Dan beticht Pritt ons misschien van plagiaatquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:33 schreef Nwana-Zeist het volgende:
't Was toch de neerslagbom des doods?
Volgens de laatste berekeningen tegen 17.00 uur Zeeland.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:35 schreef Dagoduck het volgende:
Dus als ik het goed bekijk, komt het hier tussen 22 en 2 uur. Waarom nou weer zo laat!
Ja, maar daar woon ik nietquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:36 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Volgens de laatste berekeningen tegen 17.00 uur Zeeland.
preciesquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:32 schreef Dagoduck het volgende:
Tegen de tijd dat het boven Alkmaar komt, of hier in Den Helder is het allang weer over, zoals altijd...
Vanavond om 22:00 uur gaan we eraan?quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:30 schreef Frutsel het volgende:
Waar ging het ook al weer over... zwarte TDF-mods en stortregens des doods!
[ afbeelding ]
For now, we do not want to include a level 2 over Benelux with ongoing uncertainties. The level 1 risk becomes more conditional over E-/C-France.
[ afbeelding ]
Enschede![]()
[ afbeelding ]
Regenfilmpje
http://www.meteo-info.be/(...)neerslag/belgie.html
Nee, en mijn dochter heeft dus sportdag, en die heeft alleen een hemdje en een legging aan 'want het wordt zooooo warm'quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:46 schreef Disorder het volgende:
Het is hier in Overijssel nog niet echt warm te noemen. Ik zie ook (nog) geen zon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |