quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:37 schreef SoldMayor het volgende:
Ik denk dat Portugal best wel eens het EK kan winnen.
Dan stop ik met voetbal kijken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:37 schreef SoldMayor het volgende:
Ik denk dat Portugal best wel eens het EK kan winnen.
Okequote:Op donderdag 21 juni 2012 22:19 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik kom je batta geven zometeen.
Ouwe zemmelpot.
Bezemm.
Kansloos.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nee joh ze hebben alleen tegen Duitsland van de toppers en verloren kansloos. Spanje, Italië, Frankrijk en Duitsland geven hun dikke bata
Portugal gaf alleen NL batta maar dat is geen maatstaafquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:19 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Kansloos.![]()
Duitsland kreeg 3 kansen en maakte er 3.
Portugal gaf batta.
Nederland.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Portugal gaf alleen NL batta maar dat is geen maatstaaf
Vanaf zijn 3de zit ie al in Italië volgens mijquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
IQ zegt niet zoveel vergeet niet dat hij uit een ander land komt ontzettend arm is opgegroeid en nu multi miljonair is. Als hij gewoon normaal was opgegroeid krijg je zulke dingen ook minder snel hij is al een wereldster vanaf zijn 17de.
Toch wel ja?quote:
Duidelijke taal dusquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:19 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik kom je batta geven zometeen.
Ouwe zemmelpot.
Bezemm.
Ik zat net te kijken idd, maar die shit is wack manquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:43 schreef SoldMayor het volgende:
Rapbattle met de user boven je
Epic topic.
Kom Nick Geezy, Mista Mista, BBQ-Stef en MichMich.
44 euro bij de MM, besteld bij Amazon dusquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vanaf zijn 3de zit ie al in Italië volgens mij. Maar hij is gewoon dwars, als een trainer zegt links, dan gaat hij gewoon naar rechts
[..]
Toch wel ja?
[..]
Duidelijke taal dus
[..]
Ik zat net te kijken idd, maar die shit is wack man. Sexy-Lexy zou die shit ook easy kunnen doen
Maar 44e valt toch wel mee? Welke editie heb je dan eigenlijk?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:13 schreef Cliffy het volgende:
[..]
44 euro bij de MM, besteld bij Amazon dus
Gewoon kaal, bij Amazon is ie 32quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar 44e valt toch wel mee? Welke editie heb je dan eigenlijk?
Ongeveer een jaar nu ja.. Forza 3 kwam al vrij snel een Ultimate Edition oid met alle DLC uit maar omdat FM4 zo'n season pass heeft zal dat wel niet gebeuren..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
44e voor een oud spel is belachelijk spel is toch al meer dan een jaar uit?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:20 schreef Rijst het volgende:
Ik zit ook te twijfelen of ik hem moet halen. Maar BO komt ook bijna uit![]()
trek een biertje openquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:59 schreef Cliffy het volgende:
zo maar ff een eitje bakken dan ofzo anders trek ik het echt niet lol
Haha ja ik ook wel hoor, maar ze gaan niet allemaal mee naar F4quote:
Nou sold, speciaal voor jou.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:33 schreef Kutstudent het volgende:
Het is je Oerman DeadMauri5e.
Jullie zitten heel de dag op fok,
ik heb een mok,
jullie zijn fucking kansloos,
jullie neuken zeker nooit een natte doos.
Deze shit rijmt als een dolle,
kolle.
En nou opgeflikkerd met dit kuttopic.
ja das mooi kutquote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha ja ik ook wel hoor, maar ze gaan niet allemaal mee naar F4
Neem aan dat ie niet kapot is?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:38 schreef Cliffy het volgende:
[..]
ja das mooi kut
regel trouwens ff een lijstje met die DLC autos bitte
nelquote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Neem aan dat ie niet kapot is?
klik
quote:
te ben gewoon een spleetoogquote:Op vrijdag 22 juni 2012 03:07 schreef Cliffy het volgende:
hoezo zit ik opeens naar japans commentary te luisteren
wtf?
Zit niet achter de pc atmquote:Op vrijdag 22 juni 2012 03:17 schreef Cliffy het volgende:
http://www.thefirstrow.eu(...)ma-city-thunder.html
Nah , beetje met iPad jwaidsquote:
Oh zou best kunnenquote:
te druk bezig met 14 jarige chickies hosselen op habbo hotel zekerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 03:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh zou best kunnen. Maar als het niet op tv komt hoeft het al niet
Onder andere ja, beetje voelen. Dit datquote:Op vrijdag 22 juni 2012 03:35 schreef Cliffy het volgende:
[..]
te druk bezig met 14 jarige chickies hosselen op habbo hotel zeker
ESPN laat honkbal zienquote:
faalquote:
Soms komt er wel NBAquote:Op vrijdag 22 juni 2012 04:38 schreef Cliffy het volgende:
[..]
faal
ESPN America laat ook geen NBA zien volgens mij, alleen NCAA Basketball... Mijn stream is wel van ESPN
Dat iddquote:Op vrijdag 22 juni 2012 04:40 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Maar dan niet de NBA Finals laten zien
Wel beter dat ze tijdens de timeouts en dergelijke nu gewoon door blijven streamen hierquote:
Haha jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 04:44 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Wel beter dat ze tijdens de timeouts en dergelijke nu gewoon door blijven streamen hier![]()
Rijd jij in Forza net zo als jouw avatar?
Jawel, dat moet lukken! Hier is het al lichtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 04:50 schreef Cliffy het volgende:
[..]
ah dan kan ik jou wel hebben denk ik
Shit het word al weer licht
Net zoals de rest van de week dusquote:Op vrijdag 22 juni 2012 04:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jawel, dat moet lukken! Hier is het al licht. Gelukkig morgen niks doen
. Nja niks boeiends
Dat valt vies tegen, maar die haters hier weten niet beterquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 05:20 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Hierbij overhandig ik je het Stoma-Ritme A Diploma
[ afbeelding ]
Helaas,quote:
quote:
Hoiquote:
Mwa niet helemaal. Maar dadelijk maar eens proberen te slapenquote:
Ah je bent nog wakker?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 07:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mwa niet helemaal. Maar dadelijk maar eens proberen te slapen
Geen spamfilter?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:31 schreef Rossdale het volgende:
Geen internet op mijn werk vandaagXS4ALL heeft ons afgesloten omdat de server als een malle spam staat te versturen
Een of andere knuppel heeft een virus binnengetrokken
Awesomequote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:31 schreef Rossdale het volgende:
Geen internet op mijn werk vandaagXS4ALL heeft ons afgesloten omdat de server als een malle spam staat te versturen
Hoe sturen jullie de raketten dan de lucht in?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:31 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:42 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hoe sturen jullie de raketten dan de lucht in?
En wat een teringhaat heb ik aan die grote vliegen die wel door je raam naar binnen kunnen vliegen maar te retarded zijn om door dezelfde opening eruit te vliegen en zodoende je s'ochtends wakker maken. Darwinisme
En daarbij moet je dan bedenken dat je tot 5u vanochtend in the club teenage pussy stond te betasten. Vermoeiende lifestyle.quote:
Nu weer wel jaquote:
Mooi, ik heb m'n C al dan.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 05:41 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Helaas,
Volgens de archieven van het Nationaal Hitmarker Instituut nog niet. Wellicht is dit een administratieve fout, maar daar kunnen wij verder niets aan doen.
Dus ook al heb je het praktijk examen misschien al wel afgelegd, moet je deze overdoen als je het officiele papiertje wil ontvangen.
Voor diploma's B en C dient er een ritme uitgeoefend te worden voor het opeenvolgend meerdere malen 24 en 36 uur wakkerblijven.
Hitje voor je moederquote:
Zo onefficiënt is dat he. Je moet gewoon een paar breezers kopen en daar een spoor van maken van de uitgang van de club naar de geopende deuren van je rape-van. Works like a charm.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:48 schreef dreamzk het volgende:
[..]
En daarbij moet je dan bedenken dat je tot 5u vanochtend in the club teenage pussy stond te betasten. Vermoeiende lifestyle.
Man man man, wat was het duidelijk dat eindexamens gedaan warenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zo onefficiënt is dat he. Je moet gewoon een paar breezers kopen en daar een spoor van maken van de uitgang van de club naar de geopende deuren van je rape-van. Works like a charm.
viese oude man :s gatverquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:48 schreef dreamzk het volgende:
[..]
En daarbij moet je dan bedenken dat je tot 5u vanochtend in the club teenage pussy stond te betasten. Vermoeiende lifestyle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |