I guess so, heb dit nog nooit echt zo meegemaakt, met mijn andere ex was het iets anders. Toen was de koek voor mij gewoon op na 3 jaar en had ik er heeeeeeell goed over nagedacht en er een einde aangemaakt. Toen was ik ook wel ff "van de wap" maar not like this... Toen kon ik door omdat het mijn keuze was, maar nu......quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:48 schreef loveli het volgende:
Da's normaal he... en het wordt minder in de loop van de tijd.
Ik zou het ook mededelen inderdaad, dan weet ze iniedergeval waar ze staat.... anders kan de klap later veel harder aankomen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:50 schreef Chicolate het volgende:
mc, heb je al overwogen om dit tegen haar te zeggen? Of ben ik gewoon wat apart dat ik gewoon recht in het gezicht van een jongen zeg dat ik niet weet of ik wat met hem wil, omdat *insert reden* en wat ie van plan is daar aan te doen?Al kan je dat natuurlijk minder makkelijk bij een meisje doen dan bij een jongen
Hmm, ja zal wel even duren voordat dat gevoel weg is.. Maar ga vandaag anders eens wat leuks doen, voor jezelf! Iets met vriendinnen, of de stad in of iets anders waar je blij van wordt?quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:50 schreef Siral het volgende:
[..]
I guess so, heb dit nog nooit echt zo meegemaakt, met mijn andere ex was het iets anders. Toen was de koek voor mij gewoon op na 3 jaar en had ik er heeeeeeell goed over nagedacht en er een einde aangemaakt. Toen was ik ook wel ff "van de wap" maar not like this... Toen kon ik door omdat het mijn keuze was, maar nu......how many tears can someone shed?
Ik ben een beetje een loner, en dat ik nu niet helemaal in het leven sta vanwege geen werk/opleiding helpt ook niet echt mee.... dus sta te popelen dat ik in augustus weer kan beginnen! Sowieso staan er nog een paar sollicitaties open die wel positief zijn dus hopelijk komt het dan allemaal ook weer wat meer....quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:52 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Hmm, ja zal wel even duren voordat dat gevoel weg is.. Maar ga vandaag anders eens wat leuks doen, voor jezelf! Iets met vriendinnen, of de stad in of iets anders waar je blij van wordt?
Ik ga sowieso nog wel een keer met haar afspreken, ook om zelf zeker te weten dat ik niet fout zit met mijn gedachten.. En als ik dan denk dat het niks kan worden zal ik het wel tegen haar zeggen..quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:51 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik zou het ook mededelen inderdaad, dan weet ze iniedergeval waar ze staat.... anders kan de klap later veel harder aankomen.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:55 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik ga sowieso nog wel een keer met haar afspreken, ook om zelf zeker te weten dat ik niet fout zit met mijn gedachten.. En als ik dan denk dat het niks kan worden zal ik het wel tegen haar zeggen..
Eerlijk zijn en zeggen dat je niet weet of er een relatie in zit is goed, maar zeggen dat je niet weet of je iemand wel wil, tenzij hij/zij dit/dat verandert vind ik eigenlijk gewoon manipulatie en spelen met iemand die gevoelens voor je heeft.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:50 schreef Chicolate het volgende:
mc, heb je al overwogen om dit tegen haar te zeggen? Of ben ik gewoon wat apart dat ik gewoon recht in het gezicht van een jongen zeg dat ik niet weet of ik wat met hem wil, omdat *insert reden* en wat ie van plan is daar aan te doen?Al kan je dat natuurlijk minder makkelijk bij een meisje doen dan bij een jongen
Vind ik ook, je vind iemand leuk of je vind iemand niet leuk. Ik ga me niet veranderen voor een gast, never.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:57 schreef Novem het volgende:
[..]
Eerlijk zijn en zeggen dat je niet weet of er een relatie in zit is goed, maar zeggen dat je niet weet of je iemand wel wel, tenzij hij/zij dit/dat verandert vind ik eigenlijk gewoon manipulatie en spelen met iemand die gevoelens voor je heeft. En dan heeft dat sukkeltje van alles veranderd om maar bij je in de smaak te vallen, wat dan als je nog steeds geen gevoelens hebt? Echt een vrouwending om te doen als je het mij vraagt.
Kan ik me voorstellen. Veel oma's zijn goed in uithorenquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:55 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik ben een beetje een loner, en dat ik nu niet helemaal in het leven sta vanwege geen werk/opleiding helpt ook niet echt mee.... dus sta te popelen dat ik in augustus weer kan beginnen! Sowieso staan er nog een paar sollicitaties open die wel positief zijn dus hopelijk komt het dan allemaal ook weer wat meer....
Moet eigenlijk mijn gezicht weer eens laten zien bij oma, maar die vraagt natuurlijk naar hem en daar heb ik gewoon eechtt geen zin in..
Dat zal ik ook nooit zeggen. Sowieso denken dat je iemands karakter kan veranderenquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:57 schreef Novem het volgende:
[..]
Eerlijk zijn en zeggen dat je niet weet of er een relatie in zit is goed, maar zeggen dat je niet weet of je iemand wel wil, tenzij hij/zij dit/dat verandert vind ik eigenlijk gewoon manipulatie en spelen met iemand die gevoelens voor je heeft.
En dan heeft dat sukkeltje van alles veranderd om maar bij je in de smaak te vallen, wat dan als je nog steeds geen gevoelens hebt? Echt een vrouwending om te doen als je het mij vraagt.
Ja en aangezien oma ZOOOOOOOO BLIJ was dat ik weer aan de man was.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:58 schreef An24 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Veel oma's zijn goed in uithoren
^^quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:57 schreef Novem het volgende:
[..]
Eerlijk zijn en zeggen dat je niet weet of er een relatie in zit is goed, maar zeggen dat je niet weet of je iemand wel wil, tenzij hij/zij dit/dat verandert vind ik eigenlijk gewoon manipulatie en spelen met iemand die gevoelens voor je heeft.
En dan heeft dat sukkeltje van alles veranderd om maar bij je in de smaak te vallen, wat dan als je nog steeds geen gevoelens hebt? Echt een vrouwending om te doen als je het mij vraagt.
Hmm, ik snap t! Iets anders wat je nog moet doen? Wat energie/tijd kost? Zodat je je gedachten ergens anders zijn, Bijv. grote schoonmaak, of een hobby weer oppakken? of of of of... Uhhhquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:55 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik ben een beetje een loner, en dat ik nu niet helemaal in het leven sta vanwege geen werk/opleiding helpt ook niet echt mee.... dus sta te popelen dat ik in augustus weer kan beginnen! Sowieso staan er nog een paar sollicitaties open die wel positief zijn dus hopelijk komt het dan allemaal ook weer wat meer....
Moet eigenlijk mijn gezicht weer eens laten zien bij oma, maar die vraagt natuurlijk naar hem en daar heb ik gewoon eechtt geen zin in..
Volgens mij ligt het anders. En wat is er mis met voorwaarden stellen? De persoon in kwestie kan zelf bepalen of 'ie er iets mee doet of niet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:57 schreef Novem het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:59 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja en aangezien oma ZOOOOOOOO BLIJ was dat ik weer aan de man was.
Pfffffffff
Veel mensen zijn niet zo autonoom en laten zich gewoon manipuleren.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het anders. En wat is er mis met voorwaarden stellen? De persoon in kwestie kan zelf bepalen of 'ie er iets mee doet of niet.
Ja dat is er dus ook niet echt haha.. afgelopen tijd al dat soort dingen wel gedaan. Misschien ga ik maar gewoon random de stad in, of toch ff naar oma, want ben daar echt al 2 weken niet meer geweest.....quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:00 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Hmm, ik snap t! Iets anders wat je nog moet doen? Wat energie/tijd kost? Zodat je je gedachten ergens anders zijn, Bijv. grote schoonmaak, of een hobby weer oppakken? of of of of... Uhhh
2 weken is nog kortquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:03 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja dat is er dus ook niet echt haha.. afgelopen tijd al dat soort dingen wel gedaan. Misschien ga ik maar gewoon random de stad in, of toch ff naar oma, want ben daar echt al 2 weken niet meer geweest.....
Dit ja. Meer in de categorie 'hoi ja ik vind je leuk maar ik vind het niet leuk dat je steeds met andere meiden flirt'. Gedrag kan je aanpassen, karakter nietquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het anders. En wat is er mis met voorwaarden stellen? De persoon in kwestie kan zelf bepalen of 'ie er iets mee doet of niet.
In een relatie draait het niet emer om jezelf, maar is het handig als je een beetje rekening met elkaar houdt. Als mijn vent z'n nek omdraait bij elk stel tieten en ik baal daarvan, dan kan ik 'em best vragen of 'ie z'n hoofd na de eerste onbewuste reactie weer terug wil draaien. Als hij zich eraan ergert dat ik m'n haarspeldjes oversl laat rondslingeren, dan kan ik de moeite nemen om die dingen bij me te houden. Je hoeft jezelf niet compleet weg te cijferen als je elkaar een plezier doet...quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:58 schreef Siral het volgende:
Vind ik ook, je vind iemand leuk of je vind iemand niet leuk. Ik ga me niet veranderen voor een gast, never.
Een persoon die niet verblind is door verliefdheid kan dat wel, maar er zijn er genoeg die dan maar als een schoothondje zich aan gaan passen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:00 schreef loveli het volgende:
[..]
BACONSTRIPS & BACONSTRIPS & BACONSTRIPS & BACONSTRIPSquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:00 schreef _aurum_ het volgende:
lijstje:
O: olijfolie, 40 gr bacon en 2 eieren
T: lijnzaadcracker, boter en rosbief
L: zalm, roomkaas en komkommer
T: 50 gr creme fraiche, 5 gr cacao en zoetstof
D: kip, ui, paprika en 1/2 avocado, soort fajitas zonder de tortilla
T: 2 eitjes en 50 gr chorizo
OK, dat klinkt al wat anders dan "als je hier wat aan doet wil ik misschien wel met je gaan"quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dit ja. Meer in de categorie 'hoi ja ik vind je leuk maar ik vind het niet leuk dat je steeds met andere meiden flirt'. Gedrag kan je aanpassen, karakter niet.
ik denk dat het de toon is die de muziek maakt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:06 schreef Novem het volgende:
[..]
Een persoon die niet verblind is door verliefdheid kan dat wel, maar er zijn er genoeg die dan maar als een schoothondje zich aan gaan passen.
Vind het eigenlijk getuigen van een apart zelfbeeld als je even aan iemand mee gaat delen dat dit/dat je niet aanstaat en even vraagt wat hij er aan denk te gaan doen.
Sowieso is het mij nog nooit gebeurd dat er voorwaarden gesteld moesten worden bij het aangaan van een relatie?
Ja als je kinderen hebt misschien, iets in de trant van "ik verwacht dat je ze accepteert etc."
quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]
BACONSTRIPS & BACONSTRIPS & BACONSTRIPS & BACONSTRIPS
En feli met je -2 trouwens
quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:12 schreef loveli het volgende:
Op zich heeft Mc wel een punt dat 'ie perfect zoekt, dan hoef je minder te schaven.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:12 schreef loveli het volgende:
Op zich heeft Mc wel een punt dat 'ie perfect zoekt, dan hoef je minder te schaven.
Ben jij niet aan het schaven?quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:20 schreef Ml-etje het volgende:
jeetje..ben echt helemaal niet zo daarmee bezig
Neuh dat doe ik op m'n werk welquote:
Eens, met de aanvulling dat je dan na verloop van tijd de relatie vordert alleen maar kunt bedenken dat hij (of zij) simpelweg perfect voor jou is / bij jou past. Dat heb ik tenminste met Mr.Moquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:17 schreef Novem het volgende:
[..]
Perfect is niet voldoen aan een eisenlijstje. Mijn vriend zou echt niet door mijn selectie heengekomen zijn, als ik ging kijken naar wat ik toen perfect vond, welke eisen hij aan moest voldoen. Liefde maakt iemand perfect voor je, met al zijn of haar fouten.
Ik denk dat mc gewoon eens echt genadeloos verliefd moet worden, dan laat je zo'n lijstje al gauw varen.
Hij ziet me aankomenquote:
Hoi! Ja! Het boeit me ineens ook een stukje minder wat ik voor m'n vakken hier in Hull heb (die krijg ik volgende week terug)quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:31 schreef An24 het volgende:
Morgen Mo zonder zorgenjij vermaakt je momenteel zeker wel?
quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:34 schreef V1z0R het volgende:
Mini-Maria, mini-M., mini-wabses HUUUUUUUUUUUUGE WARHAMMER COLLECTIE
Bij deze vind ik 'before' mooier dan 'after'quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:40 schreef _aurum_ het volgende:
ik weet niet of je hier wat aan hebt Mo, maar kijk hier ff:
http://www.precisionnutrition.com/womens-fat-loss
Deze vrouwen zijn afgevallen door te sporten en netjes te eten. En bij niet iedereen is het buikje superplat.
en je zoekt perfectie omdat je nog niet klaar bent om te accpeteren dat bij een echt serieuze relatie op de lange termijn ook wat acceptatie van imperfecties komt kijkenquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:30 schreef the85mc het volgende:
[..]
Duidelijk.
Ik denk dat jullie misschien een ander beeld hebben van hoe ik echt ben. Het lijkt misschien dat ik alles doe wat kan maar dat is juist helemaal niet zo. Ik zal niet ontkennen dat ik vrouwelijke aandacht interessant vind.
Ik ben juist te veel op zoek naar de perfecte.. Die ik misschien wel nooit ga vinden. En omdat ik misschien wel te perfect wil ga ik na een tijdje aan alles twijfelen.. En ik weet van achteraf al dat ik door dit gedrag al een paar domme fouten heb gemaakt. Maar hoe ik dat kan veranderen? Ik weet het niet..
ja dat ja!quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:17 schreef Novem het volgende:
[..]
Perfect is niet voldoen aan een eisenlijstje. Mijn vriend zou echt niet door mijn selectie heengekomen zijn, als ik ging kijken naar wat ik toen perfect vond, welke eisen hij aan moest voldoen. Liefde maakt iemand perfect voor je, met al zijn of haar fouten.
Ik denk dat mc gewoon eens echt genadeloos verliefd moet worden, dan laat je zo'n lijstje al gauw varen.
Dat heb ik bij meerderequote:Op donderdag 21 juni 2012 11:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Bij deze vind ik 'before' mooier dan 'after'
Ik vind beide niet mooi, ietsje meer vlees op versie 2 zou niet misstaan.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
zeggen ze niet: beauty lies in the eyes of the beholderquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Haha, vooral dat laatste kan ik me zo maar voorstellenquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoi! Ja! Het boeit me ineens ook een stukje minder wat ik voor m'n vakken hier in Hull heb (die krijg ik volgende week terug)Héérlijk Indiaas gegeten gisteren en een fles niet zo lekkere bubbels soldaat gemaakt en vanochtend héérlijk uitgeslapen
Nog even een keer m'n mail lezen om te zien of ik 't niet had gedroomd
![]()
Verliefdheid zorgt er juist voor dat je stomme beslissingen neemt. Als je een serieuze relatie zoekt is het toch verstandiger om iemand te vinden met vergelijkbaar IQ, vergelijkbaar activiteitenniveau, interesses die een beetje overeen komen. De domme fitnessbimbo en de couchpotato IT-nerd moeten er wel heel hard voor werken om de relatie te laten werken, ook al zijn ze zo verliefd dat ze elkaars imperfecties voor lief nemen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:46 schreef kwakz0r het volgende:
en je zoekt perfectie omdat je nog niet klaar bent om te accpeteren dat bij een echt serieuze relatie op de lange termijn ook wat acceptatie van imperfecties komt kijkendus dan is de vraag of je er wel zo klaar voor bent als je denkt. Of je bent gewoon niet verliefd genoeg geweest nog om imperfecties niet te zien...
Ohwquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:53 schreef motorbloempje het volgende:
Indiaas was óók een tegenvaller: niet gehad wat we besteld hadden en een van de voorgerechtjes was werkelijk waar nog viezer dan karton, maar we vonden 't wel 'prima'Dat cijfer maakte echt álles wat er die dag mis kon gaan goed
Dat sowieso inderdaadquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:48 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
zeggen ze niet: beauty lies in the eyes of the beholder
Volgens mij hebben jullie best wel een tof huisjequote:Op donderdag 21 juni 2012 11:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
Njaaa zoiets inderdaadAl nemen boeken ook best wat ruimte in
Moeite doen, word al moe als ik er aan denkquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat sowieso inderdaadMaar kan me zo voorstellen dat after een stuk meer moeite heeft gekost
Jazekers!quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:01 schreef V1z0R het volgende:
HPKW
[..]
Volgens mij hebben jullie best wel een tof huisje
Flinke lendendoekquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:10 schreef motorbloempje het volgende:
Een lendendoekje, anders zou 'ie naakt zijn. Duh.
Tnx! En er mag ook nog ergens een banaan bij!quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:01 schreef V1z0R het volgende:
HPKW
[..]
Volgens mij hebben jullie best wel een tof huisje
dat schaar ik niet onder imperfecties, dat schaar ik onder "past iemand uberhaupt bij je". als het alleen om een paar jaar jonger gaat, of een te grote neus, of een irritant lachje, dan vind ik dat iets anders.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Verliefdheid zorgt er juist voor dat je stomme beslissingen neemt. Als je een serieuze relatie zoekt is het toch verstandiger om iemand te vinden met vergelijkbaar IQ, vergelijkbaar activiteitenniveau, interesses die een beetje overeen komen. De domme fitnessbimbo en de couchpotato IT-nerd moeten er wel heel hard voor werken om de relatie te laten werken, ook al zijn ze zo verliefd dat ze elkaars imperfecties voor lief nemen.
Ja, ik weet, het is wat aangedikt. Maar er zit iets in om vooraf een bepaalde selectie toe te passen.
Eens! Fitnessbabe vs IT nerd couch potatoe is niet een kwestie van imperfecties van elkaar voor lief nemen, dat is iemands gehele persoonlijkheid voor lief nemenquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat schaar ik niet onder imperfecties, dat schaar ik onder "past iemand uberhaupt bij je". als het alleen om een paar jaar jonger gaat, of een te grote neus, of een irritant lachje, dan vind ik dat iets anders.
de kans dat je echt verliefd wordt op iemand die helemaaal niet bij je past is vrij klein. en dan nog, als de verliuefdheid weg ebt na een jaartje en je bent niet gaan houden van, dan is het dan tijd om verder te kijken. vind ik.
ik zou dan ook niemand aanraden om binnen een jaar t egaan samenwonen of trouwen (het kán werken, maar je neemt wat risico).
ik vind niet dat je vanaf het begin alle rationele redenen moet meenemen, maar misschien ben ik een sappy romantic.
+1 totáál herkenbaarquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:21 schreef Novem het volgende:
[..]
Eens! Fitnessbabe vs IT nerd couch potatoe is niet een kwestie van imperfecties van elkaar voor lief nemen, dat is iemands gehele persoonlijkheid voor lief nemen
Imperfecties zijn meer dingen als: hij moet een auto hebben>geen auto, hij moet gespierd zijn>hij is skinny, minimaal HBO>MBO etc etc (zo zie ik het dan).
Wij zijn gaan samenwonen na 9 maanden, waarvan we de laatste 5 maanden een lange afstandsrelatie hebben gehad. Gelukkig gaat het nog steeds goed.
Soms zitten we lekker te klieren met z'n tweeen en dan sta ik er even bij stil hoe leuk het toch is samen, hoe perfect we bij elkaar passen en dat samen klooien en lachen en stoeien gewoon nog steeds hetzelfde voelt als 4 jaar geleden![]()
/softie
^^^^^^ datte!quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:21 schreef Novem het volgende:
Soms zitten we lekker te klieren met z'n tweeen en dan sta ik er even bij stil hoe leuk het toch is samen, hoe perfect we bij elkaar passen en dat samen klooien en lachen en stoeien gewoon nog steeds hetzelfde voelt als 4 jaar geleden![]()
/softie
Damn, zijn jullie nog geen 30?!quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:23 schreef motorbloempje het volgende:
Ik denk dan vooral ook altijd "Damn, en wij zijn (bijna) 30?"
Om vervolgens dat te zeggen, in lachen uit te barsten en door te klieren...quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:23 schreef motorbloempje het volgende:
Haha, dat iddquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:23 schreef motorbloempje het volgende:
Bij die before heb ik al andere afterfoto's gezien ook, lol!quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:48 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
zeggen ze niet: beauty lies in the eyes of the beholder
Idd, soms als je samen op de bank zitquote:
Iets met grote auto en compenserenquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:23 schreef loveli het volgende:
Geen auto zou voor mij wel een afknapper zijn
Hoiquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:37 schreef MarMar het volgende:
[..]
Bij die before heb ik al andere afterfoto's gezien ook, lol!
En hoi.
Het lukt me niet om hier fanatiek mee te posten atm, druk en nu ook ff pijnstillerwaas, maar ik ga toch weer even een lijstje ingooien, voor de broodnodige stok achter de deur.
O: yoghurt met aardbeien uit de tuin en een beetje muesli
T: worteltjes
L: karnemelk, pitabroodje met feta, verse munt en ui
T: cappuccino, appel
D: iets met veel groente, gehakt en een klein beetje pasta.
T: kwark met 2 kiwi's
Mooi stukje trouwens op je blogquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:39 schreef MarMar het volgende:
[..]
Iets met grote auto en compenseren
Mijn lief heeft een fiets
Whoop whoop, feliquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:46 schreef Mixende_match het volgende:
Oeh, zojuist te horen gekregen dat vriendlief geslaagd is![]()
![]()
![]()
dat wordt vanavond uit eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerst een paar uur werken, kan ik er straks weer mee rondkneurenVanavond uit eten met oma, ter ere van haar verjaardag. Ze wil grieks, nom!
Goed nieuws! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:46 schreef Mixende_match het volgende:
Oeh, zojuist te horen gekregen dat vriendlief geslaagd is![]()
![]()
![]()
dat wordt vanavond uit eten
quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:02 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
Good news is piling up!Jij ook feliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thanks iedereen, ben er ook echt blij mee, t heeft zo lang geduurd! Nu eens kijken waar we gaan eten
~ Bonito La Risa ~
Ik zal je wel even een linkje sturen van wie mijn moeder bedoelde.quote:
hm, is op veel scholen zo hoor! een examenklas telt voor minder onderwijsuren dan een niet-examenklas, ook al compenseer je dat met nakijken en surveilleren....quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wow, dat is wel heel veel, kwak! Zie je dat zitten? Ik ben me al aan het afvragen of ik 20 lesuren niet te veel ga vinden..
Maar examenklassen compenseren? De uren die vrijkomen gebruik je toch voor het nakijken van de examens?
nee, het was een creatieve zet om meer geld te verdienen. maar ja, nu ik ineens een vast contract voor 4 dagen (ipv 3) in de week krijg wordt het wel lastig om zoiets erbij te doen... het scheelt me netto 300 euro in de maand, dus de noodzaak is dan wel weg...quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:26 schreef motorbloempje het volgende:
Inderdaad, ingewikkeld allemaal hoorEn lijkt me ergens ook wel vervelend, al die 'onzekerheid'. je had je nu ook een beetje ingericht op je eigen bedrijfje enzo en als dat dan ineens toch niet gaat werken enzo.. Maar deed je dat dan alleen voor erbij en wat extra inkomsten of omdat je dat écht wilde (naast lesgeven), want in het laatste geval zou 't jammer zijn als je dat dan op zou geven
Ok, dan is 't natuurlijk helemaal top!quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:36 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee, het was een creatieve zet om meer geld te verdienen. maar ja, nu ik ineens een vast contract voor 4 dagen (ipv 3) in de week krijg wordt het wel lastig om zoiets erbij te doen... het scheelt me netto 300 euro in de maand, dus de noodzaak is dan wel weg...
tot januari ga ik zelfs 600 euro meer netto per maand verdienen dan nudaar wilde ik maar lekker van gaan sparen/schulden afbetalen
mannen met rood haar!quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
[..]
ja dat ja!
ik ben ook nooit op zoek gegaan naar jongere mannen, jongere mannen met rood haar, kalende jongere mannen, of kalende jongere mannen met een baard... en dat is wel de sum total van al mijn amoureus verleden(ok, die rooie was een scharrel, daar was ik niet verliefd op, hij was duidelijk imperfect maar wel heel eh... capabel
)
quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
mannen met rood haar!![]()
![]()
Kleine kale duutsers...![]()
![]()
![]()
Ik doe mn best! En ik doe een gekookt ei bij mn salade! Want die had ik eigenlijk gepland voor lunch, maar geen honger dus ik doe m na t sportenquote:
Jeugdsentiment!!quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:44 schreef Novem het volgende:
Oeh ik hoor nu Summer Jam op de radioVond ik zo'n tof nummer he
En van die lekkere gasten in die video
Zomer where art thou?
![]()
/OMGI'msoboredkillmenow
Lalalaaa
Tijd voor internetdaten?quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tijd voor internetdaten?*insert GeeBee-smiley* </slechte grap>
Jaaa echt leuk. Coco Jambo kwam ook net langsquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:52 schreef Nallie het volgende:
[..]
Jeugdsentiment!!
Volgens mij zelfs een van eerste vakanties dat ik zelf ging
Daar hoort ook nog Vamos a la playa bijquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:56 schreef Novem het volgende:
[..]
Jaaa echt leuk. Coco Jambo kwam ook net langs
Klassiekersquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:58 schreef Nallie het volgende:
[..]
Daar hoort ook nog Vamos a la playa bij
OMGquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:56 schreef Novem het volgende:
[..]
Jaaa echt leuk. Coco Jambo kwam ook net langs
Nallie is toch veel te lief voor iemand als ikquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tijd voor internetdaten?*insert GeeBee-smiley* </slechte grap>
4 kittiez!quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:11 schreef V1z0R het volgende:
Sjeezus, da's wel erg foute muziek ja...
[..]
Nallie is toch veel te lief voor iemand als ik![]()
En wordt wel druk met de katten inderdaad
Niks mis meequote:
Ik vind het net kinderen hoorquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
4 kittiez!
Problem? Nowaiii!
But okay
Mental imagequote:Op donderdag 21 juni 2012 15:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb op de basisschool Coco Jambo geplaybackt met het wekelijkse optreden van de school, ik was de grote meneer want mijn vriendinnetjes wilden dat niet![]()
Ja die! Ik ben altijd te lui om hem op te zoeken en vergeet steeds waar ie staatquote:
Ik had een bloemige blouse van mijn mams aan als oversized overhemd en een rieten hoedje + zonnebril voor het zomerse effectquote:
oehhh nicequote:Op donderdag 21 juni 2012 15:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik had een bloemige blouse van mijn mams aan als oversized overhemd en een rieten hoedje + zonnebril voor het zomerse effect
Ik heb voorspellende gaven in foute muziekquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:37 schreef Novem het volgende:
Vamos a la Playa is nu gewoon op de radio!Wel de oldskool versie. En let's get loud van J.lo
Wat is dit, soort van '00 galore ofzo?!
Anywaaayyy
Zeg toch, oldskool? Er is toch ook een nieuwe versie?quote:
quote:
Zo'n feestje had ik laatstquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:39 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik heb voorspellende gaven in foute muziek
Fokmeet @ 90's party anyone?
Heb nog steeds geen foto van je gezienquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:10 schreef the85mc het volgende:
[..]
Zo'n feestje had ik laatstIk was als die ene van de Vengaboys met rode hesje en cowboy hoed. Huisgenoot was die andere dude met zo'n sailors pakje.. In de categorie fout was dit heel fout
Had het hele lijstje nog net gezienquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:15 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heb nog steeds geen foto van je gezien
V1, thanks!
Denk dat ik dat alleen vaker eens post.. even kijken of het een beetje werk zo voor mij
OMG dat klinkt echt tofquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:10 schreef the85mc het volgende:
[..]
Zo'n feestje had ik laatstIk was als die ene van de Vengaboys met rode hesje en cowboy hoed. Huisgenoot was die andere dude met zo'n sailors pakje.. In de categorie fout was dit heel fout
Met die drie sprieten op zijn voorhoofdquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:17 schreef Novem het volgende:
[..]
OMG dat klinkt echt tofDamn wat waren die Vengeboys fruity zeg
Ik wil ook naar een 90's party!!
Dan ga ik als Anita van 2 unlimited ofzo
Edit: of als Ray![]()
![]()
Ja maar dat is toch geen 25/50/25? of boh cijfersquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Had het hele lijstje nog net gezien
Maar E/K/V van 25/50/25 is super!
Als het grammen zijn wel...quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch geen 25/50/25? of boh cijfers
Owwwwwwwwwwwwwwquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als het grammen zijn wel...
KH * 4, E*4, V*9
Ja dat wist ik wel maar had de andere link niet gelegdquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:48 schreef V1z0R het volgende:
Overzichtje:
Vet is dus 9kcal per gram
Koolhydraten 4kcal per gram
En eiwitten ook 4kcal per gram
Alcohol 7kcal per gram
Je mag nu ook al meeposten hoor! Dus welkom! Lust je broccoli?quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:23 schreef kleineik het volgende:
Gvd...Heb een bmi van 28...tot over een tijdje hier
Als het op Sky was, zomerhit top 101quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:37 schreef Novem het volgende:
Vamos a la Playa is nu gewoon op de radio!Wel de oldskool versie. En let's get loud van J.lo
Wat is dit, soort van '00 galore ofzo?!
Anywaaayyy
Oh ja, jouw dansschool hield ermee op he? Doet me eraan denken (jaja, rare link), hoe is het met jouw oom?quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:41 schreef Sarabi het volgende:
Voor de zoveelste keer deze week supervroeg gegetendat is wel een beetje jammer van al dat sporten.
Vanavond naar een andere buikdansschool kijken, ben benieuwd hoe het bevalt en hoe het niveau is.
Succes! Zet m opquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:04 schreef the85mc het volgende:
Ben ook vroeg aan het eten, beef teriyaki.. Kan het niet echt lekker vinden![]()
Nog allemaal shit aan het regelen voor de wedstrijd. Echt druk, te druk eigenlijk en veel mensen die het begrip ' telefoon' in mobiele telefoon niet lijken te begrijpen.Neem eens op dat ding! Morgen weg dus nog even flink knallen! Tot over anderhalve week!
Oh ja, ik liep laatst in de lunchpauze langs een schoenenwinkel waar jij misschien wel wat aan hebt. Ze hebben ook een webshop. http://www.passo.nlquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
mannen met rood haar!![]()
![]()
Kleine kale duutsers...![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He uniekhoorn: ik heb een collega die die uitdrukking ook gebruikt. Is het Gronings? (Ik ken de uitdrukking alleen van jou.)ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Bezuinigingen, neem ik aan? Wat ontzettend klote!quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Na 41 jaar (ja, eenenveertig) trouwe dienst is vandaag m'n vader ontslagen. Godsamme.
Ik zie het overal om me heen, ook bij mij op het werk zit het er aan te komen. En dan kijken ze alleen maar naar cijfertjes hoor, zo ontzettend hard. Hoe oud is je vader, in de zestig al?quote:
Wat onwijs klotequote:Op donderdag 21 juni 2012 20:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Na 41 jaar (ja, eenenveertig) trouwe dienst is vandaag m'n vader ontslagen. Godsamme.
Bahquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hij is 58, werkte er al sinds z'n zeventiende...
Oh, dat is erg zeg!! Pff, sterkte ermee zeg! Hopen datie een goeie deal heeft meegenomen!quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hm, dat laatste valt de laatste jaren soms ook flink tegen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:57 schreef Nallie het volgende:
Kan hij wel met een goeie deal weg DaD? Mag hopen dat ze hem ruimschoots tegemoet komen...
Boh hoop dat hij iig flink wat centjes en referenties enzo meekrijgtquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat weet ik allemaal niet, hijzelf ook nog niet denk ik.
Bedankt voor jullie reacties..
thxquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:42 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Mooi stukje trouwens op je blog
SPOILER: medische shizzleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op welke gronden hebben ze hem uitgekozen? Is er een sociaal plan of een van werk naar werk regeling? Klopt het traject?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is echt hardquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat zijn gek genoeg niet de eerste dingen die in me opkomen om te vragen als ik door m'n aangedane vader word gebeld, sorry.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Op welke gronden hebben ze hem uitgekozen? Is er een sociaal plan of een van werk naar werk regeling? Klopt het traject?
Ik weet niet zeker of ik de emotie in deze post goed lees, maar heb de indruk dat je wat bozig bent over loveli's post? Ik denk niet dat ze er iets mee bedoelde, hoogstens goed advies uitbrengen op basis van je antwoordquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat zijn gek genoeg niet de eerste dingen die in me opkomen om te vragen als ik door m'n aangedane vader word gebeld, sorry.
Bah!quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
^^, zat mobiel en had weinid tijd/koude vingers.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
Jasses, DaD, wat een bagger nieuws. Veel sterkte voor je vader! En natuurlijk ook voor jou
[..]
Ik weet niet zeker of ik de emotie in deze post goed lees, maar heb de indruk dat je wat bozig bent over loveli's post? Ik denk niet dat ze er iets mee bedoelde, hoogstens goed advies uitbrengen op basis van je antwoord
Mar, dat van jou klink ook niet lekker he. Eng, lijkt me dat! Veel sterkte weer en een dikke smakkerd
Nee, niet boos, wel een beetje geïrriteerd. Het is nog niet het moment voor dat soort vragen, in mijn ogen. Eerst emotie, dan komt na een nacht slapen de ratio wel weer. Maar ik weet dat ik daar een ontzettend wijf in ben en ik waardeer loveli's bedoeling ook wel.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
Jasses, DaD, wat een bagger nieuws. Veel sterkte voor je vader! En natuurlijk ook voor jou
[..]
Ik weet niet zeker of ik de emotie in deze post goed lees, maar heb de indruk dat je wat bozig bent over loveli's post? Ik denk niet dat ze er iets mee bedoelde, hoogstens goed advies uitbrengen op basis van je antwoord
Mar, dat van jou klink ook niet lekker he. Eng, lijkt me dat! Veel sterkte weer en een dikke smakkerd
Och DaD, wat naar. Aangedane vaders, moeilijk is dat hè?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat zijn gek genoeg niet de eerste dingen die in me opkomen om te vragen als ik door m'n aangedane vader word gebeld, sorry.
Maar dat zal allemaal nog wel duidelijk worden. Hij zou morgen met een of andere adviseur gaan praten, iig.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja, ik liep laatst in de lunchpauze langs een schoenenwinkel waar jij misschien wel wat aan hebt. Ze hebben ook een webshop. http://www.passo.nl
Als ze niet verzenden naar weet-ik-veel welk land je nu weer uithangt kan ik natuurlijk iets ophalen en wel verzenden.
Jemig wat kut! Sterkte voor julliequote:Op donderdag 21 juni 2012 20:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Reuze klote voor je vader!quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, niet boos, wel een beetje geïrriteerd. Het is nog niet het moment voor dat soort vragen, in mijn ogen. Eerst emotie, dan komt na een nacht slapen de ratio wel weer. Maar ik weet dat ik daar een ontzettend wijf in ben en ik waardeer loveli's bedoeling ook wel.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mar, wat een hoop pech! Hoop dat het overgaat.Gaat die nieuwe collega weer weg dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mar, wat ontzettend vervelend en frustrerend gelijk zeg! Hopen dat de neuroloog uitkomst bied. Hopen dat t n keer meezit! Klinkt behoorlijk eng als je lichaam 'uit valt' sterkte iig! Volgens mij heb je iig wel steun van je kinderen en je man! Das wel fijn gelukkig.~ Bonito La Risa ~
10 keer in principe, of gewoon totdat je er genoeg van hebtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:22 schreef Mixende_match het volgende:
Ow en ik heb gisteren patatjes opmet saus en snackies
Druk schema vandaag op m'n vrije dag, dus hoop vanaaf jillian te doen mèt gewichtjes.
Hoevaak moet je les 1 doen voordat je aan les 2 kan beginnen?
Aparte linkquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja, jouw dansschool hield ermee op he? Doet me eraan denken (jaja, rare link), hoe is het met jouw oom?
Haha dat ja..quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:22 schreef Perruche het volgende:
Verder eet ik hier te veel brood en fruit men beweeg ik niets maar soit. No hay problema 7).
85MC, ik begrijp je wel hoor van dat meisje. Ik had ook wel twijfels toen ik mijn vriendje ontmoette (7 jaar ouder enzo) maar ja hij vond mij zo leuk en ik hem dat het was van ja, whatever. Als jij niet dat "wow" voelt, niets mis mee toch? En aan de "moraalridders" (tussen haakjes anders klinkt het zo stom
; het is maar een zoen, als hij nou dikke sex had gehad....
Zijn clarks niet leuk voor jou? Makkelijk te combineren met een simpele broek/shirtje en ik vind ze erg leuk!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]![]()
ik ken passo inderdaad, in Leeuwarden ben k er regelmatig geweest! Thanks! Ik heb nu een heleboel schoenen, maar in de winter moet ik weer gaan nadenken...
Yep.....flinke investering.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:29 schreef Novem het volgende:
En 70km enkele reis Sarabi, poeh, dat zou voor mij iig wel een groot obstakel zijn om regelmatig te gaan dansen
Zo zo busy beequote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:32 schreef Probability het volgende:
[..]
Haha dat ja..
Heb nu iemand ontmoet waar het wel mee klikt. Maar ik wil absoluut geen relatie of sms gezeur dus heb ook niet mijn nummer gegevenBen hem in 2 weken waarvan ik 1 week weg was al 2x spontaan tegen gekomen en een leuke avond gehad.Ik ken hem via heel veel mensen via via via dus als ik of hij zou willen hebben we zo elkaars nummer.
Het klikt gewoon wel en als het leuk is, is het leuk. En anders niet hoor
Met mijn 'rebound' waar ik geen seks mee heb gehad klikt het wel goed, al zijn we nu meer broer/zus ook goed. Misschien wel leukerBeetje samen het leven analyseren en samen eten enz. Prima
Met ex ook weer contact. Over studie enz dus wel prima. We zouden nog eens wat gaan drinken maar ik heb het voorzetje al gegeven. En als hij niet wil, dan niet![]()
Zo nu zijn jullie ook weer up to date
Oeh dat is wel fijn! Dan heb je meteen een goede basis om de boel strakker te krijgen, in plaats van dat je eerst nog 10 kilo moet wegwerken!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:49 schreef Phaidra het volgende:
Omg! Nog maar 2,5 - 3 kg en ik zit weer op het gewicht van voor de zwangerschap. Dat had ik niet verwacht!! Het ziet er natuurlijk nog niet fraai uit
maar dat komt wel (hoop ik).
Indrukwekkend! Geeft vast een goed gevoel.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:49 schreef Phaidra het volgende:
Omg! Nog maar 2,5 - 3 kg en ik zit weer op het gewicht van voor de zwangerschap. Dat had ik niet verwacht!! Het ziet er natuurlijk nog niet fraai uit
Ik heb niet echt dat onderscheid serieuze relatie/scharrel. Ik zoen met iemand als ik de persoon leuk vind. Niet omdat ik denk - o dat kan nog wel eens een relatie worden. En dat zijn er niet veel hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:43 schreef Novem het volgende:
[..]
Zo zo busy bee
Is toch goed juist, dat je duidelijk van tevoren al weet dat het voor fun is en niet voor een serieuze relatie?
Wb MC, niks mis met een beetje casual kussen/seksen met iemand, imo, maar ik had de indruk dat zijn insteek juist een relatie is en dat hij dan halverwege twijfelt of ze wel perfect genoeg is.
Anyway, genoeg over zoenen!
Wat snel!!! Komt vast goedquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:49 schreef Phaidra het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Slaap in op mijn rug maar werd 7 uur wakker en de enige methode om toen verder te slapen was buikwise.quote:
Lijkt me dan wel zaak om gewoon sowieso een liter water extra te drinken, liefst meer. Snap dat het lastig is als je het niet gewend bent, maar je wil ook van het gezeik (quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, ik drink denk ik niet genoeg, maar dat heb ik nooit gedaan. Drink eigenlijk dit, zo'n beetje:
Ontbijt is 200 gr zuivel, dus dat mag je ook meetellen geloof ik. Dan koffie bij aankomst op kantoor, kop koffie mee naar boven. Koffiepauze, dus dan 3e bakkie. Dan rond half 3/3 uur 's middags weer een koffie of een kop thee. En dan 's avonds laatste koffie en/of glas fris.
Voor sporten zou ik het ook niet doen, voor een passie welquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dat is dus 2 uur rijden om te kunnen sporten.
Ik zou het niet doen.
Fijne kostenpost ook trouwens! Kost je ook nog eens 15 à 20 euro aan benzine per keer sporten.
Das idd echt te weinig. Zeker omdat ik niet altijd voldoende groenten en fruit zie.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, ik drink denk ik niet genoeg, maar dat heb ik nooit gedaan. Drink eigenlijk dit, zo'n beetje:
Ontbijt is 200 gr zuivel, dus dat mag je ook meetellen geloof ik. Dan koffie bij aankomst op kantoor, kop koffie mee naar boven. Koffiepauze, dus dan 3e bakkie. Dan rond half 3/3 uur 's middags weer een koffie of een kop thee. En dan 's avonds laatste koffie en/of glas fris.
Ga daar dan eens aan werken. Probeer iig zowel 's ochtends als 's middags een flesje water leeg te drinken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goed bezig!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:49 schreef Phaidra het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:04 schreef An24 het volgende:
[..]
Indrukwekkend! Geeft vast een goed gevoel.
Vaiz: je hebt gelijk hoor. Gelukkig ben ik niet van de extremen, maar ik kan wel enthousiast raken omdat ik nu mogelijk iets vind wat ik wel kan doen. Tijdens de proefles kon ik een aantal houdingen nog niet zo lang volhouden als de rest. Vroeger zou ik dan eigenwijs hebben doorgezet, maar sinds mijn revalidatietraining van drie jaar geleden kan ik dat makkelijker laten varen en neem ik rust als ik mijn grens bereik. *trots*
Zeg hee, doe eens niet demotiveren!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:37 schreef Sarabi het volgende:
Zeker een verbetering Maria
Ik drink juist teveel, dat is ook een van de redenen dat ik ooit zo dik ben geworden.
Hoezo?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zeg hee, doe eens niet demotiveren!
Maar dat vertelt niemand jequote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:40 schreef V1z0R het volgende:
Ah, dat was bij mij ook een groot punt, blijkt dus dat het niet verstandig is om dagelijks 3 pakken yogho en 1 a 2 flessen cola/Dr Pepper te drinken
Dat vertelt de verpakking aan jequote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar dat vertelt niemand je![]()
Maar goed ik kan nog steeds liters achter elkaar drinken, maar nu is het dus vooral water.
Of het stokbrood/kruidenboter bij de wijntjesquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:37 schreef Sarabi het volgende:
Zeker een verbetering Maria
Ik drink juist teveel, dat is ook een van de redenen dat ik ooit zo dik ben geworden.
Mja, als je niet weet hoe je die verpakkingen moet lezen en als het je van huis uit geleerd is dat het normaal is om zoveel te drinken weet je het gewoon niet. Dan kom je er pas achter als je volwassen bent en je eens bedenkt dat je nu toch wel heel dik begint te worden.quote:
Oh my...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:46 schreef Novem het volgende:
Ik heb gewoon de vraag gekregen of tarwe ook in aardappels en rijst zit.
da's af en toe ook wel lekkerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:47 schreef An24 het volgende:
Ik word verplicht niets te doen. Kitten is niet van mijn schoot af te slaan![]()
Mjah, mij werd thuis ook niets bijgebracht over voeding. Eerder het tegenovergestelde. Gescheiden ouders en leefde bij mijn borderline moederquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:47 schreef Novem het volgende:
[..]
Mja, als je niet weet hoe je die verpakkingen moet lezen en als het je van huis uit geleerd is dat het normaal is om zoveel te drinken weet je het gewoon niet. Dan kom je er pas achter als je volwassen bent en je eens bedenkt dat je nu toch wel heel dik begint te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Oja want dat deed ik ook echt toen ik minderjarig wasquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Of het stokbrood/kruidenboter bij de wijntjes
Geeft nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:52 schreef loveli het volgende:
Scuzi, dacht dat je het over alcohol had ipv frisdrank.
Niet iedereen is hetzelfde en niet iedereen heeft dezelfde daadkracht.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:50 schreef An24 het volgende:
[..]
Mjah, mij werd thuis ook niets bijgebracht over voeding. Eerder het tegenovergestelde. Gescheiden ouders en leefde bij mijn borderline moederMaar misschien kan ik mij moeilijk inleven, omdat ik mezelf al vrij jong heb aangepakt.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:50 schreef V1z0R het volgende:
Gevalletje Stockholm-syndroom, An?
Ja, compenseer het ook met water drinken, Sarabi! Maar ben ook wel goed afgekickt van suiker
Verwonderlijk niet, Novem? Maar door zoveel te drinken strek je heel makkelijk je maag op, kun je daardoor ook nog eens grote hoeveelheden troep vretenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.shit man
Ken een vrouw die van de pizzeria de vierde pizza gratis zou krijgen, als ze ze allemaal opkreeg. Nou de vierde kreeg ze gratis hoor, wat een beest. Ze vertelde zelfs dat haar buik helemaal zeer deed en dat ze misselijk werd, maar dat ze gewoon niet kon stoppen.Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
Dat weet ik allemaal wel. Negen jaar als reclasseringswerker gewerkt dan komen die problemen ook voorbij. Ik ben ook wel wat harder geworden. Soms willen mensen ook gewoon niet veranderen of geholpen worden.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:02 schreef Novem het volgende:
[..]
Niet iedereen is hetzelfde en niet iedereen heeft dezelfde daadkracht.
Als alles goed gaat en iedereen in het gezin doet het, waarom zou je dan denken dat er iets aan te pakken valt?
Totdat je in groep 8 zit of naar de middelbare school gaat en je ziet dat je vele malen dikker best dan de rest.
Nou dan ga je toch minder eten? Zo val je toch af? En dan wel gewoon je yoki en taksi door blijven drinken natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |