Ja bedankt man, ik zit hier thuis, beetje te studeren.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:05 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Man man man, wat was het duidelijk dat eindexamens gedaan waren
Not tonight ladies, I'm just here to study!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja bedankt man, ik zit hier thuis, beetje te studeren.
Je moet toch watquote:
Het is nu niet moeilijk om te pakken wat je wilt. Soort grabbelton maar dan met net 18 jarige vrouwtjes. Lekkere tieten hebben die vrouwen, stevig en shit.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja bedankt man, ik zit hier thuis, beetje te studeren.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:10 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Het is nu niet moeilijk om te pakken wat je wilt. Soort grabbelton maar dan met net 18 jarige vrouwtjes. Lekkere tieten hebben die vrouwen, stevig en shit.
Seems legitquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:10 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Het is nu niet moeilijk om te pakken wat je wilt. Soort grabbelton maar dan met net 18 jarige vrouwtjes. Lekkere tieten hebben die vrouwen, stevig en shit.
Ook fijn om geen verhalen over je ex meer te zien.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:14 schreef dreamzk het volgende:
Eigenlijk best fijn om weer single te zijn. Vanavond weer de club hitten.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ook fijn om geen verhalen over je ex meer te zien.
Al tijd er niet meer over gebitched hierquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ook fijn om geen verhalen over je ex meer te zien.
Daarom juist.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:19 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Al tijd er niet meer over gebitched hier
Wanneer ga jij weer eens BF3 spelen ipv MW3?quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:21 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wanneer ga jij weer eens BF3 spelen ipv MW3?
Mooi, wanneer spreken we af blonde adonis?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:14 schreef dreamzk het volgende:
Eigenlijk best fijn om weer single te zijn. Vanavond weer de club hitten.
Wanneer jij wilt, club bedje is 24/7 geopend.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mooi, wanneer spreken we af blonde adonis?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:27 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wanneer jij wilt, club bedje is 24/7 geopend.
[..]
Deze mang gets 2 tumbs upquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:27 schreef dreamzk het volgende:
[..]
You can talk the talk, but can you walk the walk?quote:
Smoothquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:27 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Met een sigaret en aansteeklontjequote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:42 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hoe sturen jullie de raketten dan de lucht in?
En wat een teringhaat heb ik aan die grote vliegen die wel door je raam naar binnen kunnen vliegen maar te retarded zijn om door dezelfde opening eruit te vliegen en zodoende je s'ochtends wakker maken. Darwinisme
[..]
[..]
Iets met kloon..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:55 schreef Kutstudent het volgende:
Zou pringles al weten dat jij zijn tweelingbroertje bent Rijst?
iets met incest.quote:
Calvé Pindakaas, ik leef daar opquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
Dat moment als je een nieuwe pot pindakaas opent.
Calvé?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:02 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Calvé Pindakaas, ik leef daar op
Is er ook wat anders dan?quote:
wel ja?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja genoeg, maar die zijn niet te vreten.
allesquote:
sollyquote:
yepquote:
Geeft het zelfde gevoel als een 14 jarig maagd te offeren aan de god wodan die haar dan eerst met een bezemsteel inwendig voor bewerktquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
Alsof je tegenwoordig nog ergens een 14 jarige maagd kan vinden.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:10 schreef badboynova het volgende:
[..]
Geeft het zelfde gevoel als een 14 jarig maagd te offeren aan de god wodan die haar dan eerst met een bezemsteel inwendig voor bewerkt![]()
i know i know, i'm just a little sick perverd guy![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Gastquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:10 schreef badboynova het volgende:
[..]
Geeft het zelfde gevoel als een 14 jarig maagd te offeren aan de god wodan die haar dan eerst met een bezemsteel inwendig voor bewerkt![]()
Moest je deze week zelf koken?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:10 schreef badboynova het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Alsof je tegenwoordig nog ergens een 14 jarige maagd kan vinden.
Ik bedoel, kijk naar Titty, die was op haar 10e al ontmaagd door een mocro, en die was nog wel van de vorige generatie opgroeiende meiden. Kan je nagaan hoe het er een decennium later aan toegaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ja, jou verhaal ligt niet ver van mijn echte ontmaagding af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Goed van je, ben ook nog eens ongesteld dus je wilt geen ruzie met me vandaag.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:35 schreef Kutstudent het volgende:
Dit is echt een enorme valstrik dit. Elke opmerking die ik op dit moment kan bedenken zal resulteren in een enorme dramareeks dus ik ga er niet op in.
Dus je bent extra hitsig?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Goed van je, ben ook nog eens ongesteld dus je wilt geen ruzie met me vandaag.
Nee je gaat je gang maar.
No fucky fucky for 5 dollar for you todayquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hou maar opquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:41 schreef badboynova het volgende:
[..]
No fucky fucky for 5 dollar for you today
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je vergeet de bonkjes en sliertjes.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:43 schreef Kutstudent het volgende:
Je zal maar elke maand een week lang bloed lekken en allerlei pijntjes en alles hebben man.Wat een kutleven.
Wtf is dit nu weerquote:
Met mijn monsterpenert bloeden ze vaak wel even ja.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wtf is dit nu weer
Dit hoef je allemaal niet te vertellen hoor, die chickies van KK zijn allemaal net 16, dus hopelijk bloeien ze dan al
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wtf is dit nu weer
Dit hoef je allemaal niet te vertellen hoor, die chickies van KK zijn allemaal net 16, dus hopelijk bloeien ze dan al
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Met mijn monsterpenert bloeden ze vaak wel even ja.
quote:
quote:
quote:Je vinger tot aan het eerste kootje op je scherm leggen. Ik schijn, als vrouw zijnde, een piemel te hebben van 11 cm. Heb m alleen nog niet gevonden.
Kijk mn PI of ding onder mn profiel.quote:
Never mind, had hem al veranderdquote:
reactie 2 is ook wel fijnquote:
niks mis meequote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:53 schreef dreamzk het volgende:
DefQon 1 radio, fucking lekkere old school knallers. Nick en KK, jullie gaan het fijn vinden.
Yesquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://radio.q-dance.nl/
deze sexy lexy ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |