Ah je bent nog wakker?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 07:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mwa niet helemaal. Maar dadelijk maar eens proberen te slapen
Geen spamfilter?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:31 schreef Rossdale het volgende:
Geen internet op mijn werk vandaagXS4ALL heeft ons afgesloten omdat de server als een malle spam staat te versturen
Een of andere knuppel heeft een virus binnengetrokken
Awesomequote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:31 schreef Rossdale het volgende:
Geen internet op mijn werk vandaagXS4ALL heeft ons afgesloten omdat de server als een malle spam staat te versturen
Hoe sturen jullie de raketten dan de lucht in?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:31 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:42 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hoe sturen jullie de raketten dan de lucht in?
En wat een teringhaat heb ik aan die grote vliegen die wel door je raam naar binnen kunnen vliegen maar te retarded zijn om door dezelfde opening eruit te vliegen en zodoende je s'ochtends wakker maken. Darwinisme
En daarbij moet je dan bedenken dat je tot 5u vanochtend in the club teenage pussy stond te betasten. Vermoeiende lifestyle.quote:
Nu weer wel jaquote:
Mooi, ik heb m'n C al dan.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 05:41 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Helaas,
Volgens de archieven van het Nationaal Hitmarker Instituut nog niet. Wellicht is dit een administratieve fout, maar daar kunnen wij verder niets aan doen.
Dus ook al heb je het praktijk examen misschien al wel afgelegd, moet je deze overdoen als je het officiele papiertje wil ontvangen.
Voor diploma's B en C dient er een ritme uitgeoefend te worden voor het opeenvolgend meerdere malen 24 en 36 uur wakkerblijven.
Hitje voor je moederquote:
Zo onefficiënt is dat he. Je moet gewoon een paar breezers kopen en daar een spoor van maken van de uitgang van de club naar de geopende deuren van je rape-van. Works like a charm.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:48 schreef dreamzk het volgende:
[..]
En daarbij moet je dan bedenken dat je tot 5u vanochtend in the club teenage pussy stond te betasten. Vermoeiende lifestyle.
Man man man, wat was het duidelijk dat eindexamens gedaan warenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zo onefficiënt is dat he. Je moet gewoon een paar breezers kopen en daar een spoor van maken van de uitgang van de club naar de geopende deuren van je rape-van. Works like a charm.
viese oude man :s gatverquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:48 schreef dreamzk het volgende:
[..]
En daarbij moet je dan bedenken dat je tot 5u vanochtend in the club teenage pussy stond te betasten. Vermoeiende lifestyle.
Ja bedankt man, ik zit hier thuis, beetje te studeren.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:05 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Man man man, wat was het duidelijk dat eindexamens gedaan waren
Not tonight ladies, I'm just here to study!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja bedankt man, ik zit hier thuis, beetje te studeren.
Je moet toch watquote:
Het is nu niet moeilijk om te pakken wat je wilt. Soort grabbelton maar dan met net 18 jarige vrouwtjes. Lekkere tieten hebben die vrouwen, stevig en shit.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja bedankt man, ik zit hier thuis, beetje te studeren.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:10 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Het is nu niet moeilijk om te pakken wat je wilt. Soort grabbelton maar dan met net 18 jarige vrouwtjes. Lekkere tieten hebben die vrouwen, stevig en shit.
Seems legitquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:10 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Het is nu niet moeilijk om te pakken wat je wilt. Soort grabbelton maar dan met net 18 jarige vrouwtjes. Lekkere tieten hebben die vrouwen, stevig en shit.
Ook fijn om geen verhalen over je ex meer te zien.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:14 schreef dreamzk het volgende:
Eigenlijk best fijn om weer single te zijn. Vanavond weer de club hitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |