wel ja?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
Dat moment als je een nieuwe pot pindakaas opent.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja genoeg, maar die zijn niet te vreten.
allesquote:
sollyquote:
yepquote:
Geeft het zelfde gevoel als een 14 jarig maagd te offeren aan de god wodan die haar dan eerst met een bezemsteel inwendig voor bewerktquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
Dat moment als je een nieuwe pot pindakaas opent.
Alsof je tegenwoordig nog ergens een 14 jarige maagd kan vinden.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:10 schreef badboynova het volgende:
[..]
Geeft het zelfde gevoel als een 14 jarig maagd te offeren aan de god wodan die haar dan eerst met een bezemsteel inwendig voor bewerkt![]()
i know i know, i'm just a little sick perverd guy![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Gastquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:10 schreef badboynova het volgende:
[..]
Geeft het zelfde gevoel als een 14 jarig maagd te offeren aan de god wodan die haar dan eerst met een bezemsteel inwendig voor bewerkt![]()
Moest je deze week zelf koken?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:10 schreef badboynova het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Alsof je tegenwoordig nog ergens een 14 jarige maagd kan vinden.
Ik bedoel, kijk naar Titty, die was op haar 10e al ontmaagd door een mocro, en die was nog wel van de vorige generatie opgroeiende meiden. Kan je nagaan hoe het er een decennium later aan toegaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ja, jou verhaal ligt niet ver van mijn echte ontmaagding af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Goed van je, ben ook nog eens ongesteld dus je wilt geen ruzie met me vandaag.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:35 schreef Kutstudent het volgende:
Dit is echt een enorme valstrik dit. Elke opmerking die ik op dit moment kan bedenken zal resulteren in een enorme dramareeks dus ik ga er niet op in.
Dus je bent extra hitsig?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Goed van je, ben ook nog eens ongesteld dus je wilt geen ruzie met me vandaag.
Nee je gaat je gang maar.
No fucky fucky for 5 dollar for you todayquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hou maar opquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:41 schreef badboynova het volgende:
[..]
No fucky fucky for 5 dollar for you today
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |