moet je dat (nog) niet doen, klaarquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
tuurlijk wel sufferd... ze zijn het niet waard om voor nageslacht te zorgen, dus ze zijn minderwaardig.
Mensen die de capaciteiten niet hebben voor het wetenschappelijk onderwijs mogen ook niet studeren. Waarom mag je wel opvoeden als je daar de capaciteiten niet voor hebt?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
tuurlijk wel sufferd... ze zijn het niet waard om voor nageslacht te zorgen, dus ze zijn minderwaardig.
Hoe bepaal je of iemand de capaciteiten niet heeft? Kunnen opvoeden heeft geen flikker te maken met geld of opleidingsniveau.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mensen die de capaciteiten niet hebben voor het wetenschappelijk onderwijs mogen ook niet studeren. Waarom mag je wel opvoeden als je daar de capaciteiten niet voor hebt?
onzin !quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:46 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hoe bepaal je of iemand de capaciteiten niet heeft? Kunnen opvoeden heeft geen flikker te maken met geld of opleidingsniveau.
Randvoorwaarden stellen, net als een diploma doet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:46 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hoe bepaal je of iemand de capaciteiten niet heeft? Kunnen opvoeden heeft geen flikker te maken met geld of opleidingsniveau.
Hoeft niet, je moet gewoon mensen vooraf testen of ze bekwaam zijn om kinderen te krijgen. Waarom moet je wel een rijbewijs halen terwijl de verantwoordelijkheid in geen verhouding staat tot het krijgen van kinderen en mag iedereen wel zomaar kinderen op de wereld zetten.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jij wilt dus naar de situatie zoals in China met geboortebeperking. Dat lijkt me tamelijk onmogelijk gezien ons wettenstelsel.
dat is zo'n beetje de samenvatting van het topic inderdaad.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:49 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hoeft niet, je moet gewoon mensen vooraf testen of ze bekwaam zijn om kinderen te krijgen. Waarom moet je wel een rijbewijs halen terwijl de verantwoordelijkheid in geen verhouding staat tot het krijgen van kinderen en mag iedereen wel zomaar kinderen op de wereld zetten.
voor die drie maaltijden per dag (dat gaat overigens pas gelden tegen de tijd dat het kind een jaar is, daarvoor zijn luiers een grotere kostenpost) hoef je geen kapitalen te verdienen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:47 schreef leeell het volgende:
[..]
onzin !
als je geen 3 maaltijden per dag voor je kind kan voorschotelen moet je geen kind krijgen punt
opleidingsniveau is wel een goede leidraad voor stabiliteit en capaciteit ( zoals aangegeven is dit geen verplicht punt en is de hoogte van de opleiding ook geen breekpunt)
maar het draagt wel allemaal bij aan een compleet beeld van de ouders.
Klopt, maar je ziet soms genoeg situaties waarvan je vooraf al had kunnen voorspellen dat het hopeloos verkeerd zou aflopen. Waarom mag je daar vooraf niet op selecteren. Waarom eerst wachten tot het misgaat?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:46 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Is hetzelfde dat henk en ingrid mogen stemmen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:49 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hoeft niet, je moet gewoon mensen vooraf testen of ze bekwaam zijn om kinderen te krijgen. Waarom moet je wel een rijbewijs halen terwijl de verantwoordelijkheid in geen verhouding staat tot het krijgen van kinderen en mag iedereen wel zomaar kinderen op de wereld zetten.
Omdat het ook mis kan gaan als de baby net geboren is?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:51 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Klopt, maar je ziet soms genoeg situaties waarvan je vooraf al had kunnen voorspellen dat het hopeloos verkeerd zou aflopen. Waarom mag je daar vooraf niet op selecteren. Waarom eerst wachten tot het misgaat?
Ik zie meer situaties waarvan ik verwacht had dat het hopeloos verkeerd zou gaan die het gewoon redden. En kinderen van mensen die glansrijk geslaagd zouden zijn voor de leelltest mislukken...quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:51 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Klopt, maar je ziet soms genoeg situaties waarvan je vooraf al had kunnen voorspellen dat het hopeloos verkeerd zou aflopen. Waarom mag je daar vooraf niet op selecteren. Waarom eerst wachten tot het misgaat?
Ik creeer niets en zeker geen hellend vlak. iedereen mag nog steeds kinderen krijgen nadat ze getoetst zijn aan criteria die wij als maatschappij stellen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Is hetzelfde dat henk en ingrid mogen stemmen.
Je creëert een hellend vlak en op een gegeven moment wordt je wakker en besef je dat je geen flikker meer mag doen behalve datgene wat je opgedragen wordt.
En dat zal niet bijster veel zijn vrees ik.
Als je toetsen in het leven gaat roepen voor dat creëer je echt wel een hellend vlak.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:55 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik creeer niets en zeker geen hellend vlak. iedereen mag nog steeds kinderen krijgen nadat ze getoetst zijn aan criteria die wij als maatschappij stellen.
Misschien wel, interesseert me weinig als ik zulke verhalen leesquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als je toetsen in het leven gaat roepen voor dat creëer je echt wel een hellend vlak.
Mijn hart keert om als ik denk aan zo'n meisje die gezegend is met twee van zulke ouders.quote:Klacht Bureau Jeugdzorg: Jeugdzorg maakt meer kapot dan je lief is……
Mijn dochter van 17 lag in het ziekenhuis in Utrecht. Haar gezondheid was dramatisch slecht maar ze kon met ontslag. ik kon haar door ziekte niet ophalen en vader had andere prioriteiten…vrijheid !….Het AZU heeft een zorgmelding gedaan bij het AMK. Jeugdzorg is die zelfde avond/nacht naar het AZU gekomen en hebben zonder mij in kennis te stellen mijn dochter elders geplaatst. Daar waar een bed was. Een inrichting voor kinderen met ernstige gedragsproblematiek.
Ik heb vader gedwongen haar daar op te halen omdat hij wel de mogelijkheid had voor mijn dochter te zorgen. Vader heeft haar uiteindelijk opgehaald en vanaf dag 1 gezegd dat zijn vrijheid en groot goed was. Mijn dochter voelde zich schuldig en bezwaard dat ze bij hem was en haar werd het zwijgen opgelegd. vader verliet de woning structureel en mijn dochter moest zwijgen tegen mij. Op een dag kreeg ik er licht van en heb de zaak aangezwengeld bij BJZ. Vaders verbale kracht, alleen maar woorden, en veel leugens (pathologisch) hebben er voor gezorgd dat BJZ niet aan waarheidsvinding deed en alles klakkeloos overnam wat vader op geraffineerde strategische wijze verkondigde, vader kreeg vrij spel en met mijn dochter ging het slechter, Ze viel kilo’s af en had nog maar een krap BMI van 14. De fokus lag echter op mij en BJZ heeft mij gekwalificeerd als te bezorgde, doorgeslagen moeder terwijl ik alsmaar signalen uit bleef zenden dat ijn dochter in nood was. Ik wilde dat BJZ daar zelf geen kijken en het AMK inschakelen. maar dat kan als moeder niet als BJZ al in beeld is. Niets kon ik.Mijn dochter liep na maanden weg bij vader en toen bleek dat ze inderdaad verwaarloost was. Erger nog. Ze is weer opgenomen en heeft 3 maanden sondevoeding gehad en komt weer op gewicht.Inmiddels is (te laat ) de Raad betrokken omdat ik BJZ in overleg met mijn dochter aan de kant heb gezet. Toen kon plots de Raad wel ingezet worden en werd de optie van een OTS besproken.Het onderzoek is ook geweest en was een uitputting. Hoe erg als je als betrokken bezorgde moeder wordt afgedaan en je zelfs nog moet verdedigen……Walgelijk wat BJZ hier veroorzaakt heeft en dit is een tipje van het verhaal.
Gewenste oplossing
BJZ moet doorgelicht worden door de inspectie. De dame die onze zaak , het belang van mijn dochter zou behartigen was net over de 20 zonder enige ervaring. ik wilde een andere medewerkster omdat ik vond dat ze te kort kwam en heb dat openlijk besproken. Vanaf dat moment was er niets meer te bespreken. Ze maken zich schuldig aan macht, hangen vast in protocollen, kunnen amper zonder protocol en niet anticiperen op de situatie en zijn erg star.
Eens.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:03 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Misschien wel, interesseert me weinig als ik zulke verhalen lees
[..]
Mijn hart keert om als ik denk aan zo'n meisje die gezegend is met twee van zulke ouders.
Dan wordt ik alleen maar gesterkt in mijn overtuiging dat er een groep mensen is die je moet uitsluiten voor nageslacht
Wat maakt mij het uit wie steken laat vallen. Die ouders zijn beide zum kotsen, jeugdzorg doet geen flikker en wie bekommert zich eigenlijk om zo'n meisje?quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Eens.
Maar..... Je hoort alleen de horror verhalen omtrent jeugdzorg.
Geloof me, ik ben totaal geen fan van die "organisatie" maar om daarom een screening voor potentiële ouders in het leven te gaan roepen vind ik een beetje te ver gaan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |