I guess so, heb dit nog nooit echt zo meegemaakt, met mijn andere ex was het iets anders. Toen was de koek voor mij gewoon op na 3 jaar en had ik er heeeeeeell goed over nagedacht en er een einde aangemaakt. Toen was ik ook wel ff "van de wap" maar not like this... Toen kon ik door omdat het mijn keuze was, maar nu......quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:48 schreef loveli het volgende:
Da's normaal he... en het wordt minder in de loop van de tijd.
Ik zou het ook mededelen inderdaad, dan weet ze iniedergeval waar ze staat.... anders kan de klap later veel harder aankomen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:50 schreef Chicolate het volgende:
mc, heb je al overwogen om dit tegen haar te zeggen? Of ben ik gewoon wat apart dat ik gewoon recht in het gezicht van een jongen zeg dat ik niet weet of ik wat met hem wil, omdat *insert reden* en wat ie van plan is daar aan te doen?Al kan je dat natuurlijk minder makkelijk bij een meisje doen dan bij een jongen
Hmm, ja zal wel even duren voordat dat gevoel weg is.. Maar ga vandaag anders eens wat leuks doen, voor jezelf! Iets met vriendinnen, of de stad in of iets anders waar je blij van wordt?quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:50 schreef Siral het volgende:
[..]
I guess so, heb dit nog nooit echt zo meegemaakt, met mijn andere ex was het iets anders. Toen was de koek voor mij gewoon op na 3 jaar en had ik er heeeeeeell goed over nagedacht en er een einde aangemaakt. Toen was ik ook wel ff "van de wap" maar not like this... Toen kon ik door omdat het mijn keuze was, maar nu......how many tears can someone shed?
Ik ben een beetje een loner, en dat ik nu niet helemaal in het leven sta vanwege geen werk/opleiding helpt ook niet echt mee.... dus sta te popelen dat ik in augustus weer kan beginnen! Sowieso staan er nog een paar sollicitaties open die wel positief zijn dus hopelijk komt het dan allemaal ook weer wat meer....quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:52 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Hmm, ja zal wel even duren voordat dat gevoel weg is.. Maar ga vandaag anders eens wat leuks doen, voor jezelf! Iets met vriendinnen, of de stad in of iets anders waar je blij van wordt?
Ik ga sowieso nog wel een keer met haar afspreken, ook om zelf zeker te weten dat ik niet fout zit met mijn gedachten.. En als ik dan denk dat het niks kan worden zal ik het wel tegen haar zeggen..quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:51 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik zou het ook mededelen inderdaad, dan weet ze iniedergeval waar ze staat.... anders kan de klap later veel harder aankomen.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:55 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik ga sowieso nog wel een keer met haar afspreken, ook om zelf zeker te weten dat ik niet fout zit met mijn gedachten.. En als ik dan denk dat het niks kan worden zal ik het wel tegen haar zeggen..
Eerlijk zijn en zeggen dat je niet weet of er een relatie in zit is goed, maar zeggen dat je niet weet of je iemand wel wil, tenzij hij/zij dit/dat verandert vind ik eigenlijk gewoon manipulatie en spelen met iemand die gevoelens voor je heeft.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:50 schreef Chicolate het volgende:
mc, heb je al overwogen om dit tegen haar te zeggen? Of ben ik gewoon wat apart dat ik gewoon recht in het gezicht van een jongen zeg dat ik niet weet of ik wat met hem wil, omdat *insert reden* en wat ie van plan is daar aan te doen?Al kan je dat natuurlijk minder makkelijk bij een meisje doen dan bij een jongen
Vind ik ook, je vind iemand leuk of je vind iemand niet leuk. Ik ga me niet veranderen voor een gast, never.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:57 schreef Novem het volgende:
[..]
Eerlijk zijn en zeggen dat je niet weet of er een relatie in zit is goed, maar zeggen dat je niet weet of je iemand wel wel, tenzij hij/zij dit/dat verandert vind ik eigenlijk gewoon manipulatie en spelen met iemand die gevoelens voor je heeft. En dan heeft dat sukkeltje van alles veranderd om maar bij je in de smaak te vallen, wat dan als je nog steeds geen gevoelens hebt? Echt een vrouwending om te doen als je het mij vraagt.
Kan ik me voorstellen. Veel oma's zijn goed in uithorenquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:55 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik ben een beetje een loner, en dat ik nu niet helemaal in het leven sta vanwege geen werk/opleiding helpt ook niet echt mee.... dus sta te popelen dat ik in augustus weer kan beginnen! Sowieso staan er nog een paar sollicitaties open die wel positief zijn dus hopelijk komt het dan allemaal ook weer wat meer....
Moet eigenlijk mijn gezicht weer eens laten zien bij oma, maar die vraagt natuurlijk naar hem en daar heb ik gewoon eechtt geen zin in..
Dat zal ik ook nooit zeggen. Sowieso denken dat je iemands karakter kan veranderenquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:57 schreef Novem het volgende:
[..]
Eerlijk zijn en zeggen dat je niet weet of er een relatie in zit is goed, maar zeggen dat je niet weet of je iemand wel wil, tenzij hij/zij dit/dat verandert vind ik eigenlijk gewoon manipulatie en spelen met iemand die gevoelens voor je heeft.
En dan heeft dat sukkeltje van alles veranderd om maar bij je in de smaak te vallen, wat dan als je nog steeds geen gevoelens hebt? Echt een vrouwending om te doen als je het mij vraagt.
Ja en aangezien oma ZOOOOOOOO BLIJ was dat ik weer aan de man was.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:58 schreef An24 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Veel oma's zijn goed in uithoren
^^quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:57 schreef Novem het volgende:
[..]
Eerlijk zijn en zeggen dat je niet weet of er een relatie in zit is goed, maar zeggen dat je niet weet of je iemand wel wil, tenzij hij/zij dit/dat verandert vind ik eigenlijk gewoon manipulatie en spelen met iemand die gevoelens voor je heeft.
En dan heeft dat sukkeltje van alles veranderd om maar bij je in de smaak te vallen, wat dan als je nog steeds geen gevoelens hebt? Echt een vrouwending om te doen als je het mij vraagt.
Hmm, ik snap t! Iets anders wat je nog moet doen? Wat energie/tijd kost? Zodat je je gedachten ergens anders zijn, Bijv. grote schoonmaak, of een hobby weer oppakken? of of of of... Uhhhquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:55 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik ben een beetje een loner, en dat ik nu niet helemaal in het leven sta vanwege geen werk/opleiding helpt ook niet echt mee.... dus sta te popelen dat ik in augustus weer kan beginnen! Sowieso staan er nog een paar sollicitaties open die wel positief zijn dus hopelijk komt het dan allemaal ook weer wat meer....
Moet eigenlijk mijn gezicht weer eens laten zien bij oma, maar die vraagt natuurlijk naar hem en daar heb ik gewoon eechtt geen zin in..
Volgens mij ligt het anders. En wat is er mis met voorwaarden stellen? De persoon in kwestie kan zelf bepalen of 'ie er iets mee doet of niet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:57 schreef Novem het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:59 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja en aangezien oma ZOOOOOOOO BLIJ was dat ik weer aan de man was.
Pfffffffff
Veel mensen zijn niet zo autonoom en laten zich gewoon manipuleren.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het anders. En wat is er mis met voorwaarden stellen? De persoon in kwestie kan zelf bepalen of 'ie er iets mee doet of niet.
Ja dat is er dus ook niet echt haha.. afgelopen tijd al dat soort dingen wel gedaan. Misschien ga ik maar gewoon random de stad in, of toch ff naar oma, want ben daar echt al 2 weken niet meer geweest.....quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:00 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Hmm, ik snap t! Iets anders wat je nog moet doen? Wat energie/tijd kost? Zodat je je gedachten ergens anders zijn, Bijv. grote schoonmaak, of een hobby weer oppakken? of of of of... Uhhh
2 weken is nog kortquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:03 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja dat is er dus ook niet echt haha.. afgelopen tijd al dat soort dingen wel gedaan. Misschien ga ik maar gewoon random de stad in, of toch ff naar oma, want ben daar echt al 2 weken niet meer geweest.....
Dit ja. Meer in de categorie 'hoi ja ik vind je leuk maar ik vind het niet leuk dat je steeds met andere meiden flirt'. Gedrag kan je aanpassen, karakter nietquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het anders. En wat is er mis met voorwaarden stellen? De persoon in kwestie kan zelf bepalen of 'ie er iets mee doet of niet.
In een relatie draait het niet emer om jezelf, maar is het handig als je een beetje rekening met elkaar houdt. Als mijn vent z'n nek omdraait bij elk stel tieten en ik baal daarvan, dan kan ik 'em best vragen of 'ie z'n hoofd na de eerste onbewuste reactie weer terug wil draaien. Als hij zich eraan ergert dat ik m'n haarspeldjes oversl laat rondslingeren, dan kan ik de moeite nemen om die dingen bij me te houden. Je hoeft jezelf niet compleet weg te cijferen als je elkaar een plezier doet...quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:58 schreef Siral het volgende:
Vind ik ook, je vind iemand leuk of je vind iemand niet leuk. Ik ga me niet veranderen voor een gast, never.
Een persoon die niet verblind is door verliefdheid kan dat wel, maar er zijn er genoeg die dan maar als een schoothondje zich aan gaan passen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:00 schreef loveli het volgende:
[..]
BACONSTRIPS & BACONSTRIPS & BACONSTRIPS & BACONSTRIPSquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:00 schreef _aurum_ het volgende:
lijstje:
O: olijfolie, 40 gr bacon en 2 eieren
T: lijnzaadcracker, boter en rosbief
L: zalm, roomkaas en komkommer
T: 50 gr creme fraiche, 5 gr cacao en zoetstof
D: kip, ui, paprika en 1/2 avocado, soort fajitas zonder de tortilla
T: 2 eitjes en 50 gr chorizo
OK, dat klinkt al wat anders dan "als je hier wat aan doet wil ik misschien wel met je gaan"quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dit ja. Meer in de categorie 'hoi ja ik vind je leuk maar ik vind het niet leuk dat je steeds met andere meiden flirt'. Gedrag kan je aanpassen, karakter niet.
ik denk dat het de toon is die de muziek maakt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:06 schreef Novem het volgende:
[..]
Een persoon die niet verblind is door verliefdheid kan dat wel, maar er zijn er genoeg die dan maar als een schoothondje zich aan gaan passen.
Vind het eigenlijk getuigen van een apart zelfbeeld als je even aan iemand mee gaat delen dat dit/dat je niet aanstaat en even vraagt wat hij er aan denk te gaan doen.
Sowieso is het mij nog nooit gebeurd dat er voorwaarden gesteld moesten worden bij het aangaan van een relatie?
Ja als je kinderen hebt misschien, iets in de trant van "ik verwacht dat je ze accepteert etc."
quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]
BACONSTRIPS & BACONSTRIPS & BACONSTRIPS & BACONSTRIPS
En feli met je -2 trouwens
quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:12 schreef loveli het volgende:
Op zich heeft Mc wel een punt dat 'ie perfect zoekt, dan hoef je minder te schaven.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:12 schreef loveli het volgende:
Op zich heeft Mc wel een punt dat 'ie perfect zoekt, dan hoef je minder te schaven.
Ben jij niet aan het schaven?quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:20 schreef Ml-etje het volgende:
jeetje..ben echt helemaal niet zo daarmee bezig
Neuh dat doe ik op m'n werk welquote:
Eens, met de aanvulling dat je dan na verloop van tijd de relatie vordert alleen maar kunt bedenken dat hij (of zij) simpelweg perfect voor jou is / bij jou past. Dat heb ik tenminste met Mr.Moquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:17 schreef Novem het volgende:
[..]
Perfect is niet voldoen aan een eisenlijstje. Mijn vriend zou echt niet door mijn selectie heengekomen zijn, als ik ging kijken naar wat ik toen perfect vond, welke eisen hij aan moest voldoen. Liefde maakt iemand perfect voor je, met al zijn of haar fouten.
Ik denk dat mc gewoon eens echt genadeloos verliefd moet worden, dan laat je zo'n lijstje al gauw varen.
Hij ziet me aankomenquote:
Hoi! Ja! Het boeit me ineens ook een stukje minder wat ik voor m'n vakken hier in Hull heb (die krijg ik volgende week terug)quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:31 schreef An24 het volgende:
Morgen Mo zonder zorgenjij vermaakt je momenteel zeker wel?
quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:34 schreef V1z0R het volgende:
Mini-Maria, mini-M., mini-wabses HUUUUUUUUUUUUGE WARHAMMER COLLECTIE
Bij deze vind ik 'before' mooier dan 'after'quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:40 schreef _aurum_ het volgende:
ik weet niet of je hier wat aan hebt Mo, maar kijk hier ff:
http://www.precisionnutrition.com/womens-fat-loss
Deze vrouwen zijn afgevallen door te sporten en netjes te eten. En bij niet iedereen is het buikje superplat.
en je zoekt perfectie omdat je nog niet klaar bent om te accpeteren dat bij een echt serieuze relatie op de lange termijn ook wat acceptatie van imperfecties komt kijkenquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:30 schreef the85mc het volgende:
[..]
Duidelijk.
Ik denk dat jullie misschien een ander beeld hebben van hoe ik echt ben. Het lijkt misschien dat ik alles doe wat kan maar dat is juist helemaal niet zo. Ik zal niet ontkennen dat ik vrouwelijke aandacht interessant vind.
Ik ben juist te veel op zoek naar de perfecte.. Die ik misschien wel nooit ga vinden. En omdat ik misschien wel te perfect wil ga ik na een tijdje aan alles twijfelen.. En ik weet van achteraf al dat ik door dit gedrag al een paar domme fouten heb gemaakt. Maar hoe ik dat kan veranderen? Ik weet het niet..
ja dat ja!quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:17 schreef Novem het volgende:
[..]
Perfect is niet voldoen aan een eisenlijstje. Mijn vriend zou echt niet door mijn selectie heengekomen zijn, als ik ging kijken naar wat ik toen perfect vond, welke eisen hij aan moest voldoen. Liefde maakt iemand perfect voor je, met al zijn of haar fouten.
Ik denk dat mc gewoon eens echt genadeloos verliefd moet worden, dan laat je zo'n lijstje al gauw varen.
Dat heb ik bij meerderequote:Op donderdag 21 juni 2012 11:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Bij deze vind ik 'before' mooier dan 'after'
Ik vind beide niet mooi, ietsje meer vlees op versie 2 zou niet misstaan.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Bij deze vind ik 'before' mooier dan 'after'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |