dankjequote:Op donderdag 21 juni 2012 10:36 schreef Klipnap het volgende:
[..]
http://josh.agarrado.net/music/anime/index.php?startswith=E
Noten
http://tabs.ultimate-guitar.com/e/elfen_lied/lilium_crd.htm
Akkoorden
quote:
Wij zijn nog onbekend... dat wil zeggen, jullie zijn nog onbekend. Ik zing niet, bespeel geen instrument... ik blijf erbuitenquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Denk dat de jostiband nog meer rep dan ons heeft
en niet FO(otaku)MC?quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:11 schreef Klipnap het volgende:
FAMC klinkt als een extremistische sekte die moslims wil uitmoorden ofzo
Fascistische Anti Moslim Club? Hmmmquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:11 schreef Klipnap het volgende:
FAMC klinkt als een extremistische sekte die moslims wil uitmoorden ofzo
Definieer raar lachen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:13 schreef Klipnap het volgende:
Wtf iedereen vindt mij nu een mongool omdat ik raar lach. Weten zij veel dat ik Colors heb opstaan![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:13 schreef Klipnap het volgende:
Wtf iedereen vindt mij nu een mongool omdat ik raar lach. Weten zij veel dat ik Colors heb opstaan![]()
Kan niet, ik speel al basgitaar. En hou niet van zingen. Nu nog een blauw-wit gestreepte onderbroek zien te vinden!quote:
Werken. En bijslapen. Maar ze belden net dat het kakweer is dus niemand komt vanmiddag dus ik hoef pas om 5 uur te beginnen. Jormungand krijg ik dus vandaag wel af!quote:
Ik ook, hoewel ik wel heb gemerkt dit seizoen dat 3 series wel mijn limiet is, wil ik ook nog andere dingen er naast doen. Volgend seizoen ziet er niet heel denderend uit dus ik denk dat ik dan maar twee series ga doen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Balen. Succes man! Ik vind het al lang knap dat je het schrijven zo lang weet vol te houden.
JAAAAA! WEL!quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
We kunnen zoals /a/ colors gezongen heeft een of andere OP instrumenteel doen.
Zou wel minder lachwekkend zijn.
Haha. Nee.
Geen idee wat dat is en het is de herfst pas, dat zie ik dan welquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Als je maar wel Code:Breaker en K gaat doen in autumn season![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:43 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Kan niet, ik speel al basgitaar. En hou niet van zingen. Nu nog een blauw-wit gestreepte onderbroek zien te vinden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.have fun!
Code:Breaker, heeft een geniale manga.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:03 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is en het is de herfst pas, dat zie ik dan wel
quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Code:Breaker, heeft een geniale manga.
K, original anime.
Leuk, maar nog steeds geen idee. Ik zie alleen algemene vechtscènes en explosies dus ga nog geen oordeel geven.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Code:Breaker, heeft een geniale manga.
K, original anime.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:47 schreef Klipnap het volgende:
Waarom moeten die klootzakken NU kleiduiven schieten, terwijl ik Engels moet leren?
Weet iemand nog heel relaxte muziek?
Waarom moeten die klootzakken NU kleiduiven schieten, terwijl ik Engels moet leren?
Alles van Kokia, is een zangeres. En natuurlijk Miaou, heerlijke relaxte post-rock!quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:47 schreef Klipnap het volgende:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:54 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Die werkt niet
GO GO MANIAC werkt ook niet echt mee.
Enya - May it bequote:Op donderdag 21 juni 2012 16:07 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb maar mijn LOTR afspeellijst opgezet. Alleen Shelob's Lair is niet erg rustgevend.
Anduril![]()
Concerning Hobbits
Kan je beter mijn adviezen opzetten.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:07 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb maar mijn LOTR afspeellijst opgezet. Alleen Shelob's Lair is niet erg rustgevend.
Anduril![]()
Concerning Hobbits
Ik heb een CD van Enyaquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Enya - May it be
Sowieso, alle liedjes van Enya.
Wij hebben thuis meerdere CD's van Enya.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:09 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik heb een CD van Enyaook een goed idee.
ja diequote:Op donderdag 21 juni 2012 16:11 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Orinoco Flow bedoel je. Die staat nu op.
Caribbean Blue
Die NAMENquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:16 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn Madoka/Mami-sectie.
niet de go ahead and fapquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:16 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn Madoka/Mami-sectie.
Het moest natuurlijk 'acrobatic' zijn maar ik was er met mijn hoofd niet helemaal bij. Toen ik het ontdekte vond ik het zo grappig dat ik het maar liet staanquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:16 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Die NAMEN
Mamiass... mami aerobatics
Beide zijn even grappigquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het moest natuurlijk 'acrobatic' zijn maar ik was er met mijn hoofd niet helemaal bij. Toen ik het ontdekte vond ik het zo grappig dat ik het maar liet staan
Ja, want ik kom echt ruimte tekort. In de praktijk spreid ik ook niet echt tussen meerdere partities, dus het nut ontgaat me dan.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:18 schreef Arashimashou het volgende:
Verder nog: 99 mindfuck movies
En heb je maar een partitie?
Ja.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:19 schreef blessed19 het volgende:
Er was ook ooit eens een japans anti kerstmis nummer, best komisch gedaan. Weet iemand waar ik het over heb?
geen /ext3 in gebruik?quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, want ik kom echt ruimte tekort. In de praktijk spreid ik ook niet echt tussen meerdere partities, dus het nut ontgaat me dan.
In Linux heb ik dat weer wel. /home op een aparte ext4 partitie, / ook ext4 en /boot op een ext2 partitie.
Ik ken alleen Christmas in Japan... best wel zwak is datquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:19 schreef blessed19 het volgende:
Er was ook ooit eens een japans anti kerstmis nummer, best komisch gedaan. Weet iemand waar ik het over heb?
Mami:quote:
teenquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:20 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik ken alleen Christmas in Japan... best wel zwak is dat
[..]
Mami:
[ afbeelding ]
Gelwedigquote:
Bij Heino twijfel ik tussenquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:22 schreef Klipnap het volgende:
Ik ben opgevoed met Heino![]()
Dit moeten jullie luisteren. Niet moeders mooiste, maar een stem uit de hemel.
Sssht.quote:
Mooiquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:22 schreef Klipnap het volgende:
Huh, of je vindt 'm goed, of je vindt 'm hard zuigen, of het boeit je geen reet. Waarom zou je niks zeggen?quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mooi
Dat nummer dan. Over Heino laat ik me niet uit
Niks mis met een Albino!quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:22 schreef Klipnap het volgende:
Een beetje de Duitse Frans Bauer.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:25 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Huh, of je vindt 'm goed, of je vindt 'm hard zuigen, of het boeit je geen reet. Waarom zou je niks zeggen?
Guilty Crown.. ;_; Inoriquote:
De duitse ronnie tober zal je zeker bedoelen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een beetje de Duitse Frans Bauer.
Niks voor mij.
Hyadain en Nichijouquote:
Wauw. Zonder te dissen, ik denk dat jij echt de enige bent die dit denkt. Ik zou zeggen dat juist de characters (samen met de plotlijn) dé reden is dat GC zuigt. De rest van de productiewaarden zijn in 99% van de gevallen namelijk super!quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Waar blijft mijn Guilty Crown S2? Idc dat het verhaal slecht was, characters waren imo geweldig
Jaquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:39 schreef robin007bond het volgende:
Ben ik de enige die de Rebuild filmreeks veel slechter vind dan de originele anime en End of Evangelion?
Ben het zo ongeveer met alles wat je zegt eens, en ze hadden er zeker veel mee meer kunnen doen, maar Japan was er niet zo gek op blijkbaar.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:37 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Wauw. Zonder te dissen, ik denk dat jij echt de enige bent die dit denkt. Ik zou zeggen dat juist de characters (samen met de plotlijn) dé reden is dat GC zuigt. De rest van de productiewaarden zijn in 99% van de gevallen namelijk super!
Inori is in totaal 10 minuten interessant geweest en het enige goeie aan haar is het feit dat ze triphop zingt![]()
De rest van de karakters... mja het had gewoon beter gekund want er is zeker wel veel potentie maar bijzonder slecht uitgewerkt. Of misschien niet slecht uitgewerkt maar vanwege teveel shit en plotlijnen en wtfbbq in één aflevering proppen voor twee seizoenen lang zorgt voor te weinig uitdieping van de personages.
*mompelt iets over Shinji*quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ben het zo ongeveer met alles wat je zegt eens, en ze hadden er zeker veel mee meer kunnen doen, maar Japan was er niet zo gek op blijkbaar.
Ik zou wel een anime adaption van die visual novel willen zien trouwens. Shu was trouwens de grootste reden waarom ik Guilty Crown zo vet vond. Is eens wat anders dan je standaard badass dominante MC, die overigens overused is.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:41 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik hoef ze niet te zien, door Taylor Lautner is mijn leven compleet
[..]
[..]
[..]
omdat aantal notes en het wel een klote naam isquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:48 schreef robin007bond het volgende:
De_dakgoot/SuperPanda, waarom heb je eigenlijk een nieuw account?
Och, ik heb 55 notesquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:49 schreef SuperPanda het volgende:
[..]
omdat aantal notes en het wel een klote naam is
Vooruit, omdat je het vraagt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:47 schreef SuperPanda het volgende:
[..]
zometeen weer een hele stormload aan die taylor plaatjes zekers?
per keerquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:51 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Vooruit, omdat je het vraagt.
[ afbeelding ]
Die notes he... moet je daar eenmalig voor betalen zodat je vanaf dat punt alle notes kunt bekijken die je krijgt, of werkt het per keer?
Hm... ik weet niet, ik ben momenteel nog bezig met het veroveren van de wereld in CIV3... al maanden trouwens... ik ben wel benieuwd hoeveel speeluren het straks gaat aangevenquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:54 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb 7
Enya's band heette trouwens Clannad
En, omdat SuperPanda het zo vriendelijk vroeg:
[ afbeelding ]
en daarna civ5quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:55 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hm... ik weet niet, ik ben momenteel nog bezig met het veroveren van de wereld in CIV3... al maanden trouwens... ik ben wel benieuwd hoeveel speeluren het straks gaat aangeven
Negert!... hmmm, ik heb wel meer bestandenquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En inderdaad. Dat wist ik. Ze hebben ook een liedje met de titel 'Robin' volgens mij.
[ afbeelding ]
Ik heb je verslagen, Arashi.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Negert!... hmmm, ik heb wel meer bestanden
Oh, ik heb overigens ook een folder met de naam 'more loli' van ~3GB... maar die telt niet gezien ik die niet zelf samengesteld heb.
Doe net alsof je het interessant vindt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:12 schreef Klipnap het volgende:
FUU
dat wordt een onvoldoende. Ik heb net zoveel concentratie als Yui.
Zeer interessant, het Engelse woord voor "voorouderlijk".quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Doe net alsof je het interessant vindt.
The Ancestral Racequote:Op donderdag 21 juni 2012 17:18 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Zeer interessant, het Engelse woord voor "voorouderlijk".
Mijn raam is veel interessanter.
Lijkt mij inderdaad een uitstekende ruilquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Engels leren..wil je ruilen? Mag jij 400 blz kunstgeschiedenis, en de stromingen en daarbij behorende kenmerken allemaal gaan leren.
Kunstgeschiedenisquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Engels leren..wil je ruilen? Mag jij 400 blz kunstgeschiedenis, en de stromingen en daarbij behorende kenmerken allemaal gaan leren.
quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad.
Je moet echt geflipt zijn wil je dat nog op WO doen.
Hivemindsquote:
Een hbo'er technische informatica verdient bijna 2x zo veel als een afgestuurde wo'er kunstgeschiedenisquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:40 schreef Arashimashou het volgende:
Niet haten op kunstgeschiedenis
Oke wel een beetje
Ja goed, over inkomsten had ik het nietquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een hbo'er technische informatica verdient bijna 2x zo veel als een afgestuurde wo'er kunstgeschiedenis
Gemiddeld genomen dan.
Klinkt als yaoiquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:43 schreef Lithia het volgende:
Heb een willekeurige manga gekocht. Eerste volume van 'neck and neck'. Wel cute.
Ik snap hem nietquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:48 schreef Arashimashou het volgende:
http://mangafox.me/manga/neck_and_neck/
Wut![]()
Dat is geen Manga, dat is Manwha.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:43 schreef Lithia het volgende:
Heb een willekeurige manga gekocht. Eerste volume van 'neck and neck'. Wel cute.
Een stripboekquote:
Oh no he didn't.quote:
Eens.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:05 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nederlandse series in het algemeen
GTSTquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:05 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nederlandse series in het algemeen
volgens wiki, chineesquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:03 schreef Klipnap het volgende:
1/2 Prince is ook wel tof maar ik weet niet of het Chinees of Koreaans is
Huilen. Ik heb zoveel series gezien ondertussen, bijna vaker dan anime.quote:
In dit geval lach ik met ze meequote:Op donderdag 21 juni 2012 18:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
GTST
RTL lacht zich dood om het plebs dat er naar blijft kijken. Ondertussen stroomt het geld wel gewoon binnen voor ze.
Ik ookquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:08 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
In dit geval lach ik met ze mee
Wel geniaal van ze eigenlijk.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
GTST
RTL lacht zich dood om het plebs dat er naar blijft kijken. Ondertussen stroomt het geld wel gewoon binnen voor ze.
Inderdaad. Het maakt niet uit hoe slecht de acteurs zijn of hoe het verhaal loopt. Het geld stroomt toch welquote:
Genderbenderquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:13 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ge meent er geen zak van...
Hana Kimi?
Ja, ik keek de taiwanese en de japanse doramaquote:
Haruhi uit Ouran Koukouquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ok.
Ik vind traps echt eng. Vooral als ik het eerst niet zie.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:18 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Haruhi uit Ouran Koukou![]()
[ afbeelding ]
Oké, maar dat was maar voor heel even.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:23 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Clannad heeft ook een trap.
Hoezo moet je voor een toets woordjes leren? Die woordjes horen er toch in te zitten, waarna het voornamelijk grammaticale vragen zijn, teksten begrijpen of teksten schrijven?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:35 schreef Klipnap het volgende:
Door het woord "collaboration" heb ik nu Gohan wa Okazoku in mijn hoofd
Nee, ook woordjesquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:41 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hoezo moet je voor een toets woordjes leren? Die woordjes horen er toch in te zitten, waarna het voornamelijk grammaticale vragen zijn, teksten begrijpen of teksten schrijven?
quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:43 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee, ook woordjes
Ik weet niet uit mijn hoofd wat subsequent in het NL is.
Wauw... het internet... het doet het!quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:43 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee, ook woordjes
Ik weet niet uit mijn hoofd wat subsequent in het NL is.
Ja want dat mag ik ook in de toets gebruikenquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:44 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wauw... het internet... het doet het!
http://nl.bab.la/woordenboek/engels-nederlands/subsequent
Omdat je moet lerenquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:43 schreef Klipnap het volgende:
Lithia, waarom sluit je mijn prachttopic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach ja, Arashi vergeet dat jij ruim 3 jaar jonger dan hem bentquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:44 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja want dat mag ik ook in de toets gebruiken
Hoe kun je het nu nog vergetenquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:44 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja want dat mag ik ook in de toets gebruiken
Ik dacht eigenlijk dat ze niet wist waar ze het kon opzoeken, waardoor ze het nooit te weten zou kunnen komenquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach ja, Arashi vergeet dat jij ruim 3 jaar jonger dan hem bent
Oh is dit je methodequote:Op donderdag 21 juni 2012 18:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hoe kun je het nu nog vergeten
Een keer opzoeken en je weet het inderdaad wel, maar dat wil niet zeggen dat ze ook de betekenis van een woord gelijk kent zonder het op te zoeken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hoe kun je het nu nog vergeten
Ik ben dommer (nog dommer? fuckquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een keer opzoeken en je weet het inderdaad wel, maar dat wil niet zeggen dat ze ook de betekenis van een woord gelijk kent zonder het op te zoeken.
Volgens mij ben je wel een pientere jongen, maar heb je een soort valse bescheidenheidquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik ben dommer (nog dommer? fuck) dan dat ik me doorgaans voordoe. Trap er niet in.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik ben dommer (nog dommer? fuck) dan dat ik me doorgaans voordoe. Trap er niet in.
Semiquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Volgens mij ben je wel een pientere jongen, maar heb je een soort valse bescheidenheid
Dat laatste heb ik heel mijn leven gehad. Deal with itquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:48 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
SemiErgens weet ik wel dat ik niet zo dom kan zijn, en dat ik ook liever heb dat mensen me minder slim inschatten dan dat ik ben. Aan de andere kant heb ik momenteel niet de juiste instelling om van enige intelligentie gebruik te maken. oid.
De enige reactie hierop zou een heel vies plaatje zijn van Dolan die 'deal with it' zegt terwijl hij een neefje ****** en **** met zijn ene arm en zijn ***** in een ************** waardoor het er nogal vies uitziet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik heel mijn leven gehad. Deal with it
Je hebt mensen die gewoon dat zetje nodig hebben. Net als mijn vader en ik. Dat soort mensen komen er uiteindelijk wel, maar dan net iets anders
Een vriendin die me zou motiveren zou me denk ik ook goed doen.
wutquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:56 schreef Easymodo het volgende:
[..]
But, but... It's not gay, if it's pretty <3.
Uncle dolanquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:58 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
De enige reactie hierop zou een heel vies plaatje zijn van Dolan die 'deal with it' zegt terwijl hij een neefje ****** en **** met zijn ene arm en zijn ***** in een ************** waardoor het er nogal vies uitziet.
[..]
wut
Dolanquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:58 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
De enige reactie hierop zou een heel vies plaatje zijn van Dolan die 'deal with it' zegt terwijl hij een neefje ****** en **** met zijn ene arm en zijn ***** in een ************** waardoor het er nogal vies uitziet.
[..]
wut
Hideyoshi was toch de enige trap? Of zijn zus ook?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:59 schreef Easymodo het volgende:
Heb ook met een groep baka to test gekeken. Er was 1 iemand die niet zoveel van anime wist en we pauzeerde even op het moment dat er 5 characters waren. 2 meisjes en 3 dudes, waarvan 2 traps. We vroegen dus of hij die dudes eruit kon halen, maar hij kwam niet verder dan 1.
Eigenlijk geen idee. Ik ken alleen Hideyoshiquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:00 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hideyoshi was toch de enige trap? Of zijn zus ook?
Verder is de anime gewoon kut
Niet slechtquote:
Hoax! Mugi speelt geen keyboard, ze dient gewoon thee op met h'r wenkbrauwen.quote:
JAquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:21 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Niet slecht
Maar beter dan... Ayumu?
http://www.cdjapan.co.jp/goods/goods_detail.html?KEY=NEOGDS-12534
quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:33 schreef Arashimashou het volgende:
Wat is deze![]()
![]()
http://asahiwa.jp/f/az_osaka_doll.html
quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:33 schreef Arashimashou het volgende:
Wat is deze![]()
![]()
http://asahiwa.jp/f/az_osaka_doll.html
Vertel.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:34 schreef Klipnap het volgende:
Man man GTST heeft vandaag een nieuw dieptepunt behaald
je hebt genoeg andere prachttopicsquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:43 schreef Klipnap het volgende:
Lithia, waarom sluit je mijn prachttopic
Rik is verliefd op Nuran die gaat trouwen met Bilal dus hij maakte steeds discriminerende opmerkingen naar hem.quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:38 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Rik is verliefd op Nuran die gaat trouwen met Bilal dus hij maakte steeds discriminerende opmerkingen naar hem.
Nina zette een tent op op hoge hakken met circusmuziek.
En Sjoerd krijgt geen lening van de bank omdat hij geen diploma heeft.
Spannend!!!
''U ZEGT NU DAT IEDEREEN ZONDER DIPLOMA DOM IS!''quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:38 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Rik is verliefd op Nuran die gaat trouwen met Bilal dus hij maakte steeds discriminerende opmerkingen naar hem.
Nina zette een tent op op hoge hakken met circusmuziek.
En Sjoerd krijgt geen lening van de bank omdat hij geen diploma heeft.
Spannend!!!
Hihi je keek het gewoon zelfquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
''U ZEGT NU DAT IEDEREEN ZONDER DIPLOMA DOM IS!''Wat een bagger serie, waarom kijkt mijn moeder het nog..
quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha. Die Sjoerd!!!
Sjoerd is ook wel een tokkienaam
Tering, die kerel doet me denken aan die ene gast van Supernatural (toffe serie overigens)..quote:
Hihi hij is tienervader.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hihi, hij lijkt op een tokkie.
Is zijn pa niet die domme dokter?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:47 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hihi hij is tienervader.
Hij heeft wel een rijke pa.
Ja die zijn zoon het ziekenhuis in sloeg omdat hij homo was.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:47 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Is zijn pa niet die domme dokter?
Hij zorgt voor werkvoorziening begrijp ikquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:49 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja die zijn zoon het ziekenhuis in sloeg omdat hij homo was.
Tienermoeders en vadersquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:47 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hihi hij is tienervader.
Hij heeft wel een rijke pa.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:49 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja die zijn zoon het ziekenhuis in sloeg omdat hij homo was.
Broken window fallacyquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:50 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hij zorgt voor werkvoorziening begrijp ik
Wajongers hebben de crisis niet veroorzaakt!!1!1quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tienermoeders en vaders!!!
[..]!!!
Oké, als dit GTST van de laatste jaren is weet ik weer genoeg. De laatste keer dat ik keek was het iets met IslamDating.
Misschien keek ik net op het verkeerde moment en zit de serie eigenlijk met heel veel prachtmomentenquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:51 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wajongers hebben de crisis niet veroorzaakt!!1!1
Moslim Love was ook een dieptepunt idd.
Hm...mooi.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Broken window fallacy
http://en.wikipedia.org/wiki/Parable_of_the_broken_window
Nee, er zit een vies doekje in, met koeienogen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien keek ik net op het verkeerde moment en zit de serie eigenlijk met heel veel prachtmomenten
Het wordt vaak als voorbeeld gebruikt om mensen te laten zien dat oorlog geen welvaart creëert.quote:
Behalve natuurlijk als de oorlog nog andere dingen met zich meebrengt... zoals meer gemotiveerde arbeiders die harder werken, hoewel dat natuurlijk in normale situaties vergezocht is.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het wordt vaak als voorbeeld gebruikt om mensen te laten zien dat oorlog geen welvaart creëert.
Dat is erg vergezocht. Tja, vaak wordt er wel geïnvesteerd in infrastructuur e.d. wat normaal gesproken uitgesteld wordt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:57 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Behalve natuurlijk als de oorlog nog andere dingen met zich meebrengt... zoals meer gemotiveerde arbeiders die harder werken, hoewel dat natuurlijk in normale situaties vergezocht is.
Volgens mij was zoiets wel te vinden in de US tijdens de tweede wereldoorlog. Toen de vrouwen de fabrieken binnenkwamen bleken deze wel meer te leveren.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is erg vergezocht. Tja, vaak wordt er wel geïnvesteerd in infrastructuur e.d. wat normaal gesproken uitgesteld wordt.
Gadver.quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:02 schreef Arashimashou het volgende:
Hup, Tsjechië, hup! Laat Ronaldo in z'n hempie staan.
edit: http://asahiwa.jp/f/luckystar_segakuji_saitama.html![]()
http://1999.co.jp/eng/quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:08 schreef Klipnap het volgende:
En Mugi heeft een kroon, zoals het hoort.
[ afbeelding ]
OMG HEBBEN
quote:Make a contract with Kyubey whenever you like!
From the popular anime 'Puella Magi Madoka Magica' comes a special Kyubey mascot with a sensor activated voice! The base he stands on is designed to look like a ring, and if you put your hand near it Kyubey will start speaking some of his lines from the series!
Create your contract with the lovable Kyubey, and keep him on your desk or shelf to enjoy whenever you like!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:31 schreef Klipnap het volgende:
http://www.1999.co.jp/eng/image/10072917a2/20/2
Nou, deze móet ik hebben!BaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is Asuka niet gewoon stom?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:37 schreef robin007bond het volgende:
Asuka is denk ik de ergste tsundere.
Als ik het ga uitleggen moet ik dat in spoilers doen. En ik weet dat jij het niet kan laten om die te lezen.quote:
Okquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als ik het ga uitleggen moet ik dat in spoilers doen. En ik weet dat jij het niet kan laten om die te lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:52 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ok
Haar hondje is zeker overleden?Nee ha... wacht even...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[..]
Ok
Haar hondje is zeker overleden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
Dat plaatje.
Als ik Gosick afheb kijk ik hemquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:56 schreef Arashimashou het volgende:
Klipnap, wanneer ga je Elfen Lied kijken? Voor iemand die de 'nagelscene' vervelend vond... hmmm...![]()
![]()
Cute.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:11 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie fig, maar Ohana was een saai character.
Hm... wat gaan we nog horen van user2quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:00 schreef Klipnap het volgende:
Cosplayen
Een goed topic voor jullie?
En robin, check KLB.
[..]
Ok
Haar hondje is zeker overleden?Bommmm dit is 3KB!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Ah, thanks.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:00 schreef Klipnap het volgende:
Cosplayen
Een goed topic voor jullie?
En robin, check KLB.
Rapfabriek
Schijt.quote:
Neequote:Op donderdag 21 juni 2012 22:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hebben jullie vroeger ook skittles geplant?
quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hebben jullie vroeger ook skittles geplant?
quote:
Die van net was een goedequote:Op donderdag 21 juni 2012 22:13 schreef robin007bond het volgende:
Jij mag het volgende topic openen, Klipnap.
Op voorwaarde dat je met een goede TT komt.
Hoezo bepaal jij dat?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:13 schreef robin007bond het volgende:
Jij mag het volgende topic openen, Klipnap.
Op voorwaarde dat je met een goede TT komt.
Vond ik niet. Sorry.quote:
Ik ben de beste lapo-hunter op aarde.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:13 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hoezo bepaal jij dat?
eh oke, is goed
Wij konden nog logisch nadenken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:13 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie dan nooit die reclame gezien waarin regenbogen uit skittles groeien?
Tja, wat moet ik daar nou op zeggenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vond ik niet. Sorry.
[..]
Ik ben de beste lapo-hunter op aarde.
sukkkeeeel... dat had men toch meteen door?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:14 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wij konden nog logisch nadenken.
Wat ik wel dacht was dat die rupsen/beestjes aan een visdraadje echt konden bewegen.
Man dat was een anticlimax
Ja, ik had wel door dat er geen regenbogen uit skittles groeien.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:15 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
sukkkeeeel... dat had men toch meteen door?
Je hebt gewoon geen fantasiequote:Op donderdag 21 juni 2012 22:16 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja, ik had wel door dat er geen regenbogen uit skittles groeien.
Ik tot groep 8quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:17 schreef robin007bond het volgende:
Ik was tot en met groep 4 religieus.
Dat was wel het ergste sprookje waar ik in heb geloofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |